Tandartspraktijk Johan Huizingalaan
Johan Huizingalaan 122, 1065JE Amsterdam
Neemt patiënten aan
Spoed
Spoed 24/7 365
Nascholing
Certificaat
Over
Openingstijden
-
maandag8:00 - 17:30
-
dinsdag8:00 - 17:30
-
woensdag8:00 - 21:30
-
donderdag8:00 - 21:30
-
vrijdag8:00 - 17:30
-
zaterdag9:00 - 16:00
Wij streven naar een langdurige tandarts – cliëntrelatie, gebaseerd op wederzijds vertrouwen. Wij proberen voor iedere cliënt een behandelplan te maken dat past bij de wensen van cliënt. Daarbij kijken wij niet alleen naar de huidige situatie. We proberen ook in te schatten wat er de komende jaren is te verwachten. We proberen, binnen de mogelijkheden en wensen van de cliënt, een zo duurzaam mogelijke situatie te creëren.
Informatie
Specialisaties
- Algemene tandheelkunde
- Tandvlees behandeling
- Wortelkanaal behandeling
- Kroon- en brugwerk
- Mondhygiëne
- Implantaten
- Protheses-kunstgebit
- Angst behandeling
- Kindertandheelkunde
- Kleine kaakchirurgische ingrepen
Team
Faciliteiten
- Mondhygiënist(e) aanwezig
- Avond behandeling mogelijk
- Toegankelijk voor rolstoelen
- Afspraken in weekend mogelijk
- Parkeergelegenheid (Betaald)
- Spoed
Fantastische reparatie door tandarts Joris Muris. Enkele tanden laten opbouwen met prachtig resultaat. Overgang eigen tanden naar nieuwe opbouw totaal naadloos en onzichtbaar. Zeer tevreden
(Translated by Google)
Fantastic repair by dentist Joris Muris. Had some teeth built up with beautiful results. Transition of own teeth to new structure completely seamless and invisible. Very satisfied
Deze Google-recensie is zonder tekst
Fijne ervaring hier, fijne tandarts.
(Translated by Google)
Great experience here, great dentist.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Leuk bezoekje, aardige tandarts goed behandeld en voor zover ik kon zien, zeer uitgebreid.
(Translated by Google)
Nice visit, nice dentist, well treated and as far as I could see, very comprehensive.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Telefonisch altijd volledig onbereikbaar, niet te doen.
Tandartsen zelf zijn echt top.
(Translated by Google)
Always completely unreachable by phone, impossible.
Dentists themselves are really great.
Beste Claire Hettelingh, allereerst fijn dat u tevreden bent met onze tandartsen. Het spijt ons wel te lezen dat u ons telefonisch niet goed kunt bereiken. Wij begrijpen dat dit erg vervelend is en zijn ons bewust van dit probleem. Achter de schermen zijn we druk bezig dit zo spoedig mogelijk op te lossen door onder andere nieuwe collega's aan te nemen en in te werken. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen in onze praktijk.
(Translated by Google)
Dear Claire Hettelingh, first of all, we are pleased that you are satisfied with our dentists. We are sorry to read that you are unable to reach us by telephone. We understand that this is very annoying and are aware of this problem. Behind the scenes we are busy solving this as quickly as possible by, among other things, hiring and training new colleagues. Our sincere apologies for the inconvenience. We hope to welcome you back to our practice soon.
Zo blij dat ik die stap heb gezet na bijna 20 jaar. Hele diverse, lieve en vakkundige mensen.
(Translated by Google)
So glad I took that step after almost 20 years. Very diverse, kind and professional people.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste phu nguyen, naar aanleiding van uw beoordeling komen wij graag met u in contact om te praten over uw ervaring in onze praktijk. Gezien het aantal sterren is er veel ruimte voor verbetering. Wilt u dan ook contact opnemen met onze floormanager via info@tandartshuizingalaan.nl. Dit wordt door ons zeer gewaardeerd.
(Translated by Google)
Dear phu nguyen, based on your review, we would like to get in touch with you to discuss your experience in our practice. Considering the number of stars, there is a lot of room for improvement. Would you also like to contact our floor manager via info@tandartshuizingalaan.nl. We greatly appreciate this.
Kwam binnen via een doorverwijzing van een andere tandarts met een noodgeval. Enigszins beetje twijfelachtig n.a.v. onderstaande reviews maar ik ben echt heel erg goed geholpen door tandarts van der Zwam. Heel professioneel, rustig en zeer daadkrachtig. Mijn ervaring is éénmalig maar zeer positief
(Translated by Google)
Came in through a referral from another dentist with an emergency. Somewhat doubtful based on the reviews below, but I really received very good help from dentist Van der Zwam. Very professional, calm and very decisive. My experience is one-off but very positive
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Akos Merey, naar aanleiding van uw beoordeling komen wij graag met u in contact om te praten over uw ervaring in onze praktijk. Gezien het aantal sterren is er veel ruimte voor verbetering. Wilt u dan ook contact opnemen met onze praktijkmanager via info@lassus.nl? Dit wordt door ons zeer gewaardeerd.
(Translated by Google)
Dear Akos Merey, based on your review, we would like to get in touch with you to discuss your experience in our practice. Considering the number of stars, there is a lot of room for improvement. Would you also like to contact our practice manager via info@lassus.nl? We greatly appreciate this.
Altijd werken ze op tijd
(Translated by Google)
They always work on time
Wat een asociale vrouw kreeg ik aan de lijn, abnormaal dat zo iemand hier achter de telefoon mag zitten! Ik heb zojuist lopen bellen vandaag 03-11-23 om 09.46 over dat mijn facing gebroken is, ik zou jullie willen vragen om dit gesprek terug te luisteren en zelf te oordelen wat jullie hiervan vinden. Mijn advies voor jullie, zeg iemand achter de telefoon die het wel leuk vind en mensen wilt helpen, inplaats van een asociale dame die geen gesprek wilt hebben en zo snel mogelijk wilt ophangen!
(Translated by Google)
What an antisocial woman I got on the phone, it's abnormal that such a person is allowed to sit behind the phone here! I just called today 03-11-23 at 09.46 about the fact that my facing is broken, I would like to ask you to listen back to this conversation and judge for yourself what you think about this. My advice for you, say someone behind the phone who likes it and wants to help people, instead of an antisocial lady who doesn't want to have a conversation and wants to hang up as quickly as possible!
Beste, het spijt ons te lezen dat u geen fijne ervaring heeft gehad met een van onze receptionisten aan de telefoon. Onze welgemeende excuses. Wij gaan uitzoeken wat hier is gebeurd en nemen contact met u op om dit persoonlijk met u te bespreken.
(Translated by Google)
Dear, we are sorry to read that you did not have a pleasant experience with one of our receptionists on the telephone. Our sincere apologies. We will find out what happened here and contact you to discuss this with you personally.
okay, stuk van mijn kroon afgebroken. Helemaal achterin. Deze tandarts gebeld en gelukkig hadden ze gelijk tijd voor mij de volgende dag; vroeg in de ochtend.
Telefonische bereikbaarheid van de tandsarts was prima. De behandeling was goed en ook belangrijk geheel pijnloos.
De volgende keer als ik weer een probleem heb met mijn gebit ga ik zeker weer terug naar deze praktijk.
(Translated by Google)
okay, part of my crown broke off. All the way back. Called this dentist and fortunately they immediately had time for me the next day; early in the morning.
Telephone accessibility of the dentist was excellent. The treatment was good and importantly completely painless.
The next time I have a problem with my teeth I will definitely return to this practice.
Zeer slechte ervaring, eerste keer mondhygiëne volgens hem op zijn computer 26 minuten bezig, maar ze zetten op mijn rekening 35 minuten. ik had jaren ervaring met vele tandarts maar dit is erger, wees voorzichtig!!!
(Translated by Google)
Very bad experience, first time dental hygiene according to him on his computer took 26 minutes, but they put 35 minutes on my bill. I had years of experience with many dentists but this is worse, be careful!!!
Beste H.R Sahraie, wat vervelend om te lezen dat dit u een vervelende ervaring heeft gehad. Wij komen graag met u in contact om persoonlijk met u te bespreken wat er is gebeurd en kijken graag met u naar een oplossing. Zou u zo vriendelijk willen zijn om contact met ons op te nemen via info@tandartshuizingalaan.nl of via 020 615 2768 ? Aangezien wij u niet kunnen vinden in ons systeem. Dit wordt door ons zeer gewaardeerd.
(Translated by Google)
Dear H.R Sahraie, how sorry to read that you had an unpleasant experience. We would be happy to get in touch with you to personally discuss what happened and look for a solution with you. Would you be so kind to contact us via info@tandartshuizingalaan.nl or via 020 615 2768? Since we cannot find you in our system. We greatly appreciate this.
First time here and very satisfied with the very friendly service, from the reception to the hygienist ! Recommended!!!
5 ster voor een duidelijke reactie meestal wordt je genegeerd als je iets post
(Translated by Google)
5 stars for a clear response, you are usually ignored when you post something
Beste Mentos Purefresh, wat vervelend om te lezen dat u ons telefonisch niet goed kon bereiken. Wij zijn ons bewust van dit probleem en zijn druk bezig dit te verbeteren. Hopelijk heeft u inmiddels contact met ons gehad, anders kunt u ons mailen via info@tandartshuizingalaan.nl en nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op. Onze excuses voor het ongemak.
(Translated by Google)
Dear Mentos Purefresh, how annoying to read that you were unable to reach us by telephone. We are aware of this problem and are working hard to improve it. Hopefully you have contacted us by now, otherwise you can email us at info@tandartshuizingalaan.nl and we will contact you as soon as possible. We apologize for the inconvenience.
De telefonische bereikbaarheid is echt dramatisch slecht.
(Translated by Google)
Telephone accessibility is really dramatically bad.
Beste Sander Belderink, wat vervelend om te lezen dat u ons telefonisch niet goed kon bereiken. Wij zijn ons bewust van dit probleem en zijn druk bezig dit te verbeteren. Hopelijk heeft u inmiddels contact met ons gehad.
(Translated by Google)
Dear Sander Belderink, how annoying to read that you were unable to reach us by telephone. We are aware of this problem and are working hard to improve it. Hopefully you have contacted us by now.
Kwam hier binnen nadat mijn vrouw een afspraak voor mij gemaakt had, mijn gebit was zwaar verwaarloosd door een tandartsfobie.
Ik ben hier erg op mijn gemak gesteld en ga nu zorgeloos naar mijn afspraken.
Wat er te redden viel is behandeld en voor de rest is een mooi herstelplan gemaakt dat stapje voor stapje uitgevoerd word in goed overleg.
Ben hier erg blij mee, dit zijn echt toppers!!!
(Translated by Google)
Came in here after my wife made an appointment for me, my teeth had been severely neglected due to dental phobia.
I feel very comfortable here and now go to my appointments without any worries.
What could be saved has been treated and for the rest a good recovery plan has been drawn up that is being implemented step by step in good consultation.
I am very happy with this, these are really great!!!
Als je waard voor je geld zoek moet je hier zijn .heb een transformatie ondergaan hier ! Heb tranen in mijn ogen gehad na de paar eeste behandeling ! En ze denken ook nog aan je portamonee. Echt top mensen zou het iedereen aanraden om hier naartoe te gaan voor een gezonde gebit. Ben zo tevreden mijn Man en ik.Bedank lieve mensen God Bless Jou!
(Translated by Google)
If you are looking for value for your money this is the place to be. It has undergone a transformation here! I had tears in my eyes after the first treatment! And they also think about your wallet. Really great people would recommend everyone to go here for healthy teeth. Am so satisfied my Husband and I. Thank you dear people God Bless You!
Beste Maxima, we willen u bedanken voor uw vriendelijke woorden. We zien u graag de volgende keer terug.
(Translated by Google)
Dear Maxima, we would like to thank you for your kind words. We look forward to seeing you again next time.
Slecht communicatie
(Translated by Google)
Bad communication
Goedemiddag, we vinden het erg vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over onze communicatie. Zou u zo vriendelijk willen zijn contact op te nemen met onze praktijkmanager via asli.balci@lassus.nl? Dit wordt door ons zeer gewaardeerd. Wij hopen u snel te spreken.
(Translated by Google)
Good afternoon, we are very sorry to read that you are not satisfied with our communication. Would you be so kind as to contact our practice manager via asli.balci@lassus.nl? We greatly appreciate this. We hope to speak to you soon.
Erg prettige ervaring gehad met tandarts Henrike en tandartsassistente Marjan. Na een erg nare ervaring gehad met mijn vorige tandarts toch angst om weer bij een nieuwe tandarts aan te kloppen. Maar ze denken erg met je mee en stellen je op je gemak.
