Mondzorg Teakhout

Mondzorg Teakhout
Teakhout 114, 1507EM Zaandam
Neemt patiënten aan
Tandarts
9.7
Google
3.9
Zorgkaart
9.8
KV
0.0
rating
Spoed
rating
Spoed 24/7 365
rating
Nascholing
rating
Certificaat
rating
ster
Over
Openingstijden

Openingstijden

  • arrow maandag
    9:00 - 17:00
  • arrow dinsdag
    9:00 - 20:00
  • arrow woensdag
    9:00 - 20:00
  • arrow donderdag
    9:00 - 20:00
  • arrow vrijdag
    8:15 - 17:00

Tandartspraktijk Teakhout is gevestigd in Zaandam in de wijk Westerwatering. De praktijk is zeer dicht gelegen bij Station Zaandam. Zowel vanuit de wijk als vanuit andere wijken of zelfs steden zijn wij zeer goed bereikbaar. Onze tandartspraktijk ligt vrijwel naast/tegenover de GGD in de Houtbuurt.

Bij ons zijn deskundige BIG geregistreerde tandartsen en mondhygiënisten werkzaam. Wij hebben een van de weinige in Nederland erkende prosthodontisten werkzaam bij Mondzorg Teakhout die de 'lastigste gevallen' kunnen behandelen. Ook implantaten zetten is mogelijk. Wij nemen nog patiënten aan!

Bezoek website
ster
Informatie

Specialisaties

  • Algemene tandheelkunde
  • Tandvlees behandeling
  • Wortelkanaal behandeling
  • Kroon- en brugwerk
  • Mondhygiëne
  • Angst behandeling
  • Facings
  • Tanden bleken
  • Kindertandheelkunde
  • Cosmetische tandheelkunde
  • Gehandicapte patiënten

Team

tandarts
10.0
Mondhygiënist
tandarts
0.0
Praktijkmanager
tandarts
9.3
Mondhygiënist
tandarts
0.0
Assistent
tandarts
0.0
Tandarts
BIG nummer: 69927275702
tandarts
0.0
Tandarts
BIG nummer: 19918153102
tandarts
0.0
Mondhygiënist
tandarts
9.5
Paro-preventieassistent

Faciliteiten

  • Mondhygiënist(e) aanwezig
  • Mondhygiënist met voedingsadvies
  • Avond behandeling mogelijk
  • Parkeergelegenheid aanwezig (gratis)
  • Rolstoel vriendelijk
9.7
3.9
9.8
waardering icon
John 26 Feb 2024 - 12:34 Review voor de praktijk
Ze legt duidelijk uit wat ze gaat doen
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
waardering icon
Patrick 26 Feb 2024 - 11:57 Susanne den Brave (Mondhygiënist)
Goed en verzorgd tandarts praktijk
Duidelijke uitleg
9
Behandeltijd
9
Is deskundig
9
Aanbeveling
10
9.3
waardering icon
Jacques 26 Feb 2024 - 11:50 Barbara Nansink (Paro-preventieassistent)
Vriendelijk en vakbekwaam!
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
8
9.5
B 16 Feb 2024 - 18:13

Super tevreden over mijn mondhygiëniste Merve zeker een aanrader om bij haar een afspraak te maken, ze is super betrokken en stelt je op je gemak!

(Translated by Google)
Super satisfied with my dental hygienist Merve and I definitely recommend making an appointment with her, she is super committed and puts you at ease!

Niek pelzer 22 Dec 2023 - 15:14

Fijne tandarts en mondhygiënist. Vandaag beschadigde voortand laten herstellen. Ziet er als nieuw uit.

(Translated by Google)
Great dentist and dental hygienist. Had damaged front tooth repaired today. Looks as good as new.

Luca Mara 28 Okt 2023 - 16:35

Deze Google-recensie is zonder tekst

Wesley Van Eijk 15 Okt 2023 - 10:56

Kwastro schildersbedrijf uit Zaandam heeft ook goede recensies vindt het uit deze mondhygiënist werkt op niet illegale manier.

(Translated by Google)
Kwastro painting company from Zaandam also has good reviews, thinks this dental hygienist works in a non-illegal manner.

