Tandartsenpraktijk Van de Veer - Zuidas
Gustav Mahlerplein zuid 116, 1082MA Amsterdam
Neemt patiënten aan
Spoed
Spoed 24/7 365
Nascholing
Certificaat
Over
Openingstijden
-
maandag8:00 - 19:30
-
dinsdag8:00 - 17:00
-
woensdag8:00 - 17:00
-
donderdag8:00 - 17:00
-
vrijdag8:00 - 17:00
Welkom bij Tandartsenpraktijk Van de Veer op de Zuidas in Amsterdam!
Informatie
Specialisaties
- Algemene tandheelkunde
- Tandvlees behandeling
- Wortelkanaal behandeling
- Kroon- en brugwerk
- Mondhygiëne
- Implantaten
- Protheses-kunstgebit
- Angst behandeling
- Facings
- Tanden bleken
- Orthodontie
- Kindertandheelkunde
- Cosmetische tandheelkunde
- Kaakgewrichtsklachten / gnathologie
- Kleine kaakchirurgische ingrepen
- Lachgas sedatie mogelijk
Mondzorgprofessionals (zzp'ers)
Faciliteiten
- Mondhygiënist(e) aanwezig
- Vroege afspraak mogelijk
- Avond behandeling mogelijk
- Toegankelijk voor rolstoelen
- Afspraken in weekend mogelijk
- Parkeergelegenheid (Betaald)
- Narcose (intraveneuze sedatie)
- Spoed
(Vertaald door Google) Niet klantgericht
Frequente annulering van afspraken
Vragen worden nauwelijks beantwoord
Veel spam die niets met behandelingen te maken heeft
Moeilijk te bereiken
Facturen zijn niet transparant (werd vorig jaar 2k in rekening gebracht voor routinebehandelingen, zoals controle en schoonmaak, naar verluidt gedekt door mijn verzekering)
Pogingen om iets van het bovenstaande aan te pakken werden genegeerd
(Origineel)
Not customer oriented
Frequent cancellation of appointments
Questions are hardly answered
A lot of spam unrelated to treatments
Hard to reach
Invoices are not transparent (was charged 2k last year for routine treatments, as checkup and cleaning, allegedly covered by my insurance)
Trying to address any of the above was ignored
Beste Tobi,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen. Graag kom ik met u in contact zodat we de 1 ster beoordeling die we van u hebben ontvangen kunnen bespreken. Voor ons goed om te begrijpen waarom we deze beoordeling hebben gekregen en ons kunnen verbeteren waar nodig.
Met vriendelijke groet,
Germa
Praktijkmanager
Al 37 jaar patiënt bij Van de Veer, de eerste 25 jaar bij vader Gerard en de laatste 12 jaar bij dochter Ilse op de Zuidas. Ilse is een hele zorgvuldige, uiterst kundige maar ook zeer aimabele tandarts die je altijd op gemak stelt en precies vertelt wat ze doet en zal gaan doen. Ik kom er heel graag!
(Vertaald door Google) Ben er 5 jaar geweest en heb uiteindelijk besloten om als klant te vertrekken.
Ik ben meerdere keren bij mijn tandarts gewisseld, en elke keer voor tandsteen was het altijd 110-130 euro, ik kan niet geloven hoeveel ze vragen voor een standaardservice.
Ook al 2 maanden geprobeerd een afspraak te maken voor februari, geen reactie op mails of telefoontjes.
Einde van mijn geduld ):
(Origineel)
Been there for 5 years, and finally decided to leave as a customer.
Got changed with my dentist multiple times, and every time for dental scaling it always made to 110-130 euros, I can't believe how much they charge for a standard service.
Also, been trying to make an appointment for February for 2 months, no response to emails or phone calls.
End of my patience ):
Deze Google-recensie is zonder tekst
Vriendelijk ontvangst, een goede behandeling waarin alles duidelijk werd uitgelegd. Ik kreeg goede tips wat ik zelf beter kan doen. Kortom, top ervaring!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bij mijn vorige tandarts nooit iets aan de hand, en hier constant moeten terugkomen, vaak voor iets van 2 minuten waar je dan opnieuw weer alle standaardkosten moest betalen terwijl dit makkelijk in 1 afspraak had gepast? Vervolgens werd ik ook nog constant gemaild en gebeld dat ik op afspraak MOEST komen voor controle. Ook meerdere keren problemen (het bedrag klopte niet) met de factuur die mij was toegestuurd. Ik ben maar gewisseld van tandarts :)
Beste Demi, wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent. We nemen graag nog even contact met je op, gezien wij ons afvragen of er sprake is van een misverstand. Mocht het geen misverstand zijn, dan vinden we het uiteraard fijn om het probleem te bespreken.
