Centrum Mondzorg Waalre
van Dijklaan 9, 5581WG Waalre
Neemt patiënten aan
Spoed
Spoed 24/7 365
Nascholing
Certificaat
Over
Openingstijden
-
maandag
7:30 - 16:30 -
dinsdag
7:30 - 16:30 -
woensdag
7:30 - 16:30 -
donderdag
7:45 - 16:30 -
vrijdag
7:30 - 16:30
Voor actuele informatie: centrummondzorgwaalre.com
Informatie
Specialisaties
- Algemene tandheelkunde
- Tandvlees behandeling
- Wortelkanaal behandeling
- Kroon- en brugwerk
- Mondhygiëne
- Implantaten
- Protheses-kunstgebit
- Tanden bleken
- Orthodontie
- Kindertandheelkunde
- Cosmetische tandheelkunde
- Kaakgewrichtsklachten / gnathologie
- Kleine kaakchirurgische ingrepen
- Gehandicapte patiënten
MONDZORGPROFESSIONALS + (ZZP'ERS)
Nascholing
Nascholing
Nascholing
Nascholing
Nascholing
Faciliteiten
- Mondhygiënist(e) aanwezig
- Vroege afspraak mogelijk
- Toegankelijk voor rolstoelen
- Parkeergelegenheid aanwezig (gratis)
- Narcose (intraveneuze sedatie)
- Spoed
Heel erg goed behandeld wand ik had zelf verkeerde tijd op de kalender staan ,maar erg goed geregeld
Ik heb telefonisch een afspraak gemaakt voor een behandeling bij de mondhygiëniste. Op de dag van de afspraak bleek deze niet in de agenda van uw Centrum te zijn vastgelegd en kwam ik voor niets. Vervelend. Ik heb een nieuwe afspraak moeten maken. Afspraken die de patiënt vergeet kunnen in rekening worden gebracht. Afspraken die het Centrum vergeet zijn wederom pech voor de patiënt. Volgens mijn herinnering wordt bij een een afspraak bij de tandarts enkele dagen tevoren een herinneringsmail verstuurd. Bij afspraak met mondhygiëniste niet. Het is verwarrend de ene keer wel andere keer niet te worden herinnerd Ik wil door mondhygiëniste worden behandeld, maar er blijken ook mondhygiëniste(s) bij u te werken die dit niet zijn maar wel zo worden genoemd naar de patiënt. Het gaat meen ik om preventie-medewerkers of zoiets. Over de behandeling van mondhygiëniste Kadisja (?)ben ik overigens zeer tevreden. Dat geldt ook voor tandarts Hendrikx en zijn assistente.
ik ben tevreden
korte wachttijd, snelle behandeling
Alle rust en tijd en begrip voor mijn dementerende moeder
Zorgvuldig
Ik spreek met deze beoordeling over de tandarts en niet over de organisatie die de tandarts faciliteert en ondersteund.
Goed
Iedereen vriendelijk en deskundig
Zoals altijd goed en vriendelijk geholpen. Nu
Splint gepast. Gewoon prima. Het aanmeten, met het voor mij nieuwe apparaat, was een verademing tov vroeger. De assistente, die het geheel heeft verzorgd, is zeer vakkundig. Complimenten voor haar. De splint past ook uitstekend en is minder groot dan de voorgaande. Dat is ook heel fijn. Dus dank daar voor.
Ik voel me op mijn gemak bij jullie
Altijd goed geregeld. Fijn personeel en fijne faciliteiten.
Mooi locatie nette en correcte behandeling.
Goed
zeer goed
Heel fijn ervaring. Op tijd, snel and goed verzorg.
Zeer vriendelijk en kundig.
ik voel mij zolang ik al kom op mij n gemak. en altijd duidelijk in wat er gaat gebeuren en waarom. en dit wordt dan ook zorgvuldig en goed gedaan. zowel door de tandarts als assistente. en vriendelijke ontvangst aan de receptie mag ook niet vergeten worden. krot om Toppers!
Uitstekende uitleg over wat er gaat gebeuren. Deskundigheid van tandarts en assistente geven vertrouwen. Mijn compliment.
Bezoek was enkel controle van mijn kliksysteem. Zat kalksteen op maar dat werd niet gereinigd weet ook niet of dat zo hoort . Moest afspraak maken met tandarts of mondhygiënische .
Ik werd geluisterd en geholpen zonder tijdsdruk
Goed advies en goed werk afgeleverd
De tijd van de afspraak was ook de tijd van start behandeling
klantvriendelijk en professioneel wil graag weer bij hem terug komen
Goede behandeling met de juiste informatie.
Mooie locatie, vriendelijk personeel.
Klant vriendelijk en snel geholpen
Al de 2e keer achter elkaar dat ik pas een half uur na de afgesproken tijd aan de beurt was. Zonder enige info dat t uitloopt. Lullig als mensen die na jou binnenkomen al lang weer weg zijn
Alles is goed verlopen alleen was ik allergisch voor de medicijnen die ik voorgeschreven gekregen heb gekregen tegen infectie.
Goed wachtkamer is aan vernieuwing toe
tevreden over mijn behandeling
Fantastische tandarts!!!!
Goed
Prima
Zoals altijd ben ik supertevreden!
Alles is naar tevredenheid gedaan en zal orson aanbevelen aan iedereen in de vriend en kenniskring en daarbuiten.
Het enige wat ik erg vervelend vind dat je op reparatie niet kunt wachten zoals voorheen. Vooral als je van ver komt. Het kost niet alleen tijd maar ook dure benzine al dat op en neer rijden. Is voor mij echt een minpuntje. De rest is allemaal prima
Zeer tevreden over Iris als mijn nieuwe tandarts!
Zowel mondhygieniste als tandarts zijn erg vriendelijk en leggen uit/ laten zien wat de bevindingen zijn. Voor de terugkomafspraak kon ik al de volgende dag terecht. Ook toen weer vlot en goed geholpen. Na de jarenlange, fijne zorg door dokter Griethuizen was het even wennen, maar ga ik nu ook weer met een vertrouwen naar de praktijk.
Er gaat zo veel fout, communicatie zeer slecht.
Altijd vriendelijk
mondzorg waalre is niet meer zoals voorheen. in de praktijk ruimte is het een chaos .niets opgeruimd erg slordig.
Ik kom al jaren bij mondzorg Waalre, en heb altijd de zorg gekregen die je verwachten kunt. Prettig is ook dat de afspraak tijd goed klopt en in geval van nood altijd op korte termijn een plaats vrij is voor behandeling.
goed behandeld, goede uitleg
prima
Ik hoef zelden lang te wachten en ze zijn altijd vriendelijk.
Mijn bezoek aan de tandarts was goed, het personeel was vriendelijk en ik werd netjes op tijd geholpen. Nu ik geen gaatjes of andere zaken nodig had, hoefde er enkel beneden tandsteen weggehaald te worden. Op zich fijn dat dit snel gebeurde, maar het voelde wel wat gehaast. Al met al stond ik 19 minuten nadat ik binnenliep alweer buiten.
Ik kom al jaren bij Mondzorg Waalre. Receptie en medewerkers altijd behulpzaam en vriendelijk. Rafi zeer kundig, leeft mee en vriendelijk.
Er is echte aandacht en goede tips
Ben zeer tevreden met de service en het personeel.
Door onze tandarts in België naar jullie verwezen ivm problemen die door de endodontoloog behandeld moest worden. Zeer goede ervaring met hem en de assistente, goede uitleg en deskundige behandeling.
Al de jaren dat ik bij u cliënt ben ervaar ik als zeer goed.
Goed, zoals het hoort. Snel geholpen
Centrum Mondzorg Waalre is een net verzorgd bedrijf met goed geschoold personeel. Wat ik wel jammer vind is dat sinds mijn tandarts met pensioen is gegaan ik iedere keer iemand anders heb gehad en dat vind ik jammer om dat je dan geen band kunt opbouwen.
Deze tandarts is duidelijk en je wordt ten alle tijden serieus genomen.
Men heeft de tijd genomen om naar mijn klacht te luisteren en een behandeling voorgesteld. Op mijn verzoek een second opinium gekregen wat ik zeer op prijs heb gesteld.
Vriendelijke tandarts en assistente!
Mijn ervaring is dat iedere keer als ik n afspraak heb een andere tandarts heb, zodat je nooit dezelfde hebt. Ik kreeg controle en reininging van mjjn gebit in 5 minuten. Gehaast en veel te snel. Het komt in zijn geheel niet persoonljk over en veel tandartsen spreken ook amper nederlands.
Hoefde niet lang te wachten
super tevreden
Zij hebben mij verwijzen naar hun tandtechnische dienst waar mijn kunst gebit met spoed gerepareerd is.
Blij dat mijn behandeling bij de hr. Orson is. Ik ben heel tevreden over zijn deskundigheid.
wel soms verschillende tandartsen voor de behandeling
Goed
Goed
Prima vriendelijke ervaring Alleen jammer dat er nog geen foto’s gemaakt konden worden
In tegenstelling tot de tandarts die ik gebruikelijk heb, gaf deze arts mij rust. Ze had volledige aandacht voor mij, en hoefde niet van de ene ruimte naar de andere.
Ik kreeg een vervangende tandarts (dhr Manakker?) en hij heeft me heel erg gerustgesteld ondanks de pijn. Hij verlichtte de pijn alleen al door zijn manier van omgan. Helemaal top!
Fijne tandarts en mondhygiënist.
alles goed
Vakkundig geholpen, goed uitgelegd ook zodat ik weet waar ik aan toe ben met mijn mijn kies. Prettige en klantvriendelijke mensen!
Snel, vriendelijk en goed geholpen door de tandarts bij de halfjaarlijkse controle
Duidelijke uitleg, goede behandeling.
Het blijft wel nog steeds chaotisch !
-
Op 28-7-2021 werd ik voor het eerst behandeld door mondhygiëniste Niyan. Zij vroeg mij behalve voor de volgende halfjaarlijkse controle voor haar ook een afspraak te maken over drie maanden, dat werd 19-10-2021. Tevens werd de afspraak voor de halfjaarlijkse controle gemaakt voor 25-1-2022 met Niyan en tandarts Abrahams. Begin oktober 2021 werd ik door de receptie gebeld met de mededeling dat Niyan was verhinderd. De afspraak werd verzet naar 8-10-2021, deze bleek te zijn met mondhygiënist Rati. Hij vertelde mij dat Niyan niet meer in dienst was en dat hij de afspraken op 25-1-2022 had doorgehaald. Ik diende mij bij de receptie te vervoegen om een nieuwe afspraak te maken. Ik vind het vreemd dat afspraken door anderen dan receptionisten kunnen worden aangepast, immers als ik het anders had begrepen was het mogelijk geweest dat ik met de oude afspraak op 25-1-2022 tevergeefs naar de kliniek was gekomen.
Het feit dat mijn huidige tandarts weer ineens was vertrokken en ik al weer voor de tweede keer van tandarts moet wisselen, zonder dat ik daarover geinformeerd was. Vond ik niet netjes.
Prima geholpen, maar wederom weer geholpen door een andere tandarts.
Ik zat deze keer bij een andere tandarts dan normaal, maar ii heb amper meegekregen wat ze zei. Het is niet prettig als iemand werkzaam bij jullie slecht Nederlands spreekt.
Niks bijzonders te melden. Wat lang in de wachtkamer moeten zitten wat met 3 jonge kinderen best een uitdaging kan zijn. Verder geen klachten.
Ik vind het belangrijk als ik een tijd afspreek dat de tijd ook klopt.
Ik vind het niet fijn om naar de tandarts te gaan. Hier heeft de tandarts goed rekening meegehouden en me heel de behandeling me op mijn gemak gesteld.
Bij Centrum Mondzorg Waalre is de ontvangst iedere keer zeer vriendelijk, er is een huiselijke sfeer. De medische staf is meedenkend in problemen en geeft goed advies over behandeling, kosten, en ook mogelijke alternatieven. Afspraken zijn doorgaans altijd op korte termijn mogelijk. De praktijk is goed bereikbaar met eigen vervoer, auto fiets ed. maar met het OV is het wel meer een probleem. De gehele locatie heeft op interieur niveau een hoogwaardige en huiselijke sfeer, de behandelkamers zijn zeer mooi en modern en hebben comfortabele behandelstoelen. Mijn eigen tandarts (die ik al 40jaar ken) is een zeer bekwaam en vaktechnisch ervaren tandarts, zeer vriendelijk met een luisterend oor voor de cliënt bij tand/kaakproblemen. Er wordt altijd een prijsopgave gedaan voor specifieke behandelingen en daar waar mogelijk ook alternatieven besproken.
Ik wordt altijd prima en heel vriendelijk ontvangen. Omdat er een vulling bij mij was uitgevallen had ik daar een afspraak voor gemaakt. Ik werd echter pas 20 minuten later binnen geroepen. Toen bleek er niet één maar twee vullingen naast elkaar vervangen moesten worden. Daarvoor had de tandarts geen tijd omdat ze dus al uit liep. De week er op nieuwe afspraak; waarvoor ik ook weer bijna 20 minuten later dan de afspraak binnen werd geroepen. Betekent voor mij 2x consult en 2x verdoving betalen. Die uitloop begrijp ik nog wel; kan soms gebeuren maar dubbele kosten vind ik wel jammer.
Prettig.
Heb pas implantaten laten zeten was allemaal vergoed zijden tandarts . Ben benieuwd of da zo is . Had de vragen lijst eigenlijk iets later moeten hebben.
jarenlang ontsteking rond implantaat niet als zorglijk onderkend en nu bij de nieuwe implantoloog meteen! Er moet een mogelijkheid voor de patient zijn om vrijblijvend bij twijfel een andere arts te kunnen raadplegen
Uitstekend.
Afspraken maken en zeker voor gezinnen is lastig. Tandarts Mackenbach en assistenten zijn altijd vriendelijk en behulpzaam.
Prima tandarts Hendrinckx. Goede uitleg en vriendelijk
In die 11 jaar dat ik bezig ben met implantaten, gebitten, rebase, staafjes, reparaties, vernieuwingen enz., heb ik nog NOOIT voorinformatie gehad als ik in de stoel lig. Stelt zeker niet gerust! Alsof je dan niks voelt??!! Kwaliteit kan ik niet controleren, maar twijfel wel eens... 1 uitzondering: SJARI . Die is top!! Ze blijven wel aardig hoor.
bij de balie goed ontvangen en de behandeling is naar tevredenheid verlopen
Duidelijk in behandeling en vriendelijk naar client.
Tandarts Mackenbach is erg goed in zijn vak en een prettige persoon.
Ik heb al 40 jaar veel vertrouwen in deze tandarts .
Fijne en deskundige persoon hoop volgende keer hetzelfde
Goede ontvangst en professionele begeleiding
Ik heb een grote angst voor de tandarts. Centrum Mondzorg Waalre neemt de tijd en het geduld voor mij. Ik voelde me nooit gehaast en werd altijd op mijn gemak gesteld. Ik doe elke 6 maanden een combinatieafspraak. Bij de mondhygiënist en de tandarts. Onze mondhygiënist is veranderd waarvan ik op de hoogte was maar niet wie de nieuwe zou zijn. Maar dat was geen probleem en onze vaste tandarts is al jaren dezelfde persoon.
Ik kreeg dopjes op de implantaten de tweede fase . Tandarts abrahams legt perfect uit wat ze gaat doen , zodat ik me op mijn gemak voelde. Het werkte perfect . Hele goeie tandarts en implantoloog. En super vriendelijk.
Empathische tandarts
In de laatste 2 jaar ieder half jaar een andere mondhygiëniste. Bij mijn laatste afspraak had ik het idee dat ze zich niet had ingelezen in mijn historie, gezien enkele opmerkingen. Ik overweeg dan ook om naar een andere praktijk uit te zien.
Goede behandeling, wachttijd in de wachtruimte was wel wat lang. Hij bood hiervoor wel zijn excuses aan.
Prima!
Ben een zeer tevreden klant.
.
Jammer dat mijn tandarts stopt en dat ze me dat niet zelf vertelde datbhoorde ik later aan de balie Ze heeft wel meteen mijn 2 gaatjes gevuld, dat was fijn.
De tandarts en assistent weten mij altijd gerust te stellen , terwijl ik angst heb om naar de tandarts te gaan.
Mijn brug was kapot, kennelijk een produktiefout die ook al bij een paar andere klanten was voorgekomen. Ik kon heel snel terecht en er is alles aan gedaan dat ik de zomer goed doorkom, en ook het onverwachte extra werk rondom de achtergebleven "plug" van het oude implantaat is meteen geregeld.. Enige puntje is dat ik behoorlijk pijn had toen de verdoving uitgewerkt was, maar Naproxen heeft me de nacht doorgeholpen.
De dubbele afspraak, mondhygiëniste en periodieke controle bij de tandarts, was niet goed gepland. Om 15.00 uur mondhygiëniste en om 15.50 uur tandarts. Vanaf 15.20 uur zou ik tot 15.50 moeten wachten. Dit heeft de tandarts tot 15 minuten weten te beperken.
Fijne bezoek en behandeling. Afspraak op tijd, geen wachttijd.
Korte wachttijd, prettige kennismaking met mondhygiëniste. Behandeling naar alle tevredenheid.
Zeer prettige manier van omgang advies geven, rekening houden met jou persoonlijk. Levert technisch gezien goed werk.
Prima
Prima
Gewoon goed.
Alles was goed, behalve nieuwe afspraak maken viel tegen. Bijna 10 min moeten wachten voordat ik aan de beurt was, en ik heb 0 geduld. Dat viel als enigste wat tegen
Erg lang last gehad van angst voor de tandarts. De angst is niet helemaal weg, maar ik ga zeker niet meer met dezelfde angst naar de tandarts. Er word goed geluisterd naar wat degene die in de stoel ligt wil en nodig heeft.
Zeer vriendelijk en behulpzaam. En mooi op tijd aan de beurt
Een goede behandeling en ik vind dat iedereen erg klantvriendelijk is
goed
Terwijl ik werd omgeroepen om naar mijn afspraak te gaan, werd ik bij binnenkomst nog net een goedemiddag toegewenst. Zonder te kijken ''neem plaats'' en na de afspraak, rolde ze met haar stoel naar de computer en wenste ze me een fijne dag, zonder me aan te kijken. Dit was ik niet gewend, maar het viel me wel op.
Perfecte behandeling.
Aardige telefoniste en bij aankomst ook aardige receptioniste. Eigen tandarts heeft mij ook zeer goed en persoonlijk geholpen.
Ik word altijd vriendelijk en heel fijn geholpen.
goed
Altijd het idee dat ik op de best mogelijke manier geholpen word
Het was een ontspannen sfeer en verliep vlot.
Heel fijn
Zeer tevreden.
Word altijd vriendelijk ontvangen en goed geholpen goede uitleg over wat er gaat gebeuren
Goede tandarts!
Mijn kroon was los gekomen. Ik kon dezelfde dag nog terecht om hem weer vast te maken.
Efficiënt vriendelijk deskundig
het was alleen een verrassing om bij een mond hygienist terecht te komen. Dat was me tijdens het afspraak maken aan de telefoon niet duidelijk geworden.
Het is voor mij onbegrijpelijk dat als ik als eerste van de dag een afspraak heb er niet op tijd begonnen kan worden. Dit moet niet kunnen. En zeker niet omdat er iemand voor mij op controle ging. Begin vroeger om de werkende mensen te helpen zodat ze geen vrij hoeven te nemen.
Ontzettend bang voor de tandarts maar werd goed opgevangen en alles werd uitgelegd voordat er iets gedaan werd.
dat ze de tanden toch nog heeft kunnen maken hopelijk blijft het goed.
Prettige, vriendelijke behandeling.
Snel en adequaat
Ik vond t spannend ze speelde hier heel goed op in. Zorgde ervoor dat het geen pijn deed door bepaalde dingen handmatig te doen. Super!
Er wordt goed geluisterd naar je wensen en je wordt goed geïnformeerd omtrent de mogelijkheden van evt behandeling. Zeer vriendelijke benadering, je gaat met vertrouwen het behandelingstraject in. Blij met mevrouw Abrahams
Zij werkt precies en secuur. Ze legt goed uit wat ze gaat doen. Ze heeft veel rust. DeE combinatie maakt haar een super tandarts!
Ze zijn heel professioneel en behulpzaam
moest mijn afspraak verzetten. Werd vriendelijk te woord gestaan door de assistente. Behandeling was op tijd en verliep ook op een ontspannen wijze
Het begint al bij de ontvangst met een vriendelijk woord: receptie en mijn behandelaar weten hoe het hoort. Ik vind het bijzonder prettig als de arts meteen weet waar het over gaat ( een blik van tevoren in het dossier) en als er een toelichting komt op de behandeling.
Vriendelijke ontvangst en goede behandeling. Mondhygiëne is nooit echt leuk maar ik word steeds op mijn gemak gesteld en er wordt verteld wat er gebeurt. Ik was enkele jaren geleden nog erg bang en dat is nu helemaal over.
Bij de mondhygieniste en tandarts wordt ik altijd vriendelijk en vakkundig geholpen. Wel jammer dat er zoveel wisseling van tandartsen is geweest. Als angsthaas voor tandheelkundige behandelingen was het prettig om, zoals eerder, maar 1 tandarts te hebben die mijn angst begreep. Ook prettig dat in een noodgeval ( afbreken tand of kies etc. ) er vrij vlot, binnen 1 a 2 dagen, plaats is.
Afspraken worden bijna altijd verzet ook als ze ruim van te voren gemaakt worden, nooit bij mijn vaste tandarts. Wel tevreden over het bezoek de laatste keer. Maar de vele wisselingen en het altijd verzetten van afspraken aan jullie kant zeer vervelend. Over onderstaande vragen: hoe kan ik de expertise en zorgvuldigheid van de tandarts beoordelen?!
Prima, ik was er alleen voor controle
Erg goed
Nadat ik van mijn vast gebit elders afscheid moest nemen, heb ik enkele jaren getobd met diverse kunstgebitten die helaas geen soelaas/gemak boden, en veel tijd en geld gekost hebben. Tot ik via een kennis bij Mondzorg Waalre belandde. Ik kan nou weer alles eten zonder klappertanden.... Wat een opluchting!
Named is altijd stipt op tijd. Nooit wachten.
Gewoon goed
Goede ontvangst, op tijd en goede tandarts
Bekwaam, maar vooral rustig en voorzichtig.
Oke
Score zegt genoeg
Deskundige en vriendelijke tandarts die ook uitleg geeft en rust uitstraalt
In principe zijn mijn ervaringen positief. Voor mij en mijn partner is het geen probleem om de "heuvel"op te gaan om het gebouw binnen te gaan, maar ik kan me voorstellen voor mensen met die slecht te been zijn, of met een rollator of rolstoel of scootmobiel, dat dit een obstakel is, evenzo de lage stoelen. Wij beiden (mijn partner en ik) zijn heel erg tevreden over tandarts Hendriks en zijn assistente. Dit zowel t.a.v. zijn sociale vriendelijke omgang naar ons toe als zijn kundigheid en uitleg over de behandeling etc..
Goed ontvangen door de receptioniste. Tandarts Hendrickx heeft mij goed geholpen en duidelijk uitgelegd hoe de status van mijn gebit is voor een evt. vervolgbehandeling. Wilde na afloop wat Interprox ragers kopen en kreeg van de vriendelijke receptioniste wat monstertjes mee van verschillende maten om eerst eens uit te proberen. Heel vriendelijk.
nvt
Zeer vriendelijke vrouwen aan de balie . Het gaat daar zeer gemoedelijk .
Wachttijden zijn minimaal. Uiterst correcte en vakkundige werkwijze. Ultra moderne apparatuur.
Hij deed gelukkig een klein gaatje nog ff vullen, hoef ik geen nieuwe afspraak te maken.
Na kennis gemaakt te hebben met, voor mij, weer een nieuwe mondhygiëniste, ben ik goed geholpen. Ze legde alles goed uit aan ze ging doen.
Er werd zelfs een rotopmerking gemaakt door de tandarts, naar mijn mening. De assistente was aardig.
Snel aan de beurt, vriendelijk en rustig
RONALD MACKENBACH
Vriendelijk behandeld
Naomi heeft nu al 5,5 jaar een beugel. Dit is een rib uit mijn lijf. Maar ja eenmaal begonnen kun je het proces niet zomaar afbreken, niet in haar geval. Ik heb meerdere keren de vraag gesteld of er niet meer kan gebeuren. Elke maand komt Naomi ,waar ze ook moedeloos van wordt, en wordt er voor ons gevoel bijna niets gedaan. Nooit had ze spanningspijn (tot de laatste paar keer). De samenwerking tussen orthodontist en kaakchirurgie verliep stroef. Orthodontist had ook niet in de gaten hoe lang het allemaal al duurde en had ons veel eerder weer terug kunnen sturen naar de kaakchirurg ik moest hem erop wijzen dat er veel meer tijd tussen zat dan hij dacht. Ik heb echt het gevoel dat Naomi een cash cow is voor deze praktijk. En met mijn minimale inkomen voelt dit niet oke. Omdat het een ingewikkeld proces was en wij steeds dachten dat het einde er wel aan zou komen, zijn wij niet overgestapt naar een ander, maar daar heb ik zeker spijt van. Naar mijn gevoel is de praktijk ook te groot waardoor Naomi zich echt ren nummer voelt.
De mondhygiënist vond ik niet fijn te snel lomp en ik had pijn en voor de zoveelste keer weer andere tandarts die niet eens Nederlands spreekt
Mijn ervaring voor het meiden van gaatjescen controleren is al verschrikkelijk. Ik krijg zonder mededeling een andere die nog woord Nederlands spreek en ze wil 1 gaatje doen en decrest voorveen andere afspraak. Ik ben zelf minder valid een moet iedere x met de taxbus komen dus dat vind ik onzin bovendien zij had toch niks te doen ze was er net en had nog geen eigen klanten en na mij was er ook niemand. Ik heb nog nooit iemand mijn gebit in 3 sec zien nakijken. Normaal komen er haakjes en al bij te kijken en gaat het veel secuurder. Maar iemand 2 x terug laten komen alleen om meerdere consult te kunnen boeken vind ik pure afzetterij en te schandalig voor woorden. Ze was in 10 minuten klaar met alles. De rest was alleen bekvechten om mijn ondertanden alleen qua hoogte gelijk te krijgen maar ze keek niet eens. Kijkt alleen in de computer wat die Beatrijs op heeft geschreven. En nu wil niemand er iets aan doen. Ik zit al 20 jaar bij jullie en heb meer dan 10 x fotos laten maken volgens mij. Jullie hadden al lang kunnen zien dat mijn kaak kromp en meteen een beugel voor moeten stellen toch nog niet alles schots en scheef stond en toen ik nog geen jaren in de WIA zat.Dat is nooit gebeurd. Dus dat ik iedere dag jankend in de spiegel kijk omdat niemand van jullie dit op wil knappen. Of op zijn minst iets mooier wil maken. Behalve scheef zijn ze ook nog extreem ongelijk qua hoogte. Gelukkig heeft de bovenkant tandarts Linsen nog gedaan, daar staan wel 3 kronen op een rij. Maar jullie hadden hier veel eerder in moeten grijpen en zeggen dat ik een beugel nodig had VOORDAT ze scheef stonden. Jullie vinden dat jullie esthische mondheelkunde beoefenen. Nou ik zal mijn onderkaak online zetten met #quolemondzorgwaalre + meer namen. Na 6 jaar smeken loop ik nog steeds iedere dag voor schut. Schaam ik me dood voor mijn ondertanden, want je tanden zijn vaak de eerste dingen waar mensen op letten, nooit meer durf ik lachend op een foto. Daten durf ik nooit meer.
zoals het hoort
Zeer deskundige en vriendelijke benadering van patiënt Vriendelijk, deskundig, veilige omgeving
goed
Het personeel is zeer aardig en vakbekwaam.
Gewoone controle. Heel vriendelijk. Gewoon een leuk ervaring elke keer
Voordat je in de stoel zit, is er een goed geoliede organisatie. Goed bereikbaar en ruim parkeren, smaakvol ingerichte wachtruimtes, makkelijk afspraken maken en aan de balie alles met een glimlach. Een tandarts met gouden handjes die gebruik kan maken van de laatste technische inrichting en materialen. Als je gezegend bent met implantaten is dit het huis waar je je thuis voelt als het op onderhoud daarvan aankomt.
Ronald heeft een super werk geleverd. Tand afgebroken en de volgende dag geholpen lijkt wel kwik fit alleen beter kwaliteiten en service .
Zie boven
Vriendelijk, kundig, geruststellend
Fijne man dr. Hendrix, kundige snelle behandeling op een prettige manier.
Er wordt veel zorg en aandacht besteedt aan je, dat is geweldig. Je bent hier echt nog een persoon en geen nummer.
fijne man tandarts hendricks altijd heel belangstelend hoe het met me gaat en geeft altijd goed advies als er iets niet goed is met me tanden.
Vind het heel fijn dat ze steeds gerust stellen en op je gemak stellen..
altijd goed geholpen
Omdat ik zelf 2 weken geleden door een bacteriele ontsteking bij mijn mond helaas verhinderd was om op de afspraak te komen, kon ik toch al weer snel een nieuwe afspraak maken.
Aardige baliemedewerksters, goed geholpen bij de specialist.
De ontvangst is netjes correct te woord gestaan door de receptie en verwezen naar de ontvangst kamer .
De afzeggingen van de afspraken hadden meer uitleg van het waarom nodig. Toen ik het waarom eenmaal begreep ( door de behandelaar uitgelegd tijdens de behandeling niet door de receptioniste aan de telefoon) had ik er begrip voor. Diit kan beter. De behandeling zelf was prettig, en hij gaf goede uitleg hierover.
prima
Omzetting van de afspraak prettig geregeld. De behandeling (halfjaarlijkse controle) goed verlopen.
...
Klant vriendelijkheid ten top van de mensen achter de balie. Verder: ik werd ruim een kwartier nadat mijn afspraaktijd was, naar binnen geroepen, geen sorry of excuus. Net of dit heel normaal was. Vind ik niet kunnen.
Word goed te woord gestaan en er word naar je geluisterd
Kom er al jaren en nlijf dit doen onder dehuidige goede omstandigheden
Fijne behandeling
Een tandje in de onderkaak moet eruit kon niet hersteld worden. Een implantaat plaatsen ging niet ivm met te weinig bot. Dus los tandje geplaatst aan 2 tanden er naast door een gespecialiseerde arts. Toen begon de ellende. 4x tand los gegaan 2x in het weekend. Zo vervelend. Zo kon ik niet verder. Na een gesprek met mijn tandarts, de gespecialiseerd arts en ik is de volgende behandeling gedaan. Goed verlopen. Hopelijk blijft dit nu zitten. Zo’n vervelende tijd geweest.
Zeer deskundige begeleiding en directe oplossingen. Betreft. Hr. Orson
De onvoldoende is bedoeld voor de organisatie is zijn algemeenheid. Gecombineerde afspraken sluiten vaak slecht aan waardoor je vaak lang zit te wachten. De reden dat wij blijven is de zeer positieve ervaringen met onze tandarts.
Gewoon goed
Flexibel, meedenkend.
Nu meer gevoelige tanden en bliedendtandvlees maar aardig meisje en het eindresultaat is goed. En naar wens handmatig gedaan. Jammer dat ik een week eerder voor niets ben gekomen omdat werkneemster niet naar mijn wens wilde behandelen
Fijne tandarts die meedenkt en zorg draagt voor haar patienten.
Goed bij ronald mackenbach,kom ik al zo lag en hij blijft gewoon zich zelf altijd vrolijk,opgewekt,eerlijk,zou geen andere tandarts willen
Prima
Prima ervaring, al enkele jaren. Deskundige specialisten, met aandacht voor de patiënt
Ik ben elke keer heel goed geholpen. Er was me alleen iets over het traject klikgebit niet helemaal duidelijk , maar dat is ook netjes vriendelijk opgelost. Dr. Abrahams is een zeer vriendelijke lieve tandarts door haar is mijn angst nu weg. En Orson is ook heel goed en vriendelijk. De nodige dosis humor . En doet zijn werk graag . Hij heeft me weer heel goed geholpen om mijn kunstgebit goed passend te maken.
Snel en kundig geholpen en serieus genomen
Telefonisch contact: snel, vriendelijk en efficiënt. We konden vrijwel direct terecht bij de tandtechnieker. Ook door hem heel fijn geholpen. Een dikke pluim voor jullie allemaal.
Niet lang wachten. Vriendelijk en serieus geholpen.
nvt
goed
Niks aan toe te voegen
heel goed
ik werd keurig op tijd geroepen voor mijn controle. Gedegen, rustige en vriendelijke controle met goede adviezen.
Ik had eigenlijk een afspraak op 7 juni maar moest deze verplaatsen. ik kon direct vrijdag 20/5 al terecht voor afspraak bij mondhygienist, erg fijn.
Ik ben goed geadviseerd hoe ik mijn tanden moet behandelen en heb een goed advies gekregen over welke behandeling wel of niet gedaan gaat worden in de toekomst.
Voor de half jaarlijkse controle ga ik graag naar Beatrijs wordt altijd vriendelijk ontvangen en deskundig geholpen.
Ervaring met de tandartspraktijk is zeer goed. Altijd goede kwalitatieve en professionele zorg. Medewerkers zeer vriendelijk.
Geweldig
Ik had kiespijn en R Mackenbach heeft mij meteen n AB-kuurtje gegeven én meteen n vervolg afspraak gemaakt. Nu verlost van die verschrikkelijke pijn! Dank j wel Ronald
Happy with treatment by the mondhygienist - whose name I have sadly forgotten. Freindly young lady. Took time to explain everything No complaints
Al 40 jaar kom ik bij Ronald Mackenbach. Erg vertrouwd en ook erg tevreden. Ik wil eigenlijk nooit naar een andere tandarts, dus Ronald mag nooit met pensioen. ;)
Wij zijn al 40 jaar bij tandarts mackenbach Toen hij net begon zijn we bij hem gekomen Niets dan lof voor deze aardige altijd vriendelijk en geduldige man Ondertussen zijn ook de kleinkinderen bij hem Zeer tevreden zijn wij
Ik kwam voor de controle van mijn implantaat Foto gemaakt En even implantaat na gekeken en klaar Het ging snel
ben goede en beleeft behandeld
Altijd rustig en ontspannen sfeer
ik wordt altijd snel geholpen, ben redelijk over mijn angst voor de tandarts heen.
Centrum Mondzorg Waalre straalt niet langer uit dat het een top instituut is. Het lijkt eerder vergane glorie. Half dode planten in de tuin. Een voordeur waar de verf vanaf is. De wachtruimte is uitgekleed. Geen groen, weinig lezenswaardige bladen, geen televisie/ monitor met informatie. Kortom de sfeer die het (in het begin) had, is ver te zoeken. Het verdient echt een upgrade
Tijdens het consult bleek dat de (voor ons2 nieuwe) tandarts Seijfag ziek was en er een vervanger was geregeld. Dat had men niet verteld toen wij ons bij de balie aanmeldden. Graag voortaan melden, zodat verrassingen voorkomen worden.
1e keer bij Rafi. Wil geen ander meer
Miscommunicatie. En dat niet voor de eerste keer. Tevens gebrek aan communicatieve vaardigheden van de tandtechnicus die mijn pad kruiste. Ik wens een correcte behandeling en zal bij herhaling genoodzaakt zijn verdere stappen te ondernemen. Ik kwam voor een andere reden, dan wat is uitgevoerd. Bij de laatste vraag hieronder wordt een naam gevraagd. Ik weet niet wie van de twee. En omdat een naam moest worden ingevuld heb ik n.v.t. aangevinkt.
Na anderhalf jaar weer op controle .er is niet naar mijn inplantaten gekeken alleen bij t bovengebit wat gepolijst .want dat voelde ruw aan..
Kom al jaren bij de mondhygieniste en heb voor Mondzorg Waalre diverse andere praktijken gehad. Bij Mondzorg Waarle wordt je behandeld als een client, respectvol en altijd uiterst vriendelijk. Ik ben super tevreden met de zorg die Nemet levert. Haar geduld en vriendelijkheid is altijd weer verfrissend. Zeker omdat behandelingen in principe meestal niet prettig zijn...
Ik heb geen fijne ervaring gehad met de behandeling voor mijn implantaten. Ten eerste heb ik niet kunnen zien wie mijn behandelaar was, hij kwam helemaal in operatietenue bij mij aan. Ik zag alleen maar een paar ogen. Mijn vorige behandelaar is blijkbaar niet meer in dienst bij jullie. De assistente maakte mij gereed en hij begon zonder iets te zeggen. Het enige wat hij tegen mij afloop zei dat ik mijn gebit 8 dagen niet in mocht doen. Dat was een complete verassing voor mij. Is in de vorige behandelingen niks over gezegd. Dat was dus een koude kermis voor mij zo plotseling en onvoorbereid. Tijdens de foto maken ging er ook al van alles mis. Iemand had blijkbaar iets versteld waardoor ik onnodig bijna een kwartier met mijn kin in de steun gehangen met 2 schroeven tegen mijn hoofd tegen bewegen. Het bloed liep uit mijn mond en ik had maar de beschikking over 1 tissue die helemaal doordrenkt was. De assistente was weg om iemand te zoeken die de apparatuur weer operationeel kon maken. Dus al met vond ik dit een onmenselijke behandeling/ervaring. Hopelijk gaan de volgende behandelingen beter.
Goed
Al jarenlang suoergoed en betrouwbaar
Tandarts Dhr. Hendrix is een zeer goede vakman.
De tandarts was erg gehaast
Goed
Mijn tanden zijn nogal gevoelig en de vorige keer na behandeling bij de mondhygieniste voelde het alsof ik gemangeld was. Het apparaat met ijskoud water (of de afzuiging daarvan) deed mij veel pijn, maar werd desondanks toch gebruikt tot het einde aan toe. Deze keer - bij een voor mij nieuwe dame genaamd G. - dreigde het weer pijn te gaan doen. Zonder dat ik er om vroeg heeft zij mij behandeld zonder apparaten maar met het haakje. Het ouderwetse handwerk dus. Hulde!
Prettige mensen, die je een goed gevoel geven. Goede vakmensen!
jammer, als je tandarts uit het buitenland komt en nog niet de Nederlandse taal beheerst, en niet goed achter de mondkapje te horen is. dat vond ik jammer.
Goede mogelijkheden om een afspraak te maken. Consult wordt op tijd gedaan. Dus gewoon goed en efficiënt.
nnnnnnnnn
Zeer flexibel en professionele behandeling.
Professionele organisatie met vakmensen in een prettige sfeer. Vol vertrouwen om mijn gebit hier te laten controleren en verzorgen. Fijn zoveel disciplines onder één dak
Werd goed uitgelegd wat er ging gebeuren
De vorige keer had ik na een week nog steeds pijn , gelukkig viel het nu mee
Plaatsen van implantaat door implantoloog verliep vlot, ontspannen en deskundig. Ook nazorg was vooraf al goed afgesproken. En dit klopte. Dag 1 na ingreep kon ik al weer normaal functioneren.
Xxxxxxxxxxx
Goed op tijd geholpen en vriendelijk
Natuurlijk ga ik veel liever naar een wellness, maar voor een gecompliceerde wortelkanaal behandeling kan je nergens beter terecht dan bij CMW. Deskundige, vriendelijke mensen die mij zo snel mogelijk van mijn klacht/probleem afgeholpen hebben. Ze vertellen kort en krachtig vooraf, tijdens en na de behandeling het verloop ervan. Ik heb 1 opmerking, die niets met de behandeling te maken heeft, maar met de toiletruimte. Blijkbaar duurde mijn toiletbezoek te lang, want het licht ging uit. Dan is het gelijk heeel erg donker. Ik kon het licht alleen weer aan laten gaan door de deur open te doen en een stap naar buiten te zetten. Dat was een gênante ervaring.
Op een correcte manier uitleg gekregen en behandeld
Ik kon de assistente moeilijk verstaan met haar mondkapje, ondanks mijn hoorapparaten.