Mondzorg Poli - Spoed Tandarts Den Bosch
Openingstijden
-
maandag
8:00 - 23:00 -
dinsdag
8:00 - 23:00 -
woensdag
8:00 - 23:00 -
donderdag
8:00 - 23:00 -
vrijdag
8:00 - 23:00 -
zaterdag
8:00 - 23:00 -
zondag
8:00 - 23:00
De Mondzorg Poli is er voor iedereen die met spoed een tandarts nodig heeft.
Dé tandartsenspoedpost voor Amsterdam, Almere, Den Bosch, Utrecht, Haarlem en Geleen (Limburg)
Voor alle tandheelkundige pijn- en spoedklachten kunt u voor een behandeling bij ons terecht. Spoedbehandelingen worden, op afspraak, 365 dagen per jaar uitgevoerd. Geen directe nood, wel (pijn)klachten? U krijgt altijd binnen 24 uur een afspraak bij onze spoedtandarts. Voor eventuele vervolgbehandelingen, controles, preventie en reguliere behandelingen verwijzen wij u door naar uw eigen tandarts.
De spoed tandarts van Mondzorg Poli is altijd bereikbaar, ook in de avond en in het weekend.
De spoed tandarts van Den Bosch en omstreken.
Oss, Tiel, Gorinchem, Uden, Nijmegen, Veghel, Best, Eindhoven, Helmond, Veldhoven, Tilburg, Waalwijk, Oosterhout, Breda,
- Ongelukken met tanden en kiezen
- Kiespijn
- Pijn van gaatjes
- Afgebroken kiezen, vullingen of kronen
- Bloedend of ontstoken tandvlees
- Zwelling
- Abces
- Dikke wang
- Scherpe randjes aan tanden of kiezen
- Loszittende spalk of beugeldraad
- Pijn aan kaakgewricht of kauwspieren
- Pijn van gaatjes
- Pijnlijke verstandskiezen
- Bloeding of nabloeding na een behandeling bij tandarts
- Kaak uit de kom
- Loszittende tanden of kiezen
- Spontane klachten bij kunstgebit of prothese
- Wondjes in de mond
- Zenuwpijn (endodontische klachten)
- Pijnklachten die slecht zijn te onderdrukken is met pijnstillers
- Pijn na het trekken van een tand of kies
- Beugelklachten die niet langer kunnen wachten
- Tand eruit
- Los of scherp spalkje
Need an emergency dentist in Brabant? Whatever the dental emergency may be, we can offer emergency dental care 365 days a year during the day, in the evening and at the weekend. We treat everybody, even if you don’t have your own dentist in Brabant. If you have an emergency, please call us immediately and schedule an appointment to cut down on unnecessary waiting times.
Specialisaties
- Algemene tandheelkunde
- Tandvlees behandeling
- Wortelkanaal behandeling
- Kaakgewrichtsklachten / gnathologie
- Kleine kaakchirurgische ingrepen
MONDZORGPROFESSIONALS + (ZZP'ERS)
Faciliteiten
- Vroege afspraak mogelijk
- Avond behandeling mogelijk
- Toegankelijk voor rolstoelen
- Afspraken in weekend mogelijk
- Parkeergelegenheid aanwezig (gratis)
- Spoed





Paginering
Geen een sterretje waard..ik weet niet waar moet ik beginnen.
Met kiespijn bij dhr. Saab geweest. Na een snelle foto zei hij direct dat de tand eruit moest. Toen ik dat niet wilde, stelde hij een wortelkanaalbehandeling voor. Die is uitgevoerd en aan het einde vroeg ik om een antibiotica kuur de ontsteking te kunnen remmen die volgens hem er zat. Hij gaf aan nee dat is niet nodig “paracetamol is genoeg”. Twee dagen later nog steeds hevige pijn. Mijn dochter vroeg het dossier op: de behandelde tand staat niet eens op de foto, wél is te zien dat de tand ernaast een wat grotere gaatje had. De pijn kwam dus waarschijnlijk daarvandaan. €350,- afgetikt, om vervolgens nog steeds heel veel pijn aan over te houden.
Ga niet naar arts Saab !!!!!
(Translated by Google)
Not worth a star...I don't know where to begin.
I went to Dr. Saab with a toothache. After a quick X-ray, he immediately said the tooth had to be removed. When I refused, he suggested a root canal. That was performed, and at the end, I asked for a course of antibiotics to reduce the inflammation he said was there. He said no, that wasn't necessary, "paracetamol is enough." Two days later, I was still in severe pain. My daughter requested the file: the treated tooth isn't even in the X-ray, but you can see that the tooth next to it had a slightly larger cavity. So the pain was probably coming from that. I paid €350, and I'm still in a lot of pain.
Don't go to Dr. Saab!!!!!
Thank you for your feedback. We're sorry to hear your experience wasn't to your liking. We take complaints seriously and handle them carefully and confidentially. To ensure we do this effectively, please send your complaint to klachten@mondzorgpoli.nl so we can contact you.
Hele negatieve ervaring!
Tandarts spreekt gebrekkig Nederlands. Er wordt niet uitgelegd wat er aan de hand is. Vervolgens leg je uit dat je erg angstig bent en zegt meneer heel geduldig te zijn met angstige patiënten.
Vervolgens krijg je een verdovingsspuit waarna meneer na 30 seconden begint te boren in een pijnlijke kies, zonder de verdoving in te laten werken want meneer had ontzettende haast!
Als je zegt dat het pijnlijk is beweerd hij dat dit niet kan en gaat gewoon door.
De assistente had blijkbaar iets anders te doen en was de gehele behandeling niet aanwezig waardoor de tandarts zelf meerdere malen op moest staan om materialen te gaan zoeken. Ook lagen er overal nog vieze/natte doeken van de vorige patiënt want ja haast...
Na een onverdoofde wortelkanaalbehandeling te hebben ondergaan kon ik opstaan, snel iets ondertekenen en €176 betalen. Na 20 minuten stond ik vol verbazing weer buiten. Het leek wel een ervaring in het buitenland.
Niet normaal dat er zo met (angstige) patiënten wordt omgegaan!
Als je vervolgens bij mondzorg Poli een klacht indiend hoor je niks meer...
Bizar dat dit gewoon kan..
(Translated by Google)
A very negative experience!
The dentist speaks broken Dutch. He doesn't explain what's going on. Then you explain that you're very anxious, and he says he's very patient with anxious patients.
You then get an anesthetic injection, and after 30 seconds, he starts drilling into a painful tooth without letting the anesthetic take effect because he was in a terrible hurry!
When you say it's painful, he claims it's impossible and just carries on.
The assistant apparently had something else to do and wasn't present for the entire treatment, so the dentist had to get up several times to look for materials. There were also dirty/wet towels from the previous patient lying everywhere, because, well, he was in a hurry...
After undergoing a root canal without anesthesia, I was able to get up, quickly sign a contract, and pay €176. After 20 minutes, I was back outside, completely astonished. It was like an experience abroad.
It's unacceptable that (anxious) patients are treated this way!
If you then file a complaint with the Dental Clinic, you hear nothing back...
It's bizarre that this is even possible.
Dank voor uw feedback.
Het spijt ons te horen dat uw ervaring in de praktijk en in communicatie na afloop niet naar wens is geweest.
Wij nemen klachten graag serieus en behandelen deze zorgvuldig en vertrouwelijk. Als u nog niets vernomen heeft, kunt u uw klacht ook indienen door een e-mail te sturen aan klachten@mondzorgpoli.nl in plaats van een online formulier in te vullen.
Ging met rotgevoel naar huis. Vanwege herfstvakantie was mijn huisarts niet aanwezig. Men adviseerde mij dat ik als de pijn ondraaglijk werd ik maar naar de poli moest bellen. Ik kon daar terecht op dinsdagavond 20.20 uur. Moest gaan zitten kreeg met spiegeltje tik op de pijnlijke kies, waardoor ik bijna door het dak vloog. Er werd een foto gemaakt. Ontsteking onder de pijler van een brug en een gaatje. Er werd verdoving ingespoten en vervolgens kreeg ik te horen dat ik de volgende dag maar naar de eigen tandarts moest gaan. Toen ik zei dat die pas over 6 dagen thuis was, zei hij dat hij toch maar iets ging doen. Maar uiteindelijk heeft hij alleen de kroon wat bijgeveild (zonder blauw plasticje) om contact te verminderen. Hij heeft een portie antibiotica en pijnstillers voorgeschreven en een rekening €118 !!opgesteld. En afgewerkt waren ze. Toen de verdoving was uitgewerkt ging ik ondanks pijnstillers, door de grond van de pijn. Eten is erg pijnlijk omdat aan die zijde nog steeds contact is met de bovendien. Kortom waardeloos en ik probeer nu maar de komende vijf dagen door te komen.
(Translated by Google)
I went home feeling awful. My GP wasn't available due to the autumn break. I was advised to call the outpatient clinic if the pain became unbearable. I was able to get an appointment on Tuesday evening at 8:20 PM. I had to sit down, and a mirror hit me on the painful tooth, which nearly made me fall through the roof. An X-ray was taken. It showed inflammation under the abutment of a bridge and a cavity. They injected me with anesthetic, and then told me to go to my regular dentist the next day. When I told him he wouldn't be home for another six days, he said he was going to do something anyway. But in the end, he only filed the crown down a bit (without the blue plastic) to reduce contact. He prescribed a course of antibiotics and painkillers and issued a bill of €118! And that was it! When the anesthetic wore off, I was in agony, despite the painkillers. Eating is very painful because there's still contact with the crown on that side. In short, worthless and now I'm just trying to get through the next five days.
Dank voor uw feedback.
Het spijt ons te horen dat uw ervaring niet naar wens is geweest. Wij nemen klachten graag serieus en behandelen deze zorgvuldig en vertrouwelijk. Om dit goed te kunnen doen, kunnen klachten het beste gestuurd worden naar klachten@mondzorgpoli.nl, zodat wij contact met u kunnen opnemen.
Zeer onvriendelijke en onprofessionele ervaring
Ik kwam aan bij de tandartspraktijk en de tandarts zelf kwam net binnen — hij deed nog zijn jas uit. Vanaf het eerste moment was zijn houding onvriendelijk. Hij zei op een nare, gehaaste toon: “Ga zitten, ga zitten,” zonder enige vriendelijkheid. Tijdens de behandeling sprak hij chagrijnig en onduidelijk. Op een moment zei hij dat ik wel of juist niet moest slikken, maar ik begreep hem niet goed. Toen ik een doekje op mijn schoot gebruikte, reageerde hij geïrriteerd en vroeg op een nare toon waarom ik dat deed.
Het hele bezoek voelde ongemakkelijk en onveilig. Ik had geen vertrouwen dat hij zijn werk goed zou doen. Aan het einde moest ik iets ondertekenen, maar toen ik het wilde lezen, zei hij: “Dat hoef je niet te lezen, het is standaard.” Dat vond ik erg vreemd. Toen ik vroeg naar zijn naam, zei hij alleen maar: “Eerst betalen, eerst betalen.”
Ik heb uiteindelijk €330 betaald en aangegeven dat ik zijn manier van omgaan met patiënten onacceptabel vond. Ik snap niet hoe iemand zo onvriendelijk kan zijn in een beroep waar vertrouwen en zorg centraal zouden moeten staan.
Mijn advies: ga alsjeblieft naar een andere tandartspraktijk en bespaar jezelf een heel onprettige ervaring.
(Translated by Google)
A very unfriendly and unprofessional experience.
I arrived at the dental office and the dentist himself had just come in—he was still taking off his coat. From the very first moment, his demeanor was unfriendly. He said in a nasty, rushed tone, "Sit down, sit down," without any kindness. During the treatment, his speech was grumpy and unclear. At one point, he told me whether or not to swallow, but I didn't quite understand him. When I used a wipe on my lap, he reacted irritably and asked in a nasty tone why I was doing that.
The entire visit felt uncomfortable and unsafe. I had no confidence that he would do his job properly. At the end, I had to sign something, but when I tried to read it, he said, "You don't have to read that, it's standard." I found that very strange. When I asked for his name, he simply said, "Pay first, pay first."
I ended up paying €330 and indicated that I found his treatment of patients unacceptable. I don't understand how anyone can be so unfriendly in a profession where trust and care should be paramount.
My advice: please go to another dental practice and save yourself a very unpleasant experience.
Dank voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat uw ervaring niet goed is geweest. Wij nemen klachten graag serieus en behandelen deze zorgvuldig en vertrouwelijk. Om dit goed te kunnen doen, kunnen klachten het beste gestuurd worden naar klachten@mondzorgpoli.nl, zodat wij contact met u kunnen opnemen.
Ik wil graag mijn positieve ervaring delen met Mondzorg Poli. Afgelopen zaterdagochtend werd ik wakker met een erge pijn in mijn kaak. Omdat het weekend was en mijn eigen tandarts niet bereikbaar, was ik blij dat ik bij Mondzorg Poli terechtkon.
(Translated by Google)
I'd like to share my positive experience with Mondzorg Poli. Last Saturday morning, I woke up with severe pain in my jaw. Because it was the weekend and my regular dentist wasn't available, I was glad I could go to Mondzorg Poli.
Ik had ondraaglijke kiespijn door een ontsteking en belde ’s nachts de spoedpost. De volgende ochtend om 11:00 kon ik terecht. Ik kreeg direct verdoving, er werd een foto gemaakt en op mijn verzoek extra verdoving. De tandarts legde duidelijk uit wat er ging gebeuren en nam de tijd, wat veel vertrouwen gaf. Heel professioneel en vriendelijk geholpen. Twee dagen eerder was ik bij de spoedpost in Eindhoven geweest, maar daar kreeg ik direct een slecht gevoel en ben ik niet behandeld. Het verschil in aanpak en vertrouwen was enorm.
(Translated by Google)
I had unbearable toothache due to an infection and called the emergency room at night. The next morning at 11:00 AM, I was able to get an appointment. I was immediately given anesthesia, an X-ray was taken, and, at my request, additional anesthesia was added. The dentist clearly explained what was going to happen and took his time, which gave me a lot of confidence. The service was very professional and friendly. Two days earlier, I had been to the emergency room in Eindhoven, but I immediately got a bad feeling there and didn't receive treatment. The difference in approach and confidence was enormous.
Ik liep al een tijdje rond met een zeurende pijn in mijn kies, maar door mijn drukke schema kwam ik er niet aan toe om naar de tandarts te gaan. Op een avond werd de pijn zo erg dat ik niet meer kon slapen. Een vriendin raadde me aan om contact op te nemen met Mondzorg Poli. De volgende ochtend belde ik ze meteen en tot mijn verbazing kreeg ik direct een afspraak. Bij aankomst werd ik vriendelijk ontvangen en meteen geholpen. De tandarts constateerde een gaatje dat tot de zenuw was doorgedrongen. Hij heeft het gaatje zorgvuldig gevuld en de ontsteking behandeld. De behandeling was vrijwel pijnloos en binnen een uur was ik klaar. De pijn was direct verdwenen en ik kreeg duidelijke instructies mee voor de nazorg. Ik ben ontzettend blij met de snelle, professionele en vriendelijke hulp van Mondzorg Poli. Zeker een aanrader voor iedereen die met tandpijn zit!
(Translated by Google)
I'd been struggling with a nagging pain in my tooth for a while, but my busy schedule kept me from going to the dentist. One evening, the pain became so severe that I couldn't sleep. A friend suggested I contact Mondzorg Poli. I called them the next morning and, to my surprise, got an appointment right away. Upon arrival, I received a friendly welcome and was helped immediately. The dentist diagnosed a cavity that had penetrated the nerve. He carefully filled the cavity and treated the infection. The treatment was virtually painless and I was done within an hour. The pain disappeared immediately, and I received clear aftercare instructions. I'm incredibly happy with the fast, professional, and friendly help from Mondzorg Poli. I definitely recommend them to anyone with toothaches!
Na zoveel negatieve reacties , was ik echt bang om te gaan, maar vanaf de eerste minuut was iedereen supervriendelijk en professioneel.
Tandarts was een rustige man, de tandartsassistente was super lief and zorgzaam en hielp me rustig te blijven.
(Translated by Google)
After so many negative reactions, I was really afraid to go, but from the very first minute, everyone was super friendly and professional.
The dentist was a calm man, and the dental assistant was incredibly sweet and caring and helped me stay calm.
Vandaag naar de poli in Den bosch geweest! Heel goed en deskundig geholpen! Vriendelijke assistente en tandarts, echt een aanrader!
(Translated by Google)
Went to the clinic in Den Bosch today! The help was excellent and professional! Friendly assistant and dentist, highly recommended!
Me man is daar gisteren geweest was net zo beul tand getrokken foto gemaakt en 178 euro af rekenen
(Translated by Google)
My husband went there yesterday and was just as bad, tooth pulled, photo taken and paid 178 euros
Zeer slechte ervaring met deze noodtandarts.
Na een telefoontje moesten we 8 uur (!) wachten voor we terecht konden met onze dochter. En dat voor een spoedgeval! De tandarts en assistente spraken nauwelijks Nederlands. De tandarts pakte haar hoofd stevig vast en kwam zonder voorbereiding met een spuit aan zetten. Ze moest “niet huilen”, was zijn korte commando. Geen geduld, geen empathie.
Nu, drie weken later, is er nog steeds geen informatie doorgestuurd naar onze eigen tandarts.
Onprofessioneel en totaal ongeschikt voor noodsituaties, laat staan voor kinderen.
(Translated by Google)
Very bad experience with this emergency dentist.
After a phone call we had to wait 8 hours (!) before we could come with our daughter. And that for an emergency! The dentist and assistant barely spoke Dutch. The dentist grabbed her head firmly and came with a syringe without preparation. She had to "don't cry", was his short command. No patience, no empathy.
Now, three weeks later, no information has been forwarded to our own dentist.
Unprofessional and totally unsuitable for emergencies, let alone for children.
Wat een top ervaring! Zojuist bij Mondzorg Poli Den Bosch geweest omdat mijn eigen tandarts dicht was. Ik ben echt supergoed geholpen. Het team was zó vriendelijk en gezellig dat ik me meteen helemaal op mijn gemak voelde. Alles werd duidelijk en rustig uitgelegd. Echt geweldig dat ze er zijn voor tandproblemen buiten de normale openingstijden. Ik raad het iedereen van harte aan!
(Translated by Google)
What a great experience! Just been to Mondzorg Poli Den Bosch because my own dentist was closed. I was really helped very well. The team was so friendly and pleasant that I immediately felt completely at ease. Everything was explained clearly and calmly. Really great that they are there for dental problems outside normal opening hours. I highly recommend it to everyone!
Ik heb een zeer slechte ervaring gehad met deze spoedkliniek!!! Ik had een spoedgeval en belde de kliniek. Er werd gevraagd hoe snel ik er kon zijn, en ik gaf aan dat ik er binnen 30 minuten kon zijn (rond 13:50), omdat ik niet in Den Bosch woon. De man waarmee ik de afspraak maakte plande mij vervolgens in om 13:40 waarbij hij mij vertelde probeer er gewoon zo snel mogelijk te zijn.
Ik kwam zo snel mogelijk, maar bij aankomst rond 13:50 was de deur op slot. Niemand was bereikbaar aan de balie. Pas na opnieuw bellen werd ik binnengelaten, om vervolgens te horen dat ik te laat was, dat ze lunchpauze hadden en dat ze me niet meer konden helpen. De medewerkster zei zelfs: “het is niet mijn probleem” en dat ik een nieuwe afspraak moest maken.
Ik begrijp dat er een pauze is, maar waarom plannen jullie dan een afspraak tijdens die tijd? Ik ben speciaal voor een spoedgeval gekomen en werd totaal niet serieus genomen. Voor een spoedkliniek vond ik het gebrek aan communicatie, empathie en hulp ontzettend teleurstellend.
(Translated by Google)
I had a very bad experience with this emergency clinic!!! I had an emergency and called the clinic. They asked how soon I could be there, and I said I could be there within 30 minutes (around 13:50), because I don't live in Den Bosch. The man I made the appointment with then scheduled me for 13:40 and told me to just try to be there as soon as possible.
I came as soon as possible, but when I arrived around 13:50 the door was locked. No one was available at the desk. Only after calling again was I let in, only to be told that I was late, that they were on lunch break and that they could not help me anymore. The employee even said: "it's not my problem" and that I had to make a new appointment.
I understand that there is a break, but why do you schedule an appointment during that time? I came specifically for an emergency and was not taken seriously at all. For an emergency clinic, I found the lack of communication, empathy and help incredibly disappointing.
Snel en accuraat geholpen. Vriendelijke mensen. Wat wil je nog meer.
(Translated by Google)
Fast and accurate help. Friendly people. What more could you want.
Zaterdagavond gebeld en konden zondagochtend direct al terecht. Fijne kliniek; vriendelijk, bekwaam en zeer hygiënisch. En met nette tarieven!
(Translated by Google)
Called Saturday evening and could go Sunday morning. Nice clinic; friendly, competent and very hygienic. And with fair rates!
Ik heb een kroon die spontaan was losgekomen opnieuw laten vastzetten. Daarvoor heb ik in totaal maar liefst €91,04 moeten betalen. Een bedrag van €28,83 aan ‘consultkosten’ Ik vraag mij af welk consult mij is verstrekt voor het vastzetten van een kroon. Verder een bedrag van €31,86 als toeslag voor een avondbehandeling. Bij het maken van de afspraak is mij niet vertelt dat er een toeslag zou worden berekend voor behandeling in de avonduren! Dat had mijn inziens wel moeten gebeuren. De behandeling vond plaats om 19.20 uur. Het resterende bedrag voor het vastzetten van de kroon, groot €30,35 vind ik reeel.
(Translated by Google)
I had a crown that had spontaneously come loose reattached. I had to pay a total of €91.04 for this. An amount of €28.83 in ‘consultation costs’. I wonder which consultation I was given for the attachment of a crown. Furthermore, an amount of €31.86 as a surcharge for an evening treatment. When making the appointment, I was not told that a surcharge would be charged for treatment in the evening hours! In my opinion, that should have been done. The treatment took place at 19:20. The remaining amount for the attachment of the crown, €30.35, I think is reasonable.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Mijn eigen tandarts al dagen geprobeerd te bellen om een afspraak te regelen. Maar, werd alleen maar aan het lijntje gehouden . Ontstoken kies is niet meer te houden en toch gebeld met de spoed tandarts en ik kon héél snel terecht. Ontzettend goed geholpen. Tandarts en assistente waren allebei begripvol en vakkundig. Toppers
(Translated by Google)
My own dentist tried to call for days to make an appointment. But, was only kept on the line. Inflamed tooth is no longer manageable and still called the emergency dentist and I was able to get in very quickly. Very well helped. Dentist and assistant were both understanding and professional. Toppers
Deze week , donderdagavond en zaterdagavond, een spoedtandarts nodig. In Denbosch hebben ze “geen tijd” want alles is vol. In werkelijkheid zijn ze gewoon niet aan het werk en laten ze de mensen gewoon pijn ervaren die niet nodig is. Uit pure wanhoop naar de locatie gereden in de hoop dat ze tijd wilden maken voor een behandeling. Wat blijkt, ze zijn er gewoon niet. Vrouw aan de telefoon medegedeeld dat er niemand aan het werk is terwijl ze zegt dat het vol zit. “Ja, het staat dicht . Ik mag niemand plannen in DenBosch. “
Hier betalen de reguliere tandartsen dan geld voor. Pure schande. Uiteindelijk naar Eindhoven moeten uitwijken omdat de pijn te erg was. Ik wens jullie allemaal dezelfde pijn toe en dat er de eerste week niemand is die jullie helpt!
(Translated by Google)
This week, Thursday evening and Saturday evening, an emergency dentist is needed. In Den Bosch they have “no time” because everything is full. In reality, they are simply not working and they are simply letting people experience pain that is not necessary. Out of sheer desperation I drove to the location in the hope that they would make time for a treatment. As it turns out, they are simply not there. Woman on the phone told that no one is working while she says that it is full. “Yes, it is closed. I am not allowed to schedule anyone in Den Bosch.” The regular dentists then pay money for this. Pure disgrace. Eventually had to go to Eindhoven because the pain was too bad. I wish you all the same pain and that there is no one to help you the first week!
Ik had de hele nacht stekende kiespijn. Na aan de telefoon te zitten met een vriendelijk medewerker had ik de zelfde dag nog een afspraak om 18:00. Nog geen uur later werd ik weer gebeld en verteld dat ik om 14:00 al kon komen wat natuurlijk een opluchting was.
Tandarts was een rustige man van weinig woorden maar zeker een goede tandarts. Kies getrokken en goed verdooft voor ik het wist kon ik weer weekend houden. Top zeer tevreden.
(Translated by Google)
I had a stabbing toothache all night. After talking to a friendly employee on the phone I had an appointment the same day at 6:00 PM. Less than an hour later I was called again and told that I could come at 2:00 PM which was of course a relief. The dentist was a quiet man of few words but certainly a good dentist. A tooth was pulled and properly anesthetized before I knew it I could have a weekend again. Top very satisfied.
Ik had voor vanavond een afspraak gemaakt maar gelukkig dat ik de reviews ging lezen. Zoveel negatieve reviews over steeds dezelfde persoon. Een man die slecht te verstaan is. Geen nederlands of Engels kan. Absoluut zich niet in kan leven. Ontzettend geirriteerd reageert en bijna bij iedereen een verkeerde diagnose stelt en ook bij iedereen verteld dat hij de desbetreffende tand/kies wil trekken. Kinderen houden er trauma's aan over. Ook assistentes worden genoemd die super geïrriteerd en niet vriendelijk reageren.
Ik heb meteen mijn afspraak afgezegd. Ik slik wel flinke pijnstilling en zing het wel uit tot na het pinksterweekend.
Hoe kan het bestaan dat zo'n tandarts al jaren zo te werk gaat en dat hij niet uit zijn functie wordt gezet? Dit zou niet moeten kunnen. Zo iemand moet maar slager worden!.
Er zijn ook goede recensies over andere tandartsen en deze mensen lijden hier ook onder want je krijgt nu zo'n negatief beeld over deze spoed tandartsen praktijk, dus ik raad jullie aan om de handen ineen te slaan om deze tandarts daar weg te werken en dan te zorgen dat er alleen maar positieve reviews komen. Zodat mensen die hulp nodig hebben zonder angst naar jullie praktijk komen.
Groetjes, Ingrid
(Translated by Google)
I had made an appointment for tonight but luckily I read the reviews. So many negative reviews about the same person over and over again. A man who is hard to understand. Can't speak Dutch or English. Absolutely can't empathize. Responds extremely irritated and gives almost everyone the wrong diagnosis and also tells everyone that he wants to pull the tooth in question. Children are left traumatized by it. Assistants are also mentioned who react super irritated and not friendly.
I immediately canceled my appointment. I do take a lot of painkillers and will wait until after the Pentecost weekend.
How can it be that such a dentist has been working like this for years and that he is not being removed from his position? This shouldn't be possible. Such a person should become a butcher!.
There are also good reviews about other dentists and these people also suffer from this because you now get such a negative image of this emergency dentist practice, so I advise you to join forces to get rid of this dentist and then make sure that only positive reviews come. So that people who need help can come to your practice without fear.
Greetings, Ingrid
Slechte ervaring, vandaag daar geweest omdat ik pijn had! Eerst foto maken die was 3 keer mislukt… toen wil hij of de kies trekken of wortelkanaal behandeling doen. Wel gelijk afrekenen! Ik heb dit niet gedaan! Kon amper Nederlands en onaardig
(Translated by Google)
Bad experience, I went there today because I was in pain! First, they took a picture, which they failed three times... then they wanted to either pull the tooth or do a root canal. They wanted to pay right away! I didn't do it! I could barely speak Dutch and it was unfriendly.
I have a toothache and I looked for an emergency dentist. The service was very speedy, professional and efficient. Very happy with their service and would recommend.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Zeer snel, zeer vakkundig en zeer vriendelijk geholpen. Top service en top advies en behandeling.
(Translated by Google)
Very fast, very professional and very friendly help. Top service and top advice and treatment.
Hele rustige mensen en ze waren lekker snel met het trekken van mijn verstands kies geen pijn en pijn die ik had is gelijk weg 10 van de 10 zou er zo weer heen gaan hij werkt meschien snel maar hij weet zeker wat hij doet en doet het goed
(Translated by Google)
Very calm people and they were very quick with pulling my wisdom tooth, no pain and the pain I had is gone immediately 10 out of 10 I would go there again, he may work quickly but he certainly knows what he is doing and does it well
Liever kom je hier natuurlijk niet, maar als je er dan toch komt is het fijn als je vriendelijk wordt behandeld en goed wordt geholpen en dat doen ze!
(Translated by Google)
Of course, you'd rather not come here, but if you do, it's nice to be treated kindly and get good help, and that's what they do!
Дякую за першу надану допомогу дуже якісною роботою .
I had a very nice experience with them. The dentist (a young lady)was so kind!
So, i had a dificult extraction with ZERO pain!
Thank you!
Thank you for sharing your positive experience with our dental emergency clinic and we wish you a swift recovery!
AFRADER
In het weekend naar deze poli geweest met pijnklachten aan mijn tand. Vond de wachtkamer al erg bijzonder; deuren van de behandelkamers gingen continu open en dicht en de afstand tussen behandelkamer en wachtkamer was zo klein waardoor je telkens mee kon kijken in de mond van patiënt... Tandarts niet vriendelijk, heel gehaast en niet te verstaan door gebrekkig Nederlands. Maar het ergste; hij stond al naast me met een verdovingsspuit en zei " tand uit" voor er überhaupt een diagnose was gesteld of foto was gemaakt. Heb ik uiteraard geweigerd. Tandarts stelde na het maken van de foto voor (omdat ik nog jong was) een wortelkanaalbehandeling te doen ipv de tand eruit. Ik heb om antibiotica gevraagd en heb gezegd dat ik na het weekend wel naar mijn eigen tandarts ga. Hier wilde ik absoluut niet geholpen worden. Vandaag geweest, wat bleek: NIKS aan de hand, tanden zijn gewoon gezond en waar de tandarts op de foto aangaf een gaatje te zien en de andere tand of te trekken of wortelkanaal behandeling te doen was ook niks te zien volgens 2 tandartsen van mijn eigen praktijk. Waarschijnlijk pijn van verstopte holtes die uitstraalde naar mijn tand.
Bijna dus een gezonde tand er laten uit trekken. Krijg sterk het vermoeden dat het ging om "even snel geld verdienen". Vind het bizar en schandalig dat dit is gebeurd!
(Translated by Google)
NOT RECOMMENDED
I went to this clinic over the weekend with dental pain. I already found the waiting room quite unusual; the treatment room doors were constantly opening and closing, and the distance between the treatment room and the waiting room was so small that you could constantly see into the patient's mouth. The dentist was unfriendly, very rushed, and impossible to understand due to his broken Dutch. But the worst part? He was already standing next to me with an anesthetic syringe and said "tooth out" before a diagnosis had even been made or an X-ray taken. Naturally, I refused. After taking the X-ray, the dentist suggested (because I was still young) a root canal instead of removing the tooth. I asked for antibiotics and said I'd go to my own dentist after the weekend. I absolutely refused to be helped. I went today, and it turned out: NOTHING was wrong, the teeth are simply healthy. Where the dentist indicated in the X-ray that he saw a cavity and that the other tooth should be extracted or a root canal treatment was also found, according to two dentists from my own practice. Probably pain from blocked cavities radiating to my tooth.
So I almost had a healthy tooth pulled. I strongly suspect it was just a "quick buck" thing. I find it bizarre and outrageous that this happened!
Had een kies die verwijderd moest worden door een ontsteking. Heel vakkundig gebeurd. Heel goed geholpen.
(Translated by Google)
I had a tooth removed due to an infection. It was done very professionally. I received excellent service.
Polecam z czystym sumieniem.
Vulling keurig en pijnlooos hersteld. Vreemd om te zeggen, maar een fijne ervaring bij de tandarts
(Translated by Google)
The filling was repaired neatly and painlessly. Strange to say, but a pleasant experience at the dentist.
Goed dat we hebben kunnen helpen en hartelijk bedankt voor het delen van uw (fijne) ervaring 😉
Ik kon snel terecht nadat een kies was afgebroken.
Helaas sprak de tandarts zeer slecht Nederlands en was ook geïrriteerd als ik hem niet meteen verstond.
Verder ook niet echt vriendelijk. Negeerde dat hij me pijn deed, omdat hij oude vulling weg boorde en de zenuw daarbij meermaals raakte. Verdoven doen ze niet aan denk ik.
Heeft de kies wel weer opgebouwd. Alhoewel deze nu zeer gevoelig is en ik er niet meer mee kan kauwen.
De assistente was heel vriendelijk.
(Translated by Google)
I was able to get an appointment quickly after a tooth broke off.
Unfortunately, the dentist spoke very little Dutch and was irritated when I didn't understand him right away.
He wasn't particularly friendly either. He ignored the fact that he was causing me pain because he was drilling away an old filling and repeatedly hitting the nerve. I don't think they use anesthesia.
He did rebuild the tooth, although it's now very sensitive and I can no longer chew with it.
The assistant was very friendly.
Ik had een afgebroken kies, direct Mondzorg Poli gebeld en kon dezelfde dag nog langs komen. Super fijn geholpen!
(Translated by Google)
I had a broken tooth, immediately called Mondzorg Poli and was able to come by the same day. Very helpful!
Goed dat we direct hebben kunnen helpen en bedankt voor het delen van uw positieve ervaring met onze spoedtandarts!
Als je van bot, ruig en niet empathisch houdt, moet je hier zeker naartoe
(Translated by Google)
If you like blunt, rough and unempathetic, you should definitely go here
Mocht u open staan voor een empathisch gesprek ontvangen we daarvoor graag via info@mondzorgpoli.nl uw contactgegevens.
Goed en snel geholpen dezelde dag s'avonds wegens kiespijn. Ook tijdens de behandeling werd er goed uitgelegd en voorgelicht.
(Translated by Google)
I received good and quick help that same evening due to a toothache. The treatment was also well-explained and provided with information.
Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring met onze spoedtandarts!
Na een fietsongelukje kon ik hier meteen terecht met mijn zoontje. Wat een lieve, kordate en empathische tandarts en assistentes. Dankjulliewel voor de goede hulp!
(Translated by Google)
After a bike accident, I was able to take my son here right away. What a sweet, decisive, and empathetic dentist and assistants. Thank you so much for the excellent help!
Meer dan graag gedaan en hartelijk bedankt voor delen van jullie positieve ervaring met onze spoedtandarts!
Deze week in avond geholpen met reparatie vulling. Snelle afspraak en super efficient geholpen met duidelijke uitleg.
(Translated by Google)
This week, I had some filling repair done this evening. The appointment was quick and the service was super efficient, with clear explanations.
Bedankt voor het delen van uw (super) positieve ervaring met onze spoedtandarts hier in ’s-Hertogenbosch.
Om de één of andere reden wordt in het weekend kiespijn altijd veel erger. Binnen 2 uur kon ik komen. Na een perfecte behandeling was ik van mijn pijn af en heb weer een hele nacht kunnen slapen. Dank voor jullie hulp!
(Translated by Google)
For some reason toothache always gets much worse on the weekend. I was able to come within 2 hours. After a perfect treatment my pain was gone and I was able to sleep a whole night again. Thanks for your help!
Meer dan graag gedaan en hartelijk bedankt voor het delen van uw (perfecte) ervaringen met onze tandarts!
Heel vriendelijk te woord gestaan toen ik belde over mijn klachten zoals kiespijn en dikke warme rode wang. Terwijl ik een afspraak had heb ik een uur in de wachtkamer zitten wachten. Tandarts was door gebrekkig Nederlands moeilijk verstaanbaar. Toen hij zonder aankondiging hard op mijn kies tikte met een instrument, ging ik door het plafond van de pijn. Het enigste wat de tandarts zei was "rustig, rustig". Doordat hij erg gehaast te werk ging, had ik geen vertrouwen in deze man, hij was immers al heel erg uitgelopen qua tijd. Met een recept voor antibiotica en pijnstillers ben ik naar huis gegaan. Het was voor mij verre van een positieve ervaring.
(Translated by Google)
I was treated very kindly when I called about my complaints such as toothache and a swollen, warm red cheek. While I had an appointment, I waited in the waiting room for an hour. The dentist was difficult to understand due to poor Dutch. When he tapped my tooth hard with an instrument without warning, I went through the ceiling in pain. The only thing the dentist said was "calm down, calm down". Because he was working in such a hurry, I had no confidence in this man, after all, he was already very late. I went home with a prescription for antibiotics and painkillers. It was far from a positive experience for me.
Dank voor de feedback. Graag ontvangen wij uw contactgegevens via info@mondzorgpoli.nl zodat wij u kunnen contacten om uw verre van een positieve ervaringen samen te bespreken. Wachttijden zijn soms helaas erg lang gezien de spoedsetting. Wat betreft de taal: elke bij ons werkzame tandarts heeft een BIG registratie waardoor hij/zij aantoonbaar op meer dan een goed niveau Nederlands spreekt en schrijft dus die opmerking kunnen we niet helemaal plaatsen op dit moment.
Mijn dochter van 12 jaar is vandaag geholpen aan haar kies, door een super lieve tandarts die van Utrecht kwam en hem assistente.
Ze was zo goed geholpen en super lief dat ze waren en vakkundig.
Ik wil jullie nogmaals super bedanken , ze zei mama ik wil altijd naar hun gaan ze hebben mij super goed geholpen. Heel professioneel dankjewel 💐
(Translated by Google)
My 12-year-old daughter had her tooth worked on today by a super sweet dentist who came from Utrecht and was his assistant.
She received such excellent care, and they were so kind and professional.
I want to thank you again! She said, "Mom, I always want to go to them." They were incredibly helpful. Very professional, thank you! 💐
Meer dan graag gedaan, goed dat we konden helpen en hartelijk dank voor het delen van jullie positieve ervaring!
Fijn geholpen door tandarts Mandy! Ik vond het wat spannend en kon niet goed kiezen met of zonder verdoving. Ze stelde me op m'n gemak en ze is rustig zonder verdoving begonnen en ik kon altijd nog besluiten met verdoving te doen als het nodig was. Uiteindelijk was ik zo klaar, zonder verdoving!
(Translated by Google)
Great help from dentist Mandy! I found it a bit exciting and could not choose with or without anesthesia. She put me at ease and she started calmly without anesthesia and I could always decide to do with anesthesia if necessary. In the end I was done so quickly, without anesthesia!
Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring met onze spoedtandarts in Den Bosch!
Goed behandeld door de spoedtandarts
(Translated by Google)
Well treated by the emergency dentist
Dank voor uw 5-star rating!
De faciliteit is erg schoon en alle medewerkers waren vriendelijk en professioneel. Als je een afspraak hebt gemaakt, word je snel geholpen.
(Translated by Google)
The facility is very clean and all the staff were friendly and professional. If you have an appointment, you will be helped quickly.
Goed dat wij u snel hebben kunnen helpen tijdens deze vakantieperiode en wij wensen u een spoedig herstel!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Dank voor uw 5-star rating!
Ik ben super goed geholpen en mensen waren aardig .
Ik ben er weer blij weg gegaan
(Translated by Google)
I received excellent service and the people were friendly.
I left feeling happy.
Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring met onze spoedtandarts hier in Den Bosch!
Deze spoed tandarts is waardeloos! Mijn kies is afgebroken mijn wang groeit met de minuut. Eerst stond zogenaamd mijn tandarts niet aangesloten bij deze tandarts werd ik afgewezen. Toen ik terug belde omdat mijn tandarts wel degelijk was aangesloten was assistente nummer 1 nogal geïrriteerd en kreeg zij de spoed tandarts niet te bereiken? En zou zij terug bellen naar een tijdje niks te horen zelf terug gebeld toen kreeg ik assistente nummer 2 aan de telefoon ook deze mevrouw werd erg geïrriteerd toen ik vragen stelde en kon de tandarts ook niet bereiken? Beetje vreemd voor een spoed tandarts? Daarna werd er gezegd ALS de tandarts opneemt bel ik terug maar bel morgen vroeg maar even naar de eigen tandarts.. met andere woorden wij gaan u niet terug bellen bekijk het maar.. ik snap niet dat jullie een spoed praktijk zijn als jullie niemand willen helpen? En de assistentes die ik gesproken heb mogen in hun kerstpakketje een klantvriendelijkheid cursus krijgen. Wat slecht dit 1 ster is nog teveel.
(Translated by Google)
This emergency dentist is worthless! My tooth broke off, my cheek grows by the minute. First, my dentist was supposedly not affiliated with this dentist, I was rejected. When I called back because my dentist was indeed affiliated, assistant number 1 was quite irritated and could not reach the emergency dentist? And if she called back, I did not hear anything for a while, I called back myself and then I got assistant number 2 on the phone, this lady also became very irritated when I asked questions and could not reach the dentist either? A bit strange for an emergency dentist? Then they said IF the dentist answers, I will call back, but call your own dentist early tomorrow morning... in other words, we are not going to call you back, just look at it... I do not understand that you are an emergency practice if you do not want to help anyone? And the assistants I spoke to should receive a customer service course in their Christmas package. How bad this is, 1 star is still too much.
Kan altijd direct terecht (zelfde dag/vlg dag). Twee verstandskiezen laten trekken tegelijk (bovenkaak), was geen probleem. Hele aardige en professionele tandarts. Ook amper napijn, aan te raden!
(Translated by Google)
I can always get an appointment right away (same day/next day). Having two wisdom teeth extracted simultaneously (upper jaw) was no problem. A very friendly and professional dentist. There's hardly any pain afterward, highly recommended!
Hartelijk dank voor uw aanbeveling en voor het delen van uw positieve ervaring!
Really helpful...friendly service from professional people...thanks for your help and advice
You’re more than welcome and thank you for sharing your positive experience with our dental clinic!
Zeer professioneel, je wordt eerst goed geïnformeerd over een behandeling. Vriendelijke mensen en helemaal tevreden bij deze geweldige tandards.
(Translated by Google)
Very professional, you're thoroughly informed about the treatment beforehand. Friendly staff, and completely satisfied with these wonderful dentists.
Dank voor het delen van uw positieve ervaring met onze (geweldige) spoedtandarts en wij wensen u een spoedig herstel!
De mannelijke tandarts die 27-9-2024 dienst had totaal geen empathie. De opmerking tegen een angstige klant: Nou nou, wat een houding voor iemand waar ik 20 minuten op moest wachten. Treurig, zulke mensen horen niet in dit soort beroepen thuis.
(Translated by Google)
The male dentist on duty on September 27, 2024, showed absolutely no empathy. He remarked to a frightened client: "Oh, oh, what an attitude for someone I had to wait 20 minutes for." Sad, people like that don't belong in this kind of profession.
Fijne en aardige tandarts, netjes etc. En zo fijne ruime openingstijden. Echte aanrader.
(Translated by Google)
A friendly and helpful dentist, well-maintained, and so on. And such nice, long opening hours. Highly recommended.
Hartelijk dank voor uw aanbeveling en wij wensen u een spoedig herstel!
Je belt een spoed tandarts voor pijn die dus niet kan wachten tot de volgende dag en je kunt niet komen want ze zitten vol? Belachelijk!!!!
(Translated by Google)
You call an emergency dentist for pain that can't wait until the next day, and you can't get in because they're booked? Ridiculous!!!!
Hier moet iets mis zijn gegaan. Wij zien uw naam niet in ons systeem staan. Zou u uw telefoonnummer kunnen sturen naar info@mondzorgpoli.nl zodat we kunnen achterhalen hoe dit heeft kunnen gebeuren om het wellicht ook meteen op te kunnen lossen.
I called on Sunday. After 4 hours I had an appointment. The extraction of the aching tooth was quick and relatively painless. Now I feel great.
Thank you for sharing your positive experience with our dental emergency clinic and good to read you made a swift recovery!
Tandarts heeft mijn verstandskiezen kundig, snel en soepel getrokken. Ze nemen je angst zeer serieus. Heel erg bedankt allemaal
(Translated by Google)
The dentist extracted my wisdom teeth expertly, quickly, and smoothly. They take your fears very seriously. Thank you all so much.
Graag gedaan en hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring met onze spoedtandarts in ‘s-Hertogenbosch!
I had a wisdom teeth removed, appointment was smoothly done over telephone had the procedure done in the same evening, the removal only took 5 mins. The dentist was very professional and direct, no pain whatsoever, he and his assistant both speak fluent English, I would also add the prices are reasonable considering you are getting a same day solution.
Thank you Dr and his assistant
You’re more than welcome and thank you for sharing your positive experience with our dental emergency clinic in ‘s-Hertogenbosch!
Wat een toppers waren dit!!!
De Tandarts Marit en de assistente Khelam waren zeer kundig en begripvol de aller1e keer dat m'n man niet hoefde te kokhalzen tijdens t boren. Zelfs kon er nog een foto gemaakt worden door de vakkundigheid van Khelam!!!!
Echt nog nooit eerder lukte dit!!!
Nogmaals chapeau voor deze 2 dames
Echt dikke dikke pluim
(Translated by Google)
What fantastic people they were!!!
Dentist Marit and assistant Khelam were very skilled and understanding, and the very first time my husband didn't gag during the drilling. They were even able to take a photo thanks to Khelam's expertise!!!!
This has never happened before!!!
Hats off again to these two ladies. A big thumbs up!
Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring en goed te lezen dat alles zo goed is gegaan. Wij wensen u veel beterschap!
Een geweldige tandarts en assistente, professioneel en empathisch!
Ik had hevige pijn en kreeg aanvankelijk te horen dat ik pas de volgende dag terecht kon. Na een tweede telefoontje, waarin ik mijn situatie uitlegde, kon ik tot mijn opluchting dezelfde avond nog langskomen. De tandarts en assistente stelden me direct gerust, wat voor mij heel belangrijk was aangezien ik behoorlijk angstig en zenuwachtig was. Ze gingen uiterst professioneel en respectvol te werk, waardoor ik me veilig voelde. De behandeling was snel en efficiënt, en voor ik het wist, was ik van mijn pijn verlost. Ik ben ontzettend dankbaar voor de goede zorg en de persoonlijke benadering. Dit is zonder twijfel een tandartspraktijk waar je op kunt vertrouwen!
(Translated by Google)
A fantastic dentist and assistant, professional and empathetic!
I was in severe pain and was initially told I couldn't get an appointment until the next day. After a second phone call explaining my situation, I was relieved to be able to come in that same evening. The dentist and assistant immediately reassured me, which was very important to me as I was quite anxious and nervous. They were extremely professional and respectful, which made me feel safe. The treatment was quick and efficient, and before I knew it, I was pain-free. I am incredibly grateful for the excellent care and the personal approach. This is without a doubt a dental practice you can trust!
Goed dat we u zo snel hebben kunnen helpen en veel dank voor het zo uitgebreid delen van uw positieve reactie met onze tandarts in ‘s-Hertogenbosch!
Ik had een spoedgeval en kon dezelfe dag nog terecht. Snel, grondig en je kunt weer ongehinderd lachen! Ook maken afspraak makkelijk.
(Translated by Google)
I had an emergency and was able to get an appointment the same day. Quick, thorough, and I can smile again! Scheduling an appointment was also easy.
Goed te lezen dat u nu weer ongehinderd kan lachen en dank voor het delen van uw positieve ervaring met onze spoedtandarts in Den Bosch!
Na wat moeite om de centrale te pakken te hebben toch geholpen konden worden met goed advies!
(Translated by Google)
After some trouble getting hold of the central, we were finally able to get help with good advice!
Dank voor het delen van uw positieve ervaring 😉
Zeer kind onvriendelijk tandarts praktijk weten niet om te gaan als kind beetje bang is. Zeer onbeschoft behandeld daar!!!!
(Translated by Google)
The dentist's office is very unfriendly to children and doesn't know how to handle a slightly scared child. They were treated very rudely there!
Uciekać jak najdalej od tej pomocy dentystycznej nic nie zrobione zmarnowany czas i opłata nie mała. Zero gwiazdek.
NIET GAAN
Let op je word afgewimpeld met antibiotica en er word je een peperdure rekening gepresenteerd. Ik ben amper 5 min binnen geweest en moest 76 euro afrekenen.
Die meneer die voor mij binnen was is hetzelfde gebeurd. Ik kwam hem later nogmaals tegen bij de apotheek en die stond ook versteld van de hoge kosten en dat aan hem hetzelfde als aan mij werd voorgesteld namelijk om de kies te trekken.
Ik zou dus niet gaan hopelijk is iedereen hiermee gewaarschuwd. Hun zijn alleen uit op geld verdienen
(Translated by Google)
DO NOT GO
Beware, you'll be fobbed off with antibiotics and presented with an exorbitant bill. I was barely inside for five minutes and had to pay 76 euros.
The same thing happened to the gentleman who was inside before me. I ran into him again later at the pharmacy, and he was also stunned by the high prices, and that he was offered the same thing as me: to extract the tooth.
So I wouldn't go, hopefully this warns everyone. They're only out to make money.
Bel met kiespijn klachten op zondag en kan volgens de dame aan de lijn het beste paracetamol nemen en vooral wachten tot eigen tandarts er weer is, een raar advies als volgens de website van mijn eigen tandarts ik naar hun mag bellen met pijnklachten
(Translated by Google)
Call with complaints of toothache on Sunday and according to the lady on the line it is best to take paracetamol and especially wait until my own dentist is back, strange advice when according to the website of my own dentist I can call them with complaints of pain
Hartelijk dank voor de feedback. Wij zijn er gewoon en als u nu belt met ons nummer 073-3037520 kunt u vanavond nog terecht. Als u uw liever uw contactgegevens mailt naar info@mondzorgpoli.nl kunnen wij u vanavond nog contacten.
0 sterren. bij nood- of spoedgeval bieden ze juist GEEN hulp. alleen buiten kantoor tijden, ja dat snap ik maar als er echt iets accuuts nodig is dan is dit toch de plek om te zijn.....
(Translated by Google)
0 stars. In case of emergency or urgent need, they offer NO assistance. Only outside office hours, yes, I understand that, but if something is truly urgent, this is the place to be...
Zojuist geholpen bij de spoed tandarts. Er was een voortand vlak boven tandvlees afgebroken. De tandarts was duidelijk en legde het proces goed uit. Ik ben erg tevreden met mijn nieuwe voortand en kan iedereen aanraden om hier langs te gaan als je acute problemen hebt
(Translated by Google)
Just had emergency dentistry. A front tooth had broken off just above the gumline. The dentist was clear and explained the procedure well. I'm very happy with my new front tooth and would recommend anyone with acute problems to go there.
Goed dat we u hebben kunnen helpen en hartelijk dank voor de aanbeveling!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Absoluut niet tevreden.
Ik bel zaterdagavond rond 6 uur voor spoed hulp voor mijn ontstoken kies. Krijg te horen dat ze vol zitten en de volgende dag kon ik er terecht. Na heel de avond kapot te gaan van de pijn, kom ik bij de tandarts binnen, die lekker gebrekkig Nederlands praat.
Ga in de stoel zitten, meneer tikt vervolgens kei hard met zijn boor op mijn ontstoken tand, die van het kleinste tikje al zwaar veel pijn doet. Ja, foto's maken. En wat denk je? Natuurlijk is die kies ontstoken, dat kon ik zelf ook wel vertellen. Het advies? Wacht maar morgen tot je eigen tandarts en bespreek het daar maar. Nou prima dan weer. Wel 2 gaatjes in mn kies geboord voor de druk. Al met al, is er niks van de pijn verholpen, ben ik 5 minuten binnen geweest, zit ik nu thuis nog steeds met niet te harde pijn, en wel een rekening van 80 euro kunnen betalen.
Totaal geen medeleven van deze tandarts, en werd gewoon zo snel mogelijk de deur gewezen. 80 euro verdienen in 5 minuten, te belachelijk voor woorden is het. En uiteindelijk niks geholpen, alleen maar armer van geworden. De medicatie die ik gekregen heb had je net zo goed via de telefoon kunnen voorschrijven.
(Translated by Google)
Absolutely dissatisfied.
I called for emergency help for my infected tooth around 6 p.m. on Saturday evening. I was told they were full, and I could go the next day. After being in agony all evening, I went to the dentist, who spoke rather broken Dutch.
I sat down in the chair, and the dentist then tapped my infected tooth very hard with his drill, which hurt terribly even from the slightest tap. Yes, take pictures. And guess what? Of course the tooth is infected, I could have told you that myself. The advice? Just wait until your own dentist tomorrow and discuss it there. Well, fine then. They did drill two cavities in my tooth to relieve the pressure. All in all, none of the pain was relieved. I was in for five minutes, and now I'm sitting at home, still in mild pain, and I managed to pay an 80-euro bill.
This dentist showed absolutely no sympathy, and I was simply shown the door as quickly as possible. Earning 80 euros in 5 minutes is ridiculous. And ultimately, it didn't help at all; I just became poorer. The medication I received could just as easily have been prescribed over the phone.
Geen lange wachttijden en een begripvolle tandarts. Vriendelijk personeel, denkt met je mee en vertelt bij iedere handeling wat ze gaan doen.
(Translated by Google)
No long waits and a compassionate dentist. Friendly staff who think along with you and explain what they're going to do with every procedure.
Dank voor ‘t delen van uw positieve ervaring met onze tandarts in ‘s-Hertogenbosch!
Goed dat zij er zijn als iedereen gesloten is. Alles netjes verlopen. Assistent Anastasia en tandarts R. Saab hebben mij gelukkig van mijn kiespijn verholpen
(Translated by Google)
It's good that they're there when everyone else is closed. Everything went smoothly. Assistant Anastasia and dentist R. Saab thankfully cured my toothache.
Dank voor ‘t delen van uw positieve ervaring met onze spoedtandarts en goed te lezen dat we u van uw kiespijn hebben afgeholpen!
Ontzettend emphatisch, kundig en vriendelijk werd mijn dochter behandeld!
Zeer korte wacht tijd en enorm fijn geholpen op zaterdag.
Oké aanrader is een wat vreemde benaming voor n tandarts bezoek, maar toch zeg ik t! Aanrader ! ;-)
Bedankt fijn team ! Op naar goed herstel
(Translated by Google)
My daughter received incredibly empathetic, knowledgeable, and friendly treatment!
A very short wait time and the service was fantastic on Saturday.
Okay, "recommended" is a bit of an odd term for a visit to the dentist, but I'll say it anyway! Highly recommended! ;-)
Thank you, great team! Here's to a speedy recovery!
Bedankt voor uw aanbeveling en dank voor ’t delen van uw positieve ervaring met onze tandarts!
Super goede hulp gekregen bij tandarts Saab. Aanrader
(Translated by Google)
Received super good help from dentist Saab. Recommended
Hartelijk dank voor ‘t delen van uw positieve ervaring met onze spoedtandarts en wij wensen u een spoedig herstel!
Получил огромную помощь от стоматолога Сааба. Рекомендуем!
Thank you for sharing your positive experience with our dental emergency clinic!
The best experience, impeccable service, appointments are made promptly. I recommend it without hesitation, you won’t regret it.
Thank you for sharing your positive experience with our dentist and for recommending our dental emergency clinic!
Een paar dagen geleden bezocht ik deze kliniek en ik vond iedereen erg behulpzaam en het is gemakkelijk om je afspraak te boeken. Je zult niet teleurgesteld worden, volledig aanbevolen.
(Translated by Google)
I visited this clinic a few days ago and found everyone very helpful and easy to book your appointment. You will not be disappointed, fully recommended.
Hartelijk bedankt voor uw aanbeveling en voor ‘t delen van uw positieve ervaring met onze spoedtandarts hier in Den Bosch!
Schandalig behandeld! GA HIER NIET NAAR TOE, WAARSCHUWING!
-----
Ons kindje van 2,5 jaar oud was gevallen op zijn gezicht. Het bloedde flink, het was 17:01 dus onze normale tandarts was gesloten. Het bandje verwees ons naar Mondzorg Poli. Voor spoed bereikbaar, behalve tussen 17:00 en 18:00. Dus gewacht, we kregen contact en konden terecht om 19:20.
Moeder en kind gaan er naar toe. Worden ontvangen door de tandarts, stelt zich niet voor en in gebrekkig Nederlands vraagt hij "boven" of "onder". Er wordt een foto gemaakt, op basis daarvan zegt hij: "Tanden uit, twee" en pakt letterlijk al iets uit de la om aan de slag te gaan. Assistent kan geen verdere duiding geven, verstaat de man ook niet, en haalt schouders op.
"Tanden eruit, anders alle andere tanden kapot, moet nu, nu, nu".
Toen hebben we aangegeven dat we dat niet wilden, dat we wilden dat onze eigen tandarts er naar zou kijken. En zijn onverrichter zake vertrokken. Totaal geen goed gevoel bij, in het Nederlands of Engels kon het niet uitgelegd worden. Leeft zich totaal niet in in het kind.
Om 08:30 de volgende dag konden we terecht bij onze eigen tandarts. Deze concludeerde heel snel dat de tanden nog goed vast zaten, niet gebroken waren, absoluut niet getrokken moesten worden. Ook op de foto die genomen was de avond ervoor duidde op niets dat de tanden getrokken moesten worden! Bovendien gaf ze aan dat dit bij zulke kleine kinderen niet bij een tandarts zou moeten gebeuren, maar in het ziekenhuis. Ze neemt het hopelijk hoog op en zoekt contact met Mondzorg Poli.
Een trauma voor het leven voorkomen bij de tandarts en 2 voortanden bespaard, hopelijk. Volgende week nieuwe controle. Dank aan onze eigen tandarts en ik ga met dit verhaal naar een andere instantie.
Na telefonisch contact met Mondzorg Poli (wat een nationaal bureau blijkt te zijn) heb ik een naam van de tandarts ontvangen. Wel wist de "klantenservice" mij nog even te melden: "Het zijn gelukkig maar melktanden".
Wow. Ga hier niet naar toe, wees gewaarschuwd.
(Translated by Google)
Disgraceful treatment! DO NOT GO HERE, WARNING!
-----
Our 2.5-year-old child had fallen on his face. He was bleeding profusely, and it was 5:01 PM, so our regular dentist was closed. The patient's tape referred us to the Dental Clinic. They were available for emergencies, except between 5:00 PM and 6:00 PM. So we waited, and they contacted us and we were able to get an appointment at 7:20 PM.
Mother and child went to the clinic. We were greeted by the dentist, who didn't introduce himself and asked in broken Dutch, "above" or "below." A photo was taken, and based on that, he said, "Teeth out, two," and literally grabbed something from the drawer to get started. The assistant couldn't provide any further explanation, didn't understand the man, and shrugged.
"Teeth out, otherwise all the other teeth would be damaged. It has to be done now, now, now."
We then indicated that we didn't want that, that we wanted our own dentist to look at it. And we left empty-handed. It didn't feel good at all; it couldn't be explained in Dutch or English. He didn't empathize with the child at all.
At 8:30 the next day, we were able to see our own dentist. He quickly concluded that the teeth were still firmly in place, weren't broken, and absolutely didn't need to be extracted. Even the X-ray taken the night before showed no indication that the teeth needed to be extracted! Furthermore, she indicated that with such young children, this shouldn't be done at a dentist's, but in a hospital. Hopefully, she'll take it seriously and contact Mondzorg Poli.
A lifelong trauma has been prevented at the dentist's and two front teeth have been saved, hopefully. Another checkup next week. Thanks to our own dentist, and I'll be taking this to another agency.
After calling Mondzorg Poli (which turns out to be a national agency), I received the name of the dentist. Customer service did, however, tell me: "Luckily, they're only baby teeth."
Wow. Don't go there, be warned.
Na een ongeval hier terecht gekomen om twee tanden te laten rechtzetten. Piotr was de dienstdoende arts, niets dan lof over deze man. Hij wist me gerust te stellen, nam alle tijd voor me, en met best wat zorgen minder kon ik naar buiten stappen. Behandeling was heel zorgzaam.
Administratief was wat mindere ervaring, niet alles was doorgestuurd naar mijn eigen tandarts en ook de factuurcodes bleken niet juist aldus de zorgverzekeraar.
(Translated by Google)
After an accident I ended up here to have two teeth straightened. Piotr was the doctor on duty, nothing but praise for this man. He was able to reassure me, took all the time for me, and I was able to leave with a lot less worries. The treatment was very caring. The administrative experience was a bit less, not everything was forwarded to my own dentist and the invoice codes also turned out to be incorrect according to the health insurer.
Dank voor de feedback en het delen voor uw positieve ervaring met onze spoedtandarts!
Zo bang dat ik was , en zoveel pijn. , Maar zo vriendelijk en lief zijn de damens mevrouw al- kzylani en mevrouw alkarak. De damens hebben me zo goed op me gemak gesteld. Ik zou zo overstappen naar hun. En dat zegt veel voor iemand die heel bang is. Dank je wel lieve damens !! Zonder jullie was ik weggelopen. Groetjes Sandy
(Translated by Google)
I was so scared, and in so much pain. But the ladies, Mrs. Al-Kzylani and Mrs. Alkarak, are so kind and sweet. They put me at ease. I would switch to them in a heartbeat. And that says a lot for someone who is very scared. Thank you, dear ladies!! Without you, I would have run away. Best, Sandy
Hartelijk dank voor ‘t delen van uw positieve ervaring met onze tandartsenpost en we wensen u een spoedig herstel Sandy!
Ik ben hier ontzettend goed behandeld door lieve professionele mensen. De oorzaak van de pijn en ontsteking was snel ontdekt en werd meteen opgelost.
(Translated by Google)
I received excellent treatment here from kind, professional people. The cause of the pain and inflammation was quickly discovered and resolved immediately.
Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring met onze tandarts!
Wat een onaardige vrouw werkt daar! We zaten in de wachtkamer te wachten en er belde iemand aan en ze zei heel geïrriteerd: kun je even open doen! Je ziet toch dat ik bezig ben achter de computer!
Tevens was het een ongeregeld zooitje en had het idee dat de jonge tandartsen geen idee hadden waar ze mee bezig waren!
Materiaal wat op de grond viel. Een assistente wat ons gevoelige informatie gaf over een andere patiënt wat ze mee had gemaakt.
En een tandarts wat naast de praktijk zit te vapen vind ik ook niet echt fatsoenlijk....
(Translated by Google)
What a rude woman works there! We were sitting in the waiting room when someone rang the doorbell and said, very irritated, "Can you open the door for me? You can see I'm busy on the computer!"
It was also a chaotic mess, and I felt like the young dentists had no idea what they were doing!
Materials fell on the floor. An assistant gave us sensitive information about another patient she'd had.
And a dentist vaping next to the practice isn't exactly polite either...
Vriendelijke mensen
Goed geholpen,fijne uitleg wat er ging gebeuren.
(Translated by Google)
Friendly people
Great help, clear explanation of what was going to happen.
Dank voor het delen van uw positieve ervaring met onze spoedtandarts en wij wensen u een fijne jaarwisseling! 🎉🎇🥂🥳
Bedankt voor de snelle hulp en het wegwerken van mijn kiespijn. Vriendelijk sfeer.
(Translated by Google)
Thank you for the quick help and the elimination of my toothache. Friendly atmosphere.
Graag gedaan en hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring met onze spoedtandarts!
Klantvriendelijkheid en empathie is hier heel ver te zoeken.
Zorg er voor dat als je bij jou eigen tandarts terrecht kan doe dit ipv deze zeer klantonvriendelijke mensen.
(Translated by Google)
Customer friendliness and empathy are hard to find here.
Make sure that if you can go to your own dentist, do so instead of these very customer unfriendly people.
Supermooie, schone, goede en klantvriendelijke ontvangst. Erg tevreden met de zorg die ik heb gekregen.
(Translated by Google)
Super nice, clean, good, and customer-friendly reception. Very satisfied with the care I received.
Heel veel dank voor ‘t delen van uw positieve ervaring met onze spoed tandarts hier in ‘s-Hertogenbosch en wij wensen u een spoedig herstel!
Niet geholpen bij ernstige klachten.
Ik ben hier geweest met twee ontstoken wortelkanalen en werd niet geholpen. Klacht ingediend via contactformulier geen reactie, gebeld en nogmaals gemaild nog steeds geen reactie op mijn ingediende klacht.
(Translated by Google)
No help with serious complaints.
I went here with two infected root canals and received no help. I submitted a complaint via the contact form, but no response. I called and emailed again, and still no response to my complaint.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt voor de 5-star rating 👍
Snel, vriendelijk en deskundig geholpen na het afbreken van een kies. Compliment!
(Translated by Google)
Fast, friendly and expert help after breaking off a tooth. Compliment!
Hartelijk dank voor het compliment en goed te lezen dat u zo adequaat bent geholpen door onze spoedtandarts hier in ‘s-Hertogenbosch!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt voor uw 5-star rating van onze spoedtandarts (en tandartsassistent) hier in Den Bosch!
My husband had two teeth pulled in an emergency while we are on vacation. It took 20 minutes from arrival to departure. Great service, great price.
Thanks for sharing your positive experience with our emergency dentist in ‘s-Hertogenbosch and we wish your husband a swift recovery!
Heel slecht kom je naar een spoed tanarts
Omdat je kies steekt schijven ze medicijnen uit doe niet werken vervolgens bel je ze op kan je volgende dag komen en voor als nog zit ik nog steeds met de pijn heel slecht maar je krijg een rekening over de 100 euro en ze hebben helemaal niks gedaan kan wcht niet bar slecht raar nietmand aan zo
(Translated by Google)
Very bad you come to an emergency dentist
Because your tooth is sticking out they give you medicine that doesn't work then you call them you can come the next day and for now I'm still in pain very bad but you get a bill over 100 euros and they haven't done anything at all can't wait very bad strange no one like that
Deze Google-recensie is zonder tekst
Dank voor uw 5-star rating van onze spoedtandarts hier in ‘s-Hertogenbosch Addie!
Vriendelijk en zeer deskundig wat mijn eigen tandarts niet kon kunnen ze daar wel
(Translated by Google)
Friendly and very knowledgeable, what my own dentist could not do, they could there
Dank voor het compliment en succes met het herstel (en vervolg bij uw eigen tandarts).
Netjes, professioneel en zachtaardig. Belangrijk als je de tandarts maar niets vind....
(Translated by Google)
Neat, professional, and gentle. Important if you don't like the dentist...
Bedankt voor het compliment en ‘t delen van uw positieve ervaring met onze spoedtandarts hier in ‘s-Hertogenbosch!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Als je met spoed een tandarts nodig hebt wordt in de regio den bosch verwezen naar deze tandarts praktijk
Nu had ik die nodig op vrijdag om 22:00 vanwege een gebroken kies. Pas na meer dan 30 minuten werd de telefoon opgenomen. Daar kreeg ik te horen dat ik de volgende dag pas terecht kon. Hoe bedoel je 24/7?
Niet de meest vriendelijke tandarts, maar goed... ze heeft de kies gerepareerd. En kreeg flinke rekening. Maar goed, klaar dacht ik.
Ik bleef echter klachten houden en toen bleek dat de reparatie niet goed gebeurd was en kunnen opnieuw kosten gemaakt worden.
Erg slecht!!! Ga naar een ander als het kan..
17-2-23: weer een mail gestuurd naar dit bedrijf, maar nog geen reactie ontvangen
(Translated by Google)
If you need a dentist urgently in the Den Bosch region, they'll refer you to this dental practice.
I needed one on Friday at 10:00 PM because of a broken tooth. It took more than 30 minutes before the phone was answered. They told me I couldn't get an appointment until the next day. What do you mean, 24/7?
Not the friendliest dentist, but oh well... she fixed the tooth. And I got a hefty bill. Oh well, I thought, that was it.
However, I kept complaining, and it turned out the repair hadn't been done properly, and I might have to pay more.
Very bad!!! Go to someone else if you can.
February 17, 2023: Sent another email to this company, but haven't received a response yet.
Dank voor uw feedback! Graag zouden we contact met u willen opnemen. Gezien uw reactie anoniem is ontvangen we graag uw contactgegevens via info@mondzorgpoli.nl
Waardeloze vervanger!!
Neemt na 8 uur bellen naar bandje!!!!! op en dan maar paracetamol gaan slikken
Ik ga weg bij eigen tandarts erg dat je
(Translated by Google)
Worthless replacement!!
Answers after 8 hours of calling to the tape!!!!! and then I just take paracetamol.
I'm leaving my own dentist. It's so bad.
Mijn ervaring is heel erg positief 😃. Ik had een fikse ontsteking onder mijn kies en die moest eruit. Tandarts Rami en assistente Annemarie hebben mij zo fijn behandeld en gerust gesteld.
(Translated by Google)
My experience was very positive 😃. I had a serious infection under my molar that needed to be removed. Dentist Rami and assistant Annemarie treated me so well and reassured me.
Heel graag gedaan en dank voor ‘t delen van uw positieve ervaring met onze collega’s bij de tandartsenspoedpost in ‘s-Hertogenbosch! 😷✌️
Ben 3 keer voor de zelfde kies terug gekomen omdat ze niet goed deden wadoor hij moest laten trekken en en andere keer heeft een man mijn 4 hoektanden kapot gemaakt en daar zit ik nog steeds mee
(Translated by Google)
I have come back 3 times for the same tooth because they did not do it right so he had to pull it out and another time a man broke my 4 canines and I am still struggling with that
Dank voor de feedback, graag ontvangen we uw contactgegevens per mail via info@mondzorgpoli.nl om de casus te bespreken.
Prachtig resultaat!
Ik ben er al twee keer geweest. Alles is geweldig!
(Translated by Google)
Beautiful result!
I've been there twice already. Everything is great!
Dank voor ‘t delen van uw positieve review over uw bezoek(en) aan onze spoedtandarts Annett! ✌️👍
Afgelopen zaterdag een afspraak op de poli i.v.m. hevige kiespijn van jongste zoon (10). Tandarts heeft foto's gemaakt en dacht dat een nieuwe kies aan het duwen was tegen de melkkies die er nog zat. Hij heeft de melkkies getrokken. Zondagnacht weer heel de nacht niet geslapen. Op zondag terug gebeld, we mochten langs komen. "Het ziet er allemaal goed uit, het heeft z'n tijd nodig, de kies erachter is ook helemaal gaaf dus geduld hebben en pijnstillers pakken". Na een paar slapeloze nachten, veel pijnstillers en geduld op dinsdagochtend de eigen tandarts gebeld, pijn was niet te hebben. Eigen tandarts beoordeelt de foto van de spoedtandarts en ziet gelijk dat er een fikse ontsteking zit onder de kies achter de getrokken kies.....
De eigen tandarts heeft gelijk actie ondernomen en een wortelkanaalbehandeling gegeven. Heel vervelend dat dit gemist is door de spoedarts, dat had mijn zoontje veel pijn bespaard!
(Translated by Google)
Last Saturday I had an appointment at the outpatient clinic regarding... severe toothache in youngest son (10). Dentist took pictures and thought a new molar was pushing against the baby molar that was still there. He pulled the milk tooth. Sunday night I didn't sleep all night again. Called back on Sunday, we were allowed to come by. "It all looks good, it takes time, the tooth behind it is also completely intact, so be patient and take some painkillers." After a few sleepless nights, lots of painkillers and patience, I called my own dentist on Tuesday morning and there was no pain. Your own dentist assesses the photo of the emergency dentist and immediately sees that there is a significant inflammation under the molar behind the extracted molar.....
The dentist immediately took action and gave a root canal treatment. Very annoying that this was missed by the emergency doctor, it would have saved my son a lot of pain!
Geen bevesging mail gehad.
Heb tand laten lijmen.
2 uur later los gelaten.
Nu voor verder afspraak moet je het allemaal zelf regelen en een mail sturen?
Waarom heb je dan een telefoniste nodig?
(Translated by Google)
Didn't receive any confirmation email.
Had teeth glued.
Released 2 hours later.
Now for further appointment you have to arrange it all yourself and send an email?
Then why do you need an operator?
Dank voor uw feedback. Als er iets los komt kunnen we dat herstellen. We bieden uitsluitend spoedeisende mondzorg en voor de rest moet u bij een reguliere tandarts terecht (dit dient de patiënt zelf te organiseren). Wij sturen nooit bevestiging e-mails. Als u ons belt of een mail stuurt via info@mondzorgpoli.nl kunnen we een spoedafspraak inplannen en uw klacht(en) welke u beschrijft in overleg verhelpen.
Zeer fijn en vakkundig geholpen in Den Bosch. Top 👍
(Translated by Google)
Excellent service and professional assistance in Den Bosch. Excellent!
Meer dan graag gedaan Björn en bedankt voor het delen van uw positieve review! 😷🤲👏
super goed behandeld en lieve assistente
(Translated by Google)
super well treated and sweet assistant
Dank voor de aardige woorden en het delen van uw positieve ervaring met de medewerkers van de tandartsenspoedpost Elisa! ✌️👍
Hele fijne praktijk. Ik raad je deze praktijk echt aan!
(Translated by Google)
Very nice practice. I really recommend this practice!
Goed te lezen dat u ons aan iedereen kan aanbevelen Alex! Dank voor ‘t delen van uw positieve review over tandartspraktijk! ✌️👍
Mijn partner is vanmiddag bij deze poli geweest. Vriendelijke tandarts en assistente. Hij zou willen dat dit zijn tandarts was. Bedankt, voor zo ver is onze vakantie gered.
(Translated by Google)
My partner went to this clinic this afternoon. The dentist and assistant were friendly. He wishes this were his dentist. Thank you, so far our vacation has been saved.
Graag gedaan Conny! Dank voor het delen van jullie positieve met onze spoedtandarts! 🤲👏😷
Ik kom hier nooit meer, pas geleden bij de spoedtandarts geweest voor tandpijn. Advies was direct om hem te trekken of een wortelkanaalbehandeling. Gelukkig heb ik dit geweigerd want uiteindelijk bleek het gewoon om een gaatje te gaan. Ik ben hier erg van geschrokken. Ik ga toch ook niet voor bij jullie de lol een tand trekken?
(Translated by Google)
I'm never coming here again. I recently went to the emergency dentist for a toothache. The immediate advice was to have it extracted or get a root canal. Luckily, I declined because it turned out to be just a cavity. I was really shocked. I'm not going to pull a tooth for fun, am I?
Dank voor de feedback. Graag ontvangen we uw naam en contactgegevens via info@mondzorgpoli.nl zodat we contact met u kunnen opnemen om uw klacht samen door te spreken.
Ontzettend onbehulpzaam. Ik belde in het weekend omdat ik een ontsteking had in mijn mond. Ze verwijzen me terug naar de huisartsen post
(Translated by Google)
Incredibly unhelpful. I called over the weekend because I had an infection in my mouth. They referred me back to the out-of-hours GP.
Dank voor de feedback. Dit is niet de dienstverlening waar we om bekend staan. Graag ontvangen we uw naam en contactgegevens via info@mondzorgpoli.nl zodat we kunnen kijken hoe de triage aan de telefoon is gedaan.
I have an appointment for the emergency and the dentist did not show up (I made the appointment one day before) and there was no other dentist who can help. It was the worst experience that I had in the Netherlands since I moved in. So annoying, so inconvenient for people like me who have to work and need to re-arrange the appointments. The assistant did her best to help, but cannot help to stop the pain. Very unorganised system, I am surprised badly
Zojuist bij de Mondzorg Poli geweest omdat er vanmiddag, tijdens het padellen, een stuk van mijn voortand was afgebroken. Zowel de tandarts als de assistente waren erg vriendelijk en vertelden mij stap voor stap wat ze deden en waarom. Dit heb ik als erg fijn ervaren. De behandeling was pijnloos en snel: binnen 20 minuten stond ik weer buiten met mijn tand zo goed als nieuw!
(Translated by Google)
I just visited the Dental Clinic because a piece of my front tooth broke off while playing paddle tennis this afternoon. Both the dentist and the assistant were very friendly and explained to me step by step what they were doing and why. I found this very helpful. The treatment was painless and quick: within 20 minutes I was back outside with my tooth as good as new!
Goed terug lezen dat alles zo goed is gegaan bij ons en dank voor ‘t delen van uw positieve review Jasmijn!
We went to the emergency care with my 6 year old. The doctor(male) is an absolutely jerk, lacks empathy and social skills. He did not care to greet, he saw my childs teeth and told us it needs to be taken out, usually doctors are friendly with kids and make them feel comfortable but this guy did not even interact with the child. He told us to explain the process to her. Within minutes he gave 2 syringes due to which she started crying when my wife asked the doctor all he said was she is scared, my regular dentist has given her anesthesia in the past but we haven't see her crying. He did not wait more than couple of minutes and took out the tooth which left my daughter in extreme pain, bleeding and crying. After tooth removal, the guy did not even wait for few seconds to calm down/pacify the kid and told us to take her to waiting room immediately. I am not an expert but sensed, we should have waited for few minutes and doctor should have atleast checked few times, if anesthesia has started working or not before operating but this guy was in all rush, no sympathy towards crying child. It was very painful and horrifying experience.
Super personeel kon tijdens Pasen terecht en was niet mega duur 🙏🏻
(Translated by Google)
Great staff, could go during Easter and it was not mega expensive 🙏🏻
Graag gedaan en dank voor ‘t delen van uw positieve ervaring Lowie! 🐣🐰🪺🫶
Gisteren avond onverwachts naar de tandarts
Had mij geen betere kunnen wensen
Erg vriendelijk zowel tandarts als assistent
Rustig aardig en alles ging gemoedelijk
Nogmaals dank u wel voor uw goede zorg
(Translated by Google)
I went to the dentist unexpectedly last night.
Couldn't have asked for a better experience.
Both the dentist and the assistant were very friendly.
Quiet, kind, and everything went smoothly.
Thank you again for your excellent care.
Dank voor het delen van uw positieve ervaring bij onze tandarts Joke! Graag gedaan!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Dank voor voor jullie 5-star rating van onze spoed tandarts!
Fantastisch, snel, pijnloos, vriendelijk en aangenaam behandeld. Zo blij om in een land te leven waar je snel door vakkundige mensen geholpen mag worden. De beste wortelkanaal behandeling ooit. Dank aan beide dames.
Aan de reviews hier onder te lezen ligt het echt aan wie je treft. Dan heb ik enorm veel geluk gehad vandaag.
(Translated by Google)
Fantastic, fast, painless, friendly, and pleasant treatment. So glad to live in a country where you can get quick, professional help. The best root canal treatment ever. Thanks to both ladies.
Judging by the reviews below, it really depends on who you meet. I was incredibly lucky today.
Dank voor het delen van uw positieve ervaring Eva! Fijn dat alles zo goed is gegaan en we u uw klachten hebben kunnen verhelpen! 😷👍
Ook hebben wij inderdaad negatieve reviews echter ontbreekt daar elke vorm van nuance en/of begrip voor zorgverleners waar we in Nederland helaas meer en meer mee te maken hebben. Kogelvrij glas is nodig op de eerste hulp en ambulance broeders moeten bewaking meenemen. We hebben een club van ongelooflijk betrokken professionals en van geluk hebben is geen sprake en doet geen recht aan de daadwerkelijke situatie. We hopen dat dit uw mening/opmerking daarover iets doet bijdraaien, graag zouden we contact met u opnemen. Als u daarvoor open staat zou u dat ons dan svp kunnen laten weten via info@mondzorgpoli.nl?
Prima tandarts en 7 dagen per week bereikbaar. Bedankt voor de goede zorg van mijn tanden!
(Translated by Google)
Excellent dentist, available 7 days a week. Thank you for the excellent care of my teeth!
Dank voor het delen van uw positieve ervaring met ons Bastiaan! 😷👍
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Zeer tevreden :)
(Translated by Google)
Very satisfied :)
Goed te lezen dat u zo tevreden bent over onze tandartsenspoedpost en dank voor het delen van de positieve ervaring Marcus!
Zeer professionele en aangename tandartspraktijk. Als je vrees hebt voor de tandarts, dan raad ik deze praktijk zeer aan.
(Translated by Google)
A very professional and pleasant dental practice. If you're afraid of the dentist, I highly recommend this practice.
Dank voor het delen van uw positieve ervaring met onze spoedtandarts! 👍
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Ik kan niet minder dan 1 ster geven helaas, anders had ik dat zeker gedaan.
Net een half uur geleden geweest, weet niet helaas niet hoe die man heet, want voorstellen doet hij zich niet.
Ben nog nooit in mijn leven een grotere hork tegen gekomen, laat je nog niet uitleggen waar je voor komt, laat staan dat hij iets uitlegt of je gerust stelt.
Nooooooitttt meer en zal ook zeker aan mijn eigen tandarts laten weten dat ze beter een andere spoedarts kunnen zoeken
(Translated by Google)
I can't give less than one star, unfortunately, otherwise I definitely would.
Just went there half an hour ago, and unfortunately, I don't know the man's name, because he doesn't introduce himself.
I've never met a bigger jerk in my life. He won't even let you explain what you're there for, let alone explain anything or reassure you.
Never again, and I'll definitely let my own dentist know that they should find another emergency doctor.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Hartelijk dank voor de 5-star rating! 😉👍
Inmiddels al 3 x afgewezen in 2 dagen tijd door mondzorg poli den bosch. (onze eigen tandarts is met vakantie) Het is nu 4.15u in de ochtend en onze zoon heeft ondraaglijke pijn aan heel z'n gezicht door een zenuwontsteking aan zn kies.Net weer gebeld en krijg alleen als antwoord; ja sorry mevr maar het is te druk. Ongelooflijk dat je tegenwoordig niet meteen naar een tandarts kunt als je m nog hebt en al ruim 2 dagen aan het bellen bent.
(Translated by Google)
I've already been rejected three times in two days by the Den Bosch Dental Clinic. (Our own dentist is on vacation.) It's now 4:15 a.m., and our son is in excruciating pain all over his face due to a neuritis in his tooth. I just called again, and the only answer I get is, "Yes, sorry, ma'am, but we're too busy." It's unbelievable that you can't see a dentist right away these days if you still have one and have been calling for over two days.
Echt mega bedankt! Je wordt hier met zoveel aandacht en professionaliteit behandeld dat de ingreep inprencipe pijn en stressloos is. Echt mega bedankt!!!
(Translated by Google)
Thank you so much! You're treated with such care and professionalism that the procedure is essentially painless and stress-free. Thank you so much!!!
Heel graag gedaan en hartelijk dank voor het delen van positieve ervaring Monika! Goed te lezen dat we je met de feestdagen zo goed hebben kunnen helpen! 😷👍
Zit al vanaf 9:00 te bellen omdat ik al 3 dagen verschrikkelijke last heb van mn verstandskies. Minimaal 14x gebeld, meerdere malen meer dan 15 minuten aan de telefoon gehangen en nog niks. Vind dit een beetje jammer.
(Translated by Google)
I've been calling since 9:00 AM because my wisdom tooth has been bothering me terribly for three days. I've called at least 14 times, spent more than 15 minutes on the phone several times, and still nothing. I find this a bit of a shame.
[update reactie 16:20 uur] Indien u nog een afspraak wilt maken ontvangen we heel graag uw contactgegevens zodat we dit voor u kunnen organiseren.
[update reactie 13:31 uur] Als u ons svp uw telefoonnummer zou kunnen mailen kunnen we u nu direct bellen. Heel graag een reactie. We kunnen uw gemiste oproepen zoals u aangaf op dit moment niet zien.
[oorspronkelijke reactie 11:57 uur] Dank voor de feedback. Kunt u svp een mail sturen met uw contactgegevens naar info@mondzorgpoli.nl? Dan kunnen we contact met u opnemen.
Ben super tevreden. Heel erg bedankt!
(Translated by Google)
I'm extremely satisfied. Thank you very much!
Graag gedaan Diny! Goed te lezen dat je zo tevreden bent en hartelijk dank voor het delen van je positieve ervaring bij onze spoed tandarts tijdens de kerstdagen! 🎅🏻🎄😷✌️
Met kind naar deze nood faciliteit moeten gaan. Zonder uitleg of foto's maken twee verdovingsspuiten gezet. Ons zoontje had hier geen ervaring mee dus hij schrok en raakte in paniek.... tandarts liep uit ongeduld meteen weg, toen hij terug kwam en ons zoontje zijn angst toonde voor het trekken van de kies zei de tandarts: dan houdt het op en begon met het opruimen van de instrumenten. Een gesprek was niet mogelijk omdat hij zich demonstratief omdraaide met zijn stoel om naar de pc te kijken. Met 10 min. stonden we weer buiten.... ons zoontje getraumatiseerd en met nog meer pijn!
In Eindhoven gelukkig nog een tandartspraktijk gevonden die altijd 24/7 open is waar bleek( na foto's gemaakt te hebben) dat er een flinke ontsteking zat waardoor alles zo'n pijn deed. Ze zijn met heel veel geduld anderhalf uur bezig geweest om de tand eruit te krijgen!
Waarschuwing voor ouders; ga niet naar Mondzorg Poli!!!!!
(Translated by Google)
Had to go to this emergency facility with child. Without explanation or taking pictures, two anesthetic injections were administered. Our son had no experience with this so he was shocked and panicked.... the dentist immediately walked away out of impatience, when he came back and our son showed his fear of the tooth being pulled, the dentist said: then it stops and started to put away the instruments. A conversation was not possible because he demonstratively turned around with his chair to look at the PC. Within 10 minutes we were outside again.... our son traumatized and in even more pain!
Fortunately, in Eindhoven we found a dental practice that is always open 24/7 where it turned out (after taking pictures) that there was a serious inflammation that made everything so painful. They worked with great patience for an hour and a half to get the tooth out!
Warning for parents; do not go to Mondzorg Poli!!!!!
Fijne tandarts, snelle reactie, uitstekend werk. Bedank voor goede service en advies!
(Translated by Google)
Great dentist, quick response, excellent work. Thank you for the great service and advice!
Fijn dat je zo tevreden over onze spoedtandarts bent en bedankt voor het delen van je positieve ervaring bij ons in Den Bosch Mila! 😷👍
Kon snel terecht op tijd geholpen. En zeer goede ervaring met deze tandarts.
(Translated by Google)
Could get in quickly, helped on time. And very good experience with this dentist.
Goed dat ook jij zo snel bij onze spoed tandarts in Den Bosch terecht kon Seinn! Dank voor het delen van je positieve ervaring! 🤲👏
Mijn kies is getrokken en dit is de 1ste keer dat het zonder pijn ging. Kortom zeer tevreden!
(Translated by Google)
My tooth was extracted, and this is the first time it went without pain. In short, very satisfied!
Goed dat je bij onze tandarts zo’n positieve ervaring hebt gehad! Dank voor het delen en hopelijk ben je inmiddels volledig hersteld! 👍
Zondag avond 20.30 u gebeld voor een spoedgeval. Situatie uitgelegd. Assistente zou even overleggen met de tandarts en ons daarna terugbellen. Om 21.30 u nog niks gehoord dus zelf maar weer gebeld. Assistente had de tandarts nog niet gesproken maar ze zou ons echt terug bellen als ze overleg had gehad. Om 00.30 u maar naar bed gegaan... heel de avond niks meer gehoord!! Heel erg kwalijk! Volgende ochtend meteen maar eigen tandarts gebeld. Vreselijk slechte service!!
(Translated by Google)
Sunday evening at 20:30 called for an emergency. Explained the situation. The assistant would consult with the dentist and call us back. At 21:30 we still hadn't heard anything so we called again. The assistant hadn't spoken to the dentist yet but she would call us back when she had consulted. Went to bed at 00:30... didn't hear anything the whole evening!! Very bad! The next morning we called our own dentist straight away. Terribly bad service!!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Dank voor de 5-star rating van onze spoedtandarts in Den Bosch 😷👍
Enkel weken geleden op een zondag avond enorme pijn aan mijn onderkaak gekregen vanwege een ontstoken tand. Naar deze praktijk gebeld en dat was de eerste en de laatste keer!! Naar een aantal vragen die ik moest beantwoorden werd mij gezegd dat ze geen plek meer hebben en de tandarts voor een ontstoken tand echter niet langer blijft. Ongelooflijk!!! Zoveel over verplichte hulpverlening! Een ster is nog veel te veel.
Maar ik ben ondertussen van de pijn af want mijn tandarts kon de volgende dag wel een plek voor mij vrij maken.
(Translated by Google)
A few weeks ago, on a Sunday evening, I experienced tremendous pain in my lower jaw due to an infected tooth. I called this practice, and that was the first and last time! After answering a few questions, I was told they no longer had any appointments and that the dentist for an infected tooth would no longer be available. Unbelievable!!! So much for mandatory care! One star is still far too many.
But I'm now pain-free because my dentist was able to make an appointment for me the next day.
Ik word heel goed geholpen! Nette praktijk en aardige en kundige medewerkers. De tandarts neemt tijd voor zijn patiënten en is erg aardig en vriendelijk. Kortom, een aanrader!
(Translated by Google)
I'm getting excellent service! Clean practice and friendly, knowledgeable staff. The dentist takes time for his patients and is very kind and friendly. In short, highly recommended!
Fijn te lezen dat je zo tevreden bent over onze tandartspraktijk en heel erg bedankt voor het delen van je positieve ervaring bij onze spoedtandarts in Den Bosch Elizabeth 🙏💯👍
Deze Google-recensie is zonder tekst
Dank voor de 5-star rating van onze spoedtandarts in Den Bosch 🤲👏
Langs geweest voor spoedgeval. Na behandeling formulier ingevuld en getekend waarop ook het bedrag van de behandeling was vermeld. Vervolgens is er toch een hoger bedrag in rekening gebracht. Na klachten is dit voor een deel terug gedraaid. Na opvragen van dit formulier bleek dat het bedrag na ondertekening was aangepast. Op passen dus met de codes die gedeclareerd worden en altijd een kopie vragen van een getekend formulier.
(Translated by Google)
Visited for emergency. After treatment, a form was filled in and signed, which also stated the amount of the treatment. A higher amount was then charged. After complaints, this was partly reversed. After requesting this form, it turned out that the amount had been adjusted after signing. So be careful with the codes that are declared and always ask for a copy of a signed form.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst