Spoed
Spoed 24/7 365
Nascholing
Certificaat
ISO - 9001
Over
Openingstijden
Informatie
Specialisaties
- Algemene tandheelkunde
- Tandvlees behandeling
- Wortelkanaal behandeling
- Kroon- en brugwerk
- Mondhygiëne
- Implantaten
- Angst behandeling
- Tanden bleken
- Orthodontie
- Kindertandheelkunde
- Cosmetische tandheelkunde
- Kaakgewrichtsklachten / gnathologie
- Gehandicapte patiënten
Team
Deze praktijk heeft nog geen teaminformatie geladen!
Faciliteiten
- Mondhygiënist(e) aanwezig
- Vroege afspraak mogelijk
- Avond behandeling mogelijk
- Toegankelijk voor rolstoelen
- Afspraken in weekend mogelijk
- Parkeergelegenheid aanwezig (gratis)
- Lasertherapie
- Narcose (intraveneuze sedatie)
- Spoed
Ontspannen en snel
Ik kwam 15 minuten voor mijn afspraak, en werd tot verbazing keurig op tijd binnen geroepen. Medhi heeft mij keurig geholpen, uitleg gegeven en zijn tijd genomen om mijn niet rechtstaand gebit goed schoon te maken. Voor het eerst was alle tandsteen weg.
Ervaring was gewldig
Ze nemen de tijd voor je om je gebit te controleren en geven daarnaast goede adviezen over de verzorging ervan.
Uitstekende controle behandeling uitgevoerd door Maria, zeer goed als altijd.
Je krijgt het gevoel dat het personeel zijn/ haar best gaat doen om je zo goed mogelijj te gaan helpen
Wel geleerd op een minder leuke manier, dat ik implantaten vanaf nu ergens anders laat doen. Is nu 2 keer misgegaan , implantoloog komt ineens niet meer..en of je dan even bijvoorbeeld naar Tilburg wil komen om t af te maken, is nu Oudenbosch geworden !,!
De tandarts hield er goed rekening mee dat de verdoving niet altijd snel werkt bij mij en toen het goed werkte begon zij pas,ik voel me erg op mijn gemak bij deze tandarts..weet alleen de naam niet precies.
Snel te hulp en vriendelijk.
Mehdi is perfect.
Gewoon een fijne tandarts praktijk , altijd behulpzaam
De mondhygiënist werd vanwege afwezigheid vervangen door de tandarts. Zij heeft in tegenstelling tot de mondhygiënist alle hoeken goed schoongemaakt. Na afloop van de behandeling heb ik dat ook aan haar kenbaar gemaakt en haar ervoor bedankt.
Ik wordt altijd vriendelijk begroet,de behandeling is niet altijd even goed geweest maar Ik ben altijd blij als we op 1 lijn zitten.
Onderaan een vies bouwblok zit een vieze deur. Als je die ingaat ziet de receptioniste je niet en laat je dus wachten. Uiteindelijk geen welkom enkel een kort “heeft u een afspraak”. Je staat in een vieze grote ruimte met beschadigde noodhokken. Met namen als Moskou en Londen. Achter ieder deurtje staat waarschijnlijk een tantartsstoel klaar. Met de mededeling je tantarts is er niet dus iemand anders helpt je mag je het dan doen.
De tandarts was zo attent en behulpzaam en heeft rekening met mij angst gehouden. Echt een top ervaring gehad echt top.
Ik vind de medewerkers heel lieve mensen mijn vragen worden altijd vriendelijk beantwoord
Reaponsive
Prima hulpverlener
Tandarts zeer vriendelijk Persoonlijke aandacht Goede behandeling met zorgvuldigheid Mondhygiënist: super uitgebreid en zeer aandachtig
Fijne mensen, die luisteren en tips geven waar nodig.
Na telefonisch contact voor het maken van een afspraak kon ik met twee uurtjes al terecht. Ideaal. Zeer vriendelijk en snel geholpen aan de telefoon en tevens aan de balie. Niks op aan te merken.
Mvr Vriens Munoz Bravo en haar assistente zijn ongelofelijk begaan, lief en doen hun werk zo goed! Ze houden rekening met je en doen alles in overleg. Daarbij zijn ze onwijs kundig. Ik heb zelf altijd wat angst gehad voor de tandarts, maar door hen heb ik dat niet meer.
Mijn ervaring is goed. Ik ben tevreden.
Mijn dochter had eigenlijk tegelijkertijd met mij een afspraak. Ze kon na mij geholpen worden zodat ik erbij kon zijn, want ze was een beetje zenuwachtig. Fijn!
De controle is op de fgesproken tijd, zorgvuldig en professioneel uitgevoerd. Het verwijderen van tandsteen idem.
Prettig ontvangen, deskundig behandeld en zorg voor financiële afwikkeling de nabije toekomst van het ondergebit.
They are good, professional and very clean. Always available
Fijne tandarts, houdt veel rekening met mij en doet er alles aan om me zo goed mogelijk te helpen.
Top!!
Ben klant al +15 jaar en tot nu toe ben ik tevreiden
Vriendelijk personeel, schoone priktijk, deskundig personeel.
Zeer vriendelijk personeel, goede service en vlotte behandeling.
Door mijn angst voor de tandarts proberen de medewerkers je op je gemak te stellen en luisteren goed naar je.
Klant vriendelijke
Fijne vriendelijke tandarts werk snel en netjes
Goed
De controle is plezierig en efficient uitgevoerd.
Beste tandarts die ik ooit gehad heb. Heel kalm en geduldig, legt alles goed uit en stelt veel vragen. Assistente ook heel aardig. Ik ben zelfs mee verhuisd naar een vestiging die best ver van mijn huis is.
Ik werd heel hartelijk ontvangen en ook zo behandeld.
Ik ben prima tevreden over controle bezoek.
Geen overleg. Minieme, achteraf foute of misleidende, uitleg van een uitvoering. Later op de dag bleek flinke hinder de uitvoering. Herstel nog nodig.
Hoewel ik te vroeg was, werd ik meteen geholpen. Het probleem aan mijn voortand werd snel en adequaat verholpen.
the atmosphere and service is good.
Ik ben eigenlijk klant bij de noordsingel en ik ga niet zo gauw ergens anders heen maar ik moest wel(vulling was er uit) dus ging ik toch met en beetje zenuwachtig naar het noordeiland maar ik werdt op gehaald door en jongedame die vrolijk tot mij overkwam dat stelde mijn best wel op me gemak enmaal onder behandeling vertelde ze alles wat ze ging toen en dat deed me goed ik was toen ik werdt op gehaald en stuk minder zenuwachtig de jongedame gaf me vertrouwd gevoel zo goed dat ik de volgende keer gewoon weer kom dan hoop ik dat ik de volgende keer weer door de zelfde dame wordt geholpen ik zou haar eigenlijk wel willen weten dan had ik haar naam helemaal onder in kunnen in vullen
Het is misschien niet het chicste tandarts in Rotterdan maar je krijgt wel de nodige aandacht. Nu langer dan 10 jaar ben ik een klant.
Goed!
Zeer positief.
Ik werd heel snel geholpen
Vriendelijk, schoon en alles wordt van te voren verteld wat er gaat gebeuren
Nodige tijd en zorg
Je krijgt altijd een goede uitleg, vooraf en tijdens de behandeling.
Klantvriendelijkheid
Mijn ervaring is dat ik goed geholpen ben. En dat ze met mijn behandeling gauw mee gaan beginnen
Vriendelijk en professioneel tandarts.
De tandarts was niet een twee minuten bezig met me. Mijn bezoek duurde 5 minuten ipv 30 minuten. Dit vind ik jammer. Want waarom ga ik naar de tandarts?? Waarvoir betaal Ik de tandarts? Voir 2 minuten?? Ik ga niet meer naar de tandarts als het zo gaat daar bij jullie. Ik hoop dat jullie iets doen met mijn beoordeling.
vriendelijke ontvangst, vriendelijke en vakkundige behandeling en uitvoering van reparaties.
