Binnenkort naar de tandarts? Gebruik de groene button "Vraag een afspraak aan" op de pagina van de tandartspraktijk op deze site waarmee u een afspraak wilt maken. Snel, makkelijk en zonder wachttijd, de tandarts belt u zo snel mogelijk.
juli 2020 | Tandarts.nl
Nieuwsbericht | 29-07-2020 | 09:00 NZA   Aanbieders in de mondzorg, zoals mondhygiënisten, tandartsen en orthodontisten, kunnen tijdelijk een toeslag van € 4,26 per patiënt in rekening brengen. De NZa heeft hiervoor een nieuwe prestatie vastgesteld, omdat mondzorgaanbieders extra kosten...
Mondhygiënist mag zelfstandig gaatjes vullen. Sinds 1 juli 2020 mogen BIG geregistreerde mondhygiënisten zelfstandig bepaalde handelingen uitvoeren zonder opdracht van de tandarts. Het gaat om boren en vullen van beginnende gaatjes, verdoven en röntgenfoto's maken. Minister Bruins...
  Mondgezondheid mag geen loterij met postcodes of voetbaluitslagen zijn. Tandbederf is volledig te voorkomen. Toch blijft het wereldwijd de meest voorkomende chronische ziekte. Sociaaleconomische factoren hebben een grote kloof in de mondgezondheid gecreëerd tussen rijkere en armere...
Is de epidemie nu wel voorbij? Helaas niet, er worden nog steeds nieuwe mensen besmet met het coronavirus.  Vijf fabels over besmettelijkheid op een rijtje.    Fabel 1: Zonder klachten, ben je niet besmettelijk  Deze fabel was per ongeluk verspreid door een...
Als we elkaar niet kunnen omhelzen of een hand kunnen geven, wordt een glimlach ons belangrijkste hulpmiddel om contact te maken met anderen.  Deze moeilijke periode waarmee we als gemeenschap worden geconfronteerd, heeft het belang van een glimlach benadrukt. Een glimlach laat anderen...
In een nieuw artikel (2020) onderzoekt Victoria Sampson, tandarts hoe een betere mondzorg het risico op complicaties door COVID-19 kan verminderen. Tandarts.nl vatte dit artikel voor je samen.        Victoria Sampson, Dentist NHS  Het artikel is gepubliceerd in...

EXTRA vragen

Heb je vooraf informatie gekregen over de kosten van de behandeling?
Hoe ben je te woord gestaan door de medewerkers van de praktijk?
Ben je goed geïnformeerd aan het begin van de behandeling?
Werd je geïnformeerd tijdens de behandeling?
Kreeg je advies en instructies na de behandeling?
Hoe is het resultaat na de behandeling?
De praktijk waar ik patiënt ben, kent flexibele openingstijden
De telefonische bereikbaarheid van de praktijk?