Botman Tandartsen Blerick

Van Boerlostraat 6, 5923AL Venlo
Neemt patiënten aan
Tandarts
0.0
Google
3.8
Zorgkaart
0.0
KV
0.0
rating
Spoed
rating
Spoed 24/7 365
rating
Nascholing
rating
Certificaat
rating
ster
Over
Openingstijden

Openingstijden

  • arrow maandag
    8:30 - 20:00
  • arrow dinsdag
    8:30 - 20:00
  • arrow woensdag
    8:30 - 17:00
  • arrow donderdag
    8:30 - 17:00
  • arrow vrijdag
    8:30 - 17:00
ster
Informatie

Specialisaties

  • Algemene tandheelkunde
  • Wortelkanaal behandeling
  • Kroon- en brugwerk
  • Mondhygiëne
  • Implantaten
  • Protheses-kunstgebit
  • Orthodontie

Team

tandarts
0.0
A.D.A. Botman
Tandarts
tandarts
0.0
D.M.M. Botman-Erens
Tandarts

Faciliteiten

Deze praktijk heeft nog geen faciliteitsinformatie geladen!
0.0
0 waarderingen
3.8
27 waarderingen
0.0
0 waarderingen
Imre Simon 15 Mrt 2022 - 14:09

(Vertaald door Google) Ik was vandaag omdat mijn tanden veel pijn deden, ik verwachtte dat ze eruit zouden worden getrokken, maar ze hebben me gered, vriendelijk bedankt, erg behulpzaam en precies werkend. Dank u zeer (Origineel) Ma voltam mert nagyon fájt a fogam arra számítottam hogy ki kell húzni de ők megmentették köszönöm szépen,nagyon segítőkészek és precízen dolgoznak. Köszönöm szépen

Imelda Mooldijk 04 Aug 2021 - 16:39

Imelda mooldijk vandaag eerste keer geweest fijne ervaring ook voor de kids en voor me zelf eerst rustig kijken alles bespreken gaf ons een goed gevoel super.

Yasmine Mancourbillah 14 Jun 2021 - 15:21

Top tandartsen en tandartsassistentes! vakkundig en professioneel. ik zit hier al een aantal jaren, heb ook mijn invisalign beugel laten plaatsen hier.Ik ben erg tevreden over het resultaat. Fijne communicatie en vriendelijk personeel! Deze tandartspraktijk is zeker een aanrader!!

waardering
Reactie van/namens: Botman Tandartsen Blerick

:-) Dank je wel Yasmine:-)

Paul Geraedts 06 Mei 2021 - 14:49

Al met al geen goede ervaring. Kwam voor een consult omtrent invisalign, hetgeen mij in het buitenland aangeraden was. Door het constante schampere gelach van -met name- de assistente voelde ik me tijdens het gesprek niet erg serieus genomen. Ik heb nou eenmaal geen opleiding tot tandheelkundige gevolgd, dus als ik wat termen door elkaar haal tijdens mijn consult hoef ik daar niet op afgerekend te worden. Prijs die mij gequote werd was nogal aan de hoge kant maar dat zal bij iedere tandarts zo zijn, daar heb ik begrip voor. Wat mij dus vooral erg tegenstond was de onpersoonlijke en zelfs nogal arrogante houding tijdens het gesprek. Beetje jammer!

waardering
Reactie van/namens: Botman Tandartsen Blerick

Beste dhr. Geraedts, jammer dat u het zo ervaren heeft. Wanneer een patiënt hele specifieke behandeltermen gebruikt, gaan wij ervan uit dat deze duidelijk zijn. Hierbij is verwarring ontstaan helaas. We proberen altijd zo duidelijk mogelijk uit te leggen wat haalbaar is en wat niet. Mocht u nog vragen hebben, dan horen wij graag van u en zullen we alles nogmaals rustig uitleggen. Team Botman Tandartsen

Duojia Song 18 Mrt 2021 - 21:00

heel slecht ervaring , komt nooit meer terug . Beste team Botman, Natuurlijk weet ik waarom ik weg ging omdat ik zeer ontevreden was over jullie dienst. Eigenlijk heb ik geen zin om mijn ervaring publiek te delen Hier. Maar hierdoor moet ik wel eerlijk vertellen over wat er was gebeurd. Tijdens de behandeling, werd de vieze speeksel niet weggezogen uit mijn mond maar moest ik doorslikken van dr medewerker omdat volgens jullie dat de regel was. Ik werd er erg misselijk van. Dat was echt belachelijk en onprofessioneel. Terwijl Bij voormalig tandarts van mij was er langer dan 20 jaar nooit problemen geweest . Ten tweede, na een duur behandeling voor een kroon kreeg ik juist meer problemen met het eten, dus dat was geen goede behandeling geweest. Ook had ik het gevoel dat jullie alleen maar focussen op het geld. Alleen Duur behandelingen zijn interessant voor jullie. Dit zijn mijn eerlijke ervaringen.

waardering
Reactie van/namens: Botman Tandartsen Blerick

Beste mevrouw Song, U weet waarom u bent uitgeschreven in 2019. Onze huisregels zijn voor ons heel belangrijk.

Bruna Cardoso 18 Feb 2021 - 15:34

(Vertaald door Google) Ik ging vandaag voor de eerste keer naar deze plek en de persoon die de dokter hielp, het was erg arrogant en de prijzen zijn belachelijk. Ik raad het helemaal niet aan. (Origineel) I went this place for the first time today and the person that was helping the doctor it was very arrogant, and the prices are ridiculous. I don't recommend at all.

waardering
Reactie van/namens: Botman Tandartsen Blerick

(Vertaald door Google) Beste mevrouw Cardoso, zo jammer om te horen dat uw ervaring niet goed was. De prijzen in de tandheelkunde in Nederland worden bepaald door de overheid en zijn dus in elke praktijk hetzelfde. We nodigen u graag uit om ons te bellen om uw ervaring verder toe te lichten. Met vriendelijke groeten Team Botman (Origineel) Dear miss Cardoso, so unfortune to hear that your experience was not good. The prices in dentistry in the Netherlands are set by the goverment, so they are the same in every practice. We would like to invite you to give us a call to explain your experience further. Thank you, best regards Team Botman

Frank Dorssers 18 Jan 2021 - 21:41

Deze Google-recensie is zonder tekst

waardering
Reactie van/namens: Botman Tandartsen Blerick

(Vertaald door Google) Dankuwel :) (Origineel) Dankuwel :)

Peggy Thiesen 28 Okt 2020 - 13:28

Facings laten plaatsen zeer goed en professioneel geholpen

waardering
Reactie van/namens: Botman Tandartsen Blerick

Dankjewel voor dit mooie compliment! Het resultaat is echt mooi geworden, bedankt voor het vertrouwen in ons. Team Botman Tandarsten

Yvonne Smedts 27 Okt 2020 - 21:39

Deze Google-recensie is zonder tekst

waardering
Reactie van/namens: Botman Tandartsen Blerick

:-)

Roksana Barwicka 16 Jun 2020 - 14:08

Deze Google-recensie is zonder tekst

waardering
Reactie van/namens: Botman Tandartsen Blerick

:-)

Mohamed Zakaria 24 Sep 2019 - 21:28

(Vertaald door Google) Ik voelde dat het belangrijkste was gewoon geld verdienen, ik kwam voor een probleem met net gebarsten in mijn tand, ik ken het probleem, ben 3 maanden geleden naar de tandarts geweest en werd gecontroleerd, dus ik wilde alleen de gebarsten behandelen, vermeld bij verpleegkundige, geen behoefte voor x Ray werd me snel gevraagd om x Ray te doen en nadat het naar meer speciale x Ray had gestuurd, wat me opviel, is het gewoon proberen om extra geld van me te krijgen, P. S Ik kreeg twee keer een terugbetaling van 32 euro op mijn bankrekening, kan ik weten of dit het juiste bedrag is of per ongeluk is verstuurd ?? (Origineel) I felt just the important thing was just making money, I came for one problem with just cracked in my tooth, I know the problem, been to dentist 3 months ago and was checked so I wanted only treat the cracked, mentioned to nurse no need for x Ray, I was asked fastly to do x Ray and after it sending to more special x Ray which I noticed It is just try to get extra money from me, P. S I got refund twice of 32 euro to my bank account, can I know if it is the right amount or it was sent by mistake??

waardering
Reactie van/namens: Botman Tandartsen Blerick

(Vertaald door Google) Geachte heer Zakaria. Dit is zeker een miscommunicatie geweest. Wanneer patiënten nieuw voor ons zijn en dezelfde dag nog behandeld willen worden, vragen wij hen eerst of zij van plan zijn om langdurig als onze patiënt te blijven. We begrepen dat dat je bedoeling was. We hebben dezelfde dag nog een afspraak voor je gemaakt. Met onze vaste patiënten maken we om de twee of drie jaar twee kleine röntgenfoto's om een ​​zo goed mogelijk overzicht van hun tandgezondheid te krijgen. Tijdens uw behandeling en na het maken van 2 kleine röntgenfoto's zei u dat u dit maar één keer wilde helpen. Je was niet van plan om op lange termijn te blijven. Na de behandeling hebben we u de digitale röntgenfoto's meteen gestuurd, zodat u ze in de nabije toekomst naar uw tandarts kon brengen. Pas na de behandeling vertelde u ons dat u nog niet zo lang geleden soortgelijke röntgenfoto's had gemaakt. We zullen deze röntgenfoto's (2x16,05 = 32,10 euro) deze week terugstorten op uw bankrekening. Als u nog vragen heeft, kunt u altijd contact met ons opnemen. (Origineel) Dear Mr. Zakaria. This is certainly been a miscommunication. When patiënts are new to us and want to be treated the same day, we ask them first if they intend to stay long term as our patiënt. We understood that that was your intention. We made an appointment for you the same day. With our regular patiënts we make 2 small x-rays every two or three years to have the best possible overview of their dental health. During your treatment, and after making 2 smal x-rays you sayd you wanted to only be helpt this once. You didn't intend to stay long term. After the treatment we sent you the digital x-rays right away so you could take them to your visit to any dentist in the near future. Only after the treatment you told us that you had similar x-rays made not so long ago. We will refund these x-rays (2x16,05 = 32,10 euro's) to your bank account, this week. If you have any more questions, feel free to contact us at any time.

Willem Verstraten 21 Sep 2019 - 22:34

Top tandarts. Doet wat hij moet doen.

waardering
Reactie van/namens: Botman Tandartsen Blerick

😃😃😃😃😃😃

Yaiza Taihuttu 13 Sep 2019 - 11:42

Al sinds lange tijd patiënt bij Botman en altijd tevreden geweest. Ook ik heb de oude locatie nog meegemaakt en zie juist alleen maar positieve verbetering sinds de verhuizing. Klopt, het is iets minder knus, maar logisch wanneer je van een wachtkamer van 10m2 naar 100m2 gaat. De tandarts en alle assistentes maken altijd een praatje met me. Voor en na de behandeling. Het weglopen van de tandarts tijdens de behandeling zie ik als een positief punt. Ze hoeft mijn hand niet vast te houden terwijl ik 15 minuten wacht op het inwerken van de verdoving. In die 15 minuten heeft een andere patiënt een controle gehad. Dit zorgt voor kortere wachttijden! Voor mijn generatie waarbij het drukke werkleven met het gezinsleven gecombineerd moet worden is Botman Tandartsen een uitkomst. - open tijdens avonduren - E-mail notificaties van afspraken - Sms notificaties van afspraken - Korte wachttijden - Snelle behandelingen - Meedenkend met vergoedingen tand verzekering - Zijn up to date mbt technologische ontwikkelingen in de tandheelkunde - Assistenten zijn hoog opgeleid en kunnen meer dan alleen een slang vasthouden - Vriendelijke aanpak Enige tip die ik aan Team Botman kan geven is de aanmeld zuil te verhuizen. De keuze om deze faliekant voor de bali te plaatsen zorgt er misschien bij patiënten (die wel graag sociaal contact willen) voor dat daar nu een drempel zit. De bali assistente word namelijk geblokt door de aanmeld zuil. Direct bij binnenkomst zou handiger zijn. Maar aan de andere kant, wanneer ik sociaal contact wil ga ik liever de kroeg in. Hoe aardig team Botman ook is, ik wil daar zo snel mogelijk weer buiten staan ;)

waardering
Reactie van/namens: Botman Tandartsen Blerick

😃Dank je wel Yaiza voor je uitgebreide commentaar. We zijn blij dat je al zo lang bij ons bent en hopen nog lang je vertrouwde plek voor mondzorg te zijn. De aanmeldzuil hebben we, net als in meerdere medische instellingen, geplaatst omdat we de wachttijden aan de balie, maar ook de privacy van onze patiënten willen borgen. Overdag zijn natuurlijk onze baliemedewerkers evengoed het aanspreekpunt, mocht iemand aanvullende vragen hebben. We nemen je opmerking over de zuil graag mee en zullen mogelijk in de toekomst, wanneer onze patiënten eraan gewend zijn, de zuil meer naar de ingang verplaatsen.

Ilhay asanov 12 Aug 2019 - 08:22

Deze Google-recensie is zonder tekst

Klaas Scheffer 02 Jul 2019 - 22:37

Zeer goed en professioneel geholpen!!

Caterham F1 30 Apr 2019 - 12:18

Deze Google-recensie is zonder tekst

Evelina Van Mourik 13 Mrt 2019 - 23:28

Het voorstel van dhr. Botman om een aanvraag te doen bij mijn ziektekostenverzekering te doen voor een bovengebit klikprothese werd door mij enthousiast ontvangen, het zou een uitkomst zijn voor mij. Er werden direct foto gemaakt die met een schrijven naar mijn verzekering zouden gaan. Ik zou na ongeveer 2 maanden iets horen van mijn verzekering. Na 3 maanden nog niks gehoord. Maar eens bellen. Wat blijkt er is totaal geen aanvraag ingediend. Wel heb ik de factuur van de foto's binnen gekregen . Ik ga dhr botman maar eens ernstig aan de tand voelen. Wel een factuur sturen , mij blij maken maar vervolgend alleen extra geld kwijt en nog steeds geen klikprothese.

waardering
Reactie van/namens: Botman Tandartsen Blerick

Beste mevrouw van Mourik, Gelukkig heeft u inmiddels persoonlijk contact gehad met ons gehad en uitleg gekregen over de reden van vertraging en het vervolg voor u. Wij verwachten een spoedige reactie van verzekeraar.

Maurice Gosselaar 27 Feb 2019 - 14:25

Ik ben een ontevreden exclient van deze praktijk. Ik som op hoe dat komt: Dezelfde behandeling is bij een andere tandarts ruim 150 euro goedkoper dan bij Botman tandartsen. Ben ik even blij dat ik vergeleken heb voordat ik de behandeling liet uitvoeren! Overigens ben ik het daarnaast ook niet eens met andere praktijken in deze praktijk. Hier is het schijnbaar beleid dat de assistente tandsteen begint te verwijderen nog voordat de tandarts "hallo" gezegd heeft. Steeds een andere tandarts aan de stoel bevalt me overigens ook niet - ik ben heel gevoelig voor een persoonlijke en klantvriendelijke benadering, dit ontbreekt hier mijns inziens volledig. Ik ben nu na 15 jaar(!) overgestapt naar een andere praktijk maar heb met weemoed terug gedacht naar de fijne tijd met heer Botman senior op de VastenavondKampstraat voordat ik overstapte. In deze praktijk op de van Boerlostraat heb ik het gevoel dat geld belangrijker is dan patiëntvriendelijkheid/ belang van de patiënt/ oog voor de patiënt. Ik vind het doodzonde. Gemiste kans familie Botman en team! jammer!! P.s. leuke gadget die "hoi-ik-ben-er-automaat" bij de balie. Waar is de tijd gebleven dat de altijd-lente-assistente gewoon "goedemorgen meneer, neemt u plaats in de wachtkamer" zegt?

waardering
Reactie van/namens: Botman Tandartsen Blerick

Beste heer Gosselaar, Dank voor uw bericht. Wij hadden uw kritiek graag persoonlijk van u gehoord en dat mag nog altijd, u blijft van harte welkom. Graag reageren we op uw verhaal. Een tarief voor exact dezelfde behandeling is landelijk bepaald door de Nederlandse Zorg Autoriteit. De tarieven zijn dus overal gelijk. Wellicht is er door uw nieuwe tandarts voor een afwijkende behandeling gekozen. Om de kwaliteit hoog te houden moeten we voldoen aan alle wet- en regelgeving en om aan alle hygiëne-eisen te voldoen hebben we een efficiëntere praktijk geopend. Daarin zijn met meerdere tandartsen alle tandheelkundige specialismen vertegenwoordigd, zoals u weet. Zo kunnen we aan ieders wens voldoen. Onze assistentes handelen altijd in opdracht van de tandarts en hebben uitgebreide aanvullende opleidingen gevolgd voor de handelingen die ze in opdracht uitvoeren. De tijden veranderen en wij veranderen mee. Daar zijn we trots op. Een persoonlijke en klantvriendelijke benadering stond bij ons vroeger en nu nog steeds voorop. We hebben net als veel andere huisartspraktijken en ziekenhuizen gekozen voor een aanmeld-zuil, zodat er geen wachttijd is aan de balie. Er zijn ook nog steeds de hele dag baliemedewerkers aanwezig, waar u met uw vragen terecht kunt en die onze patiënten bij binnenkomst begroeten. Team Botman Tandartsen

Helder Pontes 14 Aug 2018 - 12:25

Deze Google-recensie is zonder tekst

S B 09 Aug 2018 - 19:55

Deze Google-recensie is zonder tekst

piet minsen 22 Mrt 2018 - 00:08

Mijn vrouw is daar patient. Hele focus van het team ligt alleen bij het innen van het geld. Het draait alleen maar om geld. Je krijgt om de vijf minuten te horen hoeveel je ook alweer moet betalen. Zelfs op een scherm tijdens de behandelingen. Dit gaat echt te ver. Zeer slechte sfeer, omgang en focus op wat er gedaan moet worden. Allemaal snel snel.... tot je moet betalen. Botman moet eigenlijk veranderd worden in Wolfman. Vind het echt jammer! Dit is onze ervaring.

waardering
Reactie van/namens: Botman Tandartsen Blerick

Beste dhr Minsen, Bedankt voor uw reactie. Wat vervelend dat u het zo ervaart. We hebben bij Botman Tandartsen de kwaliteit van ons werk hoog in het vaandel staan. We proberen bij uitgebreide behandelingen de financiële kant goed te belichten wat er vergoed wordt en wat uw eigen kosten zijn. Dit doen we tegenwoordig ook aan de stoel, als service voor onze patiënten zodat de patiënt hier zelf een afweging in kan maken. Dat u dit als opdringerig ervaart betreurt ons, veel patiënten zijn blij met de verbeterde inzichtelijkheid van de kosten. Ik zou graag uw ervaring met uw vrouw en u bespreken. Zou u alstublieft contact met ons willen opnemen? U kunt ons bereiken op: info@botmantandartsen.nl of 077-3875167. Met hartelijke groet, Team Botman Tandartsen

Debby Holthuisen 29 Jan 2018 - 14:02

Deze Google-recensie is zonder tekst

Marc de Groot 19 Okt 2017 - 13:37

Gaan erg fijn met kinderen om. Geen angst te merken :).

Bes W.D 09 Mei 2017 - 18:00

Deze Google-recensie is zonder tekst

Phillip Wall 03 Jan 2017 - 15:20

(Vertaald door Google) professionals (Origineel) Professionals

Aafke Peeters 09 Jul 2016 - 11:46

Deze Google-recensie is zonder tekst

Bart van Bergen 13 Apr 2016 - 20:17

Deze Google-recensie is zonder tekst