Goed uitleg gekregen wat er gedaan zou worden tijdens de wortelkanaalbehandeling
Ik heb helemaal vanuit het buitenland gebeld om mijn afspraak af te zeggen. Toch heb ik achteraf een factuur ontvangen omdat ik niet ben geweest. Elke keer gaat het met het verplaatsen of afzeggen van mijn afspraak mis. De dames die hier verantwoordelijk voor zijn krijgen vgm niet voldoende betaald...
Este tandarts praktijk
Normaal altijd bij maria, nu hadden we ik en me zoon een andere tandarts , dit was een hele aardige man ook de assistent was aardig . Me andere zoon lag ineen kamer ernaast en de tandarts ging ook naar hem ook dat was goed. Alleen die assistent ook erg aardig maar zei dat ze een hulp was en wist ook niet hoe een aantal dingen werkte. Dat kwam ze vragen en zei dat ook tegen me zoon. Wij blijven graag bij maria die stelt je zo op je gemak en legt alles zo goed uit .
Ik word nu al een aantal jaar ontzettend goed geholpen door Maria. Altijd op tijd, vriendelijk, goed in haar werk en met een glimlach naar huis!
Tijdens kies trekken mijn kaakbot aan de voorkant compleet mee weg getrokken Heel lang pijn van gehad Dit jaar weer een kies moeten laten trekken,weer een ellende Wij gaan verhuizen en gaan opzeker een andere tandarts zoeken Hoop kosten gemaakt aan niks,baal ik knap van
Helder advies
Ben vriendelijk geholpen door de Tand-Technicus, ivm een nieuwe prothese.. bedankt vr.gr. Wilfrid Venloo
Mehdi altijd op tijd, zeer professioneel
Mondhygiënist was super aardig en ook heel goed te werk gegaan
Uitleg over mondzorg was concreet en effectief.
vanzelfsprekend nog met coronaprotocol bij de deur opgewacht heel even gezeten en vervolgens kamer in daarna naar 2e kamer voor tandarts zonder problemen
Ervaring was goed ... maar ik was daar een beetje vroeg ..Mocht niet naar binnen komen
De praktijk is heel groot daar. Was snel geholpen nadat ik binnen was.
Correcte tandarts en mondhygiëniste.
geheel naar wens; heb trekken uitgesteld om persoonlijke redenen; toen ineens trekken toch nodig was meteen actie. Uitvoering naar wens !! Top
Ik geef een 9 vakwerk zoals altijd
Ik had een afspraak om 15.00 uur. Bij binnenkomst werd aangegeven dat de afspraak met de mondhygiënist niet doorging. Ik heb uiteindelijk 45 min moeten wachten, voor de tandarts die binnen 15 min al klaar was met mondcontrole.
deskundig persoonelijke aandacht kalm hygienisch
Goede ervaring ga zo door!
Positief
Ik ben erg tevreden. Ik was hartstikke bang maar de tandarts en de assistente hebben hun werk meer dan goed gedaan en mij gerust gesteld. Ik heb helemaal geen pijn tijdens het trekken van de kies en plaatsen van implantaten gevoeld. Ik heb ook geen last van napijn
Het is een blijft een tandarts en dat nooit leuk maar zo lang de service heel goed is valt het allemaal mee
Goed
Afspraak was ok
Snel, goed en pijnloos
Ik ben al jaren patient/client van dokter Tatjana en ik hoop dat ze blijft. Jammer dat ze nog maar een dag in het centrum is.
Elke keer een andere tandarts en de communicatie is zelfs beter bij de mcdonalds. Ik heb een wortelkanaalbehandeling ondergaan waarbij ik prima ben geholpen bij de eerste afspraak. Daar werd mij verteld dat bij de 2e afspraak de kies word afgerond. Bij de 2e afspraak ben ik met 0% pijn daarheen gegaan met de intentie dat mijn kies word afgemaakt maar er werd van alles gedaan zonder comunicatie behalve dat, door een tandarts die van weet ik veel waar is ingevlogen, waarvan ik zelfs betwijvel of hij de juiste papieren bezit. Ik ben niet eens goed verdoofd en er zijn naar mijn gevoel gezonde kanalen niet volledig uitgeboord waardoor ik nu weer met een barstende pijn zit. Ik heb pijn die naar mijn bovenkaak steekt en de kies is voor een 2e keer met een tijdelijke vulling gevuld en ik mag weer voor een 3e keer langskomen wat ik nog nooit heb meegemaakt. A.elaita
Ik ben op een zeer professionele wijze geholpen door de tandarts.
Altijd fijn om naar de tandarts te gaan !!
Ik kom hier al jaren, en ik ben nooit teleurgesteld door mondzorgcentrum Noordereiland. Ze helpen je altijd goed en zijn altijd vriendelijk tegen je!
Schoonmaken van mijn tanden is zeer goed gedaan. Er was nirts meer van de bruine aanslag terug te zien
niet goed
Zoals altijd vriendelijke medewerkers en doen hun werk goed
Geduldig, aandachtig en gebit mooi schoongemaakt.
Helaas een paar keer voor dezelfde klacht gegaan na en maanden uiteindelijk toch een wortelkanaalbehandeling gepland en na meer dan uur stopte hij waar ik van uit ging was dat hij dus klaar is zegt nee kon niet verder gaan complex gebit hij had een vijltje afgebroken in me kies door gestuurd naar specialist wat maanden duurde voordat ze belde voor afspraak niet dat die nou ook geweldig was maar ondertussen heb ik behandeling moeten betalen die niet eens goed gedaan zijn. Zit nu bij een andere en na 1 foto maken en kijken kreeg ik een kuurtje en doorverwezen naar kaakchirurg aangezien het vijltje er nog steeds niet uit is ook niet door de specialist waar jullie mij hebben gestuurd!!!!
Zeer vriendelijke mensen . Word netjes behandeld en hygiëne is ook top. Pas mijn kies laten maken en perfect gedaan. Ook mijn verdoving was pijnloos. Deze tandarts is echt een aanrader. Mvg peter
Ik ben tevreden over de behandeling en hoe ik word ontvanen.
Goed
Dat is heel lang voor een kunstgebit.
Zeer goede communicatie en behandeling
Klantvriendelijke praktijk
Goed
Vriendelijk ontvangst, duidelijke en behulpzame assistent, tandarts rustig en duidelijk in alles.
Goed ervaren
Ik ben erg goed geholpen en ben erg tevreden. Goede opbouwende kritiek over wat beter kan bij het poetsen en een duidelijk behandelplan. In het verleden (jaren geleden) stond ik op het punt weg te gaan door het erg frequent wisselen van tandarts en mondhygiënist, de kwaliteit van zorg was daardoor wisselend. Nu met een vaste tandarts en mondhygiënist is de kwaliteit van zorg, in mijn geval, erg gestegen... erg deskundig. Enig kritiekpunt is de aankleding van de wachtruimte en de behandelruimte is erg kil. Incidenteel hapert de behandelapparatuur
Delovan is mijn prothese arts Supergoed en zeer vriendelijk Niets is teveel en zeer goede voorlichting
De afgelopen twee bezoeken ben ik netjes geholpen. Het enige is dat ik liever naar de vestiging Noordsingel was gegaan, die is een stuk dichterbij voor mij alleen is die maar twee dagen per week open sinds dr. Aptroot ermee gestopt is. Je moet daar maanden wachten op een afspraak.
Een bezoek aan tandarts is niet prettig of een plek waar je met plezier naar toe gaat. Door vriendelijke ontvangst van de gastvrouw, aardige tandarts assistente en deskundige tandarts heb ik mijn bezoek toch als prettig ervaren.
Lekkere meiden
Ik werd heel erg netjes geholpen, kan niet anders zeggen!
Ik kom nu al enkele keren daar en het is heel goed dan heb ik het oever de behandeling mee praten over hoe je bepaalde dingen wil.En wat belangrijk is dat ze er genoeg aan doen met het coronavirus.
In het verleden ging het soms niet even goed met afspraken maar ik moet zeggen dat ze het heel goed nu. Ook met de corona beleid zie dat ze daar goed aanhouden prachtig. Maar zo als altijd goede tandartsen geen klachten. Alleen het tekort aan parkeerplaats.
??
MZC Noordereiland, neemt de bescherming uiterst serieus.
Ik word altijd goed behandeld, door zeer goeie en vriendelijke tandartsen en assistenten
Tandarts maria zo superlief ,ook haar assistent die er vorige week bij was echt heel lief. Die 2 stellen je op je gemak leggen alles goed uit en denken met je mee. Ik hoop dat hun er heel lang blijven .hiervoor vaak verschillende gehad toen twijfelde we om weg te gaan. Zolang maria er is zijn wij er ook.
Goede ontvangst, duidelijke coronaregels.
De behandeling was een moeilijke klus en was goed opgelost.
Vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon. Ik ben tot nu toe altijd heel vriendelijk en zoals naar toebehoren behandeld.
Goede ontvangst en goede, deskundige en vriendelijke tandarts die de tijd voor je neemt om ook vragen te beantwoorden.
Geachte heer, mevrouw, Ondanks dat de foto van mijn gebit reeds jaren oud is verneem ik opeens tussen neus en lippen door van de tandarts dat mijn onderste verstandskiezen horizontaal liggen en dat dit complicaties kan gaan veroorzaken bij het trekken ervan (indien ik last krijg). Dit is onverteerbaar en vind ik zeer slecht. Ik ben zeer teleurgesteld dat dit kan gebeuren bij zo'n belangrijk onderdeel van het menselijk lichaam terwijl het overduidelijk op de foto zichtbaar is. Mvg
Goed
men hield zich niet helemaal aan de aangekondigde regels maar oke
Fijne tandarts, ruime en professionele kliniek, mooie behandelkamers incl apart gedeelte voor kinderen. Rustige omgeving, schoon, toegankelijk. Afspraken maken kan telefonisch. Misschien een online mogelijkheid (met agenda) toevoegen aan de website.
Ik werd goed behandeld.
Hele aardige dame bij binnenkomst(!). Verder was t een gewone tandarts bezoek, niks bijzonders. Wel jammer dat ik aanstaande woensdag weer voor controle moet, voor dezelfde pijn die ik vorige week al aangaf.. had in 1 afspraak gekund lijkt mij.
Ik kwam ervoor mijn gebit omdat mijn onderkaak zeer deed . Werd geholpen door zeer aardige dokter.
Gezien dat Covid-situatie waren er veel aanpassingen nodig om patiënten veilig te behandelen, dit is uitdagend, met name als het gaat om strakke tijdslijnen. In mijn ervaring was deze uitdaging constructief en met goede oplossingen aangepakt!
Nemen echt de tijd voor geeft geen 5 sterren niet omdat het niet oké is maar ik ben bang voor de tandarts maar ze stelt je erg op je gemak vriendelijk ook de assistente en ook de mondhygiëniste
Vriendelijke tandarts en duidelijk. Alleen kan er wat meer aandacht aan gemaakte afspraken besteden worden. Zoals een verwijs brief die ik digitaal zou krijgen op donderdag maar niet werd gestuurd en aangezien het praktijk vrijdag gesloten is moest ik tot maandag weer wachten en weer achteraan gaan.
Top praktijk
De service is goed ik vind het alleen jammer dat je heel vaak weer een andere arts krijgt
Goed geholpen en bruikbaar advies meegekregen.
Mijn ervaring kan ik het beste op de volgende manier omschrijven. Ik ben afgelopen week bij de tandarts geweest. Ik heb een gebitsreiniging gekregen en vervolgens heeft de mevrouw die mijn gebit reinigde aan mij gevraagd of ik nog steeds dezelfde methode gebruik die me laatst is verteld. Hierop heb ik als antwoord ja gegeven. Die mevrouw had aan mij gevraagd of ze het nogmaals moest uitleggen en ik antwoordde dat het niet nodig was. Ik kreeg gisteren een factuur thuis waarop stand dat er een gebitsreiniging is gedaan en vervolgens uitleg is gegeven. Het eerste gedeelte klopt, ben er zelf ook blij ermee, maar het tweede gedeelte klopt niet. Het gedrag voor deze uitleg die ik Niet gekregen heb is iets meer dan 13 euro. Ik voel me hierdoor voor de gek gehouden worden. Dit kan niet een factuur uit draaien die helemaal niet is uitgevoerd!
Aardige personeel en persoonlijke benadering. Goed advies en direct hulp bij pijnklachten.
Fijne prettige ervaring
Tijdends telefonisch afspraak is mij niet medegedeeld dat het enkel om controle ging en niet schoonmaken. Gelukkig kon ik terecht bij Rosa, haar afspraak kwam niet opdagen. Zeer tevreden!
Positief, onze tandarts is een lieve zorgzame vrouw en ook de assistente en mondverzorgers zijn heel betrokken
Tot en met nu professioneel.
Onaangenaam bezoek aan mondhygiënist. Veel verschillende mensen. Je bouwt niks op. Orthodontist prima.
Goed geholpen
Zeer goed en professioneel
Goed en Uitsteken niks te klagen
Heel vriendelijk balie en duidelijk praten Ik geeft niet 10 cijfer waarom? Omdat 2 cijfer af is uw collega moet beetje hard roepen naam geeft omdat ben zelf slechthorend persoon is dit moet u begrijpen daarom geef ik 8 cijfer En A.U.B wanneer persoon slechthorende en doven moet uw collega beetje hard praaten als niet verstaan tikken is simpel ik hoop uw verbeter worden om client blijmaken
Heel Positief
Goed en snel geholpen en altijd vriendelijk
Altijd goed en vriendelijk behandelt
Een goede tandarts/technicus ,zie hebben implantaten geplaats bij mij en namen daar rustig de tijd voor en vroegen constant of het wel ging met mij
Ik ben over alles te vreden alleen hoop ik wel dat jullie mij nog wel willen helpen , Na mijn moeilijke verleden wat bijna mijn tanden heeft gekost
Kundige assistentie van zowel de assistentes als tandarts Maria Vriens. Kwaliteit staat voorop met constructieve communicatie.
Een fijne nette tandartspraktijk waar je goed behandelt wordt.
Ik ben al enkele jaren patient van dr. Tatjana en ben zeer over haar te spreken. Attent, belangstellend, vriendelijk en vooral heel competent.
Kwalitatief goed personeel
Goede behandeling, fijn gesprek met tandarts
Was prima, wel jammer zon groot gat voor nieuwe afspraak inplanning
Redelijk goede ervaring
Ben nu sinds een jaar cliënt. Eerste controle bezoek en behandelingen daarna gaven stof tot nadenken. Tweede controle bezoek (bij andere arts) was een prettiger ervaring. Hoop dat dit zo blijft.
Je wordt gelijk naar binne geroepen. Er wordt alles eerst met je besproken wat en waarom en hoe. Heel efficient.
Goede indruk, professionele sfeer. Ietwat lang wachten op tandarts na sessie mondhygiëniste wegens druk, maar niet heel erg storend.
Gewoon goed
Ik ben tevreden
Goede vriendelijke en benaderbare assistente en zeker tandarts. Duidelijk van te voren afgestemd met wat ze gaan doen en wanneer en wat het evt kost. Afspraken kan je goed plannen. Veel behandelkamers. Moderne apparatuur.
Goed
Top tandarts!
Heb een zeer vriendelijke ervarning gehad. Mijn tandarts was maria ze heeft mij goed bijgestaan en de behandeling goed professioneel gedaan
Goede service snel lekkere koffie ga zo door
Wij als gezin , zijn niet meer zo tevreden . We moeten lang wachten En iedere keer een nieuwe tandarts is echt vervelend . Ieder jaar krijg ik weer een onderzoek wat er niet goed is aan mijn gebit . Ieder jaar weer een ander advies . Wij willen graag bij onze vaste tandarts blijven Is dit onmogelijk , dan wil ik graag een gesprek met jullie.
Vriendelijk behandeld
mijn ervaring is dat iedereen die er werkt echt aardig en vriendelijk hulpzaam is en nog veel meer ik voel me prettig bij deze tandarts praktijk
Ik ben erg tevreden; fijne ruimtes, een reminder mailtje bij afspraken en zeer tevreden met mevrouw Vriens als tandarts. Werkt zeer kundig en zorgvuldig.
Klantvriendelijk , goed op tijd en kundig.
Hele fijne praktijk met lieve en professionele tandartsen en assistentes. Mijn tandarts is Maria Vriens- Munõz Bravo. Wat zo fijn is aan haar is dat ze heel zacht werkt en dat je zeker weet dat je in goede handen bent bij haar. Professioneel en van alle nieuwe technieken op de hoogte.
Prettig en vriendelijk ontvangst
Niets op aan te merken. Tandarts heeft alle geduld en werkt snel en professioneel. Telefonisch word je ook vriendelijk te woord gestaan.
Praktijk is oké, maar ben niet te spreken over de wachttijden bij afspraken. Daarnaast vaak het gevoel dat er wordt geprobeerd extra behandelingen of extra tijd te rekenen.
Goede tandartsen en assistenten. Kom nu ondertussen 1,5 jaar bij tandarts Maria - naar volle tevredenheid!
Goed. Tevreden.
+Service goed. -vaak gewisseld van tandarts +huidige tandarts is goed +snelle service +geen lange wachttijden
Vriendelijke balie medewerker
Goede behandeling en goede service
Delivan heeft me zoals altijd goed en snel weer met een goed gebit op weg geholpen
niks te klagen.
Ik heb geen klachten denk ik.
Nieuwe afspraak maken gaat snel, herinneringssms is erg fijn, mondhygienist licht goed toe. Wisseling/verloop van tandartsen is groot waardoor afwachten is hoe nieuwe tandarts werkt. Van mij mag tandarts meer meedenken over totaal gebit naar toekomst toe, proactief voorstel over brug of implantaat.
Weinig overleg met de patiënt, standaard wordt zoveel mogelijk gedaan zonder eerst overleg te plegen. Geen overleg over kosten. Lange wachttijd alvorens een afspraak kan worden gepland. Graag mailadres zoals onderaan (niet te wijzigen) NIET te publiceren.
Fijne medewerkers, begripvol erg meedenkend en behulpzaam!
Fijne en vriendelijk personeel
Ik word als een klant ontvangen, altijd uiterst correct.
Deskundig en vriendelijke personeel met profesionele apparatuur Wachttijd is in tegenstelling tot vroeger nu wel langer geworden. 1 Rontgenfoto mislukte en volgens mij is dit wel in rekening gebracht
gewoon goed.
Goede hulp, moet allemaal wel snel.
Twee keer geweest werd twee keer een kies gevuld, kwam ik thuis na een anderhalf week kwam de vulling eruit en dit in korte tijd allebeide kiezen, kreeg een nota omdat ik een afspraak.niet ben geweest ik heb hem betaald maar vind het belachelijkwant wanneer sanasmile een afspraak zegt dan krijgen ze van mij ook geen boete.
Duidelijk en Service gericht
tevreden over tandarts maar zeer ontevreden over de mondhygiënisten. na een behandeling kan ik dagen niet meer eten.
Assistente (telefoon) heel plezierig, tandarts attent/goed, tandartsassistenten te vaak onervaren, betuttelend en trekken te snel conclusies terwijl het dossier goed is bijgewerkt.
Voel me hier op men gemak.
Helmand was goed in mijn gebit reinigen, tot mijn positieve verbazing blijkt Rosa nog beter te zijn!
Erg wisselende ervaringen gehad bij MZC. Dit komt o.a. doordat er veel tandartsen weg zijn gegaan/ tijdelijk kwamen invallen, waardoor de continuïteit belabberd was. Het personeel daarentegen was (vrijwel) altijd erg vriendelijk.
Zeker niet proffecioneel ik heb een klacht verstuurd en nog geen antwoord op gehad. Ik heb een bezoekje gehad bij de tandarts ik werd geholpen door een arts die mij eerder niet heeft geholpen. Ik heb haar mijn verhaal verteld met de uitleg dat mijn voortand anders aanvoelt en dat het is afgebroken die eerder is geveild door een ander collega. Ik ben al een keer eerder teruggekomen omdat mijn vulling pijn deed die eerder door een collega is gedaan. Vervolgens heeft zij mij geholpen en mijn voortand gemaakt. Ik ben de deur uitgelopen en in de spiegel gekeken bij u op het praktijk. Waar ik een aantal minuten heb gestaard in de spiegel en vervolgens naar de receptioniste ben gelopen om mee te kijken. Mijn voortand was ongeveer 3 mm. korter dan mijn originele tand ernaast en daar was de receptioniste het mee eens. Ik wilde graag terug omdat ik dacht als ik de deur uitloop dat ze zouden denken dat de probleem is verholpen. Ik heb netjes gevraagd of ik terug mocht gaan naar de arts die mij op een andere toon aansprak dan eerst. Ze was duidelijkgeïrriteerd en sprak op een toon alsof ik haar niet begreep. Ik heb haar verteld dat ik niet dom ben en dat ik heus wel begrijp wat zij bedoelt en dat het voorheen wel kon en ineens niet meer ik heb deze voortand al sinds mijn 12e. Ik heb absoluut niet geschreeuwd ik was duidelijk geïrriteerd en dat heb ik laten merken en ZIJ ook. Vervolens werd ik hardhandig geholpen door haar waardoor ik besloot me uit te schrijven. Nu lees ik dat zij heeft genoteerd dat ik heb geschreeuwd dat mijn tand is verpest door hun. Dit is absoluut niet waar (als er kamera beelden zijn wil ik dat die worden bekeken door u). Zij was duidelijk nieuw want ze wist niet hoe de apparatuur werkt haar collega (assistente) die moest haar helpen. Ik vind het niet kunnen dat het zo is genoteerd terwijl dat niet het geval was ik heb absoluut niet geschreeuwd. Ook toen ik hardhandig geholpen werd heb ik daar niks van gezegd. Het ergse van alles is dat mijn tand na 4 dagen weer is afgebroken dus ik loop rond met een afgebroken tand. Jullie zijn zeker trikt optijd met her versturen van een factuur maar reageren op een klacht zeker niet.
ik wordt altijd netjes te woord gestaan door de medewerkers van MZC Noordereiland. Telefonisch goed bereikbaar en altijd snelle reactie.
Op zich is de zorg goed maar ik heb veel wisselende tandartsen en mondhygiënist gezien. Niet elke is goed. Zo had ik een tandarts die mijn dure kroon maar niet goed geplaatst kreeg vervolgs het tijdelijk vastplakte, niet meer los kreeg, me 3 keer voor niets liet komen en me dan weer naar huis stuurde omdat het juiste materiaal er niet was om het toch los te krijgen. Uiteindelijk kwam de tijdelijk vastgemaakte kroon los terwijl ik in een vergadering zat en slikte ik van schik de tand bijna door. Toen ik belde om de kroon nu wel goed vast te maken kreeg ik een spoedafspraak. Je begrijpt ik heb voor al deze keren moeten betalen. Ook voor het klungelwerk en opnieuw vastmaken van de tand.
altijd prettig geholpen
Goed behandeld en nemen de tijd voor je
De algehele ervaring was goed.
Ik vind het zeer onprettig dat sinds kort een aparte afspraak moet worden gemaakt voor het schoonmaken van m'n gebit en het bezoek van de tandarts. Ik moest na m'n bezoek aan de mond hygenieste 20 min wachten voor m'n bezoek aan de tandarts, waar vervolgens na 30 seconden wordt geconcludeerd dat het er prima uitziet allemaal. Vind ik niet efficient en klantvriendelijk
Ik had mijn gebit jarenlang verwaarloosd. Daar werd geen punt van gemaakt. De tandarts heeft zeer duidelijk gemaakt wat er aan moest gebeuren en daarop zeer adequaat gehandeld. Er moesten diverse kiezen gevuld of getrokken worden en daar heb ik tijdens en ook na de behandeling weinig of geen last van gehad. Ik draag nu zonder probleem twee plaatjes en weet van de mondhygieniste hoe de verzorging beter te doen. Samengevat, zeer tevreden over MZC Noordereiland.
Het was leuk om bij jullie langs te komen, jullie verwelkomen de klanten goed en ze worden goed behandeld. Ga zo door!
Ik ben niet zo tevreden. Je krijgt geen hereniging om naar de tandarts toe tegaan. Ben ook op zoek naar een andere goede tandarts 1 die ik wel ken en niet steeds een andere. Wij voelen ons niet goed geholpen. Beetje jammer maar er zijn genoeg tandartsen.