Tandartspraktijk Jan van Galen

Jan van Galenstraat 171, 1056BS Amsterdam
Neemt patiënten aan
Spoed
Spoed 24/7 365
Nascholing
Certificaat
Over
Openingstijden
-
maandag
8:00 - 21:30 -
dinsdag
8:00 - 21:30 -
woensdag
8:00 - 21:30 -
donderdag
8:00 - 21:30 -
vrijdag
8:00 - 17:30 -
zaterdag
9:00 - 17:30 -
zondag
9:00 - 17:30
Tandartspraktijk Dental Factory in Amsterdam West is een tandartspraktijk voor alle algemene tandheelkundige behandelingen. Wij hanteren geen wachtlijsten voor nieuwe patienten. Wij helpen u om uw gebit gezond en stralend te houden en gebitsproblemen te voorkomen. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Dental Factory terecht voor mondhygiene, facings, wortelkanaalbehandelingen, kroon & brugwerk, tanden bleken en meer. Ons ervaren team van tandartsen, assistentes, mondhygiënistes en specialisten besteedt veel aandacht aan u en uw gebit. Kom langs en maak kennis met onze enthousiaste team.
- U bent van harte welkom als nieuwe patient
- Ruimte voor spoedbehandelingen
- Ook geopend in de avonduren en weekenden
- Ervaren team van tandartsen, specialisten en mondhygienisten
Informatie

Specialisaties
- Algemene tandheelkunde
- Tandvlees behandeling
- Wortelkanaal behandeling
- Kroon- en brugwerk
- Mondhygiëne
- Implantaten
- Protheses-kunstgebit
- Angst behandeling
- Facings
- Tanden bleken
- Orthodontie
- Kindertandheelkunde
- Cosmetische tandheelkunde
- Kleine kaakchirurgische ingrepen
- Snurk specialist

Team
Annemarie de Nood
Praktijkmanager
Erol Cevik
Goncalo Silva
Tandarts
BIG nummer: 29915413102
Leire Gomez
Tandarts
BIG nummer: 19921094802
M. El-Lari
Tandarts
BIG nummer: 89921990202
M. Moghimi
Tandarts
BIG nummer: 79914965602
Markella Tzouveli
Mondhygiënist
Marlou Pleijsier
Mondhygiënist
Narel Loayza Cadima
Narmina Hüseynov
Mondhygiënist
Nikica Vale
BIG nummer: 19924556902
Nilufer Ozkara
Roan Ploumen
BIG nummer: 19926813802
Rogier Bras
Tandarts
BIG nummer: 69926827202
S. Camoes Canosa Lopez
Tandarts
BIG nummer: 29920661602
Saeed Tekko
Tandarts
BIG nummer: 99922474802
Sara Lopez
Tandarts
BIG nummer: 22920661602
Soha Mahran
Soufyan El Fezzazi
T.J.E.A. Rietrae
Tandarts
BIG nummer: 99912261002

Faciliteiten
- Mondhygiënist(e) aanwezig
- Vroege afspraak mogelijk
- Avond behandeling mogelijk
- Toegankelijk voor rolstoelen
- Afspraken in weekend mogelijk
- Spoed
Paginering
Waited 45 min minutes for the dentist and in the end she told me I had to wait even longer. I left without seeing her. Waste of my time.
Dear Clara Van Autreve, because of a mistake they planned two appointments at the same time, which resulted in a long waiting time. The dentist apoliziged for that, but via this way we want to make our sincere apologies again. We understand that this took a lot of your time. Our clinic manager will contact you to discuss this matter with you in person.
Wat een zaak! Een tandartspraktijk (eigenlijk geen praktijk maar een professionele dienstverlener) die klantenservice begrijpt. Zeer bekwaam personeel. Mondhygiënist is top, zachte aanpak en heel schoon, geen spanning meer in de stoel. En zo fijne ruime openingstijden. Echte aanrader.
Beste Sim, vriendelijk dank voor het achterlaten van deze positieve review. Dit wordt door ons zeer gewaardeerd en zal worden gedeeld met ons team. Wij kijken er naar uit u binnenkort weer te mogen verwelkomen.
Heb mij maandag ingeschreven en donderdag uitgeschreven omdat ik geen prettige kennis making heb ervaren. Vond de tandarts zelf nogal onbeschoft, en onbehulpzaam.
Beste Esmee, wat vervelend om te lezen dat uw bezoek aan onze praktijk niet naar wens is verlopen. Er wordt contact met u opgenomen door onze praktijkmanager om dit persoonlijk met u te bespreken.
Fantastic dental services in Amsterdam. Recently renovated, clean and modern equipment. Both the dentist and hygienist I saw were very friendly and spoke perfect English. The admin staff is also very helpful!
Dear Theresa Connell, thank you for leaving us this kind review. We will share your review with our team. We look forward to welcoming you again at our practice.
Prettig geholpen! Eigen tandarts was gesloten en kon hier terecht. Snel, schoon en vriendelijk.
Beste FIT VM, vriendelijk dank voor het schrijven van deze mooie review. Onze specialisten staan altijd voor u klaar om tandheelkundige hulp te bieden wanneer nodig.
Ik ben niet tevreden over deze praktijk! Ik had een afspraak gepland voor een behandeling. Ik kwam netjes aan bij de praktijk en krijg te horen dat ik de afspraak heb geannuleerd. Toen ik aangaf dat ik dat niet heb gedaan, kwamen ze er achter dat ze het zelf hebben gedaan zonder mij hiervan op de hoogte te stellen! De reden was dat er geen intake was gepland, maar alleen maar een behandeling. Dit hadden ze van te voren toch kunnen bedenken voordat ze een afspraak gingen inplannen. Als je een fout maakt en het toch inplant laat het mij dan netjes van te voren weten. Als ik zomaar niet verschijn op een afspraak zouden jullie wel kosten in rekening brengen, maar andersom gebeurt er niks. Dit is echt slordig en zonde van mijn tijd. Als ik het wist was ik er niet helemaal naar toe hoeven gaan. Ik maak ook geen afspraak meer bij jullie.
(Vertaald door Google) heel goed (Origineel) very good
(Vertaald door Google) Eerlijk gezegd heb ik het gevoel dat ik volledig ben opgelicht. Ik moest 3 gaatjes en 1 wortelkanaalbehandeling doen, uiteindelijk betaalde ik ongeveer € 1500. Bovendien waren de behandelingen slecht uitgevoerd, ik had pijn die aanhield na de behandeling en moest zelfs teruggaan om een vulling aan te passen die na 2 dagen brak. Ik kreeg het advies om naar een specialist te gaan (wat me 300 € meer kostte dan wat ze zeiden dat het zou doen). Belachelijk, als ik had geweten dat dit het niveau was dat ik nooit had gekozen. 100% niet aanbevelen (Origineel) Honestly I feel like I have been completely scammed. I had to do 3 cavities and 1 root canal, ended up paying about 1500€. Moreover, the treatments were done poorly, i had pain persisting after getting treated, and even had to go back to adjust a filling that broke after 2 days. I was advised to see a specialist (which costed me 300€ more than what they said it would). Ridiculous, if I knew this was the level I would have never choose to go. 100% do not recommend
(Vertaald door Google) Beste E.G., naar aanleiding van uw review verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met onze praktijk via info@tandartspraktijkjanvangalen.nl of via 020 618 0074. Indien uw behandeling €300 hoger is dan uw schatting had dit eerst met u besproken moeten worden. Verder vindt er regelmatig een aanpassing aan een vulling plaats, omdat door de verdoving niet altijd goed gecontroleerd kan worden of de hoogte juist is. De vulling kan onder onze service geslepen worden. Wij gaan graag met u in gesprek en zien uw reactie met belangstelling tegemoet. (Origineel) Dear E. G., in response to your review we kindly request you to contact our practice via info@tandartspraktijkjanvangalen.nl or via 020 618 0074. If your treatment is €300 higher than your estimate this should have been discussed with you first. Furthermore, an adjustment to a filling occurs regularly, because it is not always possible to do a good check whether the height is correct due to the anesthetic. The filling can be sharpened under our service. We would be happy to discuss the above with you and look forward to your response.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Hartelijk dank voor de review!
(Vertaald door Google) Ik raad het niemand aan omdat ze in het begin één prijs geven en uiteindelijk het dubbele willen vragen, en ze konden mijn behandeling niet in één keer afmaken omdat ze te weinig tijd plannen en je liever nog een keer laten komen en betalen meer, bij mijn eerste afspraak zeiden ze dat de prijs voor deze behandeling 700 € is en bij de tweede afspraak probeerden ze me 750 € meer te laten betalen (Origineel) I don't recommend to nobody because they give one price in the beginning and in the end they wanna charge double, And they couldn't finish my treatment in one visit because they plan too little time and prefer to make you come again and pay more, at my first appointment they say the price for this treatment is 700€ and at the second appointment they tried to make me pay 750€ more
(Vertaald door Google) Beste D Franko, het spijt ons te lezen dat u niet tevreden bent met onze diensten. Als de behandeling boven de € 250,- gaat kosten, dienen zij een schatting te maken, zodat u niet voor onverwachte kosten komt te staan. Wij komen graag met u in contact om deze kwestie persoonlijk met u te bespreken. Helaas kunnen wij u onder deze naam niet vinden in ons systeem. Zou u zo vriendelijk willen zijn om contact op te nemen met onze floormanager Mayelin via info@dentalfacotry.nl? Dit zal door ons zeer gewaardeerd worden. (Origineel) Dear D Franko, we are sorry to read that you are not satisfied with our services. If the treatment will cost above €250,- they should make an estimate, so you will not be faced with unexpected costs. We would like to get in contact with you, to discuss this matter with you in person. Unfortunately we can't find you under this name in our system. Would you be so kind to contact our floormanager Mayelin via info@dentalfacotry.nl? This will be very much appreciated by us.
Laatst bij Catia in de stoel voor een wortelkanaal behandeling, gaat vakkundig te werk en houd je goed gezelschap waardoor je ontspannen in de stoel ligt. Soufyan is een erg fijne mondhygiënist . Je ligt ook ontspannen bij heb in de stoel en je tanden voelen heerlijk aan erna, kortom beide een aanrader!!
(Vertaald door Google) Ik heb net mijn tanden laten poetsen door Erol en ik raad hem iedereen van harte aan. Hij heeft passie voor zijn vak en dat is te zien. Hij legt heel goed uit wat hij gaat doen en wat jij ook kunt doen om je gebit te onderhouden. Wat ik vooral op prijs stelde, was zijn zachte aanraking. Je merkt heel snel hoe hij ervoor zorgt dat je zo min mogelijk ongemak hebt, wat je ook helpt om te ontspannen tijdens de hele procedure. Daarom raad ik hem ook aan bij iedereen die angst heeft om naar de tandarts te gaan. Ik heb ervoor gezorgd dat ik mijn volgende afspraak met hem boek! (Origineel) I’ve just had my teeth cleaned by Erol and I highly recommend him to everyone. He’s passionate about his profession and it shows. He explains very well what he’s about to do and what you can do to maintain your teeth as well. What I especially appreciated was his gentle touch. Very quickly you notice how he makes sure you have the least amount of inconvenience which also helps you relax throughout the procedure. That’s why I also recommend him to anyone who has fear of going to the dentist. I’ve made sure to book my next appointment with him!
(Vertaald door Google) Geachte heer Roskam, bedankt voor het achterlaten van deze positieve review. We zullen uw recensie met Erol delen en hopen u snel weer te mogen verwelkomen. (Origineel) Dear Mr Roskam, thank you for leaving us this positive review. We will share your review with Erol and hope to welcome you back soon.
