Tandartspraktijk Mondmedicentrum 's-Hertogenbosch
Openingstijden
-
maandag
8:00 - 17:00 -
dinsdag
13:00 - 21:00 -
woensdag
8:00 - 17:00 -
donderdag
8:00 - 17:00 -
vrijdag
8:00 - 17:00
De tandartspraktijk
Mondmedicentrum
Bij Mondmedicentrum wordt u snel geholpen bij spoed en/of pijnklachten, kunt u zich nog inschrijven en informeren we u uitgrebreid over de inhoud, risico's, effecten, kosten en onze kwaliteit van een behandeling. Ook nemen we ruim de tijd voor u en maken we samen met u de keuze voor een behandeling. Daarnaast zijn we zeer transparant over onze werkwijze, hebben we ruime openingstijden en wordt u geholpen door een vriendelijk en deskundig team bestaande uit de tandarts, mondhygiënist, preventie-assistente, klinisch prothese technicus en implantoloog.
Ons familiebedrijf met tandartseigenaren bestaat uit een tandtechnisch laboratorium en zeven tandartspraktijken in Oss, 's-Hertogenbosch, Tiel en Schaijk. U en uw kinderen kunnen bij ons terecht voor algemene mondzorg zoals controles, vullingen, kronen, tandvlees- en wortelkanaalbehandelingen, maar ook voor bleken, implantaten en kunstgebitten. In ons tandtechnisch laboratorium maken we o.a. kunstgebitten, kronen, bruggen en gebitsbeschermers op maat voor u. Mondmedicentrum biedt u mondzorg met kwaliteit en echte aandacht.

Specialisaties
- Algemene tandheelkunde
- Tandvlees behandeling
- Wortelkanaal behandeling
- Kroon- en brugwerk
- Mondhygiëne
- Implantaten
- Protheses-kunstgebit
- Angst behandeling
- Facings
- Tanden bleken
- Kindertandheelkunde
- Cosmetische tandheelkunde
- Kaakgewrichtsklachten / gnathologie
- Kleine kaakchirurgische ingrepen
- Gehandicapte patiënten
- Snurk specialist

Team

Faciliteiten
- Mondhygiënist(e) aanwezig
- Vroege afspraak mogelijk
- Avond behandeling mogelijk
- Toegankelijk voor rolstoelen
- Parkeergelegenheid aanwezig (gratis)
- Spoed
Een prima tandarts Hugo Koenraads met geweldige medewerkers, inclusief vriendelijke receptioniste. Het zag er ook heel fris en schoon uit. Ik voel me gerespecteerd en gerustgesteld. Veel dank.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Keurige praktijk, word altijd vriendelijk en deskundig geholpen.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Zeer vakkundig. Geruststellend, duidelijk
Top Jeroen.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Zeer goede tandarts met net zo goed personeel. Naar de tandarts gaan is nooit voor je lol maar wanneer je zeer goed behandeld wordt, geïnformeerd wordt dan maakt dat een hele hoop goed. Niks anders dan lof.
Als het gaat om het financieel gebied geven ze niet thuis waardoor je einde van de rit met toren hoge kosten zit die niet vermeld zijn
(Vertaald door Google) Dag iedereen ! Ik was daar voor een controle routine en ik moet zeggen dat ik de meest gemeende assistente ontmoet, Deya, die erg aardig voor me was en me een veilig gevoel gaf, ze werkte met professionaliteit en ik beveel met plezier MondMedicentrum in Den Bosch aan. (Origineel) Hello everyone ! I was there for a controle routine and I have to say I meet the most naciest assistent, Deya, who was very nice with me and make me feel safe, she worked with professionalism and I recomand with pleasure MondMedicentrum in Den Bosch.
Ik zit nu al meer dan een jaar met een afgebroken kies. waar de tandarts NIET van plan is om iets aan te doen. Ik heb 2 maanden moeten wachten voor mijn gaatjes gevuld konden worden, tegen die tijd had ik zenuwpijn en in plaats van dat meteen te fixen, hebben ze het eerst gevuld want "misschien is dat genoeg". Nu heb ik pijn vlak voor mijn tentamens, moet ik weer tijd spenderen om HUN fout te fixen en gaat het me opnieuw kosten voor vullen e.d.. Daarbij heb ik nog steeds het idee dat mijn wortelpuntontsteking niet helemaal verholpen is destijds, maar de tandarts luistert totaal niet naar deze zorgen. Bovendien ook geen klachtenprocedure op de website.
Beste Lotte, Wat vervelend om jou ervaring te lezen. Wij hebben de afgelopen week meermaals contact met je proberen te zoeken maar helaas geen gehoor. Zou je met ons contact op kunnen nemen aub? Telefoonnummer 073-6137742. Alvast bedankt.
Slecht!!!!! Slecht!!!! Slecht!!!! Nooit zo slecht meegemaakt, ik krijg een boete van 220 euro omdat ik niet op afspraak was geweest en boven dien was ik automatisch uitgeschreven bij hun Sysstem zonder dat ik weet!!! ik kon met de tandarts niet meer mogen spreken dus geen kans meer om met de tandarts te overleggen want de assistent heeft dat besloten!!! Slecht service en slecht praktijk niet normaal!!! Geen zakelijk mensen!!de tandarts Heeft altijd geen tijd voor Zijn patiënten, Ik ben ook ondernemer en ik heb altijd geleerd dat de klant koning is!! ook als de klant niet op afspraak is geweest, en ik had toch de boete 220 euro gelijk netjes betaald maar Ik ga overal mijn slechte ervaring vertellen en ik ben heel blij met mijn nieuwe tandarts in Maaspoort Den Bosch,
Geachte meneer, Er is geen Frans Vermeullen bekend in onze praktijk. Wij hebben wel een vermoeden door wie deze review is geschreven. U bent schriftelijk op de hoogte gesteld van uw uitschrijving. Mocht u nog vragen hebben, mag u altijd contact opnemen met de praktijk op telefoonnummer 073-6137742. Met vriendelijke groet, Team Mondmedicentrum Den Bosch
ik word hier altijd werkelijk keurig geholpen, en de mensen zijn zeer vriendelijk. Tandarts Hugo heb ik al 15 jaar en zijn werk houdt ook al zo lang stand. Deze man is echt een vakman
Proberen te verdienen op klanten in plaats van ze te helpen en te kijken wat het best is voor je. Als je belt na dat er teveel gefactureerd is duurt het heel lang voor ze bij je terug komen en krijg je de zelfde kosten maar verdeeld over 2 facturen.
Erg onvriendelijk personeel. Bij pijn aangeven dat je niet zo moet zeuren. Tandartsen wisselen en spreken veelal geen of slecht Nederlands. Klachten worden niet in behandeling genomen. Ben een paar jaar terug met veel tevredenheid naar een ander gegaan, dat zou ik iedereen aanraden.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Nadat bleek dat een vertrekkende tandarts haar werk niet helemaal netjes had gedaan en ik contact zocht kreeg ik het volgende antwoord: " Helaas zal het opnieuw vullen/bijvullen de huidige situatie niet verbeteren." Inmiddels heeft de tandarts contact gezocht en heeft de kosten voor deze vulling gecrediteerd. Netjes opgelost, daarom nu drie sterren.
Slecht geholpen , gebitsreiniging zeer onzorgvuldig uitgevoerd, binnen 2 weken meer aanslag dan ooit daarvoor. Dit aangegeven en een hele discussie moeten voeren omdat men hier vond dat het wel aan mijn eetpatroon zou liggen. Nee , had te maken met de onzorgvuldige behandeling en het slecht polijsten na de behandeling. Hier kom ik nooit meer ! Service NUL
Beste meneer, we betreuren het dat u uw ongenoegen via twee verschillende namen uit. Zoals eerder te lezen viel in onze reactie op heer Opstal, vinden we het vervelend voor u dat u niet het resultaat heeft gekregen waar u naar op zoek was. Jammer dat u de schuld hiervan bij ons neerlegt en op deze wijze (middels onjuiste weergave van de gebeurtenissen) uw ongenoegen uit.
Erg slecht!! Tanden laten reinigen en na een half uurtje klaar ( €59) , binnen 2 weken zat er meer aanslag op mijn tanden dan ooit daarvoor. Blijkbaar hebben ze hier mijn tanden te ruw gemaakt waardoor deze veel aanslag oppakt en erg slecht gepolijst. Gebeld dat na 2 weken mijn tanden er slechter uitzagen dan daarvoor en besproken dat ik een herstel behandeling wilde. Dit was oke maar kon pas over 4 weken. 4 weken later geweest , blijkt men de afspraak niet vastgelegd te hebben , gewoon niets genoteerd maar gelukkig kon ik wel worden geholpen en is alles opnieuw gereinigd en ik daarna weer naar huis. Een week later krijg ik hiervoor de rekening gepresenteerd hetgeen niet was afgesproken omdat het de eerste keer zo slecht gedaan was. Ik heb mijn klacht gedaan en zou worden teruggebeld ( waar ik ook 3 x voor heb moeten bellen , pfff man man ) Eindelijk word ik teruggebeld en krijg ik een 20 min lange opsomming waarom ik toch moet betalen. Want hoogstwaarschijnlijk gebruik ik mondspoeling en dit werkt juist aanslag in de hand en nog een hele reeks onzin kreeg ik te horen. Ik geef dus aan dat wr de afspraak hadden dat het een herstelbetaling was en ik deze niet zou betalen ( als dat je met je auto de wasstraat in gaat en deze er nog half vies uitkomt, dan bieden ze je ook nogmaals een nieuw rondje aan zonder dat in rekening te brengen ) but anyhow men blijft aangeven dat er niets in het systeem staat van een gratis herstelbetaling en na 20 min was ik er wel klaar mee. Heb aangegeven te betalen en NOOIT MEER!! naar deze slechte en zeeeeeer klantonvriendelijke ballentent te komen!!
Beste meneer, wij vinden het vervelend voor u dat u niet de resultaten krijgt die u verwacht. Het is echter onredelijk de schuld hiervan in de schoenen van onze zorgverleners te schuiven en spijtig dat u de feiten verdraaid. Wanneer wij niet verantwoordelijk zijn voor een bepaald gebitsprobleem kunnen we dit ook niet onder garantie oplossen.
(Vertaald door Google) Sprekend als een expat, sprak het personeel allemaal Engels en voelde ik me zeer welkom. Ik was in staat om snel een afspraak te maken en de service op de dag van was professioneel en super vriendelijk. (Origineel) Speaking as an expat, the staff all spoke English and made me feel very welcome. I was able to set up an appointment quickly and the service on the day of was professional and super friendly.
(Vertaald door Google) Geweldig dat we je gelukkig hebben kunnen maken. (Origineel) Great that we were able to make you happy.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Tandarts zelf 4 min gezien in een behandeling van een half uur.
Beste Arne, afhankelijk van de behandeling worden bepaalde verrichtingen in de mondzorg uitgevoerd door preventie-assistentes; zo ook bij Mondmedicentrum. Dit doen we omdat zij minimaal even goed dit onderdeel van de behandeling uitvoeren als de tandarts. Wat we echter ook denken te lezen in jouw review is de wens om aandacht te krijgen van de tandarts. We zullen ernaar streven dat jij in de toekomst hierin een betere ervaring hebt. Met vriendelijke groeten, Team Mondmedicentrum.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Dank je Inge.
Deze Google-recensie is zonder tekst
(Vertaald door Google) Bedankt. (Origineel) Grazie.
Heel goede tandarts met aandacht voor patient
Wat fijn te lezen dat jij ons zo ervaart Geert.
Fijne ervaring met de tandarts, werkt rustig, en kundig. Vertelt wat hij gaat doen, tijdens de behandeling. Is correct en aardig. Ben erg tevreden.
Hoi Aart Olivier, Wat top dat je ons met de maximale score hebt beoordeeld! Groetjes, Team Mondmedicentrum Tandartspraktijk Den Bosch
Deze Google-recensie is zonder tekst
Thanx Eline.
Ben erg tevreden tandarts Hugo is een zeer aardige tandarts en natuurlijke de assistentes ook om niet te vergeten . In een woord geweldige praktijk .
Dank je voor het delen Marion.
Deze Google-recensie is zonder tekst
5 sterren; super! Dank Antoinette
Fijne tandarts, fijne praktijk. Zéker een aanrader voor angstigen en autisten, want ze luisteren heel erg goed naar wensen van cliënten.
Wat geweldig dat je ons zo aanbeveelt Susanne.
Een erg goede tandartspraktijk die alle stappen van je behandeling erg professioneel aanpakken!
Bedankt voor de mooie woorden Raoul.
Betrouwbare kundige tandarts, die behalve Nederlands ook Spaans spreekt! Aanbevolen!
Bedankt voor de leuke review!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Dank je wel Karl.
Maakt spookafspraken. Stuurt je door naar een kinder tandarts omdat ze zelf nog geen gaatje kunnen maken. Zelf geen nieuwe afspraak gemaakt maar besloten naar een goede tandarts over te stappen. Word je gebeld of je eerder naar de afspraak kan komen. (Hoe geen idee was geen nieuwe afspraak gemaakt ) Als je belt ben je maar een leugenaar. Want zelf plannen ze geen afspraken. Moet je bij zijn. Nogmaals wij hebben geen nieuwe afspraak gemaakt. En nu krijg je een rekening. Zelf 1 ster is voor deze tandarts te veel. Denk goed na of je hier behandeld wil worden.
Wij herkennen ons totaal niet in dit verhaal en zien daarom niet in hoe we hier op zouden kunnen reageren. Hopelijk wordt u naar wens geholpen bij de nieuwe praktijk.
Kundig, efficient, punctueel
(Vertaald door Google) Bedankt ooit Ronald! (Origineel) Dank je Ronald!
Hugo is een zeer bekwame tandarts en weet mij telkens weer op mijn gemak te stellen als er een ingreep nodig is. Vakkundig, begripvol en bovenal duidelijkheid. Dat maakt het bezoek heel aangenaam.
Bedankt Astrid voor de mooie feedback.
Sinds enkele jaren is Nuria mijn tandarts bij het Mond medisch centrum. Ik ben erg tevreden over haar. Zij is erg secure in haar werk en geeft duidelijke uitleg daar waar nodig.
Wat fijn dat je zo tevreden bent Huub.
erg vriendelijk en goed behandeld,
(Vertaald door Google) Bedankt Rico. (Origineel) Thanx Rico.
Deze Google-recensie is zonder tekst
(Vertaald door Google) TOP; ooit bedankt Kevin. (Origineel) TOP; dank je Kevin.
Lieve fijne tandarts met goede zorgen.
Hoi Wenche, bedankt voor jouw mooie woorden over onze tandarts. Groetjes team tandartsprakijk Monmedicentrum Den Bosch
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Abdenassr, zou je contact met ons op willen nemen om toe te lichten hoe het komt dat je niet tevreden bent? Wellicht zijn er vervolgens mogelijkheden voor ons om dit te veranderen. Alvast hartelijk bedankt! Met vriendelijke groeten, Team Mondmedicentrum
Vriendelijk, duidelijk, conform afspraak, efficiënt. Met zelfs spontane nazorg na het trekken van een verstandskies waarbij ik na dagen gebeld werd om te informeren of alles goed met me ging.
Dank voor de positieve feedback Marian. Leuk ook om te lezen dat onze nazorg zo gewaardeerd wordt door jou. Groeten Team Mondmedicentrum Tandartspraktijk Den Bosch
wij vinden het een fijne tandarts
Bedankt voor jouw review Rudy! Vriendelijke groeten, Team Mondmedicentrum Tandartspraktijk Den Bosch
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Petra, bedankt voor jouw mooi review!
Nuria is een hele goede tandarts. Ik zou haar zeker aanraden bij mensen die een nieuwe tandarts zoeken!
Bedankt voor de complimenten voor onze lieve collega tandarts Nuria.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt voor de 5 sterren voor onze tandartspraktijk Den Bosch! Vriendelijke groeten, Team Mondmedicentrum
Deze Google-recensie is zonder tekst
Top Bart! Bedankt.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Dag Ine, bedankt voor jouw review. Fijne dag gewenst, Team Mondmedicentrum Den Bosch
Ze zijn heel aardig en ze werken heel goed!
Hoi Vanya, bedankt voor je feedback! MVG team Mondmedicentrum Den Bosch
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Frank, bedankt voor de 5 sterren! Groetjes Team Mondmedicentrum Tandartspraktijk Den Bosch
Vandaag op controle afspraak geweest bij tandarts Jura Tortosa Hita. Ik had geen problemen maar na de door haar uitgevoerde controle bleken er toch twee gaatjes te zitten onder twee kronen, die behandeling nodig hadden. Hiervoor moest een nieuwe afspraak gemaakt worden, logisch toch. Even in de PC kijken en een uur later was er plaats voor de behandeling. De behandeling is door haar in de perfectie uitgevoerd, iedere behandeling werd vooraf toegelicht en wat er ging gebeuren, ook door haar assistente. Een geweldig team, zeer professioneel, werkend in alle rust en daardoor was er een ontspannen sfeer. De behandeling is uitgevoerd zonder verdoving en zonder pijn. Ik ben haar zeer erkentelijk en dankbaar waarbij ik met een gerust hart uitkijk naar de volgende controle over zes maanden.
Klantvriendelijk, denken met je mee, laten van tevoren een offerte zien, leuk personeel ook met kinderen.
Heel erg tevreden over deze (Spaanse) tandarts. Ze hebben moderne apparatuur die de behandeling comfortabel maakt. De eerste keer dat ik er kwam werd er een foto van mijn kiezen gemaakt. Op deze manier werd een beginnend gaatje opgespoord, dat makkelijk gefixed kon worden. Boren was zelfs zonder verdoving nauwelijks voelbaar. Ik lig daar niet angstig in de stoel.
Beste Tamara, Bedankt voor jouw positieve feedback! Leuk om te horen dat wat we beogen ook wordt ervaren. Met vriendelijke groeten, Team Mondmedicentrum