Binnenkort naar de tandarts? Gebruik de groene button "Vraag een afspraak aan" op de pagina van de tandartspraktijk op deze site waarmee u een afspraak wilt maken. Snel, makkelijk en zonder wachttijd, de tandarts belt u zo snel mogelijk.
Op ieder willekeurig moment een afspraak aanvragen bij je tandarts | Tandarts.nl

Op Tandarts.nl kun je 24 uur per dag een afspraak aanvragen bij je tandarts. Dat doe je door te klikken op de groene afspraakbutton die we beschikbaar hebben gesteld. De groene button staat op de pagina van de praktijk waar jij een afspraak wilt maken. 

Vanwege de getroffen maatregelen rondom het coronavirus gingen in maart vrijwel alle praktijken vrijwillig op slot voor reguliere mondzorg. Sinds 23 april besloten praktijkhouders de reguliere zorg weer te hervatten, met het treffen van de juiste voorzorgmaatregelen. De voorbereiding op de opening zorgde bij enkele praktijken voor vertraging en een uitgesteld openingsmoment, waardoor voor patiënten een onoverzichtelijke situatie ontstond. 


Achterstand 
Door de tijdelijke sluiting hebben praktijken nu te maken met een achterstand van de patiëntenzorg. Vanzelfsprekend worden eerst de patiënten met pijn of andere klachten ingepland. Elke praktijk kent een eigen aanpak, soms is sprake van een beperkte mogelijkheid tot bellen binnen specifieke tijdsblokken. Dat is precies de reden dat op Tandarts.nl de groene afspraak button beschikbaar is gesteld. Daarmee is het aanvragen van een afspraak heel eenvoudig geworden. 

Geen wachttijd 
Met het aanvragen van een afspraak op Tandarts.nl is het niet nodig om onder werktijd te proberen iemand van de praktijk aan de lijn te krijgen. Nadat jouw aanvraag voor het maken van een afspraak is binnengekomen, belt een medewerker van de praktijk je op. Dat gebeurt op een voor hen geschikt moment, zodat je niet in de wachtstand staat. Eén klik op de afspraakbutton en je bent ontzorgd. Fijn, gemakkelijk en snel.
 

EXTRA vragen

Heb je vooraf informatie gekregen over de kosten van de behandeling?
Hoe ben je te woord gestaan door de medewerkers van de praktijk?
Ben je goed geïnformeerd aan het begin van de behandeling?
Werd je geïnformeerd tijdens de behandeling?
Kreeg je advies en instructies na de behandeling?
Hoe is het resultaat na de behandeling?
De praktijk waar ik patiënt ben, kent flexibele openingstijden
De telefonische bereikbaarheid van de praktijk?