Hun behandeling is erg prettig, vooral de tandarts, Yasser, die veel ervaring heeft, vooral in het uitleggen van de details ik ben erg tevreden.
Dental Factory verschaft zichzelf werk door eerst schade aan te richten, en vervolgens rekeningen te sturen voor vervolgbehandelingen (zonder de schade op te lossen). Na het plaatsen van een spiegel tegen mijn gehemelte is schade ontstaan waar ik al maanden last van heb. Voor vervolg-onderzoeken heb ik terwijl anders was afgestemd rekeningen ontvangen en Dental Factory is niet van plan deze terug te nemen. Ze ontkennen nu ook wat er gebeurt is. Volledig onbetrouwbaar en ze kiezen vooral voor eigen gemak na het maken van een domme fout met veel gevolgen voor mij.
Beste meneer Koolen, wat vervelend dat u uw bezoek zo heeft ervaren en u sindsdien last heeft van uw gehemelte. Wij komen graag persoonlijk met u in contact om bovenstaand met u te bespreken. Onze praktijkmanager neemt zo snel mogelijk contact met u op.
Wat een zaak! Een tandartspraktijk (eigenlijk geen praktijk maar een professionele dienstverlener) die klantenservice begrijpt. Zeer bekwaam personeel. Mondhygiënist Erol is top, zachte aanpak en heel schoon, geen spanning meer in de stoel. En zo fijne ruime openingstijden. Echte aanrader.
Beste Sim, vriendelijk dank voor het achterlaten van deze positieve review. Dit wordt door ons zeer gewaardeerd en zal worden gedeeld met ons team. Wij kijken er naar uit u binnenkort weer te mogen verwelkomen.
Na een erg vervelende ervaring met Dental Factory voel ik de behoefte me hierover uit te spreken. Standaard-controles zijn hier prima, maar als het wat moeilijker wordt, lijkt het niet te kunnen en wordt je klacht ONTZETTEND slecht afgehandeld. Een kunsttand die al 20 jaar op z'n plek zat, verzocht ik om te laten vervangen. Na het zetten viel deze er zomaar uit na 3,5 maand (!) en moest ik dezelfde behandeling nogmaals ondergaan. De twee behandelingen bij elkaar opgeteld was €235,14. Ik kwam hierdoor boven mijn aanvullende verzekering, waardoor ik een deel zelf moest betalen, evenals de halfjaarlijkse controle die daarna plaatsvond. Mijn vraag was simpel: Graag zou ik begrip voor de situatie willen zien en daar een goede oplossing voor vinden, want ik ben het er niet mee eens om twee keer de volle mep te moeten betalen. Vervolgens heb ik ruim 2 maanden (van 8 juli tot 10 september (!)) contact gehad met de praktijkmanager Nadine. Zij reageerde niet of laat en ging inhoudelijk heel slecht op de e-mails in, wat niet hielp aangezien de deadline van de openstaande factuur zo wel snel dichterbij kwam. Op 10 september waren we akkoord dat Dental Factory de factuur van de laatste controle (€90,51) zou crediteren, maar ik zou het wel eerst moeten betalen. Vervolgens is alleen het deel van de tandarts (€22,91) teruggestort en niet die van de mondhygiëniste. Expres van Nadine? Dat staat natuurlijk in schril contrast met de eerder genoemde €235,14 en hier was ik niet mee akkoord gegaan. Hiermee wéér Nadine gemaild, waarop ik een laffe e-mail terugkreeg dat ze het vervelend vond dat ik niet tevreden was met de afhandeling van de klacht. En verder niks! Nu mijn klacht nog steeds openstaat sinds 8 juli en er in mijn optiek nog STEEDS geen gepaste oplossing is, voelde ik mij genoodzaakt het op deze manier te doen. Graag zou ik in contact komen met iemand anders dan Nadine om dit te bespreken en wél tot een oplossing te komen. Daarnaast hoop ik niet dat andere klachten op deze manier behandeld worden, want dat kan in deze tijd echt niet. Het herzien van de klachtenafhandeling zou daarom voor Dental Factory enorm voordelig uit kunnen pakken. Graag zie ik een reactie tegemoet op deze review. Ik ben bereikbaar op de bij jullie bekende gegevens.
Beste Marc, u bent eerder akkoord gegaan met de aangedrage oplossing. Vervelend dat u het op deze manier ervaart. Wij zijn van mening dat de klacht op de juiste manier is afgehandeld. Indien u het er nog steeds niet mee eens bent, raden wij u aan contact op te nemen met het KNMT. Dit is een onafhankelijk adviesorgaan voor klachtbemiddeling binnen de tandheelkunde. Hierbij de link: https://www.knmt.nl/voor-patienten/ontevreden-over-je-tandarts-dit-kun-je-doen
(Vertaald door Google) Niet alle medewerkers zijn ervaren en hebben begeleiding van andere specialisten nodig, waardoor de patiënt moet wachten tot er iemand beschikbaar is. En om de een of andere reden is hun oplossing altijd implantaten. (Origineel) Not all personal are experienced and needs guidance from other specialists, leaving the patient to wait until someone is available. And for some reason always their solution is implants.
(Vertaald door Google) Beste Costy, bedankt voor het schrijven van deze recensie. We zullen er altijd naar streven om onze klanten de beste tandheelkundige zorg te bieden. Al onze tandartsen hebben de juiste diploma's en volgen regelmatig scholing. Soms zullen ze om een second opinion vragen, om er zeker van te zijn dat ze de juiste beslissing nemen. In dit geval denken ze dat implantaten de beste optie zijn, als u het er niet mee eens bent, kunt u altijd een andere optie voorstellen. Voor verdere vragen kunt u contact opnemen met onze kliniekmanager Nadine via info@dentalfactory.nl. (Origineel) Dear Costy, thank you for writing us this review. We will always strive to provide our cliënts the best dental care. All of our dentist have the right diploma's and get regular education. Sometimes they will ask for a second opinion, to make sure they make the right decision. In this case they think implants are the best option, if you disagree you can always suggest for an other option. If you have further questions, please contact our clinic manager Nadine via info@dentalfactory.nl.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
(Vertaald door Google) Ik had een infectie die heel snel uit de hand liep, zelfs tijdens het gebruik van antibiotica. Kon hier een afspraak maken voor de volgende dag (zaterdag) en werd heel goed geholpen. Niet te formeel en echt professioneel. Er werd mij uitgelegd wat er ging gebeuren, het was vrij snel gedaan, en kreeg achteraf een recept voor de apotheek voor wat extra sterke pijnstillers. En ook niet te duur. Bedankt! (Origineel) I had an infection which got out of hand really fast, even while using antibiotics. Was able to make an appointment here for the next day (a Saturday) and got helped really well. Not too formal and really professional. I was explained what was going to happen, it was done pretty fast, and afterwards got a recipe for the pharmacy for some extra strong pain killers. And not too expensive either. Thanks!
Zit hier nu al een tijdje In eind juli wortelkanaal behandeling laten doen. Aan een tand die niet meer te redden was Daar kwam ik zojuist achter toen ik weer in de stoel lag om het af te laten make... de mevrouw die mij hielp zuchten wat en zei deze is niet meer te redden. Kortom de tandarts die de wortelkanaal behandeling ge start is. Had m toen er al uit moeten trekken.. er was zelfs een foto van gemaakt. Nu ga ik de kosten van de laatste start behandeling niet betalen.. en de kosten die er vandaag bij zijn gekomen ook.wel jammer want vind het verder een super tandarts zeker wel een aanrader. Verder heb ik geen enkele nadelig iets mee gemaakt.
Beste meneer Verschoor, wat vervelend om te horen dat de behandeling niet naar wens is gegaan. De behandelaar en praktijkmanager zijn hiervan op de hoogte gesteld. De praktijkmanager neemt contact met u op om samen met u te zoeken naar een passende oplossing.
Gisteren gebeld met spoed omdat ik pijn had aan mijn verstandkies, vandaag geholpen! Tandarts is erg vriendelijk en heel erg behulpzaam. zeker aanrader !!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste meneer Vorm, naar aanleiding van uw beoordeling komen wij graag met u in contact om te praten over uw ervaring met onze praktijk. Gezien het aantal sterren is er veel ruimte voor verbetering. Onze praktijkmanager neemt contact met u op.
Slechte zaken. 22€ betalen terwijl er letterlijk niks is gedaan. Amateurs werken daar! Wageningen of Maasbracht voor de echte strijders
Beste Meneer/Mevrouw, wat vervelend om te horen dat wij niet hebben voldaan aan uw verwachtingen. €22 wordt over het algemeen gerekend voor een consult om te onderzoeken wat het probleem is. Daarna wordt eventueel een vervolgafspraak ingepland om het probleem te verhelpen. Kleine ingrepen kunnen in het consult zelf opgelost worden. Naar aanleiding van uw beoordeling komen wij graag met u in contact om te praten over uw ervaring met onze praktijk. Wilt u dan ook contact opnemen met onze praktijkmanager Nadine Hoogendoorn via info@dentalfactory.nl. Dit wordt door ons zeer gewaardeerd.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
(Vertaald door Google) Zeer slechte klantenservice. Ik ging voor een controle omdat ik pijn had aan mijn tanden. Ze stuurden me naar een andere tandarts, dan stuurden ze me naar een andere tandarts die zei dat ze het niet konden doen. Oké, dat snap ik. Ze hebben een afspraak voor me gemaakt. Ging naar de andere tandarts en ze stuurden me terug naar de tandheelkundige fabriek. Let op voor elke afspraak die ik moet betalen. Een paar dagen na de afspraken krijg ik een rekening van €42, €73,83 & €16. Al die tijd is er nog niets gedaan, telkens maar een foto gemaakt & hetzelfde consult. Ik ben erg teleurgesteld in hen en ik denk niet dat ik hun diensten meer zal gebruiken. (Origineel) Very bad customer service. I went for a checkup because my teeth was hurting me. They sent me to another dentist, than they sent me to another dentist saying they can't do it. Oke, I get that. They made an appointment for me. Went to the other dentist and they sent me back to Dental factory. Mind you for every appointment I have to pay. A few days after the appointments I get a bill for €42, €73,83 & €16. Al the while nothings has been done yet, every time just a picture taken & the same consult. I'm very disappointed in them & I don't think I'll be using there services anymore.
(Vertaald door Google) Beste Gicharra, kunt u contact opnemen met onze kliniekmanager om uw ervaring met haar te bespreken? Volgens de dingen die we lezen, moeten we samen een oplossing kunnen vinden en uw rekeningen kunnen controleren. U kunt Nadine Hoogendoorn bereiken via info@dentalfactory.nl. Dit zal door ons zeer gewaardeerd worden. (Origineel) Dear Gicharra, could you please contact our clinic manager to discuss your experience with her? According to the things we read, we should be able to find a solution together and check your bills. You can reach Nadine Hoogendoorn via info@dentalfactory.nl. This will be very much apreciated by us.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste heer Vrenken, naar aanleiding van uw beoordeling komen wij graag met u in contact om te praten over uw ervaring in onze praktijk. Gezien het aantal sterren is er veel ruimte voor verbetering. Wilt u dan ook contact opnemen met onze praktijkmanager Nadine Hoogendoorn via info@dentalfactory.nl. Dit wordt door ons zeer gewaardeerd.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
(Vertaald door Google) Efficiënt, vriendelijk en gastvrij. Ik was onder de indruk van de aandacht voor detail en dat elk aspect van mijn afspraak duidelijk aan mij werd uitgelegd. (Origineel) Efficient, friendly and welcoming. I was impressed with the attention to detail, and that each and every aspect of my appointment was explained clearly to me.
