Mondzorgcentrum Vlaardingen

Marisstraat 2, 3131GM Vlaardingen
Neemt patiënten aan
Spoed
Spoed 24/7 365
Nascholing
Certificaat
ISO - 9001
Over
Openingstijden
-
maandag
8:00 - 12:00 -
maandag
12:30 - 16:30 -
dinsdag
8:00 - 12:00 -
dinsdag
12:30 - 16:30 -
woensdag
8:00 - 12:00 -
woensdag
12:30 - 16:30 -
donderdag
8:00 - 12:00 -
donderdag
12:30 - 16:30 -
vrijdag
8:00 - 12:00 -
vrijdag
12:30 - 14:30
Voor actuele informatie: mzcvlaardingen.nl
Informatie

Specialisaties
- Algemene tandheelkunde
- Tandvlees behandeling
- Wortelkanaal behandeling
- Kroon- en brugwerk
- Mondhygiëne
- Implantaten
- Protheses-kunstgebit
- Angst behandeling
- Orthodontie
- Kindertandheelkunde
- Cosmetische tandheelkunde
- Snurk specialist

MONDZORGPROFESSIONALS + (ZZP'ERS)

Faciliteiten
- Parkeergelegenheid aanwezig (gratis)
- Spoed
Al geruime tijd dezelfde tandarts, doet haar werk goed, geeft kundig advies. Kortom, ik ben tevreden.
ZOU EEN MONDHYGIENIST MOETEN HEBBEN DIE OOK sPAANS SPREEKT
Accurate en professionele gebitsreiniging door vriendelijke mondhygiëniste.
Ik vind het die vrouwen bij het receptie echt onvriendelijk voraal die blonde !
Aardige mensen en vertellen duidelijk wat ze gaan doen
Goede uitleg en behandeling
Werd op tijd geholpen Op gemak gesteld Uitleg wat er gedaan gaat worden Adequaat geholpen
Ik kwam voor een acute situatie voor zekerstelling voor een aanstaande vakantie; ik ben voorlopig gerustgesteld en scherpe randjes weg gepolijst. Ik kreeg ook als mitigatie, uit voorzorg, medicijnen mee te gebruiken wanneer het nodig is tijdens mijn vakantie. Hoewel definitieve behandeling nog moet komen ben ik super geholpen.
Prima kom volgende keer weer
Het personeel is vriendelijk en een prettige benadering van de tandarts en assistente. Ik was echter gewend, dat er tijdens het consult ook ruimte was om de minimale tandsteen te verwijderen. Dit is helaas niet meer het geval. Ik moet een extra afspraak maken voor de werkzaamheden die eerder meteen konden worden gedaan. Voor mij een rede om toch over te stappen.
Goed geholpen en altijd heel tevreden
Goede service
Er wordt naar je geluisterd en aandacht aan je besteed en dat is heel fijn.
Ik ben altijd erg zenuwachtig en daar werd goed rekening mee gehouden. Elke werd uitgelegd, heel fijn.
Ik ben zeer tevreden over het MZC
Ik ben op een fijne manier geholpen door de mensen achter de balie en de mensen in de behandelkamer. Ik ben erg tevreden.
Zeer vriendelijk zowel receptie terplekke en aan telefoon en tandarts zeer vriendelijk en professional top
Ik voel me erg op me gemak in jullie praktijk. Mvg Joëlle en fijne tandarts
Ze was duidelijk en niet te grof aan het werk
Afspraken op tijd en specialisten proffesioneel
Goede zorg, zeer vriendelijke medewerkers
Fijn
Ik vind het vervelend ,dat je voor controle en schoonmaken een aparte afspraak moet maken ,zelfs als er een kleinigheid gedaan moet worden je weer apart terug moet komen ,dat kan toch meteen gedaan worden.steed weer apart er naar toe.dat is tegenwoordig overal geloof ik . De praktijk zelf is prima heel mooi en je wordt heel fijn geholpen.
is zeer goed
Wordt goed begeleid voor mijn angst voor de tandarts ben daar heel erg blij mee
Op een prettige manier word je benaderd en wordt er duidelijk uitleg gegeven over de behandeling. Ook de behandeling was niet vervelend om te ondergaan.
Zie er allemaal goed uit ,schoon en vriendelijk. (Weet niet hoe haar naam is die mijn helpt ,heb ze altijd is vriendelijk werk doet zo goed.)
Heel tevreden met me prothese
Als je een gesprek in de spreekkamer heb kan iedereen in de wachtkamer letterlijk alles horen en alles ging sneller en hectisch
Ik had graag deze evaluatie na mijn voorgaande bezoek aan de tandarts willen hebben. Met kiespijn/kaakontsteking een reis door het medische landschap maken is geen pretje. Naar mijn idee had dit beter gekund. Uiteindelijk mijn verhaal bij deze afspraak kunnen doen, nu wel de uitleg en toelichting gehad.
Ik ben prima en vakkundig geholpen, alleen jammer dat het -alweer- een nieuwe tandarts was. Het was zijn eerste werkdag dus alles duurde wat langer. De hele behandeling werd goed uitgelegd.
altijd vriendelijk, behulpzaam in het zoeken naar een oplossing voor een afspraak of een probleem bij de balie. de lift is behulpzaam voor slecht lopende cliënten en ingang hall prettig door ruimte en inrichting. soms wat gehorig als verschillende mensen aan het praten zijn bij de balie (akoestiek) de behandelaars zijn vriendelijk, uitermate voorzichtig in pijnlijke behandelingen en doen alles om je gebit in goede conditie te behandelen en te adviseren omtrent je eigen zorg. dit geld voor mij tot nu toe over de prothesissen, tandarts, mondhygiëniste.
Ik kom al een langere tijd bij de Mondhygiënist Amet. Vakkundig,geduldig,aardig en altijd een prima uitleg en behandeling
Super vriendelijk en zeer professioneel, een ontspannen sfeer en voor mij een prettige ervaring
Controleafspraak is prima verlopen
geen 5 kwartier in een uur, maar 5 uur in een kwartier, ze ratelt en verteld zo vaak dat ze weet wat ze doet en dat ze ook medicijnen heeft gestudeerd, de rest heb ik niet eens kunnen opslaan wat ze allemaal gezegd heeft en ik snap er nog steeds niets van. Het is wel jammer dat de ene tandarts een stukje afgebroken vulling laat zitten, (in overleg met mij) voor de risico met m'n gebit en nu moet het ineens dicht. En dan nog een aparte afspraak voor tandsteen weg halen? werd altijd gelijk gedaan?
Plezierig.
Nemen de tijd voor beoordeling en bespreking met de klant van de gezondheid van het gebit. Zoeken naar de oplossing om de maximaal haalbare (gebits)gezondheid van de klant te bereiken.
Netjes omgegaan met mn angst. Duidelijk behandelplan. En zeer vriendelijke dames. Heeft me zeker meer vertrouwen gegeven.
Tandarts en assistente altijd vriendelijk en wetwn wat ze doen
Het looptijd de ochtend al meteen een 15 min. Dan krijg je twee andere dames, niet direct goed te verstaan en onbekend. Doen alleen foto maken op kijken op basis van foto dat er tandsteen zit. Maarja die persoon is ziek dus moet je voor terug komen. Daarbij weer spreken over implementatie terwijl ik al vaker heb aangegeven niet te doen. Gezien het steeds andere zijn blijft dit vervelend. En moet dus weer terug voor tandsteen. Al met al ga ik kijken naar andere tandarts op termijn
Mijn ervaring is goed.
Professionele instelling met mensen die zaken kunnen en willen aanpassen aan de omstandigheden van de cliënt
Altijd goed geholpen. En ze zijn allemaal erg vriendelijk.
Ze hebben heel goed uitgelegd wat ze in mijn volgende afspraak gaan doen.
Ondanks dat ik veel angst heb voor de tandarts ben ik blij dat ik hier zit. Er word veel rekening gehouden met mijn angsten en ze zijn super lief en geruststellend.
Ik ben netjes te woord gestaan en vriendelijk behandeld.
Afspraken maken makkelijk; behandelingen prima
Ik was iet wat algeleid door dat ik weer iemand anders kreeg, maar die angst was snel verdwenen. goede begeleiding. dank je wel voelde me echt op mijn gemak.
Mijn halfjaarlijkse controle ging weer soepel en in een gemoedelijke sfeer. Geen wachttijden en de controle en de gebitsverzorging werden in één sessie gedaan. Meteen ook de afspraak voor de volgende keer gemaakt. Kortom: een soepele en klantvriendelijke aanpak.
Ik mis mij oude gezellig oude weeshuis. Hier onpersoonlijk.
Top
Professionele behandeling
Mijn behandeling bij de mondhygiënist was prima en snel. Bovendien is het altijd een heel vriendelijke en rustige man.
Goede behandelingen van zowel tandarts als tandtechniek.
Ik voelde me een beetje zoals bij de kapper: Ze vragen elke keer met welke tandpasta ik poets. Nu heb ik ruim 1,5 jaar Elmex gebruikt en dat heeft niet geholpen. Elke tandpasta die ik noem die geen Elmex is wordt afgeraden. Dus ik dacht: weet je wat, ik wissel elke keer van merk als de tube op is. Maar ook dat is niet goed. Terwijl ik een prachtig gebit heb. Ook is er bij mij nooit in m'n leven tandsteen geconstateerd maar moest het afgelopen keren ineens gedaan worden (en de rekening uiteraard). Vorige keer (vorig jaar) hadden ze volgens mij haast om in te lopen op het schema en hoefde het ineens niet. En nu wilde ze het gaan doen, maar omdat ik zenuwpijn angst heb gaf.ik aan dat ik het niet wilde. En bleek het ineens ook niet nodig...? Ik heb er geen transparant gevoel bij. Ben benieuwd wat voor rekening ik krijg.