Tandzorg Voorburg Savalle
Savallelaan 10, 2273JX Voorburg
Neemt patiënten aan
Spoed
Spoed 24/7 365
Nascholing
Certificaat
ISO - 9001
Over
Openingstijden
-
maandag
8:30 - 17:00 -
dinsdag
8:30 - 17:00 -
woensdag
8:30 - 17:00 -
donderdag
8:30 - 17:00 -
vrijdag
8:30 - 17:00
Voor actuele informatie: tandzorgvoorburg.nl
Informatie
Specialisaties
- Algemene tandheelkunde
- Tandvlees behandeling
- Wortelkanaal behandeling
- Kroon- en brugwerk
- Mondhygiëne
- Implantaten
- Protheses-kunstgebit
- Tanden bleken
- Kindertandheelkunde
- Cosmetische tandheelkunde
- Geriatrische tandheelkunde/ouderen
- Kleine kaakchirurgische ingrepen
MONDZORGPROFESSIONALS + (ZZP'ERS)
Nascholing
Nascholing
Nascholing
Faciliteiten
- Mondhygiënist(e) aanwezig
- Toegankelijk voor rolstoelen
- Spoed
- Parkeergelegenheid (Betaald)
prima.
Goede zorg en meedenken met de klant. Ik kon een uur eerder komen voor controle en ik kreeg een vriendelijk telefoontje met dit voorstel dat ik graag accepteerde.
heel goed gedaan
Ik heb een gebitsreiniging laten doen en die behandeling is goed verlopen.
Goede uitleg gehad
Eerste naar mond hygiënist. Was bij een voor mij nieuwe mondhygiënist. Een man die zijn tijd nam, en voorzichtig hetgeen wat gereinigd moest schoonmaakte. Ben voorzien van tips, die weinig tijd en geld kosten. Daarna door naar de tandarts. Al met al een goede ervarinf
Goed
Snel geholpen, vriendelijk, professioneel, hygiënisch
Ik vind het een prettige praktijk waar ik graag behandeld wordt. Het bedrijf die de kroon van mijn tand maakt mag echter verwisseld worden. Eerste keer gebroken voordat die geplaatst werd. De tweede keer stukje eraf bij het plaatsen.
Aardige en behulpzame medewerkers. Vriendelijk en met humor. Nemen de tijd maar zijn toch professioneel.
Zeer snel en deskundige behandeling top
Prima, vriendelijk
Leuke praktijk,leuk personeel altijd een gezellige boel ! moderne uitstraling en goed en modern materiaal ! En duidelijke uitleg wat we gaan doen, de dames tandartsen zijn schatten ! haha
prima
Goed geholpen met duidelijke uitleg
Hele fijne tandarts vriendelijk en zeer goed voor bange mensen
Bij de mondhygienist kreeg ik een behandelplan voorgeschoteld. Hierbij werd aanjagen van angst gebruikt. Door weggebruik van plaatjes en worst case scenario. Kosten 1200 euro in 3 maanden. Toen moest er ook voor weigering getekend worden. Een schande vind ik deze werkwijze!!! Erg jammer en ook onethisch. Denk dat dit opdracht is vh hoofdkantoor. Vraag me af hoeveel klanten geschrokken zijn er een slapeloze nacht(en) van hebben gehad.
Niks mis mee
Zeer vakkundige mondhygiëniste!
Vriendelijke en geduldig. Goed gevoel over gehele behandeling.
Snel.. Goed en zeker profesioneel..
Geen klachten
Heel vriendelijk ze werken heel professioneel altijd luisteren naar hun cliënt ik ben heel blij met deze tandarts
Een vriendelijke behandeling. Schoon en correct Ik vind het prettig dat ik dezelfde tandarts bij bezoek krijg, dus dat daar gehoor aan wordt gegeven.
Dit keer met meer aandacht en zorgvuldigheid aan mijn gebit gewerkt. zowel ultrasonische met de machine als manueel/handmatig.Ook werd er opgelet of ik wel comfortabel bleef en kon ik merken dat de behandelaar met haar instrumenten overweg kon ( 2e keer kreeg ik vaak waterspetters in gezicht) Ik had veel tandsteen wat verwijderd moest worden als gevolg van plaque dus werd er ook naar mijn poets - en gebitsverzorging/reiniging gevraagd. Wat bij mij eerste bezoek helaas niet aan de orde is geweest. ( ja. globaal, kwam meer over als een formaliteit)
Helaas gebeurt het bij mij bijna altijd dat tandarts afspraken verzet worden. Dit is. Niet prettig en v aak kunnen ze pas 2 maanden later een nieuwe afspraak inplannen
Het was niet leuk en duurde even maar die mevrouw heeft haar werk goed gedaan! Ik heb ook goede tips gekregen
goed
Ik kom over half jaar weer terug.
Afspraken verlopen goed en vaak op tijd, De atmosfeer waarin het plaatsvind is prettig ofschoon een tandarts bezoek wellicht niet iets is waar met plezier naar uitgekeken wordt. Behandeling verlopen over het algemeen ook goed.
Goede en kundige zorg.
Vriendelijke praktijk waarbij het personeel grote flexibiliteit toont. De tandarts werd geconfronteerd met de ziekte van een van haar kinderen en in plaats van de patiënten af te bellen (wat de meeste patiënten volledig zouden begrijpen) heeft ze dit samen met de collega's weten op te vangen. Mijn afspraak kon met een kleine vertraging gewoon doorgaan en ik ben zeer goed geholpen.
Eerst bij de preventie assistente geweest om 2uur ... heel vriendelijk behandeld en alles werd duidelijk verteld wat er ging gebeuren. Top dus. Om 14.30 door naar de tandarts om een gaatje te vullen. Super lieve tandarts en assistente zaten vrolijk te kletsen en kregen me zelfs tijdens het vullen aan het lachen. Top
Snel geholpen voor controle
Je wordt vriendelijk welkom geheten. De behandeling begint op tijd. Tandarts en assistente stellen je op je gemak. Ze doen kundig hun werk.
Goed, zorgvuldig en op tijd behandeld. Opgewekte sfeer. Uitleg over wat er ging gebeuren was goed.
Afspraak is afspraak, heldere informatie en vakkundige afhandeling.
Zie hierboven
Zie hierboven.
Zeer cliënt/patiėnt vriendelijk. Deskundig, alert en informatieve zorg medewerkers. Ontzettend sociaal ten aanzien van alle leeftijden. Laatste behandeling 18 mei 2022, Op mijn verjaardag !! Bij Sander, een zeer Sociale. Lieve en ontzettend creatieve Tandtechniek. Locatie, nodigt uit door de lichte, hygiënische Wacht- en behandelkamers. Top: werken met Stagiaire (masculino) !!! Ik ben zeer content, altijd blij als ik de medewerkers zie
Behalve dat ze je proberen te verdrinken heb ik idee dat de vullingen deskundig gezet zijn en pijnloos.
Zoals gewoonlijk een prettige sfeer ondervonden. Menselijk, begripvol en zorgzaam en dat allemaal in een tandartspraktijk. Voor de klanten niet altijd een leuk onderhoud als er behandeld moet worden maar het team maakt het draaglijk !
Patiënt wordt serieus genomen
Goed
prettig en duidelijk.
Xxxc
Als niet eigen patiënt, ben ik erg vriendelijk en zeer prettig geholpen
Vertrouwd, veilig , professionele medewerkers en klantvriendelijk
Ik ga altijd ontspannen naar de praktijk. Atenea is een topper.
Goede behandeling door kundige tandarts.
Vriendelijk, deskundig snel behandeld
Last van kies kon dezelfde dag komen geholpen door een hele lieve tandarts
Met kiespijn gebeld en zelfde dag nog geholpen. Keurig behandeld en vakkundige beoordeling. Fijne praktijk
Ik vond deze nieuwe tandarts niet goed schoonmaken...heel lichtjes ging ze erover heen ..k heb nog nooit zo n licht schoonmaak gehad bij jullie. Zonde van me geld
Prachtig.
Gewoon goed
Binnen 5 minuten was ik Klaar. De tandarts had niets gedaan. Dat is makkelijk geld verdienen. Ik had eerder gebeld dat mijn vulling van vorig jaar eruit was en ik een nieuwe vulling moest doen. Niets gedaan. Ik overweeg om weg te gaan
geen aanvulling
Prettige omgeving met een goede en deskundige behandeling.
Je hoeft niet lang te wachten. Je wordt netjes geholpen. Zeer prettige communicatie!
Hele goede tandarts, nam de tijd en wist waar ze over sprak.
Vriendelijke mensen,geen lange wachttijden
Zie boven
Zeer fijne Tandartspraktijk, vriendelijk en meedenkend, van tandarts tot mondhygiënist, assistentes en balie medewerkers.....al met al een zeer professioneel team wat nauw aansluit op elkaar, ze luisteren goed en behandelen je nog beter !! Geven je advies, maar dringen je niets op de keuze blijft altijd bij jezelf of je iets wel wil of niet !!
helaas was het bij binnenkomst niet vriendelijk, geen gegroet en daarna bij de mondhygienste geweest met een taal barriere waardoor je niet meer durf te vragen en spullen aansmeren aan een kind, draait om geld blijkbaar? volgend keer ga ik het niet betalen!
Goed behandeld.
zie de score
Er werd mij goed verteld wat er ging gebeuren.
Nemen de tijd voor je
Goede behandeling en duidelijke informatie.
Snel mogelijk een afspraak te maken voor controle en mondhygiene. Door bekwame tandarts en mondhygieniste. De namen van de dames heb ik door mijn doofheid niet verstaan. Zij hebben echter kundig hun werk gedaan.
Ben afgelopen vrijdag, net als vorige keren, erg prettig en deskundig geholpen. Ook de uitleg over de behandeling is prima.
Goede zorg en zorgvuldigheid in de juiste tijdsbesteding.
Ik kwam bij de nieuwe tandarts. Ik ben erg tevreden over de tandartsen van de praktijk en de overige werknemers.
De medewerkers zijn vriendelijk en geven duidelijke uitleg. Mondhygiëniste is super goed en geeft mij een goed advies. Dus ik ben heel tevreden.
Geweldige tandarts, ik ben heel bang en deze tandarts is zo rustig dat ik minder bang ben geworden. Ook de balie assistentes zijn super lief.
Fijne behandeling en vriendelijk personeel
Is niet in een zin te beschrijven, super aardig personeel en vakkundig.
Zie boven.
Ik kom en ga altijd met plezier naar mijn tandarts en mondhygiëniste.
Netjes op tijd behandeld. Aardige behulpzame mensen. En vakkundig.
Alles ging goed fijne tandarts.
Door slechte ervaringen in het verleden vond ik het moeilijk om naar de tandarts te gaan. Dat is in deze praktijk niet het geval.
Mirella is de beste persoon die bij jullie aan het werk is
geen last of pijn achteraf
Er moest een kleine aanpassing gemaakt worden aan mijn prothese . Ik werd meteen geholpen.
Altijd snelle service, super vriendelijk personeel
Netjes en professioneel
Vriendelijk en zorgvuldig. Gewoon goed service! Ben blij mee!
Erg vriendelijk en meegaand.
Tandarts Maike-Deskundig, attent, professionele en lieve tandarts. Top team. De manager is erg lief en attent en zorg altijd dat de patiënten snel geholpen kunnen worden. Een geweldig team!
Ik kwam voor een gecombineerde afspraak voor een gebitsreiniging en een halfjaarlijkse gebitscontrole. Er zijn ook nog foto's gemaakt. Deze behandeling werd correct uitgevoerd.
prettige ervaring. duidelijke communicatie en snel aan de beurt. Wachtkamer erg basic maar de behandeling volgens NL standaard
Deskundig en mensgericht
Had op 1 week tijd 2 problemen met mijn gebit, welke echt vervelend waren. Gebeld met de praktijk, kon ondanks dat het heel druk is snel terecht, beide keren en werd heel goed door de tandarts geholpen.
Vriendelijk, rustig en professioneel
Zeer slecht
Zeer aardig personeel, en prima vak mensen
Vriendelijk ontvangen, fijne tandarts
Nog nooit zoveel pijn tijdens een ruim 2 uur durende behandeling gehad. De verdoving was uitgewerkt en er werd geen extra gegeven. Ook de voorlichting van de behandeling was nihil. Daarnaast werkte het voortdurend zoeken naar instrumenten ook niet optimaal. Helaas moest ik na de behandeling concluderen...nooit meer !!!!
Vlak voor de vakantie een stukje tand afgebroken, maandag gebeld, woensdag een gaatje (oké die is flauw...). Maar heel snel geholpen en met een kwartier, zonder scherpe randjes, weer buiten. Geweldig!
Zelf was ik tot drie jaar terug zo bang om naar de tandarts te gaan. Door het rustig aan weer op te pakken is de angst nu wel weg. Je kunt goed aangegeven als je tijdens de behandeling even wil stoppen,om vervolgens verder te gaan. Er is begrip voor de angst. De medewerkers zijn vriendelijk, rustig en professioneel. Is er spoed afspraak nodig dan hoef je niet te lang te wachten,soms in serieuze problemen kan je dezelfde dag te recht. Je krijgt goed advies voor het verzorgen van je tanden,zo nodig sturen ze je door. Ik ben blij dat ik hier patiënt ben
Hele goede tandarts
Goed
fijne praktijk en Mevr .Dr Baena is een vriendelijke deskundige tandarts , baliepersoneel vriendelijk en servicegericht alleen te(veel) wisseling van mondhygiënist geeft wel eens te denken , en is niet altijd een pre.
In het algemeen goed
Mijn ervaring is ,, dat ik altijd werd geholpen.
Van de verdoving voelde ik niets vaak is dat pijnlijk. Er werd zeer zorgvuldig gewerkt! Nauwelijks last van napijn gehad. Bravo voor de tandarts!!
Vriendelijk en deskundig.
Goede check en vriendelijk.
Onze ervaring is dat we een fijn gevoel hebben als we behandeld worden. Er wordt goed aandacht gegeven en er is een fijn contact. Rustig en goede aandacht. We zijn zeer tevreden.
Vind de medewerkers allemaal erg betrokken en vriendelijk , en heel vakkundig
Zorgzaam, vriendelijke
Geel vervelend elke keer een andere tandarts. Je voorstellen is ook ouderwets voel mij meer een melk koe ..liever terug naar ouderwetse tandartsen zorg ..net de nadruk op "zorg "
Er wordt de tijd genomen en ik me op m'n gemak hier. Ondanks dat ik eigenlijk erg bang ben om naar de tandarts te gaan.
Zeer goed, ben heel tevreden.
vriendelijk en professioneel
Korte controlle
Tandarts is erg vriendelijk
Voldoet voor 100% aan mijn verwachtigingen.
Tandarts laat zien wat er aan de hand is met hulp van foto's. Hij geeft ook uitleg over de naar zijn mening beste behandeling. Ik kreeg een begroting mee met voorgestelde behandelingen. Assistent werkte efficiënt en effectief. Zij hield mij duidelijk op de hoogte van haar overwegingen bij het geven van instructies. Mijn ervaringen met Tandzorg zijn over het algemeen goed. Ik ben al heel lang cliēnt. Zeker meer dan 10 jaar.
Behandeling bij mondhygiëniste en tandarts volgden elkaar binnen de afgesproken tijdspanne af. Goede en degelijke behandeling van zowel mondhygiëniste en tandarts.
Er was een stuk van mijn kies afgebroken en ik kon snel terecht om het te laten repareren.heel vakkundig gemaakt.
Behulpzaam
Zowel tandarts en mondhygiëniste in 1 spreekkamer op dezelfde stoel. geeft rust en waarschijnlijk ook daardoor mogelijk om op tijd te werken
Ze zijn daar heel vriendelijk, vriendelijk personeel, ze komen me rustig over. Zoals de mondhygiënist als de tandarts zelf.
Voor een noodsituatie kon ik snel worden geholpen. Goed geholpen en probleem opgelost. FIjn contact gehad op communicatieve wijze en dat gaf ook vertrouwen . Immers de arts was een nieuw persoon in het team omdat oude naar elders was vertrokken. Hetgeen jammer was maar nu ook weer goed geholpen.
De sfeer is goed en gezellig,kundig team
Zeer vriendelijke en goed ondersteunende tandarts en mondhygiëniste.
Beleefd, vriendelijk en zeer goed.
Op afgesproken tijd. Duidelijke info/advies. Mondspoeling monster gekregen. Uitermate tevreden.
ik had kiespijn en fijn dat ik dezelfde da nog mocht komen
Hallo. Mijn naam is Otto Wagemans. En ik ben Erg Angstig voor de Tandarts ! Sinds een aantal jaren ( ben de tel even kwijt ). Kom ik bij de Tandzorg Praktijk in Voorburg . In het begin. Sloot ik mijzelf nog wel eens op in de W.C. Afgelopen keer ben ik door Fatima als ik het goed schrijf !? Zeer kundig en liefdevol geholpen ! Vindt het nog steeds "Niet Prettig" om naar toe te gaan ! Maar bij deze raad ik deze Tandarts Praktijk, van Harte aan ! Groet, Otto 56 jaar.
.
Goede mondzorg, Als ik bel en ik vraag om een pocket controle dan wel graag alleen mijn eventuele pocket controleren en niet gelijk de reguliere controle willen doen door de tandarts die er aanwezig was. Verder is het een goede tandzorg plus met alle medewerkers die daar werkzaam zijn. Ps. Normaal ga ik altijd bij Mirela en die is zeer vakkundig, werkt super netjes en heeft veel geduld!
Mevrouw Atanea is professioneel, vriendelijk en oprecht. Mevrouw Atanea is een voorbeeld voor velen. Ga zo door! Groet Teresa Barrera Aristizabal
Zorgvuldig en snelle behandeling
Cx
Wel vreemd dat er een nieuw röntgenapparaat is en dat er dan gelijk foto's moeten worden gemaakt.
Heeft de tandarts, werkzaam in dezelfde praktijk in Delft, een juiste keuze gemaakt door mij door te sturen?? Ook zij heeft een foto genomen. Conclusie: ik zie een ontsteking. De endotontoloog in jullie praktijk zag niets nav een foto. Ben benieuwd of mijn klachten volgende week opgelost zijn na een vulling, en dat de endotontoloog het goed beoordeeld heeft. Heeft een van jullie een foute inschatting gemaakt?
Ik kom al weer een aantal jaar bij deze tandarts praktijk. Vriendelijk personeel en een hele fijne, lieve tandarts. Altijd ruimte voor een kort praatje waardoor bezoek door mij als plezierig en ontspannen wordt ervaren.
Nette ontvangst en controle, niks op aan te merken. Leuke omgang met mn dochtertje van 2,5 waardoor de volgende keer de tandarts weer een feestje is :)
Legde zorgvuldig alle stappen uit en waarschuwde me voor mogelijk ongemakkelijke of enigszins pijnlijke stappen.
Zorgvuldig gekeken naar oplossingen.
Er was wat vertraging door uitloop bij een vorige patiënt, maar die werd keurig gemeld. Daarna was de behandeling (o.a. foto's maken en gebitscontrole) heel snel klaar, maar wel zorgvuldig gedaan.
Ik ben altijd goed behandeld en de tandarts en assistenten zijn altijd vriendelijk. Zij staan ook allemaal paraat.
leuke vriendelijke mensen die zeer goed in hun vak zijn
Samen met mijn zoon ben ik bij de mondhygieniste geweest afgelopen donderdag 1 juli. Ik heb nog nooit zo veel pijn ervaren in mijn leven! Tot nu toe heb ik pijn in mijn mond. Zowel mijn tanden als tandvlees doen erg mijn. Ik ga regelmatig bij de mondhygieniste, maar bij jullie praktijk was dit mijn eerste keer. Ik heb goede ervaring bij de tandarts. Ik ga haar zeker aanbevelen, Maar bij de mondhygieniste ben ik zeker niet van plan om nog eens terug te keren. Met vriendelijke groet, F.D. Warsame
Goede behandeling en rustig omdat ik nogal angstig ben van aard.
Werd netjes geholpen alles werd goed uitgelegd van wat men ging doen.
Men wordt goed behandeld
Goede service, goed contact, denkt mee en stelt je gerust. Jammer maar begrijpelijk dat Alfredo weggaat
Gewoon goed en geen onpersoonlijke behandeling als bij m2
Goede ervaring, maar mis ondersteuning tandtechniek naast de ene dag waarop de tandtechnieker wekelijks aanwezig is
.
Bensndelimgen worden goed uitgevoerd
Net wat stipter optijd beginnen.
??
Prima
de tandaets neemt goed de tijd
Vriendelijke en attente medewerkers. Professioneel. Veel verschillende disciplines onder een dak, die goed samenwerken. Een prettige sfeer.
Prettige communicatie, flexibel. Fijne tandarts en alle mensen eromheen top!
The appointment was changed the same day, but apart from this the experience was very positive
Netje en duidelijke uitleg.
Ze hebben mij altijd met zorg behandeld. En waren ook voorzichtig op momenten dat het nodig was.
Ik ben heel bang geworden voor de mondhygiënist na een nare ervaring bij een andere praktijk. Ik ben blij dat ik hier weer terug ben. Zulke vriendelijke en geduldige meiden werken er. Ze houden rekening met mijn gevoel en doen voorzichtig met schoonmaken. Mijn gebit ziet er weer stralend wit uit en het deed bijna geen pijn. Ben blij met ze
Sinds kort (wegens verhuizing) bij deze Tandzorg kliniek. Ik werd erg snel geholpen na mijn aanmelding. De medewerkers die mij hebben behandeld en/of gesproken waren allen erg kundig en vriendelijk. Ik heb erg veel angst voor de tandarts, maar hij was zeer vriendelijk en rustig en vertelde wat hij deed. En wat ik kan verbeteren aan mijn mondzorg. Wegens mijn 'plak'-probleem kan ik op zeer korte termijn in dezelfde kliniek terrecht bij de mondhygieniste. Ben zeer tevreden over de dienstverlening en behandeling/behandelaars. Kan deze kliniek zeker aanraden.
Ik kreeg eerst een verdoving en daarna moest ik een formulier invullen of ik akkoord gaat met de behandeling wat zij gingen doen. Ik wist al wat kwam doen , maar Ik zou het fijn vinden voor een verdoving een akkoord verklaring willen invullen. Ik vind dat de formulier niet compleet was. Er ontbraken enkele zinnen . Het was scheef. De assistent was overtuigend dat er niets mis was. Maar ik vertrouwde het allemaal niet meer. Ik had mijn twijfels. Ik wilde daar weg. Ik zat ook alleen met ze in de kamer. Ik had geen goed gevoel bij. Ik wilde niet meer doorgaan met de behandeling.
Good professionals and following top hygienist standards.
Vriendelijk professioneel maar nog niet heel ervaren
Goede ervaring
Vriendelijk, luisteren goed , vakkundig!
Personeel is vriendelijk Behandeling is goed
Mijn voortanden zijn heel mooi wit gemaakt verzenden lukt niet met die rare verspringende sterren,dan maar zonder.
Fijn lief personeel, je voelt je welkom.
-
Ik voel me er altijd in goede handen bij Atenea en Fatima.
vriendelijke mensen, goede tandarts
Meneer Alvaro Gonzalez del Rio, bedankt voor de prettige en goede behandelingen en succes op de nieuwe werkplek. Geniet van de kortere reistijden en het nieuwe gezin.
Uitstekend
mijn tandarts is heel goed, ook tegen kinderen de assistente Zijn ook aardig tandenschoon maken is ook een goed ervaring
Mondhygieniste, preventieassistent en tandarts allemaal prima
Er zijn foto's gemaakt en er zou niets aan de hand zijn, in de middag kreeg ik kiespijn. Omdat ik dezelfde dag was geholpen dacht ik dat gaat wel over, maar dat bleek niet het geval. Op 21 mei jl. heb ik een nieuwe afspraak gemaakt en kon in de middag terecht bij tandarts Luis Brito, deze maakte ook een foto en de uitslag was een ontstoken wortelpunt. Recept werd uitgeschreven en bij de Apotheek bleek dat middel Erythrocine 500 mg niet meer leverbaar is, de apotheek heeft de tandarts willen bellen en die was niet meer te bereiken op vrijdag. Waarschijnlijk was ik de laatste patiënt geweest Na bemiddeling met een spoedlijn is er Clindamycine 300 mg 3x daags 2 capsules uitgeschreven. Wat ging fout 1e geen goede foto's gemaakt 2e verkeerde recept uitgeschreven 3e niet meer telefonisch te bereiken 4e recept hielp niet of nauwelijks pijn bleef aanhouden zo niet verergeren 5e geen verwijzing naar andere tandarts bij het bellen in weekend. Opname van telefoon bandje gemaakt waarschijnlijk is er een verkeerd bandje aangezet. Tekst" wel kom bij Tandzorg Voorburg u wordt doorverbonden met één van onze beschikbare medewerkers en daarna niets meer.
Na al die jaren nog steeds super tevreden met deze onze tandarts en mondhygiëniste.
Zoals steeds prima ervaring! Goed, aardig en efficiënt.
Wat is Louis, de tandarts die er op de vrijdagen is, een fijne tandarts. Straalt rust uit en de vullingen die hij tot nu toe zijn gezet zijn mooi en blijven goed zitten
Prettige en rustige omgeving. Behandeling wordt deskundig uitgevoerd.
Beste tandzorg die ik tot op heden heb ontvangen
Ik werd prima en op tijd geholpen
prima
Gewoon wat je mag verwachten van goede zorg. De gaatjes in mijn kiezen zijn goed aangepakt met vriendelijk personeel.
Word vlot behandeld door de gastvrouw aan de balie en mijn tandarts zeer vriendelijk en kundig zonder enig poespas.
Hoewel ik inmiddels verhuisd ben ga ik niet meer weg bij deze tandartsen. Van administratie tot mondhygieniste tot tandartsen: bekwaam, communicatief en empatisch. Ook zie je prettige samenwerking bij het team onderling, wat de sfeer en de behandeling ten goede komt. Goed toelichting tijdens, voor en na een behandeling.
Binnen 5 minuten stond ik weer buiten. Ik begreep het ook niet helemaal want volgens de tandarts waren er wel wat kleine dingen aan de hand, maar moest een aparte afspraak maken bij de mondhygiënst daarvoor. Ik ben eigenlijk gewend dat reinigen gewoon meteen kan gebeuren, maar nu moet ik nog een extra keer terug daarvoor. Tandarts zei dat het niet kon, onduidelijk waarom.
Een spoedreparatie is snel geregeld en uitstekend uitgevoerd!
Een goede behandeling met een vriendelijke toon.
evt
Aardige medewerkers en goede behandeling
Zeer prettig,vriendelijk en bekwaam
N/A
Goed
Persoonlijke benadering, servicegericht en kwalitatief op hoog niveau.
goed en snel geholpen door de tandarts,aardige bali medewerkster die echt haar best doet om alles goed te regelen.
Prettige sfeer en goede uitleg bij behandeling.
Professioneel en buitengewoon vriendelijk.
Het is goed gegaan
Atenea is een lieve aardige tandarts die haar vak goed verstaat. Ik ga altijd zonder angst naar de praktijk. Heb nog nooit pijn ervaren bij haar. Zij is een echte vakvrouw. Ook de assistentes zijn zeer ervaren en weten wat ze moeten doen.
Je word prima op je gemak gesteld en er wordt goede uitleg gegeven over de behandeling
Ik ben onlangs bij de tandarts geweest. Om bepaalde redenen was ik toen overstuur en verdrietig, ik moest erg gaan huilen. Mijn arts Atenea en haar assistant(mevrouw met kort zwart haar en met zwart bril) waren ongelooflijk lief, geduldig en toonden begrip. Ze gingen keer en op keer te uitleggen wat het best voor me was, uiteindelijk was ik overtuig en met tevreden gevoel onder behandeling gegaan. Graag mijn compliment doorgeven aan arts Atenea en haar assistant.
Zie hierboven
Altijd zeer vriendelijke mensen en zeer professioneel
Kon snel terecht voor mijn probleem. Moest er zelfs een extra keer voor terugkomen, maar alles is prima afgehandeld.
Vriendelijk
Mijn dochter was erg bang maar de tandarts heeft haar lief gekalmeerd. We waren lang niet geweest en hadden alles netjes uitgelegd. Top ervaring
Punctual, efficient and kind
Ik was wegens Corona landurig weggebleven en verwachtte “gezeur”. Het tegendeel bleek waar te zijn. Goede aansluiting na langdurig ziekenhuis verblijf (geen COVID-19) en verblijf op revalidatieadres.
Vriendelijke en vertrouwenwekkende behandeling. Bij het geven van de verdoving heb ik de prik niet eens gevoeld. Vulling kon gelijk geplaatst worden, prettig dat ik geen nieuwe afspraak hoefde te maken!
Was vroeger bang voor de tandarts nu niet meer
Goed!
Voel me bij tandarts mevrouw Athenea Buena op mijn gemak en in goede handen. Preventie assistente was (weer) een nieuw iemand voor mij. Moest ik even aan wennen. Maar ze heeft het heel goed en gedegen gedaan. Dus nog steeds heel tevreden hier.
Goed geholpen en mensen zijn aardig stellen je gerust geven de juiste advies en mogelijkheden
Prima
Prettig, helder en technisch vaardig
Goed en snel geholpen
Service
Je wordt altijd netjes te woord gestaan. Ze komen hun afspraken na.
mijn vertrouwen in Alvaro is nog niet beschaamd geworden.
Goed geholpen. En ze houden rekening met bange mensen.
Zeer goed. Neem alle tijd voor je en leggen alles goes uit wat ze gaan doen. Maken een offerte voor je zodat je precies kan zien wat het kost.
al geruime tijd ,, klant ,, goede service... vriendelijk personeel.... kundige tandarts.
Goed overleg omtrent de behandeling. Vindt ook de ruime opzet van de praktijk in Voorburg en de aanwezige apparatuur een groot voordeel ten opzichte van bijv. de praktijk in Hoek van Holland.
Mijn man en ik komen al jaren bij deze tandarts en zijn zeer tevreden .
Ergens onderweg het in mijn zak gestoken mondkapje verloren. Gelukkig hoefde ik niet terug naar huis voor een nieuwe maar verschaften jullie er een voor mij. Hartelijk dank nog daarvoor. Verder verliep alles erg vlot en ordelijk. Geen moment onveilig gevoeld dus wat mij betreft volgen jullie de corona-regels uitstekend.
alle medewerkers zijn vriendelijk, ben heel goed door de tandarts geholpen,heel duidelijke uitleg,niks is te veel. Ik vind het echt een aanrader!!!!!!
Goed tewoord gestaan bij aankomst en bij de controle en schoonmaak goede uitleg gekregen over de keuzes die zijn gemaakt door de professional.
ik was voor de eerst keer bij jullie ik vond de balie medewerker heel erg vriendelijk en de tandarts was redelijk goed en de assistentie was ook redelijk goed alleen de behandeling vind ik duur
Na mijn angst voor de tandarts kom ik nu graag bij deze tandartspraktijk. Dit komt door het profesionele team en ze hebben begrip voor je angst en stellen je gerust tijdens een behandeling. Vertellen op een duidelijke manier wat ze gaan doen en geven goed advies.
Corona maatregelen volgens richtlijnen, genomen. Mijn compliment ervoor. Klantvriendelijke ontvangst en professioneel behandeling.
???
goed
Voldoende
Altijd netjes en vakkundig behandeld, vriendelijk personeel, top praktijk manager!
Good regular controls, no unnecessary interventions. Would be good if they always book the checkup and cleaning in the same appointment not separate.
Weinig last van pijn tijdens het boren. Geen gevoelige tanden hierdoor. Legt duidelijk uit wat hij gaat doen.
Een gebitsreiniging onder narcose, gedeeltelijk uitgevoerd op mijn verzoek, heel netjes met geduld en vriendelijk en uiterst vakkundig uitgevoerd door Ella. Het was alleen heel druk door de uitval van de receptioniste waardoor zij ook de overige patiënten moest ontvangen en temperaturen enz. Daardoor duurde het al met al wat lang. Maar qua behandeling perfect! Het advies kwam van Alvaro. Een hele goede tandarts. De beste eigenlijk die ik ooit heb gehad. Ben 65
Professionele behandeling. Duidelijke uitleg over wat er gebeurt en waarom. Toen mijn kind een ongelukje had waarbij de tanden beschadigd waren konden we meteen terecht. De kinderen worden altijd rustig behandeld en vinden het leuk om voor controle langs te gaan. Dat je tegenwoordig minstens 1 keer per jaar wordt doorverwezen naar een mondhygiënist vind ik wat onnodig en voelt als geldklopperij. Weer een afspraak met bijbehorende rekening... Maar dat gebeurt bij meer tandartspraktijken hoor ik om me heen. Het apparaat wat de mondhygienist gebruikt bij reinigen is echt vervelend. De laatste keer deed een mondhygiëniste meer handmatig en dat was een verademing.
I was treated in a friendly and helpful way
Schoon. Volgd de RIVM regels. Goed georganiseerd.
ik moest vori jaar extra betalen word mij achteraf verteld lekker is dat nu moet ik E50.- extra bij betalen ergens anders was het niet zo duur ik heb zelfs een x een tandarts gehad die mij na 2 jaar had gezien en zei je mond verzorging s goed ik had gebeld naar de mondhygiënist voor onderhoud dit doe ik al paar jaren nu moet ik nog 2x komen en E50 extra bij betalen nou ik had van de E400.- niks eerder gebruikt vorig jaar kon dat wel nu na 1 behandeling is alles weg nou ik zoek wel een ander jullie zijn te duur geworden en is ook nog uit mijn buurt maar ik ging omdat ik daar eerst woonde en zorg was ok nu is het voor mij te duur ik ga prijzen vergelijken
De Spaanse arts Alvaro is geweldig!
Uitgebreide mondhygiëne, secure controle, het behoud van een gezond gebit ervaar ik bij Atenea al jaren.
Ik ben hier al jaren en ben erg tevreden. Allemaal even vriendelijk.
in deze tijd van corona is het een andere belevenis om naar een tandarts te gaan. gezien dat ik voor een speciaal iets kwam wist ik niet wat ik kon verwachten, maar het is mij alles meegevallen. helaas is de naam van de arts die mij behandelde ontschoten
Prettige benadering en houden rekening met client
Receptie is zeer goed op de hoogte. Niet alleen tandtechnisch, maar ook verzekeringstechnisch. Corona hygiëne goed op orde.
vakkundig, snel, zorgvuldig, vriendelijk. Dit is wat ik er oprecht over denk. Maar vertrouw niet blind op reviews, het is de ondergang van goede bedrijven en producten. Ga na bij buren, familie, vrienden en kennissen voor advies!
Tandarts geeft een veilig gevoel door alles duidelijk te vertellen. voor iemand met een angst voor tandartsen is dit een verademing. Wel mag de mondhygiëniste iets opbouwender zijn over het verzorgen van het gebit, vriendelijkheid stond niet echt boven in het vaandel.
Super blij om bij deze tandarts te zitten. Ben als de dood om in die stoel te liggen maar ik moet zeggen dat mijn angst echt wel minder is geworden door de manier waarop je hier wordt geholpen! Keep it up!
Nvt
Geavanceerde administratie en goede endodotoloog
Wachttijden liepen helaas wel een dikke 45 minuten uit zonder dat er een uitleg voor werd gegeven.
Prima behandeling
De klantbenadering is hier (ongeacht Covid-19) altijd professioneel en vriendelijk.
Fijn dat jullie de corona maatregelen zo nauwkeurig naleven! De controle was prima en er wordt duidelijk verteld hoe of wat.
goed en netjes geholpen door iedereen. Fijne tandarts praktijk.
werd goed behandeld vriendelijke personeel alleen het even wachten op e beurt vond ik een beetje lastig maar verder ging het goed. Overal kan iets uitlopen