(Vertaald door Google) Oké, ik zag deze supermooie en geloofwaardig ogende kliniek terwijl ik naar huis liep, dus besloot ik me in te schrijven en mijn tandheelkundige diensten hierheen te verplaatsen. Het was midden in de lockdown toen ik een afspraak maakte en was echt een uitdaging om er een te maken. Ik heb 2 diensten geboekt - schoonmaken en vullen. Toen ik eindelijk bij Dental Factory kwam, verwachtte ik de diensten te krijgen die ik had geboekt, wat vrij normaal is, maar mijn verwachtingen veranderden in een nachtmerrie Eerst deed de tandarts alleen het bovenste deel van mijn tanden. Eigenlijk had ik het gevoel dat ze het proces probeerde te verlengen, zodat ze me uiteindelijk kon vertellen dat ze alleen het bovenste gedeelte kan schoonmaken, maar wie doet dit? Nummer 1: We zitten in de periode dat het boeken van een afspraak zo moeilijk is en Nummer 2: ik naar buiten moet met alleen het bovenste deel van mijn tanden schoongemaakt? Ongelooflijk. De tweede was de meest traumatiserende ervaring. In plaats van vullingen te krijgen, verbruikten de 2 tandartsen mijn hele tijd door alleen maar foto's te maken van mijn tanden, tandvlees en zelfs een portretfoto van mij met minstens 3 verschillende soorten camera's (Trouwens, ik hoorde van een Nederlandse vriend dat dit een truc om je veel te laten betalen, maar ik wist niet dat je hier altijd nee tegen kunt zeggen. Meestal zullen ze niet vragen en je zult denken dat dit maar 5 minuten duurt, maar niet, dus wees voorzichtig.) Moest een nieuwe afspraak maken voor de rest van de diensten (wat natuurlijk over 2-3 maanden zal zijn), ze adviseren wat me bijna 3000 euro zal kosten. Uiteindelijk liep ik weg en voelde ik me zo geschokt over de hele ervaring met alleen mijn boventanden schoongemaakt. Wacht, en er is meer ... ze brengen me extra kosten in rekening. Hoe is dit normaal? (Origineel) Ok so, I saw this super fancy and credible looking clinic while I was walking towards home so I decided to register and move my dental services here. It was amidst the lockdown when I made an appointment and was really a challenge to make one. I booked 2 services - cleaning and filling. When I finally came to Dental Factory, I was expecting to get the services I booked which is pretty normal however, my expectations turned into a nightmare First, the dentist did only the upper part of my teeth. Basically, I felt that she was trying to prolong the process so she could in the end tell me that she can only clean the upper part, but who does this? Number 1: We are in the period where booking an appointment is so difficult and Number 2: I have to go out with only the upper part of my teeth cleaned? Unbelievable. Second was the most traumatizing experience. Instead of getting fillings, the 2 dentists consumed my whole time just by taking pictures of my teeth, gums and even a portrait shot of me using atleast 3 different types of camera (By the way, I found out from a Dutch friend that this is a trick to get you charged big time but little did I know that you can always say no to this. Usually they will not ask and you’ll think that this will just take 5mins but not, so be careful.) Had to book another appointment for the rest of the services (which of course will be in 2-3months) they advice which will cost me almost 3000 euros. In the end, I walked away feeling so shocked about the whole experience with just my upper teeth cleaned. Wait, and there’s more… they are charging me an extra cost. How is this normal?
(Vertaald door Google) Geachte heer Tun, het spijt ons zeer om te horen dat we niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. Afhankelijk van de staat van het gebit van de klant is het soms nodig om een extra afspraak te maken om het goed te laten reinigen. We moeten ook een mondonderzoek doen inclusief het maken van röntgenfoto's, omdat we niet alles met het oog kunnen zien. Met de informatie die we op de röntgenfoto's zien, kunnen we een persoonlijk behandelplan opstellen. Houd er rekening mee dat dit geen truc is, maar de enige manier waarop we onze patiënten de beste tandheelkundige zorg kunnen geven. Onze kliniekmanager neemt contact met u op om dit persoonlijk te bespreken. (Origineel) Dear Mr. Tun, we are very sorry to learn that we did not meet your expectations. Depending of the state of the clients teeth it is sometimes necessary to set up an extra appointment to get it cleaned properly. We also need to do an oral examination including taking X-rays, because we can not see everything by eye. With the information we see on the X-rays, we can set up a personalized treatment plan. Please note that this is not a trick, but the only way we can give our patients the best dental care. Our clinic manager will get in touch with you to discuss this personally.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Super fijn geholpen en gerustgesteld door Sara, die de tijd nam om alles rustig uit te leggen en gewoon heel aardig en lief overkwam. Na 6 jaar Berlijnse tandartsen die altijd super gehaast zijn, een groot verschil.
Ontzettend tevreden en blij dat ik me hier heb ingeschreven. Helaas door omstandigheden ongeveer 8 jaar niet naar de tandarts geweest, hierdoor echt weer een angst opgebouwd waardoor de drempel om naar de tandarts te gaan alleen maar groter werd. Ben zeer vriendelijk en duidelijk ter woord gestaan. De tandarts kon me goed op m´n gemak stellen en gaf tussendoor ook hoe of wat aan. Ben nog niet 100% van m´n angst af. Maar heb inmiddels in 3 maanden tijd 2 gaatjes laten vullen en een wortelkanaalbehandeling ondergaan en ben zo blij dat ik dat hier heb laten doen. Vanaf nu netjes 6 maanden op controle en wil niets meer van andere tandartsen weten. Echt heel blij en opgelucht ontzettend bedankt. Ik zal jullie zeker aanbevelen.
Beste Paulina, wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent, maar bovenal dat u de stap heeft durven nemen om na zoveel jaar weer naar de tandarts te gaan. Ik zal uw review delen met het team. We hopen u snel weer te verwelkomen op de praktijk.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Goede service.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
(Vertaald door Google) Professioneel en vriendelijk personeel. Ik vind het ook fijn dat ze heel duidelijk zijn over de kosten. Ik kan het zeker aanbevelen. (Origineel) Professional and friendly staff. I also like the fact that they are very clear about the costs. I can definitely recommend.
Deze Google-recensie is zonder tekst
(Vertaald door Google) Zowel de tandarts als de mondhygiënist die ik zie zijn uitstekend, meegaand en leveren echt topservice. Echt geweldig met expats die in Amsterdam wonen. De faciliteiten voelen aan als een 5-sterrenhotel en zelfs met corona-beperkingen doen ze hun uiterste best om te helpen van het receptiepersoneel tot het ondersteunend personeel en iedereen daartussenin. (Origineel) Both the dentist and the hygienist that I see are excellent, accommodating and really provide a top class service. Really, really great with expats living in Amsterdam. The facilities feel like a 5star hotel and even with corona restrictions they do their utmost to help from the reception staff to the support staff and everyone in between.
De gene die mijn hielp
Deze Google-recensie is zonder tekst
Aanvankelijk zeer tevreden over deze tandarts, 2 jaar geleden zeer snel en vriendelijk geholpen. Prijzen lijken wat hoog, maar als je goed geholpen wordt dan mag dat wat mij betreft een prijs hebben. Na 2 onprettige ervaringen qua klantvriendelijkheid en behulpzaamheid is het voor mij tijd om een andere tandarts. Ga niet meer 30 min extra rijden om slecht geholpen te worden.
Beste meneer Wong, wat jammer om te horen dat u niet tevreden bent met onze service. De tarieven voor tandartsbehandelingen zijn landelijk bepaald en bepalen wij niet zelf. We zouden graag contact met u hebben over uw ervaring met onze praktijk. Mocht u hier ook open voor staan, dan kunt u ons bereiken via 020 618 0074 of mailen naar info@dentalfactory.nl.
Ik ben onlangs overgestapt naar deze praktijk en ben erg tevreden over de gebitsreiniging van Erol en de controle van Sara. Ze zijn erg professioneel en nemen echt de tijd voor je. Ik raad deze praktijk zeker aan.
(Vertaald door Google) Ik ben erg teleurgesteld ... zeer slechte service, ik kwam binnen voor een hygiënische behandeling. De receptioniste was erg onbeleefd, na mijn behandeling kwam ik weer naar de receptie om mijn rekening te betalen, ik was een beetje verrast door het bedrag omdat ik een student ben. Ik heb het bedrag betaald en de gedrukte rekening ontvangen. Ik vraag de receptioniste of ze mijn adres kan wijzigen, aangezien ik verzekerd ben in een ander land en om het geld terug te krijgen moet het adres worden gewijzigd. Ze zuchtte en rolde met haar ogen toen ik haar deze vraag stelde (eerlijk gezegd erg onprofessioneel om te zuchten op verzoek van een klant, nadat ze VEEL hebben betaald !!!) Ze deed geen grote moeite en vertelde me dat het niet mogelijk was, dat doe ik begrijp niet waarom het niet mogelijk is om een factuur te wijzigen en te adresseren zodat ik als student het geld terug kan krijgen van mijn verzekering. Heel erg bedankt Dental Factory, je hebt zojuist een klant verloren! (Origineel) I am very dissapointed... very poor service, I came in for a hygiene treatment. The receptionist was very rude, after my treatment I came to the reception again to pay my bill, I was a bit surprised by the amount as I am a student. I payed the amount and received the printed bill. I ask the receptionist if she is able to change my address as I am insured in another country and in order to get the money back the address needs to be changed. She sighed and rolled her eyes when I asked her this inquiry ( frankly very unprofessional to sigh at a customer's request, after they have paid A LOT!!!) She did not do a big effort and told me it was not possible, I do not get why it is not possible to change and address on a bill in order for me as a student to receive the money back from my insurance. Thank you very much Dental Factory, you just lost a customer!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
(Vertaald door Google) Nadat ik Dental Factory verschillende keren heb bezocht, kan ik eindelijk zeggen dat ik niet bang ben om naar de tandarts te gaan. Het personeel is zeer professioneel en luistert naar uw zorgen. Narmina Hüseynov is zeer bekwaam, oog voor detail en doet er alles aan om ervoor te zorgen dat de cliënt tevreden is met de uitstekende zorg. (Origineel) After visiting Dental Factory several times, I can finally say I am not afraid going to the dentist. The staff is very professional and listens to your concerns. Narmina Hüseynov is very skilled, attentive to detail and goes extra mile to make sure the client is satisfied with the excellent care.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Ik zocht een tandarts en kwam bij Dental Factory terecht. Ik heb geen spijt, dat ik ben overgestapt naar deze praktijk. Vriendelijk,duidelijk, kundig , een vaste tandarts. Ik raad een ieder aan in Amsterdam die op zoek is naar een tandarts die aandacht en tijd heeft voor jou. Dental Factory is top. Dankzij Dental Factory, heb ik het merendeel van mijn tanden behouden en heb een beugel en geen volledige prothese. Dental Factory is top. JAN, DANK JE WEL.
Deze Google-recensie is zonder tekst
(Vertaald door Google) Ik heb twee dagen pijn gehad en toen ik ze belde, gaven ze me binnen een half uur een afspraak ... Ik werd afgehandeld door Narel Loayza Cadima, die erg aardig, attent en grondig was en uitlegde wat er achter de pijn. Ik had ook een praatje met de assistent, die ook vriendelijk en aardig was. Dank u! (Origineel) I've been in pain for two days and when I called them, they gave me an appointment within half an hour...I was handled by Narel Loayza Cadima, who was very kind, attentive and thorough explaining what was going on behind the pain. I also had a chat with the assistant, who was also friendly and kind. Thank you!
