Lassus Tandartsen

Openingstijden
-
zondag
9:00 - 16:00 -
maandag
8:00 - 21:30 -
dinsdag
8:00 - 21:30 -
woensdag
8:00 - 21:30 -
donderdag
8:00 - 21:30 -
vrijdag
8:00 - 17:30 -
zaterdag
9:00 - 16:00
Lassus Tandartsen is een aantrekkelijke en moderne tandheelkundige praktijk met 3 vestigingen in Amsterdam. Wij zijn gevestigd in het centrum van Amsterdam, in Oud-Zuid en de Stadionbuurt. Ons doel is om cliënten te helpen hun gebit hun hele leven lang te behouden. Dit doen we door een combinatie van kwalitatief hoogwaardige tandheelkunde en een mensgerichte werkwijze.
Lassus Tandartsen heeft alle specialisaties in huis; naast de algemene tandheelkunde kunt u ook bij ons terecht voor mondhygiëne, tanden bleken, implantologie, wortelkanaalbehandelingen en facings maar ook het plaatsen van klikgebitten, kunstgebitten en beugels. Ook bij spoed kunt u snel bij ons terecht!
Lassus Tandartsen is 7 dagen per week geopend, ook in de avonduren.

Specialisaties
- Algemene tandheelkunde
- Tandvlees behandeling
- Wortelkanaal behandeling
- Kroon- en brugwerk
- Mondhygiëne
- Implantaten
- Protheses-kunstgebit
- Facings
- Tanden bleken
- Orthodontie
- Kindertandheelkunde
- Cosmetische tandheelkunde
- Kaakgewrichtsklachten / gnathologie
- Lachgas sedatie mogelijk

Team

Faciliteiten
- Mondhygiënist(e) aanwezig
- Vroege afspraak mogelijk
- Avond behandeling mogelijk
- Toegankelijk voor rolstoelen
- Afspraken in weekend mogelijk
- Cone beam CT-scan (3D) aanwezig
- Spoed
Dear client, we are very sorry to read about your experience. This is obviously not what you should expect from us. I kindly urge you to contact our clinic manager to discuss this and hopefully we can find a solution together. Regarding the estimates, you should have received one for a treatment above EUR 250 since this is mandatory by law. Because your review is anonymous, we ask you to get in touch with clinic manager Marit Lägers via info@lassus.nl. This will be very much appreciated by us.
Paginering
Als ik ze bel sta je minimaal 20/30 minuten in de wacht het is nu al 4 keer gebeurd dat er na zo lang wachten opeens is opgehangen en opnieuw moet terug bellen en weer 30 minuten in de wacht sta slechte service…
Daarbij kom ik voor de zoveelste keer terug om mijn spalkje opnieuw te plakken of te vervangen hoe moeilijk kan het zijn.
Beste Luuk Rademaker, het spijt ons te lezen dat u niet tevreden bent met onze praktijk. Wij begrijpen dat het heel vervelend is als u zo lang in de wacht staat, onze welgemeende excuses. Wij nemen uw feedback mee en gaan kijken hoe wij ons kunnen verbeteren om de wachttijd weer naar beneden te halen. Over u spalk spreken wij u graag persoonlijk. Dan kunnen wij uitleggen waarom uw spalk steeds losgaat en u de opties voorleggen om dit op te lossen. Onze praktijkmanager neemt contact met u op.
I had my wisdom tooth removed last Friday and my cheek is barely swollen the day after (even when I got some stitches on my gum). How amazing is that! 🤩 Dr. Meshkan Moghimi and the assistant were so nice during the process, they talked me through the steps and kept me calm knowing that they are so professional. Very recommended clinic to go if you’re also a worried and overthinking type of person like me 🦷✌️
Hele goede ervaring! Denken mee, hebben meerdere aanpak mogelijkheden, erg blij mee!
Fijne en deskundige vaklui!! Flexibel en meedenkend met de wens van de klant. Een aanrader!
very, very, unsympathetic and both times that I was there the dentist botched it completely, the boss guy had to intervene twice. never again. biological? don't make me laugh.
Best done deal 53, sorry to read that your experience was not good. Of course, that was anything but our intention. We would like to get in touch with you to personally discuss what happened. Would you please be so kind to contact us via info@tandartspraktijkdeliefde.nl or via 020 614 0053? Because we can't find you in our system. We appreciate this.
Voorop gesteld: ik kom hier nog steeds, maar bij een andere tandarts en daar heb ik nog maar één controle bij gehad.
Vorig jaar kwam ik om twee gaatjes te laten vullen. Ze had een krater beneden geboord en was net klaar met het gapende gat boven, tot het ineens erg stil bleef. Ze keek naar haar scherm en weer naar de versgeboren kraters. Haar scherm, de kraters. Haar scherm, de kraters. Tot ze na de zoveelste herhaling met een gebroken stem zegt: ‘er is geen makkelijke manier om dit te zeggen en het spijt me vreselijk, maar ik heb aan de verkeerde kant geboord. De foto’s stonden op z’n kop.’ Ik voelde met mijn tong mijn halve gebit dat boven en onder zojuist weggeboord was, voor niets…
Nooit meer iets over gehoord, wel gewoon de rekening gehad 👀
Ja, alsnog 3 sterren omdat ik de nieuwe tandarts een kans wil geven en omdat de mondhygiëniste 10 sterren waard is! Dat is een toppertje 😊
Beste Linda Versteeg, het spijt ons zeer te lezen dat u geen goede ervaring heeft gehad met ons . We gaan het onderzoeken om erachter te komen wat er precies is gebeurd, zodat we onszelf kunnen verbeteren. Onze floormanager zal contact met u opnemen om dit persoonlijk met u te bespreken.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Fijne ervaring bij mvr Moghimi. Ik heb twee verstandskiezen tegelijk moeten trekken en de pijn viel reuze mee.
Een heel kundig team en ze konden zich duidelijk verplaatsen in mijn situatie waardoor ik zeer goed ben geholpen
I highly recommend this practice. Everyone is very professional and kind. Florian and Nermin are taking good care of me. They are both very friendly and always take time to explain everything and answer all my questions. Thank you!
Ik ben altijd heel erg tevreden met ze. Super klantvriendelijk en behulpzaam! Zijn echte toppers die daar werken. Vooral mevrouw kaakchirurg ik ben vergeten hoe ze heet..
Geen aardige receptie, erg vlak en plat en heeft geen kennis van zaken.
Beste Daan van der B, wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent met de receptie. Wij hebben uw review doorgestuurd naar onze praktijkmanager Marijn. Zij gaat contact met u opnemen om dit met u persoonlijk te bespreken.
Niet meer bang voor de mondhygiëniste na een eerste afspraak bij de liefde. 🙏
Deze Google-recensie is zonder tekst
Ik kom een jaar of 3 bij deze praktijk. Erg tevreden met de service, het advies en de kunde van alle behandelaars.
