Tandartspraktijk Jan van Galen

Jan van Galenstraat 171, 1056BS Amsterdam
Neemt patiënten aan
Spoed
Spoed 24/7 365
Nascholing
Certificaat
Over
Openingstijden
-
maandag
8:00 - 21:30 -
dinsdag
8:00 - 21:30 -
woensdag
8:00 - 21:30 -
donderdag
8:00 - 21:30 -
vrijdag
8:00 - 17:30 -
zaterdag
9:00 - 17:30 -
zondag
9:00 - 17:30
Tandartspraktijk Dental Factory in Amsterdam West is een tandartspraktijk voor alle algemene tandheelkundige behandelingen. Wij hanteren geen wachtlijsten voor nieuwe patienten. Wij helpen u om uw gebit gezond en stralend te houden en gebitsproblemen te voorkomen. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Dental Factory terecht voor mondhygiene, facings, wortelkanaalbehandelingen, kroon & brugwerk, tanden bleken en meer. Ons ervaren team van tandartsen, assistentes, mondhygiënistes en specialisten besteedt veel aandacht aan u en uw gebit. Kom langs en maak kennis met onze enthousiaste team.
- U bent van harte welkom als nieuwe patient
- Ruimte voor spoedbehandelingen
- Ook geopend in de avonduren en weekenden
- Ervaren team van tandartsen, specialisten en mondhygienisten
Informatie

Specialisaties
- Algemene tandheelkunde
- Tandvlees behandeling
- Wortelkanaal behandeling
- Kroon- en brugwerk
- Mondhygiëne
- Implantaten
- Protheses-kunstgebit
- Angst behandeling
- Facings
- Tanden bleken
- Orthodontie
- Kindertandheelkunde
- Cosmetische tandheelkunde
- Kleine kaakchirurgische ingrepen
- Snurk specialist

Team
Erol Cevik
Preventieassistent
Goncalo Silva
Tandarts
BIG nummer: 29915413102
Leire Gomez
Tandarts
BIG nummer: 19921094802
M. Moghimi
Tandarts
BIG nummer: 79914965602
Markella Tzouveli
Mondhygiënist
Marlou Pleijsier
Mondhygiënist
Narel Loayza Cadima
Tandarts
Narmina Hüseynov
Mondhygiënist
N. Vale
Tandarts
BIG nummer: 19924556902
Sara Lopez
Tandarts
BIG nummer: 29920661602
Saeed Tekko
Tandarts
BIG nummer: 99922474802
Jan van der Waals
Tandarts
BIG nummer: 49024748602
M.P.E. Olijslagers
Tandarts
BIG nummer: 79930637502
Yaser Almohamad
Tandarts
BIG nummer: 39922550302
Catia Manilha
Endodontoloog
BIG nummer: 89920352102
Imane Hilali
Preventieassistent
Mina Ebrahimi Firouz
Preventieassistent
Roos Ebrahimi Firouz
Preventieassistent
Ibtissam El Boujdaini
Preventieassistent
Mandy Fahad
Preventieassistent
Elvera Hütten
Praktijkmanager

Faciliteiten
- Mondhygiënist(e) aanwezig
- Vroege afspraak mogelijk
- Avond behandeling mogelijk
- Toegankelijk voor rolstoelen
- Afspraken in weekend mogelijk
- Spoed
Paginering
disappointed, poor services, specially with emergence situations. (Vertaald door Google) teleurgestelde, slechte diensten, vooral met noodsituaties.
Dear Ahmad Chaaban, we are very sorry to read that you are unsatisfied. Our practice manager Asli will contact you. We hope to speak to you soon and to welcome you back to our practice. (Vertaald door Google) Beste Ahmad Chaaban, het spijt ons zeer te lezen dat u niet tevreden bent. Onze praktijkmanager Asli neemt contact met u op. Wij hopen u snel te spreken en u weer te mogen verwelkomen in onze praktijk.
Very bad customer service. I went for a checkup because I had tooth ache. They sent me to another dentist, saying they can't do it. Oke, I get that. They made an appointment for me. I went to the other dentist, they only took pictures and sent me back to Dental factory. Mind you I had to pay, for every appointment. A few days after the appointments, I get a bill for €42, €73,83 & €16. All the while nothing has been done yet, every time just a picture was taken & the same consult. I'm very disappointed in them & I don't think I'll be using there services anymore. (Vertaald door Google) Zeer slechte klantenservice. Ik ging voor controle omdat ik kiespijn had. Ze stuurden me naar een andere tandarts en zeiden dat ze het niet konden. Oké, dat snap ik. Ze hebben een afspraak voor me gemaakt. Ik ging naar de andere tandarts, ze maakten alleen foto's en stuurden me terug naar de tandheelkundige fabriek. Let wel, ik moest betalen, voor elke afspraak. Enkele dagen na de afspraken krijg ik een rekening van €42, €73,83 & €16. Al die tijd is er nog niets gedaan, elke keer werd er gewoon een foto gemaakt & hetzelfde consult. Ik ben erg teleurgesteld in hen en ik denk niet dat ik hun diensten meer zal gebruiken.
Dear Gicharra, could you please contact our clinic manager to discuss your experience with her? According to the things we read, we should be able to find a solution together and check your bills. You can reach Nadine Hoogendoorn via info@dentalfactory.nl. This will be very much apreciated by us. (Vertaald door Google) Beste Gicharra, kun je contact opnemen met onze kliniekmanager om je ervaring met haar te bespreken? Volgens de dingen die we lezen, zouden we samen een oplossing moeten kunnen vinden en uw rekeningen kunnen controleren. U kunt Nadine Hoogendoorn bereiken via info@dentalfactory.nl. Dit wordt door ons zeer op prijs gesteld.
I was treated by Dr. Loayza and her amazing assistant Lila. From the moment I’ve entered the praktijk you get a warm greeting from the ladies at the front desk. I am not a fan of dentists and had not a great experience in the past. With Dr. Loayza and Lila it was very pleasant, since the intake with taking her time and explanation about the procedures. Highly recommend it, thank you! (Vertaald door Google) Ik werd behandeld door Dr. Loayza en haar geweldige assistente Lila. Vanaf het moment dat ik de praktijk binnenkom word je hartelijk begroet door de dames aan de balie. Ik ben geen fan van tandartsen en had in het verleden geen geweldige ervaring. Met Dr. Loayza en Lila was het erg prettig, sinds de intake met het nemen van haar tijd en uitleg over de procedures. Beveel het ten zeerste aan, bedankt!
Ik kom hier altijd graag maar na de verbouwing schijnt t zo te zijn dat het apparaat waar je gebit mee wordt gespoeld blijkbaar ijskoud water geeft. Dit wordt je even tussen neus en lippen door verteld als je al op de stoel ligt. Natuurlijk super pijnlijk en onacceptabel voor een patient met gevoelige tanden. De reiniging was dan ook niet gelukt bij mij. Hoe kan het dat daar niks aan wordt gedaan? Dit kan je toch niet maken naar patiënten toe? Onbegrijpelijk.
Beste Ini Smn, wat vervelend om te lezen dat het water te koud was en dat dit pas zo laat werd aangegeven. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Wij komen graag met u in contact om te kijken waar dit misging en om te zorgen dat we alsnog op een meer aangename manier uw tanden kunnen reinigen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om contact op te nemen met onze praktijkmanager Elvera via info@tandartspraktijkjanvangalen.nl of via 020 618 0074. Dit wordt door ons zeer gewaardeerd.
De communicatie laat zwaar te wensen over. Zowel telefonisch als via de mail zijn ze zeer moeizaam te bereiken. Op de vraag waarom mij 46e werd belast terwijl ik 5 minuten bij de tandarts was geweest, na een uur te hebben gewacht kreeg ik simpelweg geen antwoord. Geen respons op de meerdere mails die ik heb gestuurd. Tandarts was overigens ook erg kortaf en heeft mij 0 informatie verschaft. Als het dan een intake is, waarom niet de tijd nemen voor een patiënt? Je wordt behandeld als nummer en ze reageren hier op Google alsof ze met je willen overleggen, maar dat is tegenovergestelde van wat ik heb ervaren. Heel veel gedoe en negatieve gevoelens aan over gehouden. Heb mij direct weer uitgeschreven!
Beste Emily Floot, wij vinden het vervelend om te lezen dat u negatieve gevoelens heeft overgehouden aan uw bezoek aan onze praktijk. Dit is uiteraard niet onze bedoeling en wij komen dan ook graag met u in contact om dit persoonlijk met u te bespreken. Onze praktijkmanager Elvera heeft een maand geleden meerdere keren contact met u proberen op te nemen naar aanleiding van uw klacht, maar nog zonder succes. Zij zal dit nog een keer proberen.
Ik sta letterlijk 30 min aan de lijn en niemand neemt op.. zaterdag middag en zondag ochtend nee. Iemand anders aan die wel zin in heeft 0
Beste Yasin, via deze weg willen wij graag onze excuses aanbieden voor de lange wachttijd aan de telefoon vorig weekend. Wij begrijpen hoe vervelend dit is. Helaas hadden wij te maken met veel zieke collega's. Wij hopen dat u inmiddels iemand gesproken heeft en verwelkomen u graag binnenkort weer op onze praktijk.
Great- really looked after my toddler after his accident. Compassionate helpful staff. (Vertaald door Google) Geweldig - zorgde echt voor mijn peuter na zijn ongeluk. Meelevend behulpzaam personeel.
Ik had jaren lang angst voor “de tandarts” maar sinds ik bij deze praktijk zit heb ik totaal geen angst meer! Zowel de receptionistes als de assistentes en zeker mijn tandarts, Nikica Vale, zijn zo ontzettend vriendelijk en nemen door middel van praten en vragen alle angsten van je af. Er moest best wat gebeuren bij mij, maar alle afspraken zijn op zeer korte termijn achter elkaar gepland. Ondanks ik nog maar 4 keer (waarvan tussen de 1e en 2e afspraak ruim n half jaar zat) bij de praktijk ben geweest, herkennen de receptionistes en mijn tandarts me en dat heeft al een heel ander gevoel dan als je je voelt als patiënt nummer 89. Ik wil vooral Nikica Vale en de receptionistes heel erg bedanken en voortaan ga ik zonder tegenzin naar de tandarts 😁😁😁 P.s. Wat is de praktijk ontzettend mooi geworden!
Een tandarts praktijk in huiselijke sfeer. Na jaren eindelijk een tandarts praktijk gevonden te hebben die je erg op je gemak stelt en ook nog tijd voor je hebben. Zij leggen alles uit wat zij gaan doen en geven goede advies. Ik raad ook iedereen aan die wat angst kan hebben voor de tandarts, om dan bij deze tandarts praktijk een bezoek te brengen. Het heeft mij erg veel geholpen, ook geen last meer. Tandarts mevrouw L. Gomez mijn heldin!
... always problem always ... If they forgot dentures what should be reddy for day when u come to remove all teeth. When u need to fill up your dentures they do job okay they say next day come at 16 your dentures will be reddy now agine i lost 1h of W8 for information then my teeth are not reddy . I do not recommend it, maybe nice people, but for treating the patient in this way I should not give even 1 star (Vertaald door Google) ... altijd een probleem altijd ... Als ze een kunstgebit zijn vergeten, wat zou er rood moeten zijn voor de dag als je alle tanden komt verwijderen. Als je je kunstgebit moet vullen, doen ze het goed, ze zeggen dat de volgende dag om 16 uur komt, je kunstgebit zal nu rood zijn, ik ben 1 uur W8 kwijtgeraakt voor informatie, dan zijn mijn tanden niet rood. Ik raad het niet aan, misschien aardige mensen, maar voor het op deze manier behandelen van de patiënt zou ik niet eens 1 ster moeten geven
Dear xArdeRx, we are very sorry to read that you are unsatisfied with our services. We really want to know what went wrong here, therefore we like to get in contact with you. Unfortunately we can't find you under this name in our system. Could you contact our practice manager via 020 618 0074 or via info@tandartspraktijkjanvangalen.nl? This will very much be appricated by us. (Vertaald door Google) Beste xArdeRx, het spijt ons zeer te lezen dat u ontevreden bent over onze diensten. Wij willen heel graag weten wat hier mis is gegaan, daarom komen wij graag met u in contact. Helaas kunnen we je onder deze naam niet vinden in ons systeem. Kunt u contact opnemen met onze praktijkmanager via 020 618 0074 of via info@tandartspraktijkjanvangalen.nl? Dit wordt door ons zeer gewaardeerd.
World class dental service, with normal prices for uncovered insurance customers. Fast appointments, very nice people working there (Vertaald door Google) Tandheelkundige service van wereldklasse, met normale prijzen voor ongedekte verzekeringsklanten. Snelle afspraken, hele aardige mensen die er werken
Dear Edv Vardo, thank you for leaving us this positive review. It is great to read that you are satisfied with our services. We will share your review with the team. We look forward to welcoming you back to our practice. (Vertaald door Google) Beste Edv Vardo, bedankt voor het achterlaten van deze positieve review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze dienstverlening. We zullen uw beoordeling delen met het team. Wij verwelkomen u graag weer in onze praktijk.
Ik houw niet van tandartsen maar in deze praktijk werd ik goed en snel geholpen. Dus voor mij toppers.
Beste meneer Handgraaf, wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over uw behandeling. Wij zullen uw review delen met het team. Wij kijken er naar uit uw weer te mogen verwelkomen op onze praktijk.
Waited 45 min minutes for the dentist and in the end she told me I had to wait even longer. I left without seeing her. Waste of my time. (Vertaald door Google) 45 minuten gewacht op de tandarts en uiteindelijk vertelde ze me dat ik nog langer moest wachten. Ik ging weg zonder haar te zien. Verspilling van mijn tijd.
Dear Clara Van Autreve, because of a mistake they planned two appointments at the same time, which resulted in a long waiting time. The dentist apoliziged for that, but via this way we want to make our sincere apologies again. We understand that this took a lot of your time. Our clinic manager will contact you to discuss this matter with you in person. (Vertaald door Google) Beste Clara Van Autreve, door een fout hebben ze twee afspraken tegelijk gepland, waardoor er een lange wachttijd is ontstaan. De tandarts verontschuldigde zich daarvoor, maar via deze weg willen we nogmaals onze oprechte excuses aanbieden. We begrijpen dat dit veel van uw tijd heeft gekost. Onze clinic manager zal contact met u opnemen om deze kwestie persoonlijk met u te bespreken.
Wat een zaak! Een tandartspraktijk (eigenlijk geen praktijk maar een professionele dienstverlener) die klantenservice begrijpt. Zeer bekwaam personeel. Mondhygiënist is top, zachte aanpak en heel schoon, geen spanning meer in de stoel. En zo fijne ruime openingstijden. Echte aanrader.
Beste Sim, vriendelijk dank voor het achterlaten van deze positieve review. Dit wordt door ons zeer gewaardeerd en zal worden gedeeld met ons team. Wij kijken er naar uit u binnenkort weer te mogen verwelkomen.
Heb mij maandag ingeschreven en donderdag uitgeschreven omdat ik geen prettige kennis making heb ervaren. Vond de tandarts zelf nogal onbeschoft, en onbehulpzaam.
Beste Esmee, wat vervelend om te lezen dat uw bezoek aan onze praktijk niet naar wens is verlopen. Er wordt contact met u opgenomen door onze praktijkmanager om dit persoonlijk met u te bespreken.
Fantastic dental services in Amsterdam. Recently renovated, clean and modern equipment. Both the dentist and hygienist I saw were very friendly and spoke perfect English. The admin staff is also very helpful! (Vertaald door Google) Fantastische tandheelkundige diensten in Amsterdam. Onlangs gerenoveerde, schone en moderne apparatuur. Zowel de tandarts als de mondhygiënist die ik zag waren erg vriendelijk en spraken perfect Engels. Het administratief personeel is ook erg behulpzaam!
Dear Theresa Connell, thank you for leaving us this kind review. We will share your review with our team. We look forward to welcoming you again at our practice. (Vertaald door Google) Beste Theresa Connell, bedankt voor het achterlaten van deze vriendelijke beoordeling. We zullen uw beoordeling delen met ons team. Wij verwelkomen u graag nog een keer in onze praktijk.
Prettig geholpen! Eigen tandarts was gesloten en kon hier terecht. Snel, schoon en vriendelijk.
Beste FIT VM, vriendelijk dank voor het schrijven van deze mooie review. Onze specialisten staan altijd voor u klaar om tandheelkundige hulp te bieden wanneer nodig.
Ik ben niet tevreden over deze praktijk! Ik had een afspraak gepland voor een behandeling. Ik kwam netjes aan bij de praktijk en krijg te horen dat ik de afspraak heb geannuleerd. Toen ik aangaf dat ik dat niet heb gedaan, kwamen ze er achter dat ze het zelf hebben gedaan zonder mij hiervan op de hoogte te stellen! De reden was dat er geen intake was gepland, maar alleen maar een behandeling. Dit hadden ze van te voren toch kunnen bedenken voordat ze een afspraak gingen inplannen. Als je een fout maakt en het toch inplant laat het mij dan netjes van te voren weten. Als ik zomaar niet verschijn op een afspraak zouden jullie wel kosten in rekening brengen, maar andersom gebeurt er niks. Dit is echt slordig en zonde van mijn tijd. Als ik het wist was ik er niet helemaal naar toe hoeven gaan. Ik maak ook geen afspraak meer bij jullie.
Beste K Amsterdam, wij vinden het vervelend om te lezen dat uw afspraak zomaar is geannuleerd zonder het u te laten weten. Dit is absoluut niet de service die u van ons mag verwachten. Wij bieden u middels deze weg dan ook onze welgemeende excuses aan. Wij komen graag met u in contact om dit persoonlijk met u te bespreken. Zou u zo vriendelijk willen zijn om contact met ons op te nemen via info@tandartspraktijkjanvangalen? Dit wordt door ons zeer gewaardeerd.
very good (Vertaald door Google) erg goed
Honestly I feel like I have been completely scammed. I had to do 3 cavities and 1 root canal, ended up paying about 1500€. Moreover, the treatments were done poorly, i had pain persisting after getting treated, and even had to go back to adjust a filling that broke after 2 days. I was advised to see a specialist (which costed me 300€ more than what they said it would). Ridiculous, if I knew this was the level I would have never choose to go. 100% do not recommend (Vertaald door Google) Eerlijk gezegd heb ik het gevoel dat ik volledig ben opgelicht. Ik moest 3 gaatjes en 1 wortelkanaalbehandeling doen, uiteindelijk betaalde ik ongeveer € 1500. Bovendien waren de behandelingen slecht uitgevoerd, ik had pijn die aanhield na de behandeling en moest zelfs teruggaan om een vulling aan te passen die na 2 dagen brak. Ik kreeg het advies om naar een specialist te gaan (wat me 300 € meer kostte dan wat ze zeiden dat het zou doen). Belachelijk, als ik had geweten dat dit het niveau was dat ik nooit had gekozen. 100% niet aanbevelen
Dear E. G., in response to your review we kindly request you to contact our practice via info@tandartspraktijkjanvangalen.nl or via 020 618 0074. If your treatment is €300 higher than your estimate this should have been discussed with you first. Furthermore, an adjustment to a filling occurs regularly, because it is not always possible to do a good check whether the height is correct due to the anesthetic. The filling can be sharpened under our service. We would be happy to discuss the above with you and look forward to your response. (Vertaald door Google) Beste E.G., naar aanleiding van uw review verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met onze praktijk via info@tandartspraktijkjanvangalen.nl of via 020 618 0074. Als uw behandeling €300 hoger is dan uw schatting had dit eerst met u moeten worden besproken. Verder komt een aanpassing aan een vulling regelmatig voor, omdat door de verdoving niet altijd goed te controleren is of de hoogte klopt. De vulling kan onder onze service geslepen worden. Wij gaan graag met u in gesprek over bovenstaande en zien uw reactie graag tegemoet.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Hartelijk dank voor de review!
I don't recommend to nobody because they give one price in the beginning and in the end they wanna charge double, And they couldn't finish my treatment in one visit because they plan too little time and prefer to make you come again and pay more, at my first appointment they say the price for this treatment is 700€ and at the second appointment they tried to make me pay 750€ more (Vertaald door Google) Ik raad niemand aan omdat ze in het begin één prijs geven en uiteindelijk willen ze het dubbele in rekening brengen, en ze konden mijn behandeling niet in één bezoek afmaken omdat ze te weinig tijd inplannen en je liever nog een keer laten betalen meer, bij mijn eerste afspraak zeggen ze dat de prijs voor deze behandeling € 700 is en bij de tweede afspraak probeerden ze me € 750 meer te laten betalen
Dear D Franko, we are sorry to read that you are not satisfied with our services. If the treatment will cost above €250,- they should make an estimate, so you will not be faced with unexpected costs. We would like to get in contact with you, to discuss this matter with you in person. Unfortunately we can't find you under this name in our system. Would you be so kind to contact our floormanager Mayelin via info@dentalfacotry.nl? This will be very much appreciated by us. (Vertaald door Google) Beste D Franko, het spijt ons te lezen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Als de behandeling boven de € 250,- gaat kosten, dienen zij een inschatting te maken, zodat u niet voor onverwachte kosten komt te staan. Wij komen graag met u in contact om deze kwestie persoonlijk met u te bespreken. Helaas kunnen we je onder deze naam niet vinden in ons systeem. Zou u zo vriendelijk willen zijn om contact op te nemen met onze floormanager Mayelin via info@dentalfacotry.nl? Dit zal door ons zeer op prijs worden gesteld.
I’ve just had my teeth cleaned by Erol and I highly recommend him to everyone. He’s passionate about his profession and it shows. He explains very well what he’s about to do and what you can do to maintain your teeth as well. What I especially appreciated was his gentle touch. Very quickly you notice how he makes sure you have the least amount of inconvenience which also helps you relax throughout the procedure. That’s why I also recommend him to anyone who has fear of going to the dentist. I’ve made sure to book my next appointment with him! (Vertaald door Google) Ik heb net mijn tanden laten poetsen door Erol en ik raad hem iedereen van harte aan. Hij heeft passie voor zijn vak en dat is te zien. Hij legt heel goed uit wat hij gaat doen en wat jij ook kunt doen om je gebit te onderhouden. Wat ik vooral op prijs stelde, was zijn zachte aanraking. Je merkt al heel snel hoe hij ervoor zorgt dat je zo min mogelijk ongemak hebt, wat je ook helpt om te ontspannen tijdens de hele procedure. Daarom raad ik hem ook aan bij iedereen die angst heeft om naar de tandarts te gaan. Ik heb ervoor gezorgd dat ik mijn volgende afspraak met hem boek!
Dear Mr Roskam, thank you for leaving us this positive review. We will share your review with Erol and hope to welcome you back soon. (Vertaald door Google) Geachte heer Roskam, bedankt voor het achterlaten van deze positieve beoordeling. We zullen uw beoordeling met Erol delen en hopen u snel weer te mogen verwelkomen.
Hun behandeling is erg prettig, vooral de tandarts, Yasser, die veel ervaring heeft, vooral in het uitleggen van de details ik ben erg tevreden.
Dental Factory verschaft zichzelf werk door eerst schade aan te richten, en vervolgens rekeningen te sturen voor vervolgbehandelingen (zonder de schade op te lossen). Na het plaatsen van een spiegel tegen mijn gehemelte is schade ontstaan waar ik al maanden last van heb. Voor vervolg-onderzoeken heb ik terwijl anders was afgestemd rekeningen ontvangen en Dental Factory is niet van plan deze terug te nemen. Ze ontkennen nu ook wat er gebeurt is. Volledig onbetrouwbaar en ze kiezen vooral voor eigen gemak na het maken van een domme fout met veel gevolgen voor mij.
Beste meneer Koolen, wat vervelend dat u uw bezoek zo heeft ervaren en u sindsdien last heeft van uw gehemelte. Wij komen graag persoonlijk met u in contact om bovenstaand met u te bespreken. Onze praktijkmanager neemt zo snel mogelijk contact met u op.
