Oosterheem Dental
Willem Dreeslaan 271, 2729NE Zoetermeer
Neemt patiënten aan
Spoed
Spoed 24/7 365
Nascholing
Certificaat
ISO 9001
Over
Openingstijden
-
maandag
8:30 - 17:00 -
dinsdag
8:30 - 17:00 -
woensdag
9:00 - 17:00 -
donderdag
8:30 - 17:00 -
vrijdag
9:00 - 17:00
Welkom bij tandartspraktijk Oosterheem Dental
Informatie

Specialisaties
- Algemene tandheelkunde
- Tandvlees behandeling
- Wortelkanaal behandeling
- Kroon- en brugwerk
- Mondhygiëne
- Kindertandheelkunde
- Kleine kaakchirurgische ingrepen
- Geriatrische tandheelkunde/ouderen

Team
W.Y. Nazhat
Tandarts
BIG nummer: 79061797802
Masie Zamani
Tandarts
BIG nummer: 19929999702
K.L. NaranjoQuintero
Tandarts
BIG nummer: 69923820902
N. Djouya
Mondhygiënist
H. Nazhat-barzndji
Tandarts
BIG nummer: 39064110502
M.I. Filipova-petrova
Tandarts
BIG nummer: 09912427702
A. Atib
Mondhygiënist
Arzu Celik
Mondhygiënist

Faciliteiten
- Mondhygiënist(e) aanwezig
Deze Google-recensie is zonder tekst
(Vertaald door Google) Niet zo goede service (Origineel) Not so good service 👎🏻
Beste Ibralk, Helaas behoort u weer bij de zoveelste patiënten die een negatieve review schrijven over onze praktijk terwijl u niet bekend bent bij onze kliniek. Dit komt doordat de tandartspraktijk om de hoek bij de tramhalte onder bijna dezelfde benaming en logo handelt. Dit zorgt voor veel verwarring voor de patiënten die een slechte ervaring meegemaakt hebben. Als de patiënten een review willen plaatsen op google komen wij direct als eerste naar voren. Het is erg spijtig dat de patiënten niet controleren of de review onder de juiste praktijk geplaatst wordt. Wij zijn Oosterheem Dental. De praktijk voor wie uw review bedoeld is heet MC Oosterheem en TP Oosterheem, ze zijn namelijk één organisatie. Dit geldt ook voor de andere reviews met 1 ster. Wij willen u vriendelijk vragen om de review bij de juiste praktijk te zetten en deze te verwijderen. Alvast bedankt voor uw medewerking. Met vriendelijk groet, Team Oosterheem Dental Willem Dreeslaan 271 2729 NE Zoetermeer
Gewelidige tandartspraktijk met heel vriendelijk , vakbekwaam en kundig personeel! Deze ervaring heb ik opgedaan omdat ik zelf zo stom ben geweest om een behoorlijke tijd niet naar de tandarts te gaan. Dit kwam omdat ik voorheen bij andere praktijken vervelende ervaringen heb gehad. Uiteindelijk heb je dan natuurlijk jezelf ermee en had ik op gegeven moment heel veel pijn en kon niet anders dan naar een tandarts gaan. Gebeld met Oosterheem Dental en mijn klachten werden direct serieus genomen en ik kon gelijk tussen 2 patiënten door terecht. Ik werd fantastisch geholpen en pijn vrij gemaakt. De tandarts heeft mij duidelijk laten zien wat er allemaal moest gebeuren om al mijn achterstallig onderhoud weer te repareren en samen een behandelplan opgesteld. Inmiddels heb ik alle behandelingen achter de rug en is alles weer netjes. Bedankt Oosterheem Dental voor alle goede zorgen en mij het vertrouwen in een kundige tandarts praktijk weer te herstellen!
Beste meneer van Koert, Wij zijn erg blij met uw beoordeling. Dit geeft ons een positieve energie om nog betere zorg te verlenen. Wij willen u danken voor uw vertrouwen in ons. Met vriendelijke groet, Team Oosterheem Dental
Ik kom al jaren bij Dental Oosterheem. Vakkundige tandartsen en mondhygiënisten. Goeie adviezen omtrent tandzorg denkt altijd met je mee.
Beste Maikel, Bedankt voor de revieuw. Dit stellen wij erg op prijs. Met vriendelijke groeten, Team Oosterheem Dental
Wij komen al jaren met het hele gezin bij Oosterheem Dental. We worden altijd professioneel geholpen. En krijgen goeie advies voor de tandzorg. Mijn verstandelijk gehandicapte zoon wordt ook goed geholpen. Alles wordt op zijn niveau uitgelegd en goed begeleid. Vriendelijke tandartsen,mondhygiënisten en assistenten.
Beste Chandra, Bedankt de voor leuke revieuw en uw vertrouwen in onze praktijk. Dit stellen wij heel erg op prijs. Vriendelijke groeten, Team Oosterheem Dental
In mei gesolliciteerd naar een functie bij Oosterheem Dental. Geen ontvangstbevestiging of reactie ontvangen. Zelf maar 2 keer telefonisch contact gezocht en beide keren werd mij beloofd dat ik teruggebeld zou worden aangezien de praktijkverantwoordelijke niet aanwezig was. Tot op heden... geen reactie! Een nette afhandeling naar mensen die moeite doen om een brief te schrijven naar een functie die jullie uitzetten, is het minste wat je mag verwachten. Als dit de manier van communiceren is dan ben ik blij dat ik hier niet kom te werken! Ik hoop dat de communicatie beter gaat met de patiënten.
Geachte mevrouw Schippers, Naar aanleiding op uw schrijven willen wij reageren. Wij krijgen op onze openstaande vacatures veel telefonische en schriftelijke reacties. Wij praten hier over 950 reacties, dit maakt het voor ons onmogelijk om op elke belangstellende te reageren. Onze excuses voor de teleurstelling. Nogmaals onze excuses. Met vriendelijke groeten, Team Oosterheem Dental
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt voor uw goede review en het vertrouwen in ons. Dit stellen wij erg op prijs. Met vriendelijke groet, Oosterheem Dental
Al jaren bij deze tandartspraktijk. Heer en mevrouw zijn prettige mensen en komen bij mij heel profesioneel over. Ik heb daar diverse behandelingen ondergaan en ben er van overtuigd dat deze kundig en naar mijn tevredenheid zijn uitgevoerd.
Beste meneer Borger, Bedankt voor uw vriendelijke review en de vertrouwen in ons. Dit stellen wij erg op prijs. :) Met vriendelijke groet, Oosterheem Dental
Deze Google-recensie is zonder tekst
ze zijn niet professioneel, een beroep is niet alleen de kennis van het onderwerp, maar ook huisvesting van klanten. ze zijn heel slecht op de latste.
Beste heer Estifanos, Wat vervelend om te horen dat u teleurgesteld bent na het laatste bezoek in onze praktijk. Misschien is het handig als u ons laat weten wat u bedoeld met huisvesting van klanten en meet slecht op de latste. Wij kunnen dit namelijk niet plaatsen. Hopelijk als wij uitleg krijgen kunnen wij ons hierop verbeteren. Met vriendelijk groet, Team Oosterheem Dental
Al jaren zijn wij patiënt bij Oosterheem Dental en naar volle tevredenheid. Zeer kundige tandartsen / mondhygiëniste die er alles aan doen om het gebit in goede conditie te houden. Van de negatieve recensies herken ik helemaal niets.
Het is dat ik het geluidsfragment niet kan uploaden. Dus omdat mijn tandarts pas dinsdag aanwezig is, en ik niet rechtstreeks kan betalen. Noemt u, ik krijg 5x per dag dat soort gevallen. Dus ik heb nu ook al een soort. ( Waar zijn mijn soort mensen?) U als Surinaamse telefoniste of wat u achtergrond ook is, tegen mij zo praten aan de telefoon. Heeft toch wel wat weg van racistisch gesprek zo Ik hoop dat mijn soort, ooit een geliefde van u mag redden in nood. Want mijn soort kijk niet naar euro tekens, mijn soort kijk naar de persoon in nood. U begint over 120euro over het trekken van een tand, omdat mijn tandvlees wegtrek lig ik nu met koorts, hoofdpijnen, en zware ogen, en heel veel pijn in mijn bek. Maar ja mijn soort, alsof ik erom vraag deze ellende. Maar u zeg mijn nummer te noteren, en hang ineens op zonder dag te zeggen, en nu blijkt u toch me nummer genoteerd te hebben. En u zeg hoe komt t dat u zo een slecht gebit heeft?? Heeft u een paar uur, want indd dit is niet zomaar gebeurd. Maar ik heb geen tijd om u mijn levensverhaal te vertellen, terwijl ik hier verga van de pijn!!! Dit doet u zeker vaker bij mijn soort. Kijk aub liever naar de patiënt en zijn pijn. I.p.v te schreeuwen u soort, en geld. Kijk naar het welzijn van de patiënt, maar nee u ziet liever euro tekens!! Echter als je geld heb dan ben je welkom, en als je shv zit mag je doodvallen. Parnassia tandarts is er dinsdag pas weer....helaas Dus kan 4 dagen medicijnen slikken en creperen en nu belt ze terug en zeg ze hoe komt t dat u een slecht gebit heeft, ja u eigen schuld!!! Dus bij deze bent u in mijn ogen een kapitalist ofzoiets. En verdient u hierbij karma 2020
Beste heer, Ik weet zeker dat dit een misverstand is. Onze praktijk is vandaag niet door u benaderd. Er zijn meerdere praktijken in oosterheem. Wellicht bent u in de war met een andere praktijk. Wij zullen zo nooit met patiënten omgaan. Ik wil u graag vragen om uit te zoeken welke praktijk u gebeld heeft en u vriendelijk verzoeken om deze review weg te halen. Met vriendelijke groeten, Oosterheem Dental
Eindelijk weer met een goed gevoel naar de tandarts. Zeer goede behandelingen gehad (vullen van kiezen). Ik maak altijd met een vaste tandarts een afspraak, hij is zeer professioneel en vriendelijk. Hartelijk dank dr. Nazhat.
Hele fijne tandarts, dit is de eerste tandarts waarbij ik me heel erg op mijn gemak voel en geen angst heb
Geweldige tandarts erg tevreden. Vakkundig en werkt heel rustig Mijn angst voor de tandarts is helemaal weg
Chaotische praktijk! Wij kregen Steeds een andere tandarts, al staat in het systeem dat ik mijn persoonlijke tandarts wil. Bij aankomst wordt aangegeven dat die tandarts ziek is en krijg je toch een ander. Een afspraak werd maanden van te voren gemaakt voor controles en toch vraagt de Mondhychieniste of zij de controle kan uitvoeren, omdat de tandarts daar niet aan toekomt. Dit is 2-3 keer gebeurd! Wel de volle pot betalen natuurlijk. Als je over je budget heengaat van de verzekering zeggen ze niets en declareren ze gekke bedragen die niet overeenkomen met de communicatie. De eigenares gaf altijd aan: wij houden uw budget van de verzekering in de gaten. Niet dus. Er wordt duidelijk gezegd dat er 2 vullingen opnieuw in moeten. En er worden 3 gedeclareerd! Een behandeling bij de Mondhychieniste is al €89,95 en daarnaast worden er losse bedragen afgeboekt voor ‘slijpen’. 5x €5,.. Nadat we contact hebben opgenomen over hoe het toch mogelijk is dat 1x controle, 1x Mondhychieniste en 2 vullingen al €272,49 is, werd de laatste rekening van €22,49 in mindering gebracht (€250 verzekerd) , met het verzoek een andere tandarts te zoeken. Kortom: chaotisch, duur, fraudegevoelig!
Deze Google-recensie is zonder tekst
schone praktijk met goede en aardige medewerkers
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bij het vullen van een kies werd een metalen klem gebruikt die mijn tandvlees sloopte. Er worden behandelingen in rekening gebracht bij zorgverzekeraar die niet zijn uitgevoerd.
Tandartsenpraktijk
Beste meneer van Dijk, U komt al jaren met veel plezier bij ons. Bij elke bezoek gaat u met een grote glimlach weer weg. Wij kunnen deze 1 ster nergens aan linken, misschien is het handig als u ons laat weten wat wij beter kunnen doen om u nog meer tevreden te stellen. In afwachting op uw reactie. Met vriendelijke groet, Team Oosterheem Dental