Voor nu wensen we je een fijn weekend en hopen we dat je ondertussen wel een tandarts hebt die onze zorg heeft overgenomen.
Vriendelijke groet,
Ilse van de Veer
Zeer goede behandeling door Michiel (tandarts).
Erg vriendelijk, zoals een ieder in deze praktijk.
Maar belangrijker is; de behandeling is volkomen pijnloos en vakkundig verlopen.
Dank voor de leuke review! Groetjes, Ilse
super tandarts! Altijd op tijd en nauwelijks wachttijd, fijne assistentes, kundige tandartsen, prettige ruimtes, goed advies. En .. ook op de avond mogelijk!
Hi Marjolein, dank voor de super review ;-) We zien je graag weer retour bij de volgende controle. Groetjes namens het hele team.
I like everything about this clinic! always attentive doctors and good service! Thanks
(Vertaald door Google)
Ik vind alles leuk aan deze kliniek! altijd attente artsen en goede service! Bedankt
Geen dank. Het wordt met plezier en zorg gedaan!
Topkwaliteit gecombineerd met uitstekende service.
Dank voor de positieve review, Ignace. Fijn weekend!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Prima praktijk...ben er al 44 jaar patient..eerst bij Gerard en nu bij zijn dochter op de Zuidas..snelle behandeling..altijd vriendelijk..heel frisse praktijk en uitstekend bereikbaar..boj calamiteiten een snelle oplossing!!
Lieve Loes, veel dank weer! Beetje late respons, maar toch fijn weekend! Groetjes van Ilse
Ik ben voor een tandarts altijd gespannen, maar bij van de Veer werd ik perfect geholpen geen pijn en werd op mijn gemak gesteld, afspraak was op tijd. Gewoon fijn geholpen.
Dank voor de positieve review! Ik weet dat je het oprecht meent, ondanks dat je mijn schoonvader bent. In de praktijk ben je gewoon net als iedereen een patiënt en zorgen we zo goed als we kunnen voor je. Liefs, Ilse en Germa
Netjes en een kwalitatief goed tandartsen praktijk
Dank voor de review. Je mag ons ook bedanken met Wafels de volgende keer ;-) Fijn weekend! Vriendelijke groet namens ons hele team
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
altijd vriendelijk / welkom / correct en gezellig
De praktijk biedt een brede en professionele dienstverlening op het gebied van tandheelkundige verzorging. De persoonlijke benadering is zeer vriendelijk.
Geweldig goede tandarts!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Prettige werkwijze en zeer vriendelijke medewerkers van het maken van de afspraak tot aan de nazorg zeer professioneel.
Complimenten voor mondhygiëniste Hilde die ontzettend goed met kinderen is en een behandeling van 30 minuten voor mijn zoontje van 6 tot een feestje wist te maken!
They will charge you for something you did not ask for without informing you
(Vertaald door Google)
Ze brengen kosten in rekening voor iets waar je niet om hebt gevraagd zonder je hiervan op de hoogte te stellen
Dit is geen echte orthodontist maar een tandarts en tandartsen zijn als niet zodanig gediplomeerd. Een ander probleem is dat de behandeling grotendeels door een assistente wordt uitgevoerd terwijl de tandarts niet eens op locatie is. Zoals het plaatsen van de invisalign en de spalk.
Ik kwam in juli 2020 voor een behandeling aan mijn ondertanden. Daarbij is onderzoek gedaan naar de mogelijkheden of in ieder geval daar flink voor gefactureerd. De snelle conclusie was we moeten eerst de boven tanden doen, waar echt helemaal niets mis mee was en waar ik ook niet voor kwam.
Ik heb meerdere malen nadrukkelijk aangegeven dat boven prima is en ik voor mijn ondertanden kom. Maar zij bleven het maar doordrukken totdat ik er, tot mijn grote spijt, mee akkoord ging. Want dat was volgens hen echt nodig om de volledige behandeling te doen. Dat bleek achteraf gewoon een grote leugen.
Nog geen halfjaar later na boven te hebben gedaan ben ik weer op consult gekomen voor ondertanden. De conclusie was nu opeens dat beneden te complex is en toch niet kan.
Echt tandarts onwaardig en een schande voor de beroepsgroep. Dat onder te complex was krijg ik te horen nadat ik ruim € 1.500 heb betaald voor een totaal zinloze behandeling van 12 weken die ook nog eens slecht uitpakt. Ondertussen zit ik nog steeds iedere dag met pijn aan mijn tanden.