Na een erg vervelende ervaring met Dental Factory voel ik de behoefte me hierover uit te spreken. Standaard-controles zijn hier prima, maar als het wat moeilijker wordt, lijkt het niet te kunnen en wordt je klacht ONTZETTEND slecht afgehandeld. Een kunsttand die al 20 jaar op z'n plek zat, verzocht ik om te laten vervangen. Na het zetten viel deze er zomaar uit na 3,5 maand (!) en moest ik dezelfde behandeling nogmaals ondergaan. De twee behandelingen bij elkaar opgeteld was €235,14. Ik kwam hierdoor boven mijn aanvullende verzekering, waardoor ik een deel zelf moest betalen, evenals de halfjaarlijkse controle die daarna plaatsvond. Mijn vraag was simpel: Graag zou ik begrip voor de situatie willen zien en daar een goede oplossing voor vinden, want ik ben het er niet mee eens om twee keer de volle mep te moeten betalen. Vervolgens heb ik ruim 2 maanden (van 8 juli tot 10 september (!)) contact gehad met de praktijkmanager Nadine. Zij reageerde niet of laat en ging inhoudelijk heel slecht op de e-mails in, wat niet hielp aangezien de deadline van de openstaande factuur zo wel snel dichterbij kwam. Op 10 september waren we akkoord dat Dental Factory de factuur van de laatste controle (€90,51) zou crediteren, maar ik zou het wel eerst moeten betalen. Vervolgens is alleen het deel van de tandarts (€22,91) teruggestort en niet die van de mondhygiëniste. Expres van Nadine? Dat staat natuurlijk in schril contrast met de eerder genoemde €235,14 en hier was ik niet mee akkoord gegaan. Hiermee wéér Nadine gemaild, waarop ik een laffe e-mail terugkreeg dat ze het vervelend vond dat ik niet tevreden was met de afhandeling van de klacht. En verder niks! Nu mijn klacht nog steeds openstaat sinds 8 juli en er in mijn optiek nog STEEDS geen gepaste oplossing is, voelde ik mij genoodzaakt het op deze manier te doen. Graag zou ik in contact komen met iemand anders dan Nadine om dit te bespreken en wél tot een oplossing te komen. Daarnaast hoop ik niet dat andere klachten op deze manier behandeld worden, want dat kan in deze tijd echt niet. Het herzien van de klachtenafhandeling zou daarom voor Dental Factory enorm voordelig uit kunnen pakken. Graag zie ik een reactie tegemoet op deze review. Ik ben bereikbaar op de bij jullie bekende gegevens.
Beste Marc, u bent eerder akkoord gegaan met de aangedrage oplossing. Vervelend dat u het op deze manier ervaart. Wij zijn van mening dat de klacht op de juiste manier is afgehandeld. Indien u het er nog steeds niet mee eens bent, raden wij u aan contact op te nemen met het KNMT. Dit is een onafhankelijk adviesorgaan voor klachtbemiddeling binnen de tandheelkunde. Hierbij de link: https://www.knmt.nl/voor-patienten/ontevreden-over-je-tandarts-dit-kun-je-doen
Not all personal are experienced and needs guidance from other specialists, leaving the patient to wait until someone is available. And for some reason always their solution is implants. (Vertaald door Google) Niet alle medewerkers zijn ervaren en hebben begeleiding nodig van andere specialisten, waardoor de patiënt moet wachten tot er iemand beschikbaar is. En om de een of andere reden is hun oplossing altijd implantaten.
Dear Costy, thank you for writing us this review. We will always strive to provide our cliënts the best dental care. All of our dentist have the right diploma's and get regular education. Sometimes they will ask for a second opinion, to make sure they make the right decision. In this case they think implants are the best option, if you disagree you can always suggest for an other option. If you have further questions, please contact our clinic manager Nadine via info@dentalfactory.nl. (Vertaald door Google) Beste Costy, bedankt voor het schrijven van deze review. We zullen er altijd naar streven om onze cliënten de beste tandheelkundige zorg te bieden. Al onze tandartsen hebben de juiste diploma's en volgen regelmatig onderwijs. Soms vragen ze om een second opinion, om er zeker van te zijn dat ze de juiste beslissing nemen. In dit geval denken ze dat implantaten de beste optie zijn, als je het er niet mee eens bent kun je altijd een andere optie voorstellen. Voor verdere vragen kunt u contact opnemen met onze clinic manager Nadine via info@dentalfactory.nl.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
I had an infection which got out of hand really fast, even while using antibiotics. Was able to make an appointment here for the next day (a Saturday) and got helped really well. Not too formal and really professional. I was explained what was going to happen, it was done pretty fast, and afterwards got a recipe for the pharmacy for some extra strong pain killers. And not too expensive either. Thanks! (Vertaald door Google) Ik had een infectie die heel snel uit de hand liep, zelfs tijdens het gebruik van antibiotica. Kon hier een afspraak maken voor de volgende dag (een zaterdag) en werd heel goed geholpen. Niet te formeel en echt professioneel. Er werd mij uitgelegd wat er ging gebeuren, het was best snel klaar, en kreeg daarna een recept voor de apotheek voor wat extra sterke pijnstillers. En ook niet te duur. Bedankt!
Zit hier nu al een tijdje In eind juli wortelkanaal behandeling laten doen. Aan een tand die niet meer te redden was Daar kwam ik zojuist achter toen ik weer in de stoel lag om het af te laten make... de mevrouw die mij hielp zuchten wat en zei deze is niet meer te redden. Kortom de tandarts die de wortelkanaal behandeling ge start is. Had m toen er al uit moeten trekken.. er was zelfs een foto van gemaakt. Nu ga ik de kosten van de laatste start behandeling niet betalen.. en de kosten die er vandaag bij zijn gekomen ook.wel jammer want vind het verder een super tandarts zeker wel een aanrader. Verder heb ik geen enkele nadelig iets mee gemaakt.
Beste meneer Verschoor, wat vervelend om te horen dat de behandeling niet naar wens is gegaan. De behandelaar en praktijkmanager zijn hiervan op de hoogte gesteld. De praktijkmanager neemt contact met u op om samen met u te zoeken naar een passende oplossing.
Gisteren gebeld met spoed omdat ik pijn had aan mijn verstandkies, vandaag geholpen! Tandarts is erg vriendelijk en heel erg behulpzaam. zeker aanrader !!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste meneer Vorm, naar aanleiding van uw beoordeling komen wij graag met u in contact om te praten over uw ervaring met onze praktijk. Gezien het aantal sterren is er veel ruimte voor verbetering. Onze praktijkmanager neemt contact met u op.
Slechte zaken. 22€ betalen terwijl er letterlijk niks is gedaan. Amateurs werken daar! Wageningen of Maasbracht voor de echte strijders
Beste Meneer/Mevrouw, wat vervelend om te horen dat wij niet hebben voldaan aan uw verwachtingen. €22 wordt over het algemeen gerekend voor een consult om te onderzoeken wat het probleem is. Daarna wordt eventueel een vervolgafspraak ingepland om het probleem te verhelpen. Kleine ingrepen kunnen in het consult zelf opgelost worden. Naar aanleiding van uw beoordeling komen wij graag met u in contact om te praten over uw ervaring met onze praktijk. Wilt u dan ook contact opnemen met onze praktijkmanager Nadine Hoogendoorn via info@dentalfactory.nl. Dit wordt door ons zeer gewaardeerd.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste heer Vrenken, naar aanleiding van uw beoordeling komen wij graag met u in contact om te praten over uw ervaring in onze praktijk. Gezien het aantal sterren is er veel ruimte voor verbetering. Wilt u dan ook contact opnemen met onze praktijkmanager Nadine Hoogendoorn via info@dentalfactory.nl. Dit wordt door ons zeer gewaardeerd.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Efficient, friendly and welcoming. I was impressed with the attention to detail, and that each and every aspect of my appointment was explained clearly to me. (Vertaald door Google) Efficiënt, vriendelijk en gastvrij. Ik was onder de indruk van de aandacht voor detail en dat elk aspect van mijn afspraak duidelijk aan mij werd uitgelegd.
Ok so, I saw this super fancy and credible looking clinic while I was walking towards home so I decided to register and move my dental services here. It was amidst the lockdown when I made an appointment and was really a challenge to make one. I booked 2 services - cleaning and filling. When I finally came to Dental Factory, I was expecting to get the services I booked which is pretty normal however, my expectations turned into a nightmare First, the dentist did only the upper part of my teeth. Basically, I felt that she was trying to prolong the process so she could in the end tell me that she can only clean the upper part, but who does this? Number 1: We are in the period where booking an appointment is so difficult and Number 2: I have to go out with only the upper part of my teeth cleaned? Unbelievable. Second was the most traumatizing experience. Instead of getting fillings, the 2 dentists consumed my whole time just by taking pictures of my teeth, gums and even a portrait shot of me using atleast 3 different types of camera (By the way, I found out from a Dutch friend that this is a trick to get you charged big time but little did I know that you can always say no to this. Usually they will not ask and you’ll think that this will just take 5mins but not, so be careful.) Had to book another appointment for the rest of the services (which of course will be in 2-3months) they advice which will cost me almost 3000 euros. In the end, I walked away feeling so shocked about the whole experience with just my upper teeth cleaned. Wait, and there’s more… they are charging me an extra cost. How is this normal? (Vertaald door Google) Oké, ik zag deze superchique en geloofwaardig ogende kliniek terwijl ik naar huis liep, dus besloot ik me te registreren en mijn tandheelkundige diensten hierheen te verplaatsen. Het was midden in de lockdown toen ik een afspraak maakte en het was echt een uitdaging om er een te maken. Ik heb 2 diensten geboekt - schoonmaken en vullen. Toen ik eindelijk bij Dental Factory kwam, verwachtte ik de diensten te krijgen die ik had geboekt, wat vrij normaal is, maar mijn verwachtingen veranderden in een nachtmerrie Eerst deed de tandarts alleen het bovenste deel van mijn gebit. Kortom, ik voelde dat ze probeerde het proces te verlengen, zodat ze me uiteindelijk kon vertellen dat ze alleen het bovenste gedeelte kan schoonmaken, maar wie doet dit? Nummer 1: We zitten in de periode dat het zo moeilijk is om een afspraak te maken en nummer 2: ik moet de deur uit met alleen het bovenste gedeelte van mijn tanden gepoetst? Ongelooflijk. De tweede was de meest traumatiserende ervaring. In plaats van vullingen te krijgen, besteedden de 2 tandartsen mijn hele tijd aan het maken van foto's van mijn tanden, tandvlees en zelfs een portretfoto van mij met minstens 3 verschillende soorten camera's (trouwens, ik hoorde van een Nederlandse vriend dat dit een truc om je enorm te laten betalen, maar ik wist niet dat je hier altijd nee tegen kunt zeggen. Meestal zullen ze het niet vragen en je zult denken dat dit maar 5 minuten duurt, maar niet, dus wees voorzichtig.) Moest nog een afspraak maken voor de rest van de diensten (wat natuurlijk over 2-3 maanden zal zijn) die ze adviseren, wat me bijna 3000 euro zal kosten. Uiteindelijk liep ik weg en voelde me zo geschrokken van de hele ervaring met alleen mijn boventanden schoongemaakt. Wacht, en er is meer... ze brengen me extra kosten in rekening. Hoe is dit normaal?
Dear Mr. Tun, we are very sorry to learn that we did not meet your expectations. Depending of the state of the clients teeth it is sometimes necessary to set up an extra appointment to get it cleaned properly. We also need to do an oral examination including taking X-rays, because we can not see everything by eye. With the information we see on the X-rays, we can set up a personalized treatment plan. Please note that this is not a trick, but the only way we can give our patients the best dental care. Our clinic manager will get in touch with you to discuss this personally. (Vertaald door Google) Geachte heer Tun, het spijt ons zeer te vernemen dat we niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. Afhankelijk van de staat van het gebit van de cliënt is het soms nodig om een extra afspraak te maken om het gebit goed te laten reinigen. We moeten ook een mondeling onderzoek doen inclusief het maken van röntgenfoto's, omdat we niet alles met het oog kunnen zien. Met de informatie die we op de röntgenfoto's zien, kunnen we een persoonlijk behandelplan opstellen. Houd er rekening mee dat dit geen truc is, maar de enige manier waarop we onze patiënten de beste tandheelkundige zorg kunnen bieden. Onze clinic manager zal contact met u opnemen om dit persoonlijk te bespreken.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Super fijn geholpen en gerustgesteld door Sara, die de tijd nam om alles rustig uit te leggen en gewoon heel aardig en lief overkwam. Na 6 jaar Berlijnse tandartsen die altijd super gehaast zijn, een groot verschil.
Ontzettend tevreden en blij dat ik me hier heb ingeschreven. Helaas door omstandigheden ongeveer 8 jaar niet naar de tandarts geweest, hierdoor echt weer een angst opgebouwd waardoor de drempel om naar de tandarts te gaan alleen maar groter werd. Ben zeer vriendelijk en duidelijk ter woord gestaan. De tandarts kon me goed op m´n gemak stellen en gaf tussendoor ook hoe of wat aan. Ben nog niet 100% van m´n angst af. Maar heb inmiddels in 3 maanden tijd 2 gaatjes laten vullen en een wortelkanaalbehandeling ondergaan en ben zo blij dat ik dat hier heb laten doen. Vanaf nu netjes 6 maanden op controle en wil niets meer van andere tandartsen weten. Echt heel blij en opgelucht ontzettend bedankt. Ik zal jullie zeker aanbevelen.
Beste Paulina, wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent, maar bovenal dat u de stap heeft durven nemen om na zoveel jaar weer naar de tandarts te gaan. Ik zal uw review delen met het team. We hopen u snel weer te verwelkomen op de praktijk.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Goede service.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
(Vertaald door Google) Professioneel en vriendelijk personeel. Ik vind het ook fijn dat ze heel duidelijk zijn over de kosten. Ik kan het zeker aanbevelen. (Origineel) Professional and friendly staff. I also like the fact that they are very clear about the costs. I can definitely recommend.
Deze Google-recensie is zonder tekst
(Vertaald door Google) Zowel de tandarts als de mondhygiëniste die ik zie zijn uitstekend, meegaand en leveren echt topservice. Echt geweldig met expats die in Amsterdam wonen. De faciliteiten voelen aan als een 5-sterrenhotel en zelfs met coronabeperkingen doen ze hun uiterste best om te helpen, van het receptiepersoneel tot het ondersteunend personeel en iedereen daar tussenin. (Origineel) Both the dentist and the hygienist that I see are excellent, accommodating and really provide a top class service. Really, really great with expats living in Amsterdam. The facilities feel like a 5star hotel and even with corona restrictions they do their utmost to help from the reception staff to the support staff and everyone in between.
De gene die mijn hielp
Deze Google-recensie is zonder tekst
Aanvankelijk zeer tevreden over deze tandarts, 2 jaar geleden zeer snel en vriendelijk geholpen. Prijzen lijken wat hoog, maar als je goed geholpen wordt dan mag dat wat mij betreft een prijs hebben. Na 2 onprettige ervaringen qua klantvriendelijkheid en behulpzaamheid is het voor mij tijd om een andere tandarts. Ga niet meer 30 min extra rijden om slecht geholpen te worden.
Beste meneer Wong, wat jammer om te horen dat u niet tevreden bent met onze service. De tarieven voor tandartsbehandelingen zijn landelijk bepaald en bepalen wij niet zelf. We zouden graag contact met u hebben over uw ervaring met onze praktijk. Mocht u hier ook open voor staan, dan kunt u ons bereiken via 020 618 0074 of mailen naar info@dentalfactory.nl.
Ik ben onlangs overgestapt naar deze praktijk en ben erg tevreden over de gebitsreiniging van Erol en de controle van Sara. Ze zijn erg professioneel en nemen echt de tijd voor je. Ik raad deze praktijk zeker aan.
(Vertaald door Google) zeer slechte service, ik kwam binnen voor een hygiënische behandeling. De receptioniste was erg onbeleefd, na mijn behandeling kwam ik weer naar de receptie om mijn rekening te betalen, ik was een beetje verrast door het bedrag aangezien ik een student ben. Ik heb het bedrag betaald en de afgedrukte rekening ontvangen. Ik vraag de receptioniste of ze mijn adres kan wijzigen aangezien ik in een ander land verzekerd ben en om het geld terug te krijgen moet het adres gewijzigd worden. Ze zuchtte en rolde met haar ogen toen ik haar dit onderzoek vroeg (eerlijk gezegd erg onprofessioneel om te zuchten op verzoek van een klant, nadat ze VEEL hebben betaald!!!) Ze deed niet veel moeite en vertelde me dat het niet mogelijk was, ik wel snap niet waarom het niet mogelijk is om een rekening te wijzigen en adresseren zodat ik als student het geld terug krijg van mijn verzekering. Heel erg bedankt Dental Factory, u bent zojuist een klant kwijtgeraakt! (Origineel) I am very dissapointed... very poor service, I came in for a hygiene treatment. The receptionist was very rude, after my treatment I came to the reception again to pay my bill, I was a bit surprised by the amount as I am a student. I payed the amount and received the printed bill. I ask the receptionist if she is able to change my address as I am insured in another country and in order to get the money back the address needs to be changed. She sighed and rolled her eyes when I asked her this inquiry ( frankly very unprofessional to sigh at a customer's request, after they have paid A LOT!!!) She did not do a big effort and told me it was not possible, I do not get why it is not possible to change and address on a bill in order for me as a student to receive the money back from my insurance. Thank you very much Dental Factory, you just lost a customer!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
After visiting Dental Factory several times, I can finally say I am not afraid going to the dentist. The staff is very professional and listens to your concerns. Narmina Hüseynov is very skilled, attentive to detail and goes extra mile to make sure the client is satisfied with the excellent care. (Vertaald door Google) Na verschillende keren bij Dental Factory te zijn geweest, kan ik eindelijk zeggen dat ik niet bang ben om naar de tandarts te gaan. Het personeel is zeer professioneel en luistert naar je zorgen. Narmina Hüseynov is zeer bekwaam, aandacht voor detail en gaat extra mijl om ervoor te zorgen dat de klant tevreden is met de uitstekende zorg.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Ik zocht een tandarts en kwam bij Dental Factory terecht. Ik heb geen spijt, dat ik ben overgestapt naar deze praktijk. Vriendelijk,duidelijk, kundig , een vaste tandarts. Ik raad een ieder aan in Amsterdam die op zoek is naar een tandarts die aandacht en tijd heeft voor jou. Dental Factory is top. Dankzij Dental Factory, heb ik het merendeel van mijn tanden behouden en heb een beugel en geen volledige prothese. Dental Factory is top. JAN, DANK JE WEL.
Deze Google-recensie is zonder tekst
I've been in pain for two days and when I called them, they gave me an appointment within half an hour...I was handled by Narel Loayza Cadima, who was very kind, attentive and thorough explaining what was going on behind the pain. I also had a chat with the assistant, who was also friendly and kind. Thank you! (Vertaald door Google) Ik heb al twee dagen pijn en toen ik ze belde, gaven ze me binnen een half uur een afspraak...Ik werd behandeld door Narel Loayza Cadima, die erg aardig, attent en grondig was en uitlegde wat er achter de pijn. Ik had ook een praatje met de assistente, die ook vriendelijk en aardig was. Dank je!
Every thing was perfect, thank you Mina and Nikica! (Vertaald door Google) Alles was perfect, bedankt Mina en Nikica!
Professional, fast, polite (Vertaald door Google) Professioneel, snel, beleefd
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Vriendelijk en zeer vakkundig. Tijdens de afspraak werd mijn probleem meteen verholpen
Kom hier al heel lang goede tandartsenpraktijk kan altijd terecht word denk ik al 40 jaar door J v d Waals behandeld top tandarts ben ook wel eens door andere tandarts geholpen om dat Jan er niet was mondhygiënisch doe n goed werk fijne praktijk
I contacted Dental Factory about my condition/problem and I got an appointment scheduled in a few days time on the same day and it was all very professional and easy. After the consultation I was scheduled for 2 deep cleaning sessions with Marlou Pleijsier on a very short waiting time! My gums were very infected and swollen, but her professional approach made the whole experience very painless and her advice on dental hygiene and overall care of the patient were absolutely spot on. Today was my last session and my gums are already feeling a lot better and less swollen! My teeth are also significantly cleaner and I am very happy with the result! I strongly recommend Marlou Pleijsier for your dental hygiene concerns and procedures!! And in general Dental Factory for your dental care! Super friendly, super professional and international friendly! 😉 (Vertaald door Google) Ik nam contact op met Dental Factory over mijn toestand/probleem en kreeg binnen een paar dagen op dezelfde dag een afspraak gepland en het was allemaal erg professioneel en gemakkelijk. Na het consult stond ik op zeer korte wachttijd ingepland voor 2 dieptereinigingssessies met Marlou Pleijsier! Mijn tandvlees was erg ontstoken en opgezwollen, maar haar professionele aanpak maakte de hele ervaring erg pijnloos en haar advies over mondhygiëne en algehele zorg voor de patiënt waren absoluut perfect. Vandaag was mijn laatste sessie en mijn tandvlees voelt al een stuk beter en minder opgezwollen! Mijn tanden zijn ook aanzienlijk schoner en ik ben erg blij met het resultaat! Ik raad Marlou Pleijsier ten zeerste aan voor uw mondhygiëneproblemen en procedures!! En in het algemeen Dental Factory voor uw tandheelkundige zorg! Super vriendelijk, super professioneel en internationaal vriendelijk!
(Vertaald door Google) Geweldige service, professionele en vriendelijke omgeving! Ik raad het ten zeerste aan! Sara is een geweldige tantarts! (Origineel) Amazing service,professional and friendly environment! I highly recommend it!Sara is an awesome tantarts!
Twee keer bij Erol in de stoel gelegen. Deze man heeft plezier in zijn werk en dat is te zien in het eindresultaat.
(Vertaald door Google) Ik was vroeger ambassadeur van deze kliniek en raadde het aan zoveel mensen aan, maar ik moet dit bericht vandaag schrijven. Ga daar nooit heen voor een behandeling voor mondhygiëne! Nooit. Ooit. Ik heb 100% hetzelfde verhaal als een van de commentatoren hieronder - preventieve gebitsreiniging veranderde in uitvoering en mijn ondertand was beschadigd. Ik moest nog een afspraak maken om te controleren wat er is gebeurd - de tandarts zei: "Als ik meer materiaal aanbreng, moet ik meer van je tand boren". Met licht polijsten werd ik weggestuurd. Tand is nog steeds gevoelig voor gelijkmatig ademen en is NIET ok. Toch moet ik voor beide procedures betalen - voor de uitvoering zelf en de controle erna. Receptioniste beloofde mijn zaak te bekijken en terug te bellen, maar 3 dagen later gebeurde het niet. Als u uw zenuwen, tanden, geld en tijd wilt besparen, ga dan naar mondhygiënist ELDERS! (Origineel) I used to be ambassador of this clinic and used to recommend it to so many people, but I have to write this post today. Never ever go there for dental hygiene treatment! Never. Ever. I have 100% the same story as one of the commentators bellow - preventive dental cleaning turned into execution and my lower tooth was damaged. I had to make another appointment to check what’s happened - dentist said “if i will put more material, i need to drill more of your tooth”. With slight polishing I was sent away. Tooth is still sensitive to even breath and is NOT ok. Yet I have to pay for both procedures - for execution itself and checkup after it. Receptionist promised to look on my case and call me back, yet 3 days later it did not happen. If you want to save your nerves, tooth, money and time, go to dental hygienist ELSEWHERE!
(Vertaald door Google) Geachte mevrouw Sap, het spijt ons te lezen dat uw behandeling niet goed is verlopen en u het gevoel heeft dat uw ondertand beschadigd is. Onze kliniekmanager heeft geprobeerd contact met u op te nemen om uw ervaring te bespreken en samen tot een oplossing te komen, maar zonder succes. Kunt u contact met ons opnemen via 020-6180074. (Origineel) Dear Ms. Sap, we are very sorry to read that your treatment didn't go well and you have the feeling that your lower tooth was damaged. Our clinic manager tried to contact you to discuss your experience and find a solution together, without luck. Could you please contact us via 020-6180074.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Schandalig deze praktijk. Is ook te lezen aan de verschillende reviews hier. Mijn broertje zijn afspraak werd zomaar eind december door de praktijk afgezegd waardoor hij 200 euro van zijn budget niet meer kon gebruiken. Ze bieden geen alternatief of iets, want hun tandarts was ineens "ziek". Uiteindelijk heeft mijn broertje dus letterlijk maandenlang een premie betaald waar hij niet optimaal gebruik van heeft kunnen maken, 200 euro zo in de prullenbak. Eerst mogelijke afspraak kon hij dan pas de 2e week van januari maken, dan heeft hij dat budget natuurlijk niet meer (kan je gebruiken tot 31 dec). Heb lopen mailen en bellen met ze, maar telkens werd mij gezegd: tjah, zo is het nou eenmaal gelopen. Echt walgelijk!
Beste Souky Miller, het is heel jammer dat het zo is gelopen, maar wij doen er altijd alles aan om te zorgen dat iemand geholpen kan worden. Helaas komt het soms voor door ongeziene omstandigheden zoals ziekte dat wij een afspraak moeten afzeggen. Iets wat wij ook liever niet doen maar soms kan het echt niet anders. Wij raden cliënten ook altijd aan om behandelingen zo tijdig mogelijk in te plannen voor het einde van het jaar om teleurstellingen te voorkomen en hopen dan ook dat dit in de toekomst voor uw broer niet meer gebeurd.
(Vertaald door Google) Zeer efficiënt en professioneel! Ik zou het op elk moment aanbevelen! (Origineel) Very efficient and professional! I would recommend anytime!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Ik kom hier nooit meer terug en zou ook NIEMAND aanraden om hier naar een mondhygieniste te gaan. Om een lang verhaal kort te maken, de deskundigheid en klantgerichtheid is ver te zoeken. De mondhygieniste in kwestie maakte een van mijn tanden stuk door haastig en onzorgvuldig te werk te gaan, hierdoor had ik een gat tussen mijn twee onderste voortanden en mevrouw heeft mij zo de deur uit laten gaan!! Mijn lijmresten van mijn spalkje verwijderde ze niet goed waardoor mijn onderste voortanden ruw en pijnlijk aanvoelde. Onder het mom van "ik heb geen tijd meer" en "je moet dat gat maar met je tandarts regelen" werd ik weer weggestuurd. Schandalig hoe ik ben ben behandeld!!!!!!
(Vertaald door Google) Geachte mevrouw Lavinia, we hebben al contact met u opgenomen met betrekking tot uw klacht. Voel je vrij om zo snel mogelijk te reageren op onze kliniekmanager. (Origineel) Dear Ms. Lavinia, we are already in contact with you in regards to your complaint. Feel free to respond to our clinic manager upon your earliest convenience.
Deze Google-recensie is zonder tekst
(Vertaald door Google) Beste tandarts waar ik ooit ben geweest, zo vriendelijk en snel om te helpen als je een nieuwe patiënt bent. Hygeniest Erol Cevik als een absolute ster die me tot in detail heeft uitgelegd hoe ik beter voor mijn tanden kan zorgen en nogmaals bedankt aan het personeel. (Origineel) Best dentist I’ve ever been to, so friendly and quick to help if you’re a new patient. Hygeniest Erol Cevik as an absolute star who explained to me in great detail how to take better care of my teeth and thank you to the staff again.
(Vertaald door Google) Beste Stefan, Bedankt voor je geweldige feedback! We gaan dit zeker delen met Erol :-). We hopen je de volgende keer te zien. Met vriendelijke groeten, Tandheelkundige Fabriek (Origineel) Dear Stephen, Thank you for your wonderful feedback! We are going to share this with Erol for sure :-). We hope to see you next time. Kind regards, Dental Factory
I'm very satisfied with the cleaning by hygienist Marlou Pleijsier. (Vertaald door Google) Ik ben zeer tevreden over de schoonmaak door mondhygiëniste Marlou Pleijsier.
Dear Ksenia, We are happy to learn that you are satisfied with the cleaning! Thank you for sharing your feedback with us. Kind regards, Dental Factory (Vertaald door Google) Beste Ksenia, We zijn blij te horen dat u tevreden bent over de schoonmaak! Bedankt voor het delen van uw feedback met ons. Met vriendelijke groeten, Tandheelkundige Fabriek
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Katharina, Dank voor uw beoordeling. Onze praktijkmanager heeft inmiddels al contact gehad met u omtrent uw klacht. Wij hopen dat dit naar alle tevredenheid zal worden opgelost. Met vriendelijke groet, Dental Factory
Deze Google-recensie is zonder tekst
Prettige sfeer in de praktijk. Erg goed geholpen door de mondhygiënist, Erol.
Heel slecht en achterbaks
Beste mevrouw de Jong, Wat vervelend om te lezen dat u onze praktijk als 'heel slecht' en 'achterbaks' omschrijft. Daar schrikken wij een beetje van en zouden heel graag willen weten waarom u dit zo heeft ervaren. Omdat wij u helaas niet in ons systeem kunnen vinden, willen wij u vriendelijk vragen om contact op te nemen met onze praktijk zodat wij dit samen met u kunnen bespreken. Dit kunt u doen door ons een mailtje te sturen naar info@dentalfactory.nl of te bellen naar 020 - 618 0074. Wij hopen snel van u te horen. Met vriendelijke groet, Dental Factory
Recommended (also) for expats who need full communication in proper English. Very professional care service and great dental health education received from a friendly staff. (Vertaald door Google) Aanbevolen (ook) voor expats die behoefte hebben aan volledige communicatie in goed Engels. Zeer professionele zorgservice en geweldige tandheelkundige gezondheidseducatie ontvangen van vriendelijk personeel.
Superlieve mensen!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Vriendelijke ontvangst en een goede zaak dat de behandelend tandarts mij i.v.m. een dubbele kaakontsteking liever verwees naar een kaakspecialist.
Beste Eric, Dank voor de fijne feedback! Wij hopen dat uw dubbele kaakontsteking snel hersteld. Indien u vragen heeft over de nazorg of andere vragen natuurlijk, kunt u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Dental Factory
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Super fijne sfeer en kundige vakmensen, stellen je erg op gerust indien je wat zenuwachtig bent! Hele prettige behandeling!
Beste Elisa, Het doet ons goed om te lezen dat u naar alle tevredenheid bent geholpen. Dank voor uw positieve feedback en rating! Met vriendelijke groet, Dental Factory
Fijne praktijk. Zeer bekwame professionals in een relaxte setting!
Beste Remco, Hartelijk dank! Wij hopen u de volgende keer weer te mogen verwelkomen in onze praktijk. Met vriendelijke groet, Dental Factory
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Lina, Dank voor uw beoordeling. Gezien de 1 ster kunnen wij concluderen dat uw bezoek aan onze praktijk niet naar wens is verlopen. Wij komen graag in contact met u om te praten over uw ervaring. Omdat wij u niet in ons systeem kunnen vinden onder de naam 'Lina Bijl', willen wij u vriendelijk vragen om contact op te nemen met onze praktijk via info@dentalfactory.nl of te bellen naar 020 - 618 0074. Met vriendelijke groet, Dental Factory
Snel afspraak kunnen maken en langs kunnen komen toe mijn dochtertje met haar voortandje op de rand van de glijbaan terecht was gekomen. Vriendelijke mensen en erg goed met mijn kindje.
Beste Maarten, Hartelijk dank voor uw positieve review! Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent met de snelle afspraak voor uw dochtertje. Arme meid, het was vast even schrikken voor haar (en voor u). Wij hopen dat alles nu weer goed is en indien u verdere vragen heeft kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Dental Factory
Deze Google-recensie is zonder tekst
Great experience and a great set of dentists. Very happy with the treatment. (Vertaald door Google) Geweldige ervaring en een geweldig stel tandartsen. Erg blij met de behandeling.
Dear Mr. Güracar, Thank you for your positive feedback! We are happy to learn that you are happy with the treatment. Kind regards, Dental Factory (Vertaald door Google) Geachte heer Güracar, Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn blij te horen dat u tevreden bent over de behandeling. Met vriendelijke groeten, Tandheelkundige Fabriek
Deze Google-recensie is zonder tekst
The practice is alright and it has the best dentist ever! (Vertaald door Google) De praktijk is goed en heeft de beste tandarts ooit!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Great, excellent, friendly and professional service. I'm sure I'll continue to come here for sure. (Vertaald door Google) Geweldige, uitstekende, vriendelijke en professionele service. Ik weet zeker dat ik hier zeker zal blijven komen.
Dear Mr. Elbadry, This makes us happy! Thank you very much. Till the next time. Kind regards, Dental Factory (Vertaald door Google) Geachte heer Elbadry, Hier worden we blij van! Heel erg bedankt. Tot de volgende keer. Met vriendelijke groeten, tandheelkundige fabriek
Deze Google-recensie is zonder tekst
I am very pleased, friendly dentist and receptionist, I had to make an emergency appointment I made it in the morning and I was able to go in the night that day,I was very happy with that because I was in pain. Very professional and friendly. (Vertaald door Google) Ik ben zeer tevreden, vriendelijke tandarts en receptioniste, ik moest een spoedafspraak maken die heb ik in de ochtend gemaakt en kon die dag in de nacht terecht, daar was ik heel blij mee want ik had pijn. Zeer professioneel en vriendelijk.
Dear Eenhoorn, We would kindly thank you for taking your time to provide us with your precious feedback. We hope your pain is gone and that you are feeling better right now :-). Have a wonderful day! Kind regards, Dental Factory (Vertaald door Google) Beste Eenhoorn, We willen u vriendelijk bedanken voor het nemen van uw tijd om ons uw waardevolle feedback te geven. We hopen dat je pijn weg is en dat je je nu beter voelt :-). Fijne dag! Met vriendelijke groeten, tandheelkundige fabriek
Deze Google-recensie is zonder tekst
Harstikke tevreden met de tand verzorging.
Very competent dentists, friendly dental assistants! (Vertaald door Google) Zeer bekwame tandartsen, vriendelijke tandartsassistenten!
Professioneel, vriendelijk en duidelijk.
prima mondhygieniste!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Onlangs heb ik mijn eerste afspraak bij de tandarts en mondhygiënist gehad. Ik kan enkel zeggen, dat het een zeer fijne ervaring is geweest. Professioneel, vriendelijk en zeer deskundig.
Zeer snel een spoed afspraak kunnen inplannen voor een afgebroken tand waar door mijn zenuw bloot lag. Goed geholpen met een wortelkanaal behandeling, voor de ingreep van te voren goed op de hoogte gebracht van de werkwijze. Behandeling liep voorspoedig en ik ben blij met het resultaat. Veel dank
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Very good and positive experience, despite the fact that I am scared of going to the dentist. Very professional (Vertaald door Google) Zeer goede en positieve ervaring, ondanks dat ik bang ben om naar de tandarts te gaan. Zeer professioneel
Dear Nadiya, Thank you for your positive rating! We are glad to read that you are happy with your visit at our clinic. We hope to see you next time! Kind regards, Dental Factory (Vertaald door Google) Beste Nadiya, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Fijn om te lezen dat u tevreden bent over uw bezoek aan onze kliniek. We hopen je de volgende keer te zien! Met vriendelijke groeten, Tandheelkundige Fabriek
Deze Google-recensie is zonder tekst
Femke, hartelijk dank voor uw waardering op Google
very welcoming staff (Vertaald door Google) zeer gastvrij personeel
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Thank you 😊 I had a best experience, my doctor was very neat man, hear my every complain and trying to help and make minimum pain. I had am emergency appointment and from first visit saw the results. And very affordable price 👌my doctor is Roan Ploumen! Highly recommend! (Vertaald door Google) Bedankt 😊 Ik had een beste ervaring, mijn dokter was een heel nette man, hoorde al mijn klachten en probeerde te helpen en minimale pijn te maken. Ik had een spoedafspraak en vanaf het eerste bezoek zag ik de resultaten. En heel betaalbaar 👌mijn dokter is Roan Ploumen! Sterk aanbevelen!
Dear Gulnar, We would kindly thank you for taking your time to provide us with your precious feedback! We are pleased to read your positive message. We hope we can welcome you any time soon at our clinic again! Kind regards, Dental Factory (Vertaald door Google) Beste Gulnar, We willen u graag bedanken voor het nemen van uw tijd om ons uw waardevolle feedback te geven! We zijn verheugd om uw positieve bericht te lezen. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen in onze kliniek! Met vriendelijke groeten, tandheelkundige fabriek
Deze Google-recensie is zonder tekst
Great service, really good dental care also for expats! It’s easy to register, easy to arrange an appointment and all of my appointments started on time. I can definitely recommend it! Also, almost completely painless :) (Vertaald door Google) Goede service, echt goede tandheelkundige zorg ook voor expats! Het is gemakkelijk om te registreren, gemakkelijk om een afspraak te maken en al mijn afspraken begonnen op tijd. Ik kan het zeker aanbevelen! Ook bijna volledig pijnloos :)
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Ramiz Tarik, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw review. Echter vinden wij het erg jammer om te lezen dat u ons beoordeeld heeft met 1 ster. Wij komen graag met u in contact om te praten over uw ervaring in onze praktijk. Alleen met uw feedback kunnen wij onze zorg en dienstverlening verbeteren. Helaas kunnen wij u niet in ons systeem terug vinden onder de naam ''Ramiz Tarik''. Kunt u daarom zo vriendelijk zijn om contact op te nemen met onze praktijk door te mailen naar info@dentalfactory.nl of te bellen naar 020 - 618 0074. Met vriendelijke groet, Dental Factory
Deze Google-recensie is zonder tekst
Perfecte ontvangs en behandeling. Zeer klantvriendelijk!
Hartelijk dank, Marco
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Dit is hands down de beste tandarts die ik tot u toe heb gehad. Ze zien geen gaatjes die er "niet" zijn, oftewel, ze werken eerlijk. Ik kon dezelfde week terecht voor een intake en heb drie dagen daarna, op een zondag twee behandelingen gekregen voor een afgebroken kies en een standaard mondreiniging. Ze zijn zo vriendelijk en heel professioneel. Ik ben echt heel tevreden met ze en raad ze zeker aan! Jullie zijn echt schatjes <3
(Vertaald door Google) Sterk aanbevolen, ze konden me op korte termijn helpen met mijn noodgeval. Ik kon binnen 24 uur een tijd krijgen om contact met hen op te nemen. Professioneel, vriendelijk en perfect Engels. (Origineel) Highly recommended, they were able to assist me with my emergency on short notice. I was able to get a time within 24 hours from contacting them. Professional, friendly, and perfect english.
(Vertaald door Google) Ik ben redelijk bang voor tandartsen, alles om daarheen te gaan maakt me erg ongemakkelijk en gespannen. Ik ben dus geen gemakkelijke klant. Ze zijn erg vriendelijk, ze communiceren heel goed over wat ze doen en waarom en last but least zijn de resultaten geweldig. Ik heb een gebroken tand laten repareren en heb mijn tanden inmiddels twee keer laten poetsen en ik kom zeker terug. (Origineel) I'm fairly scared of dentists, everything about going there makes me very uncomfortable and tense. So I'm not an easy client. They are very friendly, they communicate very well in regard to what they are doing and why and last but least the results are great. I had a broken tooth fixed and had my teeth cleaned twice by now and I'm going to come back for sure.
Ik kwam in het weekend langs met zenuwpijn omdat ik niet bij mijn eigen tandarts terecht kon en werd door zowel de tandarts als de receptioniste bijzonder vriendelijk bejegent. Ze waren meedenkend en empathisch en er is meteen actie ondernomen voor een spoedwortelkanaalbehandeling die vervolgens zeer vakkundig is uitgevoerd. Ik was er erg blij mee!
Deskundig en vriendelijk personeel. Duidelijke uitleg over behandeling. Top tandarts !
Onprettige ervaring: aan de telefoon met een aardige receptioniste besproken of ik de hoge intake-kosten kon voorkomen door in een keer doorverwezen te worden naar een kaakchirurg. Vervolgens op mijn afspraak ongemakkelijk geconfronteerd en ondervraagd door een geagiteerde en beledigde tandarts over het gesprek dat ik met receptioniste had over hun prijzen - die dat kennelijk intern had doorgevoerd in een soort klanten rapportage.
Geachte meneer Cowles, Wij willen u vriendelijk bedanken voor het nemen van uw tijd om ons te voorzien van uw feedback. Dental Factory doet er alles aan om de kwaliteit van zorg te waarborgen. Wij vinden het dan ook erg jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over uw bezoek. Naar aanleiding van uw klacht hebben wij contact opgenomen met onze praktijkmanager Fenna Baarda. Zij zal z.s.m. contact met u opnemen om te praten over uw ervaring. Met vriendelijke groet, Dental Factory
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
(Vertaald door Google) goede service en vriendelijke tandarts (Origineel) great service and friendly dentist
(Vertaald door Google) Beste Silvia, Bedankt voor uw vriendelijke beoordeling! Met vriendelijke groeten, Tandheelkundige Fabriek (Origineel) Dear Silvia, Thank you for your kind review! Kind regards, Dental Factory
Ik ben hier terecht gekomen in een weekend doordat ik met spoed geholpen wilde en moest worden ivm een ontstoken wortelpunt.(ondraaglijke pijn) Ik kon na bellen diezelfde zondag middag nog terecht na het spreekuur. Inmiddels meerdere afspraken verder (doordat het nogal een ingewikkeld en lang verhaal was bij mij) kan ik zeggen dat ik echt ontzettend blij ben met de hulp die ik hier heb ontvangen. Ik ben door twee verschillende endodontologen geholpen die beide echt ontzettende vak mensen zijn. Ik las eerdere reviews over het feit dat er niet goed Nederlands gepraat werd. (Ik begreep ze overigens altijd prima.) En who cares? Echt.. als je een probleem hebt gaat het om wat ze kunnen! En jeetje, deze mensen konden echt wat! Ik heb me geen moment gestoord aan het feit dat ze misschien niet allemaal vloeiend Nederlands spraken. Ik kon ze niet genoeg bedanken voor wat zij voor mij hebben betekend. Ik heb opgeteld uren in de stoel gelegen, wat echt niet leuk is.. maar ook wel geruststellend.. niks werd afgeraffeld! Ik ben een wandelend reclame bord geworden voor deze twee endodontologen.
Beste Juliette, Hartelijk dank voor het nemen van uw tijd om deze mooie review te schrijven. Het doet ons goed om te lezen dat u naar alle tevredenheid bent geholpen en daar zo enthousiast over bent! Mochten wij iets voor u kunnen betekenen met betrekking tot nazorg, dan horen wij dit uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Dental Factory
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Slechtste praktijk ooit! Leugenaars en bedriegers. Niemand praat of verstaat Nederlands. Je vraagt om een bepaalde behandeling en ze geven je een andere waar je dan vervolgens voor moet betalen. Neem het van mij aan, dit zijn oplichters!
Beste meneer Khalifa, Dank voor het nemen van de tijd om uw beoordeling achter te laten. Wij vinden het jammer om te lezen dat u onze praktijk als de slechtste heeft ervaren. Wij doen hard ons best om iedereen een goede service te verlenen. Helaas kunnen wij u niet terugvinden in ons bestand, daarom verzoeken wij vriendelijk om contact op te nemen met de praktijkmanager Fenna Baarda om te praten over uw ervaring. U kunt haar bereiken via Fenna.baarda@lassus.nl of 020-618 0074.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Very satisfied with the doctors and the service. Definitely some small points for improvement. (Vertaald door Google) Zeer tevreden over de artsen en de service. Zeker wat kleine verbeterpunten.
It says it's open Sunday, I'm trying to make an apoiment, they say it's closed, so what is opening hours for if is not updated (Vertaald door Google) Er staat dat het zondag open is, ik probeer een afspraak te maken, ze zeggen dat het gesloten is, dus wat zijn de openingstijden als het niet is bijgewerkt
Dear Mr. Jederan, We regret to read that it was not possible for you to make an appointment in our clinic even though our clinic is open on Sunday (between 09.00 – 16.00). We are sorry for the inconvenience this may have caused you and for any miscommunication. Your feedback has already been addressed with the clinic manager. She will contact you as soon as possible to discuss this matter further. (Vertaald door Google) Geachte heer Jederan, Wij vinden het spijtig om te lezen dat het voor u niet mogelijk is geweest om een afspraak te maken in onze kliniek ondanks dat onze kliniek open is op zondag (tussen 09.00 – 16.00 uur). Onze excuses voor het ongemak dat dit voor u heeft veroorzaakt en voor eventuele miscommunicatie. Uw feedback is al besproken met de kliniekmanager. Zij zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om deze zaak verder te bespreken.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Geachte meneer Straus, Bedankt voor uw feedback. Graag komen wij met u in contact om te praten over uw ervaring bij ons in de praktijk. Gezien uw beoordeling vernemen wij dat er iets niet helemaal naar wens is verlopen en hopen samen met u een gepaste oplossing te vinden. Onze praktijk manager Fenna Baarda zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Uiteraard kunt u ook contact met haar opnemen via Fenna.baarda@lassus.nl of via 020-618 0074.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
(Vertaald door Google) Eerst niet oké Nadat ze mijn recensie hebben gezien, bellen ze me en hebben mijn tandheelkundige werk in orde gemaakt (Origineel) Not ok at first After they see my review they call me and made my dental work ok
(Vertaald door Google) Geachte heer Vavilov, het spijt ons zeer te vernemen dat u niet tevreden bent over onze tandheelkundige zorg. Omdat we heel graag meer willen weten over uw ervaring, willen we u vriendelijk verzoeken contact op te nemen met onze clinic manager. Alleen met uw waardevolle feedback kunnen wij onze dienstverlening verbeteren en wellicht samen een oplossing vinden voor uw problemen. Neem dan contact op met clinic manager Fenna Baarda via 020-6180074 of info@dentalfactory.nl. (Origineel) Dear Mr. Vavilov, we are very sorry to learn that you are unsatisfied with our dental care. As we would really like to know more about your experience, we kindly like to ask you to contact our clinic manager. Only with your valuable feedback we can improve our services and perhaps find a solution together for your issues. Please contact clinic manager Fenna Baarda via 020-6180074 or info@dentalfactory.nl.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Had a very nice experience for a rather severe root canal treatment. (Vertaald door Google) Een hele fijne ervaring gehad voor een nogal heftige wortelkanaalbehandeling.
Personeel is aardig, en de mondhygiëniste is een vakbekwame engel maar de laatste jaren heb ik geen twee keer achter elkaar dezelfde tandarts gehad. Ik kijk het nog even aan, maar als het zo doorgaat dan ga ik me oriënteren op een praktijk met minder verloop.
Beste Judith, Hartelijk dank voor uw feedback! Wij zijn blij om te horen dat u positief bent over onze behandelaars. Wij kunnen ons goed voorstellen dat het niet prettig is als u niet bij dezelfde tandarts terecht kunt. Wij zoeken graag samen met u naar een oplossing en willen hier dan ook graag een notitie van maken zodat u de volgende keer weer terecht kunt bij dezelfde behandelaar. Omdat u de review alleen met uw voornaam heeft geplaatst, kunnen wij u helaas niet opzoeken in onze cliënten bestand. Kunt u daarom contact opnemen met onze praktijk manager Fenna Baarda via Fenna.baarda@lassus.nl of bellen naar 020-618 0074.
I would highly recommend this place! I'm terrified of the dentist, haven't been to the dentist in 5 years, but i am being guided and eased into the process step by step in the best way possible. Thank you Rogier, assistent (sorry forgot her name!) And staff! (Vertaald door Google) Ik zou deze plek ten zeerste aanbevelen! Ik ben doodsbang voor de tandarts, ben al 5 jaar niet naar de tandarts geweest, maar ik word stap voor stap op de best mogelijke manier begeleid en versoepeld in het proces. Bedankt Rogier, assistente (sorry haar naam vergeten!) En personeel!
Dear Mariana, thank you for your kind recommendation! It is a pleasure to read that we can guide you perfectly step by step in conquering your fear of the dentist. We will definitely share this with Roger and our entire team. (Vertaald door Google) Beste Mariana, bedankt voor je vriendelijke aanbeveling! Het is fijn om te lezen dat wij u stap voor stap perfect kunnen begeleiden bij het overwinnen van uw angst voor de tandarts. We zullen dit zeker delen met Roger en ons hele team.
My name is Dennis Gyamfi, footballer at Leicester City in the English premier league, I was very conscious about my teeth and have looked everywhere to do composite bonding, I came to Amsterdam for Christmas holidays and was recommended to come to Dental Factory by a player and was amazed at how quick they booked in my first check up appointment and got it done 2 days after, I love my teeth and and Dr Saeed Tekko took his time and even worked over his hours to make sure my teeth were perfect, I definitely recommend this dentist I’m all there services. Thank you Dennis Gyamfi (Vertaald door Google) Mijn naam is Dennis Gyamfi, voetballer bij Leicester City in de Engelse eredivisie, ik was me erg bewust van mijn gebit en heb overal gezocht naar composiet bonding, ik kwam naar Amsterdam voor de kerstvakantie en werd door een speler aangeraden om naar Dental Factory te komen en was verbaasd over hoe snel ze mijn eerste controleafspraak boekten en het 2 dagen later voor elkaar kregen, ik hou van mijn tanden en Dr. Saeed Tekko nam de tijd en werkte zelfs over zijn uren om ervoor te zorgen dat mijn tanden perfect waren, ik zeker raad deze tandarts aan Ik ben er allemaal. Dank je Dennis Gyamfi
So far I have been here twice and I am very impressed. Everyone is friendly and the service is good. I would recommend this dentist. (Vertaald door Google) Tot nu toe ben ik hier twee keer geweest en ik ben erg onder de indruk. Iedereen is vriendelijk en de service is goed. Ik zou deze tandarts aanbevelen.
Dear Ms. Stil, thank you for your kind words and recommendation. This is very much appreciated by us. (Vertaald door Google) Geachte mevrouw Stil, bedankt voor uw vriendelijke woorden en aanbeveling. Dit wordt door ons zeer gewaardeerd.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
supergoed geholpen, heel vriendelijk.
The crew was very professional and helped me out with an emergency the day it happened. Would definitely recommend them to other expats! (Vertaald door Google) De bemanning was zeer professioneel en hielp me met een noodgeval op de dag dat het gebeurde. Zou ze zeker aanraden aan andere expats!
Dear Csenge, thank you for your kind recommendation on Google. We are glad to helped you out with your emergency treatment on the same day. We hope you are not experiencing pain anymore. (Vertaald door Google) Beste Csenge, bedankt voor je vriendelijke aanbeveling op Google. Wij helpen u graag dezelfde dag nog verder met uw spoedbehandeling. We hopen dat je geen pijn meer hebt.
Goede en betrouwbare tandarts. Leve Jan van der Waals.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste mevrouw Schoutema, omdat u alleen een beoordeling heeft afgegeven waaruit wij kunnen opmaken dat u niet geheel tevreden bent, komen wij graag met u in contact. Alleen met uw feedback kunnen wij onze mondzorg en service verbeteren. Onze praktijk manager neemt dan ook contact met u op om te praten over uw ervaring in onze praktijk.
Deze Google-recensie is zonder tekst
De mondhygiënist neemt de tijd en gaat secuur te werk. Ik ben zeer tevreden.
Deze Google-recensie is zonder tekst
(Vertaald door Google) Ik hou zo veel van deze plek. Gebruik hun service bijna 2 jaar en ik ben zo tevreden met de service. In 2018 heb ik 2 verstandskiezen verwijderd, het heeft lang geduurd (tand had hele sterke wortel). De volgende dag had ik geen pijn, dus ik was zo verrast. Ook heb ik mijn tanden gepoetst. Dokter heeft me veel adviezen gegeven. (Origineel) I like this place so much. Use their service almost 2 years and I'm so satisfied with the service. In 2018 I removed 2 wisdom teeth, it took a long time (tooth had very strong root). The next day I didn't have any pain so I was so surprised. Also I cleaned my teeth. Doctor gave me a lot of advices.
(Vertaald door Google) Beste Shamil, bedankt voor de zeer vriendelijke woorden. We zijn blij te lezen dat je onze kliniek zo leuk vindt :-) (Origineel) Dear Shamil, thank you for the very kind words. We are happy to read that you like our clinic so much :-)
Deze Google-recensie is zonder tekst
(Vertaald door Google) Niet erg servicegericht. (Origineel) Not very service minded.
(Vertaald door Google) Geachte mevrouw Van Hardeveld, bedankt voor uw review op Google. Wij horen graag van u hoe wij servicegerichter kunnen zijn. Daarom willen wij u vragen contact op te nemen met onze clinic manager Fenna Baarda via info@dentalfactory.nl of 020-6180074. Dit wordt door ons zeer gewaardeerd. (Origineel) Dear Ms. Van Hardeveld, thank you for your review on Google. We would like to hear from you how we can be more service minded. Therefore we'ld like to ask you to contact our clinic manager Fenna Baarda via info@dentalfactory.nl or 020-6180074. This is very much appreciated by us.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
(Vertaald door Google) Ik had een noodgeval (tijdelijke kroon viel uit) en Dental Factory loste me op met een afspraak van 20 minuten. Snel, pijnloos en netjes afgehandeld. (Origineel) I had an emergency (temporary crown fell out) and Dental Factory fixed me right up with a 20 minute appointment. Fast, painless and well done.
Goede info en behandeling, vriendelijke benadering.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
(Vertaald door Google) Ik was in de bekwame handen van Meshkan Moghimi voor het trekken van mijn verstandskies en ze was geweldig! Ze hield me op de hoogte van wat er gebeurde, zorgde ervoor dat ik geen pijn had en ze is ook nog eens gewoon een heel fijn mens! (Origineel) I was in the capable hands of Meshkan Moghimi for my wisdom tooth extraction and she was great! She kept me informed of what was happening, made sure that I was not in any pain and she is also just a very nice person!
(Vertaald door Google) Dr. Hadi Alhelwani is ongelooflijk. Hij is kalm, deskundig en super bekwaam. (Origineel) Dr. Hadi Alhelwani is incredible. He is calm, knowledgeable and super skilled.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Excellent, friendly and professional service with authentic and honest advice. Dr. Gomez and the staff are great. (Vertaald door Google) Uitstekende, vriendelijke en professionele service met authentiek en eerlijk advies. Dr. Gomez en het personeel zijn geweldig.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Heel fijn en snel geholpen, tandartsassistente gesproken had last van mijn verstandskies die moest er uit en zij kon mij de zelfde dag nog inplannen! Heb aan gegeven dat ik zwanger ben en ook daar word alle rekening mee gehouden, fijne service. Inmiddels de volgende ochtend en geen pijn! Zeker aan te raden
Beste Farr, heel hartelijk dank voor het schrijven van deze mooie review. Ook voor ons was het fijn u zo snel te kunnen helpen. En vooral voor u heel fijn dat u inmiddels pijnvrij bent!
Professional dental with efficient and friendly communication. (Vertaald door Google) Professionele tandarts met efficiënte en vriendelijke communicatie.
Dear Rinse, thank you for the kind recommendation. (Vertaald door Google) Beste Rinse, bedankt voor de vriendelijke aanbeveling.
Two times i had a broken filling/tooth this year, both times i called up "my own" dentist & everytime i could get an appointment only in about two weeks from my call. No, broken teeth/filling needs immediate attention. I made an internet search & found "Dental Factory". 1st time i called it was in the morning, they scheduled my appointment for just a couple hours later. Dentist was friendly, caring & fixed my tooth easily. Very good experience. Then i called in just a couple weeks ago, (my 'own' dentist wants to give me again appointment in two weeks from my call) then i called "Dental Factory" & the appointment was on for the next morning. Another dentist than last time, same satisfied treatment. Receptions & assistants friendly, polite & professional. Both times wasn't something very dramatic/serious to be done, but just the fact that they can see you so fast really helps with my anxiety, to me that's a big point scored. If needed i'll definitely be a returning customer. Keep it up! :) (Vertaald door Google) Twee keer had ik dit jaar een gebroken vulling/tand, beide keren belde ik "mijn eigen" tandarts en elke keer kon ik pas een afspraak krijgen binnen ongeveer twee weken na mijn telefoontje. Nee, gebroken tanden/vullingen hebben direct aandacht nodig. Ik heb op internet gezocht en "Dental Factory" gevonden. De eerste keer dat ik belde was 's ochtends, ze planden mijn afspraak pas een paar uur later. Tandarts was vriendelijk, zorgzaam en repareerde mijn tand gemakkelijk. Zeer goede ervaring. Toen belde ik een paar weken geleden (mijn 'eigen' tandarts wil me binnen twee weken na mijn telefoontje weer een afspraak geven), toen belde ik "Dental Factory" en de afspraak stond voor de volgende ochtend. Een andere tandarts dan de vorige keer, dezelfde tevreden behandeling. Recepties en assistenten vriendelijk, beleefd en professioneel. Beide keren was niet iets heel dramatisch / serieus om te doen, maar alleen al het feit dat ze je zo snel kunnen zien, helpt echt bij mijn angst, voor mij is dat een groot punt. Indien nodig zal ik zeker een terugkerende klant zijn. Ga zo door! :)
Dear Kiara, thank you so much for taking the time to write this great review! We are happy to learn that you enjoyed our services due to the emergency treatments and we look forward to keep welcoming you at our clinic. (Vertaald door Google) Beste Kiara, heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze geweldige recensie te schrijven! We zijn blij te horen dat u genoten heeft van onze diensten vanwege de spoedbehandelingen en we kijken ernaar uit u te blijven verwelkomen in onze kliniek.
Er ging wat mis met de recensie. Nogmaals bedankt voor jullie fijne hulp!
Beste Gertrude, veel dank voor deze mooie review. Voor ons was het een kleine moeite om iets langer te blijven, we begrijpen heel goed dat het voor u heel fijn is om zo snel geholpen te worden bij pijn. We doen het met liefde.
I just want to say that after 10 years in Amsterdam I finally found a hygienist that gave me a proper periodontal cleaning .. I had very extensive quality dental work in USA before immigrating here and I was with the wrong dental office here and I just finished 4 deep cleaning sessions with Marilou .. after suffering a diagnosis of osteoporosis and the treatment for this required a good report from hygienist due to potential side effects that could damage my jawbone if my gums were inflamed and susceptible.. I still need to wait 12 weeks and yes I will have to see her 2 more times, but she was very encouraging and a highly skilled professional.. The only thing was the polish she used was liqourice flavored (yuk) but hey this is Amsterdam and next time I will ask for cherry .. The office receptionist Noah was also super nice and professional.. I highly recommend this office for dental hygiene .. I will also consider using a dentist affiliated here as I do need to find one for further dental care in the future. Thank you ladies... (Vertaald door Google) Ik wil alleen maar zeggen dat ik na 10 jaar in Amsterdam eindelijk een mondhygiënist heb gevonden die me een goede parodontale reiniging heeft gegeven. 4 dieptereinigingssessies met Marilou .. na de diagnose osteoporose en de behandeling hiervoor vereiste een goed rapport van de mondhygiënist vanwege mogelijke bijwerkingen die mijn kaakbot zouden kunnen beschadigen als mijn tandvlees ontstoken en vatbaar was.. Ik moet nog 12 wachten weken en ja, ik zal haar nog 2 keer moeten zien, maar ze was erg bemoedigend en een zeer bekwame professional. voor kersen .. De kantoorreceptionist Noah was ook super aardig en professioneel .. Ik raad dit kantoor ten zeerste aan voor mondhygiëne .. Ik zal ook overwegen om een tandarts te gebruiken die hier is aangesloten, aangezien ik er een moet vinden voor verdere d zorg in de toekomst. Bedankt dames...
Dear Ms Bloom, thank you so much for writing this honest and wonderful review. We are happy to learn that you finally found a hygienist that gave you a proper periodontal cleaning after so many years. We will share your review with Marlou and Noa with pleasure. We do have cherry flavoured polish paste, so please ask for it next time;-) (Vertaald door Google) Geachte mevrouw Bloom, hartelijk dank voor het schrijven van deze eerlijke en mooie recensie. We zijn blij om te horen dat je eindelijk een mondhygiënist hebt gevonden die je na zoveel jaren een goede parodontale reiniging heeft gegeven. We zullen je review met plezier delen met Marlou en Noa. We hebben wel lakpasta met kersensmaak, dus vraag er de volgende keer naar ;-)
Leire was my dentist. Super friendly and professional. My treatment was very satisfactory. (Vertaald door Google) Leire was mijn tandarts. Supervriendelijk en professioneel. Mijn behandeling was zeer bevredigend.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Hele lieve geduldige mensen TOP GEBITSREINIGING EN TOP TANDARTSEN VOORAL VOOR MENSEN DIE BANG ZIJN AANRADER !!!!!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Alles prima
(Vertaald door Google) Update : Ik heb weer contact opgenomen met de tandarts, blijkbaar is hij gespecialiseerd in wortelkanaalbehandelingen. Bij nader onderzoek bleek dat de tand naast huidige verdachte oorzaak is van de aanhoudende pijn. Dus daar gaat hij ook een wortelkanaalbehandeling uitvoeren. Dus tot die tijd duimen. Hij vertelde me ook dat ze zullen werken aan het intrekken van mijn 3 kosten voor wortelkanaalbehandelingen plus dat ik geen rekening krijg voor lopende consulten. Ga alsjeblieft niet naar deze plek. Ze werken met echt onervaren tandartsen. Ik ging voor een wortelkanaalbehandeling, die werd uitgevoerd over 3 sessies exclusief eerste consult. De tandarts heeft me alle 3 de keren letterlijk door de hel 💀 gegooid. Het is de meest pijnlijke procedure die ik ooit heb gedaan in vergelijking met al mijn eerdere tandartsbezoeken elders. Ik begrijp niet hoe men in deze tijd een wortelkanaalbehandeling kan uitvoeren zonder de patiënt te behandelen zonder de juiste verdoving. De tandarts vertelde me aanvankelijk dat de behandeling over twee sessies zou worden gedaan, maar tegen het einde van de tweede ondragelijke sessie vertelde hij me dat hij nog steeds het laatste beetje vulling over had en vroeg me een derde sessie te boeken. Ik heb op de een of andere manier de moed verzameld om de derde keer te bezoeken. en aan het begin van de tand ontdekte hij dat de tand nog leefde, toen de ijstest en de tiktest werden uitgevoerd. Ik moest nog een uur van pijnlijke operaties doorstaan. De volgende dag werd ik wakker met nog meer pijn, ik had geen wil meer in me om naar dezelfde man te gaan. Op het moment van schrijven gebruik ik zware doses ibuprofen en wacht ik op de afspraakdatum met een andere chirurg, terwijl ik erover nadenk of ik deze kies helemaal moet verwijderen. (Origineel) Update : I connected back with the dentist , apparently he specializes in root canal treatment . Upon further investigation it was revealed that the tooth next to current suspect, is cause for the continued pain. So he will also be performing root canal on that one. So keeping my fingers crossed until then. He also told me that they will work towards rescinding my 3 root canal visit charges plus I am not being billed for current consultations. Please do not go to this place. They are operating with really inexperienced dentists. I went for a root canal treatment, which was performed over 3 sessions excluding initial consultation. The dentist literally put me thru hell 💀 on all 3 occasions. It's the most painful procedure I ever had done compared to any of my past dentist visits elsewhere. I don't understand how it n this day and age one could perform root canal without treating patient without proper anesthetics. The dentist intitally told me that the treatment would be done over two sessions, but by the end of the second excruciating session, he told me that he still had last bit of filling left and asked me book a thrid session. I some how mustered the courage to visit the third time. and at the beginning of the he found the tooth was still alive, when the ice test and tap test were performed. I had to endure thru another hour of painful surgery. The next day I woke up with even more pain , I did not have any more will left in me to go the same guy. At time of this writing, I am on heavy doses of ibuprofen and Waiting for the appointment date with a another surgeon , while contemplating should I remove this molar tooth all together.
(Vertaald door Google) Geachte heer Madyalamajalu, bedankt voor uw beoordeling. Het spijt ons zeer te vernemen dat uw behandeling niet goed is verlopen en dat u na uw behandeling nog steeds pijn heeft. Wij doen ons uiterste best om alle cliënten een uitzonderlijke tandheelkundige zorg te bieden, maar helaas is een behandeling nooit zonder enig risico. Neem dan contact op met onze clinic manager om uw ervaringen te bespreken, zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken. U kunt ons bereiken via 020-6180074. Dit zal door ons zeer op prijs worden gesteld. (Origineel) Dear Mr. Madyalamajalu, thank you for your review. We are very sorry to learn that your treatment did not go well and you are still in pain after your treatment. We do our utmost to provide all clients with exceptional dental care, but unfortunately a treatment is never without any risk. Please contact our clinic manager to discuss your experiences, so we can find a solution together. You can reach us via 020-6180074. This will be very much appreciated by us.
Opgepast deze tandarts praktijk schud je tot je laatste cent leeg, zeer onduidelijk met het opstellen van een begroting. Als je met napijn terug komt wordt zelfs gerekend, geldwolven zijn het.zijn betere en zeker betaalbaardere tandartsen te vinden in Amsterdam.was geweest op gesprek een maand geleden zal gebeld worden door de manager om over de rekening te praten ik wacht nog steeds wat een service.
Beste heer Van de Velden, uw behandelaar heeft u eerder gebeld om de begroting mondeling toe te lichten. Mocht u verder nog vragen hebben, kunt u uiteraard weer contact opnemen met de praktijk. Uiteraard had u geen rekening van ons mogen ontvangen met de afspraak voor uw napijn. Dit valt onder onze service en wordt per direct aan u gecrediteerd. Onze collega neemt hierover nog contact met u op.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
(Vertaald door Google) Goede service. (Origineel) Great service.
(Vertaald door Google) Bedankt, Steve (Origineel) Thank you, Steve
Deze Google-recensie is zonder tekst
(Vertaald door Google) Goede service. Ik blijf hier nog jaren komen. (Origineel) Great service. I will continue to come here for years to come.
(Vertaald door Google) Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze recensie te schrijven. We zijn blij te horen dat u tevreden bent met de tandheelkundige zorg die we u bieden en we kijken ernaar uit u te blijven verwelkomen in onze kliniek. (Origineel) Thank you for taking the time to write this review. We're happy to learn that you are satisfied with the dental care we provide to you and we look forward to keep welcoming you at our clinic.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Zeer goede tandarts in Amsterdam-West. Vooraf een duidelijke indicatie gekregen van wat de kosten konden worden. Daarnaast erg vriendelijk geholpen in de tandartspraktijk. Alweer een vervolgafspraak gemaakt!
Beste Matthijs, veel dank voor deze mooie beoordeling. Fijn dat u snel weer langskomt in onze praktijk.
(Vertaald door Google) Ze lieten me 3 keer terugkomen voor betaling, vanwege een fout van een receptioniste. De tandheelkundige behandeling was behoorlijk pijnlijk om eerlijk te zijn en de kosten vind ik extreem duur. Het leek een lange vertraging om de juiste apparatuur te krijgen en een zeer slechte coördinatie van kamers. (Origineel) They made me come back 3 times for payment, due to an error from a receptionist. The dental treatment was quite painful to be honest and the cost I find extremely expensive. Seemed like a lengthy delay to get the right equipment and very poor coordination of rooms.
(Vertaald door Google) Beste WH, bedankt voor je review. We betreuren het dat er fouten zijn gemaakt en willen graag met u in contact komen om uw ervaring in onze kliniek te bespreken, zodat we dit met ons team kunnen bespreken en onze dienstverlening kunnen verbeteren. Neem dan contact op met onze clinic manager Philip Rietrae via info@dentalfactory.nl. Dit wordt door ons zeer gewaardeerd. (Origineel) Dear WH, thank you for your review. We regret that mistakes are made and would like to get in touch with you to talk about your experience at our clinic, so we can discuss this with our team and improve our services. Please contact our clinic manager Philip Rietrae via info@dentalfactory.nl. This is very much appreciated by us.
Al jaren goede ervaring met de Dental Factory . Goede tandzorg en prettige service.
Hartelijk dank voor deze mooie review, Sanne.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste tandartspraktijk van heel Amsterdam. Wat ben ik blij dat ik weer terug ben, het voelt altijd weer vertrouwd! heerlijk! Ik rij 20 min om er te komen met de auto. Maar het is het zeer zeker waard!!!
Beste Saar, veel dank voor deze mooie woorden. We zijn ook heel blij dat je weer terug bent in onze praktijk!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
De vriendelijkste mondhygieniste die ik ken én steengoed! Altijd met een grote (schone) glimlach er vandoor.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt, Paul
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Fijne praktijk, ik hoop dat ze het kleinschalige behouden nu ze bij een “keten” horen. Fay is een supervakvrouw!
Beste Riet, hartelijk dank voor de lovende woorden over onze mondhygieniste Faye Bakboord. We zijn ook heel blij met haar! En we doen ons uiterste best om het kleinschalige te behouden, zodat de persoonlijke benadering gegarandeerd blijft.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Zeer goed en kundig! Ik was altijd nogal bang voor behandelingen, maar dat begint te verdwijnen. Ik tril niet meer als een rietje, terwijl er hele akelige dingen in mijn mond gebeuren.
Beste client, wat fijn om te lezen dat u langzamerhand uw angst overwint. We hopen dat dit vooruit blijft gaan en u uiteindelijk met plezier naar onze praktijk komt.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Eter, dank voor uw review. Omdat u alleen een beoordeling heeft gegeven, komen wij graag met u in contact om te praten over uw ervaring in de praktijk en te vernemen wat we kunnen verbeteren. U kunt hiervoor contact opnemen met de praktijkmanager via 020-6180074 of per e-mail naar info@dentalfactory.nl. Dit wordt door ons zeer gewaardeerd.
De intake, zorg, aandacht en zorgvuldigheid zijn ontzettend goed. Wat ik minder vind is dat ik bij het 1e bezoek lang heb moeten wachten zonder dat ik werd geïnformeerd dat de afspraak ging uitlopen. Uiteindelijk 45 min later dan mijn afspraak werd ik geholpen. Heel goed geholpen weliswaar. Bij mijn 2e bezoek was er weer een noodgeval en mijn afspraak zeker 30 min zou uitlopen. Ik kon daardoor helaas de afspraak niet door laten gaan. Jammer dat ik niet even een sms heb gekregen. Mijn man heeft ook bij zijn eerste afspraak ook 45 min moeten wachten en werd niet geïnformeerd. De communicatie kan beter en ook een sms als het uitloopt dan kan de klant zelf beslissen of deze nog kan. En natuurlijk opnemen in de regeling dat dan geen kosten gerekend worden Tenminste Ik verwacht niet dat ik nu een rekening krijg omdat ik mijn afspraak niet nakom....
Deze Google-recensie is zonder tekst
Dank voor de mooie review!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt, Nielse
Deze Google-recensie is zonder tekst
Dank voor de mooie review!
Deze Google-recensie is zonder tekst
(Vertaald door Google) Dankjewel, Mitra! (Origineel) Dankuwel, Mitra!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt voor de review, Viktoria.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste heer Roman, dank voor uw review. Graag horen we van u waarin we onze zorg en dienstverlening kunnen verbeteren. U kunt daarvoor contact met ons opnemen via 020-6180074 of info@dentalfactory.nl.
Good team and very helpfull in case of emergency (Vertaald door Google) Goed team en zeer behulpzaam in geval van nood
Thank you for the kind review, Vincent (Vertaald door Google) Bedankt voor de mooie review, Vincent
Deze Google-recensie is zonder tekst
Dank voor uw waardering!
Zeer kundige tandarts & mondhygiëniste.
Hartelijk dank voor de review!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Dank voor uw waardering!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Hartelijk dank, Sosha
Excellent, vanaf afspraak tot aan eind resultaat. Vriendelijke ontvangst, borstel vd zaak om dat ik in de haast dat was vergeten. Mondhygiëniste met aandacht en kunde en de oplossing voor de problematiek. Daarbij vlot en vriendelijk en dat op haar 1e dag aldaar. Dus ik ben er weer met 6 maanden en zegt dit voort.
Beste heer Samson, hartelijk dank voor de mooie waardering. We zijn ontzettend blij met onze nieuwe collega Narmina en zien er naar uit u over 6 maanden weer te mogen verwelkomen in onze praktijk!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt, Joop!
Deze Google-recensie is zonder tekst
(Vertaald door Google) Bedankt Laura! (Origineel) Bedankt, Laura!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Philip, dank voor de mooie waardering!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Hartelijk dank voor de mooie waardering!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst