Tandartsen aan de Herengracht

Tandartsen aan de Herengracht
Herengracht 318, 1016CE Amsterdam
Neemt patiënten aan
Tandarts
10.0
Google
3.2
Zorgkaart
1.3
rating
Spoed
rating
Spoed 24/7 365
rating
Nascholing
rating
Certificaat
rating
ster
Over
Openingstijden

Openingstijden

  • arrow maandag
    9:00 - 20:00
  • arrow dinsdag
    8:00 - 19:00
  • arrow woensdag
    8:00 - 17:00
  • arrow donderdag
    8:00 - 17:00
  • arrow vrijdag
    8:00 - 17:00

Als u een afspraak maakt met een van de ervaren en betrokken specialisten van Tandartsen aan de Herengracht kiest u voor hoogwaardige tandheelkunde. Van controles tot implantologie, van mondhygiëne tot cosmetische ingrepen: het ingespeelde team van Tandartsen aan de Herengracht biedt vrijwel alle diensten op het gebied van tandheelkunde. U kunt rekenen op persoonlijke zorg in een plezierige en ontspannen omgeving. Wij nemen nieuwe patienten aan!

https://www.tadh.nl
ster
Informatie

Specialisaties

  • Algemene tandheelkunde
  • Tandvlees behandeling
  • Wortelkanaal behandeling
  • Kroon- en brugwerk
  • Mondhygiëne
  • Implantaten
  • Protheses-kunstgebit
  • Angst behandeling
  • Facings
  • Tanden bleken
  • Kindertandheelkunde
  • Cosmetische tandheelkunde
  • Kaakgewrichtsklachten / gnathologie
  • Kleine kaakchirurgische ingrepen

Team

tandarts
0.0
Allian Balentina
Mondhygiënist
tandarts
0.0
Guido van West
Tandarts
BIG nummer: 19024859502
tandarts
0.0
Iris Wernert
Tandarts
BIG nummer: 79058918802
tandarts
0.0
Jeffrey Wiessenhaan
Mondhygiënist
tandarts
0.0
Maartje Kersten
Tandarts
BIG nummer: 19059274002
tandarts
0.0
R. Doornewaard
Tandarts
BIG nummer: 09910589302
tandarts
0.0
S.A. Lefeber
Mondhygiënist
tandarts
0.0
Sarah
Mondhygiënist
tandarts
10.0
Yolande Frowein
Mondhygiënist

Faciliteiten

  • Mondhygiënist(e) aanwezig
  • Vroege afspraak mogelijk
  • Avond behandeling mogelijk
  • Afspraken in weekend mogelijk
  • Spoed
  • Parkeergelegenheid (Betaald)
10.0
1 waarderingen
3.2
20 waarderingen
1.3
2 waarderingen
waardering icon
Henning Rüder 20 Apr 2021 - 21:33 Yolande Frowein (Mondhygiënist)
Top mondhygiëniste. Vriendelijk, professioneel, vakkundig, attent, sympathiek.
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
Andrey Bessarabenko 02 Feb 2022 - 13:12

(Vertaald door Google) Terwijl ik sinds het najaar van 2014 geniet van de diensten van tandarts Seb en mondhygiënist Yolande, bracht de pandemie enkele twijfelachtige veiligheids- en hygiëneprotocollen aan het licht die in de praktijk werden gevolgd. Gebleken is dat een teamlid dat niest en hoest, terwijl hij op het werk aanwezig is, dat een deel van het personeel het niet dragen van de gezichtsmaskers, dat het niet aandringen dat de bezoekers gezichtsmaskers dragen, daar normale dingen zijn. Dit te horen van een zorgverlener, terwijl het aantal COVID-19-infecties met de dag toeneemt, is angstaanjagend. Ik heb mijn langdurige relatie met deze praktijk beëindigd, omdat ik het niet eens ben met het bovenstaande. (Origineel) While I have been enjoying the services delivered by the dentist Seb and the mouth hygienist Yolande since Autumn 2014, the pandemic revealed some questionable safety and hygiene protocols followed at the practice. It has turned out that a team member sneezing and coughing, while being present at work, that some personnel not wearing the face masks, that not insisting that the visitors wear face masks - are normal things there. To hear this from a healthcare provider, when the COVID-19 infection numbers are increasing day by day, is terrifying. I have ended my long lasting relationship with this practice, as I do not agree with the above.

Jelle de Groot 25 Okt 2021 - 20:42

Hele fijne tandartspraktijk! Erg groot en alles onder één dak. De receptioniste en assistenten zijn zeer vriendelijk en je kan er mee lachen. Daarnaast zijn ze ook professioneel en goed in hun vak. Ik voelde er niks van toen de assistent verdoving bij mij toediende. Ik ben anders gewend! De tandarts zelf is kort en bondig, maar heeft verstand over wat hij doet. Mijn verstandskies was er binnen 3 minuten uit. Goede uitleg gekregen over de nazorg en ze belde mij zelfs achteraf nog voor het sturen van een receptje.

Puck 01 Okt 2021 - 15:50

Slechte tandartspraktijk, specifiek Guido van West. Deze tandarts wil geen periodieke controle doen zonder 3 rontgenfoto's te maken (waar ze uiteraard extra kosten voor rekenen) en rekent een complexe kiesktrekking + extra verdovingskosten voor een simpele ongecompliceerde verstandskies waar verdoving al inclusief in de prijs zit. Al met al heel erg ontevreden, prijs/kwaliteit verhouding slecht en slechte expertise.

Anna Kolesnikova 21 Jun 2021 - 17:00

(Vertaald door Google) Een onaangename ervaring gehad bij deze tandartspraktijk. Het spul is onzorgvuldig en slordig! Ik bloedde na een kleine check-up van elk tandje/tandvlees dat Dr.Guido aanraakte, dat is me nog nooit overkomen. 5 mensen van de spullen die zomaar willekeurig voorbij kwamen tijdens mijn controle, het voelde meer als op het treinstation dan in de kliniek. Midden in het gesprek dat Dr.Guido net is weggegaan, zat ik alleen zonder te beseffen dat de controle voorbij was. Ten slotte brachten ze me op de factuur extra in rekening voor de service waar ik niet om had gevraagd. Toen ik terugkwam om het te verduidelijken, gaven ze het geld terug, maar waren erg genoten en onbeschoft. Vermijd daarheen te gaan! (Origineel) Had an unpleasant experience at this dental clinic. The stuff is careless and sloppy! I was bleeding after a small check-up on each teeth/gum Dr.Guido touched, that never happened to me before. 5 people from the stuff just randomly passed by during my checkup, it felt more like being at the train station than at the clinic. In the middle of the conversation Dr.Guido just left, I was sitting alone with no idea that the checkup was over. Lastly in the invoice they charged me extra for the service I didn’t ask for. When I came back to clarify it they returned the money back, but were very enjoyed and rude. Avoid going there!

Pav 28 Mrt 2021 - 12:01

(Vertaald door Google) Eerlijk gezegd zou ik deze praktijk aan niemand aanbevelen. Te veel in rekening gebracht voor slechte service en enige mate van roekeloosheid. Ging in de laatste week van december om tanden te laten reinigen. Het personeel droeg geen maskers en de klanten die binnenkwamen droegen geen maskers. Alleen de mondhygiënist zette een masker op net toen ik de kamer binnenkwam. Toen ik het personeel van de receptie probeerde te vragen naar het ontbreken van het dragen van een masker, antwoordde ze "Ik wil dit niet met je bespreken!" grof. Bedenk eens hoe onzorgvuldig ze kunnen zijn met andere hygiënepraktijken als ze een pandemie niet serieus nemen. En zonder mij van tevoren te informeren dat fluoridebehandeling extra kost, hebben ze het gewoon op mijn tanden gedaan, waardoor mijn tanden 3 dagen lang vettig bleven. En toen ik de factuur zag die een paar dagen later per e-mail binnenkwam, zag ik de extra kosten waar ik voorafgaand aan de behandeling niet naar was gevraagd. (Origineel) I would not recommend this practice to anyone, honestly. Overcharged for poor service and some degree of recklessness. Went in the last week of December to get teeth cleaned. The staff were not wearing masks and the customers coming in were not wearing masks. Only the hygienist put on a mask just as I was entering the room. When I tried to ask the reception staff about the lack of mask-wearing, she replied "I don't want to discuss this with you!" rudely. Just think about how careless they might be with other hygiene practices if they don't take a pandemic seriously. Plus without informing me in advance that fluoride treatment costs extra, they just put it on my teeth which left my teeth greasy for 3 days. And when I saw the invoice that came by email a few days later, I saw the extra charge that I was not asked about prior to the treatment.

Cathy Coetzee 07 Nov 2020 - 16:34

(Vertaald door Google) Ook al ben ik verhuisd, toch reis ik liever naar hen toe, omdat ik er volledig vertrouwen in heb. Mooie, vriendelijke receptioniste en personeel. (Origineel) Even though I've moved, I still rather travel to them as I have complete trust in them. Lovely, friendly receptionist and staff.

Laura Groen 20 Okt 2020 - 10:22

In de zomer was een stukje tand afgebroken en kon direct terug bij een van de tandartsen. Het was zo gepiept en toen ik vroeg of er gelijk een reguliere controle achteraan kon was dat geen probleem. Verder raad ik ook echt Sarah Lefeber aan als mondhygieniste. Ze is 100 keer zo goed als waar ik vandaan kwam.

Mark Law 06 Sep 2020 - 19:44

(Vertaald door Google) Ik ben zo ontevreden over mijn ervaring bij TADH. Ik ben ongeveer 4 jaar klant bij TADH en ben altijd heel blij geweest met mijn tandarts daar. Helaas is ze vertrokken en is ze verhuisd naar Haarlem naar een andere praktijk. Ik ging iets meer dan een maand geleden voor een behandeling omdat ik voelde dat ik een kapotte kroon had. Ik geloof dat de eigenaar van de praktijk mijn tandarts was tijdens dit bezoek. Ik had een heel slechte ervaring met hem. Hij heeft zichzelf niet aan mij voorgesteld en dat vind ik vreemd als je als patiënt voor het eerst je tandarts ontmoet. Hij stelde vast dat de kroon inderdaad was afgebroken. Ik heb deze kroon ongeveer 4 jaar eerder laten leveren door dezelfde tandartspraktijk, het is de soort die ze ter plaatse maken, het duurt ongeveer 20 minuten. Ik had een vervanging nodig en hij deed opnieuw hetzelfde type. Hij gaf me geen informatie over opties / voordelen / nadelen van verschillende mogelijkheden. Ik ben eraan gewend te worden geraadpleegd en betrokken bij dit soort besluitvorming, maar inmiddels zorgde zijn zeer bruuske manier ervoor dat ik niet helder dacht en me defensief voelde en het gewoon eens was met wat hij zei. Hij leek geïrriteerd dat ik op een gegeven moment moest slikken, wat hem onderbrak. Een andere keer moest ik bijna overgeven en moest ik letterlijk droog kokhalzen van de druk van de assistent die in mijn mond duwde. Dit is in mijn 50+ jaar nog nooit eerder bij een tandarts gebeurd. Hij was totaal onsympathiek, en nogmaals, hij leek geïrriteerd door mij dat ik bijna moest overgeven en zijn procedure onderbrak. Ik klaagde na de behandeling per e-mail en het antwoord was: “Elke tandarts werkt op zijn eigen manier. We kunnen je de volgende keer bij iemand anders boeken. " Nou dat gaat niet gebeuren. Ik vind deze reactie eigenlijk best onbeleefd. Als u een tandartservaring wilt waar ze helemaal niets om uw comfort lijken te geven, dan is dit de plek voor u! Ik ben geen diva die de wereld verwacht, maar ik verwacht wel normale beleefdheid en vriendelijkheid. Bij deze tandartspraktijk betaalt u de dag na de behandeling. Toen ik thuiskwam, opende ik de factuur die ze me hadden gemaild en zag ik dat er meer röntgenfoto's in rekening waren gebracht dan ze hadden uitgevoerd. Ik heb hierop per e-mail gewezen. Ze waren het ermee eens en nu, meer dan een maand later, hebben ze me nog steeds geen restitutie gegeven voor het teveel betaalde bedrag. Ze brachten me ook in rekening voor een algemene controle die hij zou hebben uitgevoerd tijdens de procedure voor het vervangen van de kroon. Ik vroeg om terugbetaling omdat mij niet was gevraagd of ik wilde dat dit werd gedaan. Tegen die tijd in de procedure wist ik dat ik deze praktijk zou verlaten en niet zou hebben ingestemd met de algemene controle. Ik geloof niet dat hij dit heeft uitgevoerd. Ik schreef me een week later in bij een nieuwe tandarts, omdat ik het niet leuk vind om zonder tandarts te zijn. Ik ontmoette haar en ze deed een algemene controle tijdens mijn intakeafspraak. Ze vond een kapotte vulling waar eten in bleef steken. Als de tandarts van TADH echt een goede controle had gedaan, had hij dit gevonden, maar dat deed hij niet . Ik laat niet vaak beoordelingen achter als ik niet tevreden ben. Soms gebeuren er problemen, dat is oké. Wat voor mij belangrijk is, is dat die problemen redelijk goed worden aangepakt en dat TADH niet eens heeft geprobeerd mijn probleem aan te pakken. Ik vind het verbazingwekkend dat ze meer dan een maand later nog steeds niet hebben terugbetaald wat ze me te veel hebben aangerekend. (Origineel) I am so unhappy with my experience at TADH. I have been a client of TADH for about 4 years and always been very happy with my dentist there. Unfortunately she left and has moved to Haarlem to another practice. I went for a treatment just over one month ago as I could feel I had a chipped crown. I believe that the owner of the practice was my dentist on this visit. I had a very poor experience with him. He did not introduce himself to me and I find that strange when you are a patient meeting your dentist for the first time. He established that the crown was indeed chipped. I had this crown provided by this same dental practice about 4 years before, it is the kind that they make on the premises, it takes about 20 minutes. I needed a replacement and he did the same type again. He gave me no info of options / benefits / detriments of different possibilities. I am used to being consulted and included in this type of decision making but by now his very brusque manner had me not thinking clearly and feeling defensive and just agreeing to whatever he said. He seemed annoyed that I needed to swallow at one point which interrupted what he was doing. At another time I almost vomited and was literally dry retching from the pressure of the assistant pushing down in my mouth. This has never, in my 50+ years happened at a dentist before. He was totally unsympathetic, and again, seemed annoyed with me that I was almost throwing up and interrupting his procedure. I complained by email after the treatment and the response was that: “Every dentist works their own way. We can book you with someone else next time.” Well that is not going to happen. I find this response quite rude actually. If you want a dentist experience where they seem to not care at all about your comfort then this is the place for you! I’m not some diva expecting the world, but I do expect normal politeness and friendliness. With this dental practice, you pay on the day after the treatment. When I got home I opened the invoice that they had emailed me and noticed that I had been charged for more x-rays than they carried out. I pointed this out by email. They agreed and now, more than a month later they have still not given me a refund for the over-charged amount. They also charged me for a general check-up that he allegedly carried out during the crown replacement procedure. I asked to be refunded for this as I had not been asked if I wanted this to be done. By this time in the procedure I knew I was leaving this practice and would not have agreed to the general check-up. I don’t believe he carried this out. I registered with a new dentist a week later as I don’t like the be without a dentist. I met her and she did a general check-up during my intake appointment She found a broken filling that food was getting stuck in. If the dentist at TADH had actually done a proper check-up he would have found this but he didn’t. I don’t often leave reviews if I am unhappy. Problems happen sometimes, that’s ok. What is important to me is that those problems are dealt with reasonably well and TADH have not even attempted to address my problem. I find it astonishing that over a month later they have still not refunded what they overcharged me.

María Rubio-Quintanilla Simón 12 Jun 2020 - 16:17

(Vertaald door Google) gisteren kwam ik binnen met mijn pistool ontstoken, ik woon niet in nederland dus ik dacht dat dit een probleem gaat worden .. maar ze hebben het geweldig gedaan! ik ging zonder afspraak en een van de tandartsen (dat was in haar vrije tijd!) keek naar mijn mond en binnen 5 minuten wisten we het probleem en de behandeling, ze legde me alles op een super leuke manier uit! daarna deden ze geweldig werk met mijn tand, ze brachten de nodige tijd door (zelfs met iemand met paniek zoals ik!). Ik raad deze tandarts ook echt aan voor de prijzen die ze hebben is niet te duur, ze doen heel goed werk met een heel leuk team! bedankt! 👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼 (Origineel) yesterday i came in with my gun inflamed, im not resident in the netherlands so i supposed that this will be a problem.. but they did it amazing! i went with no appoinent and one of the dentist (that was in her free time!) take a look at my mouth and in 5min we knew the problem and the treatment, she explained me everything in a super nice way! then they did very awesome work with my tooth, they spend the time necessary (even with a person with panic like me!). i really recommend this dentist also for the prices that they have is not overpriced, they do very nice work with a very nice team! thanks! 👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼

Diana Cuculescu 01 Jul 2019 - 09:55

(Vertaald door Google) 3 van de 4 kronen die door de tandarts zijn aangebracht, zijn gevallen. 1 binnen minder dan 1 jaar en 2 in minder dan 2 jaar. Nieuw geïnstalleerde kroon geeft nog steeds gevoeligheid en pijn. Zeer ontevreden over de geleverde productkwaliteit en -service. (Origineel) 3 of the 4 crowns that have been installed to me by the dentist have fallen. 1 within less than 1 year and 2 in less than 2 years. Newly installed crown is still giving sensitivity and pain. Extremely unhappy about the provided product quality and service.

J Tempel 19 Jun 2019 - 07:57

Deze Google-recensie is zonder tekst

Simon Wilson 30 Apr 2019 - 17:02

(Vertaald door Google) Geen expatvriendelijke praktijk. NIET AANBEVELEN REGISTREREN. Deze tandarts stuurt uw gemiste afspraak snel naar een incassobureau. Een incassobureau met een beleid dat u alleen informeert via uw postadres, niet via e-mail. Met elke brief die een grote extra kosten en een slechte credit rating tegen uw naam. Een die je waarschijnlijk nog niet kende voordat je een nieuwe afspraak wilde maken ... 😲 Als u veel reist met werk, gebruik deze dan niet. Als u veel verhuist door de woonsituatie in Ams, dient u deze niet te gebruiken. Als u een tandarts wilt die samenwerkt met andere 21e-eeuwse bedrijven die e-mail gebruiken als een vorm van communicatie, gebruik deze dan niet. Gewoon om te verduidelijken. Mijn probleem hier is de sinistere manier waarop mijn schuld bij de tandarts is gestegen. Het gebruiken van tactieken die voor mij bedoeld waren om er bijna niet achter te komen, om op te komen. Een telefoontje van de tandarts of zelfs de Incasso zou het opgelost hebben ... sorry dat ik verhuisde en jullie niet op de hoogte bracht. Ik vergat... Mijn schuld ging van € 90 naar € 139 in 3 letters. Natuurlijk zag ik dit in een aflevering van Seinfeld ... (Origineel) Not an Expat friendly Practice. DO NOT RECOMMEND REGISTERING. This dentist quickly sends your missed appointment charges to a debt collector. A debt collector who has a Policy of only informing you through your postal address not through email. With each letter being a big extra charge and a bad credit rating against your name. One you probably didn’t know you had until you try to make a new appointment..😲 If you travel a lot with work do not use these. If you move apartments a lot due to the housing situation in Ams, Do not use these. If you want a dentist that works with other 21st century companies that use email as a form of communication, do not use these. Just to clarify. My problem here is the sinister way my debt rose with the dentist. Using tactics that were intended for me to almost not find out about it, in order for it to rise. A call from the dentist or even the Incasso would’ve sorted it...sorry I moved house and didn’t inform you guys. I forgot... My debt went from €90 to €139 in 3 letters. Sure i saw this on an episode of Seinfeld..🤔

Tim Thuijs 07 Mrt 2019 - 19:11

Deze Google-recensie is zonder tekst

M Ta 18 Feb 2019 - 21:07

Deze Google-recensie is zonder tekst

Frank Tjepkema 12 Feb 2019 - 14:02

Prima in orde.

L. Lewis-Smith 16 Jul 2018 - 12:00

(Vertaald door Google) Kwam binnen voor een ontstoken tandvlees en ernstige verstandskiespijn. Werd aanbevolen door een vriend en zou het zeker aanbevelen aan anderen voor de prijs, vaardigheid en service. Seb en zijn collega's keken één keer en besloten de tand te trekken, ze kalmeerden me en 20 minuten later werd ik netjes dichtgenaaid en met een ijspak op pad gestuurd. De hechtingen werden een week later zonder problemen en minimale pijn verwijderd. Bedankt allemaal, goed gedaan! (Origineel) Came in for an inflammed gum and serious wisdom tooth pain. Was recommended by a friend and would definitely recommend to others for the price, skill and service. Seb and his collegues took one look and decided to extract the tooth, they calmed me down and 20 mins later I was stitched up neatly and sent on my way with an ice pack. The stitches were removed one week later with no problems and minimal pain. Thanks all, great job!

Marijn van Dijk 21 Sep 2017 - 19:28

Dit is een goede en fijne praktijk waar ik al jaren patiënt ben. Deskundige tandartsen en mondhygiënisten. Goede uitleg van de behandeling, werken accuraat en kundig. Ik ga hier niet meer weg.

Rene Schaap 01 Sep 2017 - 13:20

Ik heb vandaag mijn dwarsliggende verstandskies op 53 jarige leeftijd laten trekken. Dit durfde de kaakchirurg 15 jaar geleden niet. Guido is kort en bondig en zegt hoe het zit. Verdoving en eruit halen zonder enig probleem en zonder enige pijn. Verwacht geen poespas, maar gewoon de juiste behandeling. Hij heeft er al genoeg tanden getrokken dus zeer deskundig. Prijs kwaliteit is gewoon 5 sterren. Onder 300 euro wel meteen cash betalen bij behandelingen, maar je pijn is ook zo goed als meteen weg bij een goede oplossing.

Gerard Schut 14 Aug 2017 - 20:04

Het volgende wil ik even kwijt over en tandarts Guido van west.Als je om een schouder klopje of een leuk gezellig gesprekje zit te wachten moet je niet bij Guido van west zijn,maar zit je op een zeer kundige tandarts te wachten,een man die zijn vak verstaat moet je bij hem zijn,in mijn geval 23 tanden / kiezen getrokken,en nog geen twee minuten napijn gehad,ook ervaar ik tot heden een goede uitleg van wat er verder moet gebeuren,van mij een dikke acht.

Familie Pouw 25 Apr 2017 - 12:20

Super fijne tandartspraktijk. Alles onder één dak en de mensen die er werken zijn super vriendelijk. Leonie is een ontzettende vriendelijke en vooral capabele tandarts voor de kinderen en Guido is een meester in extracties en het zetten van implantaten. Hij is niet per sé een zachte heelmeester, maar je weet wat ze daarvan zeggen! :-) Ik kan deze praktijk bij iedereen aanbevelen!