Bovendien ben ik bij behandeling aan de boven tanden ben totaal niet ingelicht over de risico’s.
Een half jaar later nogmaals geweest na hevige pijn en reactie van tandarts daar was: ga maar naar je eigen tandarts of mondhygiënist voor een behandeling. Dat heb ik zeker ook gedaan.
Heb nu meerdere onderzoeken elders gehad, ben duizenden euro’s verder, veel tijd, energie en vooral leed omdat zij hun eigen belang laten prevaleren en niet die van de patiënt die erop vertrouwd dat er integer wordt gehandeld.
Ik heb nog iedere dag vreselijke tandpijn en kan vanwege de pijn langer dan een jaar niet meer normaal slapen of eten.
Ze belazeren hier alleen maar de boel. Het draait hier niet om de patiënt maar om eigen belang. Iets wat gezond is moet je niet aan zitten. Maar deze onethische tandartsen kunnen daar blijkbaar goed mee leven!
Dag Mohamed,
Bedankt voor je review en dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen.
Helaas herken ik onze praktijk niet in je verhaal en kan ik je met de informatie die ik heb je ook niet vinden als patiënt bij ons. Ik zie dat je dezelfde review ook heb achtergelaten bij Van de Veer op de locatie in Osdorp. Is je review echt bedoeld voor Van de Veer locatie Zuidas? Mocht dat wel het geval zijn zou je dan contact met ons willen opnemen dan kan ik samen met je kijken naar een oplossing.
Thank you for your review and for taking the time to rate us.
Unfortunately, I do not recognize our practice in your story and with the information I have I cannot find you as a patient with us. I see that you also left the same review with Van de Veer Osdorp. Is your review really intended for Van de Veer location Zuidas? If that is the case, please contact us so we can look for a solution together.
Met vriendelijke groet,
Germa Dikken
Praktijkmanager
Van de Veer Tandartsen
Numbing pain for days.
(Vertaald door Google)
Dagenlang verdovende pijn.
Keurige tandarts. Altijd vriendelijk, goede behandelingen, snel plek in de agenda.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Worst customer experience, go to any other dentist except this one
(Vertaald door Google)
Slechtste klantervaring, ga naar een andere tandarts behalve deze
Deze Google-recensie is zonder tekst
Fijne praktijk. Prettig geholpen door de tandarts en mondhygiëniste.
Terrible
(Vertaald door Google)
Vreselijk
Fijne praktijk, erg aardig en behulpzaam personeel. Aanrader!!
Absolutely terrible and overpriced.
Don't bother call, the receptionist barely works there.
Dentist will convince you that you need to do some change and ruin your teeth forever in the meantime.
In summary: run away
(Vertaald door Google)
Absoluut verschrikkelijk en te duur.
Bel niet, de receptioniste werkt daar nauwelijks.
Tandarts zal je ervan overtuigen dat je in de tussentijd wat moet veranderen en je tanden voor altijd moet ruïneren.
Samengevat: weglopen
the tooth cleaning service was terrible, never before had it caused so much pain, it treated me like an animal or I would say like a machine.
the cleaner is not passionate about her job, a dentist company like this would have to have staff who like to do their job. or that she has a passion for what she does,
the price is high, but with bad service it is not pleasant to pay.
(Vertaald door Google)
de tandenpoetsservice was verschrikkelijk, nooit eerder had het zoveel pijn veroorzaakt, het behandelde me als een dier of ik zou zeggen als een machine.
de schoonmaker heeft geen passie voor haar werk, een tandartsenbedrijf als dit zou personeel moeten hebben dat graag hun werk doet. of dat ze een passie heeft voor wat ze doet,
de prijs is hoog, maar met slechte service is het niet prettig om te betalen.
This dentist clinic provides terrible service and charges you a large sum amount of money.
They cleaned my teeth for 15’ and then charged me for 30’.
Later on, they required me to book another 30’ appointment why only cleaned my teeth in 15’ and then charged me the whole time period again. There is even some amount called ‘pocket register’ amount that I have no idea what is it about. When I complained this via email, they even claimed the second section last more than 45’.
Be aware that every question you asked the dentist will be charged later on, and often more than 50 EUR per question.
I got charged 280 EUR just for check up and teeth cleaning. And they never mentioned about the cost with me.
And now they refused to communication with me to sort things out and force me to pay this unreasonable amount.
Regarding their cleaning practices, that was the most terrible cleaning of my life. My gum felt extremely painful and bleeding for the next week.