Ninie van den Broek 24 Mei 2023 - 15:17

I've been going there since the opening of the practice in 2016 and I'm so happy with them that I stayed with them even after moving further. They've always been kind, empathetic and understanding, they always took the time for us if that was necessary. They even have sunglasses and stress balls if that can help you during the appointment. They are the best!!

Linde Wester 21 Feb 2023 - 15:05

Hele fijne tandarts. Ze stelde me vanaf het begin erg op mijn gemaakt, doet geen onnodige behandelingen en houdt mijn tanden nu al jaren in goede conditie!

(Translated by Google)
Very nice dentist. She made me feel very at ease from the start, does not do unnecessary treatments and has kept my teeth in good condition for years now!

AmsterDrum 17 Nov 2022 - 06:57


🇺🇦 чудова клініка з прекрасними спеціалістами. Майже весь персонал спілкується англійською мовою. Дехто навіть польскою. Все зробили, все чудово. Є безкоштовний паркінг

🇬🇧 nice clinic and best personal! Many specialists speak English and someone speak Polish.
Everything perfect!
Around building have free parking

Roland 29 Sep 2022 - 15:02

Niets dan lof. Kan me geen betere mondzorg wensen.

(Translated by Google)
Nothing but praise. I couldn't ask for better oral care.

Dennis Brouwer 04 Feb 2022 - 20:38

Goede service. Leuk team. Altijd goed geholpen en een fijne sfeer. Was als angstige patiënt hier gekomen maar door het geduld en begrip in deze praktijk ben ik voor een groot gedeelte over mijn angst heen. Een aanrader dus.

(Translated by Google)
Good service. Nice team. Always good help and a nice atmosphere. I came here as an anxious patient, but thanks to the patience and understanding in this practice, I have largely overcome my fear. Highly recommended.

Cor Den Brave 01 Dec 2021 - 09:03

Super goede tandartspraktijk met vriendelijke en behulpzame mensen. Ik kom hier al jaren en eigenlijk zijn alle behandelingen die ik tot nu toe heb ondergaan prettig verlopen. Ik ben bij verschillende tandartsen en mondhygiënisten geweest, voor mij allen even goed en prettig.

(Translated by Google)
Very good dental practice with friendly and helpful people. I have been coming here for years and actually all the treatments I have undergone so far have been pleasant. I have been to several dentists and dental hygienists, all of them equally good and pleasant for me.

mba essex 25 Okt 2021 - 15:44

Deze Google-recensie is zonder tekst

Mike Pharao 18 Okt 2021 - 14:21

Zeer emphatieloos en zeker niet aan te raden voor mensen met angst voor de tandarts. Als het je niet lukt om op te komen dagen en wilt afbellen word er tegen je gepraat alsof je een tiener bent op legerbivak met een contributieschuld.

(Translated by Google)
Very emphatic and certainly not recommended for people with a fear of the dentist. If you are unable to show up and want to cancel, you will be talked to as if you were a teenager on an army bivouac with a membership fee.

Alex C 19 Jul 2021 - 15:13

Prima tandarts en mondverzorging. Vriendelijk, behulpzaam en duidelijk.

(Translated by Google)
Excellent dentist and oral care. Friendly, helpful and clear.

michelle kraan 12 Feb 2021 - 18:27

Heb een goede ervaring gehad. De dames ontspande mij goed aangezien ik tandarts angst hebt. Verde re hebben zij mij goed behandeld. De tandarts praktijk ziet er ook netjes en verzorgd uit.

(Translated by Google)
Had a good experience. The ladies relaxed me well as I have a fear of the dentist. Furthermore, they treated me well. The dental practice also looks neat and tidy.

Meryem Ghazouani 09 Dec 2020 - 17:20

Geweldige tandarts en uitstekend geholpen met mijn behandelingen dankzij mijn behandelaar mevrouw constant.

(Translated by Google)
Great dentist and excellent help with my treatments thanks to my practitioner, Mrs Constant.

Sandra Selie 01 Dec 2020 - 12:00

Zeer bekwame mondhyginiest, goede prettige behandeling met gemoderniseerde middelen om het gebit te reinigen zodat je weer helemaal fris en schoon de stoel verlaat. Flexibele openingstijden die goed matcht met de werkende mens.

(Translated by Google)
Very skilled dental hyginist, good pleasant treatment with modernized means to clean your teeth so that you leave the chair completely fresh and clean. Flexible opening hours that match well with working people.

Alexander Rietveld 03 Aug 2020 - 16:00

Deze Google-recensie is zonder tekst

Jessica de Rooij 17 Jul 2020 - 15:12

Toen ik mijn kroon brak en de praktijk begreep dat het om een voortand ging, hebben ze me heel snel, aardig en perfect geholpen terwijl ik niet hun patiënt was. Heel erg fijn en persoonlijk contact gehad.

(Translated by Google)
When I broke my crown and the practice understood that it was a front tooth, they helped me very quickly, kindly and perfectly even though I was not their patient. Had very nice and personal contact.

Milos Gnjidic 11 Mrt 2020 - 13:40

Erg tevreden met deze praktijk. De consulten bij de mondhygienisten en tandartsen zijn altijd prettig verlopen. Mondzorg Teakhout zou ik aan iedereen aanbevelen.

(Translated by Google)
Very satisfied with this practice. The consultations with the dental hygienists and dentists have always been pleasant. I would recommend Dental Care Teakhout to everyone.

waardering
Reactie van/namens: Mondzorg Teakhout

Bedankt voor de goede recensie! Met vriendelijke groeten, het team van Mondzorg Teakhout

(Translated by Google)
Thanks for the good review! Kind regards, the Mondzorg Teakhout team

Robert Jap-Sam 10 Mrt 2020 - 18:58

Vriendelijke mensen en je wordt goed geholpen daarom 5 sterren

(Translated by Google)
Friendly people and you get good help, that's why 5 stars

waardering
Reactie van/namens: Mondzorg Teakhout

Bedankt voor de goede recensie! Met vriendelijke groeten, het team van Mondzorg Teakhout

(Translated by Google)
Thanks for the good review! Kind regards, the Mondzorg Teakhout team

Hanan Raji 10 Mrt 2020 - 18:50

Supergoede tandarts, ze zijn ook erg goed met kinderen. Ze zorgen ervoor dat de kinderen zich goed op hun gemak voelen en leggen ze alles uit wat ze gaan doen. Mijn dochter was eerst bang om naar detandarts te gaan en gaat nu met plezier.

(Translated by Google)
Super good dentist, they are also very good with children. They make sure the children feel comfortable and explain everything they are going to do. My daughter was initially afraid of going to the dentist and now she enjoys going.

waardering
Reactie van/namens: Mondzorg Teakhout

Bedankt voor de goede recensie! Met vriendelijke groeten, het team van Mondzorg Teakhout

(Translated by Google)
Thanks for the good review! Kind regards, the Mondzorg Teakhout team

tosh 03 Mrt 2020 - 11:36

Nalatigheid op de grens met arrogantie

Hoe moeilijk kan het zijn om een afspraak te maken?
Je mailt voor een afspraak maar je wordt geïnformeerd dat je had moeten bellen. Beter was dat. Weet niet waarom, maar goed.
Volgende keer, word je gebeld en geïnformeerd dat je afspraak, door een pijngeval, gewoon niet doorgaat. Prima, maar als je weer een nieuwe afspraak probeert te maken, krijg je gewoon geen antwoord.
Uiteindelijk ben je er klaar mee en vraagt naar je dossier. Je krijgt als antwoord dat je je dossier krijgt als alle nota's zijn voldaan. Welke nota's bedoelt u, mevrouw de manager? Oh, ze had het niet gecontroleerd en dat was een "standaard antwoord", zegt ze gewoon zelf. U bent toch niet goed wijs mevrouw Merci.
Uw collega's zullen vast weer blij zijn met uw bijdrage aan het imago van hun werk.

Dit is een reactie op de respons van Mv. den Brave hieronder:

Bedankt voor uw reactie mv. den Brave!
U heeft uw best gedaan? Maar men moet bellen om een afspraak te maken? In de 21ste eeuw?
Als u uw best had gedaan, had u tenminste een fatsoenlijke manager moeten aannemen.
Wilt u aub ook op de rest van de reviews hieronder reageren?
Of zijn die (ex)patiënten niet de moeite waard?

Nog een fijne dag

(Translated by Google)
Negligence borders on arrogance

How difficult can it be to make an appointment?
You email for an appointment but you are informed that you should have called. That was better. Don't know why, but whatever.
Next time, you will be called and informed that your appointment is simply canceled due to a case of pain. Fine, but when you try to make a new appointment again, you just don't get an answer.
Eventually you're done with it and ask for your file. You will receive an answer that you will receive your file when all invoices have been paid. What notes are you referring to, Madam Manager? Oh, she hadn't checked and that was a "standard answer", she just says herself. You are not very wise, Mrs. Merci.
Your colleagues will certainly be happy with your contribution to the image of their work.

This is a response to Mv's response. den Brave below:

Thank you for your response. the Brave!
You did your best? But one has to call to make an appointment? In the 21st century?
If you had tried your best, you should have at least hired a decent manager.
Would you please also respond to the rest of the reviews below?
Or are those (former) patients not worth it?

Have a nice day

waardering
Reactie van/namens: Mondzorg Teakhout

Geachte heer Tosh,

Wat jammer dat u een vervelende ervaring hebt gehad met betrekking tot het maken van een afspraak in onze praktijk. De ervaring leert dat als wij per e-mail afspraken inplannen, dat er vaak erg veel over en weer gemaild moet worden om een datum en tijdstip te krijgen waarop beide partijen kunnen. Vandaar dat wij inderdaad liever telefonisch afspraken maken dan per e-mail. Verder proberen wij voor iedereen onze uiterste best te doen en in geval van acute spoedklachten kan het inderdaad zijn dat een afspraak wordt verzet. Wij hadden, in samenspraak met u, uw afspraak verzet naar het einde van onze werkdag om u op dezelfde dag nog te kunnen helpen, maar helaas kwam dat u naderhand toch niet zo goed uit. Onze praktijkmanager heeft u op beleefde wijze te woord gestaan en gepoogd u zo goed mogelijk te helpen. Tot onze grote spijt heeft u uw dossier opgevraagd om vervolgens een andere tandarts te zoeken. Dit staat u uiteraard vrij en u heeft dan ook vrijwel direct uw dossier van ons mogen ontvangen. Wij hebben met het gehele team ons best voor u gedaan zoals we dat ook voor alle andere patiënten doen. Wij wensen u succes bij uw nieuwe tandarts en vinden het jammer dat het zo gelopen is.

Met vriendelijke groet,

Susanne den Brave, praktijkhouder Mondzorg Teakhout

(Translated by Google)
Dear Mr Tosh,

What a shame that you had an unpleasant experience when making an appointment in our practice. Experience shows that when we schedule appointments by e-mail, it often takes a lot of e-mailing back and forth to get a date and time that both parties can meet. That is why we prefer to make appointments by telephone rather than by e-mail. Furthermore, we try to do our utmost for everyone and in the event of acute emergency complaints, an appointment may indeed be rescheduled. In consultation with you, we had rescheduled your appointment to the end of our working day in order to be able to help you on the same day, but unfortunately that did not suit you afterwards. Our practice manager spoke to you politely and tried to help you as best as possible. To our great regret, you requested your file in order to subsequently look for another dentist. You are of course free to do so and you will receive your file from us almost immediately. The entire team has done our best for you, just as we do for all other patients. We wish you good luck with your new dentist and are sorry that things turned out this way.

Yours sincerely,

Susanne den Brave, practice owner Oral Care Teakhout

T van Rossum 25 Nov 2019 - 11:17

Luisteren totaal niet naar patiënten en hun wensen. Dwingen je om naar de mondhygiënist te gaan. Lopen ALTIJD uit, minimaal 10 minuten.
Ga hier NIET heen, zeker niet als je angstig bent.

(Translated by Google)
Not listening at all to patients and their wishes. Force you to go to the dental hygienist. ALWAYS walk late, at least 10 minutes.
DO NOT go here, especially if you are anxious.

