Dental Clinics Gouda Greenline

Ronsseweg 551, 2803ZK Gouda
Neemt patiënten aan
Spoed
Spoed 24/7 365
Nascholing
Certificaat
HKZ-Certificering
Over
Openingstijden
-
maandag
8:00 - 17:00 -
dinsdag
7:00 - 17:00 -
woensdag
8:00 - 17:00 -
donderdag
8:00 - 17:00 -
vrijdag
8:00 - 17:00

Uw tandarts in Gouda Bloemendaal

Dental Clinics Gouda Greenline is een centraal gelegen en moderne tandartsengroepspraktijk in Gouda aan de Ronsseweg 551. Hier kunt u terecht voor hoogwaardige kwaliteit tandheelkunde, binnen een plezierige praktijkomgeving.
Complete mondzorg bij Dental Clinics Gouda Greenline
De tandarts voor volwassenen en kinderen.
Professionele en moderne tandartspraktijk.
Centraal gelegen en op loopafstand van het station.
Voor o.a. preventie, mondhygiëne, implantologie en kindertandverzorging.
Wij werken volgens vastgestelde tarieven.
5 dagen per week geopend.
https://www.dentalclinics.nl/tandarts/gouda-greenline/Informatie

Specialisaties
- Algemene tandheelkunde
- Tandvlees behandeling
- Wortelkanaal behandeling
- Kroon- en brugwerk
- Mondhygiëne
- Implantaten
- Protheses-kunstgebit
- Angst behandeling
- Facings
- Tanden bleken
- Orthodontie
- Kindertandheelkunde
- Geriatrische tandheelkunde/ouderen
- Kleine kaakchirurgische ingrepen

Team
Anita Haberer
Mondhygiënist
Carlota López de Quadros
Tandarts
BIG nummer: 79921791102
Daphne Velzeboer
Mondhygiënist
Edgar Snel
Tandarts
BIG nummer: 19048284002
E. Vrijhof
Tandarts
BIG nummer: 9914996802
Eva de Ruiter
Mondhygiënist
Gaby Groeneveld
Implantoloog
BIG nummer: 69066390302
Heidi Hendriks-van Eijl
Mondhygiënist
Karlijn Leijen-Panis
Tandarts
BIG nummer: 29912664002
Kim Simons-Vis
Mondhygiënist
Lotte van Loon
Tandarts
BIG nummer: 29066454902
Marloes Swart
Tandarts
BIG nummer: 79925297902
Marta Recuerda
Tandarts
BIG nummer: 79916333502
Nicole Verkleij-Vaessen
Paro-preventieassistent
Nikki Nobel
Mondhygiënist
Pascalle Krist
Tandarts
BIG nummer: 39924380802
Patricia Groenewegen
Preventieassistent
Sarab Abu Awad
Preventieassistent
Solange Aerts
Tandarts
BIG nummer: 59918246702
Wendy Kromodikoro
Mondhygiënist
Daniella Pool
Tandarts
BIG nummer: 99922196902
Nicol Noronha
Tandarts
BIG nummer: 59925330902
Christa van den Berg
Preventieassistent
Melanie Melkert
Preventieassistent
Iris Koning
Mondhygiënist
Marziyeh Zamani
Mondhygiënist
Esther Bleijenberg
Preventieassistent
Natasha Shaw
Preventieassistent

Faciliteiten
- Mondhygiënist(e) aanwezig
- Toegankelijk voor rolstoelen
- Parkeergelegenheid aanwezig (gratis)
- Spoed
Paginering
Vriendelijk en kundig personeel
Deze Google-recensie is zonder tekst
Ik vindt Wendy een prettige en serieuze mondhygienist heel professioneel !!
op eerste gezicht een oud schoolgebouw met van het schoolplein een ruime parkeerplaats gemaakt met gratis parkeren Via een trapvoormige stoep met oprit voor gehandicapten kom je een voorportaal binnen toegang geeft tot een lobby welke erg klinisch aandoet . Er hangt een touchscreen waar je je kan aanmelden de balie medewerkster is niet altijd aanwezig Wat het voor ouderen en digibeten lastig maakt je aan te melden Tegen over de balie is een gedeelte van de lobby in gericht als wacht ruimte de ruimte is erg onpersoonlijk en kil . Wat het nog kouder maakt is dat in deze hoek altijd 1 of 2 ramen open staan , wat wachten zeker in de winterdag niet prettig maakt Dat zou best anders kunnen .Het excuus is Corona maatregelen . Nou ja "What ever " Mijn tandarts werkt redelijk op tijd is een vriendelijke jonge vrouw welke de moderne behandel methoden erg goed toe past ze vormt een goed team met haar assistente Ik bid echt dat deze tand arts nooit weg gaat want ze levert erg degelijk en goed werk wat boven dien erg mooi is Ik had veel tandartsen voor haar Voor al dure op geld beluste zakken vullers Die me vreselijk veel pijn deden Voor het eerst in mijn leven werd ik zonder verdoving en medicatie geholpen En deze nog jonge tandarts deed haar werk met toe wijding en liefde voor haar vak De ingreep ( drievlaks vulling ?) was erg groot en moest in meerdere lagen worden aan gebracht . Ze nam er echt alle tijd voor De in greep was praktisch pijnloos De eerdere rekeningen vielen erg mee en was erg goed koop in vergelijk met eerdere praktijken Welke je verzekeringstegoed wegschrijven met niet altijd nood zakelijke dingen Deze praktijk doet dat niet en er wordt goed naar je wensen geluisterd Echt een geweldige praktijk . ik blijf client
Prima praktijk, deskundig personeel.
Ben al jaren bij dental clinics Gouda Greenline. Ben heel tevreden mee. Vriendelijk en kundig personeel. Ik zou zeggen ga zo door. Top.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Nu al enkele keren geweest en ben erg te spreken over de kwaliteit en vriendelijkheid van de tandartsen en mondhygiënisten.
Beste Michael, Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze zorg en ons team. Bedankt! Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Gert, Bedankt voor uw beoordeling. Wat jammer om te zien dat u niet zo tevreden bent. We bespreken dit graag met u, zodat we wellicht eventuele onvrede kunnen wegnemen. Kunt u telefonisch of per mail contact met ons opnemen? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt! Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt! Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt! Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Wendy neemt de tijd voor mijn vragen zodat ik haar bezig zijn begrijp. Zij doet haar werk zorgvuldig en precies. Ik vind dat zij serieus met mij en mijn gebit bezig is. Goed dus.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Mondhygiënist Wendy heeft mij weer prima behandeld. Liep met een glimlach de deur uit. ( trouwens dit is ook van opluchting dat het weer gedaan is )😃😃
Deze Google-recensie is zonder tekst
While one dentist clinic was closed and another one sent us away we tried this dentist for an emergency. Despite unclear payment status the reception welcomed us with the words: "You need help, we will help you. Rest we will find out later". Nothing more to add. Thank you. Great doctor, very good treatment and perfect service.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Prima ontvangst en goede uitleg bij de behandeling.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Heel goed (telefonisch) bereikbaar, aardig personeel en mooie praktijk.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Al ruim 30 jaar patient van Greenline. Anita Haberler is een uitstekende Mondhygieniste en tandarts E. Snel een uitstekende tandarts
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Ik heb een uitstekende professionele service. Heel blij mee.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt! Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics
Heel prettig bezoek gehad aan mondhygiëniste Iris Koning!
Wat fijn om te horen dat je het bezoek prettig hebt ervaren. Bedankt! Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt! Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Hartelijk dank! Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Hartelijk dank! Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics
Behandeld door Daphne Velzeboer. Ik ben zeer tevreden!
Hallo Marina, Wat fijn om te horen dat u tevreden bent. Bedankt! Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Daphne, Bedankt voor de mooie review. Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Hallo Peter, Bedankt voor uw mooie review. Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Hartelijk dank! Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics
Deskundige en vriendelijke tandartsen, preventieassistenten en mondhygiënisten. Zij houden mij scherp mijn gebit goed te onderhouden
Beste Veronique, Wat fijn dat u tevreden bent over ons team. Bedankt! Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt! Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Cora, Hartelijk dank! Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics
Wij zitten er nu ongeveer 20 jaar en was altijd top. Echter de laatste tijd niet zo goed. Bijvoorbeeld maken een gezinsafspraak met en op naam van een minderjarige en sturen dan daar de mail heen...welke dan in de SPAM komt en dus niet wordt gelezen. Gevolg is dat niemand van deze afspraak wist. Vervolgens krijg je een behoorlijke rekening omdat het gezin niet is komen opdagen. Erg jammer !!
Beste Marcel, Bedankt voor uw feedback. De mail waar u naar verwijst is een bevestiging van de afspraak die door de patiënt wordt gemaakt. Het kan altijd voorkomen dat deze mail niet goed aankomt en we begrijpen dat dat vervelend is. Bij het maken van de afspraak gaan we er vanuit dat deze door de patiënt zelf ook goed genoteerd is. Daarnaast versturen we 2 werkdagen van tevoren nog een herinnering van de gemaakte afspraak. Wij bespreken uw beoordeling graag met u, zodat we kunnen uitzoeken wat er mis is gegaan bij het maken van de gezinsafspraak. Op basis van de naam bij de review twijfelen we of we de juiste contactgegevens erbij hebben gevonden in ons systeem en daarom hebben we u nog niet kunnen bellen. Zou u ons kunnen bellen? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Voor zover een bezoek aan een mondhygiëniste prettig kan zijn is het dat in dit geval zeker, altijd zeer secure reiniging en controle
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt, Wilma! Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Neal, Wat jammer dat je niet tevreden bent. We staan er uiteraard voor open om dit samen te bespreken. Hier leren we graag van. Je kunt ons altijd even bellen of een mail sturen. Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics
heel prettig geholpen
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deskundig, vriendelijk, goede uitleg, begrip voor je persoonlijke situatie.
Beste Mark, Bedankt voor de mooie feedback! Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics
Fijne ervaringen bij Dental Clinics Gouda! Vriendelijk personeel, prettige ambiance. Voldoende, gratis parkeer ruimte. Voor de mensen die met het OV reizen, het station is om de hoek.
Hallo HK HK, Bedankt voor het delen van uw ervaringen. We vinden het fijn om te horen dat u een prettige ambiance ervaart in onze praktijk. Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics
Kom nu een paar jaar bij deze praktijk en ben altijd super geholpen. (En met mijn kwaliteit gebit is dat dus een paar keer per jaar) Heb altijd een hekel aan tandartsen gehad, maar hier vertellen ze duidelijk wat en hoe ze het gaan doen. Wordt gewaardeerd!
Hallo Elbert, wat fijn om te horen dat je je bij ons al enkele jaren wel prettig voelt. Bedankt voor de 5 sterren! Met vriendelijke groet, het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt, Reinier!
Zeer tevreden
Wat fijn om te horen! Bedankt😊
Customer service is niet te geloven. Ik moest meerdere keren bellen voor een afspraak om telkens dezelfde antwoord te krijgen dat de agenda van de behandelaar voor slechts een paar weken open is en dat ik een paar weken later nog een keer moet bellen. Oh by the way, vanwege corona (zeggen ze) kun jij de afspraak niet op kantoor plannen zelfs als je daar bent. Je moet altijd bellen. Niks tegen de medewerkers wie haar best doet om te helpen maar het hele systeem waar ze afhankelijk van is en waarbij de afspraken worden ingepland en ook de afstemming onderling is super slecht. Anno 2020!
Beste Ali, We bespreken deze klacht graag met je, zodat we je niet alleen meer uitleg kunnen geven maar je ook kunnen aanbieden bij een andere behandelaar een afspraak te maken. Zou je contact met ons kunnen opnemen? Een afspraak maken aan de balie gaat momenteel niet vanwege de looproute in de praktijk. Wanneer iemand aan de receptie staat, is het namelijk niet meer mogelijk om te passeren op 1,5 meter afstand. Zowel naar de wachtkamer als naar de in-/uitgang van de praktijk. We begrijpen dat dit vervelend is, maar het is dus vanwege de veiligheid van zowel patiënten als onze medewerkers dat we voor deze maatregel hebben gekozen. Met vriendelijke groet, het team van Dental Clinics
heel vreemd. Op de site staat dat er nog nieuwe patiënten worden aangenomen maar als je je wil inschrijven gaat dat niet. Vandaag een telefoontje gehad dat ik niet als patiënt aangenomen wordt. Ik vroeg nog waarom. Met welke reden, maar er was geen reden volgens de dame aan de telefoon. Werd gewoon geweigerd. Heb de vraag nogmaals herhaald en kreeg opnieuw te horen dat er geen reden is van de afwijzing. Wel kreeg ik de vraag of ik bij de leukste tandarts vandaan kwam. Ja. Heb daar inderdaad ingeschreven gestaan maar nu dus niet meer. Of dit wat met de afwijzing te maken heeft, geen idee! Maar op deze manier wil ik natuurlijk niet eens ingeschreven staan hier. Zeer slecht! Jammer dat je 1 ster moet aanklikken om je revieuw te geven want het liefst had ik dus helemaal niets gegeven. Snap de andere revieuws nu heel goed. Reactie op het bericht van Greenline want kan op de een of andere manier niet meer reageren op de tekst. Dus dan maar zo. Is er nu ineens wel een reden voor een afwijzing?!? Vreemd. Aan de telefoon was er geen reden voor een afwijzing maar werd wel afgewezen en nu lees ik toch echt (iets van) een reden. Lachwekkend joh!
Beste Karima, wat vervelend dat er verwarring is ontstaan waarom u niet terecht kon bij ons. U heeft eerder bij ons ingeschreven gestaan, maar bent destijds alleen voor de intake geweest. Gezien het nu om een afspraak op korte termijn ging vanwege spoed en niet om een reguliere intake, hebben wij u verwezen naar Dental 365. Hier kunt u terecht voor spoed en wanneer u op dat moment nog geen tandarts hebt. Mocht u de klacht nog met ons willen bespreken, dan kunt u ons uiteraard bellen of mailen. Met vriendelijke groet, het Dental Clinics team
Heel arrogant bedrijf. Als ja naar hun mening niet vaak genoeg voor controle komt, dan wordt je uitgeschreven. Zonder dat er verder ooit iets negatiefs is voorgevallen. Als je dan vervolgens met acute klachten langs komt, willen ze je niet helpen. "Zoek maar een andere tandarts", komt het dan op neer. Met als smoes: "Als u niet elk half jaar langs komt, kunnen we niet de zorg leveren wat we willen." Heel hypocriet. Ze bedoelen natuurlijk: Als u niet vaak genoeg langs komt, is dat wat lastiger en kunnen we niet verdienen wat we willen.... Update 04-05-2020: De reactie van de eigenaar berust niet op waarheid. Er is geen enkel contact geweest om een werkwijze uit te leggen en er is ook niet gevraagd of ik patiënt wilde blijven. Ik heb simpelweg een brief ontvangen met de vermelding dat ik ben uitgeschreven.
Bedankt voor uw beoordeling, van feedback leren we graag. We vinden het jammer dat u deze indruk heeft gekregen. We hebben destijds contact gehad om de werkwijze uit te leggen. Regelmatig tandartsbezoek is van belang voor een goede mondgezondheid. Wanneer een patiënt twee jaar niet is geweest voor een controle, nemen wij contact op om te kijken wat hier de reden voor is en om te vragen of diegene nog patiënt wilt blijven.
Vriendelijk personeel, goede service, was direct hulp toen mijn man wat onwel werd
Hallo Loes, bedankt voor je attente bericht! Met vriendelijke groet, het team van Dental Clinics
Stom verbaasd! een vrouwelijke tandarts! Wat een tijdperk...
Een goed tijdperk inderdaad. Bedankt voor je positieve beoordeling!
GEWELDIGE Tandarts Snel je bent de eerste Tandarts die zijn vak verstaat maar je heb ook goede collega s in jullie team
Bedankt voor het mooie compliment, Erik😁
Professionele hulp
Bedankt voor je beoordeling!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Altijd snel en goed geholpen. Ik heb vaak bijzonderheden en word altijd serieus genomen met klachten over mijn gebit. Voor iemand die niet graag naar de tandarts gaat moet ik zeggen dat ik altijd vrolijk uit een behandeling stap.
Ik zou een andere tandarts nemen als je namelijk een klacht indien en uitleg wat er fout ging; dan krijg je een brief terug en wordt de schuld in de schoenen van de patiënt geschoven. Lekker je hoofd in het zand blijven steken hoor. Dit siert een bedrijf niet maarja geld is meer waard dan mensen.
Ik ben opgegeven als patiënt, omdat mijn vulling naar 4 manden is gevallen en krijg geen spoed afsprak. als je een afsprak krijgt dan laat hem bevestigd. Anders ben je daar oprijd en dan heet het : je bent te laat. Mijn Tip: ga naar een andere praktijk.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
ik ben inmiddels een aantal jaren klant bij greenline. Alles is voor mij gevoel altijd goed gegaan. Tot het moment dat ik vroeg om voor mij te bellen naar de kaakchirurg om een spoedafspraak te maken. Dat kon niet omdat ik een doorverwijs brief kreeg in oktober 2015 om mijn verstandskies eruit te trekken. Ik koos er toen niet voor om mijn kies eruit te laten trekken omdat ik in overleg met mijn tandarts ook ermee kon wachten omdat ik toen geen pijn ervaarde. Nu ik wel pijn voel en een spoed afspraak wil maken kan dat niet nadat de brutale reseptioniste mij verteld dat ik een 3 tal afspraken niet ben nagekomen en dat ik in oktober al doorverwezen werd. Ik vind dit belachelijk voor woorden en onmensenlijk hoe de mensen van greenline te werk gaan.