(Vertaald door Google)
Deze tandartskliniek biedt vreselijke service en rekent u veel geld aan.
Ze hebben mijn tanden gedurende 15 minuten schoongemaakt en me vervolgens 30 minuten in rekening gebracht.
Later eisten ze dat ik nog een afspraak van 30 minuten maakte, waarom ik mijn tanden pas in 15 minuten poetste en me vervolgens de hele periode opnieuw in rekening bracht. Er is zelfs een bedrag genaamd 'pocket register' bedrag waarvan ik geen idee heb waar het over gaat. Toen ik dit via e-mail klaagde, beweerden ze zelfs dat het tweede deel meer dan 45 'duurde.
Houd er rekening mee dat elke vraag die u aan de tandarts stelt later in rekening wordt gebracht, en vaak meer dan 50 EUR per vraag.
Ik kreeg 280 EUR in rekening gebracht alleen voor controle en tandenpoetsen. En ze hebben het bij mij nooit over de kosten gehad.
En nu weigerden ze om met mij te communiceren om dingen uit te zoeken en me te dwingen dit onredelijke bedrag te betalen.
Wat betreft hun schoonmaakpraktijken, dat was de meest verschrikkelijke schoonmaak van mijn leven. Mijn tandvlees voelde de volgende week extreem pijnlijk en bloedend aan.
Overpriced, and their dental hygienist Sandra is exceptionally bad. Avoid, avoid, avoid.
(Vertaald door Google)
Te duur, en hun mondhygiëniste Sandra is buitengewoon slecht. Vermijd, vermijd, vermijd.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Fijne praktijk!
Dank je wel S! Goed om te horen!
Hele goeie tandarts was bang maar ze hebben me zo op me gemak gesteld en ben ook meteen naar de mondhygiëniste geweest
Absolute scam, ripped off over 2400 euros and my teeth are still not fixed for the long term. They are also very unresponsive and now will not respond to me when I ask them for a solution
(Vertaald door Google)
Absolute oplichterij, voor meer dan 2400 euro opgelicht en mijn tanden zijn nog steeds niet voor de lange termijn gerepareerd. Ze reageren ook erg niet en reageren nu niet op mij als ik ze om een oplossing vraag
Ik ben hier zojuist voor de eerste keer geweest en ik ben overdonderd door de kwaliteit van service. Zowel de tandarts als de mondhygiëniste waren uitstekend! Alles is tot in de puntjes top verzorgd!
Very bad experience. I went there late last year and since I’ve gone to other dentists in Amsterdam from that time, I can say with certainty that my experience here was abnormally bad. They took advantage of the fact one is insured by charging unreasonable prices, adding more hours charged than actual AND the treatment itself was lacking. I had to come twice for cleaning, one visit for each of upper and lower jaw, when I know for a fact my teeth hygiene is not horrible (I do regular cleaning twice a year). At the end of the teeth cleaning, there weren’t any fluoride polishing or disinfectant rinse. Gums were raw and bleeding, and I had to go to Etos to buy a mouth rinse immediately for I feared I would get an infection. Never again.
(Vertaald door Google)
Zeer slechte ervaring. Ik ben daar eind vorig jaar geweest en aangezien ik vanaf die tijd naar andere tandartsen in Amsterdam ben gegaan, kan ik met zekerheid zeggen dat mijn ervaring hier abnormaal slecht was. Ze maakten gebruik van het feit dat men verzekerd is door onredelijke prijzen te rekenen, meer uren toe te voegen dan werkelijk en de behandeling zelf ontbrak. Ik moest twee keer komen om schoon te maken, één bezoek voor elk van de boven- en onderkaak, terwijl ik zeker weet dat mijn gebitshygiëne niet verschrikkelijk is (ik maak twee keer per jaar regelmatig schoon). Aan het einde van de gebitsreiniging was er geen fluoridepolijst- of ontsmettingsspoeling. Het tandvlees was rauw en bloedde, en ik moest meteen naar Etos om een mondspoeling te kopen, omdat ik bang was dat ik een infectie zou krijgen. Nooit meer.
Ik moet twee weken wachten voor een afspraak in pijn. Weigert met een alternatieve oplossing te komen of een voorschrift voor te schrijven. Wijst naar de spoedtandarts wat ver reizen is met deze coronavirus.
Zeer slechte ervaring met deze tandarts. Afspraak gemaakt, ruim op tijd aanwezig. Mijn naam is niet duidelijk omgeroepen in de wachtkamer (was de enige wachtende) en daarna niet meer geholpen, of ik op een ander moment een afspraak wil maken. Zeer slechte service en klantvriendelijkheid. Ik raad deze tandartspraktijk niet aan.
Deze Google-recensie is zonder tekst
(Vertaald door Google) Alleen voor het controleren van mijn gebit en het geven van een schatting voor de prijsdetails, rekenen ze me ongeveer 180 euro!
(Origineel)
Only for checking my teeth and giving me an estimate for the price details, they charge me about 180 euro!
Deze Google-recensie is zonder tekst
(Vertaald door Google) Klantgerichtheid is boven de maat :)
(Origineel)
Customer orientation is above the mark :)
(Vertaald door Google) Het was een geweldige gastheer.
Ik ging er gewoon heen om snel mijn tandheelkundige toestand te controleren. De manager heeft een gratis röntgenfoto gemaakt:)) en ze heeft me voldoende informatie gegeven. Ik was erg blij. Ze hebben een afspraak gemaakt om mijn probleem op te lossen. toen ik daarheen ging voor de afspraak, voelde ik me zo op mijn gemak en ze deden hun werk precies en ze gaven me voldoende informatie via de röntgenfoto voor en na het repareren en ik hield in de gaten wat ze voor me deden. Heel erg bedankt voor de geweldige service.
(Origineel)
It was great hosting.
I just went there to quickly check out my dental condition. The manager took a free x-ray :)) and she provided me enough information. I was really happy. They made an appointment to fix my problem. when I went there for the appointment, I felt so comfortable and they did their job precisely and they provided me enough information through the x-ray before and after fixing and I monitored what they did for me. Thank you so much for the great service.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Fantastische tandarts! persoonlijke behandeling en zeer professioneel. Een aanrader voor iedereen !
Tandarts is erg kundig en ontzettend vriendelijk. Balie personeel mag wel een lesje klantvriendelijkheid en pro-activiteit hebben...
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
(Vertaald door Google) Echt teleurgesteld over de klantenservice ... vooral als je geen Nederlands spreekt.
(Origineel)
Really disappointed with the customer sevice...specially when you dont speak Dutch.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Alleen jammer dat het parkeren zo duur is. Ben gemiddeld 15 euro kwijt aan parkeergarage.
Deze Google-recensie is zonder tekst
(Vertaald door Google) Personeel was erg onbeleefd. Gaf me het gevoel dat ze helemaal niets om hun patiënten geven.
(Origineel)
Staff was really rude. Made me feel they don't care at all about their patients.
(Vertaald door Google) Goede uitleg bij elke genomen stap, zo comfortabel als comfortabel kan zijn bij de tandarts.
(Origineel)
Good explanation for every step taken, comfortable as comfortable can be at the dentist.
(Vertaald door Google) Ik had vandaag een heel goede ervaring na een sessie waarbij een tand werd getrokken en een andere werd gevuld. Ik werd behandeld door Michiel die aardig genoeg was om me welkom te heten in de praktijk. Omdat hij mijn angst voor tandartsen kende, slaagde hij er op de een of andere manier in om de spanning te verminderen en me te helpen ontspannen. Hij kende mijn medische geschiedenis heel goed, waaruit bleek dat hij mijn dossier vooraf had bestudeerd. Tijdens de behandeling was hij heel zachtaardig en attent, en zorgde ervoor dat ik geen pijn of ongemak had.
(Origineel)
I had a very good experience today after having a session which included extraction of one tooth and filling of another. I was treated by Michiel who was nice enough to welcome me to the practice. Knowing my fear of dentists he managed to somehow decrease the tension and help me relax. He knew my medical history very well, which showed that he had studied my file in advance. During the treatment he was very gentle and attentive, making sure that I was not in pain or discomfort.
Ben erg tevreden! Je hoeft nooit lang te wachten, terwijl ze wel uitgebreid de tijd voor je nemen. Daarnaast wordt alles duidelijk uitgelegd en krijg je veel tips mee. Afspraken wijzigen ging bij mij ook erg flexibel.
Tevreden!
Zeer betrokken professionele en lieve mensen.
Ben al sinds 1977 tevreden klant bij deze praktijk.
(Eerst op de Apollolaan, daarna vanaf opening op de Zuidas)
Deze Google-recensie is zonder tekst
(Vertaald door Google) Altijd professioneel, vriendelijk en behulpzaam.
(Origineel)
Always professional, friendly and helpful.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Naar de tandarts gaan was nog nooit zo plezierig. Het personeel is aardig en vakkundig.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Prettige ervaring gehad. Ben snel geholpen en voelde me goed om m'n gemak. Fijne tandarts die goed uitlegde wat ze aan het doen was. Wat natuurlijk altijd prettig is.
Super tandarts. Betrouwbaar en weet wat ze doet. Balie medewerkster weet precies wat er speelt en denkt mee.
Aanrader.
Net nieuw hier en zeer tevreden! Ik kreeg een duidelijke uitleg over procedures, kosten en verzekering. Behandelingen worden eerst overlegd en uitgelegd, daarna in overeenkomst uitgevoerd. Vriendelijke service en professionele behandelingen. Michiel; topwerk 👍
Ik ben jaren lang patiënt geweeet van Ilse van der veer toen ze nog in de vestiging in Osdorp werkte . Ze werkt jamergenoeg nu inde vestiging in Amsterdam zuid.
Ik vind Ilse echt een goede professionele tandarts . Ze toont echt welgemeende interesse in haar patiënten en waneer er vragen of problemen zijn dan doet ze haar uiterste best om tot een oplossing te komen.
Verder vind ik de balie medewerkster Danielle super aardig en geduldig .
Ik raad iedereen aan een bezoek te brengen en klant te worden van tandarts van der veer.
The staff is rude and clearly not caring about patients
(Vertaald door Google)
Het personeel is onbeschoft en geeft duidelijk niet om patiënten
Een goede en prettige tandarts
Deze Google-recensie is zonder tekst
I have never felt so uncomfortable as at this dental practice. I only want to focus this review on a specific dentist and that is Leonoor van Marrewijk. She is anything but customer friendly. Besides that she has informed me completely wrong, I closed a high dental insures for a treatment I can’t even do. She talks to me as if I am nobody even till a point I felt discriminated. Very sad, because Mrs. van de Veer is a very nice and professional dentist.
(Vertaald door Google)
Ik heb me nog nooit zo ongemakkelijk gevoeld als bij deze tandartspraktijk. Ik wil deze review alleen richten op een specifieke tandarts en dat is Leonoor van Marrewijk. Ze is allesbehalve klantvriendelijk. Naast dat ze mij totaal verkeerd heeft geïnformeerd, heb ik een hoge tandartsverzekering afgesloten voor een behandeling die ik niet eens kan. Ze praat tegen me alsof ik niemand ben, zelfs tot ik me gediscrimineerd voelde. Heel jammer, want mevrouw van de Veer is een hele fijne en professionele tandarts.
Een afspraak te maken via de mail ging probleemloos.
Valerie en behandelde me vriendelijk en professioneel. Ze legde mij uit wat er moest gebeuren en dacht met me mee over de betalingen. de kosten vielen ontzettend mee ookal heb ik geen tandartspakket
In 2 behandelingen is mijn gebit getransformeerd tot een stralende glimlach. Valerie en Kim werkten samen. Ze namen de tijd, werkten goed samen en gingen deskundig te werk. Ze namen geen genoegen met een matig resultaat en voor mij gingen ze die extra mijl.
Mijn gebit voelt voor het eerst sinds jaren weer sterk, schoon en gezond.
(Vertaald door Google) Ik had echt een slechte ervaring met hun klantenservice, ik wist niet dat ik mijn adres bij hen moest bijwerken, dus ik moest 40 euro extra betalen voor extra administratiekosten en toen ik hierover klaagde, sympathiseerden ze niet eens met mijn situatie . Ik zal deze praktijk niet aanbevelen vanuit het oogpunt van de klant. Concluderend, mijn indruk is dat er absoluut geen motivatie is om een langdurige relatie met hun patiënten op te bouwen
(Origineel)
I had really a bad experience with their customer service, I did not know that I had to update my address with them so I was charged 40 euro extra for extra administration cost and when i complained about this, they did not even sympathize to my situation. I will not recommend this practice from a customer point of view. Concluding, My impression is, there is absolutely No motivation in building a long standing relationship with their patients
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
naar volledige tevredenheid maar dan wel uitsluitend bij Ilse
Ik ben heel tevreden hoe daar behandeling wordt gedaan ik kom daar al 38 jaar eerste bij Gerard en nu bij Ilse
Ik kom al jaren bijna deze praktijk. Heb het een en ander moeten meemaken met mijn gebit. En hier word ik altijd zeer professioneel geholpen en dat nadat ik super bang was voor de tandarts. Ook bij noodgevallen wordt er altijd wel op de een of andere manier een gaatje vrij gemaakt. Van mondhygiënisten tot tandartsen één woord TOP
Van de Veer tandarts verzorgd mijn gebit al meer dan 30 jaar, eerst op de Apollolaan, en nu op de Zuidas. Staan altijd voor je klaar, prima behandelaars, die me elke keer weer uit de nood helpen. Geen gezeur als ik een tijdje wegbleef (bezoek tandarts is niet mijn hobby) en toch op korte termijn helpen.
