Tandartspraktijk Plantage Middenlaan

Openingstijden
-
maandag
8:00 - 21:30 -
dinsdag
8:00 - 21:30 -
woensdag
8:00 - 21:30 -
donderdag
8:00 - 21:30 -
vrijdag
8:00 - 17:30 -
zaterdag
9:00 - 16:00 -
zondag
9:00 - 16:00
Een mooie, stralende lach is goed voor uw zelfvertrouwen. Tandartspraktijk Plantage Middenlaan helpt u graag bij een mooie, stralende lach. Wij hebben een moderne praktijk met drie behandelkamers in Amsterdam Oost. Wij zijn gevestigd op de Plantage Middenlaan 1H. Ons doel is om uw gebit uw gehele leven gezond en mooi te behouden. Dit doen wij door middel van moderne tandheelkunde uitgevoerd door ervaren tandartsen.
Onze specialisaties
Zowel voor de algemene tandheelkunde als voor diverse specialisaties kunt u bij ons terecht. Hierbij kunt u denken aan kroon & brugwerk, facings, wortelkanaalbehandelingen en mondhygiëne. De behandelingen bij Tandartspraktijk Plantage Middenlaan worden uitgevoerd met natuurlijke tandheelkundige materialen en producten. Ook als u doof of slechthorend bent, bent u van harte welkom in onze praktijk.

Specialisaties
- Algemene tandheelkunde
- Tandvlees behandeling
- Wortelkanaal behandeling
- Kroon- en brugwerk
- Mondhygiëne
- Implantaten
- Protheses-kunstgebit
- Angst behandeling
- Facings
- Tanden bleken
- Kindertandheelkunde
- Cosmetische tandheelkunde
- Gehandicapte patiënten

Team

Faciliteiten
- Mondhygiënist(e) aanwezig
- Vroege afspraak mogelijk
- Avond behandeling mogelijk
- Toegankelijk voor rolstoelen
- Afspraken in weekend mogelijk
- Parkeergelegenheid (Betaald)
- Cone beam CT-scan (3D) aanwezig
- Spoed
- 24/7-365
Paginering
Mega slechte ervaring bij deze tandarts. Ik heb nog nooit een een slechte recensie geschreven, maar deze wil ik wel delen. Super onpersoonlijk, en onmenselijke ervaring. De tandarts Marjolein was bij de intake 5 minuten binnen, en praatte heel snel zonder te ademen leek wel, zonder verbinding, zonder iets te vragen. Hier is een uitgebreid onderzoek voor berekend bij de verzekering. Ze heeft een foto bij de zorgverzekering berekend die niet gemaakt is, die is heel netjes door een andere tandarts dat zelfde moment doorgestuurd via de mail, want die was net een maand geleden al gemaakt. De tandarts marjolein wilde de foto eigenlijk opnieuw maken, zo overbodig, zo niet duurzaam, en zo niet holistisch. Daarna kreeg ik een rekening van een uitgebreid onderzoek die niet verricht is, een foto die niet gemaakt is. En ook nog voor de intake, kreeg ik drie verschillende rekeningen. Ik heb 6 keer moeten bellen om de rekening te corrigeren, kreeg enorm sorry te horen. Het zou geregeld worden, en nog eens heel erg sorry voor dat ik niet terug gebeld werd. Ik kreeg daarna opnieuw weer de rekeningen, twee verschillende bedragen. deze heb ik nu betaald, want ik ben er helemaal klaar mee. En het gaat natuurlijk niet over het geld, maar over met hoe weinig aandacht, tijd en liefde er hier omgegaan wordt met mensen. Verdrietig wel. Ik hoop op veel liefdevollere situaties bij deze tandarts. Waar verbinding voorop staat.
Beste Sarina Richartz, het spijt ons zeer dat u een slechte ervaring heeft gehad. Onze praktijkmanager Jessie neemt contact met u op. Wij hopen u snel te spreken en u weer te mogen verwelkomen in onze praktijk.
(Vertaald door Google) De eerste keer in mijn hele bestaan had ik een tandarts die me geen pijn deed. Ana Mar Amor Winkelmolen was super zachtaardig, ik ben echt blij dat ik me niet hoef te stressen voor mijn volgende bezoek. (Origineel) First time in my entire existance I had a dentist who didnt hurt me. Ana Mar Amor Winkelmolen was super gentle, Im really pleased I wont have to stress out for my next visit.
Als jij mensen niet willen helpen dan moet je meteen zeggen aan de telefoon . Ik heb een nieuw Brug nodig , dan krijg ik te horen van een heel jong meid , dat ze geen nieuw brug kan laten maken , omdat het niet in mijn mond zou passen. Vervolgens zegt ze dat niemand zou weten dat ik wat tanden mis ... Mijn mening telt niet en wat ik wil telt ook niet. Dan zeg ik wat ik wil , en zei vraagt mij hoeveel geld ik heb , ik zeg dat ik geld genoeg heb , maar ik wordt weg gestuurd naar een andere tandarts en alles wat ze wil doen voor mij is tanden eruit trekken en het liefst zo laten. Geld en rijd verspilling ! Ze were uitgelachen door mijn nieuw tandarts . Bruggen worden ook op mat gemaakt , mevrouw tandarts. Je kon een andere smoes verzinnen.
Beste Adriana Bonita Aziz, wat vervelend om te lezen dat u geen goede ervaring heeft gehad met onze praktijk. Wij nemen onze cliënten altijd erg serieus en het spijt ons dan ook zeer als dit niet zo is overgekomen. Wij gaan graag met u in gesprek over uw ervaring, om te kijken waar het mis is gegaan. Zou u zo vriendelijk willen zijn om contact op te nemen met onze floormanager Jessie via info@tandartsplantagemiddenlaan.nl? Dit wordt door ons zeer gewaardeerd.
Fijne tandarts 🦷
Beste Matthias, bedankt voor uw positieve feedback!
(Vertaald door Google) Gevraagd om een afspraak met een wortelkanaalspecialist, maar in plaats daarvan was er een normale tandarts. Zo'n tijdverspilling! (Origineel) Asked for an appointment with a root canal specialist but a normal dentist was there instead. Such a waste of time!
(Vertaald door Google) Beste Sohrab Taee, het spijt ons zeer te lezen dat u niet tevreden bent met onze diensten. We gaan onderzoeken waarom u een reguliere tandarts zou bezoeken in plaats van een endodontist. Onze floormanager Jessie neemt contact met je op om dit persoonlijk met je te bespreken. (Origineel) Dear Sohrab Taee, we are very sorry to read that you are not satisfied with our services. We are going to look into why you were scheduled to visit a regular dentist instead of an endodontist. Our floormanager Jessie will contact you to discuss this with you in person.
(Vertaald door Google) Heel goed (Origineel) Really good
(Vertaald door Google) Ik ben een patiënt en ik wilde vandaag telefonisch een afspraak maken, maar de persoon die de telefoon opnam was buitengewoon onbeleefd toen ik in het Engels begon te praten. Uw website legt uit dat u Engels spreekt, dus ik begrijp dit gedrag en de slechte behandeling van een patiënt niet. Ik kom niet terug naar je praktijk. (Origineel) I am a patient and I wanted to make an appointment by phone today but the person who answered the phone was extremely rude when I started to speak in English. Your website explains that you speak English so I don't understand this behavior and bad treatment towards a patient. I will not come back to your practice.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Tandarts Ruben, levende legende en écht een aardige man!
Beste Wessel, bedankt voor uw positieve review, dit wordt door ons zeer gewaardeerd. Wij zullen uw review delen met Ruben. Wij kijken er naar uit u binnenkort weer te mogen verwelkomen.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Afspraken zijn lastig te maken en worden geregeld verzet. Geen goede zaak. Wisselende tandartsen, ook niet fijn. Vandaag kwam ik in de praktijk en werd doodleuk gezegd dat de tandarts er niet was. Dit kost mij een extra vrije ochtend nemen van mijn werk.
Beste Ellie, wij vinden het vervelend om te lezen dat uw bezoek aan onze praktijk niet naar wens is verlopen. Wegens omstandigheden kon de tandarts die ochtend helaas niet aanwezig zijn. Dit had uiteraard optijd met u gecommuniceerd moeten worden, excuses daarvoor. Wij zetten uw review door naar onze praktijkmanager om te zorgen dat dit niet nogmaals gebeurd. Dank voor het delen van uw ervaring met ons. Zo kunnen wij onze zorg en dienstverlening blijven verbeteren.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
I had a number of appointments in a row for making an impression for bleaching. None of those ended well. First time, 8 attempts were made stated that all went well but suddenly I was requested to have another appointment. When I arrived to that one I was told there is no specialist at all and it's impossible to make an impression. Now I had to schedule a third appointment that will take place only in 3 weeks. In the end, of course, I have received an invoice for all those unsuccessful attempts. (Vertaald door Google) Ik had een aantal afspraken achter elkaar voor het maken van een afdruk voor het bleken. Geen daarvan liep goed af. De eerste keer werden er 8 pogingen gedaan verklaarde dat alles goed ging, maar plotseling werd ik verzocht om een andere afspraak te maken. Toen ik daar aankwam, kreeg ik te horen dat er helemaal geen specialist is en dat het onmogelijk is om indruk te maken. Nu moest ik een derde afspraak inplannen die pas over 3 weken zal plaatsvinden. Uiteindelijk heb ik natuurlijk wel een rekening gekregen voor al die mislukte pogingen.
Dear Mr. Pukhalski, we are very sorry to learn that we did not meet your expectations. We have forwarded your review to our clinic manager Marit. She will contact you to discuss your experience personally. (Vertaald door Google) Geachte heer Pukhalski, het spijt ons zeer te vernemen dat we niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. We hebben uw review doorgestuurd naar onze clinic manager Marit. Zij zal contact met u opnemen om uw ervaring persoonlijk te bespreken.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
This dental practice made a faulty night guard despite me saying it hurt to wear (on two separate occasions) which later lead to a generalised gingivitis infection which they charged me to treat despite a verbal agreement not to. (Vertaald door Google) Deze tandartspraktijk maakte een gebrekkige nachtwaker ondanks dat ik zei dat het pijn deed om te dragen (bij twee verschillende gelegenheden), wat later leidde tot een gegeneraliseerde gingivitis-infectie die ze me opdroegen te behandelen ondanks een mondelinge afspraak om dat niet te doen.
Dear ms. László, we are very sorry to learn that we did not meet your expectations. Since you had a verbal agreement with us we like to sort this out. Unfortunately we can not find you under this name in our system. Please contact us via 020 420 4367 or via info@tandartsplantagemiddenlaan.nl. (Vertaald door Google) Geachte mevrouw. László, het spijt ons zeer te vernemen dat we niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. Aangezien u een mondelinge overeenkomst met ons had, lossen wij dit graag op. Helaas kunnen wij u onder deze naam niet vinden in ons systeem. Neem dan contact met ons op via 020 420 4367 of via info@tandartsplantagemiddenlaan.nl.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Vriendelijke mensen, goede tandartsen
Niet tevreden, en fiets wel 20 minuten extra voor een andere tandarts. Ik ben geholpen door Niels Kik, en had geen prettig gevoel bij dat bezoek. Ten eerste duurde het consult heel lang en kreeg ik allemaal niet relevante informatie (wat natuurlijk de geld klok laat doorlopen). Hierdoor koste een heel normale tandarts bezoek ineens honderden euro's. Daarnaast werd me geadviseerd een bepaalde behandeling (hoektand facings) te doen. Ik heb een second opinion gekregen bij een andere tandarts, en dat was voor precies dezelfde fix de helft van de prijs. Toen was heb ik mijn complete vertrouwen verloren. Ik begrijp dat tandarts geld willen verdienen, alleen dit bezoek voelde als pure business. En dan gaat er denk ik iets mis in de gezondheidszorg. Ik zie verder dat er veel mensen tevreden zijn, dat is top, maar hier dan ook mijn verhaal.
Beste heer Van Rossum, hartelijk dank voor uw feedback via Google. Graag willen wij u hierbij informeren dat deze tandarts niet meer werkzaam bij ons is. Indien u door een andere collega geholpen wilt worden, kunt u uiteraard contact met ons opnemen voor het inplannen van uw afspraak.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Prima praktijk met vriendelijk personeel!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Steeds doorverwezen te worden naar andere locaties en zonder verwittiging zelfs doorverwezen te worden naar een ongediplomeerde tandarts op een andere locatie is te zot voor woorden.
Beste cliënt, Vriendelijk bedankt voor uw review. Wij vinden het jammer om te lezen dat u geen prettige ervaring heeft overgehouden aan onze praktijk en wij kunnen ons dan ook goed voorstellen dat het vervelend is dat u niet bij de praktijk terecht kunt waar u zich voor heeft ingeschreven. Helaas kunnen wij u niet in ons systeem vinden onder de naam 'Marijke Wolhoff'. Kunt u daarom zo vriendelijk zijn om contact op te nemen met onze praktijk door te bellen naar 020 - 420 43 67? Met vriendelijke groet, Tandartspraktijk Plantage Middenlaan
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Onlangs een wortelkanaalbehandeling gehad hier. De specialist op dit gebied was echt heel professioneel en zelfverzekerd. Ik zag er enorm tegenop maar liep achteraf de deur uit met het gevoel: was dit het nou? De tandarts gaf ook bij alle handelingen aan wat hij ging doen. Erg fijn.
Beste meneer Warmerdam, Wat fijn om te lezen dat u naar alle tevredenheid bent geholpen en dat de behandeling uiteindelijk mee is gevallen. Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring met ons! Met vriendelijke groet, Tandartspraktijk Plantage Middenlaan
Very nice place with welcoming people both at the reception and the dentist with assistant. Very thorough examination. I have been so far only at my intake appointment but they left a great impression already. :) (Vertaald door Google) Hele fijne plek met gastvrije mensen zowel bij de receptie als bij de tandarts met assistente. Zeer grondig onderzoek. Ik ben tot nu toe alleen bij mijn intake geweest maar ze hebben al een goede indruk achtergelaten. :)
Dear Barbora, Thank you for your wonderful feedback! We hope to welcome you next time :). Kind regards, Tandartspraktijk Plantage Middenlaan (Vertaald door Google) Beste Barbora, Bedankt voor je geweldige feedback! We hopen u de volgende keer te mogen verwelkomen :). Met vriendelijke groeten, Tandartspraktijk Plantage Middenlaan
Deze Google-recensie is zonder tekst
Ik zit nu al zo'n drie jaar bij deze praktijk, maar iedere keer hebben ze geen plek en word ik doorgestuurd naar andere locaties die veel verder weg zijn. Ik ben welgeteld één keer op deze locatie geholpen, voor de rest ben ik altijd doorgestuurd, terwijl het toch juist prettig is om een tandarts in de buurt van je huis te hebben, dus ga ik op zoek naar een andere tandarts in de buurt.
Beste cliënt, Vriendelijk bedankt voor uw review. Wij vinden het jammer om te lezen dat u geen prettige ervaring heeft overgehouden aan onze praktijk en wij kunnen ons dan ook goed voorstellen dat het vervelend is dat u niet bij de praktijk terecht kunt waar u zich voor heeft ingeschreven. Wij doen er altijd alles aan om een afspraak zo snel mogelijk op onze praktijk in te plannen, maar soms kan dit niet omdat onze agenda's niet samenvallen. Omdat wij u zo snel mogelijk van dienst willen zijn, proberen wij u daarom door te verwijzen naar één van onze 'zusjes praktijken'. Wij zouden het jammer vinden als u ons verlaat en zouden dan ook graag in contact met u willen komen om te kijken hoe wij deze situatie in de toekomst kunnen voorkomen. Helaas kunnen wij u niet in ons systeem vinden onder de naam 'Charlie K'. Kunt u daarom zo vriendelijk zijn om contact op te nemen met onze praktijk door te bellen naar 020 - 420 43 67? Met vriendelijke groet, Tandartspraktijk Plantage Middenlaan
Deze Google-recensie is zonder tekst
Wat een heerlijke praktijk! Vriendelijk personeel, goede ambiance en prettige behandeling gehad. Betaling via persoonlijke e-mail en link vond ik erg goed geregeld. Geen gedoe aan de balie, zeer klantvriendelijk op deze manier. Ontzettend blij met m’n nieuwe tandartspraktijk!
Prettige bejegening, vooruit kosten overzicht (met een goedkope, snelle oplossing en een duurdere mooiere variant). Tandarts Joeri en zijn aardige assistente zijn n verademing na super commerciële tandartspraktijk.
I’ve always generally enjoyed going to the dentist and the Plantage Middenlaan practice is the best experience I’ve had. The staff are always friendly and helpful, and the technical staff (dentists and hygienists) are superb. Communication is clear in English, they really listen and take fantastic care during all the procedures I’ve had. Would highly recommend this practice. (Vertaald door Google) Ik ga over het algemeen altijd graag naar de tandarts en praktijk aan de Plantage Middenlaan is de beste ervaring die ik heb gehad. Het personeel is altijd vriendelijk en behulpzaam, en het technische personeel (tandartsen en mondhygiënisten) is super. De communicatie is duidelijk in het Engels, ze luisteren echt en zijn fantastisch tijdens alle procedures die ik heb gehad. Zou deze praktijk ten zeerste aanbevelen.
Dear Matthew, Thank you for your wonderful feedback! It made us smile while reading :-). We hope to welcome you next time. Kind regards, Tandartspraktijk Plantage Middenlaan (Vertaald door Google) Beste Mattheüs, Bedankt voor je prachtige feedback! Het deed ons glimlachen tijdens het lezen :-). Wij hopen u een volgende keer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Tandartspraktijk Plantage Middenlaan
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
We had a lovely experience at Tandartspraktijk Plantage Middenlaan Amsterdam. All the staff were super friendly, very knowledgeable, and appointment times are convenient to our schedule. We are so impressed and thankful to have found them! (Vertaald door Google) Wij hebben een fijne ervaring gehad bij Tandartspraktijk Plantage Middenlaan Amsterdam. Al het personeel was supervriendelijk, zeer goed geïnformeerd en de afspraaktijden komen goed uit in ons schema. We zijn zo onder de indruk en dankbaar dat we ze hebben gevonden!
Dear Mr. Walker, Thank you for your positive feedback! We are glad to read that you are satisfied with our service. We hope we can welcome you back any time soon. Kind regards, Tandartspraktijk Plantage Middenlaan (Vertaald door Google) Geachte heer Walker, Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over onze service. We hopen dat we je snel weer mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Tandartspraktijk Plantage Middenlaan
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Very clear communication before the appointment and everyone I met in the office was very kind and professional. I don't think people really enjoy going to the dentist but this was actually a very pleasant experience. (Vertaald door Google) Zeer duidelijke communicatie voor de afspraak en iedereen die ik op kantoor ontmoette was erg aardig en professioneel. Ik denk niet dat mensen het leuk vinden om naar de tandarts te gaan, maar dit was eigenlijk een heel prettige ervaring.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Dear client, First of all we would like to thank you for reaching out to us and for sharing your experience with us. We are very sorry to read that your appointment did not went well. We really would like to get in touch with you to talk about this case. Since we can not find you in the system under the name ‘’Toralf K’’, could you be so kind to contact our clinic manager Fleur Wesselink via Fleur.Wesselink@lassus.nl? With kind regards, Tandartspraktijk Plantage Middenlaan (Vertaald door Google) Geachte cliënt, Allereerst willen we u bedanken voor het contact met ons opnemen en voor het delen van uw ervaring met ons. Wij vinden het erg vervelend om te lezen dat uw afspraak niet naar wens is verlopen. Wij zouden heel graag met u in contact willen komen om over deze zaak te praten. Aangezien wij u niet kunnen vinden in het systeem onder de naam ''Toralf K'', zou u zo vriendelijk willen zijn contact op te nemen met onze clinic manager Fleur Wesselink via Fleur.Wesselink@lassus.nl? Met vriendelijke groet, Tandartspraktijk Plantage Middenlaan
Deze Google-recensie is zonder tekst
Friendly staff and excellent attention! (Vertaald door Google) Vriendelijk personeel en uitstekende aandacht!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Had treatment with Sune Demant! Best in the business.. Painless treatment went really well. Attentive dentist and assistant! Really happy and would definitely recommend! (Vertaald door Google) Behandeling gehad bij Sune Demant! Best in the business.. Pijnloze behandeling ging heel goed. Attente tandarts en assistente! Echt blij en zou het zeker aanraden!
Ik was bij Jeanette in goede handen, vriendelijk, geduldig en deskundig. Het reinigen van het gebit liep voorspoedig.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Er moest bij mij vrij plotseling een kies getrokken worden op een lastige plek in de mond. Gelukkig was er plek. Ik ben uitermate vakkundig en vriendelijk geholpen, alles werd goed uitgelegd en ook in de dagen daarna kon ik goed met vragen terecht. Kortom, een hele goede ervaring, ik ben zeer tevreden.
Deze Google-recensie is zonder tekst
I could not be happier with my experience @Tandartspraktijk Plantage Middenlaan Amsterdam. From making the appointment, being greeted at the reception, and the actual appointment itself - all 5 star. I have lived in The Netherlands for over 20 years and this is the first time I am truly happy with my dental experience. The staff are international and all speak exceptional English, which is a very big plus!!! All persons I interacted with were friendly and very polite - appointment was on time and the hygiene standards (Covid-19 era) were on-point. And the dentist himself was very knowledgeable and put me immediately at ease. I am very happy to finally have a dental practice that I do not dread going to. (Vertaald door Google) Ik zou niet gelukkiger kunnen zijn met mijn ervaring @Tandartspraktijk Plantage Middenlaan Amsterdam. Van het maken van de afspraak, begroet worden bij de receptie en de daadwerkelijke afspraak zelf - allemaal 5-sterren. Ik woon al meer dan 20 jaar in Nederland en dit is de eerste keer dat ik echt blij ben met mijn tandheelkundige ervaring. Het personeel is internationaal en spreekt allemaal uitzonderlijk Engels, wat een heel groot pluspunt is! ! ! Alle personen met wie ik contact had, waren vriendelijk en zeer beleefd - de afspraak was op tijd en de hygiënenormen (Covid-19-tijdperk) waren stipt. En de tandarts zelf was zeer kundig en stelde mij direct op mijn gemak. Ik ben erg blij dat ik eindelijk een tandartspraktijk heb waar ik niet bang voor ben.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Een prettige ontvangst en ik ben op een plezierige manier op mijn gemak gesteld. er is goed uitgelegd wat de bedoeling was en wat er werd gedaan.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Altijd vriendelijk ontvangen. Fijn dat er lectuur en krant van de dag aanwezig is. Kundig en direct geholpen bij noodgeval.
Deze Google-recensie is zonder tekst
I had the best dental cleaning of my life! Gentle and deep, very carefully executed. I will return! (Vertaald door Google) Ik had de beste gebitsreiniging van mijn leven! Zacht en diep, zeer zorgvuldig uitgevoerd. Ik zal terugkomen!
Deat Elana, We would like to thank you for your kind words. We would be more than happy to see you the next time! With kind regards, Tandartspraktijk Plantage Middenlaan (Vertaald door Google) dood Elana, Wij willen u bedanken voor uw vriendelijke woorden. We zien je graag de volgende keer! Met vriendelijke groet, Tandartspraktijk Plantage Middenlaan
Deze Google-recensie is zonder tekst
Great Staff, Great Personal Treatment. Very Clean and Professional in all ways. I travel from different places in Holland, to keep them as my dentist. (Vertaald door Google) Geweldig personeel, geweldige persoonlijke behandeling. Zeer schoon en professioneel in alle opzichten. Ik reis vanuit verschillende plaatsen in Nederland om ze als mijn tandarts te houden.
Deze Google-recensie is zonder tekst
I am very happy with this dentist. Everyone working here is professional and friendly and the results are great. (Vertaald door Google) Ik ben erg blij met deze tandarts. Iedereen die hier werkt is professioneel en vriendelijk en de resultaten zijn geweldig.
Dear Ms. Beaudet, We would like to thank you for your excellent rating and kind review! Kind regards, Tandartspraktijk Plantage Middenlaan (Vertaald door Google) Geachte mevrouw Beaudet, We willen u bedanken voor uw uitstekende beoordeling en vriendelijke beoordeling! Met vriendelijke groeten, Tandartspraktijk Plantage Middenlaan
Heel nette praktijk, modern ingericht maar wel gezellig. Vriendelijke en kundige medewerkers, Niels is lekker no-nonsense. Aanrader!
Geachte mevrouw Huisman, Hartelijk dank voor uw positieve feedback en uw aanbeveling! Met vriendelijke groet, Tandartspraktijk Plantage Middenlaan
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Zeer tevreden
Een mooie praktijk, met geweldige tandartsen en mondhygienisten.
Beste mevrouw de Jong, Hartelijk dank voor uw uitstekende review!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Heel professioneel!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Prima Tandartsenpraktijk.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
(Vertaald door Google) Ik heb echt genoten van de ervaring bij de eigenlijke tandarts die geweldige service en kantoor heeft. De administratie van facturen wordt gedaan door een derde bedrijf en kan dus gemakkelijk in uw spam terecht komen. Toen ik naar de betaling vroeg, zei het personeel op kantoor dat de rekening naar mijn verzekering zou worden gestuurd. In plaats daarvan stuurde een derde partij die ik niet herkende (het is ook allemaal in het Nederlands, dus niet expatvriendelijk) me een rekening en vervolgens naar de collecties die een vergoeding van 40 in rekening brengen. De tandartspraktijk was hierbij super onbehulpzaam ondanks dat ik contact had opgenomen. Het zou geweldig zijn als u uw patiënten zou laten weten dat ze een rekening in hun e-mail van Famed moeten zoeken wanneer ze de afspraak via e-mail verlaten. Eenvoudige oplossing. (Origineel) I really enjoyed the experience at the actual dentist which has great service and office. The administration of invoices is done by a third company so can easily end up in your spam. When I asked about payment, the staff at the office said the bill would be sent to my insurance. Instead a third party which I didn’t recognize (it’s also all in Dutch so not expat friendly) sent me bill and then to the collections which charges a 40 fee. The dentist office has been super unhelpful during this despite me reaching out. It would be amazing if you would let your patients know to look for a bill in their email from Famed when they leave the appointment via email. Simple solution.
(Vertaald door Google) Geachte mevrouw Nguyen, onze kliniekmanager Yamuna Martens heeft geprobeerd u telefonisch te bereiken om uw ervaring in onze kliniek te bespreken, zonder succes. Zou je contact met haar willen opnemen via yamuna.martens@lassus.nl of 020-4221912. Dank je (Origineel) Dear Ms. Nguyen, our clinic manager Yamuna Martens tried to reach you by phone to discuss your experience at our clinic without any luck. Could you kindly get in touch with her via yamuna.martens@lassus.nl or 020-4221912. Thank you
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Cherida, graag komen wij met u in contact om te praten over uw ervaring in onze praktijk. Aan de hand van uw beoordeling kunnen wij opmaken dat u niet naar tevredenheid bij ons cliënt bent. Alleen met uw feedback kunnen wij onze zorg optimaliseren en u een passende oplossing bieden. Wilt u dan ook contact opnemen met onze praktijk manager Yamuna Martens via 020-4204367 of info@tandartsplantagemiddenlaan.nl. Alvast vriendelijk dank voor uw moeite.
Awful, awful, awful. Horrible experience. Not willing to help even if the fault is at their end. Front desk are amazing in doing a TERRIBLE job! (Vertaald door Google) Verschrikkelijk, verschrikkelijk, verschrikkelijk. Vreselijke ervaring. Niet bereid om te helpen, zelfs als de fout aan hun kant ligt. Receptie is geweldig in het doen van verschrikkelijk werk!
Dear Dayuhan, we would like to discuss your review and find a solution together to your problems. Unfortunately we cannot find you in our system under Dayhan Sa Europa, therefore we kindly ask you to contact our clinic manager Yamuna Martens via 020-4204367. We are more than willing to help you everyway we can. (Vertaald door Google) Beste Dayuhan, we willen graag uw review bespreken en samen een oplossing zoeken voor uw problemen. Helaas kunnen wij u niet vinden in ons systeem onder Dayhan Sa Europa, daarom verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met onze kliniekmanager Yamuna Martens via 020-4204367. We zijn meer dan bereid om u te helpen waar we kunnen.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Fijne tandarts positief personeel
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste en meest plezierige tandartspraktijk waar ik tot nu toe geweest ben.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Wants to drill 4 holes in your mouth... then get a second opinion, apparently its food coloring... Also they want it easy for them, drill existing fillings instead of repairing and fixing them. They are clearly running after easy money and do not hesitate to put the health of your teeth at risk for it. (Vertaald door Google) Wil 4 gaten in je mond boren... vraag dan een second opinion, blijkbaar is het kleurstof voor levensmiddelen... Ook willen ze het hen makkelijk maken, bestaande vullingen doorboren in plaats van repareren en fixeren. Ze zijn duidelijk op zoek naar gemakkelijk geld en aarzelen niet om de gezondheid van uw tanden ervoor in gevaar te brengen.
Dear Mr. Bédu, we are sorry that you feel this way about your treatment at our clinic. As discussed, we asked you to schedule an appointment with your dentist free of charge so she can explain again why she came to the conclusion we need to address your cavities. This invitation is still valid, so you can contact us at any time via 020-4204367 at your earliest convenience. (Vertaald door Google) Geachte heer Bédu, het spijt ons dat u zo denkt over uw behandeling in onze kliniek. Zoals besproken hebben we u gevraagd om kosteloos een afspraak in te plannen met uw tandarts, zodat zij nogmaals kan uitleggen waarom zij tot de conclusie is gekomen dat wij uw gaatjes moeten gaan behandelen. Deze uitnodiging is nog steeds geldig, dus u kunt op elk gewenst moment contact met ons opnemen via 020-4204367.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
They saw me urgently on a weekend - total lifesavers! Good care and they fixed me up when I was having a very painful problem. (Vertaald door Google) Ze zagen me dringend in een weekend - totale redders in nood! Goede zorg en ze hebben me opgelapt toen ik een heel pijnlijk probleem had.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste heer Geerts, omdat u alleen een beoordeling heeft afgegeven zonder feedback, komen wij graag met u in contact om te horen wat we kunnen verbeteren aan onze zorg en service. Wilt u daarom contact opnemen met onze praktijk manager via 020-4204367. Alleen met uw feedback kunnen wij onze interne processen toetsen en verbeteren. Alvast vriendelijk dank.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Professionele tandartspraktijk, vriendelijke service, mooie locatie, prettige medewerkers; zeer tevreden!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Helaas dat ik geen 0 kan geven, eentje is te veel. Ik ben voor eerste keer ergens in nov 2018 in deze praktijk geweest. Tot nu toe heb ik nog geen beugel gekregen(8 maanden). Voor elk ding je moet naar een van hun locaties, voor foto's een locatie, voor tand trekken een andere locatie, voor mondhygiënist, voor bespreken met orthodontist, echt voor alles wordt je doorgestuurd naar verschillende locaties. Als je vraagt van je orthodontist dat hoe ga je dat doen, hoe gaat de behandeling door, hij antwoord je vraag niet en zegt gewoon ja wij weten wat wij moeten doen. Ja tuurlijk, maar wij moeten ook toch weten. zij maken foto's met iPhone en camera en dan maken volgende afspraak over een maand. Als je vraagt of jullie hebben al foto's gemaakt, zij zeggen ja wij hebben nog paar foto's nodig om je profiel af te maken. Jullie kunnen alle foto's in een keer maken, maar hoeft niet in drie keer.wat belachelijk. Ik heb al behandeling gehad bij verschillende tandartsen in verschillende landen maar die heb ik nooit gezien in mijn leven. Wat een verassing!
Beste heer Mousavi, graag komen wij met u in contact om te praten over uw ervaringen in onze praktijk. Zoals u e.e.a. in deze beoordeling schetst, komt dit niet overeen met de afspraken die u heeft gehad. Voor specialistische behandelingen zoals orthodontie of het (moeizaam) trekken van verstandskiezen, kan het inderdaad voorkomen dat u naar een andere locatie wordt door verwezen. Voor algemene tandheelkunde en mondhygiëne kunt u altijd terecht in dezelfde praktijk. U kunt contact opnemen met onze praktijk manager voor meer informatie omtrent uw behandeling via 020-4204367.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste heer Alcock, omdat u alleen een beoordeling heeft afgegeven zonder feedback, komen wij graag met u in contact om te praten over uw ervaringen in onze praktijk. Aan uw beoordeling is af te lezen dat er veel ruimte is voor verbetering en wij horen graag van u hoe wat wij daarin voor u kunnen betekenen. Wilt u daarom contact opnemen met onze praktijk manager Eddy Trugillano via info@tandartsplantagemiddenlaan.nl. Alvast vriendelijk dank.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Ik vind het echt ronduit bizar dat je een afspraak maakt voor de mondhygienist en de tandarts. Om later te horen ALS JE IN DE STOEL LIGT dat de tandarts geen tijd meer heeft voor je. Alsof we zomaar nog even een dag vrij kunnen nemen. Dit betekent dus dat de tandarts als een vliegende keep constant zo snel mogelijk, zoveel mogelijk clienten tegelijk helpt. Ze moeten dus haasten om de volgende te helpen Dit is toch een medische praktijk? Commerciele fabriek, betalen en je mond (open) houden. Het personeel is verder ontzettend vriendelijk, behulpzaam en goed. Maar dat systeem kan écht niet.
Beste heer Koote, graag bieden wij langs deze weg onze excuses aan voor het feit dat de tandarts bij uw combinatieafspraak geen tijd had om controle te doen. Uw tijd is waardevol, echter kan het soms voorkomen dat wegens onvoorziene omstandigheden zoals een spoedafspraak dingen anders lopen. Wij hopen dan ook dat wij alsnog op uw begrip kunnen rekenen en doen ons uiterste best om te voorkomen dat dit in de toekomst niet meer gebeurt. Mocht u persoonlijk contact met ons willen opnemen om te praten over uw ervaring, verzoeken wij u vriendelijk om contact op te nemen met onze praktijk via 020 420 4367.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Dear Mrs. Caradonna, thank you for your review. We would like to get in touch with you to talk about your experience. From your 2* review, we can see that there is quite a lot we can improve. Please contact our Clinic Manager Eddy Trugillano via info@tandartsplantagemiddenlaan.nl (Vertaald door Google) Geachte mevrouw Caradonna, bedankt voor uw beoordeling. Wij komen graag met je in contact om over je ervaring te praten. Uit uw 2* beoordeling kunnen we opmaken dat we nog veel kunnen verbeteren. Neem dan contact op met onze Clinic Manager Eddy Trugillano via info@tandartsplantagemiddenlaan.nl
Deze Google-recensie is zonder tekst
Friendly and professional staff, fairly priced, nice setting. (Vertaald door Google) Vriendelijk en professioneel personeel, redelijk geprijsd, mooie omgeving.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Hele goede praktijk. Men is uitermate vriendelijk en bekwaam. Door de moderne apparatuur wordt er ook zeer effectief gewerkt
Deze Google-recensie is zonder tekst
Simply great and amazing employees 😉 (Vertaald door Google) Gewoon geweldige en geweldige medewerkers 😉
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Uitstekende service, professioneel en helder advies
Alhoewel ik pas bij een paar tandartspraktijken in Amsterdam ben geweest, is deze tandarts in Amsterdam voor mij de beste! Er werken erg vriendelijke medewerkers, ze communiceren duidelijk tijdens de controles en behandelingen en de service over het algemeen is ook gewoon top! Mocht je een goede tandarts in Amsterdam zoeken, dan adviseer ik je om hier een afspraak te maken!!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
(Vertaald door Google) Het personeel is zeer aangenaam en professioneel. De praktijk is goed ingericht voor verschillende behandelingen. Helemaal aanbevolen (Origineel) The staff is very pleasant and professional. The practice is well equipped for different treatments. Totally recommended
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Schone, hygiënische praktijk met kundig en vriendelijk personeel. Voor zover een tandartsenpraktijk gezellig kan zijn bevindt de praktijk zich op een gezellig stukje Amsterdam, in de Plantagebuurt bij de Hortus.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Prettige entree met professionele dienstverlenende houding. Tandarts en assistent ook professioneel. Geen angst gevoeld terwijl ik dat meestal wel heb. Adviserend en niet beoordelend met heldere informatie waaronder inzichtelijke foto’s van eigen gebit en moderne apparatuur.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Top praktijk! Vooral tandarts Jordie Bouweriks hij is echt een topper! Voor als u mooie tandjes wilt en een leuke tandarts ga zeker bij hem 👍🏻👍🏻
Dank voor de leuke aanbeveling van tandarts Jordie, Montana. We zijn ook heel blij met hem :-)
Ik heb niets te klagen over deze praktijk, dicht bij huis en de afspraken zijn altijd keurig op tijd, dus niet uren in de wachtkamer doorbrengen.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
(Vertaald door Google) Het personeel was erg vriendelijk en informatief. Ze zorgden ervoor dat ik me welkom en op mijn gemak voelde. (Origineel) The staff were very friendly and informative. They made me welcome and at ease.
Fijne, deskundige praktijk. Aardige mensen.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Well done Marjolein and co! (Vertaald door Google) Goed gedaan Marjolein en co!
Always as pleasant as can be (considering). Highly recommend! (Vertaald door Google) Altijd zo aangenaam als maar kan (gezien). Zeer aan te bevelen!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Friendly, helpful, professional. (Vertaald door Google) Vriendelijk, behulpzaam, professioneel.
Thank you, Mikael! (Vertaald door Google) Dankjewel, Mikael!
Hele goede tandartsenpraktijk. Volgens mij zelfs de beste❤️
Hartelijk dank voor de aanbeveling, Piet!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Hartelijk dank, Annika
The staff at this practice was welcoming and professional. They answered all my questions and explained the process in detail. The practice is well equipped to follow a variety of treatments. I am very happy to find them and can recommend them. (Vertaald door Google) De medewerkers van deze praktijk waren gastvrij en professioneel. Ze beantwoordden al mijn vragen en legden het proces in detail uit. De praktijk is goed ingericht om diverse behandelingen te kunnen volgen. Ik ben erg blij om ze te vinden en kan ze aanbevelen.
Dear Rebeca, thank you for your kind recommendation for our clinic and practicioners. This is very much appreciated by us and we are happy to learn all your questions are answered properly and the process was explained in detail. With kind regards, Team Tandartspraktijk Plantage Middenlaan. (Vertaald door Google) Beste Rebeca, bedankt voor je vriendelijke aanbeveling voor onze kliniek en beoefenaars. Dit wordt door ons zeer op prijs gesteld en we zijn blij om te horen dat al uw vragen goed worden beantwoord en het proces tot in detail is uitgelegd. Met vriendelijke groet, Team Tandartspraktijk Plantage Middenlaan.
Fijne spoed tandarts. Ik kon hier bijna direct terecht. De behandeling werd van te voren uitgelegd en ik heb geen last meer. Bedankt!
Beste Silvie, bedankt voor je positieve beoordeling!
Modere tandartspraktijk in Amsterdam Oost, vriendelijke medewerkers.
Hartelijk dank, Robin!
Deze Google-recensie is zonder tekst
(Vertaald door Google) Dank je, Lea (Origineel) Thank you, Leah
Dokter Martin is een goeie tandarts.
Beste Nielis, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling van tandarts Martin.