Binnenkort naar de tandarts? Gebruik de groene button "Vraag een afspraak aan" op de pagina van de tandartspraktijk op deze site waarmee u een afspraak wilt maken. Snel, makkelijk en zonder wachttijd, de tandarts belt u zo snel mogelijk.
januari 2012 | Tandarts.nl
Elsevier heeft zich tenminste goed ingelezen op dit onderwerp. Dit zou als voorbeeld moeten dienen voor de andere media.
Aan de Raad van Bestuur van Zorgverzekeraar CZ t.a.v de voorzitter, de heer W. van der Meeren Postbus 90152 5000 LD Tilburg Enschede, 13 januari 2012 Geachte heer Van der Meeren, Met grote verbazing en ongenoegen hebben wij gisteren om 18.00uur in de uitzending op Radio 1 uw...
Door redacteuren Rinke van den Brink en Hugo van der Parre Minister Schippers houdt vast aan de volledige vergoeding van de tandartsrekeningen voor kinderen en gehandicapten. Alle grote zorgverzekeraars - behalve Menzis - vergoeden sinds 1 januari vaak maar een deel van die rekeningen. Ook de...
"Het vullen van een gaatje of het zetten van een kroon wordt door de invoering van de vrije markt in de mondzorg flink duurder." Dat beweert zorgverzekeraar VGZ dinsdag naar aanleiding van berichtgeving in De Telegraaf. De oude prijzen zijn echter niet goed te vergelijken met de nieuwe, zeggen...
Sinds 1 januari mogen tandartsen zelf hun tarieven bepalen. Het is een proef van de minister van Volksgezondheid om de zorgkosten te drukken: door marktwerking zouden de prijzen moeten dalen. Maar daar is nog geen sprake van. Integendeel: We verzamelden de tarieven van 127 van de meer dan 10-...

EXTRA vragen

Heb je vooraf informatie gekregen over de kosten van de behandeling?
Hoe ben je te woord gestaan door de medewerkers van de praktijk?
Ben je goed geïnformeerd aan het begin van de behandeling?
Werd je geïnformeerd tijdens de behandeling?
Kreeg je advies en instructies na de behandeling?
Hoe is het resultaat na de behandeling?
De praktijk waar ik patiënt ben, kent flexibele openingstijden
De telefonische bereikbaarheid van de praktijk?