Dental Clinics Amsterdam Reguliersgracht

Reguliersgracht 142, 1017LZ Amsterdam
Neemt patiënten aan
Spoed
Spoed 24/7 365
Nascholing
Certificaat
Over
Openingstijden
-
maandag
8:00 - 16:45 -
dinsdag
8:00 - 16:45 -
woensdag
8:00 - 16:45 -
donderdag
8:00 - 16:45 -
vrijdag
8:00 - 16:45 -
zaterdag
9:00 - 17:00
Onze ultra moderne en gezellige tandartsenpraktijk Dental Clinics met zeven behandelkamers is gevestigd in een schitterend grachtenpand in hartje Amsterdam. De praktijk is al meer dan 30 jaar een toonaangevend establishment op tandheelkundig gebied. Wij bieden tandheelkundige zorg voor jong en oud.
Persoonlijke aandacht
Persoonlijke aandacht en zorg staan centraal naast state of the art kennis en kunde volgens de allerlaatste ontwikkelingen in tandheelkunde. Er wordt gebruik gemaakt van de nieuwste technieken en materialen. Tandarts Drs. Martin de Wilde (Afgestudeerd aan de Rijksuniversiteit Groningen 2003) is gespecialiseerd in o.a. de orale implantologie. Tandarts Drs. Annelies van Vught (ACTA Amsterdam 2002) is zeer bekwaam in de esthetische tandheelkunde. Tandarts Drs. Wietske van der Hoorn (Afgestudeerd aan de Faculteit der Medisch wetenschappen, Universiteit van Groningen 2008).
Preventieve behandelingen
De periodieke controles worden vaak gecombineerd met preventieve behandelingen zoals tandsteen verwijdering en het sealen van elementen bij kinderen en jeugdigen. Wij adviseren u om kinderen al vanaf 2 jaar mee te nemen naar de praktijk. Mw. Zorah van der Wiel is als kindertandverzorger gespecialiseerd in de begeleiding van kinderen, de ontwikkeling en behandeling van het kindergebit.
Problemen met tandvlees
Binnen de tandartspraktijk is er een mondhygiëneteam werkzaam. De (paro)preventieassistentes richten zich op preventieve behandeling om tandvleesproblemen te voorkomen. In het geval van tandvleesproblemen wordt u behandeld door onze mondhygiënistes Elena Uradrianu en Lisa van de Ploeg.
Informatie

Specialisaties
- Algemene tandheelkunde
- Tandvlees behandeling
- Wortelkanaal behandeling
- Kroon- en brugwerk
- Mondhygiëne
- Implantaten
- Protheses-kunstgebit
- Angst behandeling
- Facings
- Tanden bleken
- Orthodontie
- Kindertandheelkunde
- Cosmetische tandheelkunde
- Kaakgewrichtsklachten / gnathologie
- Kleine kaakchirurgische ingrepen
- Gehandicapte patiënten

Team
Erik van Leeuwen
Tandarts
BIG nummer: 09022430002
Juliette Dietvorst
Tandarts
BIG nummer: 59047126202
Leslie Elenbaas
Tandarts
BIG nummer: 89924949002
Olga Tryfonos
Parodontoloog
BIG nummer: 19920524102
Reinout Schippers
Tandarts
BIG nummer: 19917147202
Rutger Oomen
Tandarts
BIG nummer: 69928338402
Elena Urdarianu
Mondhygiënist
Evelien Schaddenhorst
Mondhygiënist
João Speijer
Mondhygiënist
BIG nummer: 49927379879
Roline van den Bosch
Mondhygiënist
Sanaa Bouchahrouf
Mondhygiënist
Fatma Riaz
Paro-preventieassistent
Simone van Cooten
Paro-preventieassistent
Marit Mulder
Preventieassistent
Claudia Nyinah
Tandarts
BIG nummer: 19930119602
Paolo Schettini
Tandarts
BIG nummer: 79922473202
Mohammad Hassan
Implantoloog
BIG nummer: 79917058602

Faciliteiten
- Mondhygiënist(e) aanwezig
- Vroege afspraak mogelijk
- Afspraken in weekend mogelijk
- Parkeergelegenheid (Betaald)
- Cone beam CT-scan (3D) aanwezig
- Spoed
Paginering
Elena is an excellent, friendly and highly competent dental hygienist!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
(Vertaald door Google) Het was de beste ervaring met een mondhygiënist die ik ooit heb gehad. Super lief en professioneel (Origineel) It was the best experience with hygienist I’ve ever had. Super gentle and professional 🥰
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt! Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Gewoon een goede praktijk en goede tandartsen.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt! Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt! Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Prima tandartsen!
Bedankt, Ger! We zijn blij dat u tevreden bent over onze tandartsen. Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
fijne mondhygienste elana en de tandarts Juliette
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Ben tevreden! 👍🏻
Geweldige tandarts! De enige die ik vertrouw.
(Vertaald door Google) Ik heb er een paar gehad. (Origineel) I've had a few.
Fijne tandarts!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
(Vertaald door Google) Schone omgeving en vriendelijk personeel. Ben hier al jaren, nooit een klacht. (Origineel) Clean environment and friendly staff. Been here for years, never a complaint.
(Vertaald door Google) Hallo Marco, Heel erg bedankt! Vriendelijke groeten, Het team van Tandklinieken (Origineel) Hello Marco, Thank you so much! Kind regards, The Dental Clinics team
Dental Clinics is TOP !!! Vriendelijk en deskundig !!!
Hallo Nicolaas, Dat is helemaal top om te horen😁. Bedankt! Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics
Door deze tandarts genaamd Claudia ben ik voor het eerst alleen naar de praktijk gegaan. Ik ben tot huilens toe zo bang geweest voor de tandarts dat mijn gebit zo slecht is om dat ik niet ging. Mijn vorige tandarts was goed maar ik kreeg steeds een ander en die zei stel he niet aan. Mijn tanden braken af, maar Claudia stelde mij zo op mijn gemak en de praktijk assistenten denken heel erg net je mee. Er bestaat geen betere praktijk voor mij.
Beste Irmgard, We zijn heel blij dat je op je gemak bent bij Claudia. Bedankt voor het delen van je ervaringen. Dat waarderen we enorm. Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics
Ik kijk doorgaans niet bepaald uit naar een bezoek aan de mondhygienist, maar Joao van Dental Clinics Amsterdam weet mijn gebit perfect schoon te maken met minimale pijn. Ik vind dat heel wat. En vijf sterren waard.
Beste Klaartje, Bedankt voor de vijf sterren! We zijn blij dat je door João de bezoeken in ieder geval een stuk prettiger ervaart. Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
(Vertaald door Google) Hallo Zijjan, Bedankt voor uw feedback en uw geduld in afwachting van onze reactie. We stellen uw mening op prijs, zodat we ervan kunnen leren. Het is nooit onze bedoeling geweest om patiënten meer zorg te geven dan ze nodig hebben en het spijt ons te horen dat u de indruk heeft gekregen dat onze kliniek is veranderd. Wij hebben telefonisch contact met u gehad om de klacht te bespreken en uit te leggen waarom de extra behandeling is gegeven. Wij hebben ervoor gekozen om de kosten van de extra behandeling te crediteren. De mondhygiënist legt tijdens de afspraak meestal altijd uit of er extra behandeling nodig is. Onze excuses als dit niet goed is uitgelegd en we zullen ervoor zorgen dat de stappen van de behandeling in de toekomst beter worden uitgelegd. Als u nog vragen heeft, helpt onze manager u graag verder. Met vriendelijke groeten, Het team van Tandklinieken (Origineel) Hello Zijjan, Thank you for your feedback and your patience awaiting our response. We value your opinion so we can learn from it. It has never been our intention to give patients more care than they need and we regret to hear you got the impression that our clinic has changed. We have been in touch with you over the phone to discuss the complaint and explain why the extra treatment was given. We have chosen to credit the cost of the extra treatment. The dental hygienist usually always explains if extra treatment is needed during the appointment. We apologize if this wasn't explained properly and we will make sure to explain the steps of the treatment better in the future. If you have any further questions, our manager will be happy to help. Kind regards, The Dental Clinics team
Deze Google-recensie is zonder tekst
Dankjewel Carla! Met vriendelijke groet, het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt! Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics
Een goede groepspraktijk waar ze tijd en zorg nemen voor uw gebit. Het personeel is vriendelijk en zeer behulpzaam.
Hallo Robert, Bedankt voor uw mooie woorden! Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt! Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt! Dat vinden we fijn om te lezen. Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt, Isabel! Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt voor het delen van je ervaring met onze praktijk! Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt, Ruud! Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt! Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics
Goed!
Beste Rutger, bedankt voor je vijf sterren! Met vriendelijke groet, het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt voor de vijf sterren Roberto! Met vriendelijke groet, het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Erdogan, bedankt voor de vijf sterren! Met vriendelijke groet, het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Tamara, bedankt voor de vijf sterren! Met vriendelijke groet, het team van Dental Clinics
Goed praktijk, aardige behulpzame mensen
Beste M. Khalifa, bedankt voor de goede beoordeling. Fijn dat u onze collega's aardig en behulpzaam vindt! Met vriendelijke groet, het team van Dental Clinics
(Vertaald door Google) Ik heb ongeveer 2 jaar dezelfde tandarts gehad waar ik tevreden over was. De laatste keer dat ik er was, had ik een consult van 5 minuten voor een invisalign, waarbij de tandarts me een flyer in het Nederlands overhandigde en niets uitlegde over het proces. Hiervoor werd ik aangeklaagd zonder daarover geïnformeerd te zijn. Daarnaast rekende de (nieuwe) tandarts me extra aan voor het scheren van een klein stukje van mijn voortanden in 5 seconden. Nu weet ik waar mensen over klagen in deze beoordelingen. Ik ga op zoek naar een andere tandarts. (Origineel) For about 2 years, I had the same dentist who I was satisfied with. Last time I visited, I had a 5 minute consultation for an invisalign, in which the dentist handed me a flyer in Dutch and did not explain anything about the process. For this, I was charged without being informed about that. Beside that, the (new) dentist charged me extra for taking 5 seconds to shave a tiny little part of my front teeth. Now I know what people are complaining about in these reviews. I will look for another dentist.
(Vertaald door Google) Hallo Nicole, Het spijt ons te horen dat u een negatieve ervaring heeft gehad met onze kliniek. Wij streven naar persoonlijke aandacht en duidelijke informatie en onze excuses dat u dat niet heeft ervaren. Onze officemanager heeft per e-mail contact met u opgenomen met excuses en een oplossing. Met vriendelijke groeten, Het team van Tandklinieken (Origineel) Hello Nicole, We're sorry to hear you had a negative experience with our clinic. We strive for personal attention and clear information and apologize you didn't experience that. Our officemanager has contacted you by email with apologies and a solution. Kind regards, The Dental Clinics team
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Sam, Wat jammer dat je niet tevreden bent over onze praktijk. Op basis van de naam bij de review kunnen we je niet vinden in ons patiëntensysteem. Kun je telefonisch contact met ons opnemen en aangeven waar de klacht over gaat? Dan proberen we deze graag samen op te lossen. Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics
(Vertaald door Google) De tandarts was erg goed, maar ik betreur het gebrek aan communicatie wanneer een procedure wordt uitgevoerd zonder voorafgaande informatie over de kosten. Ik heb uiteindelijk betaald voor dingen die ik niet hoefde te doen, NOCH erom vroeg. Ik zou deze plek niet vertrouwen voor een grotere behandeling, want ik viel als een geldkoe. Erg teleurgesteld. (Origineel) The dentist was very good, but I regret the lack of communication when a procedure is done without prior information about the costs. I ended up paying for things that I didn’t need to do NOR asked for it. I would not trust this place for a bigger treatment as I fell like a money-cow. Very disappointed.
(Vertaald door Google) Hallo Arthur, Bedankt voor uw feedback. Fijn dat u uw tandarts goed vindt. Het spijt ons te horen dat u een gebrek aan communicatie heeft ervaren. We hebben geprobeerd het nieuwe patiëntenproces uit te leggen aan de telefoon en in de welkomstbrief die we na registratie sturen. In de brief wordt uitgelegd wat de kosten zijn en wat u kunt verwachten tijdens het intakegesprek. Komt er een nieuwe patiënt binnen zonder de benodigde gegevens (zoals röntgenfoto's) van een eerdere tandarts, dan zijn wij genoodzaakt nieuwe aan te maken en toe te voegen aan het patiëntendossier voordat we met de daadwerkelijke behandeling kunnen beginnen. We begrijpen dat het misschien voelt alsof je dingen hebt gekregen die je niet nodig hebt of waar je niet om hebt gevraagd, maar op deze manier kunnen we een veilige en hoogwaardige behandeling garanderen. We hopen dat we uw vertrouwen weer kunnen winnen als het gaat om andere behandelingen in onze klinieken. Uw tandarts beantwoordt graag al uw vragen. Wanneer een grotere behandeling nodig is en meer dan € 150 kost, geven we patiënten een offerte zodat u weet welke kosten u kunt verwachten. Vriendelijke groeten, Het team van Tandklinieken (Origineel) Hello Arthur, Thank you for your feedback. We're glad you think your dentist is good. We're sorry to hear you experienced a lack of communication. We tried to explain the new patient process on the phone as well as in the welcome letter we send after registration. In the letter the cost and what to expect during the intake appointment is explained. If a new patient comes in without the necessary information (such as X-rays) from a previous dentist, we are required to make new ones and add them to the patient file before we can start the actual treatment. We understand it might feel like you received things you didn't need or asked for, but this way we can guarantee a safe and high quality treatment. We hope we can gain your trust again when it comes to other treatments in our clinics. Your dentist will be happy to answer any questions you might have. When a bigger treatment is needed and costs more than € 150, we give patients a quotation so you know which costs to expect. Kind regards, The Dental Clinics team
Kwam laatst langs voor een afspraak, en was verbaasd toen er op eens zorgeloze racisme voorbij kwam in het gesprek tussen de tandarts en tandartsassistente. Over hoe de tandartsenschool in Amsterdam door de assistente niet de voorkeur had gekregen, omdat het daar "zo zwart" was. Mijn wenkbrauwen gingen ver omhoog, terwijl ik mijn mond open hield, maar dat merkte ze niet. Misschien had ik direct weg moeten lopen. In ieder geval hebben ze mijn operatie goed gedaan... Edit - Reactie: Ik waardeer de bereidheid om actie the nemen, maar tegelijkertijd begrijp ik ook dat het ingang zetten van dit proces heel serieuze consequenties kan hebben voor de mensen waarover dit gaat, en ik ben zelf niet bereid om de persoon te zijn die beslist om iemand (bijvoorbeeld) zijn carrière weg te nemen. Voor mij was de overweging om dit te schrijven, vooral dat ik zelf voelde dat ik zat met die ervaring, en dat ik me realiseerde dat het niet aan mij was om me slecht te voelen - dat ik toch iets moest doen met de ervaring. Het klopt niet, maar het is wel een moment, in tijd, in iemands leven - en ik laat liever de maatschappij over de lange termijn oordelen, in plaats van dat ik zelf de rechter speel, op de basis van dat ene moment.
Hallo, Wat vervelend om dit te horen en we begrijpen dat u geschrokken bent hiervan. Dit is absoluut niet waar we voor staan als praktijk. Uiteraard gaan we dit verder uitzoeken. Daarom zou onze praktijkmanager dit graag persoonlijk met u willen bespreken. Zou u telefonisch contact met ons willen opnemen en vragen naar onze praktijkmanager? Alvast bedankt voor uw medewerking. Edit - Reactie: Hallo, bedankt voor uw reactie. We respecteren dit uiteraard, maar willen u in ieder geval laten weten dat als er een moment is dat u het alsnog zou willen bespreken met ons, hier zeker ruimte voor is. Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics
vandaag 14.05.2021 ben naar de dental clincs reguliresgrachte gegaan omdat mijn kies was gebroeken ik heb all een week geliden gebelt en om help gevraagde omdat een vullingen was gbroeken die ik all eerdre op de Clincs heb laten vulligien .er is druk en geen plek tot 02.06.2021 vandaag dus is de heel kies links boven voor is gebroken ik ben naar de Clincs gegaan om help te vragen.ben wegstuurd door de respcoinste mw.velenmire.en zoo bedrigte me om politie te gaan bellen als ik de Clincs niet te gaan verllaten.terwijl dat ik met een gbroeken kies in mijn hand staan bij de baliie.en hoofd pijn heb ik heb PTSS klachten.dit is schaandalige hoe om gaan met pasinten en met mensen met psychse klachten en tanden klachten ik ben sinds 2009 inschrijven ik en mijn twee kindren en mijn partnre bij die Clincs er wordte allen maar erger.bij deze dental Clincs. bij voorbaat aandachte voor de pianten😡😡😡
Beste meneer, We vinden het jammer dat u deze beoordeling heeft geschreven. We hebben sinds uw inschrijving in de praktijk u en uw familie van de beste zorg voorzien en altijd geprobeerd met u mee te denken. We hebben uiteraard ook begrip voor uw situatie. Afgelopen maandag heeft onze praktijkmanager met u gebeld om de klacht te bespreken en u nogmaals uit te leggen waarom u vrijdag niet meteen voor spoed kon worden ingepland. We hadden namelijk geen plek meer, maar hebben u toen wel op de spoedlijst gezet en verteld dat wij u zouden bellen als er al eerder dan 2 juni een plek vrij zou komen. In de meeste gevallen lukt dat ook. We proberen iedereen altijd zo snel mogelijk te helpen, maar maken daarbij wel een inschatting van de ernst van de klachten. Soms komt het dan voor dat iemand iets langer moet wachten. Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics
Ik ben zeer tevreden en ga al jaren naar deze clinic. Verdoving pijnloos gezet en totaal pijnloze behandeling. De vriendelijke mevrouw die de reparatie en vullingen deed doet het zeer vakkundig en op een prettige relaxte manier. Ik ga niet graag maar heb zeker geen angst meer om te gaan.
Hallo Erik, We begrijpen dat een bezoekje aan de tandarts niet ieders favoriete bezigheid is, maar we zijn blij om te horen dat je het bij ons in ieder geval als prettig ervaart. Bedankt voor het delen van je ervaringen! Met vriendelijke groet, het team van Dental Clinics
Goede tandartsen.
Bedankt!
(Vertaald door Google) Verbaasd om lage beoordelingen te zien. Ik heb alleen maar goede dingen te zeggen over deze kliniek. (Origineel) Surprised to see low reviews. I have only good things to say about this clinic.
(Vertaald door Google) Dank u! We stellen je reactie op prijs😁 (Origineel) Thank you! We appreciate your comment😁
(Vertaald door Google) De receptiedienst kan nogal eenduidig zijn tijdens een gesprek en komt onbeschoft en commandant over. (Origineel) The reception service can be rather single minded when in conversation and comes across as rude and commanding.
(Vertaald door Google) Hallo Max, bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen dat we u deze indruk hebben gegeven. We zullen uw feedback met ons team bespreken zodat we kunnen leren en verbeteren. (Origineel) Hi Max, thank you for your feedback. We are sorry to hear we gave you this impression. We will discuss your feedback with our team so we can learn and improve.
Ze denken dat ik 1 cash koe ben. Ik heb de Hoogste verzekering HEEL SLECHT WERK . Als je van 1 tortute chamber houd.GEEN FOTOS GEMAAKT, Ze wachte niet eens tot de verdoving goed was en begon al te boren. NOG NOOIED ZO VEEL PIJN GEHAD EN DE MEEST SLECHTE ERVARING OOIET, en netjes betalen. Nu moet ik 2 keer betalen om het goed te laten doen. Ik kom hier nooiet meer. Ik kwam binnen voor me voor tand, heb 2 andere fullingen ook laten doen. Na 1 maand nog steeds last van de voortand vulling. En de 2 andere fulingen, het gaatje is niet goed uitgeboord. Ze ging gewoon RUSHE op me tanden. Geld in haar zak en nog een trauma voor mij. Ik heb ze gezecht ik wil de beste dokter ze gaven me de zlechtste. Niet aan te raden echt niet doen, HET GAAT BIJ DEZE PRACTIJK ALEEN OM GELD, NIET HET WELZIJN VAN DE PATIENT.
We vinden het belangrijk om klachten in goed overleg en naar tevredenheid op te lossen. Inmiddels is er telefonisch contact geweest om de klacht te bespreken en naar een oplossing te zoeken.
Uiterst inconsequent. Elke keer een andere tandarts en of MH. Vaak worden afspraken verzet. De laatste keer was verzet zonder contact met mij. Ik heb een uur in de wachtkamer gezeten voor niks. Uiterst nors en onbeleefd te woord gestaan ook.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt voor je beoordeling. Mocht je ergens niet geheel tevreden over zijn, dan kun je altijd contact met ons opnemen om dit te bespreken zodat we naar een oplossing kunnen zoeken. Van feedback leren we graag.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt voor je beoordeling!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt voor je beoordeling!
(Vertaald door Google) Het is mogelijk om van je tandarts te houden! Deze dames zullen zorgen en zorgen. Ging in het vrezen van pijn en marteling na een aantal slechte ervaringen en ik vertrok na het vervangen van een filking met een glimlach op mijn gezicht en een grote opluchting. Ze waren geduldig en zeer aangenaam. Ook was de mondhygiënist erg goed! (Origineel) It is possible to love your dentist! These ladies are 'll about care and concern. Went in fearing pain and torture after some bad experiences and I left after replacing a filking with a smile on my face and a big relief. They were patient and very pleasant. Also the hygienist was very good!
(Vertaald door Google) Bedankt voor het delen van je ervaringen! We stellen het op prijs dat u de tijd neemt om feedback te geven. Nu zijn wij het met een grote glimlach op ons gezicht (Origineel) Thank you for sharing your experiences! We appreciate you taking time to write some feedback. Now it's us with a big smile on our face.😁
(Vertaald door Google) Beroemd ben ik hier nu al vijf jaar zonder een enkele klacht. Ze hebben geweldige openingstijden, hun administratie is goed en mijn tandarts is uiterst bekwaam en erg vriendelijk. (Origineel) Famed aside, I have been going here for five years now without a single complaint. They have great opening hours, their administration is on point and my dentist is extremely skilled and very friendly.
(Vertaald door Google) Bedankt voor uw positieve feedback😁 (Origineel) Thank you for your positive feedback😁
(Vertaald door Google) Ik had een probleem maar de aardige dame belde me en zij verontschuldigde zich. Probleem opgelost bovenaan. (Origineel) I had a problem but nice lady called me and she apologized. Problem solved top.
(Vertaald door Google) Had drie geweldige ervaringen met twee verschillende tandartsen in de afgelopen drie jaar en alles ging goed, snel en vriendelijk. Zeer professioneel en opgewekt, een geweldige combinatie en zou zeker een aanrader zijn! Bewerken: de volgende uitvoering; gegeten en goed geslapen, geen pijn! (Origineel) Had three great experiences with two different dentists over the last three years and everything went well, fast and friendly. Very professional and cheerful, a great combination and would definitely recommend! Edit: The next moring; ate and slept well, zero pain!
(Vertaald door Google) Bedankt voor de positieve beoordeling. Leuk om te horen dat je goede ervaringen hebt met onze clinic😁 (Origineel) Thank you for the positive review. Glad to hear you had good experiences with our clinic😁
Deze Google-recensie is zonder tekst
(Vertaald door Google) Hallo Christian, het spijt ons te horen dat u een negatieve ervaring heeft gehad met onze kliniek. We staan altijd open voor feedback, zodat we kunnen leren en onze service kunnen verbeteren. We nemen contact met je op om je review te bespreken. (Origineel) Hi Christian, we are sorry to hear you had a negative experience with our clinic. We are always open to feedback, so we can learn and improve our service. We will get in touch with you to discuss your review.
Na overstap van Omnivor zeer slechte ervaringen met dit bedrijf. Onmogelijk om financien op te vragen, om nog maar niet te spreken over de kunde van de artsen (ver beneden peil). Misschien was ik verwend door Omnivor, maar er zijn zeker betere tandartspraktijken dan Dental Clinics Amsterdam.
We zijn er met het hele team verantwoordelijk voor om jouw bezoek aan onze praktijk zo prettig mogelijk te laten verlopen. Jammer om te horen dat dit niet het geval is geweest. We kunnen aan de hand van je gegevens helaas niet achterhalen wat er precies is voorgevallen, maar nemen je opmerkingen zeer serieus en kijken graag samen met je naar een oplossing.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Goede tandarts voor mij en mijn zoon en ze hebben fijne receptionisten die ons altijd samen inplannen.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Met de overstap zijn de uitloop tijden nog meer achteruit gegaan. Afspraken worden verkeerd ingepland en anders vlak van te voren aangepast. Vaak aan de balie gestaan op afgesproken tijd om te horen te krijgen dat mijn afspraak er niet in staat. Als de afspraak wel door ging waren de uitloop tijden ALTIJD tussen de 30 en 60 minuten. Laatste druppel was toen afspraak er weer eens uitgehaald was en een uur kon wachten toen mijn spalkje voor de derde keer verkeerd vastgezet was. Hier kom ik niet terug.
Beste Hans, we nemen je opmerkingen serieus en zien het als een mogelijkheid om onze dienstverlening te verbeteren. Wachten is nooit leuk en al helemaal niet als het zo lang is. We streven er altijd naar zo goed mogelijk op tijd te werken. Maar soms komen er onverwachte zaken waar we van te voren geen rekening mee kunnen houden, waardoor we noodgedwongen moeten afwijken van de afgesproken tijd. Aan de hand van jouw gegevens kunnen wij je helaas niet direct terugvinden in ons systeem en willen je daarom vragen contact met ons op te nemen zodat de praktijk dit met je kan bespreken.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Slechte service wanneer het afkomt op betalingen. Ze besteden alles uit aan famed: een incasso bureau die alleen per post werkt en de helft van de nota's niet verstuurt dan wel niet aankomt. Je krijgt opeens via de post 50 euro boven op je rekening omdat je 'te laat bent'. Ook weigeren ze om emails te sturen want dat gaat kennelijk niet zo makkelijk