Maysam Jabbar is supervriendelijk, vrolijk, zorgzaam en natuurlijk deskundig. Als je niet beter weet, zou je denken dat het een wellness treatment is.😁
Duidelijke uitleg
8
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
9.5
Herman 25 Aug 2025 - 11:01Valeria Garduno Arango Tandarts
Prettig, communicatief en deskundig.
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
Adrian 25 Aug 2025 - 08:41Review voor de praktijk
super !
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
Coen 08 Aug 2025 - 20:37Review voor de praktijk
Mw Jalila El Bakkali, mondhygieniste (FP) heeft mij zeer kundig geholpen. Vriendelijk, kalm, een goed gebruik van de materialen zonder dat ze ruw aanvoelen.
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
Nordin 24 Jul 2025 - 12:50Review voor de praktijk
Hele goed Tandartspraktijk, fijne medewerkers
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
Ramon 10 Jul 2025 - 12:51Valeria Garduno Arango Tandarts
Toppers.
Duidelijke uitleg
9
Behandeltijd
9
Is deskundig
9
Aanbeveling
10
9.3
NK 08 Jul 2025 - 12:11Review voor de praktijk
Het zijn wel professionele en aardige mensen. Alleen het is vreemd als mijn moeder 2 keer een boete krijgt, zij had de rekening niet ontvangen. En ineens zeggen ze dat ze via mail hebben gestuurd. Zoals het geval van me zelf, ik zit al jaren lang bij deze tandarts, maar ineens kreeg ik geen rekening, en achteraf gaan ze via incasso hun geld halen, dit is de manier hoe ze vast klanten behandelen zonder nadenken. Gaat om godverdomme 17 euro ! Denk je ik ga moeilijk doen voor 17 euro ?? Wat is dit man ? Altijd kreeg ik via post , dan ineens niet meer. later ik regelde met de incasso en het was hele gedoe en moest mijn kostbare tijd verspillen. Ik belde de tandarts terug, ( secretaresse) die nam
Op en zei , ja we zullen het nu aanpassen in het systeem dat het voortaan wel via post gaat. maar probleem is niet opgelost, ik wil weten waarom het gebeurd, waarom deze fout is gemaakt. Mensen krijgen een mail binnen geen post, wel mooie rekening van incasso bureau. In plaats van uitzoeken hoe dat is gegaan, willen ze snel zogenaamd oplossen door te zeggen , komt goed volgend keer krijgt u via post. Is niet normaal, dat mensen onterecht rekening krijgen, Alsof mensen niet willen betalen. Mensen willen betalen, maar geen rekening via post ineens terwijl altijd via post ging, en geen mail. Ze bellen je niet , nee ze gaan gelijk via incasso , alsof mensen makkelijk aan hun centjes komen. Beter gaan ze dit in toekomst voorkomen, dan ze serieus gaan kijken.
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
9
Aanbeveling
3
8.0
NK 08 Jul 2025 - 12:10Review voor de praktijk
Het zijn wek professionele en aardige mensen. Alleen het is vreemd als mijn moeder 2 keer een boete krijgt, zij had de rekening niet ontvangen. En ineens zeggen ze dat ze via mail hebben gestuurd. Zoals het geval van me zelf, ik zit al jaren lang bij deze tandarts, maar ineens kreeg ik geen rekening, en achteraf gaan ze via incasso hun geld halen, dit is de manier hoe ze vast klanten behandelen zonder nadenken. Gaat om godverdomme 17 euro ! Denk je ik ga moeilijk doen voor 17 euro ?? Wat is dit man ? Altijd kreeg ik via post , dan ineens niet meer. later ik regelde met de incasso en het was hele gedoe en moest mijn kostbare tijd verspillen. Ik belde de tandarts terug, ( secretaresse) die nam
Op en zei , ja we zullen het nu aanpassen in het systeem dat het voortaan wel via post gaat. maar probleem is niet opgelost, ik wil weten waarom het gebeurd, waarom deze fout is gemaakt. Mensen krijgen een mail binnen geen post, wel mooie rekening van incasso bureau. In plaats van uitzoeken hoe dat is gegaan, willen ze snel zogenaamd oplossen door te zeggen , komt goed volgend keer krijgt u via post. Is niet normaal, dat mensen onterecht rekening krijgen, Alsof mensen niet willen betalen. Mensen willen betalen, maar geen rekening via post ineens terwijl altijd via post ging, en geen mail. Ze bellen je niet , nee ze gaan gelijk via incasso , alsof mensen makkelijk aan hun centjes komen. Beter gaan ze dit in toekomst voorkomen, dan ze serieus gaan kijken.
Veerle 21 Dec 2024 - 20:54Gülten Sarma Paro-preventieassistent
Ze was zeer kundig en ook complimenteus, waardoor ik het bezoek als prettig heb ervaren. Ze heeft mijn gebit goed en zorgvuldig gereinigd. Soms iets te hard, maar het was prima te doen.
Duidelijke uitleg
9
Behandeltijd
8
Is deskundig
8
Aanbeveling
8
8.3
J. 14 Dec 2024 - 13:05Zippora Mahadew Tandarts
Tevreden. Prettige tandarts.
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
Edwin 12 Dec 2024 - 19:26Valeria Garduno Arango Tandarts
Prettige tandarts, duidelijk en snelle efficiënte behandeling.
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
Susanna 07 Dec 2024 - 09:53Valeria Garduno Arango Tandarts
Dit was mijn 1ste bezoek. De tandarts is zeer vriendelijk, luisterde goed naar mij en gaf daarop ook een duidelijke uitleg. Schone praktijk er word zeer hygiënisch gewerkt. Absoluut een aanrader voor als je nog een tandarts zoekt.
Deskundigheid
10
Mate van luisteren
10
Algehele ervaring en zorg
10
Hygiene
10
Informatie na behandeling
10
Informatie tijdens behandeling
10
Informatie voor behandeling
10
Klantvriendelijkheid
10
Kosten verwachting?
10
Meebeslissen over behandeling
10
Voldoende tijd voor mij
10
Omgaan met angstige patienten
10
Omgang met kinderen
10
Resultaat behandeling
10
Snelheid afspraak
10
Telefonische bereikbaarheid
10
Tijd en aandacht
10
Vermijden onnodige pijn
10
Vooraf toestemming
9
9.9
Louise 06 Dec 2024 - 11:36Review voor de praktijk
Heel erg tevreden
Duidelijke uitleg
8
Behandeltijd
8
Is deskundig
8
Aanbeveling
9
8.3
Arjan 28 Nov 2024 - 00:16Valeria Garduno Arango Tandarts
Prima, goed behandeld
Duidelijke uitleg
9
Behandeltijd
9
Is deskundig
9
Aanbeveling
8
8.8
Barbara 06 Nov 2024 - 21:47Review voor de praktijk
Mondhygienist deed zn werk.gewoon.normaal niks meer niks minder.maar de receptiedame. AFSCHUWELIJK......ik.zal het verhaal niet herhalen.maar ik ben 50 maar ze heeft my behandeld alsof ik 6 was.(mijn schuld dat ik te laat was.ok...maar de manier waarop zy duidelijk maakt dat zy er over gaat na denken of ik een boete kryg of niet ...echt afschuwelijk.alsof de praktyk van haar vader is.nou waneer ik weg kan ben ik weg.
Maar Gulten maakt alles goed.als zy eris is alles goed daar.zy is de zonnestraal van dental cliniqs.
Zy is echt klant vriendelijk.
Maar die andere receptie dame..
Zelfs het grofvuil neemt dat niet mee.walgelijk.
Reactie van/namens:
Dental Clinics Den Haag Wateringseveld
Beste Barbara,
Bedankt voor uw feedback. We zijn blij dat u zo tevreden bent over Gülten. We vinden het jammer dat u niet tevreden bent over het contact met onze receptionist en schrikken van uw woorden. Tijdens het telefoongesprek hebben we u netjes geïnformeerd dat er een mogelijkheid bestaat dat er een boete in rekening gebracht zou worden voor het niet tijdig verzetten van uw afspraak. Wanneer dit een eerste keer gebeurd, dan hebben we daar begrip voor en rekenen we meestal niks. Dit was echter de tweede keer. U gaf aan dat u dit vervelend vond. Hierop hebben wij een oplossing voorgesteld; namelijk dat u in de middag zou komen om de boete te voorkomen. Hiermee bent u akkoord gegaan. Mocht u dit verder met ons willen bespreken, dan kunt u contact opnemen met de praktijk.
Met vriendelijke groet,
Dental Clinics Den Haag Wateringseveld
Duidelijke uitleg
6
Behandeltijd
7
Is deskundig
6
Aanbeveling
1
5.0
Mah 29 Okt 2024 - 18:45Gülten Sarma Paro-preventieassistent
J.S. van Veeren 31 Aug 2022 - 18:34Fabien Ngongo Mondhygiënist
Prima
Duidelijke uitleg
8
Behandeltijd
8
Is deskundig
8
Aanbeveling
8
8.0
E. van de Kamp 17 Aug 2022 - 19:21Fabien Ngongo Mondhygiënist
Vriendelijk, toegankelijk en meedenkend!
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
D.J. Timmermans 16 Aug 2022 - 18:23Gülten Sarma Paro-preventieassistent
Goed
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
elisabethlawa@outlook.nl 15 Aug 2022 - 09:48Frank Bergshoeff Tandarts
Vriendelijk en deskundig.
Duidelijke uitleg
8
Behandeltijd
8
Is deskundig
7
Aanbeveling
7
7.5
I.M. Askar-Visser 10 Aug 2022 - 14:05Fabien Ngongo Mondhygiënist
Aardige geduldige deskundige man
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
T.I. Belgrave 09 Aug 2022 - 23:17Fabien Ngongo Mondhygiënist
Geweldig vooral fabien gaf goede adviezen
En super vriendelijk
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
O.P. de Pauw 09 Aug 2022 - 21:16Fabien Ngongo Mondhygiënist
Vriendelijk en deskundig
Duidelijke uitleg
9
Behandeltijd
9
Is deskundig
9
Aanbeveling
9
9.0
J. Fransen 09 Aug 2022 - 20:36Fabien Ngongo Mondhygiënist
de mondhygienist is helemaal ok, maar de wisseling vd tandartsen, is helemaal klote, geen enkele zekerheid, wie is mijn tandarts??? De wisseling van tandartsen volgt elkaar in hoog tempo op,hoe kan dit???
Vriendelijke, attend en goed in haar werk. Adviseert mij heel goed. Ik gebruikte al jaren het verkeerde borstel en nu is mijn tandvlees gezond en zoals het moet zijn.
Ik ben blij en tevreden met haar. (paropreventie)
Bedankt voor jou advies en inzet. Door jou ben ik een tevreden klant.
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
Jeannine lo-a-njoe 30 Sep 2021 - 10:17Review voor de praktijk
Professionele arts die luisterd en levert waar ik voor kom. Met de beste zorg en is attend. Begripvol, lief en legt elke stap uit of handeling.
Maar allerbelangrijkste is dat ze haar werk goed doet. Ik ben bang voor prikken en heb niets gevoeld. Zij vormt een goed team tesamen met een goede assistent Bousra.
Ik hoop dat zij blijft, want zij is mijn tandarts.
Paginering
Beste Barbara, Bedankt voor uw feedback. We zijn blij dat u zo tevreden bent over Gülten. We vinden het jammer dat u niet tevreden bent over het contact met onze receptionist en schrikken van uw woorden. Tijdens het telefoongesprek hebben we u netjes geïnformeerd dat er een mogelijkheid bestaat dat er een boete in rekening gebracht zou worden voor het niet tijdig verzetten van uw afspraak. Wanneer dit een eerste keer gebeurd, dan hebben we daar begrip voor en rekenen we meestal niks. Dit was echter de tweede keer. U gaf aan dat u dit vervelend vond. Hierop hebben wij een oplossing voorgesteld; namelijk dat u in de middag zou komen om de boete te voorkomen. Hiermee bent u akkoord gegaan. Mocht u dit verder met ons willen bespreken, dan kunt u contact opnemen met de praktijk. Met vriendelijke groet, Dental Clinics Den Haag Wateringseveld
Paginering
Paginering
Paginering