(Vertaald door Google) Alles was perfect, bedankt Mina en Nikica! (Origineel) Every thing was perfect, thank you Mina and Nikica!
(Vertaald door Google) Professioneel, snel, beleefd (Origineel) Professional, fast, polite
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Vriendelijk en zeer vakkundig. Tijdens de afspraak werd mijn probleem meteen verholpen
Kom hier al heel lang goede tandartsenpraktijk kan altijd terecht word denk ik al 40 jaar door J v d Waals behandeld top tandarts ben ook wel eens door andere tandarts geholpen om dat Jan er niet was mondhygiënisch doe n goed werk fijne praktijk
(Vertaald door Google) Ik nam contact op met Dental Factory over mijn toestand / probleem en ik kreeg een afspraak binnen een paar dagen op dezelfde dag en het was allemaal heel professioneel en gemakkelijk. Na het consult was ik ingepland voor 2 diepe schoonmaaksessies met Marlou Pleijsier op een zeer korte wachttijd! Mijn tandvlees was erg geïnfecteerd en gezwollen, maar haar professionele aanpak maakte de hele ervaring erg pijnloos en haar advies over mondhygiëne en algehele zorg voor de patiënt was absoluut perfect. Vandaag was mijn laatste sessie en mijn tandvlees voelt al een stuk beter en minder gezwollen aan! Mijn tanden zijn ook aanzienlijk schoner en ik ben erg blij met het resultaat! Ik raad Marlou Pleijsier ten zeerste aan voor uw zorgen over mondhygiëne en procedures !! En in het algemeen Dental Factory voor uw gebitsverzorging! Super vriendelijk, super professioneel en internationaal vriendelijk! 😉 (Origineel) I contacted Dental Factory about my condition/problem and I got an appointment scheduled in a few days time on the same day and it was all very professional and easy. After the consultation I was scheduled for 2 deep cleaning sessions with Marlou Pleijsier on a very short waiting time! My gums were very infected and swollen, but her professional approach made the whole experience very painless and her advice on dental hygiene and overall care of the patient were absolutely spot on. Today was my last session and my gums are already feeling a lot better and less swollen! My teeth are also significantly cleaner and I am very happy with the result! I strongly recommend Marlou Pleijsier for your dental hygiene concerns and procedures!! And in general Dental Factory for your dental care! Super friendly, super professional and international friendly! 😉
(Vertaald door Google) Geweldige service, professionele en vriendelijke omgeving! Ik raad het ten zeerste aan! Sara is een geweldige tantarts! (Origineel) Amazing service,professional and friendly environment! I highly recommend it!Sara is an awesome tantarts!
Twee keer bij Erol in de stoel gelegen. Deze man heeft plezier in zijn werk en dat is te zien in het eindresultaat.
(Vertaald door Google) Elke keer dat ik naar deze kliniek ben geweest X4 - Ze hebben fouten gemaakt bij het boeken van mijn afspraken zonder me een goede reden op te geven - Ze laten je ook wachten, zelfs als je de afspraken om 8 uur 's ochtends boekt. Ik heb besloten de kliniek te verlaten na een slechte service (Origineel) Every time I have been to this clinic X4 - They made mistakes booking my appointments without giving me a proper reasons - They also make you wait even if you book the 8 AM appointments. I have decided to leave the clinic after received bad service
(Vertaald door Google) Geachte mevrouw Laima, bedankt voor uw waardevolle feedback. Het spijt ons zeer te lezen dat we fouten hebben gemaakt bij het boeken van uw afspraken en de wachttijden, ook al was u de eerste patiënt van die dag. Dit is beslist niet wat u van ons mag verwachten. We vragen u vriendelijk om contact op te nemen met onze kliniekmanager om uw ervaring te bespreken, zodat we dit met het team kunnen bespreken en onze dienstverlening kunnen verbeteren. Je kunt Nadine bereiken via info@dentalfactory.nl of 020618 0074. (Origineel) Dear Mrs. Laima, thank you for your valuable feedback. We are very sorry to read that we made mistakes while booking your appointments and the waiting times, eventhough you were the first patient of that day. This is definitely not what you should expect from us. We kindly ask you to contact our clinic manager to discuss your experience so we can discuss this with the team and improve our services. You can reach Nadine via info@dentalfactory.nl or 020 618 0074.
(Vertaald door Google) Ik was ambassadeur van deze kliniek en raadde het aan zoveel mensen aan, maar ik moet dit bericht vandaag schrijven. Ga daar nooit heen voor een behandeling voor mondhygiëne! Nooit. Ooit. Ik heb 100% hetzelfde verhaal als een van de commentatoren blies - preventieve gebitsreiniging omgezet in uitvoering en mijn onderste tand was beschadigd. Ik moest nog een afspraak maken om te kijken wat er was gebeurd - de tandarts zei "als ik meer materiaal wil plaatsen, moet ik meer van je tand boren". Met een lichte poetsbeurt werd ik weggestuurd. Tand is nog steeds gevoelig voor gelijkmatige ademhaling en is NIET oké. Toch moet ik voor beide procedures betalen - voor de uitvoering zelf en de controle erna. Receptioniste beloofde mijn zaak te bekijken en me terug te bellen, maar 3 dagen later gebeurde het niet. Als je je zenuwen, tanden, geld en tijd wilt besparen, ga dan naar mondhygiëniste ELDERS! (Origineel) I used to be ambassador of this clinic and used to recommend it to so many people, but I have to write this post today. Never ever go there for dental hygiene treatment! Never. Ever. I have 100% the same story as one of the commentators bellow - preventive dental cleaning turned into execution and my lower tooth was damaged. I had to make another appointment to check what’s happened - dentist said “if i will put more material, i need to drill more of your tooth”. With slight polishing I was sent away. Tooth is still sensitive to even breath and is NOT ok. Yet I have to pay for both procedures - for execution itself and checkup after it. Receptionist promised to look on my case and call me back, yet 3 days later it did not happen. If you want to save your nerves, tooth, money and time, go to dental hygienist ELSEWHERE!
(Vertaald door Google) Geachte mevrouw Sap, het spijt ons zeer te moeten lezen dat uw behandeling niet goed is verlopen en u het gevoel heeft dat uw onderste tand beschadigd is. Onze kliniekmanager heeft geprobeerd contact met u op te nemen om uw ervaring te bespreken en samen een oplossing te vinden, zonder geluk. Neem dan contact met ons op via 020-6180074. (Origineel) Dear Ms. Sap, we are very sorry to read that your treatment didn't go well and you have the feeling that your lower tooth was damaged. Our clinic manager tried to contact you to discuss your experience and find a solution together, without luck. Could you please contact us via 020-6180074.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Schandalig deze praktijk. Is ook te lezen aan de verschillende reviews hier. Mijn broertje zijn afspraak werd zomaar eind december door de praktijk afgezegd waardoor hij 200 euro van zijn budget niet meer kon gebruiken. Ze bieden geen alternatief of iets, want hun tandarts was ineens "ziek". Uiteindelijk heeft mijn broertje dus letterlijk maandenlang een premie betaald waar hij niet optimaal gebruik van heeft kunnen maken, 200 euro zo in de prullenbak. Eerst mogelijke afspraak kon hij dan pas de 2e week van januari maken, dan heeft hij dat budget natuurlijk niet meer (kan je gebruiken tot 31 dec). Heb lopen mailen en bellen met ze, maar telkens werd mij gezegd: tjah, zo is het nou eenmaal gelopen. Echt walgelijk!
Beste Souky Miller, het is heel jammer dat het zo is gelopen, maar wij doen er altijd alles aan om te zorgen dat iemand geholpen kan worden. Helaas komt het soms voor door ongeziene omstandigheden zoals ziekte dat wij een afspraak moeten afzeggen. Iets wat wij ook liever niet doen maar soms kan het echt niet anders. Wij raden cliënten ook altijd aan om behandelingen zo tijdig mogelijk in te plannen voor het einde van het jaar om teleurstellingen te voorkomen en hopen dan ook dat dit in de toekomst voor uw broer niet meer gebeurd.
(Vertaald door Google) Zeer efficiënt en professioneel! Ik zou het op elk moment aanbevelen! (Origineel) Very efficient and professional! I would recommend anytime!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Ik kom hier nooit meer terug en zou ook NIEMAND aanraden om hier naar een mondhygieniste te gaan. Om een lang verhaal kort te maken, de deskundigheid en klantgerichtheid is ver te zoeken. De mondhygieniste in kwestie maakte een van mijn tanden stuk door haastig en onzorgvuldig te werk te gaan, hierdoor had ik een gat tussen mijn twee onderste voortanden en mevrouw heeft mij zo de deur uit laten gaan!! Mijn lijmresten van mijn spalkje verwijderde ze niet goed waardoor mijn onderste voortanden ruw en pijnlijk aanvoelde. Onder het mom van "ik heb geen tijd meer" en "je moet dat gat maar met je tandarts regelen" werd ik weer weggestuurd. Schandalig hoe ik ben ben behandeld!!!!!!
(Vertaald door Google) Geachte mevrouw Lavinia, we hebben al contact met u opgenomen met betrekking tot uw klacht. Voel je vrij om zo snel mogelijk te reageren op onze kliniekmanager. (Origineel) Dear Ms. Lavinia, we are already in contact with you in regards to your complaint. Feel free to respond to our clinic manager upon your earliest convenience.
Deze Google-recensie is zonder tekst
(Vertaald door Google) Beste tandarts waar ik ooit ben geweest, zo vriendelijk en snel om te helpen als je een nieuwe patiënt bent. Meest hygeniest Erol Cevik als een absolute ster die me in detail heeft uitgelegd hoe ik beter voor mijn tanden kan zorgen en nogmaals bedankt aan het personeel. (Origineel) Best dentist I’ve ever been to, so friendly and quick to help if you’re a new patient. Hygeniest Erol Cevik as an absolute star who explained to me in great detail how to take better care of my teeth and thank you to the staff again.
(Vertaald door Google) Beste Stephen, Bedankt voor je geweldige feedback! We gaan dit zeker met Erol delen :-). We hopen je de volgende keer te zien. Vriendelijke groeten, Tandheelkundige fabriek (Origineel) Dear Stephen, Thank you for your wonderful feedback! We are going to share this with Erol for sure :-). We hope to see you next time. Kind regards, Dental Factory
(Vertaald door Google) Ik ben zeer tevreden over de schoonmaak door mondhygiëniste Marlou Pleijsier. (Origineel) I'm very satisfied with the cleaning by hygienist Marlou Pleijsier.
(Vertaald door Google) Beste Ksenia, We zijn blij te vernemen dat u tevreden bent met de schoonmaak! Bedankt voor het delen van uw feedback met ons. Vriendelijke groeten, Tandheelkundige fabriek (Origineel) Dear Ksenia, We are happy to learn that you are satisfied with the cleaning! Thank you for sharing your feedback with us. Kind regards, Dental Factory
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Katharina, Dank voor uw beoordeling. Onze praktijkmanager heeft inmiddels al contact gehad met u omtrent uw klacht. Wij hopen dat dit naar alle tevredenheid zal worden opgelost. Met vriendelijke groet, Dental Factory
Deze Google-recensie is zonder tekst
Prettige sfeer in de praktijk. Erg goed geholpen door de mondhygiënist, Erol.
