Samenwerkende Tandartsen Zeist - XQdent
Montaubanstraat 16, 3701HR Zeist
Neemt patiënten aan
Spoed
Spoed 24/7 365
Nascholing
Certificaat
ISO - 9001
Over
Openingstijden
-
maandag
8:00 - 17:00 -
dinsdag
8:00 - 17:00 -
woensdag
8:00 - 17:00 -
donderdag
8:00 - 17:00 -
vrijdag
8:00 - 17:00
Voor actuele informatie: tandartspraktijk-zeist.nl
Informatie
Specialisaties
- Algemene tandheelkunde
- Tandvlees behandeling
- Wortelkanaal behandeling
- Kroon- en brugwerk
- Mondhygiëne
- Implantaten
- Protheses-kunstgebit
- Facings
- Orthodontie
- Geriatrische tandheelkunde/ouderen
- Kleine kaakchirurgische ingrepen
- Snurk specialist
MONDZORGPROFESSIONALS + (ZZP'ERS)
Nascholing
Nascholing
Nascholing
Nascholing
Nascholing
Faciliteiten
- Mondhygiënist(e) aanwezig
- Toegankelijk voor rolstoelen
- Parkeergelegenheid (Betaald)
- Cone beam CT-scan (3D) aanwezig
- Spoed
Er brak een stuk van mijn kies af, smorgens gebeld en op dezelfde dag in de middag gelijk geholpen. Hoe fijn is dat!
De vorige keer dat ik bij de mondhygienist moest zijn, kreeg ik onverwachts een andere zorgverlener, terwijl ik de afspraak had met Sander Molhoek. Dat vond ik onplezierig. Nu heb ik van te voren gevraagd, of ik echt wel door Sander geholpen zou worden. Dat was het geval. Ik heb ervaren dat er een persoonlijke benadering is. Ik ervaar professionaliteit bij de behandeling.
It was a very beautiful and usefel experience with you company, thank alot.
Kundige, vriendelijke tandartsen en mondhygiënisten
Goed
Prima behandeling
Goed
Eerlijke en vriendelijke tandarts, geeft duidelijk advies
Aardige en kundige mensen die alles netjes uitleggen en vragen of alles duidelijk is en evt extra uitleg geven indien nodig.
Profesioneel, prettig en voor rede vatbaar. Voor mij een nieuwe tandartsenpraktijk en tandarts, maar ik heb het idee dat dat wel goed gaat komen.
Er moest een kies worden getrokken mijn tandarts is een vriendelijke en begripvolle tandarts, zij legde precies uit wat er ging gebeuren en hoe, assistente was ook heel vriendelijk. Mijn ervaring is xqdent is een prima tandartsen praktijk.
Plezierig
Vriendelijk en professioneel
Ik had een spoedbehandeling bij tandarts Bart van Noordenne. Mijn probleem was een afgebroken kroon. De kroon werd beoordeeld als onmogelijk weer goed te herplaatsen. Het werd afgeraden, het zou vast niet langer dan een week houden, het zou niet zinvol zijn. Ik heb van Noordenne aangegeven dat zijn collega veel positiever reageerde. 5 maanden eerder was de kroon ook op dezelfde wijze afgebroken, de toen dienstdoende tandarts gaf aan dat hij niet kon garanderen hoe lang de restauratie zou houden, maar hij wilde het wel proberen. Nadat ik tot twee maal toe verzocht had om toch een poging te wagen, wetend dat hij niets kon garanderen, heeft van Noordenne, onder een diepe zucht laten weten het dan toch maar te proberen. De tijd die hij besteedde aan de restauratie was aanmerkelijk korter dan zijn collega. Op zijn vraag of de teruggeplaatste kroon goed aanvoelde en geen scherpe randjes waren, heb ik laten weten dat het goed was, omdat ik niet vertrouwen kon hoe hij zou reageren als ik zou aangeven nog wel wat oneffenheden te voelen. Hij herhaalde het betoog over welke behandeling dan wèl zinvol zou zijn; deelde nogmaals mee dat de nu uitgevoerde actie ( het vastplakken van de kroon) waarschijnlijk geen week zou houden, maar dat ik misschien geluk zou hebben.
Goede kwaliteit service die ook zeer constant in de tijd is. Een afgezegde afspraak kon snel (1dag) opnieuw ingevuld worden.
Bespreking vooraf helemaal goed. Tijdens de behandeling wat meer uitspreken/toelichten van de stand van zaken en de voortgang van de werkzaamheden zou ik wenselijk gevonden hebben. Dat 'breekt" de lange tijd van de behandeling. (Een uur en drie kwartier je mond dícht houden is niet zo moeilijk, maar zo'n lange tijd je mond ópen houden is wel moeilijk!) Ook een spiegel of camera die het mogelijk maak mee te kijken zou ik wel willen.
Ik kwam er voor een wortelkanaalbehandeling. Er was wat tijdsdruk, maar alles verliep uitstekend. Ik werd nog voor napijn gewaarschuwd, maar kennelijk was de behandeling zo zorgvuldig gedaan dat van napijn geen sprake was,
Wel lang moeten wachten voordat de behandeling plaatsvond.
Snelle manier voor registratie, gevolgd door. Herinneringen nav afspraak. Vriendelijke manier bij binnenkomst. Bij klachten wordt direct op ingehaakt en geprobeerd de persoon op juiste wijze te behandelen.
Zowel in het telefonische contact met de praktijk als de behandeling op zich ervaar ik als prettig en geeft mij het gevoel gehoord te worden.
De bovenlijn zegt alles al. Wie gaat er voor zijn plezier naar de Tandarts, maar voel mij hier prettig en wordt altijd met gevoel behandeld.
Opmerking: zorgvuldigheid en deskundigheid van de behandelaar kan ik niet invullen; daar heb ik geen verstand van. Daarom bij die vragen 'n.v.t.' ingevuld. Qua zorgvuldigheid kan ik alleen opmerken dat de controle erg snel klaar was. Ik ben dit keer alleen voor controle geweest. Succes met de praktijk en vriendelijke groet.
Vriendelijk, betrokken, deskundig
-
Heel prettig
behandeling op tijd, juiste uitleg, hygienisch, juist contact naar de patient toe.
De receptie mag iets meer de kunst ontwikkelen de combinatie op de klant over te dragen van 'professionele dienstverlening (it's serious business) en klantvriendelijkheid (humor, op gemak stellen, of gewoon 'aardig' zijn)
Keurig
Goed hoor! Niets aan toe te voegen.
Het liep zoals het hoort te lopen
Accuraat
Vriendelijk ontvangst en eenmaal op de tandartsstoel is wordt er duidelijk gecommuniceerd over hetgeen er gedaan moet worden en is er ook ruimte voor vragen .
Mondhygiëniste legde rustig uit wat ze ging doen. Gaf tips en adviezen. Vriendelijk in contact.
Altijd prettig om bij Achmed te komen straalt rust en deskundigheid uit
Hele fijne, kundige tandarts die mijn gebit geperfectioneerd heeft voor mijn bruiloft. Precies zoals mijn hulpvraag was. Ook de assistente is ontzettend kundig en legt dingen uit, geeft een spiegeltje om mee te kijken.
Klinkt misschien raar maar mijn bezoeken aan Niels en assistente Carolien zijn iedere keer weer gezellig. Ze zijn duidelijk, vakkundig en stellen je op je gemak. Woon zelf niet in Zeist maar voor mij nooit meer een anderen tandarts. Ook niet te vergeten de dames beneden bij ontvangst, hoe druk ze het soms ook hebben, altijd vriendelijk en een glimlach.
Goed
Als ik bij samenwerkende tandartsen in zeist komt bij de endotoloog of hoe dat ook heet dan ga ik onspannen/ gerust de behandeling tegemoet. Ze stellen je op je gemak . Er heerst een ontspannen sfeer. Zo voelt het voor mij tenminste.
Afspraken worden goed en gelijk verstuurd en netjes geholpen aan de balie. En bij de tandarts ook.
Professioneel
Kundig en fijn geholpen.
Vriendelijk en kundig
Was een prettige bezoek waarbij er goed en deskundig is behandeld.
tevreden
Goed systeem van afspreken en het sturen van reminders. Goede planning waardoor je zeer efficient met je tijd kunt omgaan. Veilige omgeving ivm Corona. Deskundige en vriendelijke mensen
De behandeling verliep heel prettig, heldere uitleg en totaal geen last gehad na de behandeling.
Een prettige ervaring. Voelde vakkundig en betrouwbaar. Intussen mijn 3de tandarts bij jullie. Ik hoop dat dit voor langer is!
Snel en adequaat geholpen.
Werd vriendelijk ontvangen. Alles werd goed uitgelegd. Behandeling was snel en pijnloos .
Ondank mijn stress vooraf vanwege een oude vulling (en een jeugdtrauma met een schooltandarts) werd ik vanaf het eerste moment gerustgesteld en zoals altijd heel vriendelijk geholpen. De reparatie was zo gebeurd en mijn angst is gelukkig weer verdwenen. Niets dan lof.
Vriendelijke en duidelijke uitleg over de behandeling, inmiddels 31 jaar maar de assistente houd gewoon je hand vast , kei lief! Tandarts zeer aardig en behandeld goed
Voorzover een tandartsbezoek als prettig kan worden omschreven, gaat dit voor mij op bij XQdent. Aardige tandarts en assistente. Goede voorlichting voordat de ingreep plaatsvindt en ook tijdens de ingreep informatief en belangstellend.
Een belletje dat ik een afspraak had, ik had mijn herinnerings mail 4dagen daar voor niet gelezen.
Goede ervaring
Altijd keurig op afgesproken tijd gaat de deur open. Vriendelijk en heel professioneel. Zie altijd op tegen de behandeling maar achteraf heel tevreden over resultaat. Al verschillende tandhygienisten meegemaakt: deze verdient echt een 10.
keurig op tijd afspraken nagekomen, uitstekende behandeling mondhygiënist en tandarts
Prettige en kundige behandeling
Was een moeilijke ingreep door mw. Siers. Heeft ze prima uitgevoerd. Zeer vriendelijke benadering door haar en haar assistente.
Ik ben een angstpatiënt en word altijd zeer kalm en rustig behandeld. En ik word altijd behandeld door hetzelfde tandarts/tandartsassistente team wat ook meedraagt aan de rust. Tandartsbezoek zal nooit mijn hobby worden maar op deze manier wordt het zeker beter!
Kort maar krachtig. Vijf minuten binnen geweest. Alles was oké
Heel prettige, vriendelijke en grondige behandeling bij de samenwerkende tandartsen.
Het gaat over de afwegingen voor n wortelkanaal behandeling.
Op basis van 1 controle was de tandarts en praktijk vriendelijk en accuraat
Hij heeft alles nagekeken en had voldoende belangstelling in wat ik zei en te kennen gaf.
o.k.
Rick is een fijne en kundige tandarts. Altijd vriendelijk en ook nog tijd voor een praatje. Ook zijn assistente is heel vriendelijk.
Tijdens drukke agenda van tandarts, toch een afspraak regelen, bij collega. Zodat ik niet zonder vulling op vakantie hoefde. Vond dat zó fijn en netjes.
te weinig tijd ingepland voor een standaard behandeling, iedere keer weer. Receptioniste afstandelijk en onvriendelijk.
Prima uitleg en zeek kundig personeel
Geen op- en/of aanmerkingen
Prima
Erg grondig aangepakt en fijn om na een jaar ook nog gecontroleerd te worden of het gewenste resultaat is bereikt.
Goede behandeling
Prettig, vriendelijk, geruststellend, deskundig
Met klantgericht bedoel ik:”zeer vriendelijk, snel geholpen, meedenkend, uitleggend mbt behandeling, (financiële) consequenties, eventueel vervolg, serieus genomen.
Goed geïnformeerd en in een prettige sfeer heb ik een pijnloze, professionele wortelkanaalbehandeling ondergaan. Geen napijn gehad.
Ondanks het feit dat mijn ‘mondklachten’ feitelijk niet goed zijn op te lossen doen de artesen hun uiterste best, maar blijven ze ook eerlijk over wat kan en niet kan. Dat men daarnaast ook aandacht heeft voor de mens achter de patient ervaar ik als een warm bad…
goed
Ik werd bij de receptie goed ontvangen, doorverwezen en na contact met de tandarts werd er snel een vervolgafspraak gemaakt. Het contact met de tandarts was geïnteresseerd, prettig en vakkundig.
Dat was mijn eerst keer bij Mevrouw Lans. Zij was vriendelijk een professionell. Naar de mondhygiënist gaan is echt niet mijn favoriete activiteit maar zij heeft heft he uithoudbaar gemaakt.
Netjes behandeld, ondanks ik allang niet bij de tandarts geweest ben.
Met bevlogen hart en passie het werk uitvoeren.
goede professionele vakbekwame en menselijke begeleiding. Ben zeer tevreden Heb een vriendin aanbevolen en zei is nu zo blij met de keuze bij Xqdent.
Ben hier voor het eerst naar de mondhygienste geweest en is me erg goed bevallen. Deskundig en prettige behandeling. Wat ik heel vervelend vind is dat ik weer een nieuwe tandarts heb. Weer onervaren. Ik wil 4 kronen vernieuwen maar dat laat ik echt door een ervaren tandarts doen. Dus ik ben toch van plan om een andere praktijk te gaan zoeken waar ik een vaste tandarts heb. Ik begrijp dat iedereen ergens moet beginnen maar ik vind het erg onprettig weer een nieuwe tandarts, nr 4 te hebben. Met vr Grt Loes Peters Mijn onderstaande antwoorden zijn dank ook mbt de mondhygiëne
Alles was ordelijk.
Prima tandartsenpraktijk zeer vakkundige mensen.
Ik ben goed behandeld worden en heb geen last meer van mijn tand
Een stuk van mijn voortand facing was de dag voor Hemelvaart afgebroken. De tandarts heeft in een overdrukke schema tijd weten vrij te maken en het zo goed als nieuw er uit laten zien. Dank aan het hele team!
zoals altijd perfect geholpen
Klant vriendelijk
Ze zijn ontzettend meedenkend! Ik moest nog eens terugkomen en kon dezelfde dag nog terecht! Een hele fijne ervaring!
Plezierig afspraak en to the point
Mondhygiënist Sander Ben ik zeer tevreden mee.
-
Goed geholpen
Goede behandeling volgens verwachting
Controle, reiniging en week daarna vulling vervangen. Vriendelijk, vakkundig en snel.
De wortelkanaalbehandeling is vrijwel pijnloos en deskundig uitgevoerd. Je wordt prima op het gemak gesteld en de behandeling was, ondanks de bijna 2 uur zitten, relatief snel voorbij.
Zorgvuldig en vriendelijk. Heldere uitleg
Meteen geholpen, foto's genomen en ik mankeerde niets. Dus binnen 10 minuten weer buiten.
Ik werd netjes op tijd geholpen. Ik moet terugkomen voor een behandeling van de mondhygiënist maar helaas moet ik daar weken op wachten, dat is wel jammer.
Ok voel me altijd serieus genomen en wordt altijd goed en rustig behandeld..... bijna geen stress...
Ik had super veel pijn en de kaakchirurg zei dat ik moest bellen om die zelfde dag nog geholpen te moeten worden. Omdat we het weekend in gingen en het spoed was, en ze laten me gewoon met pijn het weekend in gaan en ik moest maar wachten tot volgende week donderdag of bij een andere tandarts proberen. Ik vind dit een hele slechte zaak en ben heel blij dat ik daar weg ben!!
Tijdig, behulpzaam, kundig personeel en effectieve behandeling
Wat haar opviel was dat ik al meerdere tandartsen in de praktijk had gehad. Niet omdat ik zo veel wissel maar omdat er verloop is. Begrijp dat wel, maar voor mij als persoon lastig. Ik hoop dat het nu zo blijft. Voor mij eerste indruk goed en rustig.
Ze zijn aardig en op Optijd .goede ervaring er mee
goede dienstverlening
Er werd mij duidelijk uitgelegd hoe de behandeling zou verlopen en regelmatig tijdens de behandeling gevraagd of het nog ging (duurde 2 uur!)
Deskundig en een goede uitleg.
Goed snel deskundig
prima
Hij maakt het goed schoon en geeft goede tips
Voor het eerst geweest en werd vriendelikk ontvangen
Klantvriendelijke snelle professionele dienstverlening
Goed geholpen met vriendelijk personeel en veel uitleg.
N.T.V
Prettig
Vriendelijke tandarts en fijn geholpen, ook met kindje
Mooi op tijd geholpen, tandarts legt uit wat hij gaat doen en is accuraat en onderhoudend.
Goed geholpen
Vakkundig geholpen op een prettige wijze.
Geen wachttijd, duidelijke uitleg en alleen doen wat nodig!
Duo afspraak met mondhygiëniste en tandarts, direct na elkaar prima oplossing. Keurig op tijd ook.
Tandarts Siers is zeer betrokken, neemt de tijd, bespreekt het probleem met je en behandelplan. Tijdens de behandeling informeert ze je wat er gebeurt. Relaxte open sfeer.
Had erge kiespijn en toen ik belde kon ik komen en is het verholpen
Alleen maar positief Na de problemen opgegeven te hebben was er een snelle interventie
De behandeling van de tandarts vind ik prima, alleen de wachtruimte kan wel wat meer STOELEN gebruiken, ik vond het erg vervelend dat ik en voor en na mij de wachtenden geen zitplaats hadden!
Op mijn gemak . Vriendelijk maar vooral deskundig met empathie naar de patiënt.
zie hierboven
Mooie praktijk met zeer vriendelijk personeel. Ze denken met je mee en geven je voor de behandeling een bogroting van de eventuele kosten. Zo weet je gelijk of het binnen je verzekering valt of dat je zelf nog iets moet bijbetalen. Dat vond ik wel fijn. Daarnaast kon ik snel terecht nadat ik gebeld had om een afspraak te maken
Niets te klagen, goed geholpen
Super
Mijn evaring is heel goed
Ben helaas de naam van de mannelijke tandarts vergeten. Over hem gaat de onderstaande beoordeling voor zover het het laatste bezoek betreft.
Zeer deskundig en vriendelijk!
Na mijn uitleg over ‘het euvel ‘ (afgebroken kies) zorge de vriendelijke assistente ervoor dat ik snel behandeld kon worden. De behandeling was zeer zorgvuldig en efficiënt. De kies is keurig gerestaureerd en alsof er niets gebeurd is, kan ik er weer alles mee kauwen! Kortom een perfecte behandeling!!
Ik ben al jaren patiënt bij deze tandarts en zeer tevreden. Nu ook bij acute pijnklachten kon ik direct terecht en werd ik goed geholpen.
Sander Molhoek is heel goed, hij werkt rustig maar efficiënt. Heel prettig!
Werken keurig op tijd en de dames aan de receptie zijn klantvriendelijk.
Nadat ik meer dan 2 jaar verstek had laten gaan (o.a. door corona) wist de heer Molhoek mijn gebit toch grondig van tandsteen te ontdoen. Zijn vasthoudendheid trof mij. Respect voor zo'n vakman!
Zit al jaren bij dit praktijk. Het is gewoon goed. Deskundig en professioneel. De wachttijden om een afspraak te krijgen (vooral bij mondhygiënist) kunnen lang zijn.
....
Tot nu toe prima, er volgen nog meer behandelingen, dis ben benieuwd...
Het is goed voor elkaar bij XQdent maar wel één aanbeveling. Koppel minimaal de administratieve systemen met XQdent in Berg en Bos. Onbegrijpelijk, voor mij althans, waarom dat niet is geregeld.
Goed geholpen aan de balie en heel goed geholpen/behandeld door mindhygiëniste.
Communicatie, planning, vriendelijk, respect voor de patiënt. Uitstekend
Ik ben goed geholpen door de tandarts tijdens de bruggen plaatsen. Onderkant valt nog niet goed, maar daar mag ik voor terug komen.
Fijne praktijk. Klantvriendelijke medewerkers
Er wordt geluisterd naar problemen en er worden oplossingen gezocht. Fijne mondhygiënist!!
Op tijd en efficieent
Ik heb een heel moeilijke gebit- veel oude kronen en bruggen. Enkele jaren geleden heb ik geprobeerd om implantaten te plaatsen bij XQDent- mocht niet van hun implantoloog, moest ik wachten ( geld voor implantaten heb ik wel). Inmiddels is het veel erger geworden, ik voel me heel slecht en heb ik dat bij XQDent verteld. Nog steeds geen reactie! Ze hebben schijt aan hun cliënten! Momenteel ben ik actief op zoek naar een andere kliniek. Ik heb een sterke indruk dat de tandartsen van XQDent niet echt competent zijn, en ook nog totaal onverschillig wat betreft gezondheid van hun patiënten. Veel specialisten gaan ook weg, al enkele tandartsen bij wie ik heb een behandeling gehad hebben XQDent verlaten.
Ik kreeg een nieuwe tandarts omdat mijn vorige was vertrokken. Gelukkig was ook deze mevrouw ontzettend fijn, duidelijk en snel en heel erg vriendelijk. Ze is professioneel maar ook grappig en dat is eigenlijk idee om als tandarts als ervaring te bieden.
Zowel mijn dochter als ik hebben een angst voor de tandarts. Dat word bij deze tandarts steeds minder. Jr word zo goed ontvangen. Echt geweldig.
Ik ben behandeld aan 2 kiezen. Mw. Siers heeft bij beide kiezen opnieuw een wortelkanaalbehandeling uitgevoerd. Bij de eerste kies had ik na een week nog wat pijnklachten bij het kauwen. Mw. Siers heeft toen direct nogmaals de betreffende kies iets afgevijld (de vulling was iets te hoog). Momenteel heb ik geen klachten meer. Het resultaat van de behandeling is pas over ca. een jaar zichtbaar, maar ik ben echt erg tevreden over de deskundige behandeling (zonder verdoving gelukkig) door mw. Siers en haar assistente. Het was een behandeling waartegen ik lang heb opgezien, maar ik ben nu blij dat ik door mw. Siers behandeld ben.
Zowel artsen als assistenten en baliepersoneel is vriendelijk en kundig. Minpunt is dat je niet op de hoogte wordt gebracht bij verandering van mondhygiënist of tandarts die gaat stoppen.
Wordt altijd zeer netjes en op tijd geholpen goed tandarts.
Vriendelijk en informatief
Mail ter herinnering voor afspraak en goed op afgesproken tijd geholpen.
Vriendelijk, heeft de tijd voor je, denk met je mee en goed vakmanschap. Afspraken lopen netjes op tijd. Prima dus.
Vlot en toch niet mechanisch.
Vriendelijk en deskundig
prima
Goede professionele tandartsenpraktijk
Ik was heel bang voor de tandarts .en dus ook heel lang niet geweest. Alle moet bij elkaar geraapt en gegaan .zeer goede keuze. hele lieve en geduldige mensen .top tiem
Ben goed en snel geholpen. Had een dubbele afspraak. Eerst de mondhygieniste, daarna de tandarts. De afspraak met de tandarts was op de een of andere manier niet doorgekomen, maar gelukkig kon ik dezelfde middag nog terecht.
Een bezoek aan de Tandarts en de mondhygiënist zijn geen prettige uitjes. Ik ga omdat het moet, en omdat ik eigen tanden wil houden. Mijn ervaring nu; De ontvangst bij de receptie vond in vriendelijk en beleefd. De wachtruimte is een steriele en toch sfeervolle ruimte. De behandelkamers zijn licht en fris, ook schoon. Mijn ervaring met de artsen en assistent is dat het deskundige en vriendelijke mensen zijn. Niet alleen belangstelling voor het gebit, maar ook naar de persoon zelf. De mondhygiënist gaf mij een rustig gevoel waardoor ik me ook beter kon ontspannen. Ik hoop hier nog heel lang te mogen blijven.
De mondhygiënist Sander ontdekte een prothese probleem dat al lang bestond, maar door de tandarts en prothese specialist in de stad waar ik voorheen woonde niet werd gezien. Dit was belangrijk, want het veroorzaakte ook regelmatig ontstekingen en bloedingen. Verder is iedereen klantgericht, professioneel, en de tandarts rekent schappelijke prijzen voor herstelwerk.
Vriendelijke ontvangst, keurige omgeving. Alles keurig op tijd, kortom gewoon goed geregeld door vakkundige mensen.
Ik zit nu 9 jaar bij deze tandarts geloof ik en vind het een goede tandarts. ook zelf ben ik nu 4 jaar vrij van gaatjes in mijn tanden. Voorheen had ik altijd wel een gaatje in me mond ergens ofz. Nu heb ik afgelopen 4 jaar voor betere verzorging gekozen maar ook gekozen om naar een mondhygianist te gaan. Ik ben zeer tevreden. Ik ga volgend jaar weer een top tandarts nemen denk ik want nu ben ik basis verzekerd en dat kost mij veel meer per afspraak omdat ik ook 3 keer in het jaar ga. tandarts en 2 keer mondhygianist. Met groeten Monique Uyleman
Praktijk ziet er netjes en modern uit. Je wordt er ook keurig en kundig geholpen. Er is alleen heel weinig beschikbaarheid een afspraak bij de mondhygiëniste kan pas over 4(!) maanden. De tandarts werkt alleen op maandag en dinsdag, dus alleen dán kan een afspraak worden gemaakt. Niet erg flexibel dus.
Vriendelijke tandarts, legt goed uit wat hij doet.
Wortelabces...diezelfde middag zenuwbehandeling. Volledig pijnvrij tijdens en na de behandeling. Erg blij met deze tandarts!
Professionele behandeling, gaan respectvol om met queer personen en afspraken duren niet te lang.
altijd vriendelijk en deskundig
Vriendelijke ontvangst, lieve tandarts, legt duidelijk uit wat ze doet. Mijn tieners zijn ook enthousiast.
Ben tevreden zoals het nu gaat
Rustig, vriendelijk ,empathisch, en behulpzaam behandeld. In alle opzichten een klasse apart deze tandarts!
Zeer goed
Dit was de derde keer dat ik voor een jaarlijkse controle langs ben geweest in Zeist (de praktijk van mijn vorige tandarts in Soesterberg werd plotseling gesloten). Ik zorg zelf dagelijks voor een goede mondhygiëne om tandplak en tandsteen te voorkomen, waardoor ik ook nooit klachten heb. Een jaarlijkse controle van de tandarts is daardoor voldoende. Na de controle krijg ik van de tandarts altijd te horen dat ik mijn gebit keurig onderhoud en dat ik volgend jaar weer voor controle terug kan komen. Ik ga daardoor altijd met een prima gevoel weer naar huis
Heel goed
goede ervaring
Helemaal o.k.
Prima controle en behandeling. Geen schoonmaakbehandeling door preventieassistent als dit niet nodig is.
Ben gastvrij ontvangen en goed behandeld .
Aandacht voor de ‘patiënt’
ik ben erg bang maar ben rustig en netjes geholpen
Ik ben altijd behoorlijk angstig voor de tandarts. Dit ook heel duidelijk aangegeven. Toen ik me aansloot bij de praktijk, en voor de behandeling. Ik vond de behandeling niet prettig en mijn angst is terug. Had niet het gevoel dat ik gehoord werd. Vervolgens onnodige pijn tijdens de behandeling, en de tandarts zei me het niet beter te kunnen verdoven... Ik had bij mijn vorige tandarts mijn angsten overwonnen... Bedankt. Ik voel mijzelf niet gehoord en serieus genomen. Dat vind ik jammer voor een praktijk die pretendeert gespecialiseerd te zijn in gevallen zoals mij. Door deze situatie overweeg ik een andere tandarts te zoeken.
Werd erg vriendelijk en professioneel behandeld door de mondhygiëniste. Luisterd goed naar de patiënt en geeft fijn advies. Erg klantvriendelijk deze dame.
een vlotte en pijnloze bevalling!
Een snelle actie zonder complicaties.
Prettig, professioneel, compleet.
Zowel de receptioniste als de tandarts waren erg vriendelijk. Namen ook beide de tijd om vragen te beantwoorden. Ik ben altijd wat zenuwachtig als ik bij een tandarts ben. Deze tandarts stelt me door haar vriendelijkheid meteen op mijn gemak. Door die houding voel ik me vrij alle vragen te stellen, die mbt mijn gebit bij me opkomen.
Een prima pijnloze behandeling. Mooie onzichtbare vullingen geplaatst in het voor gebit.
Bij het maken van een prothese heeft men een kies over het hoofd gezien, met als gevolg dat er weer veranderingen aan gemaakt moeten worden.
Professionele en zeer deskundige behandelaar/tandarts
Een goede communicatie zowel bij een afspraak maken als tijdens een behandeling en meerdere specialisme aanwezig das echt een voordeel
Prima geholpen!
Vriendelijke bejegening
-
Hartelijke ontvangst, veel expertise en alles onder 1 dak
prettig geholpen en goed geluisterd en in goed overleg beslissingen genomen. Heldere uitleg van probleem
Kundige tandarts en assistente
Mijn moeder heeft Alzheimer en kan erg ongeduldig zijn. Daar is op een fijne en rustige manier mee omgegaan.
Ik ben al jaren tevreden, goede adviezen en vriendelijk team.
Ik werd netjes en vakbekwaam geholpen, jammer dat zonder navraag naar context de suggestie werd gedaan dat ik al lang niet voor controle was geweest.
Alhoewel ik geen klachten heb over behandeling, benadering en omgeving, vind ik het vervelend dat ik in twee jaar tijd door drie tandartsen ben behandeld. Mag ik u hierbij attenderen op het feit dat bij onderstaande vraag door wie ik als laatste ben behandeld, mevrouw Eline? niet genoemd wordt.
Ik had graag dat de tandarts-ervaring van vroeger nog bestond en dat je maximaal 3 verschillende tandartsen in je leven had. Bij jullie praktijk heb ik inmiddels de 10e tandarts/mondhygienist. Ik weet nog niet zo goed wat ik daar nu mee moet/wil.
Tandarts is erg goed. Communicatie moet een stuk beter. Ik stuurde een email met verzoek om contact per email ipv telefoon. Vijf minuten later wordt ik twee keer achter elkaar gebeld. Ik kan niet opnemen (rede dat ik email !). Krijg ik alsnog een email met daarin de tekst: " wij probeerden u te bellen, maar u nam niet op. Wilt u ons svp bellen?" ..... tsja.... Op de dag van de afspraak had ik een afspraak om 1120 uur. Om 1135 wordt ik binnen gehaald door de tandarts. Ik verwacht dan dat er op z'n minst een even gezegd wordt: excuses voor her wachten... Maar niets van dat alles.
Ik ben erg blij met de goede verzorgings instructie, ik heb nu de kleinste lactona besteld 2.5/5.0
Prima
deskundig advies en behandeling. geen centje pijn bij wijze van spreken. geldt ook voor de mondhygienist. prettige omgang met klant.
Zag erg tegen wortelkanaal behandeling op, maar door de rustige en goede behandeling viel het mee. Nieuwere dingen, zoals iets in je mond waardoor er geen resten in je keel valt was voor mij erg fijn
Professionele en vriendelijke mond hygiënist.
Heel goed geholpen en alles wat gedaan werd werd netjes uitgelegd. Als iets wat meer pijn kon geven werd dat ook gemeld.
Het is voor ons geen feest maar zeker ook geen kwelling, angst of bezoeking om voor een behandeling binnen te stappen. En na elke behandeling gaan we tevreden naar huis. Wij blijven graag klant !
Deze controlebeurt werd vlot en deskundig afgehandeld.
keurige ontvangst door "front desk", prettige omgeving om even te wachten en vervolgens keurig op de afgesproken tijd geholpen. Behandeling was adequaat en prettig.
Als je aankomt word je vriendelijk ontvangen door de dames achter de balie. Wachten op de behandelaar duurt nooit lang. De mondhygiënist gaat zeer nauwkeurig te werk en constateert ook gebreken aan het gebit die door de tandarts dienen te worden opgelost. Dit heeft ondermeer geleid tot het trekken van een gespleten kies hetgeen soepeltjes is verlopen.
Bij binnenkomst is er een warm welkom. De medewerker is vriendelijk en behulpzaam. Tijdens de behandeling wordt je op prettige wijze meegenomen in het consult. Je komt voor, zijn er bijzonderheden, ik ga nu dit doen en daarna de conclusie & nabespreking.
De praktijk is niet te groot en niet te klein. Alles is aanwezig en er is een gemoedelijke maar professionele sfeer. Wanneer er een specialist nodig is wordt er doorverwezen naar het Diakonesse ziekenhuis. Ik krijg het idee dat er altijd wordt uitgegaan van het beste voor de patiënt.
Both my husband and I are very satisfied with the care we have had with XQDent Samenwerkende Tandartsenpraktijk where we have been patients for almost ten years. When we first came to XQDent, we had an outstanding dentist, Dr. Spikman, who unfortunately left the practice. (Later I personally was appointed another dentist who I was less impressed with but who thankfully left after only a short time.) Thereafter the dentists have been more than satisfactory. They are, in my view, very good as well as being kind and courteous. I must mention the hygienist, Sander Molhoek, who is exceptional. He is very thorough and is also a very pleasant person with an acute sense of humor. He gets absolute top marks!
Vlot geholpen, minimale wachttijd. Tandarts was vriendelijk en duidelijk in zijn bevindingen. Uiterst charmante assistente!
De behandeling en ondersteuning van het team van Mevr. Siers en haar zelf is uitermate goed en keurig.
Ben nl bang voor de tandarts Ook geen pijn gehad
Prima
Netjes en volgens de Corona regels geholpen.
Voor een reguliere controle werd er gedegen onderzoek gedaan. Er werd persoonlijke belangstelling getoond en eventuele behandelingen werden duidelijk toegelicht.
Hij heeft mij eerst op mijn gemak gesteld. Door relex eerst een gesprek met mij aan te gaan.
Zowel bij mondhygiëniste als bij tandarts
Geen wachttijd, prettig contact en deskundige behandeling.
Fijne tandarts praktijk.
prima
Vriendelijke tandarts en zeer kundig.
Prima geholpen
Zie bovenstaande
Prima!
Korte wachttijd, grondige inspectie van het gebit.
Vriendelijk, professioneel en pijnvrij geholpen. Duidelijke en vriendelijke uitleg bij ingreep en ruimte voor overleg.
Eerst werd gezegd dat mijn gebit er keurig uitzag. Aan het eind van het consult werd me verteld dat ik toch ook niet zou willen dat er 2 bovenkiesjes zouden afbreken of dat ik ze zou kwijtraken. Ik was enigszins overrompeld. Voor dit consult is hier nooit over gesproken. Eerst kwamen 2 kronen ter sprake echter dat vond mijn tandarts wel wat prijzig. Toen werd besloten om voorlopig beide vullingen te vervangen zodat er minder druk zou zijn. Het gaf me een niet prettig gevoel.
Snelle afspraak kunnen maken en voortreffelijk en vriendelijk geholpen.
Er wordt snel en accuraat gewerkt.
Op de receptie werken zeer hulpvaardige en prettige mensen en de hele omgeving straalt rust en kundigheid uit. Je bent hier in goede handen.
Ik heb het gevoel dat ik geen nummer ben allemaal zo aardig.
Iedereen vriendelijk, geen lange wachttijden en goed geholpen.
Na de behandeling steekt mijn spalk nog verder uit, waardoor mijn onderlip er steeds in blijft haken en gaat bloeden. Nu mag ik dus opnieuw een afspraak gaan maken.
Prima geregeld, netjes op tijd en alles onder controle geeft goed gevoel
Prima
De tandarts is zeer bepalend. Inmiddels heb ik vier verschillende tandartsen gehad en de een was bepaald beter dan de ander.
Ik ben zeer tevreden over de kennis, kundigheid en het empathisch vermogen van de specialisten. Het is er altijd proper en ze gaan met de tijd mee. Goed advies en altijd en in overleg met de patiënt. Alles wat ik nodig heb onder 1 dak.
Ik waardeer de preventie en de aandacht.
Behandeling betrof controle volgens afspraak, leek mij zorgvuldig uitgevoerd
prettige omgang en correct
Vriendelijke medewerkers die met je meedenken en zorgvuldig te werk gaan
Legde uit, wat ze ging doen. Observeerde goed, als er iets was.
Ik werd netjes gebeld om te vragen of ik eerder kon komen dan de geplande afspraak.....heel attent! Verder tevreden over de behandeling. mooi op tijd...geen lange wacht-tijden. Dus.....tevreden cliént.!
Prima
Heel positief
Ik ben tevreden over de behandeling en het resultaat.
Keurig behandeld
Goed
Zeer aardige tandarts. Ze legt alles uit wat ze doet. Fijn geholpen