Dental Clinics Utrecht Maliebaan
Maliebaan 44, 3581CS Utrecht
Neemt patiënten aan
Spoed
Spoed 24/7 365
Nascholing
Certificaat
Over
Openingstijden
-
maandag
8:00 - 17:00 -
dinsdag
8:00 - 17:00 -
woensdag
8:00 - 17:00 -
donderdag
8:00 - 17:00 -
vrijdag
8:00 - 17:00 -
zaterdag
9:00 - 17:00

Welkom bij Dental Clinics Utrecht Maliebaan, uw tandarts in Utrecht Oost. U vindt onze praktijk in de buurt Buiten Wittevrouwen. In onze moderne en professionele praktijk bent u van harte welkom voor complete mondzorg voor het hele gezin.
Wist u dat u bij ons nooit meer betaald dan de door de overheid vastgestelde tarieven?
Waarom Dental Clinics Utrecht – Maliebaan?
Dé tandartspraktijk voor volwassenen en kinderen
Persoonlijke aandacht en heldere communicatie is de basis van elke behandeling
U kunt bij ons ook terecht voor o.a. implantologie en kindertandverzorging
Ruime openingstijden en om de week op zaterdag geopend
U wordt professioneel en snel geholpen

Informatie

Specialisaties
- Algemene tandheelkunde
- Tandvlees behandeling
- Wortelkanaal behandeling
- Kroon- en brugwerk
- Mondhygiëne
- Implantaten
- Protheses-kunstgebit
- Facings
- Tanden bleken
- Orthodontie
- Kindertandheelkunde
- Cosmetische tandheelkunde
- Geriatrische tandheelkunde/ouderen
- Kleine kaakchirurgische ingrepen

Team
Frank Nieuwenkamp
Tandarts
BIG nummer: 49053284202
Tiago Cruz de Sousa Braga
Tandarts
BIG nummer: 39913893602
Annette Cornelisse-Ros
Tandarts
BIG nummer: 19023566302
Elisabeth Zuazu Lines
Tandarts
BIG nummer: 49915249102
Erik Peek
Tandarts
BIG nummer: 79916016902
Michel Cornelisse
Tandarts
BIG nummer: 79020504102
Olga Tryfonos
Tandarts
BIG nummer: 19920524102
Hasibe Sancar
Mondhygiënist
Emine Düzgün
Mondhygiënist
Henriëtte van Saparoea
Mondhygiënist
Krista Keulen
Mondhygiënist
Marie-José Ruwe
Mondhygiënist
Samantha Wouterse
Paro-preventieassistent
Marike Kock
Preventieassistent
Meryem Özdemir
Preventieassistent
Jelle van der Wilik
Tandprotheticus
Amber Delmee
Tandarts
BIG nummer: 59919702802
Ali Ahmadi
Paro-preventieassistent

Faciliteiten
- Mondhygiënist(e) aanwezig
- Vroege afspraak mogelijk
- Avond behandeling mogelijk
- Toegankelijk voor rolstoelen
- Afspraken in weekend mogelijk
- Spoed
Paginering
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Mijn zoon van bijna 3 vindt het hier een feest, wil als eerste op de stoel. Dan doe je het goed als tandarts.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt Roelof! Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
(Vertaald door Google) Mijn man kwam een maand geleden naar uw kliniek en maakte een afspraak en kreeg zijn behandeling. Hij spreekt geen Nederlands, maar hij sprak met alle mensen daar in het Engels. Ik kwam net om een afspraak te maken en niemand wilde me spreken of op zijn minst helpen om een afspraak met hen te maken. Ik moest vertrekken zonder een boeking voor mijn tandheelkundige behandeling. Ik weet niet zeker of ik er anders uitzag of dat het gewoon niet mijn dag was. (Origineel) My husband came to your clinic one month ago and booked an appointment and had his treatment. He does not speak Dutch but he spoke to all people there in English. I just came to book an appointment and noone wanted to speak to me or at least to help to book an appointment with them. I had to leave without a booking for my dental treatment. I am not sure if I looked different or it just wasn't my day.
(Vertaald door Google) Hallo Kadua, Het spijt ons dat u deze ervaring heeft gehad met onze kliniek. Onze kliniekmanager heeft het probleem met de receptie besproken en het lijkt erop dat er wat miscommunicatie is geweest. Gesprekken in het Engels zijn over het algemeen geen probleem in onze kliniek. We zijn altijd blij om iedereen te helpen een afspraak te maken en de behandeling ook in het Engels uit te voeren. De collega met wie u sprak, werkt nog steeds aan het verbeteren van haar Engelse taalvaardigheid. Ze probeerde je te vragen te wachten tot haar collega een telefoontje had gepleegd, zodat ze je in plaats daarvan kon helpen. Nogmaals onze excuses voor de situatie en maken graag telefonisch een afspraak. Beste wensen, Het team van Tandklinieken (Origineel) Hello Kadua, We are sorry you had this experience with our clinic. Our clinic manager has discussed the issue with the reception and it seems there has been some miscommunication. Conversation in English is, in general, not a problem in our clinic. We are always happy to help anyone book an appointment and conduct the treatment in English as well. The colleague you spoke with is still working on improving her English language skills. She tried to ask you to wait for her colleague to finish a phone call so that she could help you instead. Again, we apologize for the situation and are happy to make an appointment by phone. Best regards, The Dental Clinics team
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt! Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Je gaat nooit voor je lol naar de tandarts, maar als je gaat dan kan het maar beter goed geregeld zijn. Dental Clinics Utrecht Maliebaan is een hele fijne en professionele praktijk. Erik Peek is een tandarts die veel aandacht voor je heeft, uitlegt wat er nodig is en dat op een hele prettige en persoonlijke manier. Top!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt, Jolanda! Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
prima tandarts
Deze Google-recensie is zonder tekst
Hele fijne tandarts, altijd snel en goed geholpen!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Goede service en behandeling, in een schone omgeving met vriendelijke medewerkers.
Beste Daniel, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de service en behandeling. Bedankt voor de mooie review. Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics
Alle behandelingen van tandarts en mondhygiëniste zijn bij mij perfect uitgevoerd.
Goede service, vriendelijk en weinig wachttijd.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Iedereen uitermate vriendelijk, alles loopt soepel en op tijd. Tandarts ken ik al bijna 40 jaar; zegt genoeg.
Beste Erik, Dat zegt zeker genoeg😁 Bedankt voor de mooie beoordeling en het vertrouwen in ons team al die jaren. Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
(Vertaald door Google) Uitstekende service - vriendelijk, efficiënt en goed georganiseerd personeel - ideaal gelegen (net om de hoek van mijn huis). (Origineel) Excellent service - friendly, efficient and well-organised staff - ideally located (just round the corner from my house).
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt Kees! Met vriendelijke groet, het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt voor de vijf sterren Franca! Met vriendelijke groet, het team van Dental Clinics
Al jaren zeer tevreden met heer Cornelisse en nu voor het eerst naar de mondhygiënist Krista Haverkamp, ook weer een hele goede ervaring!
Hallo Marc, wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent met onze collega's! Bedankt voor de mooie review. Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Hartelijk dank! Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt! Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics
Snel een afspraak kunnen maken , ben zeer tevreden uitstekende behandeling. De praktijk is modern en schoon. Ze letten goed op de covid normen Zeker aan te bevelen.
Hallo John, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over onze praktijk en de behandeling. Bedankt! Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Wat fijn dat je tevreden bent. Bedankt voor het delen! Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt! Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics
Complete chaos. Er zijn een aantal vrij serieuze fouten gemaakt, maar ook kleine dingen gingen keer op keer mis. Steeds wisselende mensen en niemand is op de hoogte. Nooit een duidelijk verhaal en heel veel "sorry's". Nu ik bij een andere tandarts zit waar het wel gewoon goed loopt, merk ik pas echt wat een waanzin ik de afgelopen twee jaar gepikt heb. Ik overweeg een officiële klacht in te dienen, maar dat lijkt een gedoe en wil eigenlijk het liefst nooit meer iets met ze te maken hebben. Ga er niet heen! *Update / reactie op de reactie: Deze standaardreactie om imagoschade te beperken, klinkt alsof het eigenlijk ook aan mij lag en ik niet wist hoe ik een klacht kon bespreken. Dat is niet waar. Er ging twee jaar lang meer mis dan goed en ik heb meermaals geprobeerd in gesprek te gaan en werd gewoon erg slecht geholpen. Wat heeft Dental Clinics Maliebaan me een extra gedoe en stress bezorgd. Ik word nog altijd weer een beetje kwaad als ik eraan terugdenk, maar ik wens jullie onwijs veel succes met het verbeteren van de service. Ik hoop dat mijn geklaag daarbij helpt. Gelukkig zit ik nu bij een praktijk waar het wel goed loopt en gaat het warempel inmiddels ook heel goed met mijn gebit! Hoera! Súperfijn om te lezen dat jullie deze keuze respecteren hahaha
We nemen klachten zeer serieus en betreuren het dat er in uw tijd bij ons dingen niet goed zijn gegaan. Dat is besproken in het team, zodat we onze service kunnen verbeteren. Klachten proberen wij altijd in goed overleg en naar tevredenheid op te lossen, eventueel met behulp van onze klachtenfunctionaris (zie klachtenregeling op onze website), maar in sommige gevallen lukt het niet om voor beide partijen tot een passende oplossing te komen. In dat geval is het beter dat iemand elders de behandeling voortzet en respecteren wij deze keuze.
Vriendelijk personeel. Goed behandeld en je krijgt preventie advies, wat ik erg belangrijk vind.
Beste Christian, fijn om te lezen dat je tevreden bent over het personeel, de behandeling en het advies dat je ontvangt in onze praktijk. Bedankt voor de mooie review! Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics
Prima geholpen
Fijn dat je prima geholpen bent Linda! Met vriendelijke groet, het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Lenie, bedankt voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, het team van Dental Clinics
Bij Dental Clinics ben ik jaren klant. Ik ben er heel erg tevreden over. Het zijn professionals, die goed weten wat ze doen. Ook word ik daar altijd zeer netjes behandeld.
Beste Rob, wat fijn om te lezen dat u al jaren een tevreden patiënt bij ons bent! Bedankt voor de positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, het team van Dental Clinics
Prima behandeling, goede communicatie, vriendelijke bejegening.
Beste Jan Willem, bedankt voor de goede beoordeling! Met vriendelijke groet, het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt, Guus! Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics
De tandzorg is er goed en iedereen is vriendelijk (ook aan de telefoon). Reden voor mij om een andere praktijk te zoeken, is dat afspraken geregeld kort van tevoren afgezegd worden - kan gebeuren, zeker als een behandelaar ziek is! - en er worden dan geen alternatieven op korte termijn geboden; de eerste optie voor een vervangende afspraak is bijvoorbeeld drie maanden later. Dit is mij meerdere keren overkomen, ik heb daarom besloten over te stappen naar een praktijk die wel wat ruimte in de agenda houdt voor dit soort zaken.
Beste Neeltje Johanna, Bedankt voor uw feedback. We zijn blij dat u de tandzorg en vriendelijkheid positief heeft ervaren in onze praktijk. We begrijpen dat de langere wachttijd niet prettig is en we doen er alles aan om dit te verbeteren. De agenda's van een aantal mondhygiënisten zijn momenteel voller dan gebruikelijk, omdat men graag bij de eigen mondhygiënist blijft. Echter kunnen patiënten vaak ook terecht bij de (paro) preventie-assistent. We respecteren uw keuze en hopen dat u elders een prettige praktijk heeft gevonden. Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics
Jaren mijn gebit verwaarloosd. Paar maanden geleden 2 keer een wortelkanaal behandeling gehad nu eindelijk van alle pijn af. Toppers zijn het!!!!! Bedankt
Hallo Pascal, Graag gedaan! Bedankt voor je mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics
(Vertaald door Google) Zeer goede service - snel en meegaand? (Origineel) Very good service - quick and accommodating
(Vertaald door Google) Hallo Sonika, Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service. Bedankt voor het beoordelen van ons. Met vriendelijke groeten, Het team van Tandklinieken (Origineel) Hello Sonika, It's great to hear you are satisfied with our service. Thank you for reviewing us. Kind regards, The Dental Clinics team
Jullie zijn toppers!! Voel me altijd zo op mijn gemak bij jullie!
Hallo Monique, Bedankt voor dit mooie compliment! Dat vinden we erg fijn om te horen. Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics
Net 2 kiezen laten trekken bij meneer cornelisse eerst mij gerust gesteld dat het niet zo veel voorstelde, goed verdoofd en de kiezen waren er heel snel uit! Hij is heel vriendelijk en doet ze werk heel goed! Bij verschillende tandarts geweest hele nare ervaringen maar bij deze meneer ga je gerust naar de tandarts! 😀
Hallo Mandy, wat fijn om te horen dat de behandeling je mee is gevallen en dat je bij ons met een gerust hart naar de afspraak komt. Bedankt voor het delen van je ervaringen! Met vriendelijke groet, het team van Dental Clinics
Tandarts top, mondhygiëniste minder
Tandarts Cornelisse is de beste die ik ooit gehad heb
Bedankt voor het mooie compliment!
Modern praktijk, aardige+behulpzame medewerkers. Ik ben super geholpen, echt een aanrader. 200x zo beter dan de vorige praktijk waar ik voorheen was ingeschreven.
Bedankt voor de aanbeveling!😁 Met vriendelijke groet, het team van Dental Clinics
Erg tevreden over Dental Clinics en dan in het bijzonder over tandarts Dhr Cornelissen en mondhygiëniste Samantha. Toppers!!
Bedankt, Yolanda! Dat vinden wij heel fijn om te horen🤩
Pas overgestapt naar deze tandarts vanwege verhuizing. De eerste controle hier was niet fijn. Ongevraagd werd er gezegd dat ik een chirurgische ingreep kon gebruiken om mijn tanden groter te maken. Het werd zo gebracht alsof het noodzakelijk was, en dat terwijl ik gewoon een mooi gebit heb. Het sloeg nergens op. Verder kreeg ik het idee alsof er van alles bedacht werd om maar behandelingen voor te schrijven. (volgende keer nieuwe vullingen, nieuwe foto's, naar de mondhygiëniste) terwijl ik nooit wat geks heb met mijn gebit en bij de vorige tandarts nooit problemen heb gehad. Het zal wel een dikke rekening worden.
Beste Melanie, we vinden het heel vervelend om te horen dat je geen fijne eerste ervaring hebt gehad bij ons. We vermoeden dat er wellicht miscommunicatie heeft plaatsgevonden. We hebben dit besproken in ons team en de tandarts zal telefonisch contact met je opnemen om dit verder te bespreken en op te lossen. Met vriendelijke groet, het team van Dental Clinics
Helaas heb ik mijzelf uit moeten schrijven omdat ik verhuist ben, maar tevreden was ik zeker! Ik heb mij altijd ontzettend op mijn gemak gevoelt, werd duidelijk geïnformeerd over de status van mijn gebit en kon altijd snel terecht. Bij mijn vorige tandarts was het mondje open, wat moeilijke woorden en ik kon weer gaan. Jullie betrekken mij in wat jullie doen en dat heeft mij heel erg gerust gesteld. Bedankt! Het gaat jullie goed.
Hallo Kevin, bedankt voor je vriendelijke bericht en het mooie compliment! Veel succes en geluk in je nieuwe woonplaats. Met vriendelijke groet, het team van Dental Clinics
Negen jaar heb ik bij deze praktijk gezeten, in het begin zijn er ontzettend veel wisselingen geweest van tandartsen en medewerkers maar de kwaliteit is altijd goed geweest. Ik ben niet van het overstappen, overal is wel wat en ben dan ook altijd loyaal geweest. Maar sinds de praktijk is verbouwd zijn de bedragen die gerekend worden voor dezelfde behandelingen astronomisch gestegen. Het is absurd, zelfde behandelingen als voorheen zijn maar liefst met 40% in prijs gestegen. Als je als klant nu binnen stapt ga je automatisch akkoord dat alle behandelingen tot en met een bedrag van € 250,- zonder overleg of toelichting mogen worden uitgevoerd. Een mondhygiëniste kost met een goed gebit ver over de € 100,- Dit is niet meer bespreekbaar onder het motto, met zorg kunnen we rekenen wat we willen want je gaat immers akkoord met de algemene voorwaarden van de minimale € 250,- Cash cow.
Beste meneer Pot, We vinden het erg vervelend dat er door uw nota ontevredenheid is ontstaan. Inmiddels is er telefonisch contact geweest. We vinden het belangrijk om zaken persoonlijk te bespreken en proberen op te lossen, maar helaas lukt dat niet altijd. De tarieven voor behandelingen worden door de overheid bepaald en wij hanteren deze tarieven. Voor behandelingen bij de mondhygiënist en preventie-assistent wordt er per 5 minuten gerekend. Op basis van de actuele gezondheid van de mond kan de behandeling soms iets langer of korter duren dan u gewend bent. We denken graag met u mee door bijvoorbeeld voor de toekomstige afspraken te noteren dat een behandeling maximaal een bepaalde tijd mag zijn. Ook is wisselen van mondhygiënist mogelijk. Wettelijk geldt dat er voor bedragen boven de €250 een begroting wordt meegegeven. Wij geven echter bij bedragen boven de €150 een begroting mee, omdat we het belangrijk vinden dat patiënten weten waar ze op kunnen rekenen. Met vriendelijke groet, het Dental Clinics team
Je word altijd vriendelijk geholpen.
Bedankt!
Vriendelijke tandarts. Ben een jaar zeer tevreden hiernaartoe gegaan.
Hallo Jonathan, dat doet ons goed om te horen. Bedankt voor het delen van je ervaringen! Met vriendelijke groet, het Dental Clinics team
Vriendelijk personeel! Wordt altijd snel en goed geholpen.
Hallo Inge, fijn om te horen. Dankjewel voor je beoordeling!
Ik had ontzettende pijn aan een kies en kon redelijk snel terecht. Toen werd mij verteld dat hij er met spoed uitgehaald moest worden. Die 'spoed' kostte een week. In die week kreeg ik nog wel een begroting voor de verwijdering. Die kwam uit op 195 euro. Tijdens het weekend hield ik het niet meer van de pijn en ben ik naar de spoedtandarts gegaan in het Antonius. Daar kon ik binnen 2,5 uur terecht. Mijn verbazing was groot toen ik de rekening kreeg: 104 euro. Dat is inclusief toeslag voor weekend & avond. Zonder die toeslagen hadden ze mij ongeveer 60 euro gerekend voor de verwijdering. Toen ik mijn afspraak afzegde en mijn verbazing uitsprak over het verschil in prijs, werd er gezegd dat het 65 euro kost om de behandelkamer voor te bereiden en dat er een foto van mijn complete gebit moest gemaakt worden. Volgens mij had de tandarts al gezien wat er moest gebeuren en was het dus alleen een kies verwijderen. Dat er dan 3x zoveel gerekend wordt én dat een kamer speciaal voorbereid moet worden (hoezo, zijn die kamers dan niet klaar als ik binnen kom?), geeft mij toch heel erg het gevoel dat er dingen worden gerekend die totaal niet nodig zijn. Mij zien ze daar niet meer terug.
Beste Jorg, we maken de begroting vaak zo ruim mogelijk zodat onze patiënten naderhand niet voor verrassingen komen te staan. Het kan dan achteraf wel zijn dat de kosten lager uitvallen dan vooraf verwacht. We lichten dit graag persoonlijk nog even toe. Als je hier voor open staat, dan kun je ons altijd even bellen of mailen.
Deze tandarts ziet onze kinderen als een makkelijke manier om geld te verdienen. Ze kijkt een halve minuut naar mijn kind en zegt dan dat er niets aan de hand is. De tandarts heet Stefanie, is nota bene de baas daar. Daarna blijkt dat ze geen foto's maakt, terwijl bij dit soort behandelingen in deze praktijk geen procedure wordt gevolgd, maar het 'gevoel' van de tandarts. Na het indienen van een klacht wordt er gedaan alsof ik gek ben en gebeurt er niks wezenlijks. Nu overgestapt naar een andere tandarts en daar hebben mijn beide kinderen opeens wel, meerdere gaatjes. Al met al vind ik dit een hele slechte praktijk en ik raad je dan ook af om hier heen te gaan en als je hier al zit, snel over te stappen naar een andere praktijk.
Beste Maartje, wat jammer dat je deze indruk hebt gekregen. Inmiddels hebben we naar aanleiding van de klacht meermaals contact gehad om deze op te lossen en meer uitleg te geven over onze werkwijze en de verwijzing naar de kindertandverzorgende (die dan ook de röntgenfoto's maakt) om de geconstateerde problemen aan te pakken.
Voor de afhandeling van mijn klacht. Duurde even, maar zeer tevreden over de uitkomst.
Beste Richard, bedankt voor uw positieve beoordeling.
Top geholpen
(Vertaald door Google) Bedankt, Leon! (Origineel) Bedankt, Leon!
Twee keer afgebeld om afspraken te verplaatsen. Kan gebeuren. Als je er bent moet je ruim 20 minuten wachten (meerdere keren gebeurd). Lijkt wel alsof ze niet op tijd kunnen werken en de tijd van de klant/patient niet relevant vinden.
Beste Ivo, bedankt voor uw beoordeling. We vinden het vervelend dat u heeft moeten wachten en vinden de tijd van onze patiënten uiteraard relevant. We streven ernaar zo goed mogelijk op tijd te werken. Echter willen wij de beste zorg verlenen, dus soms komt het voor dat de patiënt die een afspraak eerder heeft meer zorg nodig heeft dan verwacht, waardoor de tandarts wat uitloopt. Onze excuses hiervoor. Mocht u dit met ons willen bespreken, dan staan wij daar uiteraard voor open. We raden iedereen aan opmerkingen of ontevredenheid te bespreken met de tandarts of door ons te bellen of mailen. Zo kunnen we eventuele problemen snel en naar tevredenheid oplossen.
De voormalige tandartspraktijk aan de Maliebaan was goed. Sinds de verandering een tijd geleden is de service erbarmelijk geworden. Tekenend zijn de afspraken die worden gecanceld op het moment dat je al in de wachtruimte zit (tot 3x toe in de afgelopen 6 maanden)... Ik raad deze praktijk zeker niet aan!!
Beste Jeroen, wat jammer dat je deze indruk hebt gekregen. Het kan soms helaas voorkomen dat afspraken op korte termijn worden afgezegd, maar we proberen dan altijd om iemand op korte termijn of op dezelfde dag een nieuwe afspraak aan te bieden. We komen graag met je in contact om jouw beoordeling te bespreken en zullen daarom contact met je opnemen.
Anna werkt bij de receptie van maliebaan,ze belt me een week nadat ik contact gehad heb met hen nog terug om te kijken of ik wel geholpen ben. Nou dat noem ik begaan zijn met je patiënten en je werk echt goed doen!! En dat doen ze beter dan bij mijn eigen tandarts. Daarnaast heel geduldig,begaan etc Dus 5 sterren voor jou. Saida
Beste Saida, ontzettend bedankt voor je positieve beoordeling en het mooie compliment voor Anna!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt voor je beoordeling, Rob!
Ik voel mij erg op mijn gemak! Vriendelijk en kundig personeel. De verbouwing heeft de praktijk veel goed gedaan, erg mooi geworden.
Wat fijn om te horen! Bedankt, Tessa😁
Voldoende tijd voor de klant, regelmatig extra aandacht bij controle en geen overbodige handelingen. Duidelijke adviezen voor verzorging.
Bedankt voor je feedback. Dat waarderen wij zeer😁
Mooie kliniek en fantastisch geholpen!
Prima ervaringen. Het is vooral heel prettig dat je altijd op zeer korte termijn terecht kunt als dat nodig is.
Bedankt voor je positieve beoordeling, Hans.
half jaar geleden gaten gevuld sindsdien erg veel pijn over gehouden wat voorheen niet zo was. Tandarts negeert mijn klacht en reageerd asociaal.
Beste Isy, wat vervelend dat je deze indruk hebt gekregen. We staan er altijd voor open om klachten te bespreken om deze naar tevredenheid op te lossen. Mocht je ergens niet tevreden over zijn, dan kun je rechtstreeks contact opnemen met de praktijk of via één van de andere mogelijkheden: https://www.dentalclinics.nl/patienten/klachtenregeling/
Fijne tandartspraktijk! Goeie, snelle en vriendelijke service.
Bedankt voor je mooie beoordeling😁
Last van mijn kies, willen ze 2 afspraken inplannen om een kies te trekken. Snap ook wel dat je dan 2 consults kunt berekenen. Alles voor de centjes met die poolse tandartsen tegenwoordig. Veel te groot bedrijf om nog menselijk te zijn. Advies zoek een kleine praktijk, liefst aan huis. Dan heb je nog een echte tandarts. Reactie op reactie. Ik heb aan de receptionist aangegeven dat ik last had en de kies er zonder discussie uit moest. Desondanks kon het enkel in 2 consults. Het val mij met mijn kinderen ook op dat het uw werkwijze is om zoveel mogelijk consults uit te schrijven om zo een hogere rekening bij de verzekering te leggen. Bij andere tandartsen werd een kleine ingreep gewoon in de controle meegepakt. Ik ga gewoon opzoek naar een andere tandarts en u bent 8 klanten kwijt door het onbeschoft handelen van uw onervaren telefonist. Vraag uw zelf af wat ze u waard is !
Wat jammer dat je deze indrukt hebt gekregen. Patiënten met pijn proberen we dezelfde dag te helpen, alleen kunnen de receptionistes niet aan de telefoon beoordelen wat de juiste behandeling is. Er wordt dan een afspraak gepland waarin de tandarts gaat beoordelen welke behandeling nodig is en proberen de pijn van de patiënt te verminderen/weg te nemen.
Een mooie tandarts praktijk met veel kennis en ervaring in de praktijk zeer schone en hygiënische behandelkamers aan de balie wordt je vriendelijk te woord gestaan in een mooi gerenoveerd herenhuis aan de Maliebaan groetjes rudi
(Vertaald door Google) Ik weet niet zeker of ik de kliniek nu zou aanbevelen. Vroeger was het goed, maar niet meer. Of misschien had ik de laatste tijd pech. De dienst is aanzienlijk stopgezet sinds Ursula de kliniek heeft verlaten. Ze letten niet op je als je aan de voorkant van de recepties staat. Ik moest 15 minuten wachten op mijn afspraak om te weten dat de dokter net was aangekomen. Ik ga de kliniek veranderen. (Origineel) Not sure if I would recommend the clinic now. It is used to be good but not anymore. Or maybe I was unlucky lately. The service has been dropped significantly since Ursula left the clinic. They don’t pay attention to you when you are standing on the front the receptions. I had to wait 15 min for my appointment to know that the doctor just arrived. Going to change the clinic.
(Vertaald door Google) Hallo Kristina, bedankt voor je feedback. We zien dit als een kans om onze diensten te leren en te verbeteren. Het spijt ons te horen dat u niet meer tevreden bent met onze services. We hebben uw opmerkingen besproken met het team. Normaal gesproken laten we patiënten altijd weten wanneer de tandarts te laat komt, maar door ongelukkige miscommunicatie werd u deze keer niet geïnformeerd. (Origineel) Hi Kristina, thank you for your feedback. We see this as an opportunity to learn and improve our services. We're sorry to hear you're not satisfied with our services anymore. We have discussed your comments with the team. Normally, we always let patients know when the dentist is running late but due to unlucky miscommunication you were not informed this time.
Zeer tevreden over deze praktijk. Vriendelijk en professioneel. Nooit meer zenuwachtig voor een tandartsbezoek sinds ik hier klant ben.
Hele slechte praktijk!! Deze geldwolven hebben mij 12 jaar lang met een ontsteking in mijn wortelkanaal laten rondlopen, waardoor mijn tand nu verrot is van binnen. Geen professionals en geen empathie voor de patiënt.
Deze Google-recensie is zonder tekst