Dental Clinics Den Haag Wateringseveld
Laan van Wateringse Veld 120, 2548CC Den Haag
Neemt patiënten aan
Spoed
Spoed 24/7 365
Nascholing
Certificaat
HKZ-Certificering
Over
Openingstijden
-
maandag8:00 - 16:30
-
dinsdag8:00 - 16:30
-
woensdag8:00 - 16:30
-
donderdag8:00 - 16:30
-
vrijdag8:00 - 16:30
Complete mondzorg voor het hele gezin
Welkom bij Dental Clinics Den Haag Wateringse Veld, jouw tandarts in de omgeving Den Haag Escamp en Rijswijk. Onze gezellige en professionele praktijk is gelegen op de Laan van Wateringse Veld 120. Hier vind je complete mondzorg voor het hele gezin
Dental Clinics Den Haag Wateringseveld
- Dé tandarts voor de hele familie
- Persoonlijk behandelplan, want iedere mond en ieder gebit is uniek
- Optimale mondgezondheid dankzij o.a. mondhygiëne, implantaten en protheses
- 5 dagen per week geopend, ook ‘s avonds
Informatie
Specialisaties
- Algemene tandheelkunde
- Tandvlees behandeling
- Wortelkanaal behandeling
- Kroon- en brugwerk
- Mondhygiëne
- Tanden bleken
- Orthodontie
- Onzichtbare beugels/aligners
- Cosmetische tandheelkunde
- Geriatrische tandheelkunde/ouderen
Mondzorgprofessionals (zzp'ers)
Nascholing
Faciliteiten
- Mondhygiënist(e) aanwezig
- Vroege afspraak mogelijk
- Avond behandeling mogelijk
- Toegankelijk voor rolstoelen
- Afspraken in weekend mogelijk
- Parkeergelegenheid aanwezig (gratis)
- Lasertherapie
- Cone beam CT-scan (3D) aanwezig
- Spoed
Beste Barbara, Bedankt voor uw feedback. We zijn blij dat u zo tevreden bent over Gülten. We vinden het jammer dat u niet tevreden bent over het contact met onze receptionist en schrikken van uw woorden. Tijdens het telefoongesprek hebben we u netjes geïnformeerd dat er een mogelijkheid bestaat dat er een boete in rekening gebracht zou worden voor het niet tijdig verzetten van uw afspraak. Wanneer dit een eerste keer gebeurd, dan hebben we daar begrip voor en rekenen we meestal niks. Dit was echter de tweede keer. U gaf aan dat u dit vervelend vond. Hierop hebben wij een oplossing voorgesteld; namelijk dat u in de middag zou komen om de boete te voorkomen. Hiermee bent u akkoord gegaan. Mocht u dit verder met ons willen bespreken, dan kunt u contact opnemen met de praktijk. Met vriendelijke groet, Dental Clinics Den Haag Wateringseveld
Paginering
Mondhygieniste mevrouw Acelya is heel goed. Zij legt alles goed uit en maakt met geduld de tanden schoon. Echt een prettige ervaring.
(Translated by Google)
Dental hygienist Mrs. Acelya is very good. She explains everything well and cleans the teeth with patience. A really pleasant experience.
Professioneel
(Translated by Google)
Professional
Super goed advies
(Translated by Google)
Very good advice
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
De medewerkers waren heel aardig en ze zijn ook goed met hun werk .
(Translated by Google)
The employees were very nice and they are also good with their work.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Eerste keer bij deze tandarts en is me zeer goed bevallen nam de tijd en zorgde dat ik me op mijn gemak voelde 🤲
(Translated by Google)
First time at this dentist and I really liked it, took her time and made me feel comfortable 🤲
Deze Google-recensie is zonder tekst
Heel tevreden. Hij weet je altijd op je gemak te stellen en altijd een schoon gevoel als je weg gaat.
(Translated by Google)
Very satisfied. He always makes you feel at ease and always leaves you feeling clean when you leave.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Edit and added screenshots (since it is not possible to reply to your reply):
Rather than attempting to deflect responsibility by blaming another clinic pretending the issue doesn’t exist, it is crucial that your clinic acknowledges the reality of what happened. I was registered as a patient with your clinic until yesterday when you finally replied on my email. Deflecting the situation with excuses and misinformation only exacerbates the problem and reflects poorly on your commitment to patient care and transparency. It would be far more professional to accept responsibility, address the shortcomings in your service, and take genuine steps toward resolving the situation.
