Glimlach met vertrouwen
Melissa Ramirez Vanoni
Tandarts
Registraties & Certificeringen
Duidelijke uitleg
7.4
Behandeltijd
7.0
Is deskundig
7.2
Aanbeveling
6.8
6
waarderingen
P.M.A. van der Bogt 02 Dec 2025 - 12:40
Zeer bekwaam! Je kan gerust nog even verheldering vragen, ze spreekt prima Nederlands op een goed te volgen tempo, door het Spaanse accent kan soms een (tandheelkundig) woord nog moeilijk te verwerken zijn, maar Melissa checkt of zij duidelijk is geweest. Werkt geduldig en precies!
Deskundigheid
10
Mate van luisteren
9
Algehele ervaring en zorg
10
Hygiëne
10
Informatie na behandeling
10
Informatie tijdens behandeling
10
Informatie voor behandeling
10
Klantvriendelijkheid
10
Kosten verwachting
10
Meebeslissen over behandeling
9
Voldoende tijd voor mij
10
Omgaan met angstige patiënten
10
Omgang met kinderen
9
Resultaat behandeling
10
Snelheid afspraak
10
Telefonische bereikbaarheid
8
Tijd en aandacht
9
Vermijden onnodige pijn
10
Vooraf toestemming
10
9.7
P.M.A. van der Bogt 02 Dec 2025 - 12:35
In het voortraject heb ik wat miscommunicatie ervaren bij het maken van een vervolgafspraak, maar de zorgverlener heeft nagebeld om te checken of er iets is misgegaan. Toen op korte termijn een nieuwe intake gehad en daarna behandelingen gepland. Elke keer zeer zorgvuldig uitgevoerd. Ik was met enige angst het behandeltraject tegenoet getreden, maar inmiddels voelt dit als een fijne samenwerking waarin ik ook goed snap welke stappen zullen volgen en wat er van mij gevraagd wordt om te komen tot een betere mondkwaliteit.
Duidelijke uitleg
8
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
8
9.0
Patrick 01 Okt 2025 - 21:29
Ik heb een hoge drempel over moeten gaan om weer naar de tandarts te gaan na jaren. DC werd mij warm aanbevolen. Dat is een kwetsbaar onderwerp. De behandeling werd paar keer onderbroken doordat er opeens een andere patiënt ingepland moest worden die zich niet goed had aangemeld. Dat voelt slordig. Er werden veel foto’s gemaakt en we bespraken kort een aanpak voor een aantal meer gecompliceerde ingrepen. De afspraak was dat de behandelaar mij zou bellen met een advies voor een aanpak. Dat is niet gebeurd. Ook geen mail. Wel een factuur. Enkele weken later ben ik langsgegaan en heb ik bij de receptie navraag gedaan. Er bleken wel verzoeken tot inplannen te staan maar daar was nog geen actie op ondernomen. De baliemedewerkster beloofde mij snel te bellen en/of een mail te sturen voor een afspraak. Ook dat is niet gebeurd tot de dag van vandaag. Ik vind dit onprofessioneel en ontzettend vervelend omdat ik al zoveel moeite had om überhaupt weer zorg te gaan dragen voor mijn gebit in samenwerking met een praktijk. Ik oriënteer mij nu op andere praktijken. Heel jammer. Ik had dit niet verwacht. De zorgprofessional hoort in de lead te zijn van de systemen.
Duidelijke uitleg
5
Behandeltijd
1
Is deskundig
1
Aanbeveling
1
2.0