Dental Clinics Amersfoort Hogekwartier

Openingstijden
-
maandag
8:00 - 17:00 -
dinsdag
8:00 - 17:00 -
woensdag
8:00 - 17:00 -
donderdag
8:00 - 17:00 -
vrijdag
8:00 - 17:00

Welkom bij uw tandarts in Amersfoort
Welkom bij Dental Clinics Amersfoort Hogekwartier. U vindt onze praktijk tegenover het Amerena zwembad in de wijk Hogekwartier. Bij ons kunt u terecht voor de beste kwaliteit mondzorg, binnen een plezierige en moderne praktijkomgeving.
Een tandartsbezoek zal niet direct uw favoriete bezigheid zijn. Ons enthousiaste team van tandartsen, mondhygiënisten, (preventie)assistenten en baliemedewerkers maakt het u daarom zo aangenaam mogelijk. Met een gastvrije ontvangst, persoonlijke aandacht en een vriendelijke behandeling.
Wij behandelen u met de modernste apparatuur en volgens de nieuwste technieken en behandelmethoden. U kunt bij ons terecht voor algemene tandheelkunde en mondzorg in de breedste zin van het woord. Precies de facetten waar patiënten ons sinds jaar en dag om waarderen. Dit geldt ook voor angstige patiënten die bij ons speciale aandacht en begeleiding krijgen.
En omdat voorkomen beter is dan genezen, besteden wij veel aandacht aan preventieve tandheelkunde. Ons team van preventie-assistentes en mondhygiënistes staat voor u klaar om u te adviseren en te helpen bij het gezond houden van uw mond.
Complete mondzorg bij Dental Clinics Amersfoort Hogekwartier
Dé tandarts in Amersfoort Hogekwartier en omgeving voor volwassenen en kinderen.
Al meer dan 18 jaar een begrip in Amersfoort.
Wij werken met de modernste apparatuur.
Gastvrije ontvangst, persoonlijke aandacht en een goede en vriendelijke behandeling.
Voor o.a. protheses, implantologie, esthetische tandheelkunde en een onzichtbare beugel van Invisalign.
Wij helpen ook angstige patiënten.
5 dagen per week geopend.

Specialisaties
- Algemene tandheelkunde
- Tandvlees behandeling
- Wortelkanaal behandeling
- Kroon- en brugwerk
- Mondhygiëne
- Implantaten
- Protheses-kunstgebit
- Facings
- Tanden bleken
- Orthodontie
- Kindertandheelkunde
- Cosmetische tandheelkunde
- Geriatrische tandheelkunde/ouderen

Team

Faciliteiten
- Mondhygiënist(e) aanwezig
- Spoed
Paginering
Deze Google-recensie is zonder tekst
Meer dan 40 minuten in de wachtstand ("u wordt als eerstvolgende geholpen").
Beste meneer, mevrouw,
Erg spijtig om te lezen dat u zo lang heeft moeten wachten tot u telefonisch te woord werd gestaan.
Helaas kunnen we niet uit uw verhaal halen op welk tijdstip u heeft gebeld. Wellicht was het net in de pauze en stond het antwoordapparaat er niet op of was er sprake van een storing.
Wilt u anders even telefonisch contact opnemen met de praktijkmanager, dan kijken wij graag met u welk moment dit was. Dan beantwoorden wij ook graag eventuele vragen die u misschien nog heeft. Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Vriendelijk personeel en goed & snel geholpen
Ik ben vooral tevreden omdat ze mijn vrees voor de tandarts wegnemen... Bij verdovingen wordt eerst met een pasta mijn tandvlees verdoofd voordat de spuit er in gezet wordt.... Het is geen 5 sterren omdat ik nu al bijna 2 jaar met een afgebroken kies rond die twee jaar geleden ook opgelost zou worden. Heb het gevoel dat ze een persoonlijke relatie niet belangrijk vinden.
Beste heer Bosma,
Hartelijk dank voor uw terugkoppeling en heel fijn dat wij uw vrees hebben kunnen verminderen.
