Dental Clinics Zeist

Dental Clinics Zeist
Jan Ligthartplein 1, 3706VC Zeist
Neemt patiënten aan
Tandarts
8.9
Google
3.6
Zorgkaart
9.1
KV
0.0
rating
Spoed
rating
Spoed 24/7 365
rating
Nascholing
rating
Certificaat
HKZ-Certificering
rating
ster
Over
Openingstijden

Openingstijden

  • arrow maandag
    8:00 - 16:30
  • arrow dinsdag
    8:00 - 16:30
  • arrow woensdag
    8:00 - 16:30
  • arrow donderdag
    8:00 - 20:00
  • arrow vrijdag
    8:00 - 16:30

 

Dental Clinics Zeist

Complete mondzorg voor het hele gezin

Welkom bij Dental Clinics Zeist, een moderne tandartsengroepspraktijk aan het Jan Ligthartplein. Ons team bestaat uit jonge, enthousiaste behandelaren die werken volgens de modernste technieken. Zij staan dagelijks klaar om u en uw gezin van de beste mondzorg te voorzien. Hierbij staat persoonlijke aandacht centraal. We hanteren de tarieven die door de overheid zijn vastgesteld. U betaalt dus nooit meer dan nodig is.

 

Een gezonde mond en de beste zorg

Op maat gemaakte aanpak inclusief een persoonlijk behandelplan

Zeer kindvriendelijk

Moderne praktijk en de nieuwste praktijkrichtlijnen

5 dagen per week geopend

Toegankelijke praktijk, ook voor mensen in een rolstoel of mindervaliden

 

 

Bezoek website
ster
Informatie

Specialisaties

  • Algemene tandheelkunde
  • Tandvlees behandeling
  • Wortelkanaal behandeling
  • Kroon- en brugwerk
  • Mondhygiëne
  • Implantaten
  • Protheses-kunstgebit
  • Angst behandeling
  • Facings
  • Tanden bleken
  • Orthodontie
  • Kindertandheelkunde
  • Geriatrische tandheelkunde/ouderen
  • Kleine kaakchirurgische ingrepen

Team

tandarts
9.6
Carole de Man
Preventieassistent
tandarts
8.9
Elizabeth van Leesten
Tandarts
BIG nummer: 19921709002
tandarts
9.2
Liesbeth Reede
Paro-preventieassistent
tandarts
0.0
Jacqueline Joseph
Tandarts

Faciliteiten

  • Mondhygiënist(e) aanwezig
  • Avond behandeling mogelijk
  • Toegankelijk voor rolstoelen
  • Spoed
8.9
3.6
9.1
waardering icon
E.B. Hofstee-Elbersen 27 Mei 2023 - 17:26 Elizabeth van Leesten (Tandarts)
Erg fijn geholpen
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
waardering icon
M Porhonar 19 Apr 2023 - 09:28 Review voor de praktijk
Renske deed de behandeling veel met aandacht en rustig; Ik ben super blij en tevreden de praktijk verlaten
Duidelijke uitleg
9
Behandeltijd
9
Is deskundig
8
Aanbeveling
9
8.8
waardering icon
J.K.L. Keller 01 Apr 2023 - 12:03 Review voor de praktijk
Fijn en vriendelijke behandeling
Duidelijke uitleg
8
Behandeltijd
9
Is deskundig
8
Aanbeveling
8
8.3
k El 08 Mei 2023 - 10:53

Slechte tandarts praktijk,willen alleen maar verdienen en denken totaal niet aan hun cliënten.raad deze praktijk niemand aan.

(Translated by Google)
Bad dentist practice, only want to earn and don't think about their clients at all. Do not recommend this practice to anyone.

waardering
Reactie van/namens: Dental Clinics Zeist

Wat jammer dat u deze indruk heeft gekregen. We bespreken dit graag persoonlijk met u als u ons belt. U kunt dan vragen naar onze praktijkmanager. Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Het team van Dental Clinics

(Translated by Google)
I'm sorry you got this impression. We would be happy to discuss this with you personally if you call us. You can then ask for our practice manager. Thank you in advance.

Yours sincerely,

The Dental Clinic team

K H 04 Mei 2023 - 20:58

Deze Google-recensie is zonder tekst

waardering
Reactie van/namens: Dental Clinics Zeist

Beste K H,

Wat jammer dat u niet tevreden bent. We bespreken dit graag met u als u, telefonisch of per mail, contact opneemt met onze praktijk. Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Het team van Dental Clinics

(Translated by Google)
Dear KH,

What a pity that you are not satisfied. We would be happy to discuss this with you if you contact our practice by telephone or e-mail. Thank you in advance.

Yours sincerely,

The Dental Clinic team

Mans Minekus 18 Apr 2023 - 22:47

Deze Google-recensie is zonder tekst

jovannah 18 Apr 2023 - 22:10

Professioneel en prettig

(Translated by Google)
Professional and pleasant

Ahmed Al-Shibami 23 Feb 2023 - 20:50

Deze Google-recensie is zonder tekst

Gerald Bloemendal 22 Feb 2023 - 17:28

Deze Google-recensie is zonder tekst

Alan Isedoris 21 Feb 2023 - 21:45

Deze Google-recensie is zonder tekst

Stefano Fabian 17 Feb 2023 - 20:18

Deze Google-recensie is zonder tekst

Ruchita Vanjari 16 Feb 2023 - 21:51

Highly recommended , good suggestions , help me with my tooth pain
suggested a root canal.

Ulrich Grün 13 Jan 2023 - 20:58

Zeer prettige en professionele tandartsen, uit (bijna) de hele wereld.

(Translated by Google)
Very pleasant and professional dentists, from (almost) all over the world.

Walter Bosch 16 Nov 2022 - 23:57

Het was niet zo fijn.

(Translated by Google)
It wasn't so nice.

Ad Janmaat 12 Nov 2022 - 12:04

Deze Google-recensie is zonder tekst

Jingyi Zhou 27 Okt 2022 - 10:33

Deze Google-recensie is zonder tekst

Bas Onokiewicz 11 Okt 2022 - 16:12

Deze Google-recensie is zonder tekst

Roy Delta 06 Okt 2022 - 22:19

Deze Google-recensie is zonder tekst

Ferry Stolker 29 Jul 2022 - 08:36

Deze Google-recensie is zonder tekst

Fons Schoenmaekers 24 Jul 2022 - 10:39

Deze Google-recensie is zonder tekst

Kebba Sarr 23 Jul 2022 - 13:47

Staff are friendly and professional.

Yasin Arslan 30 Jun 2022 - 12:49

Ik heb in 2020 een gebitsreiniging en tandvulling gehad. Ik was niet tevreden met een medewerker genaamd personel, ik zou deze plek helemaal niet aanbevelen. Ik heb er spijt van.Ik heb zoveel pijn

(Translated by Google)
I had a dental cleaning and filling in 2020. I was not satisfied with an employee called staff, I would not recommend this place at all. I'm sorry. I'm in so much pain

dennis gantevoort 24 Mei 2022 - 21:32

Deze Google-recensie is zonder tekst

Nasser Mountasir 20 Mei 2022 - 19:45

Deze Google-recensie is zonder tekst

Bart Goldhoorn 31 Mrt 2022 - 10:58

Ik word hier altijd zeer deskundig behandeld door Lisa, ze verteld altijd precies wat ze gaat doen. Zonodig een verdoving indien nodig.
Verder ook aardige medewerkers.

(Translated by Google)
I am always treated very professionally by Lisa here, she always tells me exactly what she is going to do. An anesthetic if necessary.
Also nice employees.

Joanna Tahzib 02 Mrt 2022 - 12:52

Deze Google-recensie is zonder tekst

Marijke de Bruin-Kwantes 23 Feb 2022 - 21:03

Deze Google-recensie is zonder tekst

Bas Millenaar 22 Feb 2022 - 22:01

Zeer kundige Werknemers, Heb een behandeling gehad bij Rim, zij nam de tijd voor mijn behandeling

(Translated by Google)
Very knowledgeable Employees, Had a treatment with Rim, she took the time for my treatment

Gijs Fluit 27 Jan 2022 - 12:36

Deze Google-recensie is zonder tekst

Sarah Haas 25 Jan 2022 - 21:38

Deze Google-recensie is zonder tekst

Zeepjes Man 11 Jan 2022 - 15:23

Ik vind het in principe geen slechte praktijk , echter zijn er wel een paar vervelende dingen.
Ik heb geen vaste tandarts en dat vind ik erg vervelend , ik moet dus telkens wennen aan een nieuw persoon en dat vind ik niet prettig. Ook vind ik sommige mensen van het personeel erg onvriendelijk. Ik was er voor controle en de meneer (die ik nog nooit eerder gezien had) was al direct niet erg vriendelijk. Er was ook een blonde mevrouw maar die zei niks. Er zijn in het verleden een paar problemen geweest met mijn beugel door een orthodontist die jullie hadden voorgesteld, dit is niet goed afgelopen en heb daardoor nog 1 slotje op mijn tanden, mijn oude tandarts wist hier alles van. Meneer deed alsof dit mijn schuld was terwijl ik hier niets aan kan doen. Ik vind dit erg vervelend en hoop dat jullie mij een vaste tandarts zouden kunnen geven (liever niet die meneer 😅)

(Translated by Google)
I don't think it's a bad practice in principle, but there are a few annoying things.
I don't have a regular dentist and I find that very annoying, so I have to get used to a new person every time and I don't like that. Also I find some of the staff very unfriendly. I was there to check and the gentleman (who I had never seen before) was immediately not very friendly. There was also a blond lady but she said nothing. There have been a few problems with my braces in the past by an orthodontist that you suggested, this did not end well and therefore I still have 1 lock on my teeth, my old dentist knew all about this. Mister acted like this was my fault when there's nothing I can do about it. I find this very annoying and hope you could give me a regular dentist (preferably not that gentleman 😅)

waardering
Reactie van/namens: Dental Clinics Zeist

Beste Zeepjes Man,

Bedankt voor uw waardevolle feedback. Dit zullen wij bespreken in het team. Op de dinsdag hebben wij een waarnemende tandarts. We begrijpen dat u het liefst een vaste tandarts heeft en u kunt dit ook altijd aangeven bij het maken van de afspraak. Dan zorgen wij dat u, met uitzondering van spoed, altijd bij dezelfde behandelaar blijft.

Met vriendelijke groet,

Het team van Dental Clinics

(Translated by Google)
Dear Soap Man,

Thank you for your valuable feedback. We will discuss this in the team. On Tuesdays we have an acting dentist. We understand that you prefer to have a regular dentist and you can always indicate this when making the appointment. We will ensure that you always stay with the same practitioner, with the exception of urgent matters.

Sincerely,

The team of Dental Clinics

Moustafa el Haddachi 22 Dec 2021 - 22:25

Deze Google-recensie is zonder tekst

waardering
Reactie van/namens: Dental Clinics Zeist

Beste Moustafa,

Bedankt voor positieve review!

Met vriendelijke groet,

Het team van Dental Clinics

(Translated by Google)
Dear Mustafa,

Thanks for positive review!

Sincerely,

The team of Dental Clinics

Geert Kreijveld 22 Dec 2021 - 18:39

Deze Google-recensie is zonder tekst

waardering
Reactie van/namens: Dental Clinics Zeist

Hallo Geert,

Bedankt voor de vijf sterren!

Met vriendelijke groet,

Het team van Dental Clinics

(Translated by Google)
Hello Geert,

Thanks for the five stars!

Yours sincerely,

The Dental Clinic team

Ferko Schreuder 01 Apr 2021 - 10:43

Deze Google-recensie is zonder tekst

waardering
Reactie van/namens: Dental Clinics Zeist

Bedankt!

(Translated by Google)
Thank you!

Corine Kuijntjes 30 Mrt 2021 - 11:54

Fijne praktijk, vriendelijk personeel en duidelijke uitleg, zeker een aanrader!!

(Translated by Google)
Great practice, friendly staff and clear explanations, definitely recommended!!

waardering
Reactie van/namens: Dental Clinics Zeist

Bedankt voor je aanbeveling, Corine!

(Translated by Google)
Thank you for your recommendation, Corine!

skapboy Huts 18 Mrt 2021 - 13:54

Na een slechte ervaring met een grote moderne tandartspraktijk in Vleuten. Via via bij Dental Clinical Zeist terecht gekomen wat een verademing!
Gewoon een fijne kleine tandartspraktijk waar het om de patiënt gaat en niet om zo veel mogelijk aan de patiënt verdienen. Worden altijd super enthousiast ontvangen door alle medewerkers. Mijn zoontje klimt zonder angst de stoel in. En ikzelf heb nog nooit zo'n fijne tandarts gehad als Elise. Wat een topper is dat!
Ben dus echt verbaasd over alle slechte reviews. Zo ervaar ik het dus echt niet.

(Translated by Google)
After a bad experience with a large modern dental practice in Vleuten. Ended up at Dental Clinical Zeist via via, what a relief!
Just a nice little dental practice where it's about the patient and not about making as much money as possible from the patient. Always very enthusiastically received by all employees. My son climbs into the chair without fear. And I myself have never had such a nice dentist as Elise. What a winner that is!
So I'm really surprised at all the bad reviews. So I really don't feel that way.

waardering
Reactie van/namens: Dental Clinics Zeist

Bedankt voor je mooie beoordeling en het delen van jullie ervaringen! We zijn heel blij dat jullie je zo thuis voelen in onze praktijk. We vinden het erg jammer als andere patiënten daar anders over denken en moedigen dan ook aan om met eventuele vragen en klachten altijd direct contact op te nemen. Dan lossen we het graag samen op.
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics

(Translated by Google)
Thank you for your nice review and sharing your experiences! We are very happy that you feel so at home in our practice. We are very sorry if other patients think otherwise and therefore encourage you to contact us immediately with any questions and complaints. Then we are happy to solve it together.
Sincerely,
The team of Dental Clinics

Samantha Strikkers 03 Feb 2021 - 11:32

Ik zie veel ontevreden klanten ineens via google en begrijp eerlijk gezegd niet waar dat vandaan komt. Ik ben zelf in oktober geweest na heel wat jaren zonder tandarts bezoek en was wat bang geworden. Iedereen was ontzettend lief voor me, vriendelijk en geduldig. Ondanks dat de tandarts nog steeds niet mijn favoriete plek is, vind ik het hier wel heel fijn! Vermoed dat de negatieve reacties hieronder, mensen zijn die kicken op het schrijven van slechte reviews..

(Translated by Google)
I suddenly see a lot of dissatisfied customers via google and honestly don't understand where that comes from. I myself went in October after many years without a dentist visit and was a bit scared. Everyone was very nice to me, kind and patient. Although the dentist is still not my favorite place, I really like it here! Suspect that the negative comments below are people who get a kick out of writing bad reviews.

waardering
Reactie van/namens: Dental Clinics Zeist

Hallo Samantha,
Bedankt voor je vriendelijke bericht! We zijn heel blij om te horen dat je een fijne ervaring hebt gehad in oktober. We vinden het erg vervelend als andere patiënten dat niet hebben gehad en raden iedereen altijd aan om eventuele problemen of ontevredenheid te bespreken. We lossen het graag in goed overleg samen op. Helaas worden klachten maar weinig rechtstreeks gemeld of wordt de beoordeling onder een andere naam geplaatst. Dan kunnen we helaas geen contact opnemen om het probleem op te lossen. Mochten we jou nog ergens bij kunnen helpen, dan staan we graag voor je klaar. Tot ziens bij je volgende bezoek!
Met vriendelijke groet, het team van Dental Clinics

(Translated by Google)
Hi Samantha,
Thank you for your kind message! We are very happy to hear that you had a great experience in October. We are very sorry if other patients have not had this and always encourage everyone to discuss any problems or dissatisfaction. We are happy to resolve the matter in close consultation. Unfortunately, few complaints are reported directly or the review is placed under a different name. Then unfortunately we cannot contact you to solve the problem. If there is anything else we can help you with, we will be happy to assist you. See you on your next visit!
Sincerely, the team of Dental Clinics

Mehrdad Nejabat 20 Jan 2021 - 10:47

Deze Google-recensie is zonder tekst

Sweet Atai 18 Jan 2021 - 17:28

Ik ben een nieuw klant bij Dental Clinics. Ik was voor kroon behandeling bij tandarts geweest. Na de behandeling zag ik veel alginaat (afdruk materiaal) op mijn kin en hals. Ik heb de tandarts gevraagd, ze zei dat ik het zelf thuis moet schoon maken😳. Ik heb paar andere tandartsen en tandtechniekers in vrienden en familie kring gevraagd. Zij zeggen dat het niet kan en dat het niet normaal is.
De tandarts heeft, nadat ik had bij receptie doorgegeven, mij gebeld en heeft verteld dat zij niet wilt aan de klant zitten en dat het niet haar taak is. De tandarts wou niet accepteren en heeft de telefoon opgehangen🤔
Per direct heb ik de volgende afspraak afgezegd en uitgeschreven.

(Translated by Google)
I am a new customer at Dental Clinics. I had been to the dentist for crown treatment. After the treatment I saw a lot of alginate (impression material) on my chin and neck. I asked the dentist, she said I have to clean it myself at home 😳. I've asked a few other dentists and dental technicians in friends and family circles. They say it can't and it's not normal.
The dentist, after I had passed on to reception, called me and told me that she does not want to touch the customer and that it is not her job. The dentist wouldn't accept and hung up the phone 🤔
I immediately canceled and canceled the next appointment.

waardering
Reactie van/namens: Dental Clinics Zeist

We vinden het vervelend vinden dat het zo gelopen is en hebben geprobeerd dit telefonisch met u te bespreken, maar dit is helaas niet gelukt. Uiteraard staan we ervoor open om nogmaals persoonlijk met u de klacht te bespreken en proberen op te lossen. Met vriendelijke groet, het Dental Clinics team

(Translated by Google)
We are sorry that this happened and we have tried to discuss this with you by telephone, but unfortunately this was not successful. We are of course open to discuss the complaint personally with you again and try to resolve it. Sincerely, the Dental Clinics team

George Brezeanu 25 Nov 2020 - 12:17


Excelent

waardering
Reactie van/namens: Dental Clinics Zeist

Bedankt!

(Translated by Google)
Thank you!

Sandra Smit 07 Okt 2020 - 19:16

Slechte praktijk, als je andere opties hebt, schrijf je hier dan niet in!. Bij mijn partner is een vulling verkeerd gezet. Hij had er veel last van, maar volgens tandarts Elise van deze praktijk was er niets aan de hand, terwijl onze nieuwe tandarts direct op de foto's zag dat de vulling niet goed zat. Toen ik erover belde, werden er geen excuses gemaakt, en kwam de medewerkster ongeïnteresseerd over. Ze waren enkel bereid om opnieuw naar de verkeerd geplaatste vulling te kijken, als ze zelf, aan de hand van de foto's, van mening waren dat die verkeerd was gezet. Daarnaast heb ik per mail en per telefoon gevraagd om onze dosiers, zodat we ze door kunnen sturen naar de nieuwe tandarts, maar zelfs zoiets eenvoudigs schijnt bij deze praktijk erg gecompliceerd te zijn. Nogmaals, kies voor een andere praktijk als dat haalbaar is,met persooneel dat wél de afspraken nakomt en tandartsen die deskundig zijn.

(Translated by Google)
Bad practice, if you have other options, don't sign up here!. My partner had a filling placed incorrectly. It bothered him a lot, but according to dentist Elise of this practice there was nothing wrong, while our new dentist immediately saw on the pictures that the filling was not sitting properly. When I called about it, no apology was made, and the employee seemed disinterested. They were only willing to look at the misplaced filling again if they believed, from the photos, that it had been misplaced. In addition, I have asked for our files by mail and telephone, so that we can forward them to the new dentist, but even something so simple seems to be very complicated at this practice. Again, choose a different practice if feasible, with staff who do keep appointments and dentists who are experts.

waardering
Reactie van/namens: Dental Clinics Zeist

Beste mevrouw Smit, we hebben uw beoordeling besproken in het team. Voorafgaand aan de behandeling heeft de tandarts met uw partner de risico's besproken. We hebben uw partner ook uitgenodigd voor een consult afspraak om naar een oplossing van de klachten te kijken en de tandarts heeft met u gebeld. We streven ernaar dossiers altijd zo snel mogelijk te versturen, maar de dossiers worden eerst goed gecontroleerd door de tandarts. Onze excuses dat het controleren en verzenden van uw dossiers vertraging heeft opgelopen. Met vriendelijke groet, het Dental Clinics team

(Translated by Google)
Dear Ms. Smit, we have discussed your review in the team. Before the treatment, the dentist will discuss the risks with your partner. We have also invited your partner for a consultation appointment to look at a solution to the complaints and the dentist has called you. We always strive to send files as quickly as possible, but the files are first checked by the dentist. We apologize that checking and sending your files has been delayed. Sincerely, the Dental Clinics team

Sunny Days 24 Jun 2020 - 13:37

Bij mijn schoonzus die de taal niet goed spreekt hebben ze vorig jaar tijdens het eerste bezoek 'gedwongen' om twee verstandskiezen te trekken tot nare gevolgen. Ze was daar alleen. Er was nog een stukje kies achtergebleven. Konden ze niet vinden. Alles geïnfecteerd. Pas later is dat door een andere praktijk ontdekt. Bij mijn moeder ook geforceerd foto's te maken. Ze kwam voor een pijnlijke kies, maar kreeg ijzeren dingen in een andere kies geduwd met veel trekken en duwen. Nu zit ze met twee pijnlijke kiezen. En ik bij mijn eerste bezoek wat gewoon een controle moest zijn, ik had niks, gingen ze foto's maken terwijl ze dat niet aan mij hebben gevraagd of laat staan hebben verteld waarom. Dat ging ook met veel geduw en trek. Ik wist niet eens dat ze foto's gingen maken. Ik heb nooit foto's hoeven maken. Dat werd dan maar lekker de rekening betalen.

(Translated by Google)
My sister-in-law, who does not speak the language well, was 'forced' during the first visit last year to pull two wisdom teeth, to dire consequences. She was there alone. There was still a piece of molar left behind. Couldn't find them. Everything infected. Only later was this discovered by another practice. Also forced to take pictures with my mother. She came for a painful tooth, but got iron things pushed into another tooth with a lot of pulling and pushing. Now she has two painful molars. And on my first visit, which was just supposed to be a checkup, I had nothing, they started taking pictures while they didn't ask me or let alone tell me why. That also went with a lot of pushing and pulling. I didn't even know they were taking pictures. I never had to take pictures. Then it was nice to pay the bill.

waardering
Reactie van/namens: Dental Clinics Zeist

Bedankt voor uw beoordeling. We hadden dit graag met u besproken, maar kunnen aan de hand van uw naam geen gegevens vinden om contact op te nemen. We vinden het erg jammer dat u ontevreden bent over de behandeling en hadden gehoopt dat u gelijk na de behandeling contact op zou hebben genomen met de behandelaar. Uiteraard zijn wij alsnog bereid om dit te bespreken als hier nog behoefte aan is. U kunt ons dan bellen en vragen naar onze officemanager. Met vriendelijke groet, het Dental Clinics team

(Translated by Google)
Thank you for your review. We would have liked to discuss this with you, but cannot find any contact details based on your name. We are very sorry that you are dissatisfied with the treatment and had hoped that you would have contacted the practitioner immediately after the treatment. Of course we are still willing to discuss this if there is still a need for this. You can then call us and ask for our office manager. Kind regards, The Dental Clinics team

graham 17 Mei 2020 - 02:07

Deze Google-recensie is zonder tekst

waardering
Reactie van/namens: Dental Clinics Zeist

Bedankt!

(Translated by Google)
Thank you!

Jacqueline B 23 Sep 2019 - 11:28

Deze Google-recensie is zonder tekst

waardering
Reactie van/namens: Dental Clinics Zeist

Hi Jacqueline, bedankt voor je beoordeling. Mocht je ergens niet geheel tevreden over zijn, dan raden we je aan dit te bespreken met jouw behandelaar of onze collega's bij de receptie. We staan hier altijd voor open en kijken dan graag samen naar een oplossing.

(Translated by Google)
Hi Jacqueline, thank you for your review. If you are not completely satisfied with something, we recommend that you discuss this with your practitioner or our colleagues at the reception. We are always open to this and are happy to look for a solution together.

MT Chaney 15 Aug 2019 - 16:26

Sinds de overname is dit de service echt niet ten goede gekomen. De rekeningen kloppen standaard niet (wordt wel altijd na het bellen gecorrigeerd) en zowel ik als mijn vrouw zijn diverse keren onvriendelijk geholpen. Ook vandaag weer iets meegemaakt. In gepland bij een medewerker die mij vervolgens niet kon helpen, gelukkig gecorrigeerd maar wel weer vervelend. Uiteindelijk door Abbigail fantastisch geholpen! Als ik haar alleen mocht beoordelen was dit zeker 5 sterren!

(Translated by Google)
Since the acquisition, this has really not benefited the service. The bills are standard not correct (always corrected after calling) and both me and my wife have been helped unfriendly several times. Something happened again today. Scheduled in with an employee who could not help me, luckily corrected but annoying again. In the end, Abbigail helped tremendously! If I could only rate her, this would definitely be 5 stars!

waardering
Reactie van/namens: Dental Clinics Zeist

Wat fijn dat u zo te spreken bent over Abigail. Jammer om te horen dat we blijkbaar op andere punten nog niet voldoende tegemoet kunnen komen aan uw wensen. We vinden het belangrijk om de best mogelijke tandheelkundige zorg te bieden en gaan de door u genoemde verbeterpunten dan ook zeker in de praktijk bespreken. Met vriendelijke groet, het team van Dental Clinics Zeist

(Translated by Google)
It's great that you are so pleased with Abigail. We are sorry to hear that we are apparently unable to meet your wishes in other respects. We believe it is important to provide the best possible dental care and will therefore certainly discuss the points for improvement you have mentioned in practice. Sincerely, the team of Dental Clinics Zeist

monika bekker 09 Jun 2019 - 19:05

Vriendelijke mensen goede vaardigheden goede service ik ben tevreden

(Translated by Google)
Friendly people good skills good service I am satisfied

Ferdi Kaya 17 Mei 2019 - 11:03

Ik ben pas geleden weer bij Dental Clinics Zeist geweest voor controle en reiniging van mijn gebit. De personeel is heel vriendelijk en ze begroeten je altijd met een glimlach bij binnenkomst en vertrek en leggen je altijd eerst heel duidelijk uit over de behandeling voordat ze ermee beginnen. Wat ook erg opvallend is dat de afspraken bijna nooit uitlopen en je hebt daar de mogelijkheid om zelf te kiezen door wie je behandeld wilt worden.

(Translated by Google)
I recently visited Dental Clinics Zeist again for a check-up and cleaning of my teeth. The staff is very friendly and they always greet you with a smile on arrival and departure and always explain very clearly about the treatment before they start it. What is also very striking is that the appointments almost never run out and you have the option to choose who you want to be treated by.

waardering
Reactie van/namens: Dental Clinics Zeist

Bedankt voor je mooie beoordeling😁

(Translated by Google)
Thank you for your nice review 😁

Simone Koudijs 28 Mrt 2019 - 18:17

Prima! Vriendelijke medewerkers en goed behandeld. Ik ben positief.

(Translated by Google)
Fine! Friendly employees and treated well. I am positive.

waardering
Reactie van/namens: Dental Clinics Zeist

Dat horen we graag😊 Bedankt en graag tot ziens bij je volgende bezoek.

(Translated by Google)
We'd love to hear that 😊 Thank you and see you on your next visit.

Reinout 21 Dec 2018 - 15:21

Gewoon een prima tandarts, niks te klagen!

(Translated by Google)
Just a great dentist, nothing to complain about!

Erna an Haack 25 Nov 2018 - 13:56

Deze Google-recensie is zonder tekst

waardering
Reactie van/namens: Dental Clinics Zeist

Bedankt voor je beoordeling!

(Translated by Google)
Thank you for your review!

Isaac Shawky 31 Okt 2018 - 11:48

Vriendelijke mensen maar de processen lopen echt niet goed. Kreeg een jaar na een behandeling nog een rekening!

(Translated by Google)
Friendly people but the processes really don't run well. Received a bill a year after a treatment!

waardering
Reactie van/namens: Dental Clinics Zeist

Hi Isaac, we begrijpen dat dat niet fijn is. Bedankt voor je beoordeling, we gaan het bespreken in het team.

(Translated by Google)
Hi Isaac, we understand that's not nice. Thank you for your review, we will discuss it in the team.

laura Brekelmans 12 Okt 2018 - 12:48

Deze Google-recensie is zonder tekst

waardering
Reactie van/namens: Dental Clinics Zeist

Hi Laura, wat jammer dat je niet tevreden bent over je bezoek aan onze praktijk. We staan er altijd voor open om je ervaringen te bespreken, want hier leren we graag van en zodoende kunnen we onze service mogelijk verbeteren.

(Translated by Google)
Hi Laura, we are sorry that you are not satisfied with your visit to our practice. We are always open to discuss your experiences, because we like to learn from this and so we can possibly improve our service.

Joan Pierre 23 Sep 2018 - 13:08

Beide schoonouders zijn overgestapt naar een andere tandarts, doordat afspraken steeds werden gewijzigd (datums, tijdstippen en behandelaar), ondermaatse kwaliteit geleverd wordt en de klantvriendelijkheid te wensen overlaat. De overname van deze praktijk heeft alleen maar nadelige gevolgen gehad.

(Translated by Google)
Both parents-in-law have switched to a different dentist because appointments keep changing (dates, times and practitioner), the quality is substandard and the customer-friendliness leaves much to be desired. The takeover of this practice has only had adverse consequences.

waardering
Reactie van/namens: Dental Clinics Zeist

Jammer, dat wij niet voldoende tegemoet hebben kunnen komen aan jullie wensen. We vinden het belangrijk om de best mogelijke tandheelkundige zorg te bieden. Toch kan het gebeuren dat iemand ergens niet tevreden over is. Het is ons streven om alle klachten in goed overleg en naar tevredenheid op te lossen. We hopen dan ook dat je je klacht (namens je schoonouders) destijds ook besproken hebt met de praktijk.

(Translated by Google)
It is a pity that we could not sufficiently meet your wishes. We believe it is important to provide the best possible dental care. However, it can happen that someone is not satisfied with something. It is our aim to resolve all complaints in good consultation and to your satisfaction. We therefore hope that you discussed your complaint (on behalf of your parents-in-law) with the practice at the time.

Lotje Fair 12 Jul 2018 - 07:08

Deze Google-recensie is zonder tekst

haki tillo 09 Mei 2018 - 17:59

Slechte deskundigheid

(Translated by Google)
Bad expertise

Else Meijer 07 Mei 2018 - 14:09

Vriendelijk personeel en zeker de preventie-assistentes verdienen een pluim, maar onze afspraken werden continue verzet en daarmee ontstond het gevoel dat ze ons als patiënt niet serieus namen.

(Translated by Google)
Friendly staff and certainly the prevention assistants deserve kudos, but our appointments were constantly being rescheduled, which created the feeling that they did not take us seriously as a patient.

FlexiBelle 08 Jan 2018 - 08:58

Deze Google-recensie is zonder tekst

S. 06 Nov 2017 - 13:32

Na meer dan 20 jaar hier te komen vond ik het heel jammer om te zien hoe de zaak na de overname achteruit is gegaan. Weinig tijd en aandacht meer, totaal niet servicegericht, rekeningen die standaard niet kloppen. Maat was nu vol dus weggegaan.

(Translated by Google)
After more than 20 years of coming here I was very sorry to see how the business has deteriorated after the takeover. Little time and attention left, not service-oriented at all, invoices that are not correct by default. Mate was now full so left.

waardering
Reactie van/namens: Dental Clinics Zeist

Jammer, dat wij niet voldoende tegemoet hebben kunnen komen aan je wensen. We vinden het belangrijk om de best mogelijke tandheelkundige zorg te bieden. Toch kan het gebeuren dat iemand ergens niet tevreden over is. Het is ons streven om alle klachten in goed overleg en naar tevredenheid op te lossen. We hopen voor je dat je in ieder geval nu bij een praktijk zit waar je tevreden over bent. Team Dental Clinics

(Translated by Google)
It is a pity that we could not sufficiently meet your wishes. We believe it is important to provide the best possible dental care. However, it can happen that someone is not satisfied with something. It is our aim to resolve all complaints in good consultation and to your satisfaction. We hope for your sake that you are at least now with a practice that you are satisfied with. Team Dental Clinics

Menno J. de Vries 24 Nov 2016 - 17:12

Niet tevreden. Personeel onvriendelijk. Uiteindelijk hadden ze een fout gemaakt die aantoonbaar bij hen lag maar wouden het niet toegeven + het heeft mij maanden gekost om de fout recht te laten zetten. Uiteindelijk kreeg ik twijfels bij hun deskundigheid en ben dus weer weggegaan.

(Translated by Google)
Displeased. Staff unfriendly. In the end they had made a mistake that was demonstrably theirs but wouldn't admit it + it took me months to have the mistake corrected. In the end I had doubts about their expertise and so I left.

Abdul 21 Okt 2016 - 09:05

Deze Google-recensie is zonder tekst

Najat Amrani 04 Mrt 2016 - 20:48

Deze Google-recensie is zonder tekst

Maggie De Brito 08 Nov 2015 - 08:35

Ze hebben geen tijd en aandacht voor je.Ze vragen veel geld voor niks.
Gaatje dicht maken met fouten.Vaak terug komen met pijn.

(Translated by Google)
They don't have time and attention for you. They charge a lot of money for nothing.
Closing a hole with mistakes. Often coming back with pain.