Heel slecht en achterbaks
Beste mevrouw de Jong, Wat vervelend om te lezen dat u onze praktijk als 'heel slecht' en 'achterbaks' omschrijft. Daar schrikken wij een beetje van en zouden heel graag willen weten waarom u dit zo heeft ervaren. Omdat wij u helaas niet in ons systeem kunnen vinden, willen wij u vriendelijk vragen om contact op te nemen met onze praktijk zodat wij dit samen met u kunnen bespreken. Dit kunt u doen door ons een mailtje te sturen naar info@dentalfactory.nl of te bellen naar 020 - 618 0074. Wij hopen snel van u te horen. Met vriendelijke groet, Dental Factory
(Vertaald door Google) Aanbevolen (ook) voor expats die volledige communicatie in correct Engels nodig hebben. Zeer professionele zorg en geweldige tandheelkundige gezondheidseducatie ontvangen van vriendelijk personeel. (Origineel) Recommended (also) for expats who need full communication in proper English. Very professional care service and great dental health education received from a friendly staff.
Superlieve mensen!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Vriendelijke ontvangst en een goede zaak dat de behandelend tandarts mij i.v.m. een dubbele kaakontsteking liever verwees naar een kaakspecialist.
Beste Eric, Dank voor de fijne feedback! Wij hopen dat uw dubbele kaakontsteking snel hersteld. Indien u vragen heeft over de nazorg of andere vragen natuurlijk, kunt u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Dental Factory
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Super fijne sfeer en kundige vakmensen, stellen je erg op gerust indien je wat zenuwachtig bent! Hele prettige behandeling!
Beste Elisa, Het doet ons goed om te lezen dat u naar alle tevredenheid bent geholpen. Dank voor uw positieve feedback en rating! Met vriendelijke groet, Dental Factory
Fijne praktijk. Zeer bekwame professionals in een relaxte setting!
Beste Remco, Hartelijk dank! Wij hopen u de volgende keer weer te mogen verwelkomen in onze praktijk. Met vriendelijke groet, Dental Factory
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Lina, Dank voor uw beoordeling. Gezien de 1 ster kunnen wij concluderen dat uw bezoek aan onze praktijk niet naar wens is verlopen. Wij komen graag in contact met u om te praten over uw ervaring. Omdat wij u niet in ons systeem kunnen vinden onder de naam 'Lina Bijl', willen wij u vriendelijk vragen om contact op te nemen met onze praktijk via info@dentalfactory.nl of te bellen naar 020 - 618 0074. Met vriendelijke groet, Dental Factory
Snel afspraak kunnen maken en langs kunnen komen toe mijn dochtertje met haar voortandje op de rand van de glijbaan terecht was gekomen. Vriendelijke mensen en erg goed met mijn kindje.
Beste Maarten, Hartelijk dank voor uw positieve review! Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent met de snelle afspraak voor uw dochtertje. Arme meid, het was vast even schrikken voor haar (en voor u). Wij hopen dat alles nu weer goed is en indien u verdere vragen heeft kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Dental Factory
Deze Google-recensie is zonder tekst
(Vertaald door Google) Geweldige ervaring en een geweldige reeks tandartsen. Erg blij met de behandeling. (Origineel) Great experience and a great set of dentists. Very happy with the treatment.
(Vertaald door Google) Beste meneer Güracar, Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij te vernemen dat u tevreden bent met de behandeling. Vriendelijke groeten, Tandheelkundige fabriek (Origineel) Dear Mr. Güracar, Thank you for your positive feedback! We are happy to learn that you are happy with the treatment. Kind regards, Dental Factory
Deze Google-recensie is zonder tekst
(Vertaald door Google) De praktijk is goed en er is de beste tandarts ooit! (Origineel) The practice is alright and it has the best dentist ever!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
(Vertaald door Google) Geweldige, uitstekende, vriendelijke en professionele service. Ik weet zeker dat ik hier zeker zal blijven komen. (Origineel) Great, excellent, friendly and professional service. I'm sure I'll continue to come here for sure.
(Vertaald door Google) Beste meneer Elbadry, Hier worden we blij van! Heel erg bedankt. Tot de volgende keer. Vriendelijke groeten, Tandheelkundige fabriek (Origineel) Dear Mr. Elbadry, This makes us happy! Thank you very much. Till the next time. Kind regards, Dental Factory
Deze Google-recensie is zonder tekst
(Vertaald door Google) Ik ben heel tevreden, vriendelijke tandarts en receptioniste, ik moest een spoedafspraak maken ik maakte het 's ochtends en ik kon die dag' s nachts gaan, daar was ik erg blij mee omdat ik pijn had. Heel professioneel en vriendelijk. (Origineel) I am very pleased, friendly dentist and receptionist, I had to make an emergency appointment I made it in the morning and I was able to go in the night that day,I was very happy with that because I was in pain. Very professional and friendly.
(Vertaald door Google) Beste Eenhoorn, We willen u vriendelijk bedanken dat u de tijd heeft genomen om ons uw waardevolle feedback te geven. We hopen dat je pijn weg is en dat je je nu beter voelt :-). Nog een prettige dag! Vriendelijke groeten, Tandheelkundige fabriek (Origineel) Dear Eenhoorn, We would kindly thank you for taking your time to provide us with your precious feedback. We hope your pain is gone and that you are feeling better right now :-). Have a wonderful day! Kind regards, Dental Factory
Deze Google-recensie is zonder tekst
Harstikke tevreden met de tand verzorging.
(Vertaald door Google) Zeer bekwame tandartsen, vriendelijke tandartsassistenten! (Origineel) Very competent dentists, friendly dental assistants!
Professioneel, vriendelijk en duidelijk.
prima mondhygieniste!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Onlangs heb ik mijn eerste afspraak bij de tandarts en mondhygiënist gehad. Ik kan enkel zeggen, dat het een zeer fijne ervaring is geweest. Professioneel, vriendelijk en zeer deskundig.
Zeer snel een spoed afspraak kunnen inplannen voor een afgebroken tand waar door mijn zenuw bloot lag. Goed geholpen met een wortelkanaal behandeling, voor de ingreep van te voren goed op de hoogte gebracht van de werkwijze. Behandeling liep voorspoedig en ik ben blij met het resultaat. Veel dank
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
(Vertaald door Google) Zeer goede en positieve ervaring, ondanks het feit dat ik bang ben om naar de tandarts te gaan. Heel professioneel (Origineel) Very good and positive experience, despite the fact that I am scared of going to the dentist. Very professional
(Vertaald door Google) Beste Nadiya, Bedankt voor je positieve beoordeling! We zijn blij om te lezen dat u tevreden bent met uw bezoek aan onze kliniek. We hopen je een volgende keer te zien! Vriendelijke groeten, Tandheelkundige fabriek (Origineel) Dear Nadiya, Thank you for your positive rating! We are glad to read that you are happy with your visit at our clinic. We hope to see you next time! Kind regards, Dental Factory
Deze Google-recensie is zonder tekst
Femke, hartelijk dank voor uw waardering op Google
(Vertaald door Google) zeer gastvrije personeel (Origineel) very welcoming staff
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
(Vertaald door Google) Dank je 😊 Ik had een beste ervaring, mijn dokter was een zeer nette man, ik hoorde al mijn klachten en probeerde te helpen en zo min mogelijk pijn te doen. Ik had een spoedafspraak en zag vanaf het eerste bezoek de resultaten. En zeer betaalbare prijs 👌mijn dokter is Roan Ploumen! Sterk aanbevelen! (Origineel) Thank you 😊 I had a best experience, my doctor was very neat man, hear my every complain and trying to help and make minimum pain. I had am emergency appointment and from first visit saw the results. And very affordable price 👌my doctor is Roan Ploumen! Highly recommend!
(Vertaald door Google) Beste Gulnar, We willen u hartelijk bedanken dat u de tijd heeft genomen om ons uw waardevolle feedback te geven! We lezen graag uw positieve boodschap. We hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen in onze kliniek! Vriendelijke groeten, Tandheelkundige fabriek (Origineel) Dear Gulnar, We would kindly thank you for taking your time to provide us with your precious feedback! We are pleased to read your positive message. We hope we can welcome you any time soon at our clinic again! Kind regards, Dental Factory
Deze Google-recensie is zonder tekst
Erol bedankt voor je uitgebreide en fijne gebitsreiniging en adviezen wat betreft de gevoeligheid en teruggetrokken tandvlees en mijn gebit is weer mooi!!! de balie en de tandarts mogen wel wat vriendelijker zijn maar verder een super praktijk met representatieve personeel
(Vertaald door Google) Geweldige service, echt goede tandheelkundige zorg ook voor expats! Het is gemakkelijk te registreren, gemakkelijk een afspraak te maken en al mijn afspraken zijn op tijd begonnen. Ik kan het zeker aanbevelen! Ook bijna volledig pijnloos :) (Origineel) Great service, really good dental care also for expats! It’s easy to register, easy to arrange an appointment and all of my appointments started on time. I can definitely recommend it! Also, almost completely painless :)
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Ramiz Tarik, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw review. Echter vinden wij het erg jammer om te lezen dat u ons beoordeeld heeft met 1 ster. Wij komen graag met u in contact om te praten over uw ervaring in onze praktijk. Alleen met uw feedback kunnen wij onze zorg en dienstverlening verbeteren. Helaas kunnen wij u niet in ons systeem terug vinden onder de naam ''Ramiz Tarik''. Kunt u daarom zo vriendelijk zijn om contact op te nemen met onze praktijk door te mailen naar info@dentalfactory.nl of te bellen naar 020 - 618 0074. Met vriendelijke groet, Dental Factory
Deze Google-recensie is zonder tekst
Perfecte ontvangs en behandeling. Zeer klantvriendelijk!
Hartelijk dank, Marco
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Een aantal weken terug de praktijk bezocht. De dame achter de balie was super vriendelijk en heb voor het eerst een fijne gebitsreiniging gekregen door de mondhygiene behandelaar Erol. Voorheen was het erg gevoelig en pijnlijk maar deze keer was het aangenaam. Daarnaast ook erg fijn dat er tijdens de behandeling verteld werd wat er precies gedaan werd. Sommige behandelaren vertellen niks en doen maar wat gewoon in je mond zonder dat je het weet! Alleen heb ik nog een vraag is de praktijk ook op feestdagen geopend?
Dit is hands down de beste tandarts die ik tot u toe heb gehad. Ze zien geen gaatjes die er "niet" zijn, oftewel, ze werken eerlijk. Ik kon dezelfde week terecht voor een intake en heb drie dagen daarna, op een zondag twee behandelingen gekregen voor een afgebroken kies en een standaard mondreiniging. Ze zijn zo vriendelijk en heel professioneel. Ik ben echt heel tevreden met ze en raad ze zeker aan! Jullie zijn echt schatjes <3
(Vertaald door Google) Sterk aanbevolen, waren ze in staat om mij te helpen met mijn nood op korte termijn. Ik was in staat om een tijd te krijgen binnen 24 uur na contact met hen op. Professioneel, vriendelijk en perfect Engels. (Origineel) Highly recommended, they were able to assist me with my emergency on short notice. I was able to get a time within 24 hours from contacting them. Professional, friendly, and perfect english.
(Vertaald door Google) Ik ben redelijk bang voor tandartsen, alles om daar heen te gaan maakt me erg ongemakkelijk en gespannen. Dus ik ben geen gemakkelijke klant. Ze zijn erg vriendelijk, ze communiceren heel goed over wat ze doen en waarom en tot slot de resultaten zijn geweldig. Ik had een gebroken tand gerepareerd en mijn tanden zijn inmiddels twee keer schoongemaakt en ik kom zeker terug. (Origineel) I'm fairly scared of dentists, everything about going there makes me very uncomfortable and tense. So I'm not an easy client. They are very friendly, they communicate very well in regard to what they are doing and why and last but least the results are great. I had a broken tooth fixed and had my teeth cleaned twice by now and I'm going to come back for sure.
Ik kwam in het weekend langs met zenuwpijn omdat ik niet bij mijn eigen tandarts terecht kon en werd door zowel de tandarts als de receptioniste bijzonder vriendelijk bejegent. Ze waren meedenkend en empathisch en er is meteen actie ondernomen voor een spoedwortelkanaalbehandeling die vervolgens zeer vakkundig is uitgevoerd. Ik was er erg blij mee!
Deskundig en vriendelijk personeel. Duidelijke uitleg over behandeling. Top tandarts !
Onprettige ervaring: aan de telefoon met een aardige receptioniste besproken of ik de hoge intake-kosten kon voorkomen door in een keer doorverwezen te worden naar een kaakchirurg. Vervolgens op mijn afspraak ongemakkelijk geconfronteerd en ondervraagd door een geagiteerde en beledigde tandarts over het gesprek dat ik met receptioniste had over hun prijzen - die dat kennelijk intern had doorgevoerd in een soort klanten rapportage.
Geachte meneer Cowles, Wij willen u vriendelijk bedanken voor het nemen van uw tijd om ons te voorzien van uw feedback. Dental Factory doet er alles aan om de kwaliteit van zorg te waarborgen. Wij vinden het dan ook erg jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over uw bezoek. Naar aanleiding van uw klacht hebben wij contact opgenomen met onze praktijkmanager Fenna Baarda. Zij zal z.s.m. contact met u opnemen om te praten over uw ervaring. Met vriendelijke groet, Dental Factory
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
(Vertaald door Google) goede service en vriendelijke tandarts (Origineel) great service and friendly dentist
(Vertaald door Google) Beste Silvia, Bedankt voor je vriendelijke review! Vriendelijke groeten, Tandheelkundige fabriek (Origineel) Dear Silvia, Thank you for your kind review! Kind regards, Dental Factory
Ik ben hier terecht gekomen in een weekend doordat ik met spoed geholpen wilde en moest worden ivm een ontstoken wortelpunt.(ondraaglijke pijn) Ik kon na bellen diezelfde zondag middag nog terecht na het spreekuur. Inmiddels meerdere afspraken verder (doordat het nogal een ingewikkeld en lang verhaal was bij mij) kan ik zeggen dat ik echt ontzettend blij ben met de hulp die ik hier heb ontvangen. Ik ben door twee verschillende endodontologen geholpen die beide echt ontzettende vak mensen zijn. Ik las eerdere reviews over het feit dat er niet goed Nederlands gepraat werd. (Ik begreep ze overigens altijd prima.) En who cares? Echt.. als je een probleem hebt gaat het om wat ze kunnen! En jeetje, deze mensen konden echt wat! Ik heb me geen moment gestoord aan het feit dat ze misschien niet allemaal vloeiend Nederlands spraken. Ik kon ze niet genoeg bedanken voor wat zij voor mij hebben betekend. Ik heb opgeteld uren in de stoel gelegen, wat echt niet leuk is.. maar ook wel geruststellend.. niks werd afgeraffeld! Ik ben een wandelend reclame bord geworden voor deze twee endodontologen.
Beste Juliette, Hartelijk dank voor het nemen van uw tijd om deze mooie review te schrijven. Het doet ons goed om te lezen dat u naar alle tevredenheid bent geholpen en daar zo enthousiast over bent! Mochten wij iets voor u kunnen betekenen met betrekking tot nazorg, dan horen wij dit uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Dental Factory
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Slechtste praktijk ooit! Leugenaars en bedriegers. Niemand praat of verstaat Nederlands. Je vraagt om een bepaalde behandeling en ze geven je een andere waar je dan vervolgens voor moet betalen. Neem het van mij aan, dit zijn oplichters!
Beste meneer Khalifa, Dank voor het nemen van de tijd om uw beoordeling achter te laten. Wij vinden het jammer om te lezen dat u onze praktijk als de slechtste heeft ervaren. Wij doen hard ons best om iedereen een goede service te verlenen. Helaas kunnen wij u niet terugvinden in ons bestand, daarom verzoeken wij vriendelijk om contact op te nemen met de praktijkmanager Fenna Baarda om te praten over uw ervaring. U kunt haar bereiken via Fenna.baarda@lassus.nl of 020-618 0074.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
(Vertaald door Google) Zeer tevreden met de artsen en de service. Absoluut een paar kleine verbeterpunten. (Origineel) Very satisfied with the doctors and the service. Definitely some small points for improvement.
(Vertaald door Google) Het zegt het is geopend van zondag, ik ben op zoek naar een apoiment te maken, ze zeggen dat het is gesloten, dus wat is openingstijden want als is niet bijgewerkt (Origineel) It says it's open Sunday, I'm trying to make an apoiment, they say it's closed, so what is opening hours for if is not updated
(Vertaald door Google) Geachte heer Jederan, Het spijt ons te lezen dat het niet mogelijk was om een afspraak in onze kliniek te maken, ook al is onze kliniek op zondag geopend (tussen 09.00 - 16.00 uur). Onze excuses voor het eventuele ongemak en voor eventuele miscommunicatie. Uw feedback is al besproken met de kliniekmanager. Zij zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om deze kwestie verder te bespreken. (Origineel) Dear Mr. Jederan, We regret to read that it was not possible for you to make an appointment in our clinic even though our clinic is open on Sunday (between 09.00 – 16.00). We are sorry for the inconvenience this may have caused you and for any miscommunication. Your feedback has already been addressed with the clinic manager. She will contact you as soon as possible to discuss this matter further.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Geachte meneer Straus, Bedankt voor uw feedback. Graag komen wij met u in contact om te praten over uw ervaring bij ons in de praktijk. Gezien uw beoordeling vernemen wij dat er iets niet helemaal naar wens is verlopen en hopen samen met u een gepaste oplossing te vinden. Onze praktijk manager Fenna Baarda zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Uiteraard kunt u ook contact met haar opnemen via Fenna.baarda@lassus.nl of via 020-618 0074.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
(Vertaald door Google) Aanvankelijk niet oké Nadat ze mijn review hebben gezien, bellen ze me en maken mijn tandheelkundige werk goed (Origineel) Not ok at first After they see my review they call me and made my dental work ok
(Vertaald door Google) Geachte heer Vavilov, het spijt ons zeer te horen dat u niet tevreden bent over onze tandheelkundige zorg. Omdat we graag meer willen weten over uw ervaring, vragen we u vriendelijk om contact op te nemen met onze kliniekmanager. Alleen met uw waardevolle feedback kunnen we onze services verbeteren en misschien samen een oplossing voor uw problemen vinden. Neem contact op met kliniekmanager Fenna Baarda via 020-6180074 of info@dentalfactory.nl. (Origineel) Dear Mr. Vavilov, we are very sorry to learn that you are unsatisfied with our dental care. As we would really like to know more about your experience, we kindly like to ask you to contact our clinic manager. Only with your valuable feedback we can improve our services and perhaps find a solution together for your issues. Please contact clinic manager Fenna Baarda via 020-6180074 or info@dentalfactory.nl.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
(Vertaald door Google) Had een heel leuke ervaring voor een vrij ernstige wortelkanaalbehandeling. (Origineel) Had a very nice experience for a rather severe root canal treatment.
Personeel is aardig, en de mondhygiëniste is een vakbekwame engel maar de laatste jaren heb ik geen twee keer achter elkaar dezelfde tandarts gehad. Ik kijk het nog even aan, maar als het zo doorgaat dan ga ik me oriënteren op een praktijk met minder verloop.
Beste Judith, Hartelijk dank voor uw feedback! Wij zijn blij om te horen dat u positief bent over onze behandelaars. Wij kunnen ons goed voorstellen dat het niet prettig is als u niet bij dezelfde tandarts terecht kunt. Wij zoeken graag samen met u naar een oplossing en willen hier dan ook graag een notitie van maken zodat u de volgende keer weer terecht kunt bij dezelfde behandelaar. Omdat u de review alleen met uw voornaam heeft geplaatst, kunnen wij u helaas niet opzoeken in onze cliënten bestand. Kunt u daarom contact opnemen met onze praktijk manager Fenna Baarda via Fenna.baarda@lassus.nl of bellen naar 020-618 0074.
(Vertaald door Google) Ik zou deze plek ten zeerste aanbevelen! Ik ben doodsbang voor de tandarts, ben al 5 jaar niet bij de tandarts geweest, maar ik word geleid en versoepeld in het proces stap voor stap op de best mogelijke manier. Bedankt Rogier, assistent (sorry, ik ben haar naam vergeten!) En het personeel! (Origineel) I would highly recommend this place! I'm terrified of the dentist, haven't been to the dentist in 5 years, but i am being guided and eased into the process step by step in the best way possible. Thank you Rogier, assistent (sorry forgot her name!) And staff!
(Vertaald door Google) Beste Mariana, bedankt voor je vriendelijke aanbeveling! Het is een genoegen om te lezen dat we u perfect stap voor stap kunnen begeleiden bij het overwinnen van uw angst voor de tandarts. We zullen dit zeker delen met Roger en ons hele team. (Origineel) Dear Mariana, thank you for your kind recommendation! It is a pleasure to read that we can guide you perfectly step by step in conquering your fear of the dentist. We will definitely share this with Roger and our entire team.
(Vertaald door Google) Mijn naam is Dennis Gyamfi, voetballer bij Leicester City in de Engelse Premier League, ik was me erg bewust van mijn tanden en heb overal gekeken om composietlijmen te doen, ik kwam naar Amsterdam voor kerstvakantie en werd door een speler aangeraden om naar Dental Factory te komen en was verbaasd over hoe snel ze boekten in mijn eerste check-up afspraak en het 2 dagen later voor elkaar kreeg, ik hou van mijn tanden en en Dr Saeed Tekko nam zijn tijd en werkte zelfs zijn uren om ervoor te zorgen dat mijn tanden perfect waren, ik zeker deze tandarts aanbevelen Ik ben er allemaal diensten. Dank je Dennis Gyamfi (Origineel) My name is Dennis Gyamfi, footballer at Leicester City in the English premier league, I was very conscious about my teeth and have looked everywhere to do composite bonding, I came to Amsterdam for Christmas holidays and was recommended to come to Dental Factory by a player and was amazed at how quick they booked in my first check up appointment and got it done 2 days after, I love my teeth and and Dr Saeed Tekko took his time and even worked over his hours to make sure my teeth were perfect, I definitely recommend this dentist I’m all there services. Thank you Dennis Gyamfi
(Vertaald door Google) Tot nu toe ben ik hier twee keer geweest en ik ben erg onder de indruk. Iedereen is vriendelijk en de service is goed. Ik zou deze tandarts aanraden. (Origineel) So far I have been here twice and I am very impressed. Everyone is friendly and the service is good. I would recommend this dentist.
(Vertaald door Google) Geachte mevrouw Stil, bedankt voor uw vriendelijke woorden en aanbeveling. Dit wordt door ons zeer op prijs gesteld. (Origineel) Dear Ms. Stil, thank you for your kind words and recommendation. This is very much appreciated by us.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
supergoed geholpen, heel vriendelijk.
(Vertaald door Google) De bemanning was zeer professioneel en hielp me op de dag dat het gebeurde met een noodgeval. Zou hen zeker aanraden aan andere expats! (Origineel) The crew was very professional and helped me out with an emergency the day it happened. Would definitely recommend them to other expats!
(Vertaald door Google) Beste Csenge, bedankt voor je vriendelijke aanbeveling op Google. We helpen u graag op dezelfde dag met uw spoedbehandeling. We hopen dat je geen pijn meer ervaart. (Origineel) Dear Csenge, thank you for your kind recommendation on Google. We are glad to helped you out with your emergency treatment on the same day. We hope you are not experiencing pain anymore.
Goede en betrouwbare tandarts. Leve Jan van der Waals.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste mevrouw Schoutema, omdat u alleen een beoordeling heeft afgegeven waaruit wij kunnen opmaken dat u niet geheel tevreden bent, komen wij graag met u in contact. Alleen met uw feedback kunnen wij onze mondzorg en service verbeteren. Onze praktijk manager neemt dan ook contact met u op om te praten over uw ervaring in onze praktijk.
Deze Google-recensie is zonder tekst
De mondhygiënist neemt de tijd en gaat secuur te werk. Ik ben zeer tevreden.
Deze Google-recensie is zonder tekst
(Vertaald door Google) Ik hou zoveel van deze plek. Gebruik hun service bijna 2 jaar en ik ben zo tevreden met de service. In 2018 verwijderde ik 2 verstandskiezen, het duurde lang (tand had een zeer sterke wortel). De volgende dag had ik geen pijn, dus ik was zo verrast. Ook heb ik mijn tanden schoongemaakt. Dokter gaf me veel adviezen. (Origineel) I like this place so much. Use their service almost 2 years and I'm so satisfied with the service. In 2018 I removed 2 wisdom teeth, it took a long time (tooth had very strong root). The next day I didn't have any pain so I was so surprised. Also I cleaned my teeth. Doctor gave me a lot of advices.
(Vertaald door Google) Beste Shamil, bedankt voor de vriendelijke woorden. We zijn blij te lezen dat je onze kliniek zo leuk vindt :-) (Origineel) Dear Shamil, thank you for the very kind words. We are happy to read that you like our clinic so much :-)
Deze Google-recensie is zonder tekst
(Vertaald door Google) Niet erg servicegericht. (Origineel) Not very service minded.
(Vertaald door Google) Geachte mevrouw Van Hardeveld, bedankt voor uw review op Google. We horen graag van u hoe we servicegerichter kunnen zijn. Daarom willen we u vragen contact op te nemen met onze kliniekmanager Fenna Baarda via info@dentalfactory.nl of 020-6180074. Dit wordt door ons zeer op prijs gesteld. (Origineel) Dear Ms. Van Hardeveld, thank you for your review on Google. We would like to hear from you how we can be more service minded. Therefore we'ld like to ask you to contact our clinic manager Fenna Baarda via info@dentalfactory.nl or 020-6180074. This is very much appreciated by us.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
(Vertaald door Google) Ik had een noodgeval (tijdelijke kroon viel uit) en Dental Factory repareerde me meteen met een afspraak van 20 minuten. Snel, pijnloos en goed gedaan. (Origineel) I had an emergency (temporary crown fell out) and Dental Factory fixed me right up with a 20 minute appointment. Fast, painless and well done.
Goede info en behandeling, vriendelijke benadering.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
(Vertaald door Google) Ik was in de bekwame handen van Meshkan Moghimi voor mijn wijsheid tandextractie en ze was geweldig! Ze hield me op de hoogte van wat er gebeurde, zorgde ervoor dat ik geen pijn had en ze is ook gewoon een heel aardige persoon! (Origineel) I was in the capable hands of Meshkan Moghimi for my wisdom tooth extraction and she was great! She kept me informed of what was happening, made sure that I was not in any pain and she is also just a very nice person!
(Vertaald door Google) Dr. Hadi Alhelwani is ongelooflijk. Hij is kalm, deskundig en super bekwaam. (Origineel) Dr. Hadi Alhelwani is incredible. He is calm, knowledgeable and super skilled.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
(Vertaald door Google) Uitstekende, vriendelijke en professionele service met authentiek en eerlijk advies. Dr. Gomez en het personeel zijn geweldig. (Origineel) Excellent, friendly and professional service with authentic and honest advice. Dr. Gomez and the staff are great.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Samira, graag komen wij met je in contact om te praten over je ervaring en samen te kijken naar een oplossing. Helaas kunnen we je onder deze naam niet vinden in ons systeem en heb je alleen een beoordeling afgegeven. Wil je contact opnemen met onze praktijk manager Philip Rietrae via info@dentalfactory.nl of telefonisch via 020-6180074. Alvast vriendelijk dank.
Heel fijn en snel geholpen, tandartsassistente gesproken had last van mijn verstandskies die moest er uit en zij kon mij de zelfde dag nog inplannen! Heb aan gegeven dat ik zwanger ben en ook daar word alle rekening mee gehouden, fijne service. Inmiddels de volgende ochtend en geen pijn! Zeker aan te raden
Beste Farr, heel hartelijk dank voor het schrijven van deze mooie review. Ook voor ons was het fijn u zo snel te kunnen helpen. En vooral voor u heel fijn dat u inmiddels pijnvrij bent!
(Vertaald door Google) Professionele tandarts met efficiënte en vriendelijke communicatie. (Origineel) Professional dental with efficient and friendly communication.
(Vertaald door Google) Beste Rinse, bedankt voor de vriendelijke aanbeveling. (Origineel) Dear Rinse, thank you for the kind recommendation.
(Vertaald door Google) Twee keer had ik een gebroken vulling / tand dit jaar, beide keren belde ik "mijn eigen" tandarts en elke keer kon ik een afspraak krijgen binnen slechts twee weken na mijn telefoontje. Nee, gebroken tanden / vulling hebben onmiddellijke aandacht nodig. Ik heb op internet gezocht en heb "Dental Factory" gevonden. De eerste keer dat ik het belde was 's ochtends, ze hebben mijn afspraak slechts een paar uur later gepland. Tandarts was vriendelijk, zorgzaam en repareerde mijn tand gemakkelijk. Zeer goede ervaring. Toen belde ik maar een paar weken geleden, (mijn 'eigen' tandarts wil me binnen twee weken na mijn telefoontje weer een afspraak geven) en toen belde ik 'Dental Factory' en de afspraak was voor de volgende ochtend. Een andere tandarts dan de vorige keer, dezelfde tevreden behandeling. Recepties & assistenten vriendelijk, beleefd en professioneel. Beide keren was niet iets heel dramatisch / serieus om te doen, maar alleen het feit dat ze je zo snel kunnen zien, helpt echt bij mijn angst, voor mij is dat een groot punt. Indien nodig zal ik zeker een terugkerende klant zijn. Ga zo door! :) (Origineel) Two times i had a broken filling/tooth this year, both times i called up "my own" dentist & everytime i could get an appointment only in about two weeks from my call. No, broken teeth/filling needs immediate attention. I made an internet search & found "Dental Factory". 1st time i called it was in the morning, they scheduled my appointment for just a couple hours later. Dentist was friendly, caring & fixed my tooth easily. Very good experience. Then i called in just a couple weeks ago, (my 'own' dentist wants to give me again appointment in two weeks from my call) then i called "Dental Factory" & the appointment was on for the next morning. Another dentist than last time, same satisfied treatment. Receptions & assistants friendly, polite & professional. Both times wasn't something very dramatic/serious to be done, but just the fact that they can see you so fast really helps with my anxiety, to me that's a big point scored. If needed i'll definitely be a returning customer. Keep it up! :)
(Vertaald door Google) Beste Kiara, heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze geweldige recensie te schrijven! We zijn blij om te horen dat u onze diensten hebt genoten vanwege de spoedeisende behandelingen en we kijken ernaar uit u te verwelkomen in onze kliniek. (Origineel) Dear Kiara, thank you so much for taking the time to write this great review! We are happy to learn that you enjoyed our services due to the emergency treatments and we look forward to keep welcoming you at our clinic.
Er ging wat mis met de recensie. Nogmaals bedankt voor jullie fijne hulp!
Beste Gertrude, veel dank voor deze mooie review. Voor ons was het een kleine moeite om iets langer te blijven, we begrijpen heel goed dat het voor u heel fijn is om zo snel geholpen te worden bij pijn. We doen het met liefde.
(Vertaald door Google) Ik wil alleen maar zeggen dat ik na 10 jaar in Amsterdam eindelijk een hygiënist vond die me een goede parodontale reiniging gaf. Ik had een zeer uitgebreid tandheelkundig werk in de VS voordat ik hier immigreerde en ik was hier bij het verkeerde tandartspraktijk en ik ben net klaar 4 diepe reinigingssessies met Marilou .. na een diagnose van osteoporose en de behandeling hiervan vereiste een goed rapport van de mondhygiënist vanwege mogelijke bijwerkingen die mijn kaakbeen zouden kunnen beschadigen als mijn tandvlees ontstoken en vatbaar was. Ik moet nog steeds wachten 12 weken en ja ik zal haar nog 2 keer moeten zien, maar ze was heel bemoedigend en een zeer bekwame professional .. Het enige ding was dat de olie die ze gebruikte was flavourice gearomatiseerd (yuk) maar hey dit is Amsterdam en de volgende keer zal ik vragen voor kers .. De kantoorreceptionist Noah was ook super aardig en professioneel .. Ik beveel dit kantoor ten zeerste aan voor mondhygiëne .. Ik zal ook overwegen om een hier aangesloten tandarts te gebruiken, omdat ik er een moet vinden voor verdere d entale zorg in de toekomst. Bedankt dames... (Origineel) I just want to say that after 10 years in Amsterdam I finally found a hygienist that gave me a proper periodontal cleaning .. I had very extensive quality dental work in USA before immigrating here and I was with the wrong dental office here and I just finished 4 deep cleaning sessions with Marilou .. after suffering a diagnosis of osteoporosis and the treatment for this required a good report from hygienist due to potential side effects that could damage my jawbone if my gums were inflamed and susceptible.. I still need to wait 12 weeks and yes I will have to see her 2 more times, but she was very encouraging and a highly skilled professional.. The only thing was the polish she used was liqourice flavored (yuk) but hey this is Amsterdam and next time I will ask for cherry .. The office receptionist Noah was also super nice and professional.. I highly recommend this office for dental hygiene .. I will also consider using a dentist affiliated here as I do need to find one for further dental care in the future. Thank you ladies...
(Vertaald door Google) Geachte mevrouw Bloom, hartelijk dank voor het schrijven van deze eerlijke en prachtige recensie. We zijn blij om te horen dat u eindelijk een hygiënist heeft gevonden die u na al die jaren een goede parodontale reiniging heeft gegeven. We zullen uw beoordeling met plezier delen met Marlou en Noa. We hebben kersenpasta met kersensmaak, dus vraag het de volgende keer alsjeblieft ;-) (Origineel) Dear Ms Bloom, thank you so much for writing this honest and wonderful review. We are happy to learn that you finally found a hygienist that gave you a proper periodontal cleaning after so many years. We will share your review with Marlou and Noa with pleasure. We do have cherry flavoured polish paste, so please ask for it next time;-)
(Vertaald door Google) Leire was mijn tandarts. Super vriendelijk en professioneel. Mijn behandeling was zeer bevredigend. (Origineel) Leire was my dentist. Super friendly and professional. My treatment was very satisfactory.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Hele lieve geduldige mensen TOP GEBITSREINIGING EN TOP TANDARTSEN VOORAL VOOR MENSEN DIE BANG ZIJN AANRADER !!!!!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Alles prima
(Vertaald door Google) Bijwerken : Ik verbond contact met de tandarts, blijkbaar is hij gespecialiseerd in de behandeling van wortelkanalen. Bij nader onderzoek bleek dat de tand naast de huidige verdachte oorzaak is van blijvende pijn. Dus zal hij ook een wortelkanaalbehandeling uitvoeren. Dus tot die tijd mijn vingers gekruist houden. Hij vertelde me ook dat ze zullen werken aan het herroepen van mijn 3 wortelkanaalbezoekkosten en ik word niet gefactureerd voor lopende consultaties. Ga alsjeblieft niet naar deze plek. Ze werken met echt onervaren tandartsen. Ik ging voor een wortelkanaalbehandeling, die werd uitgevoerd gedurende 3 sessies, met uitzondering van de eerste consultatie. De tandarts heeft me bij alle drie gelegenheden letterlijk door de hel geleid.. Het is de meest pijnlijke procedure die ik ooit heb gedaan in vergelijking met mijn vroegere tandartsbezoeken elders. Ik begrijp niet hoe het in deze tijd is om wortelkanaalbehandeling uit te voeren zonder de patiënt te behandelen zonder de juiste anesthetica. De tandarts vertelde me intiem dat de behandeling over twee sessies zou worden gedaan, maar tegen het einde van de tweede ondraaglijke sessie vertelde hij me dat hij nog steeds het laatste beetje vulling over had en vroeg me om een thrid-sessie te boeken. Ik heb wat de moed verzameld om de derde keer te bezoeken. en aan het begin van de hij vond de tand was nog in leven, toen de ice test en tap-test werden uitgevoerd. Ik moest door nog een uur pijnlijke operatie. De volgende dag werd ik wakker met nog meer pijn, ik had niet meer in me over om dezelfde man te gaan. Op het moment van dit schrijven, ben ik met zware doses ibuprofen en wacht ik op de afspraakdatum met een andere chirurg, terwijl ik overweeg om deze molentand allemaal tegelijk te verwijderen. (Origineel) Update : I connected back with the dentist , apparently he specializes in root canal treatment . Upon further investigation it was revealed that the tooth next to current suspect, is cause for the continued pain. So he will also be performing root canal on that one. So keeping my fingers crossed until then. He also told me that they will work towards rescinding my 3 root canal visit charges plus I am not being billed for current consultations. Please do not go to this place. They are operating with really inexperienced dentists. I went for a root canal treatment, which was performed over 3 sessions excluding initial consultation. The dentist literally put me thru hell 💀 on all 3 occasions. It's the most painful procedure I ever had done compared to any of my past dentist visits elsewhere. I don't understand how it n this day and age one could perform root canal without treating patient without proper anesthetics. The dentist intitally told me that the treatment would be done over two sessions, but by the end of the second excruciating session, he told me that he still had last bit of filling left and asked me book a thrid session. I some how mustered the courage to visit the third time. and at the beginning of the he found the tooth was still alive, when the ice test and tap test were performed. I had to endure thru another hour of painful surgery. The next day I woke up with even more pain , I did not have any more will left in me to go the same guy. At time of this writing, I am on heavy doses of ibuprofen and Waiting for the appointment date with a another surgeon , while contemplating should I remove this molar tooth all together.
(Vertaald door Google) Geachte heer Madyalamajalu, bedankt voor uw beoordeling. Het spijt ons zeer om te horen dat uw behandeling niet goed verliep en dat u nog steeds pijn hebt na uw behandeling. We doen ons uiterste best om alle cliënten een uitzonderlijke tandheelkundige zorg te bieden, maar helaas is een behandeling nooit zonder enig risico. Neem contact op met onze kliniekmanager om uw ervaringen te bespreken, zodat we samen een oplossing kunnen vinden. U kunt ons bereiken via 020-6180074. Dit wordt zeer gewaardeerd door ons. (Origineel) Dear Mr. Madyalamajalu, thank you for your review. We are very sorry to learn that your treatment did not go well and you are still in pain after your treatment. We do our utmost to provide all clients with exceptional dental care, but unfortunately a treatment is never without any risk. Please contact our clinic manager to discuss your experiences, so we can find a solution together. You can reach us via 020-6180074. This will be very much appreciated by us.
Opgepast deze tandarts praktijk schud je tot je laatste cent leeg, zeer onduidelijk met het opstellen van een begroting. Als je met napijn terug komt wordt zelfs gerekend, geldwolven zijn het.zijn betere en zeker betaalbaardere tandartsen te vinden in Amsterdam.was geweest op gesprek een maand geleden zal gebeld worden door de manager om over de rekening te praten ik wacht nog steeds wat een service.
Beste heer Van de Velden, uw behandelaar heeft u eerder gebeld om de begroting mondeling toe te lichten. Mocht u verder nog vragen hebben, kunt u uiteraard weer contact opnemen met de praktijk. Uiteraard had u geen rekening van ons mogen ontvangen met de afspraak voor uw napijn. Dit valt onder onze service en wordt per direct aan u gecrediteerd. Onze collega neemt hierover nog contact met u op.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
(Vertaald door Google) Goede service. (Origineel) Great service.
(Vertaald door Google) Bedankt Steve (Origineel) Thank you, Steve
Deze Google-recensie is zonder tekst
(Vertaald door Google) Goede service. Ik zal hier nog vele jaren blijven komen. (Origineel) Great service. I will continue to come here for years to come.
(Vertaald door Google) Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze recensie te schrijven. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met de tandheelkundige zorg die we u bieden en we kijken ernaar uit u te verwelkomen in onze kliniek. (Origineel) Thank you for taking the time to write this review. We're happy to learn that you are satisfied with the dental care we provide to you and we look forward to keep welcoming you at our clinic.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Zeer goede tandarts in Amsterdam-West. Vooraf een duidelijke indicatie gekregen van wat de kosten konden worden. Daarnaast erg vriendelijk geholpen in de tandartspraktijk. Alweer een vervolgafspraak gemaakt!
Beste Matthijs, veel dank voor deze mooie beoordeling. Fijn dat u snel weer langskomt in onze praktijk.
(Vertaald door Google) Ze lieten me 3 keer terugkomen voor betaling, vanwege een fout van een receptioniste. De tandheelkundige behandeling was vrij pijnlijk om eerlijk te zijn en de kosten vind ik extreem duur. Het leek een lange oponthoud om de juiste apparatuur en een zeer slechte coördinatie van de kamers te krijgen. (Origineel) They made me come back 3 times for payment, due to an error from a receptionist. The dental treatment was quite painful to be honest and the cost I find extremely expensive. Seemed like a lengthy delay to get the right equipment and very poor coordination of rooms.
(Vertaald door Google) Beste WH, bedankt voor je review. We betreuren het dat er fouten zijn gemaakt en willen graag contact met u opnemen om te praten over uw ervaringen in onze kliniek, zodat we dit met ons team kunnen bespreken en onze diensten kunnen verbeteren. Neem contact op met onze kliniekmanager Philip Rietrae via info@dentalfactory.nl. Dit wordt zeer gewaardeerd door ons. (Origineel) Dear WH, thank you for your review. We regret that mistakes are made and would like to get in touch with you to talk about your experience at our clinic, so we can discuss this with our team and improve our services. Please contact our clinic manager Philip Rietrae via info@dentalfactory.nl. This is very much appreciated by us.
Al jaren goede ervaring met de Dental Factory . Goede tandzorg en prettige service.
Hartelijk dank voor deze mooie review, Sanne.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste tandartspraktijk van heel Amsterdam. Wat ben ik blij dat ik weer terug ben, het voelt altijd weer vertrouwd! heerlijk! Ik rij 20 min om er te komen met de auto. Maar het is het zeer zeker waard!!!
Beste Saar, veel dank voor deze mooie woorden. We zijn ook heel blij dat je weer terug bent in onze praktijk!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
De vriendelijkste mondhygieniste die ik ken én steengoed! Altijd met een grote (schone) glimlach er vandoor.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt, Paul
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Fijne praktijk, ik hoop dat ze het kleinschalige behouden nu ze bij een “keten” horen. Fay is een supervakvrouw!
Beste Riet, hartelijk dank voor de lovende woorden over onze mondhygieniste Faye Bakboord. We zijn ook heel blij met haar! En we doen ons uiterste best om het kleinschalige te behouden, zodat de persoonlijke benadering gegarandeerd blijft.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Zeer goed en kundig! Ik was altijd nogal bang voor behandelingen, maar dat begint te verdwijnen. Ik tril niet meer als een rietje, terwijl er hele akelige dingen in mijn mond gebeuren.
Beste client, wat fijn om te lezen dat u langzamerhand uw angst overwint. We hopen dat dit vooruit blijft gaan en u uiteindelijk met plezier naar onze praktijk komt.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Eter, dank voor uw review. Omdat u alleen een beoordeling heeft gegeven, komen wij graag met u in contact om te praten over uw ervaring in de praktijk en te vernemen wat we kunnen verbeteren. U kunt hiervoor contact opnemen met de praktijkmanager via 020-6180074 of per e-mail naar info@dentalfactory.nl. Dit wordt door ons zeer gewaardeerd.
De intake, zorg, aandacht en zorgvuldigheid zijn ontzettend goed. Wat ik minder vind is dat ik bij het 1e bezoek lang heb moeten wachten zonder dat ik werd geïnformeerd dat de afspraak ging uitlopen. Uiteindelijk 45 min later dan mijn afspraak werd ik geholpen. Heel goed geholpen weliswaar. Bij mijn 2e bezoek was er weer een noodgeval en mijn afspraak zeker 30 min zou uitlopen. Ik kon daardoor helaas de afspraak niet door laten gaan. Jammer dat ik niet even een sms heb gekregen. Mijn man heeft ook bij zijn eerste afspraak ook 45 min moeten wachten en werd niet geïnformeerd. De communicatie kan beter en ook een sms als het uitloopt dan kan de klant zelf beslissen of deze nog kan. En natuurlijk opnemen in de regeling dat dan geen kosten gerekend worden Tenminste Ik verwacht niet dat ik nu een rekening krijg omdat ik mijn afspraak niet nakom....
Deze Google-recensie is zonder tekst
Dank voor de mooie review!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt, Nielse
Deze Google-recensie is zonder tekst
Dank voor de mooie review!
Deze Google-recensie is zonder tekst
(Vertaald door Google) Dankuwel, Mitra! (Origineel) Dankuwel, Mitra!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt voor de review, Viktoria.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste heer Roman, dank voor uw review. Graag horen we van u waarin we onze zorg en dienstverlening kunnen verbeteren. U kunt daarvoor contact met ons opnemen via 020-6180074 of info@dentalfactory.nl.
(Vertaald door Google) Goed team en zeer behulpzaam in geval van nood (Origineel) Good team and very helpfull in case of emergency
(Vertaald door Google) Bedankt voor de vriendelijke recensie, Vincent (Origineel) Thank you for the kind review, Vincent
Deze Google-recensie is zonder tekst
Dank voor uw waardering!
Zeer kundige tandarts & mondhygiëniste.
Hartelijk dank voor de review!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Dank voor uw waardering!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Hartelijk dank, Sosha
Excellent, vanaf afspraak tot aan eind resultaat. Vriendelijke ontvangst, borstel vd zaak om dat ik in de haast dat was vergeten. Mondhygiëniste met aandacht en kunde en de oplossing voor de problematiek. Daarbij vlot en vriendelijk en dat op haar 1e dag aldaar. Dus ik ben er weer met 6 maanden en zegt dit voort.
Beste heer Samson, hartelijk dank voor de mooie waardering. We zijn ontzettend blij met onze nieuwe collega Narmina en zien er naar uit u over 6 maanden weer te mogen verwelkomen in onze praktijk!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt, Joop!
Deze Google-recensie is zonder tekst
(Vertaald door Google) Bedankt, Laura! (Origineel) Bedankt, Laura!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Philip, dank voor de mooie waardering!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Hartelijk dank voor de mooie waardering!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst