Tandheelkundig Centrum Nederland Westzaan

Kerkbuurt 62, 1551AE Westzaan
Neemt patiënten aan
Spoed
Spoed 24/7 365
Nascholing
Certificaat
Over
Openingstijden
-
maandag
8:00 - 17:00 -
dinsdag
8:00 - 17:00 -
woensdag
8:00 - 17:00
Tandartspraktijk Westzaan
In onze moderne tandartsenpraktijk kunt u terecht voor algemene tandheelkunde, zoals de halfjaarlijkse controles, het vullen van gaatjes en wortelkanaalbehandelingen. Daarnaast bieden we cosmetische tandheelkunde aan, zoals het bleken van de tanden en het plaatsen van facings.
-
Periodieke controles
-
Esthetische tandheelkunde
-
Geen wachtlijsten
https://tcn.nl/
Informatie

Specialisaties
- Algemene tandheelkunde
- Tandvlees behandeling
- Wortelkanaal behandeling
- Kroon- en brugwerk
- Mondhygiëne
- Implantaten
- Protheses-kunstgebit
- Angst behandeling
- Facings
- Tanden bleken
- Cosmetische tandheelkunde

Team
Eyman Asselmani
Tandarts
BIG nummer: 79928341702
Ellen Beemsterboer
Tandprotheticus
Sasja Limburg
Mondhygiënist
Denise Swart
Paro-preventieassistent
Linsey Soepboer
Assistent
Yasmina Akka
Baliemedewerker

Faciliteiten
- Mondhygiënist(e) aanwezig
- Toegankelijk voor rolstoelen
- Parkeergelegenheid aanwezig (gratis)
- Parkeergelegenheid (Betaald)
- Narcose (intraveneuze sedatie)
- Rolstoel vriendelijk
- Spoed
Wel er werkte vroeger een aardige Aziatische tandarts weet zijn naam niet meer uit het hoofd die een bepaalde manier van werken had dat me geruststelde. Ĺ Later is er een nieuwe tandarts gekomen en zijn manier van werken is niet echt mijn ding. De man is wat vaag en verteld dingen waarvan ik denk is dit nodig of wil je gewoon eerder met pensioen? Tevens is hij niet gespecialiseerd in angst patiënten en wil die snel doorwerken. Je voelt de tijdsdruk het mag niet te lang duren bij hem. snel een afspraak maken klopt niet bij de vestiging te westzaan. Omdat ze vaak dichtzijn moet men soms een week of 4 wacten Tevens ets waar tcn mee adverteert
Beste Bas, Bedankt voor de feedback. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op. Met vriendelijke groet, team TCN
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze tandarts is onbetrouwbaar in het in rekening brengen van behandeling(en). Er werd een H35 in rekening gebracht bij mijn verzekeraar terwijl er sprake was van een H11. Wanneer ik als klant niet opmerkzaam had gehandeld was deze "duurdere" code doorberekend. Nadat ik de receptioniste hierop wees moest ik bijna 3 weken wachten alvorens de tandarts reageerde en de juiste code in rekening bracht. De klacht is moeizaam maar goed afgehandeld. Echter, deze situatie had nooit mogen ontstaan.
Bedankt voor uw feedback. Wij zijn blij om te horen dat het goed is afgehandeld. onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijk groet, Team TCN
Ga niet naar deze tandartspraktijk. Ze zijn onprofessioneel, onbetrouwbaar en niet klantvriendelijk. Ze hebben absoluut niet het beste met de patiënt voor, maar denken enkel aan geld verdienen. Hun manier van werken is heel berekenend, waardoor je als patiënt voor je het weet veel geld kwijt bent. Al bij de eerste afspraak worden allerlei onnodige kosten in rekening gebracht. Deze werkwijze (bepaalde codes standaard declareren) gebeurt bij elke patiënt, aldus de tandarts zelf. Dit wordt echter niet op voorhand verteld. Hier moet je zelf achter komen (bijvoorbeeld wanneer je de rekening ontvangt). Ze zijn niet transparant en komen hun woord niet na. Ook zijn ze inflexibel en niet in staat in oplossingen te denken. Het geld is immers al binnen. Ze zijn slecht in communiceren: slecht bereikbaar, minimale openingstijden (in Westzaan) en reactietermijn is zeer lang.
Beste mevrouw, Wij hebben hierover al contact gehad. Met vriendelijke groet, team TCN
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt voor de positieve beoordeling Suzan! Met vriendelijke groet, TCN Westzaan
Zeer professionele, vriendelijke tandartssen. Ook fijn dat ik altijd kan bellen om een afspraak te wijzigen als het net niet uitkomt.
Bedankt voor het compliment Jacqueline. Met vriendelijke groeten, TCN
Na een fijne intake heb ik samen met de tandarts een goed plan opgesteld voor het plaatsen van een brug. Het was een goede behandeling en ben tevreden over het resutlaat.
Fijn om te lezen Marjolein en bedankt voor het delen van je ervaring met ons. Met vriendelijke groeten, TCN
Mijn tandarts is erg vriendelijk en deskundig. Alles is altijd goed en netjes voorbereid, de behandelingen die ik tot nu toe heb gehad was met volle tevredenheid (als maar kan).
Bedankt voor het schrijven van de uitgebreide recensie Annemarie Duivenboden, fijn om te lezen dat alles naar wens verloopt. Met vriendelijke groeten, TCN Westzaan
Uitstekende en snelle vakkundige behandeling gehad. Door de het juist handelen en door het geven van de juiste informatie ook totaal geen last gehad van klachten erna.
(Vertaald door Google) Bedankt Stacey voor de vriendelijke woorden en positieve recensie! Met vriendelijke groeten, TCN (Origineel) Thank you Stacey for the kind words and positive review! Kind regards, TCN
Ik ben vorige week voor het eerst bij jullie geweest, maar ik ben erg tevreden hoe jullie mij geholpen hebben. Daarbij was het prettig dat ik zo snel bij jullie terecht kon.
Beste Sandra, fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service en dienstverlening. We willen je dan ook bedanken voor het achterlaten van deze positieve review. Met vriendelijke groet, Team TCN Westzaan
Ik ben sinds mijn vorige tandarts heel erg angstig geworden en daardoor meer dan 4 jaar niet meer naar de tandarts geweest. Tot ik mijn vriendin haar advies opvolgde en mij liet inschrijven bij de praktijk waar zij ook ingeschreven staat. De tandarts wist dus van mijn angst af en behandelde heel rustig. Allereerst een gewoon gesprek gehad waarna ik later de stoel instapte. Ik merkte al gauw dat de tandarts haar best doet mij op mijn gemak te stellen en daardoor verliep de behandeling voorspoedig. Ik ga nu met ee ngerust hart naar de tandarts!
Beste Dennis, Fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Met vriendelijke groet, team TCN
Na een intake wat me bijna 200 euro kostte heb ik me uitgeschreven bij tandarts Veldkamp tcn. Na een second opinion bij een andere tandarts bleek het inderdaad geldklopperij te zijn. Tandarts Veldkamp tcn heeft verschillende foto’s gemaakt met de reden dat de foto’s van mijn vorige tandarts ouder dan 2 jaar zijn. Bij de second opinon blijkt “ouder dan 2 jaar” geen indicatie voor een nieuwe foto. Ook zouden vullingen vervangen moeten worden en deze beste tandarts wilde me elke half jaar bij de mondhygienist in zijn praktijk hebben (voorheen werd dit tijdens de controle door de tandarts gedaan, 35 jaar lang). Inmiddels ben ik ingeschreven bij een nieuwe tandarts, de intake plus het reinigen van mijn gebit heeft me kleine 50 euro gekost. Tevens zijn de vullingen in prima staat, dus niet aan vervanging toe! Na wat klagen heb ik deels van mijn geld teruggekregen, maar zeer teleurgesteld met de gang van zaken in deze praktijk. ik wil de mensen waarschuwen voor deze comerciele bedrijf, afrader!
De praktijk is klant- en kindvriendelijk. Erg prettig dat er nog per email een reminder van de afspraak wordt gestuurd.
Heb mij nog niet zo heel lang geleden ingeschreven maar moet zeggen dat ik tot nu toe erg tevreden ben over hoe de behandelingen zijn gegaan. Ze gaan rustig te werk, proberen je zoveel mogelijk te betrekken tijdens de behandelingen, duidelijke uitleg en vooral erg vriendelijk!
Beste Liselotte, Fijn om te horen dat u zo tevreden bent! Wij waarderen dit enorm. Met vriendelijke groet, team TCN
Ze zijn hier supergoed met kinderen. Jezelf en je kinderen voelen je er al snel op je gemak doordat ze alles uitleggen en je zoveel mogelijk gerust stelt.
Leuke omgang met cliënten, informele sfeer en heel tevreden over de behandelingen.
Ben al erg lang bij deze praktijk. Nooit klachten, professioneel team, vriendelijk en vol aandacht voor de patiënt.
Beste Emma, bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze positieve recensies achter te laten. We waarderen het zeer. Met vriendelijke groeten, TCN Westzaan
Toppertjes daar! Hier wordt goed naar je geluisterd en meegedacht. In de praktijk voel je je al snel op je gemak. Tandarts Joris Veldkamp heeft mijn vulling zo mooi gemaakt dat hij niet van echt is te onderscheiden. Top team ik ben blij met jullie! Gr
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bij deze tandarts ingeschreven wegens verhuizing. Helaas wil hij mijn vulling (reden dat ik nu direct andere arts zocht) alleen herstellen na een uitgebreide intake incl fotos om te weten wat er allemaal nog meer moet gebeuren. Ondanks dat mijn oude tandarts mijn dossier heeft ingestuurd waar alles in staat. Wat een onzin! Geldklopperij. Trap er niet in!
Beste Evelien, Bedankt voor uw reactie. Wij willen bij elke nieuwe patiënt de oude gegevens hebben van de vorige tandarts, maar als foto’s ouder zijn dat 2 jaar dan moeten wij nieuwe maken. Er kan ook verschil zitten in een beoordeling van een tandarts. De ene tandarts doet het hoog noodzakelijke en de andere tandarts geeft aan wat er allemaal zou moeten gebeuren. Dat wil niet zeggen dat u dat allemaal moet doen. U kunt dit ook over enkele jaren uitspreiden. Beginnen met het hoog noodzakelijke. Tarieven in de tandheelkunde zijn overal hetzelfde, daar kan het niet aan liggen. TCN is kiezen voor kwaliteit. Wij doen een uitgebreide analyse. Aan u de keuze. Het is uw gebit. Wij horen graag of wij nog iets voor u kunnen betekenen. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u mailen met nota@tcn.me of bellen met Julliet: 072-5208123. Met vriendelijke groet, het TCN team
Ga niet naar deze tandartspraktijk. Ze zijn onprofessioneel, onbetrouwbaar en niet klantvriendelijk. Ze hebben absoluut niet het beste met de patiënt voor, maar denken enkel aan geld verdienen. Hun manier van werken is heel berekenend, waardoor je als patiënt voor je het weet veel geld kwijt bent. Al bij de eerste afspraak worden allerlei onnodige kosten in rekening gebracht. Deze werkwijze (bepaalde codes standaard declareren) gebeurt bij elke patiënt, aldus de tandarts zelf. Dit wordt echter niet op voorhand verteld. Hier moet je zelf achter komen (bijvoorbeeld wanneer je de rekening ontvangt). Ze zijn niet transparant en komen hun woord niet na. Ook zijn ze inflexibel en niet in staat in oplossingen te denken. Het geld is immers al binnen. Ze zijn slecht in communiceren: slecht bereikbaar, minimale openingstijden (in Westzaan) en reactietermijn is zeer lang. Kortom: een schande voor het beroep van tandarts.
Het is toch verschrikkelijk hoe lang ik aan de telefoon heb gehangen om een afpraak af te zeggen: in totaal 44 minuten. IK heb het opgegeven en heb opgehangen. Ik stond al minstens 30 minuten op nr 1 om geholpen te worden. Dit is te gek voor woorden.
Goede behandeling.
Ben netjes geholpen
Vriendelijke ontvangst en op tijd geholpen. Ook worden mogelijke behandelingen besproken.
Fijne, sociale, bekwame en vriendelijke tandarts, het gehele team is trouwens enorm fijn! Ik met mijn tandartsvrees word enorm gerustgesteld en warm bejegend.
Ik was heel lang niet naar de tandarts geweest vanwege fobie. Ze deden echt hun best om mij gerust te stellen, waren heel geduldig en zeer voorzichtig. Ik ben niet van mijn angst af maar ik ga wel weer en daar ben ik heel erg blij mee.
Word keurig van te voren nog even gebeld als geheugensteuntje, en netjes op tijd geholpen.
Ik ben goed geholpen
Altijd prima geholpen. Kundig en vriendelijk
voldoende aandacht en gezellig.
De vriendelijkheid begint al bij de balie. Dank Jasmina en jammer dat je weggaat. Maar ook weer terug komt. ;-) Veel deskundigheid bij de tandarts en monthyginist. Zeer tevreden over de nieuwe tandarts.
Helemaal niets op aan te merken. Helemaal goed.
Moest meer dan een week wachten op een doorverwijzing voor facings terwijl dit bij de vorige tandarts gewoon in de praktijk werd gedaan. Zou volgens de tandarts eerst een adres zijn in Zaandam, bleek nu een adres in Blaricum met hele hoge prijzen. Werd vrolijk verteld dat ik altijd terug kon naar mijn oude tandarts
Zie boven
duidelijkheid qua afspraken. rekening gehouden met corona maatregelen. hopelijk niet steeds wisseling van tandarts, dit ervaren wij als onplezierig.
Rustige deskundige tandarts
De receptioniste is altijd vrolijk.. er wordt door de tandarts en mondhygienist goed geluisterd. Ze gaan altijd goed met je om en kom altijd weer met een fijn gevoel naar buiten.
Al 5 jaar bij deze tanartspraktijk en altijd tevreden na iedere behandeling.
Heb een enorme tandarts angst maar de medewerkers daar zijn heel begrijpend en geduldig.
zie boven
Prima zorg voor mijn gebit/mond
goed overleg en prima advies
Prettig en goed
Moeilijk gebit wordt goed bekeken en ik word goed bevraagd. Daar komt uit voort dat de mondhygiëniste een opdracht krijgt. Er is hier sprake van een lange periode in het verleden bij ACTA.
Er wordt ruim de tijd genomen voor vragen. Zeer vriendelijk te woord gestaan.
Stukje tand afgebroken en dezelfde dag geweldig geholpen
Nakijken , goed geholpen Ik kwam voor de eerste keer.
Ik kon meteen terecht met een probleem en werd snel en deskundig geholpen zonder ingewikkelde tijdrovende en dure behandeling. Ik ben blij een paar jaar geleden naar deze praktijk te zijn overgestapt. Zeer aardig en vrijwel om de hoek.
Tot zo ver is het goed gegaan hoor.
Enthousiaste tandarts. Verteld wat hij doet en ziet. Blij met jullie nieuwe tandarts in TCN Westzaan.
.
Meer heb ik niet te melden.
Ik word op een rustige en correcte manier behandeld. Wat mij in de war bracht, dat ik een email ontving dat ik moest betalen en dat ik dat direct had gedaan na mijn behandeling.
Ik heb ontzettend veel angst voor de tandarts door veel traumatische ervaringen, ik durfde niet meer naar de tandarts en stelde het altijd zo veel mogelijk uit. Sinds kort in therapie voor mijn angsten en voorbereiden voor een noodzakelijke bezoek aan de tandarts. Ik werd hier heel erg op mijn gemak gesteld, er werd goed naar mij geluisterd en de arts wist heel goed hoe hij met mij om moest gaan. Ik heb na deze ervaring zo veel minder moeite met het idee van naar de tandarts gaan. Ik kom hier met veel minder moeite terug voor een vervolg afspraak.
Mijn vertrouwen in tandartsen is terug door hun
Er waren een paar vullingen uit gevallen. De tandarts heeft dit kundig gerepareerd.
Vriendelijke mensen, helpen samen een plan te bedenken indien nogdig. Heel belangrijk ze luisteren naar de client en overleggen en luisteren naar de client. Ik ben heel erg tevreden
Goede behandeling en vriendelijk personeel.
Werd op mijn gemak gesteld
Goede uitleg wat er gedaan zou worden en verbeterpunten aangeven om een nog gezonder gebit te krijgen.
Het begint al bij binnenkomst Je wordt hartelijk ontvangen met een smile Het wachten op is beperkt De tandarts wilde zelf even kijken ,omdat er tand was afgebroken van mijn prothese ,ik dacht dat wordt brengen n ophalen ,maar er werdt ff deskundig naar gekeken ,ook bij het ophalen ging te tandarts zelf kijken of hij oke zat de prothese ,en dat was zo Ik was een enorme angsthaas voor de tandarts ,al zag ik maar een reclame op tv over de tandarts ,dan deed hem snel op een andere zender ,ik denk dat het nu ongeveer 2 jaar geleden is dat ik van een ramp gebit naar een boven prothese ging en de rest beneden werdt opgeknapt , ik ben nog steeds nazettend blij met het resultaat
Deskundig
Snel prima geregeld
Een hele vriendelijke tandarts met alle rust en aandacht voor het gebit en de patiënt. Voor kinderen is dit ook erg prettig, aangezien er de tijd wordt genomen om een gezellige sfeer te creëren en het tandartsbezoek zo makkelijker te maken.
Prettig en fijne benadering Kundige werkwijze en de tijd voor cliënt Nuttige en goede tips en adviezen
Onze controle afspraak was goed geplanned prima verzorgd. Goed de tijd genomen, degelijk onderzocht en goed geadviseerd. Vriendelijke professionele staf.
Er was een vulling uit mijn kies gevallen. Heel vriendelijk geholpen in Westzaan.
Leuke en attente mensen!
We zijn voor de eerste kennismaking geweest. Goed ontvangen, en alles is goed nagekeken en besproken.
beter dan de vorige tandarts
Betrokken, deskundig en klantvriendelijke behandeling!
vriendelijk geholpen, gebit goede nagekeken
Met name de terugkoppeling vanuit TCN is zeer hoog
Prima behandeling
Heel netjes geholpen
Altijd vriendelijk, super leuke tandarts voor de kinderen, vertellen exact wat ze gaan doen voordat ze het gaan doen en stellen kinderen gerust.
Ze hebben mij vriendelijk te woord gestaan en geprobeerd om zo snel mogelijk een afspraak te plaatsen. Alkmaar en Westzaan zaten vol en ze hebben een gaatje weten te vinden in Castricum. Top!
Correcte ontvangst,op tijd,goede uitleg met advies.
Al jaren doosbang voor de tandarts en na narcose behandeling terecht gekomen in Westzaan. Net half jaarlijkse controle gehad en wat een fijne ervaring, rustig en alles uitleggen........ Ga zoals ik het nu heb ervaren met glimlach naar volgende controle.
De halfjaarlijkse controle werd voor het eerst door dhr, Eyman Asselmani uitgevoerd. Ik had de indruk dat hij dat heel punctueel en kundig deed, en hij was zeer vriendelijk en communatief over de status van mijn gebit. Dat beviel mij. Ook de mondhygieniste deed haar wer zeer goed, in hoeverre ik dat kan beoordelen. Ook zij was zeer vriendelijk.
Receptioniste begroet je warm en tandarts legt heel gedetailleerd met schema's uit wat er gaande is. Ik voelde mij hierdoor persoonlijk heel erg gezien en gehoord en dat was fijn!
Zowel tandarts als ook de mondhygieniste, Prima
ik ben erg angstig voor een tandarts, dan fijn als ze rustig naar je luisteren en vertelllen wat er nodig is.
Vriendelijk, luisterend oor. Voel me echt op mijn gemak.
Aandacht voor de patient.
Eerste kennismaking met Eyman `Asselmani is prima bevallen.
gaat allemaal netjes,word vantevoren gebeld zodat de afspraak doorgaat of niet.
Goed
zie boven
fijne tandartsen praktijk alleen kan de communicatie wel beter. 2x voor niks geweest mede doordat de praktijk niet de gehele week bezet is
Al verschillende keren en op verschillende manieren heb ik aangegeven dat mijn partner en ik een EIGEN e-mailadres en EIGEN telefoonnummer hebben. Ik vind het niet prettig dat ik steeds gemaild of gebeld word al hij een afspraak heeft/heeft gehad of andersom. Hoe kan dit nu ein-de-lijk goed in het systeem komen te staan??? Moet toch niet zo moeilijk zijn?? Verder: tandarts is redelijk oké. Mondhygieniste zeer tevreden over!
steeds die mail over klant tevredenheid erg irritant
neemt goed de tijd voor de patiënt en controleert alles heel nauwkeurig
Vriendelijke mensen en ik ben gewoon tevreden.
Jullie zijn heel vriendelijk en toegankelijk. En echt om het geld hoor je mij niet klagen. Maar ik mis nog steeds dat beetje extra controle/preventief beschermen van de tanden. Ik mag vaak zitten. Er word gekeken naar elke tand. Maar tandsteen of extra poetsen voor beschermlaag doen jullie niet. Daar word een extra afspraak voor gemaakt bij de mondhygiënist. Ook daar gebeurd weinig. Jullie vertellen ook weinig wat jullie zien of waar we op moeten letten. Ik ben nu 4x geweest. Ik mis mijn oude tandarts. Dat is jammer. Bij elke controle had ik ook echt een fris gevoel. Nu eigenlijk niet echt. Ik hoop dat jullie hier naar willen kijken.
Eindelijk een tandarts waar ik met vertrouwen , Naar toe ga
---
keurig op tijd en goede behandeling
Prima, netjes, serieus, kundig lpersoneel.
Uitstekend
Alles gaat tot nu toe correct
Helder, duidelijk en erg behulpzaam
keurig en professioneel geholpen
prima ervaringen hier.
Zeer goed
Ik ben via Westzaan in Alkmaar terecht gekomen ,ben daar heel goed behandeld ,was al jaren niet naar een tandarts geweest ,en heb nu door de algehele narcose behandeling een mooi bovengebit en de rest beneden ziet er nog redelijk uit ,of ik de komende jaren ook voor een ondergebit ga ,is nog ff afwachten ,maar de behandeling en de nazorg waren prima en ook de dame die het gebit helemaal pas maakt voor je kaak is echt geweldig
Vriendelijke vakbekwaam mensen
Bereikbaarheid per telefoon lastig, weinig mogelijkheid om afspraak te maken.
Prima in alle opzichten
Klantgericht
Prettig, professioneel en goed en passend advy
Prima, altijd goed en vriendelijk geholpen
Was even wennen een nieuwe tandarts maar was snel op mijn gemak!
De mondhygiëniste is een ander verhaal. In de eerste 2 perioden (na pensioen van Pvd Kolk) prima mondhygiëniste, daarna heel wisselend. Laatste niet erg goed. Wellicht verwacht ik teveel, omdat ik vroeger onder behandeling was van parodontologie. Maar al is mijn gebit niet mooi ik wil het toch echt wel behouden. Hieronder geef ik alleen mijn idee over tandarts weer, waarbij ik graag aangeef dat ik betere mondhygiëniste verwacht.
Er was 1 stel voor me voordat ik geholpen werd. Personeel was vriendelijk en duidelijk over hoe het gaat verlopen. De nieuwe tandarts legde goed uit hoe het met mijn gebit gesteld was. Weer wat bijgeleerd.
Met vreselijke kiespijn meteen langs kunnen komen en geholpen worden top! Alle medewerkers zeer vriendelijk. Dit heeft zeker een goede indruk op mij achtergelaten.
vriendelijk en toegankelijk
Ik was nog geen patient bij TCN maar kon diezelfde ochtend nog terecht voor een behandeling. Goed geholpen, fijne tandarts.
helemaal naar wens geholpen
De vriendelijkheid van het personeel zorgt voor een aangename ervaring, zover dat kan bij de tandarts :)
Ze zijn niet vriendelijk meerdere keren afgebeld
Na controle snel aan de beurt voor vernieuwen vulling. Snel verholpen.
Normaal gesproken krijg ik soms wel 3x een uitnodiging om te komen. Vind ik wel een beetje overdreven want ik bel zelf de tandarts altijd voor een afspraak. Toen corona in zicht kwam heb ik zelf gebeld en heb ik geen uitnodiging gehad. Op de praktijk wordt ik goed behandeld. Ook met corona de puntjes op de i.
Vriendelijke medewerkers en belangrijk deskundig
Ben nu twee keer geweest. Maar er word eigenlijk geen tandsteen verwijderd. Dit gebeurde normaal wel. En kreeg meteen een goedje op mijn tanden. Hier kijken ze en kan weer gaan. Het maakt me onzeker of ze wel echt kijken. Ze vertellen ook weinig van wat ze zien of dat ik ergens op moet letten. Of..of ze überhaupt iets zien veranderen. Ja vriendelijk zeker. Maar weinig informatie of voorzorgsmaatregelen. Kosten zijn ook niet hoog. Altijd leuk. Maar betaal liever meer voor een betere controle en aandacht.
Ik heb mijn beklag gedaan per mail over het feit dat TCN meer in rekening brengt dan geleverd is . Ik heb een reminder verzonden omdat er geen enkele reactie kwam. Na 3 weken kwam TCN in de lucht met de mededeling dat zij niet eerder dan na 10 augustus kunnen reageren. Mijn beklagmail komt voort uit de recente factuur en een aantal eerdere zaken. Dat is in de mail toegelicht.
Goed
Zeer goede sfeer
Ik krijg eerst een uitgebreide behandeling bij de mond hygienist en daarna een korte check bij de tandarts. Ik kom een keer in het half jaar en er is dan steeds een andere mond hygienist. Iedere mond hygienist heeft zijn eigen behandeling, maar die is wel effectief.
hele lieve en vakkundige mensen werken daar
.
moest alleen voor een controle beurt is goed verlopen Heb nog wel een opmerking, de praktijk is telefonisch heel slecht te bereiken voor het maken van een afspraak, staat meer dan een half uur in de wacht.
Ben zeer tevreden over de behandelingen bij TCN te Westzaan. Jeroen is een deskundig tandarts. Het verbaasde mij alleen dat ik drie weken voor het plaatsen van de kroon al een factuur ontving.
Prettig, snel, secuur, grondig
Ondanks de corona perikelen een goede service.
mijn ervaring is goed vriendelijke mensen.
Geen negatieve punten. Zij houden je keurig op de hoogte van een afspraak en zijn uitermate vriendelijk tegen de patienten.
niks mis mee
Werken goed op goed op afgesproken tijd.
Ik mis de uitleg wat er tijdens de behandeling gebeurd. En ik heb na een behandeling mijn ervaring besproken met de tandarts. Persoonlijk vond ik dat hij wat ruw handelde. En ik vind het contact wat matig. Zelf ben ik niet op mijn mondje gevallen en start gemakkelijk een praatje. Maar persoonlijk vind ik dat er best meer aandacht mag gegeven worden zodat je vertrouwen kan kweken tussen de behandelaar en de klant.
alijd leuk en vrindelijk
Altijd fijne en vlotte behandeling door aardige medewerkers
Jonge mensen verzorgen snelle behandelingen in mijn geval en op een serieuze maar toch vriendelijke wijze.
Mijn ervaringen met deze tandarts zijn louter positief. Hij maakt een zelfverzekerde indruk en werkt vlot en nauwkeurig. Ook over de mondhygiëniste ben ik zeer tevreden. Zij is uiterst vriendelijk en doet grondig haar werk.
Ik word altijd erg goed geholpen met de juiste kennis en vriendelijkheid.
Afspraak inregenen verloopt correct, enkele dagen vooraf telefonische herinnering. Behandeling altijd netjes op tijd. Goede coronamaatregelen. Goede bereikbaarheid ed. Toppie.
Ik, Babs Hartholt, ben onlangs niet bij jullie geweest. Wel een tijdje geleden. Wat ik me er van kan herinneren was ik wel tevreden.
goed
Ik ben zo blij met mijn gebit ,ik heb het nu bijna 2 jaar ,en er s een wereld Voor me open gegaan , mijn angst is zo goed als weg ,en daar ben ik jullie nog het meest dankbaar voor Groet Frank
Het team is vakkundig en werkt met moderne apparatuur. Ik word steeds op een prettige manier geholpen.
Deskundige en efficiente aanpak. Maar voor iets meer uitleg is ruimte
Afspraken gaan heel efficiënt, behandelingen correct met duidelijke uitleg.
je word hier altijd goed ontvangen en er word super rekening gehouden met je of met je kind
Zeer modern ingerichte praktijk met deskundige en vriendelijke medewerkers. Ik voel me in goede handen.
Ik heb een afspraak helaas moeten afzeggen en heb hier 11 september over gemaild naar TCN Westzaan maar nog steeds geen bevestiging ontvangen. Ik heb vandaag nogmaals een mail gestuurd, aangezien de afspraak morgen (16 september staat gepland) Met vriendelijke groet, Marina Mulderij
Wordt altijd goed voor je gezorgd uitgelegd wat er gaat gebeuren en snel gehandeld wat ik zelf met angst erg prettig vind.
Heel tevreden met TCN als tandartspraktijk, er is alleen een klein nadeel en dat is omdat ze maar 2 dagen in de week open zijn! Dit komt omdat de praktijk nog maar net open is in Westzaan, dus ze willen heel graag klanten hebben. Dus, zoek je een goede tandarts (in de buurt) ga naar TCN Westzaan!
Ik heb last van terugtrekkend tandvlees en, ondanks goede verzorging, tandsteen. Mijn gebit heeft veel onderhoud nodig, en bij TCN Westzaan ben ik in goede handen. Dat geldt zowel voor de mondhygiënische als voor de tandarts.
positief
De tandarts is duidelijk met wat hij gaat doen.
Leuk team
Ik vind het fijn dat je van te voren wordt gebeld ter herinnering aan je afspraak
heel simpel, Prima
Goede service. Aardige medewerkers. Ook fijn dat je vooraf aan je afspraak wordt herinnerd. Praktijk ziet er netjes en schoon uit.
Prima en vriendelijk
Prima klantcontact.
prima, goede verzorging, duidelijk advies, vriendelijk
Ik heb behoorlijke angst voor de tandarts, maar bij deze tandarts ben ik nu elke afspraak nagekomen. Geen pijn gehad, en hij is zo klaar! En bij de hygiëniste hebben ze een speciaal apparaat dat zorgt dat t minder gevoelig is. Topper!
Prima praktijk
Allemaal zeer vriendelijk en relax. Voor een drievlaksvulling wat in een kwartiertje gepiept, snel en goed.
Snel en kundig
Gaat goed!
Wederom bijzonder goed geholpen. Op alle aspecten buitengewoon tevreden.
Ik heb een rekening ontvangen voor een behandeling waar ik niet om heb gevraagd en waar de tandarts zelf niet kon zien of de gevraagde behandeling is gegeven.
Prima, netjes, prettig, goede tips en adviezen
Zit nog niet zo lang bij deze praktijk maar mijn afspraken zijn al twee keer verzet naar een ander tijdstip. Ik spreek altijd aan het einde van de middag af omdat ik niet in regio werk en dan is het heel vervelend dat dit verzet wordt. Er is ooit sprake van geweest dat er ook een avond openstelling zou komen het zou erg fijn zijn!
Zowel de tandarts als de mondhygieniste helpen mij erg goed, ik ben best wel angstig maar word elke keer weer op mijn gemak gesteld en dat is zeer prettig. Een praktijk om zeker aan te bevelen.
Mbt
Wij zijn begonnen in Alkmaar. Toen werd Westzaan geopend, toen zijn we daar heen gegaan omdat wij in Zaandam wonen. Wij zijn zeer tevreden hoe TCN werkt en jou als persoon benaderd! Zeer vakkundig personeel EN vriendelijk!! Kortom een echte aanrader! ZEKER als je angst voor de tandarts hebt, want zo ben ik van mijn angst afgekomen!!
Tot nu toe prima geholpen, alleen de bereikbaarheid van de praktijk per telefoon zou ruimer mogen. Nu zijn er nog kantooruren waarop de telefoon niet bezet is.
Prima, zeer vriendelijk. Wel vervelend dat alleen in behandelkamer voor apparaat staat voor behandeling pockets en niet in achterkamer waardoor daar behandeling vervelend is. Advies: ook daar zo'n toestel.
super service was mijn telefoon vergeten heeft ze mijn telefoon gebracht echt super lief
Prima
Na twee keer voor niks gekomen te zijn vind ik het nogal kwalijk dat de TCN Westzaan onvoldoende bereikbaar is. Daarbij zijn de openingstijden ook erg vervelend voor mensen die fulltime werken. Tevens wekt TNC mij het gevoel dat het meer commercieel is dan daadwerkelijk kwalitatief en persoonsgericht is.
Je word hier zeer goed geholpen en alles word duidelijk uitgelecht
Ben vakkundig geholpen, maar deze enquete is naar mijn man gestuurd. Mijn e-mail adres is: inavloon@upcmail.nl
Ik ben zeer tevreden ...klantvriendelijk,duidelijk, voorspelbaar,rustig,passend behandeling,excellent kwaliteit.....