Instead, you called me from a hidden number today without introducing yourself, simply claiming to be the clinic manager. You also mentioned that your director was present yesterday and assured me the situation would be handled. Yet, after our conversation, you had the audacity to publicly lie in your response to my review.
By continuing to misrepresent the events and claiming that no formal complaint was filed (a formal complaint was also submitted to your complaint officer via email at klacht@dentalclinics.nl on September 4th.), you are not only avoiding accountability but also misleading future patients who may rely on these reviews for accurate information. This type of behavior from a healthcare provider is extremely unprofessional and raises serious concerns about how you handle feedback and complaints. I expect your clinic to act with integrity, acknowledge the mistakes made, and work towards a real solution, rather than perpetuating further mistrust through evasive responses and dishonesty.
This is not a professional resolution of the issues, but rather an escalation of the problem on your part. If this continues, I will have no choice but to escalate the matter to the appropriate authorities.
__________________________________________________________________________________________________________________________
I had a very frustrating experience with this dental practice regarding a billing discrepancy that has been ongoing since August. The bill I received incorrectly included a periodontal check, which was never performed. Despite reaching out multiple times to request a correction, I’ve received no response.
After my initial email was ignored, I followed up again, but still no communication from the practice. I eventually logged a formal complaint with their complaint officer, providing all the necessary details about the incorrect charges and lack of response. Despite this, I am still waiting for a resolution.
Due to the continued lack of professionalism and communication, I was forced to end my cooperation with this practice and cancel all future services. I cannot recommend this clinic based on my experience.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Great experience and will continue to visit them for the regular check-up’s.
Super geholpen door Valeria!!! En hele team!
(Translated by Google)
Great help from Valeria!!! And whole team!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Very bad experience in this dentist place, for various reasons including care, no attendance in case of emergency due to bad care. I would definitely avoid it
Hello Gregory,
Thank you for your feedback. Our receptionist has talked to you on the phone about our no show/late policy. If you would like to further discuss this matter, you can contact the clinic and ask for our manager.
Best regards,
Dental Clinics Den Haag Wateringse Veld
Deze Google-recensie is zonder tekst
Fijne sfeer, vriendelijke mensen.
(Translated by Google)
Nice atmosphere, friendly people.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Vandaag geholpen door Ugurcan, super vriendelijk en heel professioneel het gebit schoongemaakt! Echt een topper. Volgende keer graag weer bij hem!
(Translated by Google)
Helped today by Ugurcan, super friendly and very professionally cleaned my teeth! A real winner. Would love to visit him again next time!
Ik vind de mensen die er werken zeer vriendelijk en behulpzaam ! Goed personeel en prettige locatie !
(Translated by Google)
I find the people who work there very friendly and helpful! Good staff and pleasant location!
Goed en efficient geholpen. Hele proces wordt netjes uitgelegd.
(Translated by Google)
Good and efficient help. The entire process is neatly explained.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Hac-Wah Ng,
Bedankt voor uw feedback. Wat jammer dat u niet tevreden bent. We komen graag met u in contact om naar een oplossing te zoeken. Kunt u contact opnemen met de praktijk en vragen naar onze praktijkmanager? Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Team Dental Clinics Den Haag Wateringse Veld
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Heel relaxte tandarts, tenminste die ik had. Topper!
(Translated by Google)
Very relaxed dentist, at least the one I had. Great!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Super vriendelijke bediening en hulp bij alles. Heel fijn voor de oudjes. Top!!👍
(Translated by Google)
Super friendly service and help with everything. Very nice for the old people. Great!!👍
Slecht medewerkers niet de tandartsen maar receptie
(Translated by Google)
Bad employees not the dentists but reception
Beste Khaled Al-daoar,
Bedankt voor uw feedback. We hebben dit intern besproken. We vinden het jammer dat u niet tevreden bent ondanks de uitleg en verleende coulance omtrent de afspraak. We staan er altijd voor open om ontevredenheid te bespreken. U kunt ons hiervoor telefonisch of per mail bereiken.
Met vriendelijke groet,
Team Dental Clinics Den Haag Wateringse Veld
Deze Google-recensie is zonder tekst
Onlangs bij de mondhygiënist geweest (Fabian) geweest, fijne vent, aardig, stelt gerust (tandarts fobie), is geduldig. Goed geholpen.
Ik heb nog wel een punt van aandacht voor de wachtruimte, de muziek niet zo hard graag! Ik vond dat heel vervelend #nah
(Translated by Google)
Recently visited the dental hygienist (Fabian), nice guy, nice, reassures (dentist phobia), is patient. Well helped.
I do have one point of attention for the waiting area, please don't keep the music so loud! I found that very annoying #nah
Graag gedaan, Carla! Bedankt voor je vriendelijke bericht. Met vriendelijke groet, het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Super lieve dame :) toppert
(Translated by Google)
Super sweet lady :) great
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Super vriendelijk en professioneel. Het was mijn eerste ervaring met dit praktijk. Mijn vriendin is daar vaste klant en had mij dit praktijk aanbevolen. Erg blij mee. Keep the good job.
(Translated by Google)
Super friendly and professional. It was my first experience with this practice. My girlfriend is a regular customer there and recommended this practice to me. Very happy with it. Keep the good job.
Correct en snel geholpen
(Translated by Google)
Helped correctly and quickly
Deze Google-recensie is zonder tekst
Zeer kundige en prettige zorg.
(Translated by Google)
Very skilled and pleasant care.
It was good experience. With one call I get my appointment they were really nice. In the appointment they were also so nice. If you don’t speak Dutch they can speak Turkish and English and no judgment for English. My doctor was Valeria she were helpful, explained me everything so good. I didn’t get any treatment so I cannot say anything about it but the guidance was good. Thank you.
Het was proffessioneel en goed.
(Translated by Google)
It was professional and good.
Voor de eerste keer bij een andere mondhygienist en erg tevreden! Weer nieuwe goede tips gekregen!
(Translated by Google)
First time with another dental hygienist and very satisfied! Received new good tips again!
Slecht ervaringen. Ik wil graag weg snel mogelijk . Ik ben bij de spoed tandarts geweest en daar waren mensen ook die weg willen omdat ze slecht ervaring ook hebben. Jammer want er is een mondhygiënische meneer dat wel goed is en doet zijn werk heel goed.
(Translated by Google)
Bad experiences. I would like to leave as soon as possible. I went to the emergency dentist and there were people there who wanted to leave because they also had a bad experience. Too bad because there is a dental hygienic gentleman who is good and does his job very well.
Beste mevrouw Oliveira,
Wat jammer dat u niet tevreden bent over onze service. We hebben op verschillende momenten geprobeerd met u mee te denken om u zo snel mogelijk te helpen. Uiteraard staan we er altijd voor open om verbeterpunten persoonlijk met elkaar te bespreken. U kunt ons dan bellen en vragen naar onze praktijkmanager.
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Me
Deze Google-recensie is zonder tekst
Best dentist ever in the Netherlands. Great examination by Dr Valeria Gadruno and was able to secure teeth hygiene appointment in appropriate time in the same day. Thank you Dental Clinics
Valeria is a very skilled, great dentist.
Improving point: Tell what you doing in my mouth, e.g. ' I'm finished drilling, Mr. X, the worst part has been done' or ' I'm now going to finish up and we are ready in 5 min'.
But besides that, no complains. She is great!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Altijd netjes en goed geholpen. Mooiste moment bij een gereed zijnde vulling. De vraag “of ‘ie goed is, voel je hem nog”. Dan ga ik lang wachten om goed te voelen soms gevolgd door “nog een klein beetje”. Daarna sluit het geheel perfect op mekaar aan. Lof!
(Translated by Google)
Always neat and helpful. The most beautiful moment when a filling is ready. The question “if it is good, can you still feel it?” Then I wait a long time to feel good, sometimes followed by “just a little bit more”. Then the whole thing fits together perfectly. Praise!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Prima tandartsen, hebben begrip voor als je het spannend vind maar gaan wel door.
(Translated by Google)
Excellent dentists, they understand if you find it exciting, but they continue.
Het was geweldig.
(Translated by Google)
It was great.
Goeie tandarts en mondhygiënist ik kom hier graag
(Translated by Google)
Good dentist and dental hygienist, I like coming here
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
I had quit upsetting experience. The doctor was very rude and the treatment was painful
Hi Julia,
We're sorry to hear you had an upsetting experience in our clinic. We have discussed your feedback with our colleague. During the appointment she tried to explain that the treatment would be on sensitive areas. It was never her intention to come across as rude. If you would like to futher discuss your experience, our clinic manager is here to help and can be reached by phone or email.
Best regards,
The Dental Clinics team
Deze Google-recensie is zonder tekst
Eerlijke prsktijk met ervaarde artsen en heel schoon.
WAARSCHUWEN VOOR TANDARTS BELLA ALIYEVA WERKT NU SARICAN EN VOOR PRAKTIJKZUID.
NA HET SLECHTE BEHANDELOMGEN VAN DE BELLA ALIYEVA MANAGER MELEK DELEN SAMEN ZE MIJN PATIENT DOSSIER EN RONTGENFOTO GEWIJZIGD EN VALS DOCUMENTEN KLAAR GEMAAKT ZE KUNNEN ALLE ILLEGALE DINGEN DOEN NA HET SLECHTE BEHANDELINGEN EN ZE DOEN ALLES VOOR DE GELD HEEL SLECHTE VIEZE PERSONEN VOOR DE GEZONDHEID SECTOOR AFBLIJVEN VAN DEZE MENSEN EN VOOR JE GEBIT EN VOOR JE PORTEMMONNE
(Translated by Google)
Honest practice with experienced doctors and very clean.
WARNING FOR DENTIST BELLA ALIYEVA NOW WORKS SARICAN AND FOR PRACTICEZUID.
AFTER THE BAD TREATMENT OF THE BELLA ALIYEVA MANAGER MELEK THEY SHARE TOGETHER THEY CHANGED MY PATIENT FILE AND X-RAY AND PREPARED FAKE DOCUMENTS THEY CAN DO ALL THE ILLEGAL THINGS AFTER THE BAD TREATMENT AND THEY DO ANYTHING FOR THE MONEY VERY BAD DIRTY PERSONS FOR THE HEALTH SECT LEAVE EAR OFF FROM THESE PEOPLE AND FOR YOUR TEETH AND FOR YOUR WALLET
Deze Google-recensie is zonder tekst
hele fijne sessie gehad bij gulten, mn gebit is weer helemaal gereinigd
(Translated by Google)
I had a very nice session with Gulten, my teeth were completely cleaned again
Vriendelijke assistenten en tandartsen, ben zelf op een dag geholpen met spoed en op mijn prothese een kies geplaatst en ook nog een kies getrokken.
(Translated by Google)
Friendly assistants and dentists, one day I was helped urgently and a tooth was placed on my prosthesis and a tooth was also extracted.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Aardige medewerkers en goede behandeling! Zeker aan te raden 👍
(Translated by Google)
Nice employees and good treatment! Definitely recommended 👍
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Zeer tevreden met mijn nieuwe gebit
Bilal was professioneel en klantvriendelijk
Alles samen een prima ervaring
(Translated by Google)
Very satisfied with my new teeth
Bilal was professional and customer-friendly
All together a great experience
Voor mijn afspraak had ik duidelijk de kosten nagevraagd, helaas viel dit toch hoger uit zonder overleg en vanzelfsprekend baalde ik hiervan. Echter na gemaild te hebben en gebeld te hebben is dit toch weer terug aangepast naar het afgesproken bedrag wat ik heel erg waardeer. Dus dit mag zeker ook benoemd worden omdat overal weleens wat fout gaat maar het belangrijkste is dat er op een klantvriendelijke manier een oplossing gezocht wordt en dat heeft Dental Clinics absoluut gedaan voor mij.
(Translated by Google)
Before my appointment I had clearly inquired about the costs, unfortunately it turned out to be higher without consultation and I was obviously disappointed about this. However, after emailing and calling, this was adjusted back to the agreed amount, which I really appreciate. So this should certainly be mentioned because things sometimes go wrong everywhere, but the most important thing is that a solution is found in a customer-friendly manner and Dental Clinics absolutely did that for me.
Hallo Inger,
Bedankt voor het delen van je ervaring. We begrijpen dat je hier van baalde en zijn dan ook blij dat we het samen hebben kunnen oplossen.
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Mijn oren klapperden toen ik hoorde dat de 2 tandartsen die daar werken tegelijkertijd voor 3 weken op vakantie zijn gegaan. Overal gaat men om en om met vakantie
zodat er altijd een kapitein aan het roer is . Heel onprofessioneel en onverantwoord vind ik deze actie. *HEB MIJ DAAROM PER DIRECT LATEN UITSCHRIJVEN. In elk bedrijf is dat een gouden regel dat de klant koning is. Ik erger mij om het feit dat de cliënten gewoon aan hun lot worden overgelaten. We worden doorverwezen naar een spoed tandarts waar wij de rekening gelijk moeten betalen. In deze harde tijd iets voorschieten kan voor velen hun hele huishouden ontwrichten. Kosten zijn nml erg hoog. Tussen de 80 en 600 euro. Ben meestal goed behandeld maar dit onprofessioneel gedrag gaat mijn pet te boven.
(Translated by Google)
My ears rang when I heard that the 2 dentists who work there went on holiday for 3 weeks at the same time. People everywhere go on holiday to and fro
so that there is always a captain at the helm. I find this action very unprofessional and irresponsible. *WHERE THEREFORE I HAD ME UNSUBSCRIBED IMMEDIATELY. In every company it is a golden rule that the customer is king. I am annoyed by the fact that the clients are simply left to their own devices. We are referred to an emergency dentist where we have to pay the bill immediately. For many, making an advance in these difficult times can disrupt their entire household. Costs are very high. Between 80 and 600 euros. I've usually been treated well but this unprofessional behavior goes over my head.
Bedankt voor uw feedback. We hebben dit ook ontvangen via uw uitschrijfformulier en aan de balie besproken. Momenteel is één tandarts met vakantie. Op woensdag en donderdag is een andere tandarts aanwezig maar dusdanig vol dat we genoodzaakt zijn om patiënten door te sturen naar spoed Dental 365. We begrijpen dat dit erg vervelend is en het spijt ons dat we hierdoor een onprofessionele indruk hebben achtergelaten.
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Stel oplichters. Komen met de vreemdste dingen om je meer geld af te troggelen. Elke keer ook een andere tandarts/mondhygiënist. Die gaan daar aan de lopende band weg (dat klopt al niet). Deze zaak zou gesloten moeten worden door de NZa.
(Translated by Google)
Bunch of scammers. Come up with the strangest things to cheat you out of more money. A different dentist/dental hygienist each time. They are leaving there all the time (that's not right). This case should be closed by the NZa.
Bedankt voor uw feedback. We komen graag met u in contact om uw klacht te bespreken. Kunt u ons bellen of een mail sturen? U kunt via de website ook gebruik maken van ons klachtenformulier. Onze praktijkmanager en/of uw tandarts plant dan graag een gesprek met u in telefonisch of op de praktijk om uw ontevredenheid over uw behandelplan te bespreken.
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Ik en mijn dochtervan 7 zijn weer super lief geholpen.
Mooi schone praktijk met vriendelijk personeel.
(Translated by Google)
Me and my 7 year old daughter received super nice help again.
Nice clean practice with friendly staff.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt!
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Normaal gesproken vond ik het altijd wel een beetje eng om naar de tandarts te gaan maar dankzij Dental Clinics hoeft dat helemaal niet meer! Mijn gezin en ik zijn helemaal te vrede en raden het iedereen aan. Ben je nog eens een geluksvogel en wordt je geholpen door Gulten? Dan zit je helemaal goed! 😍 Haar mooie glimlach, positieve uitstraling en geweldige energie maakt je dag helemaal goed. Tijdens de behandeling verteld ze precies wat ze aan het doen is, wat er aan de hand is en hoe de mogelijke problemen verholpen kunnen worden. Echt super super blij mee! Dank je wel Gulten voor de goede ervaringen, zorg en geduld! 💕💕🥰
(Translated by Google)
Normally I always found it a bit scary to go to the dentist, but thanks to Dental Clinics, that is no longer necessary! My family and I are completely satisfied and recommend it to everyone. Are you a lucky person and are you being helped by Gulten? Then you're in the right place! 😍 Her beautiful smile, positive appearance and great energy will make your day. During the treatment she explains exactly what she is doing, what is going on and how possible problems can be solved. Really super happy with it! Thank you Gulten for the good experiences, care and patience! 💕💕🥰
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Lenny, bedankt voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Ik ben helemaal tevreden met Dental Clinics. Tandarts Gulten was heel lief en geduldig tijdens de behandeling! 😊
(Translated by Google)
I am completely satisfied with Dental Clinics. Dentist Gulten was very sweet and patient during the treatment! 😊
Hallo Paola,
We zijn blij om te horen dat je zo tevreden bent over onze praktijk. Bedankt voor het mooie compliment!
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Geen eerlijke tandartspraktijk, zou hier niet heengaan. Ging voor de eerste keer langs en zat in de wachtruimte. De tandarts en assistente liepen langs en ik hoorde de tandarts zachtjes tegen de assistente zeggen: we doen gewoon een wortelkanaalbehandeling, de patiënt heeft er toch geen verstand van.
Toen had ik weg moeten lopen, bij mij was dat ook het geval. Er is een wortelkanaalbehandeling gedaan waarvan 1.5 jaar later nu net de volledige vulling is uitgevallen. Sindsdien ben ik naar een veel betere tandarts gegaan. Ik raad iedereen af om hier heen te gaan. Het draait om geld en de tandarts is onkundig.
(Translated by Google)
Not an honest dental practice, wouldn't go here. Went by for the first time and sat in the waiting area. The dentist and assistant walked by and I heard the dentist say softly to the assistant: we are just doing a root canal treatment, the patient has no idea about it anyway.
Then I should have walked away, that was the case with me too. A root canal treatment was done and 1.5 years later the entire filling has just fallen out. I have since gone to a much better dentist. I don't recommend everyone to go here. It's all about money and the dentist is ignorant.
Beste D. Booij, wat vervelend om te lezen dat u slechte ervaringen met onze tandarts heeft gehad. De praktijk staat open om samen met u de diagnose te bespreken, zodat zij uit kunnen leggen waarom er voor die desbetreffende behandeling is gekozen. U kunt hiervoor contact opnemen met de praktijk. Met vriendelijke groet, het team van Dental Clinics
Vandaag had ik afspraak voor gebit reiniging. Eerder heb ik ergens anders deze behandeling gehad maar dan met verdovingsmiddel. Toen ik binnenkwam gaf zij gelijk al een warm gevoel met haar straling. Vind het altijd al spannend om naar de tandarts te gaan. Vandaag dacht ik weer die behandeling, omdat ik eerder helaas slechte ervaring heb gehad. Ik zei al gelijk” wil je aub verdoven?” Ze is zo warm, professioneel, en wat ik ook heel belangrijk vind; ze spreekt uitstekend en heel duidelijk Nederlands. Ze legt alles stap voor stap uit.Ze heeft mij binnen 1 minuut overtuigd dat ik het zonder verdoving zeker wel kan. Ik geloofde mezelf niet eens, maar dacht oké ik ga het proberen. Uiteindelijk zonder verdoving ben ik geslaagd voor deze behandeling en met trots ben ik naar huis gegaan. En wie is deze persoon??
Gulten Sarma😊 onwijs leuk persoon, die klanten vriendelijk ontvangt. Super professioneel en ze neemt echt de tijd voor je. Ze beantwoordt aandachtig je vragen. Gulten, ik wil je bij deze heel erg bedanken. Dankzij jou heb ik geen angst meer!!! Je mag echt trots zijn op jezelf, want werken bij de tandarts betekent niet alleen dat je je bezig houdt met de tanden maar belangrijkste is dat je met patiënten goede contact kan hebben en dat je de vertrouwen kan winnen.
Dat heb jij vandaag bij mij bereikt Gulten!
Super team!
Dank jullie wel..🌺
(Translated by Google)
Today I had an appointment for a dental cleaning. I have previously had this treatment elsewhere, but with an anesthetic. When I walked in she immediately gave me a warm feeling with her radiation. I've always found it exciting to go to the dentist. Today I thought about that treatment again, because I unfortunately had a bad experience before. I said right away: "Would you please be sedated?" She is so warm, professional, and what I also find very important; she speaks excellent and very clear Dutch. She explains everything step by step. She convinced me within 1 minute that I can certainly do it without anesthesia. I didn't even believe myself, but I thought okay, I'll give it a try. Ultimately, without anesthesia, I passed this treatment and went home with pride. And who is this person??
Gulten Sarma😊 A very nice person who receives customers in a friendly manner. Super professional and she really takes the time for you. She answers your questions attentively. Gulten, I would like to thank you very much. Thanks to you I have no more fear!!! You can be really proud of yourself, because working at the dentist not only means that you focus on your teeth, but most importantly that you can have good contact with patients and that you can gain their trust.
You achieved that with me today Gulten!
Great team!
Thank you..🌺
Hallo Esen,
Heel graag gedaan! Wat fijn dat je de behandeling zo prettig hebt ervaren. We zijn blij om te horen dat je, mede door de duidelijke uitleg, je op je gemak voelt bij onze collega en dat je door haar geen last meer hebt van je angst om naar de tandarts te gaan. Bedankt voor de vijf sterren en de lieve complimenten.
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Ik heb de manager horen praten aan de telefoon en wat een onrespectvolle vrouw is dat. Ze schreeuwt door de telefoon. Zo ga je niet met je patienten om, vind het super jammer want de mensen zijn super aardig die hier werken. Ga ook niet meer terug en me laten uitschrijven.
(Translated by Google)
I heard the manager talking on the phone and what a disrespectful woman she is. She screams into the phone. That's not how you treat your patients, I think it's a shame because the people who work here are super nice. Also don't go back and let me unsubscribe.
Beste Jhotish Mahabier,
Bedankt voor uw feedback. Wat jammer dat u deze indruk heeft gekregen. Wij kennen onze collega niet als iemand die schreeuwt of haar stem verheft. Wij zijn benieuwd naar uw ervaring zodat we kunnen uitzoeken wat er precies is voorgevallen en dit samen kunnen oplossen. Daarom heeft zij u meerdere keren proberen te bellen om de beoordeling te bespreken, maar u helaas niet kunnen bereiken.
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Vriendelijke mensen
(Translated by Google)
Friendly people
Hallo Corrie,
Wat fijn om te horen. Bedankt voor uw positieve review.
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Ik heb hier vorig jaar een wortelkanaalbehandeling laten verrichten aan mijn kies en ben zeer teleurgesteld omdat ze het niet goed hadden gedaan. Afgelopen maand kreeg die kies namelijk weer een herinfectie. Ik was diep teleurgesteld toen ik te horen kreeg dat de behandeling opnieuw gedaan moest. Zoveel kosten vorig jaar gemaakt en dat voor niets. Uiteindelijk werd ik doorverwezen naar een specialist en die heeft mijn kies gelukkig wel weten te redden.
(Translated by Google)
I had a root canal treatment done here on my molar last year and I am very disappointed because they did not do a good job. Last month, that tooth suffered another reinfection. I was deeply disappointed when I was told that the treatment had to be done again. So many costs incurred last year and for nothing. Ultimately I was referred to a specialist who fortunately managed to save my tooth.
Zohra en Zaynab hebben kennis en skills, over de tandarts ben ik niet erg te spreken.
(Translated by Google)
Zohra and Zaynab have knowledge and skills, I am not very pleased with the dentist.
Wij betreuren het ten zeerste dat u een onprettige ervaring heeft gehad met onze praktijk. Wij gaan hierover graag met u in gesprek en zien dit als een mogelijkheid om wellicht verbeteringen in onze dienstverlening door te voeren. Aan de hand van uw gegevens kunnen wij u helaas niet terugvinden in ons systeem en willen u daarom vragen contact met ons op te nemen.
Ben zeer tevreden over Dental Clinics Den Haag Wateringse Veld!
(Translated by Google)
I am very satisfied with Dental Clinics The Hague Wateringse Veld!
Wat fijn om te horen! Bedankt voor de beoordeling😁
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt voor je beoordeling!
Nette tandheelkundige Praktijk, met een leuke sfeer en behulpzamen mensen. Vriendelijke mevrouw achter de balie, en mijn nieuwe tandarts hier is top! Aanrader voor iedereen die om zijn tanden geeft!
(Translated by Google)
Neat dental practice, with a nice atmosphere and helpful people. Friendly lady behind the counter, and my new dentist here is great! Recommended for anyone who cares about their teeth!
Bedankt voor je aanbeveling en het mooie compliment voor ons team! We zijn erg blij dat je zo tevreden bent.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Praktijk ziet er keurig uit, altijd voldoende parkeergelegenheid. Wordt altijd op tijd geholpen.
Zeer vriendelijk personeel.
Herinnersmail en herinnerings sms voor je afspraken.
Super praktijk.
!
(Translated by Google)
The practice looks neat, always plenty of parking. Always helped on time.
Very friendly staff.
Reminder email and reminder text message for your appointments.
Great practice.
!
Slechtste tandarts van den haag. Net als andere reviews zeggen zijn geld kloppers ipv dat ze echt willen helpen. Ik raad deze tandarts af.
(Translated by Google)
Worst dentist in The Hague. Just like other reviews, his money grabbers say instead of actually wanting to help. I do not recommend this dentist.
Wat jammer dat je deze indruk hebt gekregen. We hopen dat je dit ook hebt besproken met de praktijk. We staat er altijd voor open om dingen te bespreken, zodat we onze service kunnen blijven verbeteren. Wat betreft de kosten voor de behandelingen, houden wij ons aan de tarieven die zijn vastgesteld door de overheid. Je kunt deze inzien op de website van de NZa.
Verdient geen ster. Bij al mijn afspraken had ik het gevoel dat er mij geld uit mijn zak geklopt werd. er was altijd wel wat. Ik heb er zelf geen verstand van, maar ik kreeg er geen prettig gevoel bij. Hadden het over een gezonde kies trekken, waarna ik niet meer ben geweest.
Vandaag mijn dossier opgevraagd, en klakkeloos zonder een woord in de mail geplakt. Heel erg onprofessioneel.
(Translated by Google)
Doesn't deserve a star. At all my appointments I felt like money was being taken out of my pocket. there was always something. I don't know anything about it myself, but it didn't give me a good feeling. We were talking about pulling a healthy tooth, after which I didn't go back.
Requested my file today, and blindly pasted it into the email without a word. Very unprofessional.
Wat jammer dat je deze indruk hebt gekregen. We staan er altijd voor open om klachten te bespreken en proberen deze dan naar tevredenheid op te lossen. We hebben je beoordeling besproken met het team, zodat we onze service kunnen verbeteren.
Vanochtend voor het eerst bij Dental Clinics geweest voor controle. Ik moet zeggen de zaak zag er goed en verzorgd uit de Tandarts heeft mij op een professionele wijze geholpen en geadviseerd.
Helaas ben ik niet tevreden over de balie medewerkster bij binnenkomst werd mij meteen verteld dat ik alleen basis verzekerd was en na de afspraak meteen mocht aftikken terwijl dat onjuist is en niet goed is gekeken in het systeem hoe het wel is! Dat ter zijde het klantvriendelijkheid aspect was niet bij deze dame aanwezig. Na de controle mocht ik bij de balie een vervolg afspraak inplannen de tandarts gaf herhaaldelijk aan over 2 weken wil ik hem weer terugzien helaas was er volgens de balie medewerkster geen ruimte maar pas over 4 weken anders in december omdat al haar collega's volzitten niet fijn om te horen als nieuwe klant dat er geen plek of ruimte aanwezig is. Mijn advies wees secuur met de info die je verstrekt en wees voortaan wat vriendelijker bedankt voor uw gastvrijheid!!!
(Translated by Google)
Went to Dental Clinics for the first time this morning for a check-up. I must say the case looked good and cared for. The dentist helped and advised me in a professional manner.
Unfortunately, I am not satisfied with the counter employee. When I arrived, I was immediately told that I only had basic insurance and that I could immediately check out after the appointment, while that is incorrect and the system has not been properly checked to see what it is like! That aside, the customer friendliness aspect was not present with this lady. After the check-up, I was allowed to schedule a follow-up appointment at the counter. The dentist repeatedly indicated that I would like to see him again in 2 weeks. Unfortunately, according to the counter employee, there was no room, but only in 4 weeks, otherwise in December because all her colleagues are full, which is not nice. to be told as a new customer that there is no place or space available. My advice, be careful with the information you provide and be more friendly from now on, thank you for your hospitality!!!
Beste Achraf, bedankt voor uw beoordeling. We nemen uw opmerkingen zeer serieus en hebben deze gelijk met het team besproken. Hier leren we graag van. We proberen iedereen altijd zo snel mogelijk een plekje te geven op de dag dat het beste voor hen uitkomt, maar soms komt het voor dat de agenda's van bepaalde behandelaren al vol zit. We proberen dan te kijken naar een alternatief. Mocht u nog vragen hebben of iets willen bespreken, dan kunt u ons altijd even bellen of mailen.
Als je een afspraak hebt moet je niet te laat komen ook al is het 8 u sochtends en kom je 6 over 8 binnen en heb je een afspraak van 40 min maar dan moet deze verzet wórden.. zeer zwakke behulpzaamheid... verder bekwame mensen in praktijk . Mooiste deze afspraak stondt oorspronkelijk op een andere dag en hun verplaatsen die naar 8 u sochtends .. bedankt voor je onbegrijpelijke werkwijze
(Translated by Google)
If you have an appointment you should not be late even if it is 8 am and you come in at 6 past 8 and you have an appointment of 40 minutes but then it has to be rescheduled... very poor helpfulness... otherwise competent people in practice . The best thing is that this appointment was originally on another day and they moved it to 8 am.. thank you for your incomprehensible method.
We streven ernaar zo goed mogelijk op tijd te werken. Omdat we niet altijd rekening kunnen houden met onverwachte zaken, kan het soms voorkomen dat we noodgedwongen moeten afwijken van de afgesproken tijd. Het spijt ons zeer dat je afspraak niet door heeft kunnen gaan. We doen er uiteraard alles aan om dit in de toekomst te voorkomen.
Deze Google-recensie is zonder tekst