fijn geholpen, met precisie/ zorgvuldigheid en vriendelijkheid. het resultaat is heel fijn, t probleem is goed opgelost en mooi. tijdstip was goed en duur behandeling ook. heel tevreden over de tandarts, over balie mederkster en ruimte praktijk en wachtkamer. dank je wel
Ik heb een geweldige mondhygiëniste
Persoonlijke aandacht, zeer vriendelijke tandartsen en medewerkers, snel geholpen als er een acuut probleem is, deskundige behandeling, prettige tandartspraktijk.
Ik heb net een kroon vervangen bij Michiel Hentenaar. Ik zag er wel tegenop, gezien mijn verleden bij de tandarts. Het was een verademing! In een ochtend was de klus geklaard! Christina Wallenborg
Kundige en vriendelijke tandarts en mondhygienste
Behandeling gestart op afgesproken tijd, vriendelijke en zeer deskundige behandeling.
De tandarts vertelde mij goed uit wat er ging gebeuren. De stappen die gedaan werden. Het is een prettige manier van werken als je als patient weet wat er gebeurt.
Elk moment dat ik voor een half jaarlijkse behandeling geeft VdV mij een gevoel dat ik als persoon wordt gezien en niet als nummer. Even een praatje maken en dan aan de slag. Kundig personeel die je goed begeleiden bij de stappen die men gaan uitvoeren.
Always feeling to get professional and presized care. I moved away from From Amsterdam and still come back only for the dentist/cleaning.
Goed
I would expect the doctors to understand if a tooth is fractured in the first check, sometimes even with an xray or tomography. However i had to visit the doctor 3 times just for them to assess the situation. I will most probably not use your services anymore.
Gebeld omdat mijn kroon los zat. Ik had verder geen pijnklachten. Spoedafspraak 2 dagen later, passend in mijn agenda, maar wel met de melding dat als ik pijn kreeg ik dezelfde dag langs kon komen. Op kundige, vriendelijke wijze geholpen waarbij rekening werd gehouden met mijn angst voor naalden. Stapte ontspannen en opgelucht naar buiten met een muurvaste (hergebruikte) kroon. Onnodige extra uitgaven door bijvoorbeeld advies nieuwe kroon op deze manier vermeden. Top!
nvt
Prima afspraak, altijd goede service!
Ik ben al 40 jaar patiënt bij tandarts van der Veer, echter de laatste jaren vind ik de service niet meer fijn. Afspraken worden eenzijdig geannuleerd zonder te melden waardoor je onnodig vrij hebt moeten nemen. De nieuwe afspraak wordt dan niet vervolgens met de klant in ogenschouw genomen gemaakt maar hoe het de praktijk op korte termijn past. Al een aantal keer aangegeven dat wij altijd tandarts en mondhygiënist willen. (Die ik al zeker 25 jaar) is zeker 3x achter elkaar niet gebeurd. Als je belt hoor je het duidelijk op de achtergrond of als je in de wachtruimte zit, hoor je de medewerkers uitgebreid hun prive bespreken. De mondhygiënist is zeer hardhandig, ervaring van zowel mijn dochter als ik, en weet dat een ander familielid die patiënt is dat ook last van heeft. Al met al gewoon al een aantal jaar geen fijn gevoel meer. De rode loper hoeft niet uit omdat ik al zolang patiënt/klant ben, of een speciaal praatje, gewoon normaal klantervaring en dat men weet welke klantdossier bij je hoort een niet het gevoel hebben dat je een toevallige expat of passant bent die een keer hier zijn gebit komt laten doen.
All good
Een praktijk die kwaliteit hoog in het vaandel heeft staan. Er wordt naar je geluisterd, ze opperen ideeën maar dwingen je niet tot een niet noodzakelijke behandeling en ze maken gebruik van de nieuwste technologieën.
Ik heb mijn opmerkingen al aan Ilse doorgegeven, maar voor de volledigheid nog een keer: - ik heb de mail over de nieuwe behandelwijze voor het schoonmaken / tandsteen verwijderen heb ik niet ontvangen. Volgens Sandra zou die in sept verstuurd zijn, nee dus. Vervolgens heb ik wel een mail gekregen, maar deze mail bevatte geen inhoud alleen een afbeelding / plaatje van de naam van het nieuwe apparaat. graag de mail nog een keer sturen aub - verder duurde de verwerking van een bijgestelde rekening lang en pas na tussenkomst van Ilse kreeg ik de bijgestelde factuur - in dec was er nogal wat verwarring over een afspraak: het bleek dat ik en ook mijn man opeens aanwezig zouden moeten zijn bij een afspraak die onze dochter had met haar man en dochtertje. In het computersysteem stonden wij als familie aangemerkt en vandaar werden wij als familie uitgenodigd. We zijn wel familie, maar oik hoef niet bij de afspraak van mijn dochter en haar gezin te zijn. Pas na tussenkomst van Ilse (jan 2023) is dit veranderd terwijl dit al in december doorgegeven is. - de afspraken c.a. het wijzigen is soms lastig, het lijkt er op dat het computer systeem soms zijn eigen programma heeft dat niet helemaal strookt met het programma op de praktijk - ik ben heel tevreden over de behandelingen, en eigenlijk is dat het belangrijkste, maar deze eerdere dingen maken het soms wel iets minder plezierig om naar jullie te komen
Alles wordt duidelijk uitgelegd en er wordt een kostenraming gemaakt dat bij jouw financiele huishouden past. Er wordt meegedacht met jouw wensen en mogelijkheden. De behandelingen zijn zorgvuldig en uitstekend. Er is tijd voor persoonlijke benadering en service.
Ilse heeft mij behandeld en is altijd vriendelijk en voorkomend Dank je wel voor de goede zorg
Fijne tandarts. Je wordt altijd vriendelijk en snel geholpen. Professionele tandartsen.
Service prima, telefonische bereikbaarheid zeer slecht geweest op 30 december en 2 januari.
Heel vriendelijk en heel professioneel. Prettig om naar toe te gaan.
Zowel de mondhygiëniste en tandarts waren super vriendelijk. De nieuwe methode bij de mondhygiënist zorgt voor minder gewroet in je mond al moet tandsteen nog wel gewoon worden weg geschraapt. Enig minpunt was dat er tussen de 2 afspraken teveel tijd zat en de 2e afspraak ook nog uit liep dus heb bijna een uur in de wachtkamer gezeten.
Hij is heel vriendelijk en vertelt duidelijk wat de mogelijkheden zijn en wat hij gaat doen tijdens de behandeling.
Heel prettig en vakkundig
Ik kwam als angst client binnen, een paar jaar geleden, nu ga ik met een prima gevoel naar ze toe, ik ben enorm blij met deze praktijk, zou niets anders meer willen. Ze luisteren goed, zijn soepel in de omgang en houden enorm veel rekening met mijn gevoel en wensen. een echte aanrader!!!!
Prima zorg en behandeling. Al meer dan 40 jaar. Dat zegt genoeg. Hoop nog even er gebruik van te kunnen maken!!
Prima zorg en behandeling. Al meer dan 40 jaar. Dat zegt genoeg. Hoop nog even er gebruik van te kunnen maken!!
Very happy with the service: the quality and friendliness of the people working there.
Very happy with the service: the quality and friendliness of the people working there.
Very happy with the service: the quality and friendliness of the people working there.
De tandarts luisterde goed, was heel duidelijk, voorzichtig maar wel taakgericht. Legde goed uit wat hij deed.
De tandarts luisterde goed, was heel duidelijk, voorzichtig maar wel taakgericht. Legde goed uit wat hij deed.
De tandarts luisterde goed, was heel duidelijk, voorzichtig maar wel taakgericht. Legde goed uit wat hij deed.
Deskundig, zorgvuldig en prettige sfeer
Deskundig, zorgvuldig en prettige sfeer
I was able to register as a new patient and get my in-take appointment fairly quickly. As an expat I was also happy to find a dental center where the staff can speak English.
.
Fijn dat ik na Mondhygieniste direct naar tandarts kon. Aardige ontvangst en ik heb vertrouwen in de deskundigheid van de zorgverleners in de praktijk.
De behandeling is altijd geruststellend Ik ben altijd heel nerveus en Ilse stelt mij op mijn gemak
Ik vind prima dat de prachtijk nieuwe reiniging technologie geintroduceerd heeft. Sandra is zorgzaam en efficient en lieve. Prima ervaring.
Zoals boven. Zeer goed!
Altijd moment van confrontatie met mijzelf, ondanks goed en vriendelijk advies. Nieuwe apparatuur voor gebitsreiniging goede verbetering, minder gevoelig. Idem recente snelle vervanging van kroon. Goede wijn heeft geen verdere krans nodig.
Mondhygieniste werkte rustig, legde alles heel goed uit en was zeer professioneel.
Vlotte, professionele en vriendelijke bejegening