Tandartspraktijk Draga

Liendertsedreef 9
3815AA
Amersfoort

Neemt patiënten aan

Waarderingen
tandarts Spoed
tandarts Spoed 24/7
tandarts Nascholing
tandarts Certificaat

Openingstijden

  • maandag
    8:30 - 17:00
  • dinsdag
    8:30 - 17:00
  • woensdag
    8:30 - 21:00
  • donderdag
    8:30 - 17:00
  • vrijdag
    8:30 - 17:00

Specialisaties

  • Algemene tandheelkunde
  • Tandvlees behandeling
  • Wortelkanaal behandeling
  • Kroon- en brugwerk
  • Implantaten
  • Protheses-kunstgebit
  • Tanden bleken

Faciliteiten

This practice has not loaded any facility informations yet!

Wat vinden de patiënten

3.9

18 waarderingen
Onlangs een bezoek aan de tandartspraktijk gebracht?

Deel nu uw ervaring met andere patiënten

Schrijf je waardering
Eva Vleeskruyer 08/01/2022 - 17:00

Een vriendelijke tandarts met fijn personeel, overlegt duidelijk over de mogelijkheden en de kosten. Geduldig met kinderen. Ik ben nu op mijn gemak bij de tandarts, terwijl ik vroeger bang was. Dank!

Denny Huismann 22/12/2021 - 11:47

Een slechte tandarts ooit in Amersfoort , niet eens bereikbaar. Geen vriendelijk personeel, persoon gegevens hebben ze niet op orde het is echt een teringzooi daar,

Reactie van/namens: Tandartspraktijk Draga

Ik heb meerdere curssussen gevolgd. Ik voer behandelingen uit die weinig tandartsen in Amersfoort beheersen. We zijn de hele dag telefonisch en per email bereikbaar, van 08:30 tot 17:00. Misschien is jouw telefoon stuk. Wij hebben ook het allervriendelijkste personeel, personeel waar jij nog wat van kan leren. Het ligt dus allemaal aan jou. Krijg zelf maar de tering.😘

Jos Hoeksema 20/12/2021 - 02:46

Wat een zelfingenomen kerel. Veel afspraken worden afgezegd. Onxeskundig. Personeel wisselt steeds en spreekt geen nederlands. Wat een onhygiënisch praktijk . Een prutser is het. Nee ik raad het iedereen af om hier naar toe te gaan.

Reactie van/namens: Tandartspraktijk Draga

Jos krijgt zijn zin niet en grijpt dan maar naar internet-shamen. Jos Hoeksema heeft 2 rekeningen niet betaald. De ene rekening is 4 maanden oud en de ander is 3 maanden oud. Ons factoringsbedrijf, die de facturen beheert en de betaling daarvan, stuurt na verloop van tijd herinneringen. En na herinneringen stuurt het factoringsbedrijf aanmaningen. En als je dan nog niet betaalt, dan stuurt het factoringsbedrijf de rekeningen automatisch door naar de volgende halte: het incassobureau. Jos moet dus bovenop beide rekeningen, heel begrijpelijk, ook nog incassokosten betalen. Maar Jos zou Jos niet zijn als hij daarop wat wist te verzinnen. Hij belt onze praktijk. Ik zit midden in een behandeling maar wordt naar de telefoon geroepen, omdat Jos niet met mijn assistente wil praten.... Want ze spreekt nog geen Nederlands. Niet omdat ze niet wil, maar omdat ze net 3 weken in Nederland is en ze moet nog met haar cursus Nederlands beginnen. Ze is een zeer hoog opgeleide tandartsassistente uit Duitsland, die ik nodig heb voor mijn werkzaamheden in de implantologie en chirurgie. Ze vervangt mijn vaste assistente die al 9 maanden ziek is. Het is in deze tijden onmogelijk om nog aan personeel te komen. Maar ik heb mijn redding gevonden: een gekwalificeerde assistente uit Duitsland die verliefd is geworden op Nederland. Jos vraagt mij of 'de rekening' voor de verzekering niet naar volgend jaar kan. Verzekeringsfraude dus. De patiënt in mijn behandelstoel moet ondertussen maar even de poging van Jos afwachten Ik zeg hem dat ik verder moet met mijn behandeling en dat ik zijn verzoek zal behandelen. Ik heb hem gemailed, dat ik niet van plan was om verzekeringsfraude te plegen. Ik nam het hem ook niet in dank af dat hij met zijn verzoek, mij zou opzadelen met meer dan 100 euro aan incassokosten. Ook vertelde ik hem, dat ik het niet op prijs stel dat hij mijn personeel discrimineert. In zijn email aan mij snapte hij niet waarom ik personeel met een buitenlandse achtergrond aanneem. Jos is momenteel op zoek naar een nieuwe praktijk. Desalnietemin krijgt Jos, van mij, voor zijn mooie recentie, ... 5 volledig Nederlandse assistenten! 🙋🏼‍♀️🙋🏼‍♀️🙋🏼‍♀️🙋🏼‍♀️🙋🏼‍♀️

Noémi Molnár 12/12/2020 - 20:03

Reactie van/namens: Tandartspraktijk Draga

Oh, thank you miss Molnár for your beautifull rating!🤗 Now I have to do even more my best to get you the best treatment! Thank you!

Francien paas 29/07/2020 - 16:46

Super fijne tandarts echt een vakman ook de assistente is erg lief Ik heb erg last van angst maar ze zijn er geduldig en stellen je gerust. Kan deze tandarts zeker aanbevelen heb meerdere dingen laten doen boven gebit en een frame alles zat gelijk perfect. Top werk heel erg bedankt. Mvg Francien Boomkens.

Zoe van walsum 13/07/2020 - 12:01

Mijn ervaring bij deze tandartspraktijk is erg goed! Het personeel is bijzonder vriendelijk en ze zijn erg flexibel met afspraken, zo kun je vaak kiezen tussen 2 locaties in Amersfoort en ze zijn ook open op woensdagavond en zaterdag. Makkelijk om te combineren met werk of als je door pijn snel geholpen wilt worden. Ik vind het prettig hoe tandarts Draga van tevoren de behandeling stap voor stap je met je doorneemt. De praktijk in Vathorst is de mooiste/modernste van de twee.

Janske Hofman 09/07/2020 - 19:07

Op zoek gegaan naar een tandarts die mijn facings kon vervangen en de nieuwe nog mooier maken. Dat is gelukt bij deze tandarts. Hij heeft echt prachtig werk afgeleverd. Ook nam hij alle tijd om samen te kijken hoe ik het wilde. Ik zou hem, betreft cosmetische ingrepen, zeker aanraden!!

Z. D. 27/03/2020 - 18:13

Mensen pas op bij deze praktijk, wat een onproffesioneel praktijk met een onproffesioneel eigenaar c.q. tandarts. Afspraken worden niet nagekomen en clienten worden belachelijk gemaakt met allerlei dingen wat niet waar is! Van provocerend taalgebruik naar leugens van alles te vinden hier.

Reactie van/namens: Tandartspraktijk Draga

Huseyin Dogan en Ramazan Dogan

Christiaan Vrieling 28/01/2020 - 22:35

Een paar jaar geleden ben ik overgestapt naar tandartspraktijk Draga in Amersfoort Vathorst. Destijds heb ik bewust de keuze gemaakt voor een kleinere praktijk omdat de vorige in mijn ogen te commercieel was geworden en mij, bij elk bezoek, de ene naar de andere 'noodzakelijke' ingreep probeerde te verkopen. Tandarts Draga vind ik kenmerken door zijn laagdrempeligheid en praktische oplossingen. Als een ingreep niet nodig is, dan zal je dat denk ik ook niet van hem horen. Onlangs heeft Draga bij mij een aantal facings geplaatst waar ik erg tevreden over ben en dat tegen hele acceptabele kosten. Ook de ingreep zelf is gewoon gegaan zoals het hoort. Kortom erg tevreden!

Jeroen Veenendaal 31/12/2019 - 00:51

Arrogant mannetje, gaat zichzelf nog wel een keer tegen komen.

Reactie van/namens: Tandartspraktijk Draga

Hoi Jeroen! Dankjewel voor je mooie review! Je hebt je review, denk ik, alleen bij de verkeerde praktijk geplaatst. Want we kennen helemaal geen Jeroen Veenendaal. Maar wat het ook is, ik hoop dat je er op een prettige manier uitkomt met jouw eigen tandarts, probeer het eens met argumenten of zo. En voor nu: neem nog een oliebol en een 🎆🎉🎊 'happy new year!'✨🎉🧨

K. Kay 24/10/2019 - 00:01

*Er loopt een klacht over deze tandarts bij de Autoriteit Persoonsgegevens* Nooit heb ik een incompetentere en harteloze arts meegemaakt. Deze arts heeft totaal geen interesse in het welzijn van zijn patiënt. Afspraken worden niet nagekomen. De arts zou ons terugbellen, maar na uren belt zijn assistent met de mededeling dat hij geen tijd heeft. Meerdere keren gevraagd of wij de arts konden spreken, omdat een patiënt van hem een infectie had. De assistent gaf aan het even na te vragen aan de arts, maar kwam al snel terug met het antwoord “hij wil niet praten”. Wanneer er getracht wordt een afspraak te maken, is de eerst volgende mogelijkheid “over enkele weken”. Ik heb nog nooit eerder een review over wat dan ook geplaatst. Maar deze situatie vind ik zo stuitend dat ik het wil delen. Voor deze arts is de gezondheid van zijn patiënt niets waard. *reactie op meerdere rekeningen die openstaan* Er zouden vermoedelijk 2 rekeningen uit 2017 openstaan van rond de 90 euro totaal uit mijn hoofd. Deze rekening zijn nooit terecht gekomen bij ons. Alle andere rekeningen daarna zijn betaald. Onlangs hebben wij bericht gekregen dat het openstaande bedrag van €90 opgelopen is tot ruim €700 euro. Dit door incassokosten. Infomedics uit Almere treedt op namens deze tandarts. Zoek aub de recensies van dit bedrijf op Google. Al met al is na kennisgeving het totale bedrag meteen betaald.

Reactie van/namens: Tandartspraktijk Draga

Als jullie meerdere rekeningen van 2,5 jaar oud nog steeds niet hebben betaald, dan houdt het zelfs bij ons een keer op. reactie op: *reactie op meerdere rekeningen die openstaan* Eigenlijk is de ellende met jullie zelfs al vanaf 2010 bezig. We hebben de history van alle rekeningen aan jullie nagekeken, en tot op de dag van vandaag hebben jullie het gepresteerd om geen enkele rekening op tijd te betalen. Geen enkele keer is onze rekening aan jullie binnen de 37 dagen (1 maand + 1 week) betalingstermijn betaald. Elke keer is er pas betaald na of een eerste herinnering, tweede herinnering, 1ste of 2de aanmaning. En in 2012 was het historische moment uiteindelijk daar: de eerste rekening van ons aan jullie ging naar de deurwaarder! En wat betreft deze rekeningen uit 2017 en 2018: Wij hebben jullie in 2018 meerdere malen ook telefonisch gevraagd de rekeningen te eindelijk te betalen. Jij stond in 2018 zelfs bij ons aan de balie met de mededeling dat je het niet eens was met wettelijke incassokosten. Je zegt vervolgens: "Deze rekening zijn nooit terecht gekomen bij ons". Hoe bedoel je dat precies? Sinds 2010 zijn de nota's altijd bij jullie aangekomen, waarna jullie ze weer te laat gingen betalen. Maar juist deze 10 nota's, herinneringen, aanmaningen zijn allemaal verdwenen in een zwart gat in het universum? Zijn ze opgegeten door jullie hond? Was de postbode 3 jaar ziek? Je stond in 2018 zelf aan de balie met de rekeningen in de hand, met de mededeling dat je het niet eens was met de in Nederland geldende wettelijke herinneringskosten op deze rekeningen. ....dus....de aap is nu wel uit de mouw...en de koek is op... amen. Waardering rampenpatiënten: .... ... nul sterren... ☆☆☆☆☆

Fred Klerks 08/09/2019 - 02:28

Vandaag voor het eerst bij tandarts Draga geweest, er was bij mij een vulling uitgekomen. De tandarts heeft mijn kies perfect van een nieuwe vulling voorzien. De tandarts nam alle tijd om het uit te leggen wat hij ging doen. Ik heb werkelijk nog nooit zo een goede tandarts gehad, de verdoving die ik kreeg voelde ik niet eens. Daarna heeft hij mijn gebit gereinigd , zo goed en uitvoerig is mijn gebit nog nooit gereinigd geweest !!! Tandarts Draga zou ik iedereen willen aanraden, hij krijgt van mij een dikke 10. Mvg Fred Klerks

Reactie van/namens: Tandartspraktijk Draga

Hartelijk dank voor jouw review en jouw lovende woorden. Ja, je was bij ons voor het eerst in de praktijk, samen met jouw vrouw. Wij vonden jullie bezoek ook aangenaam en gezellig. Na mijn interesse voor jullie bezoek aan onze praktijk, gingen de gesprekken al snel over werk, actualiteiten, eigenlijk over van alles. Zo weet ik nu dat je voor het vervoer van gevaarlijke stoffen heel wat vrachtwagendiploma's nodig hebt. En dat jullie soms om 03:00 al uit je nest moeten om te gaan rijden! Ik zou dat niet kunnen. Jammer voor jullie dat de concurrentie uit Oost Europa nog steeds zeer hoog is. Niet eerlijk lijkt me. Maar jij zou in principe zo ergens anders werk kunnen vinden. Je hebt een rustige en evenwichtige persoonlijkheid, iemand die je belangrijke of moeilijke werkzaamheden gerust kan toevertrouwen en...gewoon een gezellig en sociaal mens. Daarom krijgt deze patiënt van ons.... ....de volle 5 sterren rating!....⭐⭐⭐⭐⭐

Margrete Odgaard 12/06/2018 - 22:00

Bas V. 13/07/2017 - 14:33

Fijne tandarts met aandacht voor de patiënt. Tandarts Draga is bijzonder goed met angst patiënten en kinderen. Straalt een en al rust en zelfvertrouwen uit. Assistente Marjolein is een alleskunner en altijd bereid een de extra stap te doen om de patiënten van dienst te zijn.

John van der Velde 09/05/2017 - 18:43

Helaas door verhuizing nu weg bij deze fijne tandartspraktijk. Altijd netjes en goed geholpen. Top!

Wendy Kruijd 26/01/2017 - 13:02

Een tandarts die de tijd neemt voor zijn cliënten. Geeft goed advies stelt je op gemak. Meestal ga ik met zweet handen naar een tandarts toe. Maar bij tandarts Draga is dat een stuk minder. Een fijn adres gevonden voor de onderhoud en behandelingen van mijn gebit.

Jan-Marcel Vellinga 09/09/2016 - 14:05

Bijzonder fijne, professionele begeleiding

S Netherlands 13/01/2015 - 01:10

Zeer vakkundige tandarts, na meerdere jaren nog steeds een zeer tevreden patient.