Michel P 25 Nov 2019 - 10:18

Ondanks herhaaldelijk aangeven dat mijn angstige dochter geen mondhygiëniste gaat bezoeken omdat zijn een goed gebit heeft zonder gaatjes en geen overvloedig plak opbouw maar hooguit een opbouw bij haar beugeldraadje.
Vindt de tandarts het nodig dit niet te verwijderen maar haar door te sturen naar je raad het al de mondhygiëniste.
Ze snappen het niet en zullen het niet snappen.
Als je angstig bent voor de tandarts ga dan NIET naar deze tandarts.
Want tussen iets verkondigen en het daad werkelijk doen zijn 2 heeeel verschillende dingen.
Eigenlijk te slecht voor woorden en ja ik heb daar ook op de stoel gelegen en ik weet waar ik over praat.

(Translated by Google)
Despite repeatedly stating that my anxious daughter will not visit a dental hygienist because she has good teeth without cavities and no excessive plaque build-up, but at most a build-up near her bracket wire.
If the dentist considers it necessary not to remove it, but to refer it to your dental hygienist, you would advise it.
They don't get it and they won't get it.
If you are afraid of the dentist, DO NOT go to this dentist.
Because between proclaiming something and actually doing it are two very different things.
Actually too bad for words and yes I have also been lying on the chair there and I know what I am talking about.

Jovin Asir 17 Okt 2019 - 12:11

They are very friendly but beware if you do not have a complete dental insurance coverage they are so damn expensive. Their rates for general check up is as much as what it takes for the actual treatment with Dental365 (24x7 emergency dental service in Amsterdam). Their estimate for the treatment was multiple times the actual treatment cost for my treatment at Dental365.

waardering
Reactie van/namens: Mondzorg Teakhout

Geachte meneer,
Bedankt voor uw review. Ik heb uw patiëntenkaart zojuist even bekeken. Er staan geen buitenproportionele bedragen in uw begroting als ik uw patiëntenkaart bekijk. Ik denk dan ook dat onze begroting en de behandeling in de andere praktijk niet exact dezelfde is geweest. Het kan ook altijd gebeuren dat een situatie mee of tegenvalt tijdens de behandeling; meestal maken wij een begroting zo dat het een ruime inschatting van een behandeling is. Als de behandeling uiteindelijk meevalt, vallen de kosten naderhand uiteraard ook lager uit. Ook dat zou er mee te maken kunnen hebben dat u het idee heeft dat wij duurder zouden zijn. De tarieven die tandartsen hanteren, zijn bovendien wettelijk vastgesteld. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en mocht u nog vragen hebben, zijn wij altijd bereid deze te beantwoorden, zowel telefonisch als per e-mail. Met vriendelijke groeten, Mondzorg Teakhout

(Translated by Google)
Dear Sir,
Thank you for your review. I just looked at your patient card. There are no disproportionate amounts in your budget when I look at your patient card. I therefore think that our budget and the treatment in the other practice has not been exactly the same. It can also always happen that a situation is good or bad during the treatment; We usually make a budget in such a way that it is a broad estimate of a treatment. If the treatment is ultimately successful, the costs will of course also be lower afterwards. That could also have something to do with the fact that you have the idea that we would be more expensive. The rates that dentists charge are also determined by law. We hope to have informed you sufficiently and if you have any questions, we are always willing to answer them, both by telephone and by e-mail. Kind regards, Mondzorg Teakhout

Jeanette Kroese 05 Mrt 2019 - 22:52

Deze Google-recensie is zonder tekst

Nithin S 18 Feb 2019 - 21:04

We went for general check up and before procedures, they checked my partner’s insurance and told check up is covered. After few days , I got a letter for payment saying there is some thing wrong with our insurance. When I called Insurance company, they told me codes which are written in invoice is not of general check upand so its not covered. Not sure whether they are doing this game with everyone, but same happened for one of my friend as well.

Mowaffaq Tahir 03 Jun 2018 - 12:49

They said they are good dentist and friendly

Tamara Van Wandelen 10 Mei 2018 - 23:57

Deze Google-recensie is zonder tekst

Nik Boshoff 22 Mrt 2018 - 13:00

Goeie tandarts

(Translated by Google)
Good dentist