(Translated by Google)
Had a very pleasant experience with dentist Henrike and dental assistant Marjan. After a very bad experience with my previous dentist, I was still afraid to go to a new dentist again. But they really think along with you and put you at ease.
Simply find another dentist:) I would say you should never go there
Dear Zekeriya Kocairi, we are very sorry to read that you're unsatisfied with our services. It is with regret that we did not reach a solution together.
Wat een fantastisch, lief en kundig team. Dank jullie wel!
(Translated by Google)
What a fantastic, sweet and knowledgeable team. Thank you!
Mondhygiënist yasmina heeft me zo goed behandeld, mijn tanden waren nooit eerder zo goed schoon gemaakt door een mondhygiënist. Mijn dochtertje van 4 is ook goed behandeld, heel aardig en kundig.
(Translated by Google)
Dental hygienist Yasmina treated me so well, my teeth had never been cleaned so well by a dental hygienist before. My 4-year-old daughter was also treated well, very kind and knowledgeable.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Professioneel, viendelijk en behulpzaam. Prettige sfeer met persoonlijke aandacht.
(Translated by Google)
Professional, courteous and helpful. Pleasant atmosphere with personal attention.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Excellent dentist.
Beiden zijn prima tandartsen, loop hier al tijden en nooit problemen.
(Translated by Google)
Both are excellent dentists, have been going here for ages and never had any problems.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Top tandarts! Helpt je ook van angst voor de behandeling af.
(Translated by Google)
Top dentist! Also helps you get rid of fear of the treatment.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Zeer ontevreden, de behandeling was zeer pijnlijk, vervolgens werd halfmond geprikt om verdoofd te worden, nog meer pijn, vervolgens werd naar huis gestuurd met half mond schoon en moest weer een nieuwe afspraak maken 4 manden later wanneer zij weer ruimte voor had.
Moest bij ander collega om sneller geholpen te worden voor de ander kant van mijn mond.
De kosten!!!! Ja die waren schokkend, helaas moest een klacht bij de tandartsgeschil commissie indienen met goed afloop, de kosten werden veel minder.
Je bent gewaarschuwd vooral als je pijn en hoge kosten wil.
(Translated by Google)
Very dissatisfied, the treatment was very painful, then half of her mouth was punctured to be anesthetized, even more pain, then she was sent home with half of her mouth clean and had to make a new appointment 4 months later when she had room for it again.
Had to go to another colleague to get help faster for the other side of my mouth.
Costs!!!! Yes, they were shocking, unfortunately I had to file a complaint with the dental dispute committee with a successful outcome, the costs were much lower.
You have been warned, especially if you want pain and high costs.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Zeer tevreden over tandartsenpraktijk Johan Huizingalaan. Uitstekende mondhygiëniste, die binnen een half jaar door behandelingen en terecht strenge aanwijzigingen geweldige resultaten wist te boeken voor mijn gebit.
Receptie is vriendelijk en kundig. Afhandeling afspraken en rekeningen verloopt tot in de puntjes.
Ik had één van de beste tandartsen buiten de stad, deze 30 jaar trouw gebleven. Nu echter in vol vertrouwen voor al mijn tandartsbehandelingen mijzelf bij tandartsenpraktijk Johan Huizingalaan ingeschreven.
(Translated by Google)
Very satisfied with the Johan Huizingalaan dental practice. Excellent dental hygienist, who managed to achieve great results for my teeth within six months through treatments and rightly strict instructions.
Reception is friendly and knowledgeable. Agreements and invoices are handled down to the last detail.
I had one of the best dentists outside the city, loyal to me for 30 years. However, I have now registered with Johan Huizingalaan dental practice for all my dental treatments with full confidence.
Deze Google-recensie is zonder tekst
De tandarts stuur dubbele facturen voor verrichtingen die half zijn uitgevoerd.
(Translated by Google)
The dentist sends duplicate invoices for procedures that have been half completed.
Waardeloos, loopt altijd uit en rekent onzinkosten voor behandelingen die niet eens zijn gedaan. Niet naartoe gaan.
(Translated by Google)
Worthless, always runs late and charges nonsense fees for treatments that haven't even been done. Don't go there.
Beste praktijk van Amsterdam!
(Translated by Google)
Best practice in Amsterdam!
Super tandartsen
(Translated by Google)
Super dentists