LETOP! DEZE FUNCTIE IS ALLEEN VOOR MEDEWERKERS OF PRAKTIJKEIGENAREN DIE EEN AANPASSING VAN HUN PRAKTIJK GEGEVENS WILLEN MAKEN
Door op de button te drukken wordt een e-mail verzonden naar het bij ons bekende praktijk e-mailadres waarna de praktijk gegevens kunnen worden aanpast in het webformulier. Na uw bevestiging zullen de gegevens op Tandarts.nl en indien de service voor Google, de praktijkwebsite en het AGB-register is afgenomen, worden bijgewerkt.
Tandartspraktijk Bordeaux is een absolute schande voor de zorg. Wat hier gebeurt, heeft niets meer met hulpverlening, zorg of professionaliteit te maken – dit is een organisatie waar respect ver te zoeken is en waar cliënten worden behandeld alsof ze lastposten zijn in plaats van mensen die hulp zoeken.
De praktijkmanager, D. Kamal, heeft mij benaderd met een toon en taalgebruik die ronduit onacceptabel zijn. Denk aan denigrerende bewoordingen, persoonlijke aanvallen, en – ik overdrijf niet – termen als “snotneus” in officiële communicatie. Ja, je leest het goed: dat is het niveau waarop hier wordt gecommuniceerd.
Dat iemand met zo’n houding überhaupt een leidinggevende rol bekleedt binnen een zorginstelling is werkelijk verbijsterend. Dit gedrag is niet alleen onprofessioneel, het is ronduit respectloos en grensoverschrijdend. Het zegt alles over de cultuur binnen deze praktijk. Als dit de standaard is, dan raad ik iedereen ten zeerste af om hier ooit een voet binnen te zetten.
De arrogantie, het gebrek aan zelfreflectie, en de manier waarop men omgaat met kritiek zijn alarmerend. Van patiëntgerichte zorg is hier geen sprake. Je wordt afgesnauwd, genegeerd of simpelweg afgeserveerd als je vragen stelt of ergens kritisch over bent.
Kortom: zoek alsjeblieft een praktijk waar men weet wat empathie, professionaliteit en fatsoen betekenen. Bordeaux hoort daar overduidelijk niet bij.
Vermijd deze plek. Er zijn grenzen aan wat je als patiënt hoeft te tolereren – en hier worden die met vlag en wimpel overschreden.
Deskundigheid
1
Mate van luisteren
1
Algehele ervaring en zorg
1
Hygiene
3
Informatie na behandeling
2
Informatie tijdens behandeling
2
Informatie voor behandeling
2
Klantvriendelijkheid
1
Kosten verwachting?
1
Meebeslissen over behandeling
2
Voldoende tijd voor mij
2
Omgaan met angstige patienten
3
Omgang met kinderen
1
Resultaat behandeling
1
Snelheid afspraak
3
Telefonische bereikbaarheid
1
Tijd en aandacht
2
Vermijden onnodige pijn
1
Vooraf toestemming
3
1.7
Cindy 18 Feb 2025 - 13:28Angelos Skotaridis Tandarts
Altijd zeer vriendelijk. En duidelijk. Neemt de tijd en vraagt altijd hoe je je voelt tijdens een behandeling. Kroon heel erg netjes gedaan! Ik ben blij met Angelos als tandarts :)
Paginering