Kliniek Voor Tandheelkunde Zoetermeer

Denemarkenlaan 2, 2711EL Zoetermeer
Neemt patiënten aan
Tandarts
0.0
Google
4.2
Zorgkaart
0.0
rating
Spoed
rating
Spoed 24/7 365
rating
Nascholing
rating
Certificaat
rating
ster
Over
Openingstijden

Openingstijden

  • arrow maandag
    9:00 - 17:00
  • arrow dinsdag
    9:00 - 17:00
  • arrow woensdag
    9:00 - 17:00
  • arrow donderdag
    9:00 - 17:00
  • arrow vrijdag
    9:00 - 15:00
ster
Informatie

Specialisaties

  • Algemene tandheelkunde
  • Wortelkanaal behandeling
  • Kroon- en brugwerk
  • Protheses-kunstgebit

Team

tandarts
0.0
A.A. Verlinden
Tandarts
BIG nummer: 29058071602

Faciliteiten

Deze praktijk heeft nog geen faciliteitsinformatie geladen!
0.0
0 waarderingen
4.2
15 waarderingen
0.0
0 waarderingen
Josy reikimaster 01 Mrt 2022 - 18:39

Fantastisch team, aandacht voor de cliënt. Werken zorgvuldig en luisteren naar je wensen. Ik ben bij dhr. Quapp al jaren tevreden klant. Vandaag kreeg ik pakketten Fixadent mee met prothese tandenborstels en pasta voor het verzorgingshuis Hof van Alkemade van "Activite" waar ik werkzaam ben. Mijn manager heeft ze dankbaar in ontvangst genomen. Nog 2 pakketten heb ik afgegeven bij verpleeghuis huize Jacobus van "Wijdezorg" in Roelofarendsveen.

waardering
Reactie van/namens: Kliniek Voor Tandheelkunde Zoetermeer

Best Josy, Hartstikke bedankt voor de aardige woorden. Wij zijn blij dat we hebben kunnen helpen. Tot de volgende keer!

ingrid kipp 25 Jan 2022 - 15:10

Goede tandarts, voel gewoon niet wanneer hij een injectie geeft en dat heb ik weleens anders meegemaakt. Erg blij mee 👍

waardering
Reactie van/namens: Kliniek Voor Tandheelkunde Zoetermeer

Beste Ingrid, hartstikke bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden met ons bent en dat je niks hebt gemerkt van de verdoving. Hopelijk heb je er achteraf ook niet te veel last van gehad. Tot volgende keer!

Steven van der hoeven 07 Jan 2022 - 10:09

We gingen 3 jaar geleden voor de eerste keer naar tandarts Quapp, echter alleen de assistente gezien. Ze deed een uitgebreide intake en direct gebitsreiniging en foto's zonder dat we hierom vroegen. Ze constateerde allerlei zwakke plekken en beginnende gaatjes bij mijn vrouw en vroeg of ze wel stokerde. Ze schrok zich enorm van het gebit van mijn vrouw en stelde een behandelplan voor van een groot aantal afspraken, voor nu waren we 500 euro kwijt... We zijn nooit meer teruggekomen... Welnu, mijn vrouw heeft een fantastisch gebit en stokert altijd. Andere tandartsen nadien hebben geen gaatjes of slechts enkele kleine dingetjes geconstateerd en van een schrikreactie of behandelplan was al helemaal geen sprake. Volgens ons doet de assistente teveel haar best en draait het om het geld.

waardering
Reactie van/namens: Kliniek Voor Tandheelkunde Zoetermeer

Beste Steven, Hartstikke bedankt voor je review en wat vervelend dat jullie de intake als negatief hebben ervaren. Onze welgemeende excuses daarvoor; het is niet onze bedoeling jullie of iemand anders het gevoel te geven dat het alleen maar om geld draait – De patiënt en de mondgezondheid staat bij ons centraal. Een behandelplan is een indicatie en een tijdsopname en kan gedurende de tijd aangepast worden. Het zou natuurlijk altijd zo kunnen dat het vooruit gaat met de mondgezondheid en dat er eventuele geplande behandelingen niet meer noodzakelijk zijn. Gelukkig hebben er in jullie geval de afgelopen jaren alleen kleine behandelingen plaats gevonden en is er geen groot werk nodig geweest. Jullie blijven van harte welkom in onze praktijk; om deze kwestie te bespreken en/of te (her)inschrijven in de praktijk.

Desianna 08 Apr 2021 - 11:21

Net een wortelkanaalbehandeling gehad. Ik keek er erg tegen op, omdat ik in 2019 ook een heb gehad die erg pijnlijk was. Maar gelukkig deed het helemaal niet pijn vandaag! De endodontoloog en de assistente stelden mij erg gerust en zorgden ervoor dat ik mij erg op mij gemak voelde. Dankzij hen was de behandeling goed te doen en vloog te tijd voorbij. Nogmaals bedankt!

Nancy Jonker 10 Sep 2020 - 20:35

Super aardig en kundige endodontist en als. Leg alles goed uit, stelt gerust en werkt snel.

Leti He 03 Aug 2020 - 06:31

Communicatie vooraf de behandeling van de tandarts met de cliënt kan beter.

Camilo Contreras 02 Apr 2020 - 12:06

Deze Google-recensie is zonder tekst

Delilah Steekelenburg 15 Jan 2020 - 11:04

Zeer vriendelijk en deskundig, wij zijn al meer dan 20 jaar "vaste en tevreden klant".

Dolores Ridder 20 Dec 2019 - 14:48

Top geholpen! Tandarts en assistentes zijn super lief en kundig. Zeker als je een beetje bang bent, een aanrader!

Marc Deij 17 Dec 2019 - 09:27

Deze Google-recensie is zonder tekst

Robin Ganguly 08 Nov 2019 - 12:20

Heb een grote brug over 5 elementen, die er inmiddels 35 jaar in zit en pas begin van dit jaar voor het eerst sinds plaatsing verwijderd en teruggeplaatst werd. De tandarts, die 'm geplaatst had, is inmiddels met pensioen. Kreeg 2 dagen geleden acute, heftige kiespijn onder één van de pijlers van mijn brug; een pijler, die al aangetast was en aan hoogte verloren had. De kans was dus groot dat mijn brug eraf moest om de pijler te behandelen of zelfs te verwijderen, waardoor de brug niet meer teruggeplaatst zou kunnen worden. Daarom zocht ik een tandartspraktijk met eigen apparatuur, die ook meteen een tijdelijke prothese op maat zou kunnen maken, zodat ik niet dagenlang zonder voortanden rond zou moeten lopen, in geval mijn brug niet meer teruggeplaatst zou kunnen worden. Via kennis naam doorgekregen van tandartspraktijk KVTZ in Zoetermeer met volgens hem moderne apparatuur. Mijn huidige tandarts (zit in Den Haag) werkt samen met een tandtechnisch lab en heeft dit soort apparatuur niet zelf in huis, waardoor ik bij vervanging enkele dagen zonder voortanden rond zou moeten lopen. Gezien mijn acute en heftige kiespijn, besloot ik contact op te nemen met deze praktijk in de hoop en veronderstelling dat zij mensen met dit soort acute en heftige kiespijn willen helpen. Dit bleek echter niet het geval! Ik kreeg een heel bureaucratisch en procedureel antwoord, dat als ik bij deze praktijk terecht wilde, ik eerst een intake-afspraak moest ondergaan en daarna kon er pas een afspraak gemaakt worden voor een behandeling. De intake kon pas over 2 weken (!!) plaatsvinden! Ik nog een keer aangegeven dat het acute en heftige kiespijn betreft, dus een spoedeisend geval is, maar de tandarts-assistente in kwestie was daar niet vatbaar voor en speelde het bandje opnieuw af, wat erop neer kwam dat er slechts ruimte voor spoedgevallen is voor vaste patienten en niet voor de overige stervelingen, ook al was er ruimte beschikbaar! Een tandartsenpraktijk met dit soort bureaucratische, onmenselijke benadering is sowieso niet mijn praktijk. Wel jammer, omdat ik ervan overtuigd ben dat een praktijk met moderne apparatuur ook menselijk kan zijn en daarbij ook wel eens af kan stappen van hun eigen bedachte regeltjes, die mij eerder aan de jaren '70 van de vorige eeuw doen denken. Vooral als dit spoedgevallen betreft mag men hier echt een stuk menselijker handelen!

ByBAD XO 21 Mrt 2019 - 19:48

Ik ben vandaag bij een mevrouw geweest daar de endodontoloog voor een zenuwbehandeling. Ik zag er heel tegenop en was zo zenuwachtig en bang . Maar deze mevrouw en haar assistente hebben mij zo gerust gesteld en zo warm behandeld dat deze behandeling voor zover het kan als heel fijn ervaren is. Ik ben zo tevreden !! Ik baal dat ik haar naam vergeten ben . Maar ze is echt top! Ondanks als de horror verhalen en ik nu na 6 uren nog steeds helemaal geen pijn! Echt de beste is ze

N. Kh 04 Nov 2018 - 22:55

Deze Google-recensie is zonder tekst

thijs olieman 25 Mrt 2018 - 14:43

Deze Google-recensie is zonder tekst

Frank Roders 31 Mrt 2017 - 09:33

Zeer adequaat geholpen bij acute ontsteking wortelkanaal.