Wat wij in uw kaart zien is dat u de laatste tijd alleen bij de mondhygiëniste bent geweest en niet voor een controle bij de tandarts. Voor het laatst bent u op controle geweest bij de vorige praktijk (2020). Uiteraard willen wij graag kijken wat wij voor u kunnen betekenen met uw afgebroken kies. U heeft gelukkig al een controle afspraak staan, wij zullen uw reactie met de behandelaar bespreken.
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Nadat ik 5 weken heb gewacht op een gebits reiniging omdat bijna alle artsen op vakantie waren. Vijf minuten voor mijn afspraak werd ik gebeld dat het niet door zou kunnen gaan omdat de mondhygiënist "Safijja" niet naar werk was gekomen omdat zij zelf een afspraak had bij haar arts. Ik stond toen al voor de deur en heb binnen om een andere arts gevraagd maar de receptie kon niks voor mij betekenen. Voor niks vrij genomen van werk en ze konden ook niks vergoeden, maar als een cliënt dit zou doen krijg je een boete. Direct dossier opgevraagd en door laten sturen naar mijn nieuwe tandarts want dit was niet de eerste keer dat zoiets gebeurt.
Beste heer Elchelabi,
Zoals gisteren met u besproken betreuren wij ook de situatie van gisteren. Wij wilden graag voor u op zoek naar een zeer spoedige oplossing omdat wij gisteren geen mondhygiënist in huis hadden. Helaas wenste u dit niet. Uiteraard betreuren wij het ook dat dit voor u geresulteerd heeft in de melding van uitschrijving. Zoals gisteren tegen u gezegd, ontvangen wij nog graag per e-mail naar welke praktijk wij uw dossier mogen toe sturen, zodat wij dit voor u in orde kunnen maken.
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Klantenservice duurt een eeuwigheid.
Beste Franslyn Nsingi,
Bedankt voor uw review. We hebben vorige week last gehad van een telefoonstoring waardoor we slecht bereikbaar waren. Onze excuses voor het ongemak. Mochten we nog iets voor u kunnen betekenen, dan horen we het graag telefonisch of per mail.
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
De slechts geregelde tandarts ooit, 7 maanden aan het wachten en alweer afspraak verplaatst 2 maanden later👎🏽
Geachte heer/mevrouw,
Dank u wel voor uw review. Graag zouden wij voor u willen nagaan waarom dit zo is gelopen.
Wij hebben uw gegevens helaas niet kunnen vinden. Wilt u zo vriendelijk zijn om contact op te nemen met de praktijkmanager? Alvast bedankt voor de genomen moeite.
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Krijg ik een reactie van de praktijkmanager Yvette Meijer:
''Wij betreuren het zeer dat u zich zo in de steek gelaten heeft gevoeld maar wij herkennen het niet.
U heeft gebeld en de praktijk heeft u verwezen naar de spoeddienst met een nummer wat u kunt bellen.
De spoeddienst is er speciaal voor dit soort ongevallen. U had dan terecht gekund bij een andere tandarts in Amersfoort.''
Ik ben nergens toe doorverwezen, de receptioniste heeft mij gezegd ''er is geen plek wij zitten vol'' DE SPOED DIENST HEEFT MIJ DOORVERWEZEN NAAR JULLIE. Weer sta ik perplex door de reactie van Dental clinics, ongeloofelijk!!!!!!!!!!!
Beste mevrouw Radpour,
Per mail hebben wij reeds gereageerd op uw klacht. Hierin hebben wij ook uitgelegd waarom we aan de telefoon hebben verwezen naar de spoeddienst in plaats van onze eigen praktijk. Zoals we in de mail al aangaven betreuren wij het zeer dat u zich door ons in de steek gelaten heeft gevoeld.
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Wat een fijne behandeling. Werkt erg netjes en maakt je gebit weer prachtig.
Super tevreden!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Hallo Jef T,
Bedankt voor de vijf sterren.
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste mevrouw Doeschot,
Bedankt voor uw review. Zou u telefonisch of per mail contact met ons willen opnemen zodat we de reden van uw ontevredenheid kunnen bespreken? Onze praktijkmanager zoekt graag samen met u naar een oplossing. Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Het was goed en netjes .
