Dental Clinics Amsterdam Reguliersgracht

Reguliersgracht 142
1017LZ
Amsterdam

Neemt patiënten aan

Waarderingen
tandarts Spoed
tandarts Spoed 24/7
tandarts Nascholing
tandarts Certificaat

Openingstijden

  • maandag
    8:00 - 16:45
  • dinsdag
    8:00 - 16:45
  • woensdag
    8:00 - 16:45
  • donderdag
    8:00 - 16:45
  • vrijdag
    8:00 - 16:45
  • zaterdag
    9:00 - 17:00
 
Onze ultra moderne en gezellige tandartsenpraktijk Dental Clinics met zeven behandelkamers is gevestigd in een schitterend grachtenpand in hartje Amsterdam. De praktijk is al meer dan 30 jaar een toonaangevend establishment op tandheelkundig gebied. Wij bieden tandheelkundige zorg voor jong en oud.

Persoonlijke aandacht

Persoonlijke aandacht en zorg staan centraal naast state of the art kennis en kunde volgens de allerlaatste ontwikkelingen in tandheelkunde. Er wordt gebruik gemaakt van de nieuwste technieken en materialen. Tandarts Drs. Martin de Wilde (Afgestudeerd aan de Rijksuniversiteit Groningen 2003) is gespecialiseerd in o.a. de orale implantologie. Tandarts Drs. Annelies van Vught (ACTA Amsterdam 2002) is zeer bekwaam in de esthetische tandheelkunde. Tandarts Drs. Wietske van der Hoorn (Afgestudeerd aan de Faculteit der Medisch wetenschappen, Universiteit van Groningen 2008).

Preventieve behandelingen

De periodieke controles worden vaak gecombineerd met preventieve behandelingen zoals tandsteen verwijdering en het sealen van elementen bij kinderen en jeugdigen. Wij adviseren u om kinderen al vanaf 2 jaar mee te nemen naar de praktijk. Mw. Zorah van der Wiel is als kindertandverzorger gespecialiseerd in de begeleiding van kinderen, de ontwikkeling en behandeling van het kindergebit.

Problemen met tandvlees

Binnen de tandartspraktijk is er een mondhygiëneteam werkzaam. De (paro)preventieassistentes richten zich op preventieve behandeling om tandvleesproblemen te voorkomen. In het geval van tandvleesproblemen wordt u behandeld door onze mondhygiënistes Elena Uradrianu en Lisa van de Ploeg.

Specialisaties

  • Algemene tandheelkunde
  • Tandvlees behandeling
  • Wortelkanaal behandeling
  • Kroon- en brugwerk
  • Mondhygiëne
  • Implantaten
  • Protheses-kunstgebit
  • Angst behandeling
  • Tanden bleken
  • Orthodontie
  • Kindertandheelkunde
  • Cosmetische tandheelkunde
  • Kaakgewrichtsklachten / gnathologie
  • Kleine kaakchirurgische ingrepen
  • Gehandicapte patiënten
  • Snurk specialist

Faciliteiten

  • Mondhygiënist(e) aanwezig
  • Vroege afspraak mogelijk
  • Afspraken in weekend mogelijk
  • Cone beam CT-scan (3D) aanwezig
  • Spoed

Wat vinden de patiënten

3.1

27 waarderingen
Onlangs een bezoek aan de tandartspraktijk gebracht?

Deel nu uw ervaring met andere patiënten

Schrijf je waardering
Sam de Jong 15/07/2021 - 11:11

arthur tittoto vassimon 15/06/2021 - 11:28

The dentist was very good, but I regret the lack of communication when a procedure is done without prior information about the costs. I ended up paying for things that I didn’t need to do NOR asked for it. I would not trust this place for a bigger treatment as I fell like a money-cow. Very disappointed.

Reactie van/namens: Dental Clinics Amsterdam Reguliersgracht

Hello Arthur, Thank you for your feedback. We're glad you think your dentist is good. We're sorry to hear you experienced a lack of communication. We tried to explain the new patient process on the phone as well as in the welcome letter we send after registration. In the letter the cost and what to expect during the intake appointment is explained. If a new patient comes in without the necessary information (such as X-rays) from a previous dentist, we are required to make new ones and add them to the patient file before we can start the actual treatment. We understand it might feel like you received things you didn't need or asked for, but this way we can guarantee a safe and high quality treatment. We hope we can gain your trust again when it comes to other treatments in our clinics. Your dentist will be happy to answer any questions you might have. When a bigger treatment is needed and costs more than € 150, we give patients a quotation so you know which costs to expect. Kind regards, The Dental Clinics team