7 jaar klant geweest, vandaag echt buitensporig asociaal behandeld door een assistent op Rietwijkerstraat vestiging. Telefonisch niet bereikbaar dus maar langs locatie geweest vervolgens was ook daar niemand - gestresst assistent in gebrekkig Nederlands (met alle respect behandeld) vervolgens tweede assistent die met een sneer antwoord geeft. Geen tijd heeft voor klant en niet even duidelijk iets kan uitleggen. Laatste bezoek geweest helaas. Op naar nieuwe tandarts.
Beste Guido Gijsbers, het spijt ons zeer dat u niet tevreden bent met de service die u heeft ontvangen. We willen graag met u kijken wat er mis is gegaan om ervoor te zorgen dat u weer tevreden bent. Het kan zijn dat u ons heeft gebeld tijdens een piekmoment, waarvoor onze excuses. We willen graag persoonlijk met u in contact komen om uw zorgen te bespreken en te kijken hoe we u kunnen helpen. Onze praktijkmanager Marijn zal contact met u opnemen voor een persoonlijk gesprek.
Update: Dec 2022 - Dr. Maartje is no longer seeing patients for regular dental care. We have left the practice as she was the reason we stayed. They have beautiful facilities, but I was tired of seeing a different hygienist in training at every cleaning appointment. We went to a different local dentist and both my daughters required multiple fillings due to cavities - despite going for regular cleanings and checks at De Liefde.
Dr. Maartje is so kind, patient, and wonderful. My 5 yo loves going to see her. After her last visit, my daughter told me she wants to be a dentist like Dr. Maartje.
Dear Jennifer,
Your review made us smile :-). Thank you for your kind words. We forwarded to Dr. Maartje.
With kind regards,
Tandartspraktijk De Liefde
Deze Google-recensie is zonder tekst
Vriendelijk, liefdevolle tandartsen
Deze Google-recensie is zonder tekst
Check je rekening goed want dat ze extra tijd erbij smokkelen komt vaak voor. Uiteindelijk hier voor een klein deel voor gecompenseerd maar van harte gaat het zeker niet. De slechte sfeer merk je al in de wachtruimte waar de dames achter de balie negatief praten over patiënten… het is gênant. Ik kom niet terug.
Beste Anouk Bak, naar aanleiding van uw review komen wij graag met u in contact om te praten, aangezien u niet tevreden bent met uw bezoek aan onze praktijk. Onze praktijkmanager Marijn neemt contact met u op om bovenstaand persoonlijk met u te bespreken.
Terrible experience 😪
Dear Guilio, we are very sorry to read that you are not satisfied with your visit to our practice. Unfortunately, we can't find you in our system under this name. Could you please send an email to info@tandartspraktijkdeliefde.nl so we can contact you and discuss this with you in person? This will be very much apriciated by us.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Marjolein Detiger is een geweldige en zeer kundige holistische tandarts werkzaam bij De Liefde!
Wat fijn dat ik 2e kerstdag met hevige pijn hier terecht kon. Prima behandeling en advies gehad. Ben nu weer pijnvrij.
Beste Yvette, bedankt voor het achterlaten van deze positieve review. Hopelijk heeft u nog een fijne kerst gehad en we hopen u snel weer te mogen verwelkomen.
Slechte ervaring met deze tandarts. Een gebroken brug is verkeerd teruggezet waardoor de 2 kiezen die de brug droegen, ontstoken raakten en los kwamen te zitten. Meerdere emails over geschreven maar er wordt geen verantwoording door de behandelend tandarts voor genomen en op de emails wordt nauwelijks gereageerd. Iedere keer als je daar komt, krijg je een andere tandarts, zodat je niemand kunt aanspreken op gemaakte fouten. Waardeloos.
In het gesprek met floormanager Marijn zijn excusus aangeboden en is de laatste rekening kwijtgescholden.
Beste D Stunnenberg, wat vervelend om te lezen dat u geen goede ervaring heeft gehad met onze praktijk. Onze floormanager Marijn neemt contact met u op om bovenstaande persoonlijk met u te bespreken.
Hele slechte ervaring met deze tandarts. Ontstoken kies die er volgens de tandarts per direct uit moet. Vervolgens wordt een afspraak bij de kaakchirurg maar geen spoed afspraak waardoor ik 4 maanden zou moeten wachten. 2 weken lang geprobeerd contact te krijgen, blijkt mijn behandelend tandarts er niet meer te werken. Na 3 keer zélf te hebben gebeld en vervolgens niet te worden teruggebeld kreeg ik te horen dat een spoed verwijzing niet bestaat? Ondertussen loop ik al drie weken met een zwaar ontstoken kies. Meteen naar een andere tandarts gegaan waar ik antibiotica kreeg voorgeschreven en is een spoed afspraak ingepland. echt een onbegrijpelijke handelswijze. Telefoniste zeer onvriendelijk en doet af met een opmerking als “ja logisch dat je niks hoort als de tandarts er niet is” en komt afspraken om terug te bellen niet na.
Beste Claire Nelissen, wat vervelend dat u zoveel last heeft van uw kies. De wachttijd bij de kaakchirurg in het ziekenhuis in Amsterdam is op dit moment inderdaad erg lang. Wij hebben contact gehad met het ziekenhuis en ons best gedaan u daar sneller geholpen te krijgen, maar zij gaven aan dat dit helaas niet mogelijk is. Wij hebben u een plekje aangeboden bij onze eigen tandarts met specialisatie chirurgie, waarbij de wachttijd aanzienlijk korter is. Daar kunt u nog steeds gebruik van maken. Daarnaast willen wij graag onze excuses aanbieden indien onze telefoniste onvriendelijk is overgekomen. Onze floormanager Marijn neemt contact met u op om bovenstaande review verder met u te bespreken.
Ben vandaag langs geweest er moest een kies deruit had al een afspraak gemaakt bij Hans zelf. Maar hij was ziek.(beterschap) .Maar ben fijn geholpen door een invalster weet haar naam niet meer maar wat een rustige dame was dat.En wat heeft ze mijn goed geholpen..allemaal daar zijn klasse tandartsen
Beste Gerard, vriendelijk dank voor het achterlaten van uw positieve review. Het doet ons goed om te lezen dat de behandeling naar wens is verlopen.
Zeer fijne tandarts praktijk. Professioneel en met persoonlijke benadering. Ik kom er al jaren.
Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met onze praktijk! Wij hopen u nog vele jaren zo goed te helpen.
Ontvang ineens een rekening terwijl ik zonder behandeling door de arts naar huis gestuurd ben. Was doorverwezen vanuit een andere tandarts die de situatie had toegelicht, bij aankomst was de arts niet op de hoogte en dus onvoorbereid en kon me daardoor niet verder helpen. Schaamteloos dat hier alsnog een rekening van wordt verstuurd.
Beste Rosalie B, wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over uw bezoek. Wij bespreken dit graag met u persoonlijk en kijken ook graag mee naar de rekening om te kijken of wij nog iets voor u kunnen doen. Onze floormanager Marijn neemt contact met u op.
Uitstekende tandarts met een zeer vakkundig team!! Gister heb ik hier een verstandskies laten trekken en heb daar tijdens de behandeling amper iets van gemerkt. Vanmorgen werd ik wakker zonder pijn of zwellingen. Fantastisch, dank jullie wel!
Perfecte praktijk voor mensen "die geen fan van de tandarts zijn" ;-) Van de mensen die je aan de telefoon krijgt (ter zake kundig, vriendelijk en meedenkend) tot aan de behandeling zelf, het valt altijd mee in zo'n warm bad. Maartje bouwde al improviserend een perfecte oplossing op mijn plaatje nadat mijn hoektand helemaal afgebroken was. Ze zijn goed daar.
Beste Henk,
Hartelijk dank voor uw lovende feedback! Zijn wij erg blij mee.
Met vriendelijke groet,
Tandartspraktijk De Liefde
Prima tandarts
Fantastisch geholpen,
Mijn tandarts was op vakantie en mijn kies was afgebroken. Ik kon een uur later komen en er zijn foto’s gemaakt . Kies was niet meer te redden , en is getrokken.
En hun regelen de betaling bij mijn ziekte verzekeraar. Vriendelijk vrouw bij de receptie, en jonge top tandarts.
Controleer vooral goed je factuur want er wordt standaard meer in rekening gebracht. Uitgebreide onderzoeken die je niet hebt gehad of bijv. 30 min gebitsreiniging terwijl je 20min binnen bent geweest. Kwaliteit van behandeling kan prima zijn maar ik vind de financiële afhandeling echt triest.
Beste Hanne Steenhuis, wat vervelend om te lezen dat u ontevreden ben over onze financiële afhandeling. Onze floormanager neemt contact met u op om de factuur met u te bespreken en om te kijken wat we voor u kunnen doen.
Their practice on the Plantage Middenlaan where they unfortunately show that they only listen to the story of their employees. To put themselves in the shoes of the patient does not occur to them. As a patient of theirs for years I've never felt so unheard. Very unprofessional!!!
Dear Pieter Bas Bouwman, we are very sorry to read that you are unsatisfied with our communication and you don't feel heard. We already had contact with you about this matter and tried our best. If you have any questions left, we are always open to continue the conversation.
Deze Google-recensie is zonder tekst
The website states: "We always keep room in our schedule for emergencies. This will help you quickly, even if you are not a client." The email I received from the company today states "Unfortunately we are working with a waiting list at our practice and don't have any availability for new clients for the upcoming months." FALSE ADVERTISING. This is just what you need when experiencing excruciating dental pain.
Dear Patrice Rickard, we are very sorry to read that you are unsatisfied with our services. Via this way we would like to offer our sincere apologies for not having a spot left and how we responded to your question. We understand how painfull it must have been. We hope the dental practice we referred you to was able to help. Thank you for your feedback. This way we can keep improving our service.
Heel vakkundig twee kronen aan laten meten door Marjolein! Geweldig die techniek van tegenwoordig maar dan ook toegepast door een lieve deskundige! Zoveelste project in mijn mond en het wordt nu wel heel mooi! Twee nieuwe kiezen erbij. Mooier dan origineel. Woon inmiddels niet meer in A’dam maar twee keer per jaar het ik daar een afspraakje! Dank je wel weer Marjolein D!
Beste meneer Van Zon, wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over uw behandeling. Wij zullen uw review delen met Marjolein. Wij kijken er naar uit u weer te mogen verwelkomen op onze praktijk.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Qibing Xie, naar aanleiding van uw beoordeling komen wij graag met u in contact om te praten over uw ervaring in onze praktijk. Gezien het aantal sterren is er veel ruimte voor verbetering. Wilt u dan ook contact opnemen met onze praktijk via info@tandartspraktijkdeliefde.nl. Dit wordt door ons zeer gewaardeerd.
Very bad place!
Dear Photo ForValentine, we are sorry to read that you wouldn't recommend our practice. Unfortunately you are not known to our company. If there is anything we can do for you, please contact us via info@tandartspraktijkdeliefde.nl.
Vanmorgen vroeg mijn kies moeten laten trekken… helaas ben ik heel angstig voor de tandarts geworden in de loop der jaren maar na vandaag kan ik eerlijk zeggen dat ik absoluut minder bang ben! Deze super lieve tandarts, M. Moghimi heeft mij super lief geholpen! Ik voelde de verdovingsprikken niet eens! Heel erg bedankt nogmaals!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Dear Constantine Fry, following your review, we would like to get in touch with you to discuss your experience in our practice with you in person. Given the star rating there is a lot of room for improvement. Could you please contact our clinic manager Danny via info@tandartspraktijkdeliefde.nl. This would be very much appreciated by us.
Very happy with the service and care provided!
Goed eerste consult met juiste doorverwijzingen. Een heel goed gevoel met de tandartspraktijk.
Hier werkt een geweldige tandarts maar de manier waarop deze praktijk een fout van een ander niet wil oplossen, waardoor ik blijvende schade heb aan mijn gehemelte is echt ongehoord, dus 1 ster.
Beste meneer Koolen, wij vinden het spijtig dat u het gevoel heeft niet juist te zijn geholpen. Wij hebben tijdens het laatste bezoek aangegeven dat u altijd terug kan komen bij klachten. Wij verzoeken u dan ook vriendelijk een afspraak in te plannen zodat wij er nogmaals naar kunnen kijken.
I cannot reccommend this practice enough! I have a fear of going to the dentist, and needed to have some wisdom teeth removed. From the moment I walked in to the practice, Dr Moghimi & the rest of the staff made me feel at home & comfortable, during the extraction process they had made me feel so at ease that we were laughing and joking together! I cannot overestimate how gentle the process was, I felt like I was in great hands and the whole thing was over before I knew it! I went in with a fear and anxiety, and by the time I had left I was already planning the next step in my dental journey as the appointment was just that easy.
I also liked that as I'm a native English speaker, I was provided with aftercare advice pamphlets in English :)
Dear Grace, thank you for leaving us this positive review. We are happy to read that you felt comfortable during the treatment and with our colleagues. We will share your review with our team. We look forward to welcome you again soon.
I had both my wisdom teeth extracted by Dr. Moghimi. She is very kind, humorous and professional. I didn’t experience any swollen cheek or even much pain afterwards. Highly recommended!!
Dear Zexuan, thank you for leaving us this positive review. We are happy to read that the treatment went well. We will share your review with Meshkan.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Gisteren een kiesextractie laten uitvoeren door mevrouw Meshkan Moghimi.
Ik was behoorlijk zenuwachtig, maar mevrouw Moghimi was heel begripvol en loosde mij al kletsend door de procedure heen. Daarbij vertelde zij precies wat ze deed en wat ik kon verwachten.
Echt uiterst professioneel en achteraf was het eigenlijk best gezellig!
Beste Marcus, vriendelijk dank voor het achterlaten van uw positieve review. Het doet ons goed om te lezen dat de behandeling naar wens is verlopen. Ik zal uw review delen met Meshkan.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Ik kon heel snel behandeld worden en dat was nodig ook en daar ben ik heel erg dank baar voor !
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
I had a great welcome.
The team was both very professional and friendly.
As far as I can tell from my own knowledge and research, the dentists and assistants are very knowledgeable on dental health.
You can readily get measured/tested for heavy metals and that's significant for those, like myself, looking for a holistic approach to their overall health.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Perfect service
De virtuele rondleiding, vond ik een erg goed idee.En bij uw praktijk is de patiënt echt koning.Uw praktijk doet me denken, aan die in Den Haag..Daar was ook 1 gnatholoog, en daar waren ook nog andere disciplines aantoegevoegd.En uw tandarts-gnathologe is fantastisch!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste dhr/mevr. De Vries, gezien uw beoordeling komen wij graag met u in contact over uw ervaring met onze praktijk. Alleen met uw feedback kunnen wij onze zorg en service verbeteren. U kunt ons bereiken via 020 - 614 0053 of via info@tandartspraktijkdeliefde.nl.
I have had this displeasure of visiting this clinic 4x in the past 3 months. The first time I requested an appointment to fix some fillings that had come loose and were bothering me, the dentist fixed only one filling and I was told that the remainder would be fixed in my following 'intake appointment'. I then received a 70 euro bill for the first appointment. During my intake appointment, the dentist only took photos of my teeth and told me that we could make another appointment to fix the filling/cavities. I was billed around 170 euros for this intake appointment. On my third appointment, my I expected all my fillings/cavities to be fixed. However, after telling the dentist that I still felt sharp edges on my tooth, she proceeded to tell me that it was supposed to be like that. Just two days after my third appointment, the entire filling came out and I was left with a painful & large hole in my tooth.
When I went back for the fourth time to get this fixed, she asked if I was angry. I informed her of the frustration I felt due to the fact that I had a hole in my tooth where a filling used to be only a few days after our previous appointment. She said that based on her assessment a few days ago, the filling was fine. She proceeded to tell me that I should not treat her like the 'enemy'. Which was not at all the case, I simply communicating my frustration. She told me that I should find another dentist due to the fact that her and I do not have a 'click'. After she fixed my tooth, she also found it necessary to inform me that she was not mad at me. It is shocking that she believe she had the right to be mad at me for not doing her job properly.
I've always loved going to the dentist as a kid and as an adult. I have never had an experience where a dentist has disregarded my complaints and treated me with such a lack of professionalism. Unfortunately, Google reviews does not allow less that 1 star. The star in this case goes to the receptionist and dental assistants, who seem to be the only professional people at this practice.
It's safe to say I will not be returning to this dentist again, as we have not been able to find a 'click'.
Dear Ms. Somers, we are very sorry to learn that your dentist didn't meet your expectations. Please note that we already been in touch with you and hopefully we found you a new dentist that meet your expectations.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Professionele tandartspraktijk. Mijn eerste behandeling heb ik heel goed ervaren. De handelingen werden besproken en met grote zorgvuldigheid uitgevoerd door Joy. :)
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Fijne mensen die hier werken. Enthousiast in hun vak en ben goed geholpen!
Bedankt, Noortje! Heel fijn dat u blij met ons bent.
Prima, Super ervaring :)
Vriendelijk ontvangen, fijne vakkundige behandeling. Erg prettige omgang met mijn dochtertje.
Bedankt Tandartspraktijk De Liefde Amsterdam team :)
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Great staff, respond very quickly, nice and clean ruimte. No complaints whatsoever.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
The clinic looks very nice, modern and clean. However, the service felt very rushed and when I came in the first time the dentist barely asked any questions. I was looking for a second opinion, but left rather disappointed. Also, I would have liked a thorough explanation, instead of assuming I know the process.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Vriendelijk ontvangen, fijne vakkundige behandeling. Erg prettige omgang met kinderen.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Super lovely staff. Everything was very well explained and I felt very safe and respected.
Gedegen intake gehad en vriendelijke mensen!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste M de Jong,
Gezien uw beoordeling kunnen wij concluderen dat uw bezoek aan onze praktijk niet geheel naar wens is verlopen. Wij horen graag uw feedback en wat wij kunnen verbeteren. Omdat wij u niet in ons systeem kunnen vinden onder de naam 'M de Jong' willen wij u vriendelijk vragen om contact op te nemen met onze praktijk via info@tandartspraktijkdeliefde.nl of te bellen naar 020 - 614 0053.
Met vriendelijke groet,
Tandartspraktijk De Liefde
Fijne energie en persoonlijke aandacht. Ik ben nu 1x geweest en ben helemaal blij met Maartje en haar assistent.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Hier is het niet erg om naar de tandarts te gaan. Ze doen hun naam eer aan. Goede zorg , professioneel en met oprechte aandacht! Dankjewel Maartje.
Beste Marc,
Hartelijk dank voor uw lovende beoordeling! Wij zullen de complimenten doorgeven aan Maartje :-).
Graag tot de volgende keer.
Met vriendelijke groet,
Tandartspraktijk De Liefde
Deze Google-recensie is zonder tekst
Vage mensen
Beste mevrouw van den Akker,
Dank voor uw feedback. Graag komen wij met u in contact om uit te zoeken waarom u ons beschrijft als 'vage mensen'. Uw feedback is ontzettend waardevol voor ons.
Helaas kunnen wij u niet ons ons systeem vinden, en willen u daarom vriendelijk vragen om contact met ons op te nemen via info@tandartspraktijkdeliefde.nl of te bellen naar 020 - 614 0053.
Met vriendelijke groet,
Tandartspraktijk De Liefde
De tandarts heeft 20 seconden in mijn mond gekeken en daarna op mijn eigen verzoek in 30 seconden mijn tandvlees schoongemaakt. Hierna is een foto gemaakt, het advies gegeven om mijn verstandskiezen te laten trekken en dan een rekening van €100,-. Al met al ben ik nog geen 20 minuten binnen geweest en ik had het gevoel dat dit nog korter was geweest als het aan de tandarts had gelegen. Ik begrijp dat dit nou eenmaal de kosten zijn die horen bij het maken van een foto + beoordelen ervan, maar het geeft toch een nare nasmaak dat er verder zo weinig aandacht is voor de persoon. Wie weet is dit ook een algemener probleem van de zorg in Nederland.
Update: Net een prettig gesprek gehad met de tandarts over mijn ervaring en een uitleg gekregen over waarom er op dat moment niet zoveel was wat ze extra voor me konden doen. Fijn dat de recensies opgevolgd worden en dat deze persoonlijk worden opgelost. Aantal sterren dus aangepast.
Beste mevrouw Baud,
Hartelijk dank voor uw review. Wij hechten veel waarde aan de mening van onze cliënten en stellen uw reactie dan ook erg op prijs. Wij vinden het jammer om te lezen dat u met een onprettig gevoel de deur uit bent gegaan en kunnen ons dan ook goed voorstellen dat zo een rekening even schrikken is. De tarieven worden jaarlijks vastgesteld door de Nederlands Zorgautoriteit (NZa) in opdracht van de overheid. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om uw ervaring bij ons in de praktijk te bespreken zodat wij uw zorgen en eventuele vragen kunnen beantwoorden.
Met vriendelijke groet,
Tandartspraktijk De Liefde
We had a lovely experience at Tandartspraktijk De Liefde Amsterdam. All the staff were super friendly, very knowledgeable, and appointment times are convenient to our schedule. We are so impressed and thankful to have found them!
Dear Mr. Walker,
Thank you for your wonderful feedback. We are happy to read that you had a lovely experience at our practice. Hopefully till next time!
Kind regards,
Tandartspraktijk De Liefde
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Voor de eerste keer geweest en het is mij enorm goed bevallen. Erg aardige en kundige mensen! Het is geen straf om hier naar toe te gaan!
Ook fijn dat alles onder één dak is. En ik werd precies op tijd geholpen.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Aangename moderne praktijk met zitplaatsen aangepast ivm Corona en altijd een vriendelijk woord van mijn eigen tandarts
De tandarts neemt echt de tijd voor de halfjaarlijkse controle en het is een biologische tandarts
Deze Google-recensie is zonder tekst
Vakkundig en vriendelijk personeel, korte wachttijden en ze gebruiken ook zoveel mogelijk producten die minder schadelijk voor je gezondheid zijn tov. normale tandartsen (de reden dat ik naar deze praktijk ben gegaan)
Alles top!
Super aardige tandarts, neemt rustig de tijd voor je en doet geen onnodige/prijzige extra's zonder dat te vermelden. Een fijne eerste ervaring, ik blijf zeker bij hen aangesloten!
I am really happy with everyone i met at the practice, they all speak English and explain really well before taking any decision. Highly recommend them!
goed
Excellent care, recommended.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Ben er geweest voor een second opinion, dus dit is een recensie over een indruk die ik had. Maartje Brands is een vriendelijke tandarts met kennis van zaken. Ze heeft mij later, op mijn verzoek, een mailtje met aan te bevelen tandartsen in mijn woonomgeving gestuurd. Het was sowieso fijn om eens een andere tandarts over mijn gebitsproblemen te spreken, en door haar had ik het gevoel dat ik een duwtje in de goede richting kreeg.
Ontvangst aan de balie was vriendelijk en helder. Voor het maken van een afspraak heb ik een paar keer moeten bellen, wat mij de indruk gaf dat de info niet eenduidig was omdat ik van iedere assistente/telefoniste weer een andere procedure kreeg te horen. Maar dat lag misschien ook aan mij hoor. Maar vandaar de 4 sterren en niet 5.
Beste Marjolijn,
Hartelijk dank voor het nemen van uw tijd om ons te voorzien van een review. Het doet ons goed om te lezen dat u een fijne ervaring heeft gehad bij Maartje Brands. Dank dat u aangeeft dat u het gevoel heeft gehad dat de informatie die u vanuit de balie heeft gekregen niet eenduidig was, dit is natuurlijk niet de bedoeling en zouden daarom ook graag met u in contact willen komen om uit te zoeken waar dit aan lag. Mocht u de behoefte hebben om hierover in gesprek te gaan, dan vragen wij u vriendelijk om contact op te nemen met onze praktijk manager Julie Droge via Julie.Droge@lassus.nl.
Met vriendelijke groet,
Tandartspraktijk De Liefde
Heel vriendelijk, fijn en netjes :) Echt top!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
I came here for a dentist appointment and I was so impressed by the fact that they take into consideration other aspects of your health that would impact your teeth (for example diet and sleeping habits). I had been struggling with my teeth for a long time, and they immediately were able to tell me the cause of my problems and offer a way to fix it. I will be coming to this practice as long as I live in Amsterdam and I cannot recommend them highly enough!
Hele fijne tandarts. Denk goed mee en is super met onze 5 jarige.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Excellent customer service and the dentist and dental assistant were both great with my kid!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Great expertise in combination with a polite and compassionate behavior towards the clients
Deze Google-recensie is zonder tekst
* Goede behandelingen, zowel door de tandartsen alsmede de mondhygiënisten"
* Erg vriendelijk personeel, van de tandartsen tot de receptionisten en de mondhygiënisten
Deze Google-recensie is zonder tekst
Veel persoonlijke service. Fijne tandartspraktijk.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
First impression is good, I have got good recommendations and assistance.
This is our first dentist in the Netherlands and we have found them excellent on all marks. Everyone we have interacted with have been responsive and helpful, everything has gone smoothly and easy. The facility is welcoming and well kept.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Over het algemeen gaat het best goed, vaak krijg ik een andere tandarts met weer een wat andere mening dan de vorige over bepaalde zaken dus dat is soms onduidelijk. Wat ik heel vervelend vond was dat na mijn laatste afspraak ik meteen aan de balie betaald had omdat ik voor een lange tijd naar het buitenland ging, maar een week later kreeg ik alsnog een bericht dat ik een bedrag moest betalen zonder duidelijkheid over waarom ik dit moest betalen naast het bedrag wat ik al heb betaald. Gebeld met infomedic en die wisten het ook niet. Zij stelden voor dat ik zelf ging bellen naar de tandarts waarom dit was, tussen mijn drukke schema door en 1 dag voor vertrek. Dus dit heb dit niet gedaan. Vind dit geen service voor een plek waar ik veel geld voor betaal.
Geachte mevrouw Requerme,
Hartelijk dank voor het schrijven van uw feedback. Wij stellen uw reactie erg op prijs. Wij begrijpen dat u niet tevreden bent en dat het vooral verwarrend is waarom u twee verschillende rekeningen heeft moeten betalen. Naar aanleiding van uw review hebben wij intern contact opgenomen met onze praktijkmanager Julie Droge. Zij heeft inmiddels kunnen ontdekken wat de reden was waarom u twee verschillende rekeningen heeft moeten betalen. Zij heeft u geprobeerd te bellen en heeft inmiddels ook een email naar u verstuurd om de situatie uit te leggen en welgemeende excuses aan te bieden voor het ongemak.
Mocht u verdere vragen hebben, dan kunt u uiteraard weer contact met ons opnemen of met onze praktijkmanager Julie Droge via 020-614 0053 of julie.droge@lassus.nl.
Met vriendelijke groet,
Tandartspraktijk De Liefde
Nice atmosphere, kind professionals, very communicative and considerate. I love it that they have a holistic view on health and teeth :) I can highly recommend this dentist!
Dear Ms. Sportel,
Thank you for your positive feedback and your recommendation! We are glad to read that you are satisfied with our service.
Kind regards,
Tandartspraktijk De Liefde
Deze Google-recensie is zonder tekst
Prettige ontvangst en vriendelijke en adequate hulp
Deze Google-recensie is zonder tekst
Ik kwam hier voor een second opinion en ben goed geadviseerd.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Hele goede tandarts en zeer vriendelijke mensen. Waarom ik geen 5 sterren geef is omdat het je wel zwaar aangerekend wordt als je niet op tijd je afspraak wijzigt maar als de tandarts/mondhygiëniste zelf ziek is dan wordt je afspraak zonder consequenties 3 weken na achteren geschoven.
Goede communicatie voor en tijdens de afspraak. Prettig contact met de medewerkers. Fijne tandarts in zijn totaliteit.
Geachte meneer Haex,
Vriendelijk bedankt voor het nemen van uw tijd om ons te voorzien van uw feedback!
Wij zijn blij om te lezen dat u naar alle tevredenheid bent geholpen.
Met vriendelijke groet,
Tandartspraktijk De Liefde
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Hele fijne tandarts en een prettig team. Je wordt met rust en alle aandacht behandeld. Er wordt goed naar je geluisterd en echt gekeken naar wat het beste voor jou persoonlijk is. Erg blij dat ik hier patiënt kon worden.
Beste cliënt,
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het doet ons goed om te lezen dat u naar alle tevredenheid bent geholpen! Graag tot ziens!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Very friendly and capable staff.
Deze Google-recensie is zonder tekst
The dentist and assistant who did intake were fantastic! Very professional, going together through the results right away and planning the treatments required. Also nice advises about the dental care. I am glad I found this place :)
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Hele fijne mensen die er werken. Je wordt goed ontvangen en tijdens de behandeling wordt alles goed uitgelegd. De artsen zorgen voor een ontspannen sfeer en stralen vertrouwen uit.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Kom al meer dan 30jaar bij Hans de Liefde, het
is nog steeds een voortreffelijke praktijk waar
goed wordt omgegaan met de klanten
Beste meneer Seibels,
Vriendelijk bedankt voor deze hartverwarmende review!
Het doet ons goed om te horen dat u met alle plezier komt bij Hans de Liefde komt. Dit zullen wij zeker aan hem doorgeven!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Afspraak zo maar per mail afgezegd zonder alternatieven te bellen. Even bellen was wel zo netjes geweest
Geachte heer Muntingh, dank voor uw feedback op Google. Graag willen wij onze persoonlijke excuses aanbieden voor het ongemak. Een afspraak wordt alleen verplaatst als het echt niet anders kan en normaliter nemen wij eerst telefonisch contact op, alvorens wij overgaan tot e-mail. Helaas is dit bij u niet gebeurd en wij betreuren dit zeer. Mocht u de behoefte hebben om hierover te praten, kunt u contact opnemen met onze praktijk manager Julie Dröge via 020-6140053.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste mevrouw Goedhart, uit uw beoordeling kunnen wij opmaken dat u geen goede ervaring heeft met onze praktijk, zonder bijbehorende uitleg. Graag komen wij dan ook met u in contact om te praten over uw ervaring en wellicht kunnen wij een passende oplossing bieden voor hetgeen er niet goed is verlopen. Wilt u dan ook contact opnemen met onze praktijk manager Julie Dröge via info@tandartspraktijkdeliefde.nl of 020-6140053. Alvast vriendelijk dank.
Money-driven dentist.
Dear sir, we are very sorry that you feel this way about our clinic. We would like to learn more about your experience. Since we do not know your name, we kindly ask you to contact our clinic manager Julie Droge via info@tandartspraktijkdeliefde.nl or 020-6140053. Only with your valuable feedback we can find a solution together and improve our dental care and servies. Thank you.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Good service. It is not my usual dental clinic. I had a brief "emergency" visit with Esther Brandjes (in English). She gave her recommendation to a dental surgeon and advised me on better steps to proceed quicker with tooth removal. Thank you!
Erg prettige tandartspraktijk. Vriendelijke medewerkers en een goede tandarts.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Fijne ontvangst en algehele sfeer. Duidelijke uitleg en er werd echt de tijd genomen. Voelt goed!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste mevrouw van Drongelen, omdat u alleen een beoordeling heeft gegeven zonder feedback, komen wij graag met u in contact om te praten over uw ervaring in onze praktijk. Wilt u dan ook contact opnemen met onze praktijk manager Julie Dröge via 020-6140053 of info@tandartspraktijkdeliefde.nl?
It was suggested that I see the chief of practice for a meridian reading. I had no idea this would be charged in a separate bill and would not be covered by my insurance policy under the dental package. I am not working due to a serious health condition and this bill is now too expensive for me to pay. I think this is poor customer care, that I was not warned about this being a separate charge, before I was invited for such a treatment. It has left me feeling very upset
Dear Lou, we are already in contact with you regarding your complaint about our services and we hope we can find a solution together.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Very happy to have found a natural dental practice. Very good care and attention. I only need to have an annual
check up as my daily dental routine is keeping my teeth clean and healthy.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Een fijne praktijk, met een hippe uitstraling en super aardige tandartsen en mondhygienisten. Omdat ze nog een aantal andere geallieerde locaties hebben kan ik altijd vlot terecht voor elke soort behandeling. Wat ik bijzonder vind is het persoonlijke contact. Dit is mijn beste ervaring ooit met een tandartsen praktijk en ik vind het absoluut de moeite waard om daarvoor de halve stad af te reizen.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Very professional and nice staff.
During the first check and cleaning session, I got all the explanations on how to take better care of my teeth hygiene and how to correctly use the brush and sticks. I highly recommend the place.
Dear Nere, thank you for the very kind recommendation. We are glad to learn that you enjoyed our services during your first visit and hope to keep this up for many years to come.
Vakkundige aardige tandarts, assistentes en andere medewerkers die alle tijd en aandacht voor je hebben. Ik ben niet zo'n fan van naar de tandarts gaan, maar bij deze praktijk heb ik daar geen moeite mee.
Deze Google-recensie is zonder tekst
I live very close and this dentist is highly recommended but the receptionists only speak Dutch so its impossible to make an appointment. I do wish they spoke English, but they seem not interested in expats as clients. Too bad! its a nice office!
Dear Ms. Sobiechowski, we are very sorry to learn that you weren't able to set up an appointment due to the receptionist who didn't speak English. This is something that shouldn't have happened. Please note that everyone in our clinic does speak English and we are still happy to provide you with the best dental care. Please contact our clinic manager Julie Dröge to discuss your experience and perhaps set up an appointment.
Hele fijne sfeer, kundige tandartsen.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Ik kom er al een hele tijd, het blijft warm en persoonlijk.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Al 25 jaar een zeer tevreden klant bij deze tandartspraktijk.
zorgvuldige behandeling en lekker flexibel met de net gemiste afspraak
Onze kinderen hebben zin om naar de tandarts te gaan!
Fijne biologische tandartspraktijk met kundige en vriendelijke mensen!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Eens angsthaas wat tandartsen betreft. Kom al vele jaren bij De Liefde. Erg professioneel en erg klantvriendelijk. Stabiel en zeer ervaren. Doet naam eer aan!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Was heel vriendelijk geholpen, met liefde, aandacht en expertise! Ben blij met mijn overstap, voelt goed hier!!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Echter zijn ze alleen op geld uit. De klant uitkleden onbeschoft personeel. Afspraken en belooftes niet nakomen. Onterecht nota's op mij af sturen. Alles schijn heilig. De naam liefde is wel juist voor geld en niet voor de patiënt. Echt jammer ik had me vergist. Laatste moest ze corrigeren wat ze fout gemaakt hebben bij het vullen van een kies en zeggen ze dat deze een fout is van Puk en wordt kosteloos gecorrigeerd worden. Achteraf krijg ik de rekening toegestuurd. Dit wordt een rechtzaak. Wordt gevolgd.....
Beste client, het is spijtig om te lezen dat enkele zaken niet goed zijn verlopen vanuit onze kant, waarvoor wij graag onze excuses aanbieden. Omdat wij u o.b.v. van uw gegevens niet kunnen terugvinden in ons systeem, en wij uiteraard een passende oplossing willen bieden voor de onterechte facturatie, verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met onze praktijk manager Julie Dröge via 020-6140053 of info@tandartspraktijkdeliefde.nl.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt voor uw beoordeling, Chela.
Maaike is een super lieve en super vrolijke en grappige (kinder)tandarts. Ze stelt de kinderen helemaal op hun gemak met haar vrolijkheid en grapjes en ze voelen zich 100% veilig, ook bij het boren en vullen van gaatjes. Mijn kinderen gaan heel graag naar de tandarts! 😀👍
Beste Marjolijn, veel dank voor deze lovende beoordeling. Zo fijn om te lezen dat uw kinderen graag onze praktijk komen. Zo zorgen we met elkaar ervoor dat ze de juiste basis hebben om hun gebit een leven lang gezond te houden!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
I had to use antibiotics after having my teeth cleaned even tough I brushed my teeth and used the mouthwash all the time.
When I call the clinic in the morning, I am told that it is only possible to come the next day :( . I asked desperately again and again that I am in pain with huge swallowed chin and they told me to make an appointment from Dental365. I felt so sad and frustrated. That is extremely unacceptable. In such emergency cases patient should always be looked again during day time as this is emergency. That was extremely horrible experience for me. I wish I never tried that clinic but it is too late for me.
Dear Mr. Tekin, please contact our clinic to set up an appointment to finish your treatment. If you're in pain and have periodontal issues, antibiotics will not solve these problems because the bacteria are still present. The recommended mouthwash is a tool to support the treatment, and will only take effect after the dental cleaning has been fully completed. You can set up a new appointment with the oral hygienist via info@tandartspraktijkdeliefde.nl / 020 614 00 53.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Geachte mevrouw IJzerman, omdat u alleen een beoordeling heeft achtergelaten komen wij graag met u in contact om uit te zoeken wat de reden is van deze beoordeling. Alleen met uw feedback kunnen wij onze zorg toetsen en verbeteren, en wellicht een passende oplossing bieden voor uw onvrede. Wilt u daarom contact opnemen met Praktijk Manager Julie Dröge via info@tandartspraktijkdeliefde.nl of 020-614 00 53. Dit wordt door ons zeer gewaardeerd.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Sanne, dank voor uw beoordeling op Google. Wij zien aan uw beoordeling dat er ruimte is voor verbetering. Omdat u geen review heeft geschreven, vragen wij u langs deze weg contact op te nemen met onze Praktijk Manager Julie Dröge via info@tandartspraktijkdeliefde.nl om te praten over uw ervaringen. Alleen met uw feedback kunnen wij onze zorg continu toetsen en verbeteren. Alvast vriendelijk dank voor de gedane moeite.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Een echte aanrader. Zeer vriendelijk en liefdevol behandeld door Maartje Damen-Brands.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Very professional and kind staff, with a great approach towards dental health care
Deze Google-recensie is zonder tekst
Heel fijne praktijk. De naam zegt het al je wordt liefdevol ontvangen en met respect behandeld. Ik stel het zeer op prijs dat ze de heersende status quo vanuit een hedendaagse en meer holistische bril herzien. Ik vertrouw dat ze doen wat nodig is en wat het beste ik voor mijn gebit en welzijn.
Super gestroomlijnde customer journey ;)
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Geachte heer Maccagnan, graag komen wij met u in contact om te praten over uw ervaring. Vanuit uw beoordeling zien wij dat u niet tevreden bent, maar helaas weten we niet waarom. Om onze zorg en service te verbeteren, horen we graag alsnog van u wat er is gebeurd. Wilt u daarom contact opnemen met onze praktijk manager Julie Dröge via info@tandartspraktijkdeliefde.nl of 020-6140053. Dit wordt door ons zeer gewaardeerd.
Professioneel, persoonlijk en vriendelijk. Biologisch en homeopatisch, voor mij de ideale tandartspraktijk.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bad service
Dear Mr. Laafifi, we would like to get in touch with you to learn more about your experience at our clinic. With your feedback we are able to improve our service and care. Please contact our Clinic Manager Eddy Trugillano via info@tandartspraktijkdeliefde.nl. This is very much appreciated by us. Thank you.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Top tandarts. Kijk verder dan standaard tandarts. zorgzaam snel en met aandacht. na lange zoektocht ben ik erg blij met deze tandarts.
Dank voor de mooie waardering, Rocco.
Tandarts Hans de liefde is een zeer bekwaam tandarts. Hij werkt zowel regulier als alternatief om problemen die het gebit veroorzaakt in de rest van het lichaam op te sporen dmv elektro acupunctuur. Dit is een aantal keer zeer effectief gebleken. Ik kan deze methode aanraden! Ik hoop dat er tandartsen volgen die ook op zijn manier werken want deze zienswijze holistische is hard nodig ! Mvg danielle cornelisen
Beste Danielle, dank voor de mooie review. We sturen 'm met veel plezier door aan Hans.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Well done Marjolein en co!
Hartelijk dank, Martin!
Alles prima. Op tijd geholpen.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Ziet er allemaal wel leuk uit alleen streeft zijn doel volledig voorbij. Goed op de marketing en website alleen in werkelijkheid een kleine tent die uit zijn voegen barst.
Entree receptie vrouw slecht bereikbaar en niet heel professioneel!
Bij een eerst bezoek gelijk een hele foto shoot, super leuk natuurlijk die kiekjes maar dat is lekker uitmelken als je ze recent nog bij een vorige tandarts hebt gehad.
De 40 minuten consult zou gaan over een persoonlijk plan - voor mij voelde het als 40 minuten upsellen en geld generen.
DIT VIEL MIJ BEHOORLIJK TEGEN. Ik denk dat ze even terug moeten gaan naar het orginele plan, dat klinkt leuk, want dit is de plan volledig misslaan wegens ongecontroleerde groei. Jammer
Beste Diederik, hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Het is spijtig te lezen dat we niet aan uw verwachtingen hebben voldaan, en bieden dan ook langs deze weg graag onze excuses aan. De röntgenfoto's zijn vaak nodig voor een goede diagnostiek. Wij raden mensen altijd aan om hun tandheelkundige historie en (recente) foto's op te vragen bij hun vorige tandarts en dit voorafgaand aan de intake aan ons door te sturen, zodat het wellicht niet noodzakelijk is om foto's te maken en u kosten bespaard. Nogmaals onze welgemeende excuses voor het feit dat wij niet aan uw verwachtingen voldeden. Mocht u de behoefte hebben om iets toe te voegen aan uw feedback, verzoeken wij u vriendelijk om contact op te nemen met onze praktijkmanager via 020 614 00 53 of info@tandartspraktijkdeliefde.nl.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Onverwachts moest de kies van mijn 7-jarige zoontje gisteren getrokken worden, wat was hij bang maar wat is hij fantastisch begeleid door iedereen daar! Ondanks de pijn van gisteren zei hij vanmorgen: mijn tandarts heeft het echt goed gedaan en hij is ook heel lief! Dank! Trots naar school vanmorgen met de kies in zn gekregen doosje!
Last minute, toch tijd voor vakmanschap met liefde!
Veel dank, Gijsbert
Heel graag gedaan, Gijsbert. Fijn om te lezen dat u snel en met liefde geholpen bent!
Wij zijn heel blij met deze praktijk. Niet eerder is een vulling zo zorgvuldig vervangen, zonder pijn achteraf en irritante rafelrandjes etc.. daarbij zijn ze ook nog eens heel lief voor de kinderen en leggen alles goed aan hen uit
Beste Lisa, hartelijk dank voor de mooie waardering. Wat ontzettend leuk om te lezen dat u en uw kinderen goed zijn geholpen!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Thank you, Chris!
Ik ben nu ruim een jaar in behandeling van een "bio tandarts" bij jullie. Echter heb ik nog nooit een afspraak gehad met de bio tandarts.
Afgelopen keer had ik een afspraak met de bio tandarts en mondhygiënist. Toen ik bij jullie aankwam, bleek er geen afspraak te staan. Dus ging ik zonder behandeling naar huis.
Er was naderhand een andere afspraak voor me ingepland bij de tandarts en mondhygiënist. Wederom was er weer geen afspraak gemaakt voor de tandarts. En ging ik weer naar huis zonder afspraak.
Ik wacht al een tijdje op de mondhygiënist. Ze is vergeten om de verwijsbrief in te vullen voor de kaakchirurg. Ik heb hier een paar keer over gebeld. Het formulier zou worden ingevuld wanneer de tandarts tijd zou hebben. Dit is nog steeds niet gebeurd. Kan dit worden ingevuld?
Ik heb gevraagd of ik telefonisch terug gebeld kon worden omdat ik elke keer een afspraak maak met de bio tandarts maar die nog nooit heb gezien en afspraken die worden ingepland en bij aankomst zijn er geen afspraken.
En wat blijkt.. ik ben niet teruggebeld.
Is dit hoe jullie met je klanten omgaan?
Beste heer Advany, we vinden het vervelend voor u dat het e.e.a. niet goed is verlopen vanuit onze kant. Dit had uiteraard niet mogen gebeuren. We zijn inmiddels met u in contact om een gepaste oplossing te zoeken. Voor nieuwe clienten raden we het aan om bij het inschrijven duidelijk aan te geven of men bij een algemene tandarts of holistische tandarts wilt om verdere teleurstellingen te voorkomen.
Kon niet ontdekken wat er holistisch aan de behandeling is. Ik ben zelf tegen fluorgebruik, daar werd verbaasd op gereageerd. De preventie-assistent die de gebitsreiniging deed, vond dat het niet zo'n kwaad kan als je het niet doorslikt. Ook niet de hoge dosis die je krijgt bij een fluorbehandeling bij de tandarts. Verder vind ik het opmerkelijk dat voor mijn kinderen de intake bij een tandarts plaatsvond, en 2 vervolgafspraken voor gaatjes bij nog twee andere tandartsen. Dus 3 verschillende tandartsen en 1 preventie-assistent in 3 bezoeken. Ik denk niet dat dat prettig is (m.n. voor kinderen) en ook niet bevorderlijk voor de continuïteit in de behandeling en het contact met de patiënt. De tandarts heeft niet met mijn dochter besproken wat 'gaatjes vullen' in gaat houden en wat er gaat gebeuren tijdens volgende afspraken (verdoving, etc) Wel vriendelijke mensen en mooie praktijk, maar ik miste dus de persoonlijke individuele biologische benadering.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Laura, dank voor de mooie waardering!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Robert Jan, hartelijk dank voor de vijf sterren!
Recently I started to look for a new dentist here in Amsterdam and I basically had two main requirements. It must be a dentist where I feel that I am in good hands and I am not scared to come again. I visited two places and in the end decided to go with De Liefde which more than fulfils both of my requirements. Here are some things I really like about De Liefde
* Friendly atmosphere. I have always been scared of visiting the dentist, now I am not anymore.
* Almost zero pain. One of the procedures I underwent was a root canal treatment and the whole process went so smoothly that I almost fell asleep.
* There are always two people taking care of me: the doctor and the assistant.
* At each phase of the procedure the doctor explains very clearly what is going to happen next, so there are no surprises.
All in all, I can highly recommend De Liefde.
Dear Jan,
Thank you for writing this wonderful review about our practice and your treatments. We are happy to learn that your dentist took the time to explain each step of the treatment and that you're not scared of the dentist anymore! I forwarded your review to the whole team. Thank you. We look forward to welcome you back soon. With kind regards, Laura - Tandartspraktijk de Liefde
Wat een fijne tandartsen praktijk!
State of the art apparatuur en vriendelijk en deskundig personeel.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Eric, hartelijk dank voor de goede beoordeling. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen in de praktijk. Met vriendelijke groet, team Tandartspraktijk de Liefde
Unieke ervaring, ik wist eerder niet dat er biologische tandartsen bestonden.