Mondzorggilde Aalsmeerweg

Aalsmeerweg 18, 1059AJ Amsterdam
Neemt patiënten aan
Tandarts
6.0
Google
3.8
Zorgkaart
2
KV
0.0
rating
Spoed
rating
Spoed 24/7 365
rating
Nascholing
rating
Certificaat
rating
ster
Over
Openingstijden

Openingstijden

  • arrow maandag
    8:15 - 12:00
  • arrow dinsdag
    12:30 - 17:00
  • arrow woensdag
    8:15 - 12:00
  • arrow donderdag
    12:30 - 17:00
  • arrow vrijdag
    8:15 - 12:00
ster
Informatie

Specialisaties

  • Algemene tandheelkunde
  • Wortelkanaal behandeling
  • Kroon- en brugwerk
  • Mondhygiëne
  • Protheses-kunstgebit

Team

Deze praktijk heeft nog geen teaminformatie geladen!

Faciliteiten

Deze praktijk heeft nog geen faciliteitsinformatie geladen!
6.0
3.8
2
waardering icon
Selda Boylas 28 Apr 2022 - 11:08
De mondhygiëniste was super goed en aardig. Tandarts daarin tegen wel professioneel maar heel bot, streng en kortaf. Vroeger was alles beter toen de praktijk nog niet was veranderd. Geen coulanceregeling mogelijk, slecht en duur te parkeren in de buurt. Al een aantal keren verdovingen gehad die niet helemaal verdovend waren bij mij waardoor de behandelingen pijnlijk waren. Wij zijn overgestapt!
Duidelijke uitleg
9
Behandeltijd
5
Is deskundig
9
Aanbeveling
1
6.0
Selda Boylas 28 Apr 2022 - 11:14

De mondhygiëniste was super goed en aardig. Tandarts daarin tegen wel professioneel maar heel bot, streng en kortaf. Vroeger was alles beter toen de praktijk nog niet was veranderd. Geen coulanceregeling mogelijk, slecht en duur te parkeren in de buurt. Al een aantal keren verdovingen gehad die niet helemaal verdovend waren bij mij waardoor de behandelingen pijnlijk waren. Boete van €45 en €90,- gehad. Geldklopperij lijkt het wel. Wij zijn overgestapt!

Yasmine X 13 Dec 2021 - 11:48

Deze Google-recensie is zonder tekst

Mahin Zarza 15 Nov 2021 - 21:27

Goede zorg, alles wordt goed uitgelegd. De tandarts is erg geduldig en professioneel.

Anoushka Chanana 24 Sep 2021 - 11:00

(Vertaald door Google) Geweldige service, Minakshi zorgde ervoor dat ik me erg op mijn gemak voelde en had goed advies! (Origineel) Great service, Minakshi made me feel very comfortable and had great advice!

roxy maes 26 Aug 2021 - 14:53

Deze Google-recensie is zonder tekst

Thom B 13 Aug 2021 - 23:15

Super geholpen door Hiwa en Tayib

Aneta Piskorska 29 Jun 2021 - 15:36

Super blij mee met resultaat 😊 Hiwa jij ben één toppertje Dankje voor alles en tot volgende keer

Vish Ramkrishan 07 Jun 2021 - 10:53

Kwam voor de tandarts. Zeer professioneel, snel geholpen. Kom zeker terug.

Sakar Zarza 04 Jun 2021 - 21:03

Een erg fijne tandarts! De tansarts is super vriendelijk en denkt goed met mij mee. Een fijne communicatie en altijd duidelijk.

Efraïm Eland 04 Jun 2021 - 21:01

Zeer professioneel, tandarts was aardig en duidelijk in haar uitleg. Kwam met een aantal kapotte vullingen die al bij 2 andere tandartsen verwaarloosd en verpest waren, deze tandarts nam ruim de tijd en het resultaat is heel netjes.

Willem-Jan van Zeist 04 Jun 2021 - 15:22

Erg vriendelijke en professionale zaak! Ik heb een beetje tandarts-angst en was lang niet geweest, maar zowel de tandarts als de Mondhygiëniste boden mij een fijne en comfortable omgeving zodat ik zonder zorgen weer vrolijk op bezoek ga!

Tracy Keiser 04 Jun 2021 - 13:47

Deze Google-recensie is zonder tekst

Anna Littlejohn 03 Mei 2021 - 15:01

(Vertaald door Google) Ik was 15 minuten te laat voor mijn afspraak voor gebitsreiniging vanwege onvoorziene wegwerkzaamheden en verkeersvertragingen. Ik was buitengewoon teleurgesteld toen ik ontdekte dat de receptioniste me vertelde dat het niet langer mogelijk zou zijn om me op die dag in te passen. Soms komt het voor dat we door overmacht te laat zijn voor een afspraak. Het is nog nooit eerder gebeurd dat ik weggestuurd ben omdat ik 15 minuten te laat ben. Bovendien ontving ik vandaag een e-mail met een factuur voor 67,50 voor de gemiste afspraak. Ik ben totaal geschokt dat ik nu een factuur ontvang terwijl er op de dag zelf geen melding van werd gemaakt. Kan iemand het in rekening brengen van 67,50 rechtvaardigen voor iemand die 15 minuten te laat is???!!!!! (Origineel) I was 15 minutes late for my dental cleaning appointment due to unforeseen roadworks and traffic delays. I was extremely disappointed to find the receptionist told me it would no longer be possible to fit me in on that day. Sometimes it happens that we are late for an appointment because of circumstances beyond our control. It has never happened before that I have been sent away for being 15 minutes late. On top of that, I received an email today invoicing me 67.50 for the missed appointment. I am totally shocked to be receiving an invoice now when there was no mention of it on the day itself. Can can anyone justify charging 67.50 for someone being 15 minutes late????!!!!

Fayssie 29 Mrt 2021 - 09:25

Nieuwe turkse mondhygiëniste is slecht, vorige was veel beter. Zwaar achteruit gegaan.

Maikel van Rooij 26 Jan 2021 - 21:05

Had een afspraak bij de mondhygiënist, maar had die ochtend corona klachten en moest me laten testen. De praktijk gebeld. Eerste reactie: "waarom bel je niet eerder." Tweede reactie : "je moet wel betalen hoor" Lekker bezig jongens, perfecte stimulans voor mensen om met corona bij jullie in de stoel te komen zitten. Ik heb betaald en jullie kunnen me bij deze uitschrijven!

Bart Molenaar 09 Mei 2020 - 15:40

Wat is de nieuwe praktijk mooi geworden, Vriendelijke tandartsen , ik ben erg tevreden met deze nieuwe praktijk.

Sylvia-Monique Blankendaal 30 Dec 2019 - 12:39

Nooit bereikbaar, slordige assistent die berichten niet doorgeeft of noteert. Zwaar achteruit gegaan sinds het is overgenomen.

Ait Mallouk 28 Mei 2019 - 14:24

Deze Google-recensie is zonder tekst

Jeroen Kroezemann 03 Jul 2018 - 10:25

Zeer vriendelijke geholpen en blij met mijn behandeling

Yasin Bokadid 29 Nov 2016 - 12:26

Deze Google-recensie is zonder tekst