Tandartspraktijk de Clomp B.V.
De Clomp 1910, 3704KS Zeist
Neemt patiënten aan
Spoed
Spoed 24/7 365
Nascholing
Certificaat
Over
Openingstijden
-
maandag
8:00 - 16:30 -
dinsdag
8:00 - 16:30 -
woensdag
8:00 - 16:30 -
donderdag
8:00 - 16:30 -
vrijdag
8:00 - 16:30
Tandartspraktijk Zeist ‘de Clomp’
Welkom bij Tandartspraktijk de Clomp in Zeist
Bij ons merk je direct: een bezoek aan de tandarts kan ook comfortabel zijn. U krijgt van ons alle aandacht en de hoge kwaliteit mondzorg die u mag verwachten. Daarbij kunt u bij Tandartspraktijk De Clomp in Zeist rekenen op specialistische behandelingen zoals sedatie (verdoven) met lachgas.
U vindt ons in het Gezondheidscentrum Zeist-West, waar we samen met andere zorgverleners werken aan de gezondheid van mensen uit de wijde omtrek. Kom binnen en maak kennis met ons gastvrije team van specialisten.
Informatie
Specialisaties
- Algemene tandheelkunde
- Wortelkanaal behandeling
- Kroon- en brugwerk
- Mondhygiëne
- Protheses-kunstgebit
MONDZORGPROFESSIONALS + (ZZP'ERS)
Nascholing
Nascholing
Nascholing
Faciliteiten
- Mondhygiënist(e) aanwezig
Dure pocket behandeling gedaan, resultaat niets. Dan gaan ze oorzaken zoeken in jou schuld en willen ze meer dure behandelingen doen. En dat terwijl hun professionals zouden moeten zijn en de oorzaken dus voor de behandelingen dienen uit te sluiten.
Breng hier je geld niet en laat je zeker niet oplichten door een dure pocketbehandeling.
(Translated by Google)
I had an expensive pocket treatment, but it didn't work. Then they blame you for the problem and demand more expensive treatments. And they should be professionals, ruling out the underlying causes before the treatments.
Don't spend your money here, and definitely don't get ripped off by an expensive pocket treatment.
Iedere keer goede ervaringen zowel bij de mondhygiëniste als bij de tandarts. Afgebroken kies binnen no time, vlak voor het weekend, gerepareerd (ondanks dat ik alleen voor controle kwam). Dank jullie wel!
(Translated by Google)
Always good experiences with both the dental hygienist and the dentist. My broken tooth was repaired in no time, just before the weekend (even though I only came for a checkup). Thank you!
Zeer vriendelijk personeel, sociale en kundige mensen. Schone praktijk, heel belangrijk! Ik word zelf altijd geholpen door de heer Elias Harun en mijn kinderen worden geholpen door de heer Fardin Ahmadzai. De heer Harun is een man met veel ervaring. Beide heren hebben verstand van hun vak, nemen de tijd voor een goede controle, behandeling en het beantwoorden van vragen. Ik kom hier altijd voor controle bij de heer Harun en heb mijn doorzichtige beugel bij hem laten plaatsen. Heel transparant en een no-nonsense mentaliteit. Dit werkt heel prettig voor mij. Ik kom altijd met een fijn gevoel binnen en ga met een goed gevoel weg. Mijn kids ervaren hetzelfde en ervaren de praktijk, de tandartsen, consulten en behandelingen als erg prettig. De ervaring leert dat je goed moet oppassen wie je in je gebit laat 'rommelen'. Gelukkig is mijn gebit en dat van mijn 3 kinderen in zeer goede handen en dat waardeer ik enorm!
(Translated by Google)
Very friendly staff, sociable and skilled people. Clean practice, very important! I am always treated by Mr. Elias Harun myself, and my children are treated by Mr. Fardin Ahmadzai. Mr. Harun is a man with a lot of experience. Both gentlemen are knowledgeable in their field, take the time for a thorough check-up, treatment, and to answer questions. I always come here for check-ups with Mr. Harun and had my clear braces fitted by him. Very transparent and a no-nonsense mentality. This works very well for me. I always come in feeling good and leave feeling good. My kids experience the same and find the practice, the dentists, consultations, and treatments very pleasant. Experience shows that you have to be very careful about who you let 'mess around' with your teeth. Fortunately, my teeth and those of my 3 children are in very good hands, and I appreciate that enormously!
Tandarts Marun en de lieve assistentes hebben mij van mijn angst voor de Tandarts afgeholpen. Super lieve mensen die in alles steeds aangeven wat ze (gaan) doen.
(Translated by Google)
Dentist Marun and his lovely assistants helped me overcome my fear of the dentist. They're incredibly kind people who always explain what they're doing (or are going to do) in every situation.
Super aardige tandarts. Goede behandeling die ik ten zeerste aanbeveel.
(Translated by Google)
Super nice dentist. Excellent treatment that I highly recommend.
De beste tandats
Fijne tandarts en assistenten die de tijd voor je nemen.
(Translated by Google)
Nice dentist and assistants who take the time for you.
Hele fijne tandarts, al jaren komen we hier met ons hele gezin naar volle tevredenheid.
(Translated by Google)
Very nice dentist, we have been coming here with our entire family for years and we are completely satisfied.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt Elias!
Naar mijn mening een kundige tandarts. Secuur, geen onnodige extra's, advies ter eigen keuze van opvolging en een vrolijke uitstraling.
Vriendelijk en deskundige zorg
heel veel persoonlijk aandacht, deskundige, vriendelijk en betrouwbaar.
prettig geholpen. duidelijke uitleg
Aardig, snel, klantvriendelijk, warm
I've had the opportunity to write a review several times, but I never did until today when the receptionist made me feel so bad. To be honest, my experience with the dentist is good; she knows I get nervous, and she explains everything and does her job correctly. I have no complaints. The problem arises when I have to go to reception to make an appointment. I don't speak Dutch, I'm sorry, I try, but sometimes it's not enough, and I need to ask to speak to me in English. This seems to be very helpful to the receptionist (it's only happened with one employee; there's another who's a real friendly). She makes a face of disdain, rolls her eyes, and really wants you to notice her displeasure. I was never informed that this clinic isn't for people who don't speak Dutch. If that's the case, I have no problem finding another clinic. I don't want to go to the dentist knowing I'll have to deal with her dislike of speaking English, even for just five minutes.
De tandarts werkt zorgvuldig, neemt de tijd, geeft goede informatie. De behandeling verliep goed, ik had geen 'na- klachten ' die kunnen optreden. Waar de tandarts me vantevoren van op de hoogte stelde en hoe te handelen als zich dat voordeed. Heel prettig.
Let altijd goed op of ik pijn heb. Heeft mijn angst voor de tandarts weggenomen.
Rustige omgeving en erg vriendelijk
De afgelopen jaren als patiënt bij deze tandarts kan ik de nachten voor mijn bezoek slapen en ga ik zonder buikpijn naar mijn afspraak.
Goed
Schoon, georganiseerd en punctueel.
ondanks dat ik niet van een tandarts hou ben ik zeer prettig geholpen
Vriendelijk, kundig en prettig
Altijd vriendelijk ontvangen, personeel altijd ontspannen en zeer deskundig, ik heb bijna 30 jaar ervaring met deze tandarts en ik wil geen andere.
De periodieke controle werd zorgvuldig uitgevoerd. Een eerdere behandeling door een collega-endodontoloog werd uitgelegd en een aandachtspunt voor mijn gebit werd aan de hand van een foto toegelicht. Ik ga altijd met veel vertrouwen naar mijn tandarts.
Prettig contact, goede informatie en de tijd gekregen vragen te stellen.
Bij een plotselinge klacht werd ik snel en deskundig geholpen.
De uit leg voor de behandeling wordt altijd duidelijk uitgelegd wat er gaat gebeuren.
Ze nemen alle tijd om je op je gemak te stellen
Als begeleidster van Mw Renate Mulder ervaar ik deze praktijk als vriendelijk, deskundig en geruststellend voor haar. Vriendelijk groet, Ineke de Bruin.
Zie bovenstaande
ik ben zeer tevreden met mijn tandarts.
Voel me altijd zeer op m’n gemak en heb fijn contact met de tandarts.
Zeer ervaren, vriendelijke en geduldige tandarts. Ook de assistenten en de receptioniste doen hun best het de patiënt naar de zin te maken.
vriendelijk, goed en deskundig
Uitstekende service vriendelijke tandarts
Makkelijk bereikbare/toegankelijke praktijk; aardige en deskundige tandarts. Kon met afgebroken kies nog diezelfde dag terecht voor behandeling
Mensen houden rekening met mij, stellen gerust en behandelen professioneel.
Geen
vriendelijk en goed
Wij hebben tot nu toe elk jaar een andere tandarts gehad, niet dat ze niet goed zijn. Maar het is elke keer weer anders en dan ben je er weer blij mee. Maar volgend jaar is het weer anders. Dex tandarts pakten het heel serieus aan allemaal. Die was dus prima
Ik word altijd buitengewoon vriendelijk behandeld en het personeel is zeer deskundig. Een fijne tandartspraktijk!
Hele goed Tandarts
Goede ervaring, vriendelijkheid en goede gesprekken.
Al jaren vakkundig en heel plezierig geholpen. Pijn altijd voldoende bestreden. Bij te vrezen complicatie doorgestuurd naar de kaakchirurg
Altijd een fijne ervaring, professioneel team en uitstekende zorg. Heel tevreden, goede service en duidelijke communicatie.
.
Hele fijne en professionele praktijk
Als het echt nodig is kan je met enig gepuzzel vrij snel op afspraak
Zeer kundig, en weten je goed te begeleiden. Ook de balie denkt goed met je mee en zeer vriendelijk
Al bijna 20 jaar alleen maar positief! Ja ik kan deze praktijk echt aan iedereen aanbevelen. Ook het feit dat vanaf het begin sprake is van diversiteit en inclusie bij de personeelsleden vind ik een groot pluspunt, en dat maakt dat ik mij veilig voel. Dr. Marun staat bij de kaakchirurg in de top-tien van de ca. 50 praktijken waarvan hij patiënten behandelt. Dat zegt hij ook niet zómaar.
Vriendelijk personeel en vakkundig geholpen.
Helaas heb ik in de afgelopen jaren veel verschillende tandartsen in de praktijk meegemaakt. Hopelijk blijft de huidige tandarts langere tijd werkzaam in deze praktijk.
Fine tandartsen praktijk .
Goede behandeling
Prima praktijk waar rekening wordt gehouden met de wens van de patiënt om behandeld te worden door een vaste tandarts.
xxxx
Ervaren en vriendelijke tandarts,mondhygiëniste en medewerkers
Alle behandelingen worden met de grootste en beste zorg uitgevoerd, nadat er eerst goed wordt gecommuniceerd wat er gaat gebeuren. Daarnaast is er altijd ruimte voor een sociaal praatje.
Ik kan er altijd terecht. En er wordt met je meegedacht. Fijn en vriendelijk benadering. Professionele behandelingen.
Panisc was ik Kiespijn Lekke vulling Bijna niets gevoeld Lieve rustige tandarts Mondhygiëniste is ook fantastisch Zal nooit van mijn angst komen maar een rustige vriendelijke tandarts helpt me wel
Mijn afspraak word vaak afgezegd. Ik zou gebeld worden door de manager maar nu 1 maand verder nog geen telefoontje gehad. Dure behandeling ondergaan. Met weinig resultaat. Had anders gekunt.
Tandarts Marun is een tandarts zoals je dat wilt hebben - ik zou werkelijk Niets weten op- of aan- te merken. Begroeting en behandeling allemaal even vriendelijk en deskundig merk ik door de jaren heen.
Vriendelijk en secuur geholpen
Ik zag er tegenop om een wortelkanaalbehandeling te ondergaan. Maar ik er werkelijk niks van gevoeld. Top
Goede berichtgeving en communicatie, er wordt absoluut kwaliteit geleverd.
Betrouwbare tandzorg, zonder onnodige handelingen. Ik sta altijd binnen 5 minuten buiten bij controle. Moderne apparatuur voor het reinigen, waarbij pijnloos secuur wordt gewerkt. Er werd voorgesteld dat 2x per jaar niet meer nodig was en 1x ook voldoende. Heel fijn! Sinds verhuizen rij ik nog steeds een half uur, om naar tevredenheid te worden geholpen.
Het is zeer klantvriendelijk en het werkt goed.
Snelle erg goede behandeling door vriendelijk en deskundige tandartsen, mondhygienisten en support medewerkers. Aanrader.
Ondanks mijn angst voor het vullen van gaatjes, heeft de tandarts enorm zijn best gedaan om mij op mijn gemak te stellen. Hij had veel geduld met mij en dankzij hem liep ik zelfs lachend de deur uit.
Zie cijfer , duidelijk toch !
Prima praktijk, enige nadeel zijn de enorm lange wachttijden. Zelfs met een gebroken kies kon ik pas na 3 maanden terecht voor reparatie. En ik vond het onzinnige geldklopperij dat ik na mijn inschrijving langs moest komen voor een ‘kennismakingsconsult’. Het dossier van mijn vorige tandarts had voldoende moeten zijn.
Ik ben tevreden over tandarts en mondhygiënist ik ben altijd vriendelijk ontvangen.
zeer correct en deskundig vriendelijk behandeld
Nvt
Totaal niets op aan te merken fijne man in woord en daad
Afspraken zijn snel gemaakt. Telefonisch goed bereikbaar. Deskundige mensen, voor zover ik dat kan beoordelen.
Al jaren mijn eigen Tandartspraktijk maar ook veel met cliënten geweest als ambulant begeleider. Top hoe zij met mensen omgaan, ook met moeilijke en/of angstige cliënten. Respectvol, begripvol en geduldig. Ook denken ze mee bij financiële (on)mogelijkheden. Een eerlijk advies en geen verrassingen achteraf. Vakkundig en goed in creatieve oplossingen.
goed en deskundig
Fijn geholpen
Prima geholpen door de Tandarts.
Heb altijd goeie ervaring met yasmina de mondhygiënist. Krijg altijd goeie tips en erg vriendelijk
Als perfectionist voel ik me ontzettend op mijn gemak bij tandarts L. Hvidfeldt. Ze werkt met zoveel precisie, rust en aandacht dat ik volledig vertrouwen heb in haar behandelingen. Ze legt alles duidelijk uit, luistert naar je wensen en zorgt dat elk detail klopt. Haar professionaliteit en kalme benadering maken zelfs een bezoek aan de tandarts een prettige ervaring. Ik ben enorm dankbaar dat ik door haar behandeld word, echt een vakvrouw met oog voor kwaliteit en menselijkheid. Aanbevelen? Zeker weten, absoluut een aanrader!
Rust en tijd voor de klant. Super tandarts. Zo goed dat ik iedereen deze tandarts zou adviseren maar dat is noiet slim want dan krijgen ze het veel te druk. Maar ben echt heel tevreden al jaren.
Heel vriendelijke mensen. Altijd op tijd. Nooit klachten, al bijna twintig jaar niet. En tijd voor een praatje.
Fijne ervaring
Geen
Professioneel betrouwbaar, aardig personeel !
geen
Het was oke, niet echt een hele prettige sfeer waar de tandarts erg sympathiek was naar z’n assistente
"Goede uitleg en een fijne behandeling. Zeer tevreden!" "Deskundig, rustig en klantgericht. Hele fijne ervaring."
.
Vaak te lang wachten in de saaie wachtkamer.
Te lang moeten wachten als ik de tandarts hard nodig heeft en dan te horen krijgt praktijk is gesloten,als ik 14 dagen geleden een ongeluk kreeg ga ik niet kijken of ik dan terecht kan voor mijn hele gebit.Het lijkt er op nieuwe regels met een nieuwe eigenaar,mag nu tot augustus wachten tot ik terecht kan.
Helaas moest ik in deze praktijk door het grote verloop vaak wisselen van tandarts, maar alle drie vond ik professioneel en vriendelijk. De vorige mondhygiëniste heeft me echt leren poetsen en daar pluk ik nu de vruchten van.
Luisteren goed naar patiënten
makkelijk toegankelijk en goed bereikbaar
Ondanks mijn angst voor de behandeling, een hele goede praktijk
Professionele en vooral ook aardige mensen!
Tandarts Marun is kundig en zeer vriendelijk.
Mijn ervaringen zijn uitstekend
Snelle, professionele en vriendelijke behandeling.
De laatste jaren zijn er binnen de praktijk wat wisselingen van tandartsen geweest maar door iedere tandarts goed geholpen. De tandarts neemt de tijd om alles goed uit te leggen.
Er wordt goed naar je geluisterd. Je wordt altijd vriendelijk behandeld. Ik ga nooit met tegenzin er naartoe. Lijkt me dat dat genoeg zegt
Super, zowel receptioniste, tandarts en mondhygiënist helpen je goed.
Goed
ik ben dik tevreden met de tandarts
Ik vind naar de tandarts gaan geen pretje, maar wordt verzacht door de manier zoals men de cliënt tegemoet treedt.
Ze stellen je echt op je gemak echt allemaal
Hoewel ik in Leersum woon ben ik altijd in Zeist gebleven voor tandarts en mondhygiëniste. Zoals gezegd ben ik heel tevreden. Enige minpuntje (waar jullie, zo lees ik regelmatig in de krant, weinig aan kunnen doen) : Er is een behoorlijk verloop onder het personeel. Zo ben ik inmiddels aan m'n vierde mondhygiëniste en aan m'n vierde of vifde tandarts. Hopelijk blijft het zoals het nu is, want......heel prima !
Het is prima
Deskundig en geduldig
Sinds ik bij de mondhygiëniste kom heb ik geen gaatjes meer Ben hier zo blij meer. En de Tandarts is altijd vriendelijk.
Goed
Goede service en geen klachten
Goed geholpen op een geruststellende, vriendelijke manier.
Mijn ervaring is uitstekend en dat al vele jaren lang
Prettig en deskundig.
Top
Heel er klantvriendelijk
De tandartspraktijk met ervaren tandartsen en mondhygiënisten.
Ik ben heel tevreden over deze praktijk. De medewerkers zijn vriendelijk, beantwoorden je eventuele vragen rustig, ze zijn rustig aanwezig wat helpt om te ontspannen en ze maken duidelijke afspraken hoe je kunt laten weten als je even wilt stoppen.
Absoluut geen pijn gehad en dat is niet altijd het geval. ik zie er bij deze behandelaar niet meer tegen de behandeling op. Het resultaat was ook geweldig van de gebitsschoonmaak.
Het was een fijne en rustige controle afspraak, waarbij ze ook veel rekening hielden met en oog hadden voor mijn zoontje van 2 jaar. Het was zijn eerste controle en hij heeft het nu dus positief ervaren!
Vriendelijke, efficiente & deskundige tandartspraktijk!
Zoals hierboven: Vriendelijk en professioneel.
Deskundig en professioneel personeel.
Fijn dat ik door een vaste tandarts na volle tevredenheid ben behandeld.
Vriendelijke en behulpzame
......
.
Fijne tandarts, hij is deskundig en heeft een vriendelijke en rustige benadering.
Ik kan het niet anders zeggen dan fantastisch. De zorg behandeling en luisterde oor zijn super! Je wordt volledig op je gemak gesteld. Wat ik erg prettig vindt.
Ik wil niet zeggen dat ik hier graag naar toe ga maar wel dat ik er tevreden weer vandaan kom.
Positief
Vriendelijke medewerkers, goede uitleg over het geen wat ze gaan doen. Daarbij werden zelfs de kosten benoemd van de ingrepen, wat ik erg netjes vond, ik heb dit niet eerder meegemaakt. Heel transparant. Maken van afspraken gaat gemakkelijk en er is ook een speciale kinder tandarts.
Professionele en zorgzaam en aardig.
Dokter Marun is een zeer deskundige arts die rustig de tijd neemt. Ik ben al jaren patient bij dr. Marun en zeer tevreden over de geleverde zorg. Behandelingen zijn zonder complicaties verlopen. Als er een probleem is wordt er altijd gekeken of je snel behandeld kan worden. Echt een fijne praktijk met vriendelijke mensen.
Een hele goede tandarts , hij stelt je gerust , hij vraagd regelmatig gaat het nog goed ( of gaat alles nog goed ) als die bezig is met de behandelingen die gedaan moet worden , ik ben zelf nog al bang voor de tandarts , en wat er in het verleden is gebeurd met mij bij verschillende tandartsen die ik heb gehad in mijn leven die nogal slecht waren , Nu ik tandarts Marun heb echt een top vent een goede tandarts , ga zo door.
Op een prettige manier en secuur behandeld
Goed ervaring met tandarst en mondhygienist. Iedereen is klant vriendelijk en begrip vol
Los van het feit dat er nogal wat wisselingen van behandelaars plaatsvinden ( ik ben inmiddels bij m'n 5e tandarts en m'n 4e mondhygiëniste nu) ben ik heel tevreden over het geheel. Om die reden blijf ik, wonend in Leersum, toch bij gezondheidscentrum Zeist-west. Afspraken worden snel geregeld en goed gecommuniceerd !
Zie boven
Wordt goed geholpen & geluisterd naar jou wensen
Zoals reeds veel jaren goede, zorgvulige en vriendelijke behandeling.
Nette praktijk met deskundige medewerkers! Geen lange wachttijden.
geen poespas, zakelijke afhandeling
Hele lieve en kundige assistentes en hygiënisten. Bij deze praktijk durfde deze angsthaas elk half jaar terug te komen. Helaas moet ik een andere zoeken omdat ik inmiddels verhuisd ben naar Ede. Waar ik een net zo'n goede praktijk hoop te vinden. Voor de laatste hygienist: nog steeds geen één aangeraakt ondanks alle stress en mn gebit is niet meer gevoelig nu ik poets met sensodyne!
Zorgvuldig en prettig behandeld
Er werd meegedacht over plannen nieuwe afspraken. Super! De behandeling verliep verder gladjes.
Prima
Jullie geven geen reactie op mijn klacht die ik indien. Jullie geven informatie die niet klopt waardoor ik een (dure) overbodige afspraak voor saus heb moeten maken. Ik vraag of ik t een en ander bij een andere tandarts kan laten doen maar dat mag niet totdat hij degene is die belt. Vorig jaar hebben jullie mijn moeder nog gebeld omdat ik niet opnam binnen een paar uur (?). Ik was 21 al overigens. Er word overigens ook nooit echt gezegd hoe t met mijn gebit gaat of wat ik daar aan kan doen oid. Dat moet ik dan zelf specifiek naar vragen en dan krijg je een antwoord in tandartstaal. Heel vaag allemaal bij jullie. Onvriendelijk personeel over de telefoon ook vaak.
Goed geholpen door assistente en tandarts en mondhygiënist
Al meer dan 20 jaar.
Een puntje, ik heb een afspraak om 10 uur maar er moet een meisje van ong. 16-17 jaar voor!!! Heeft pijn!!! Heeft zeker een half uur geduurd!!! Vroeger lieten wij zo'n meisje eind van de dag komen, zodat er tijd voor haar was. Meestal had ze al veel langer pijn maar stelde een afspraak steeds uit!!! We lieten een patiënt hiervoor niet wachten!
De behandelingen waren goed en professioneel, wel in de laatste jaren 3x van tandarts moeten wisselen.
Sinds ik twee jaar geleden bij deze praktijk ben gekomen, heb ik al vijf verschillende tandartsen gezien. Dit zorgt ervoor dat het lastig is om vertrouwen op te bouwen en voelt erg onpersoonlijk. Elke keer opnieuw moet ik mijn situatie uitleggen, wat vermoeiend en inefficiënt is. Ook vraag ik mij af of de kwaliteit van mijn gebitscontrole hierdoor wel optimaal is, omdat er geen vaste behandelaar is die mijn dossier door en door kent.
Stuk kies afgebroken. Snel en vakkundig geholpen. Met Composiet stuk kies gemaakt, zodat mijn kies niet verder kapot kan gaan. Voelt alsof er nooit iets gebeurt is .
Correcte behandeling. Prettige benadering
Zeer vriendelijk personeel, sociale en kundige mensen. Schone praktijk, heel belangrijk! Ik word zelf altijd geholpen door de heer Elias Harun en mijn kinderen worden geholpen door de heer Fardin Ahmadzai. De heer Harun is een man met veel ervaring. Ik kom bij hem voor controle en heb mijn niet zichtbare beugel (nu bijna 2 maanden) door hem laten plaatsen. Beide heren hebben verstand van hun vak, nemen de tijd voor een goede controle, behandeling en het beantwoorden van vragen. Heel transparant en een no-nonsense mentaliteit. Dit werkt heel prettig voor mij. Ik kom altijd met een fijn gevoel binnen en ga met een goed gevoel weg. Mijn kids ervaren hetzelfde en ervaren de praktijk, de tandartsen, consulten en behandelingen als erg prettig. De ervaring leert dat je goed moet oppassen wie je in je gebit laat 'rommelen'. Gelukkig is mijn gebit en dat van mijn 3 kinderen in zeer goede handen en dat waardeer ik enorm!
Na afbreken kroon heeft de tandarts veel moeite gedaan om mij zo snel mogelijk te helpen.
klantvriendelijk, maar iets meer op de tijd letten, vaak toch langer wachten dan gewend.
zeer goed geholpen met vervanging kroon
Altijd direct geholpen, als nodig.
Zeer deskungig en behulpzaam
Mijn behandeling is volgens afspraak goed verlopen.
Ik ben een klant van deze tandarts voor meer dan twintig jaren, hij is altijd zeer professioneel maar ook echt vriendelijk. Zijn medewerkers ook, ik ga altijd met de idee dat alles goed zou gaan. Ik raad mensen aan dat als zij willen een andere tandarts dat mijn is echt een aanrader en zij hoeft niet verder te zoeken.
De behandelingen worden mijn inziens altijd kundig uitgevoerd . Er heerst een prettige sfeer en de medewerkers zijn vriendelijk en het is ook fijn dat er een herinnering via de e-mail van een afspraak gestuurd wordt
Ze hebben mij van mijn angst afgeholpen en ga er nu altijd vrolijk naar toe
Ondanks dat het voor mij een nieuwe tandarts was prima ervaren.
Voel me welkom en er wordt naar me geluisterd.
ze zijn aardig en hebben plezier en echte professionele artsen
Met tandarts Mearun, een hele kundige en vriendelijke man!
Goede tandarts , Maar de wachttijd tot volgende afspraak duurt maanden.
Men neemt de tijd voor mij, ook voor een kort persoonlijk gesprek. Ik ontvang herinneringen aan mijn afspraken. Patiënt sinds 2006/2007, altijd tevreden.
Alle medewerkers zijn 100% gefocust om gepaste zorg te verlenen en vooral daarbij voldoende comfort te bieden.
Aardige tandarts en goed geholpen
Prima behandelingen en communicatie
Mondhygiënist geen fijne ervaring veel pijn tijdens en na behandeling
Luistert goed. Is empathisch en vriendelijk.
Sinds 2020 bij deze praktijk. Heb in deze jaren zo'n 5 wisselende tandartsen gehad en 3 verschillende mondhygiënistes. Heel jammer. Bij 1 van de tandartsen (is inmiddels niet werkzaam in de praktijd) geen goede ervaring met het proces van slechte kies naar implantaat. De assistente / receptioniste is prima.
Ik vond de manier waarop ik werd geholpen om te passen voor nieuw gebit niet fijn en heb geen vertrouwen dat het goed komt . Ook de kleur van de afdruk deed ze wit en dat ga ik niet in mijn mond stoppen. hopelijk komt het allemaal goed maar vind dat ik te lang tussenpozen in zit voor ik weer terug kan komen voor verder te passen!!!!!!!!!!!!!!!
Als nieuwe patiënt, ben ik tot nu toe erg tevreden. Problemen worden opgelost. Ook al lukt het niet in een keer.
Helaas is er steeds een andere tandarts, ik wil graag een vaste tandarts. De vorige zou een behandelplan maken maar niet gedaan. En de nieuwe tandarts weet van niets en beoordeeld het gebit weer anders. Dus steeds een andere mening hierover.
Gewoon goed . Attent en kundig!
Zoals gebruikelijk afspraak gemaakt voor halfjaarlijkse controle. Foto's gemaakt en geconstateerd dat er een ontsteking zit onder kroon. Moet vervangen worden. Kosten besproken en afspraak gemaakt.
Al vele jaren ben ik patiënt bij tandartspraktijk De Clomp en ik kom na een behandeling altijd weer tevreden thuis. Het enige minpuntje vind ik het verloop onder het personeel hoewel dit altijd goed wordt opgevangen. Met vriendelijke groet
Het betrof hier een bezoek aan de mondhygiëniste. Meestal is dat best een gevoelige behandeling en zie ik daarom er een beetje tegen op. Deze keer had ik nauwelijks last van gevoeligheid en/of ongemak en ik was daarom aangenaam verrast. Ik dacht eerst dat zij nieuwe apparatuur had of zo, maar dat was niet het geval. Het resultaat van de behandeling was net zo goed als anders en misschien nog wel beter.
Aangevende dat er een tand wat los is gaan zitten in de bovenkaak, was de reactie van de behandelend tandarts om even het puntje van de tand wat af te vlakken zodat deze niet iedere keer bij kauwen de tand van de onderkaak zou raken. M.i. had hij een een andere adequatere behandeling op zijn plaats geweest. Nu leef ik dagelijks met de angst dat de tand beschadigd, of erger, eruit zal vallen.
Nemen de tijd enzijn vriendelijk
Ik ben gewest bij de tandarts en na enkele dagen bij de Mondhygiënist . Het was heel goed qua zorg en behandeling.
Fijne tandarts, ze gaan goed met kinderen om.
aardige en vakkundige mensen
De administratie is goed op orde, afspreken, aanmelden, factureren. Preventie-assistentie is vriendelijk, rustig en zeer gedegen. Ruime tijdsbesteding. Periodieke controle geschiedt netjes en snel.
Prettige behandelaars. Vriendelijk, open en professioneel. Stellen je op je gemak. Gaan goed om met angst. Overleggen over behandeling mogelijkheden cq onmogelijkheden.
Goede behandelingen. Vriendelijk en professioneel
Altijd uitstekend geholpen.
Perfect
Mijn ervaring met Elias Marum zijn bijzonder goed, werkt geduldig we gaan altijd weer tevreden met een glimlach naar huis.
Alles is prima oké
Ben erg bang, zowel tandarts als mondhygiënist stelde me erg op mijn gemak Mocht aangeven als het niet meer ging
Goede ervaring met de behandeling van de uitvoerende tandarts.
Eventuele angst voor tandartsen raak je hier absoluut kwijt!
Fijn dat ik meestal een reminder per mail krijg voor de afspraak. Iedereen is vriendelijk: tandarts, mondhygienist, assistenten, baliemedewerkers. Over deze enquête: Bij de laatste vraag "welke persoon..." kun je alleen kiezen uit 1 of 2, terwijl je niet kunt zien wie wat is. Uit het antwoord kun je dus niets afleiden. In mijn geval was het dhr. Marun. Verbeterpuntje voor dit formulier.
Klantvriendelijk en kundig!
Prettig geholpen
Iedere keer wordt ik prima geholpen. Door duidelijke en deskundige uitleg weet ik wat er gebeuren moet. Voor een kiesverwijdering werd ik doorverwezen naar een specialist, de tandartsassistente maakte voor mij daar een afspraak. Prima service!
Heb geen drempel om te komen en heb vertrouwen
In geval van problemen wordt je snel en goed geholpen. De tandartsen zijn vriendelijk en geduldig (en deskundig).
Altijd goede ervaring. Duidelijk wat er moet gebeuren. Geen klachten.
Deskundige en zeer vriendelijke praktijkmedewerkers. Altijd weer prettige ervaring bij tandarts Marum en zijn medewerkers(sters).
Ik kreeg heel snel een afspraak en de behandeling was super goed met heel vriendelijk personeel
Weinig opties,gebrekkige communicatie. Op mijn e-mails wordt niet gereageerd. Uitzondering voor de mondhygiëniste,daar ben ik zeer tevreden over.
Ik maak graag elke keer een afspraak bij dezelfde tandarts, vanwege mijn medische voorgeschiedenis. In deze tandartspraktijk krijg ik de nodige aandacht en zorg wat mij meer vertrouwen geeft in de behandelaar. Daarnaast heb je de vaste bekende gezichten, vriendelijke mensen en betrouwbaar.
Ik heb een hele fijne ervaring bij de tandartspraktijk.
De tandarts (Marum) is deskundig en prettig in de omgang. Adviseert goed over de de behandelingen.
Deskundige hulp, telefonisch goed bereikbaar
Ik ben sinds de oprichting van de praktijk bij dr. Marun, en ik ben uitermate tevreden: de kwalificaties prettig, adequaat en snel ervaar ik steeds zelf. Vakkundig durf ik te zeggen omdat de kaakchirurg in het Diak, dr. de Ruiter, deze praktijk hoog in de top tien plaatst van de ca. vijftig praktijken op de Utrechtse Heuvelrug waarvan hij de patiënten ziet.
Meerdere tandartsen gehad, de laatste was jong, maar kon echt goed uitleggen. Ging ook goed om met de kinderen. Ervaring met mondhygiënisten wisselt
Prettige benadering en behandelingen naar tevredenheid.
Vriendelijke ontvangst, behulpzame medewerkers en tandarts die meedenkt bij eventuele problemen.
Ben tevreden maar vind het lastig dat er veel wisselingen zijn
Naar de tandarts gaan is nooit de leukste ervaring, dus toen ik een nieuwe tandarts zocht was ik vooral op zoek naar een praktijk die hiermee rekening houdt. Dat is bij De Clomp zeker het geval; je wordt altijd gerust gesteld en met respect behandeld. Dat helpt enorm om de drempel te verlagen, ook voor mensen die bij andere tandartsen minder fijne ervaringen hebben meegemaakt
Als angstige patiënt ga ik met vertrouwen naar iedere afspraak. Groot respect voor tandarts Marun en het team.
Prettige ervaringen
Mijn woorden hierboven zeggen,genoeg.
Wordt netjes geholpen, krijg een prima uitleg over de toestand van mijn gebit.
Goed
Heel goed geholpen. Elias is een vakman!
Altijd met zorg behandeld
Fijne kundige tandartsen en assistenten, een echte aanrader!
Prima
Snelle behandlingsafspraak indien nodig. Zeer deskundige en vriendelijke medewerkers.
Deskundig en correct werk. De wisseling van dteeds andere mondhygiënistes is niet fijn.
Ik Kan niet anders zeggen dat hier een geweldig team gereed voor je staat. Van telefoniste tot tandarts en alle personeelsleden die hier voor werken.
Prima
Vriendelijke medewerkers, zeer bekwame tandarts, prettige communicatie.
Wel vaak wisselende hulpverleners, maar op zich altijd goed geholpen. Vriendelijke ontvangst en afspraken op tijd
In de ze praktijk zijn betrokken en kundige mensen werkzaam
Ik heb regelmatig 'gedoe 'met mijn gebit. Altijd bijzonder vriendelijk en kundig geholpen met aandacht voor hoe ik de behandeling ervoer.
Mijn ervaring is goed
Meedenkend, vriendelijk, geen half werk.
Altijd prettig contact en goede uitleg.
Tevreden en nagenoeg van mijn angsten af. En ook weer een mooi en gezond gebit ondertussen!
N.v.t.
Nou om een afspraak te maken moet je neer dan een half jaar wachten spoed dat kennen ze niet dat boeit ze niks ze zeggen gewoon ja we kunnen er niks aan doen ik zou nooit bij deze tandarts geholpen willen worden echt heel slecht slechter dan dit kan bijna niet
het kan niet beter !
Goede mondhygiëniste goede ervaring mee
In tijden van nood kan ik vaak meteen dezelfde dag komen
.
Ik heb jaren lang angst gehad om naar de tandarts te gaan, sinds ik bij tandarts Marun kom is die angst er (bijna) niet meer (er is nu alleen nog wat gezonde spanning). Hij neemt de tijd en is altijd in voor een gezellige babbel, onnodige behandelingen zijn bij hem niet aan de orde en hij doet wat noodzakelijk is. Mondhygiëniste geeft goede adviezen, en afspraken met tandarts en mondhygiëniste kunnen altijd gecombineerd worden, je krijgt melding en reminder van je afspraak.
Onder behandeling bij dhr Elias Marun. Na een aantal jaren behandeling, ben ik nog steeds heel blij. Elias is kundig en uitermate empatisch en vriendelijk.
Goede communicatie met de tandarts en de mondhygiënist
prettige en vriendelijke arts en assistenten nette behandelkamer
Ik ben zeer tevreden over de Tandartspraktijk, houden zo!
Goede kennis
De vriendelijke benadering, geruststellend en goed overleg.
Altijd vriendelijk en aandacht voor mij. Goede behandelingen. Ervaren tandarts en ook de mondhygiënisten zijn okay!!