LetsBeFlashy 17/05/2021 - 00:31

Kwam laatst langs voor een afspraak, en was verbaasd toen er op eens zorgeloze racisme voorbij kwam in het gesprek tussen de tandarts en tandartsassistente. Over hoe de tandartsenschool in Amsterdam door de assistente niet de voorkeur had gekregen, omdat het daar "zo zwart" was. Mijn wenkbrauwen gingen ver omhoog, terwijl ik mijn mond open hield, maar dat merkte ze niet. Misschien had ik direct weg moeten lopen. In ieder geval hebben ze mijn operatie goed gedaan... Edit - Reactie: Ik waardeer de bereidheid om actie the nemen, maar tegelijkertijd begrijp ik ook dat het ingang zetten van dit proces heel serieuze consequenties kan hebben voor de mensen waarover dit gaat, en ik ben zelf niet bereid om de persoon te zijn die beslist om iemand (bijvoorbeeld) zijn carrière weg te nemen. Voor mij was de overweging om dit te schrijven, vooral dat ik zelf voelde dat ik zat met die ervaring, en dat ik me realiseerde dat het niet aan mij was om me slecht te voelen - dat ik toch iets moest doen met de ervaring. Het klopt niet, maar het is wel een moment, in tijd, in iemands leven - en ik laat liever de maatschappij over de lange termijn oordelen, in plaats van dat ik zelf de rechter speel, op de basis van dat ene moment.

Reactie van/namens: Dental Clinics Amsterdam Reguliersgracht

Hallo, Wat vervelend om dit te horen en we begrijpen dat u geschrokken bent hiervan. Dit is absoluut niet waar we voor staan als praktijk. Uiteraard gaan we dit verder uitzoeken. Daarom zou onze praktijkmanager dit graag persoonlijk met u willen bespreken. Zou u telefonisch contact met ons willen opnemen en vragen naar onze praktijkmanager? Alvast bedankt voor uw medewerking. Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics

kadire bkaalie 15/05/2021 - 15:39

vandaag 14.05.2021 ben naar de dental clincs reguliresgrachte gegaan omdat mijn kies was gebroeken ik heb all een week geliden gebelt en om help gevraagde omdat een vullingen was gbroeken die ik all eerdre op de Clincs heb laten vulligien .er is druk en geen plek tot 02.06.2021 vandaag dus is de heel kies links boven voor is gebroken ik ben naar de Clincs gegaan om help te vragen.ben wegstuurd door de respcoinste mw.velenmire.en zoo bedrigte me om politie te gaan bellen als ik de Clincs niet te gaan verllaten.terwijl dat ik met een gbroeken kies in mijn hand staan bij de baliie.en hoofd pijn heb ik heb PTSS klachten.dit is schaandalige hoe om gaan met pasinten en met mensen met psychse klachten en tanden klachten ik ben sinds 2009 inschrijven ik en mijn twee kindren en mijn partnre bij die Clincs er wordte allen maar erger.bij deze dental Clincs. bij voorbaat aandachte voor de pianten😡😡😡

LetsBeFlashy 29/04/2021 - 11:51

Kwam laatst langs voor een afspraak, en was verbaasd toen er op eens zorgeloze racisme voorbij kwam in het gesprek tussen de tandarts en tandartsassistente. Over hoe de tandartsenschool in Amsterdam door de assistente niet de voorkeur had gekregen, omdat het daar "zo zwart" was. Mijn wenkbrauwen gingen ver omhoog, terwijl ik mijn mond open hield, maar dat merkte ze niet. Misschien had ik direct weg moeten lopen. In ieder geval hebben ze mijn operatie goed gedaan...

Reactie van/namens: Dental Clinics Amsterdam Reguliersgracht

Hallo, Wat vervelend om dit te horen en we begrijpen dat u geschrokken bent hiervan. Dit is absoluut niet waar we voor staan als praktijk. Uiteraard gaan we dit verder uitzoeken. Daarom zou onze praktijkmanager dit graag persoonlijk met u willen bespreken. Zou u telefonisch contact met ons willen opnemen en vragen naar onze praktijkmanager? Alvast bedankt voor uw medewerking. Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics

Erik Krop 06/02/2021 - 03:41

Ik ben zeer tevreden en ga al jaren naar deze clinic. Verdoving pijnloos gezet en totaal pijnloze behandeling. De vriendelijke mevrouw die de reparatie en vullingen deed doet het zeer vakkundig en op een prettige relaxte manier. Ik ga niet graag maar heb zeker geen angst meer om te gaan.

Reactie van/namens: Dental Clinics Amsterdam Reguliersgracht

Hallo Erik, We begrijpen dat een bezoekje aan de tandarts niet ieders favoriete bezigheid is, maar we zijn blij om te horen dat je het bij ons in ieder geval als prettig ervaart. Bedankt voor het delen van je ervaringen! Met vriendelijke groet, het team van Dental Clinics

0 0 16/11/2020 - 17:26

Goede tandartsen.

Reactie van/namens: Dental Clinics Amsterdam Reguliersgracht

Bedankt!

Christopher Brown 16/08/2020 - 18:08

Surprised to see low reviews. I have only good things to say about this clinic.

Reactie van/namens: Dental Clinics Amsterdam Reguliersgracht

Thank you! We appreciate your comment😁

Niels van Deuren 08/06/2020 - 22:30

I went to the reception to ask a question, but the person there asked me to write my question by email because she was too busy she said; i send an email, and 2 weeks later a reminder. Never an answer received. Perhaps the dentist is very good; but the customer service that i received isn't.

Reactie van/namens: Dental Clinics Amsterdam Reguliersgracht

Hello Niels, we're sorry to hear you're disappointed with our customer service. Because of the coronavirus measures we ask to contact us by phone or e-mail instead of coming to the reception. The space in the clinic is narrow so it's difficult to maintain the 1.5 m distance if patients come up to the reception.  We always answer e-mails as quickly as possible and tried to find your e-mail as well as your reminder, but couldn't find it. Are you registered with us with the same name as in the review?  Could you give us a call so we can sort it out and answer your question? Kind regards, the Dental Clinics team

Max Newman 13/12/2019 - 12:41

The reception service can be rather single minded when in conversation and comes across as rude and commanding.

Reactie van/namens: Dental Clinics Amsterdam Reguliersgracht

Hi Max, thank you for your feedback. We are sorry to hear we gave you this impression. We will discuss your feedback with our team so we can learn and improve.

palli gudmundsson 10/12/2019 - 04:07

Ze denken dat ik 1 cash koe ben. Ik heb de Hoogste verzekering HEEL SLECHT WERK . Als je van 1 tortute chamber houd.GEEN FOTOS GEMAAKT, Ze wachte niet eens tot de verdoving goed was en begon al te boren. NOG NOOIED ZO VEEL PIJN GEHAD EN DE MEEST SLECHTE ERVARING OOIET, en netjes betalen. Nu moet ik 2 keer betalen om het goed te laten doen. Ik kom hier nooiet meer. Ik kwam binnen voor me voor tand, heb 2 andere fullingen ook laten doen. Na 1 maand nog steeds last van de voortand vulling. En de 2 andere fulingen, het gaatje is niet goed uitgeboord. Ze ging gewoon RUSHE op me tanden. Geld in haar zak en nog een trauma voor mij. Ik heb ze gezecht ik wil de beste dokter ze gaven me de zlechtste. Niet aan te raden echt niet doen, HET GAAT BIJ DEZE PRACTIJK ALEEN OM GELD, NIET HET WELZIJN VAN DE PATIENT.

Reactie van/namens: Dental Clinics Amsterdam Reguliersgracht

We vinden het belangrijk om klachten in goed overleg en naar tevredenheid op te lossen. Inmiddels is er telefonisch contact geweest om de klacht te bespreken en naar een oplossing te zoeken.

Monkstar Meth 19/11/2019 - 18:22

Uiterst inconsequent. Elke keer een andere tandarts en of MH. Vaak worden afspraken verzet. De laatste keer was verzet zonder contact met mij. Ik heb een uur in de wachtkamer gezeten voor niks. Uiterst nors en onbeleefd te woord gestaan ook.

Maria Eirini Koureli 14/10/2019 - 14:13

Reactie van/namens: Dental Clinics Amsterdam Reguliersgracht

Bedankt voor je beoordeling. Mocht je ergens niet geheel tevreden over zijn, dan kun je altijd contact met ons opnemen om dit te bespreken zodat we naar een oplossing kunnen zoeken. Van feedback leren we graag.

Nasos Karas 10/09/2019 - 18:36

Reactie van/namens: Dental Clinics Amsterdam Reguliersgracht

Bedankt voor je beoordeling!

Charlotte de Boer 08/09/2019 - 22:22

Reactie van/namens: Dental Clinics Amsterdam Reguliersgracht

Bedankt voor je beoordeling!

Christiaan 17/05/2019 - 14:22

It is possible to love your dentist! These ladies are 'll about care and concern. Went in fearing pain and torture after some bad experiences and I left after replacing a filking with a smile on my face and a big relief. They were patient and very pleasant. Also the hygienist was very good!

Reactie van/namens: Dental Clinics Amsterdam Reguliersgracht

Thank you for sharing your experiences! We appreciate you taking time to write some feedback. Now it's us with a big smile on our face.😁

Joshua Reimer 17/04/2019 - 17:51

Famed aside, I have been going here for five years now without a single complaint. They have great opening hours, their administration is on point and my dentist is extremely skilled and very friendly.

Reactie van/namens: Dental Clinics Amsterdam Reguliersgracht

Thank you for your positive feedback😁

David Sheikh 28/03/2019 - 17:51

I had a problem but nice lady called me and she apologized. Problem solved top.

Theo van Tijn 13/03/2019 - 10:32

Had three great experiences with two different dentists over the last three years and everything went well, fast and friendly. Very professional and cheerful, a great combination and would definitely recommend! Edit: The next moring; ate and slept well, zero pain!

Reactie van/namens: Dental Clinics Amsterdam Reguliersgracht

Thank you for the positive review. Glad to hear you had good experiences with our clinic😁

cristian giuliani 26/12/2018 - 18:12

Reactie van/namens: Dental Clinics Amsterdam Reguliersgracht

Hi Christian, we are sorry to hear you had a negative experience with our clinic. We are always open to feedback, so we can learn and improve our service. We will get in touch with you to discuss your review.

Vic 29/10/2018 - 13:29

Na overstap van Omnivor zeer slechte ervaringen met dit bedrijf. Onmogelijk om financien op te vragen, om nog maar niet te spreken over de kunde van de artsen (ver beneden peil). Misschien was ik verwend door Omnivor, maar er zijn zeker betere tandartspraktijken dan Dental Clinics Amsterdam.

Reactie van/namens: Dental Clinics Amsterdam Reguliersgracht

We zijn er met het hele team verantwoordelijk voor om jouw bezoek aan onze praktijk zo prettig mogelijk te laten verlopen. Jammer om te horen dat dit niet het geval is geweest. We kunnen aan de hand van je gegevens helaas niet achterhalen wat er precies is voorgevallen, maar nemen je opmerkingen zeer serieus en kijken graag samen met je naar een oplossing.

Alex Mironov 01/07/2018 - 14:09

Jafeth Schweigman 23/05/2018 - 14:06

Goede tandarts voor mij en mijn zoon en ze hebben fijne receptionisten die ons altijd samen inplannen.

Jackie Paulsen 30/12/2017 - 14:08

Luna el Grandissimo 12/12/2017 - 20:51

Met de overstap zijn de uitloop tijden nog meer achteruit gegaan. Afspraken worden verkeerd ingepland en anders vlak van te voren aangepast. Vaak aan de balie gestaan op afgesproken tijd om te horen te krijgen dat mijn afspraak er niet in staat. Als de afspraak wel door ging waren de uitloop tijden ALTIJD tussen de 30 en 60 minuten. Laatste druppel was toen afspraak er weer eens uitgehaald was en een uur kon wachten toen mijn spalkje voor de derde keer verkeerd vastgezet was. Hier kom ik niet terug.

Reactie van/namens: Dental Clinics Amsterdam Reguliersgracht

Beste Hans, we nemen je opmerkingen serieus en zien het als een mogelijkheid om onze dienstverlening te verbeteren. Wachten is nooit leuk en al helemaal niet als het zo lang is. We streven er altijd naar zo goed mogelijk op tijd te werken. Maar soms komen er onverwachte zaken waar we van te voren geen rekening mee kunnen houden, waardoor we noodgedwongen moeten afwijken van de afgesproken tijd. Aan de hand van jouw gegevens kunnen wij je helaas niet direct terugvinden in ons systeem en willen je daarom vragen contact met ons op te nemen zodat de praktijk dit met je kan bespreken.

Yolanda van hooff 13/09/2017 - 16:36

Behdad Rahnamai 05/01/2017 - 19:37

Slechte service wanneer het afkomt op betalingen. Ze besteden alles uit aan famed: een incasso bureau die alleen per post werkt en de helft van de nota's niet verstuurt dan wel niet aankomt. Je krijgt opeens via de post 50 euro boven op je rekening omdat je 'te laat bent'. Ook weigeren ze om emails te sturen want dat gaat kennelijk niet zo makkelijk