Slecht en slecht. Mijn vrouw heeft haar tanden laten implanteren en de tandarts stuurden haar daarvoor naar Woudenberg. Woudenberg heeft haar afspraken naar Dental Clinics gestuurd en zij zouden dat aan mij door hebben moeten geven, maar dat hebben ze nooit gedaan. Wij zijn toen zelf naar Woudenberg geweest en er is geen garantie meer, dus we moeten alles zelf betalen. Daarna heeft mij vrouw facings gedaan. De facings zijn heel slecht gedaan. Mijn vrouw heeft hiervoor meerdere keren afspraken gehad, maar haar klachten worden niet serieus genomen.
Beste heer Hoseini,
Op 22 maart jl. hebben wij elkaar aan de telefoon gehad en hebben wij u gevraagd uw verhaal voor ons op de mail te zetten zodat wij goed naar de zaak zouden kunnen kijken. U zou 27 maart weer terug naar Woudenberg gaan en ons de dag erna alles mailen. Helaas hebben wij tot op heden nog niks van u ontvangen. Wij ontvangen dus graag uw informatie zodat wij naar uw zaak kunnen kijken en verder met u er over in gesprek kunnen.
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Zeer vriendelijke en kundige tandarts
Ik ben altijd super tevreden geweest met deze tandarts. Ze hebben me geweldig geholpen toen ik was gevallen en mijn voortand eruit lag. Ik heb hen naderhand een kaart en chocolade gegeven omdat ik zeer tevreden was.
Op 24-2 kwam ik en stond er geen afspraak. Ik ben toen netjes te woord gestaan al vond ik het niet leuk. Als ik namelijk een afspraak vergeet krijg ik zonder pardon een factuur!
Op maandag 27-2 mocht ik terugkomen. Bij binnenkomst bleek de mondhygiëniste niet op de hoogte van mijn dossier en angst. Ze wist niets van mijn beugel en implantaat wat eraan zat te komen.
Ze had weinig tijd voor mij. Als je daar in de stoel ligt en je krijgt de keuze; of in 2 keer of er snel doorheen gaan dan op zo’n moment kies je dan maar er snel doorheen gaan. Aangezien ik iemand ben met veel tandsteen vaak leek me dat het beste, maar prettig voelde het niet. Toch kreeg ik achteraf een gepeperde rekening van ruim €120. Ik heb hier over gebeld om netjes aan te geven dat ik niet tevreden was over deze afspraak, hele verhaal gedaan en in de week erna zou ik worden teruggebeld want ik wilde niet gelijk een slechte recensie schrijven na alle goede hulp. Ik ben in die hele week niet terug gebeld. Gisteren weer gebeld en moest weer het hele verhaal doen. Ik zou gisteren worden gebeld maar weer niet gebeld. Vandaag nogmaals gebeld en die dame kon weer niets vinden in het systeem.
U begrijpt hopelijk wel dat ik met deze gang van zaken niet blij ben.
Beste mevrouw Bottema,
Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons dat er ontevredenheid is ontstaan. We hebben elkaar inmiddels telefonisch gesproken om u een oplossing aan te bieden.
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Na de laatste behandeling ben ik zeer terughoudend geworden of beter gezegd angstig. Normaal nooit last met verdoven, maar nu? Ik heb enorm de schrik gekregen en vervolg consult, gelukkig door externe zaken, af kunnen wimpelen. Ben ooit door andere geholpen en voelde je wel een prikje, maar dit sloeg alles. Jemig. Weer terug bij af
Beste heer Velthuizen,
Hartelijk dank voor uw feedback. Enorm spijtig om te horen dat de laatste behandeling niet naar wens is verlopen. Wij willen graag de gewenste zorg kunnen bieden aan onze patiënten. Indien u de volgende keer een andere behandelaar wenst, dan is dat uiteraard mogelijk.
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Very nice service
Deze Google-recensie is zonder tekst
Goeie tandarts vriendelijk personeel !
Keurig te woord gestaan en geholpen door vakkundige medewerkers.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Mijn voortand afgebroken kon dezelfde dag nog gemaakt worden ben er heel erg blij, top tandarts👍
De eerste tandartspraktijk die je dus letterlijk blij verlaat. Sympathiek onthaal en lieve tandartsen met dito assistenten!
Really nice crew, they made me feel very relaxed. Raquel (my dentist) is very professional and kind. I am very happy with their services.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Professioneel en zeer informatief.
Deze Google-recensie is zonder tekst
De beste tandheelkundige kliniek
Jammer dat ik verkeerd ben voorgelicht. Ik zo 12 euro per tand (maximaal 3) moeten bijbetalen. Nu een rekening van de zorgverzekering van 87,00 euro ontvangen. Voel me een beetje besodemieterd.
Bedankt voor de review. Het is erg vervelend als de kosten hoger uitvallen dan verwacht. We hebben dit ook met elkaar besproken en ontdekt dat er niet correct is vergoed door de zorgverzekeraar.
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Ze waren erg netjes , vriendelijk en deskundige artsen .Zeer tevreden met alles.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Vriendelijke tandarts. Je voelt je er direct op je gemak. Goed geholpen. Duidelijke uitleg over de toestand van je gebit.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Vandaag geholpen door Senem, erg professioneel en aardig. Ik kom zeker terug bij Senem!
Arish Saeed Arish
Senem is een topper, ze heeft me vandaag voor het eerst geholpen. Ze legt alles zeer duidelijk uit. Was een zeer enthousiaste meid waar ik zeker weer heen zou gaan, ze gaat zeer goed om met der cliënten. Zeker een aanrader !
Goed en aardig,
Geeft goed advies met volgorde heel blij met Senem Yilmaz (preventie-medewerker)!!!
vriendelijke tandarts, is belangstellend, legt uit wat er gaat gebeuren.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Hele prettige tandarts en mondhygiëniste. Enorm goed geholpen door preventie-arts Senem. Is geïnteresseerd in de mensen en legt stap voor stap uit wat ze gaat doen en waarom ze dat doet. Complimenten!
Vriendelijk personeel, denken mee, professionele behandeling.
Deze Google-recensie is zonder tekst
He cleans thoroughly, but is realy a bit too rough while doing that.
Beste Boris,
Bedankt voor de feedback. Een gebitsreiniging kan soms voor wat ongemak zorgen. Geef het gerust aan tijdens de behandeling. Dan stoppen we even of proberen we het op een andere manier te doen die prettiger is voor jou.
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Very good doctor!He do is job very good.Thank you.
Thank you for your kind review!
Best regards,
The Dental Clinics team
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Oumaima El Iraki,
Wat jammer om te zien dat u niet tevreden bent over onze praktijk. Kunt u telefonisch of per mail contact met ons opnemen? Onze praktijkmanager bespreekt dit dan graag met u. Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt!
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt!
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt voor de vijf sterren!
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt!
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Ik zit al 25 aan de lijn als ‘u bent de eerst volgende die word geholpen’. Nog 5 minuten en ik rij er gewoon zelf heen om iemand te kunnen spreken 😂 Vreselijk dit.
Bedankt voor uw review. We hebben te maken gehad met een telefoonstoring. Gelukkig heeft u ons daarna wel kunnen bereiken en hebben we dit ook kunnen uitleggen. Graag bieden wij u nogmaals onze excuses aan voor de vervelende situatie.
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Ik had al eerder een recensie geplaatst over de bar slechte service hier bij voormalig Tetragon, nu Dental Clinics.
Nu werd ik een tijdje geleden over deze recensie gebeld door de eigenaresse die mij zo goed mogelijk probeerde te helpen. Naderhand was de vraag of ik de recensie wilde verwijderen. Ik deed dit omdat ik dit toch wel weer een fijne service vond.
Nu plaats ik toch weer een recensie omdat ik precies weer hetzelfde gevoel heb en me nog steeds niet geholpen voel.
Ik ben bij mijn laatste afspraak 5 minuten te laat gekomen vanwege een belangrijk examen op school, en heb dit ook gemeld. De receptioniste vertelde mij zo snel mogelijk te komen en dit deed ik dus ook. Toen ik aan kwam hoorde ik dat de tandartsafspraak niet meer door gaan en zei zij dat dit mijn eigen schuld was omdat ik 10(???) minuten te laat was.
Ik heb net gebeld om een nieuwe afspraak in te plannen en ik kan pas over 2 maanden weer terecht, en dit terwijl ik dus al een jaar wacht op een simpele controle.
Als je hier door 4 verschillende mensen geholpen wilt worden en nou niet precies weet wie wie is en wie wat doet is dit echt the place to be. Ik voelde me onwijs een nummertje en ook vaak niet gehoord of begrepen. De ene tandarts, mondhygienist, ortho of wat dan ook zegt wat anders dan de ander waardoor er bij mij erge verwarring ontstond. De receptioniste waar iedereen het over heeft en over klaagt werkt hier overigens gewoon nog steeds, en nog steeds voel ik me door haar nog steeds niet serieus genomen.
Zo jammer gewoon dit. En zo onnodig.
Beste Kristy,
Bedankt dat je naar aanleiding van de review en ons eerdere gesprek weer contact hebt opgenomen. Wij zijn blij met al onze patiënten, maar we willen ook graag dat onze patiënten blij zijn met ons. Daarom nemen we klachten zeer serieus en proberen we met het hele team hier van te leren. Voor de meeste klachten is vaak snel een oplossing te vinden, maar soms duurt het langer of lukt het niet om samen tot een oplossing te komen. In dat geval is het soms voor beide partijen beter om afscheid te nemen.
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Goede ervaringen met in ieder geval mijn 'vaste' tandarts Eva en de mondhygieniste. Beiden deskundig en vriendelijk. DIK tevreden!!
Beste Willy, we zijn blij om te lezen dat u dik tevreden bent met tandarts Eva en uw mondhygiëniste. Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
vriendelijk, deskundig. Denken mee (Had de mazzel dat mondhygiëne gelijk aansluitend kon a.g.v. vrijgekomen plek in hun planning).
Deze Google-recensie is zonder tekst
Hallo Marieke,
Bedankt voor de vijf sterren!
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt!
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Daniël is een bekwame mondhygiënist die duidelijk uitlegt en een persoonlijke touch toevoegt aan zijn communicatie met cliënten. Absoluut een aanrader!
Beste Jantine,
Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over de behandeling en uitleg. Bedankt voor het delen van uw ervaringen.
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Personeel is vriendelijk en behulpzaam maar de napijn van een gebitsreiniging viel mij wel wat tegen.
Beste Daan,
Een gebitsreiniging kan soms zorgen voor gevoeligheid in de mond. Over het algemeen geldt dat hoe gezonder je tandvlees is, hoe minder last je tijdens en na de behandeling ervaart. Mocht je hier vragen over hebben, dan kun je ons altijd even bellen en vragen naar onze praktijkmanager of het aangeven tijdens de volgende afspraak.
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt!
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt!
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Goede praktijk. Ik heb geen klachten en altijd correct behandeld!
Beste Jan,
Wat fijn om te horen. Bedankt!
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Enorm meedenkend met tandartsangst. Ik wil eigenlijk 6 sterren geven
Beste Maico,
Wat een mooi compliment. Bedankt!
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste mevrouw Theunis,
Bedankt voor uw feedback.
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt!
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Prima tandarts, goede zorg en aandacht
Bedankt! We zijn blij dat u tevreden bent over onze zorg.
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt voor de mooie beoordeling!
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Wees voorzichtig.Ik raad deze kliniek niet aan omdat de vulling er op de tweede dag al uitvallen.De tandarts houdt ten onrechte bij welke tanden er zijn gedaan en misleidt iedereen.Ik heb een afdruk laten maken van mijn gebit wat ten onrechte is gedaan en ik kreeg te horen dat ik ervoor moest betalen ondanks mijn eerdere reacties.,😡
Beste meneer Koscielniak,
We vinden het jammer dat u niet tevreden bent over de geleverde zorg. We nemen klachten zeer serieus en zijn daarom al eerder met elkaar in gesprek gegaan. Wij hebben u destijds uitgelegd waarom de vulling is uitgevallen en hebben u een begroting meegegeven voor het behandelplan om de oorzaak te verhelpen. Omdat u, na het starten van de behandeling, nog niet tevreden was over het resultaat, hebben wij u kosteloos een alternatief aangeboden om dit op te lossen. U heeft gekozen om hier geen gebruik van te maken. Mocht u dat alsnog willen of vragen hebben over de nota, dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen.
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Hallo Stefan,
Bedankt voor de positieve beoordeling. We zijn blij dat je tevreden bent bij ons.
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
De meeste verschrikkelijke en arrogante receptioniste ter wereld. Heel respectloos tegenover cliënten en er valt geen fatsoenlijk gesprek mee te voeren. Ik hoop dat hier wat mee gedaan wordt. Wij zijn in ieder geval overgestapt naar een andere tandartspraktijk dankzij haar.
Beste Asma,
Bedankt voor uw feedback, hier wordt zeker wat mee gedaan. We vinden het vervelend dat u het contact zo heeft ervaren. Er is ook contact geweest met onze praktijkmanager. We vinden het jammer dat we de klacht niet samen hebben kunnen oplossen.
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Gameplay,
Wat jammer dat je niet tevreden bent over onze praktijk. Aan de hand van de naam bij de review, kunnen we helaas niet achterhalen wat hier de reden van is geweest. Zou je ons kunnen bellen of een e-mail sturen? Dan lossen we het graag samen op.
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
De slechtste receptioniste ter wereld werkt op deze plek!
Beste Nara,
Wat jammer dat je deze indruk hebt gekregen. We bespreken dit graag met je zodat we hier van kunnen leren en samen naar een oplossing kunnen zoeken. Aan de hand van je naam bij de review, kunnen we geen contactgegevens van je vinden. Zou je ons kunnen bellen of een mail kunnen sturen?
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Wat een walgelijke praktijk! Willen niet eens een klacht serieus nemen noch moeite doen om überhaupt telefonisch een gesprek aan te gaan. Erg kwalijk dat een praktijk zo met hun cliënten om gaat. Praktijk neemt hun verantwoordelijkheid niet vooral Kim, de Tandarts die blijkbaar niet eens weet wat ze doet als tandarts. Ouders, laat je kind niet bij haar gaan!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
ik ben behandeld voor een nieuw frame en bovengebit door de heer Rob van Son en ben er erg tevreden mee.1
Dat is fijn om te horen! Bedankt voor de review!
Jammer dat je mijn hulpvraag niet lijkt te snappen en dat weg doet met een wel erg slap argument dat ik er niet aan zou kunnen wennen nee dan de dagelijkse pijn in mijn mond die moet maar beter instand gehouden worden zodat er nog jaren aan geknutseld kan worden
# folow the money
# goed bezig
# duurzaam
# dank je wel
Vakwerk gedaan door super toffe en lieve mensen! Wordt snel gehandeld en leggen dingen haarfijn uit.
Helaas verlaat een lieve dame die gasten ontvangt tetragon. Heel dienstverlenend ingesteld en maakte altijd tijd voor een praatje. Jammer dat je weggaat. Gelukkig heb ik een heel vriendelijke tandarts, die stap voor stap uitlegd wat ze gaat doen. Heel prettig! Ik heb altijd angst voor de tandarts gehad. Door tetragon ga ik zowat met plezier er naar toe. Haha. Heel fijne mensen en zeer betrokken. Ga zo door!
Onlangs een zeer prettige behandeling gehad in deze praktijk. Ik ben in het verleden erg angstig geweest voor de tandarts en al helemaal voor een wortelkanaalbehandeling. Tandarts Gezal Wassiee heeft vooraf heel duidelijk stap voor stap uitgelegd wat de behandeling inhield en vervolgens mijn kaak zonder enige pijn (!!) goed verdoofd. Tussen de behandeling stelde zij regelmatig de vraag of alles goed ging en of ze door mocht gaan, zeer patiënt vriendelijk. Binnen 40 minuten stond ik weer buiten en bij de tweede behandeling was ik veel minder gespannen, het is perfect gegaan! Dank
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst