Orthodontische praktijk Veldhoven
Burg van Hoofflaan 2A, 5503BN Veldhoven
Neemt geen patiënten aan
Spoed
Spoed 24/7 365
Nascholing
Certificaat
Over
Openingstijden
-
maandag
8:00 - 16:30 -
dinsdag
8:00 - 16:30 -
woensdag
8:00 - 16:30 -
donderdag
8:00 - 16:30
Informatie

Specialisaties
- Algemene tandheelkunde
- Kroon- en brugwerk
- Orthodontie

Team
J.J.G.M. Pilon
Orthodontist

Faciliteiten
Deze praktijk heeft nog geen faciliteitsinformatie geladen!
De slechtste orthodontist ook, hun administratie is een puinhoop onvriendelijke receptioniste!! Lijkt wel alsof ze elke ochtend azijn drinkt, werd hard handig behandelt ze hebben meer schade gebracht aan mijn gebid dan toen ik voor de eerste keer aan kwam! Nu bij een nieuwe ortho en super tevreden. In 1 woord schandalig en zeker weg blijven!!!
Zoon werd hardhandig behandeld en zeer onprettig aangesproken door behandeld arts. Andere zoon had zelfde klachten over behandelaar. Bij bespreking van de klacht met dhr. Pilon werd simpelweg gezegd dat een dergelijke behandeling niet zou zijn gebeurt (beide zoons vertellen ons niet de waarheid??) . Wij zijn inmiddels naar alle tevredenheid overgestapt naar een ander. De overdracht verloopt helaas wel moeilijk, terwijl we schriftelijke toestemming gegeven hebben. Erg jammer dat het zo moet.
Spijt dat ik hier ooit ben begonnen
Wij kennen geen D Abdul, geen patiënt van ons
Deze Google-recensie is zonder tekst
Echt super blij ben ik. Eindelijk van mijn kaakklachten af dankzij dr Pilon.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Mensen zijn aardig, en zijn echt gefocused op een goed eindresultaat wat ook zeker gelukt is!!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze patiënt heeft geen orthodontische behandeling bij ons.
Deze Google-recensie is zonder tekst
zelf ga ik nog naar Pilon maar de werknemers mogen wel wat beter met hun klanten omgaan, ik ben geen object hier. de meeste mensen hebben een vieze adem wat niet zo smakelijk is, en er is altijd iets mis met mijn beugel, ik hoop dat er hier in verbetering komt
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
ik ben ongeveer 18 maanden geleden naar deze Praktijk gegaan voor een beugel mede na aanraden van enkele tevreden kennissen. Vanaf het eerste moment voelde het vertrouwd aan en werd ik uitgebreid geïnformeerd over de behandeling. Na een duidelijke uitleg over vergoedingen en de kosten was het snel geregeld en werd er een persoonlijk behandelplan opgesteld. 16 tot 20 maanden werd mij verteld indien ik mij goed aan de afspraken hield en de aanwijzingen opvolgde van de medewerkers. Vanwege de slechte stand van mijn tanden dacht ik eigenlijk dat het langer zou duren Ik ben toen direct begonnen want ik wilde heel graag een mooi gebit. Het is ongemakkelijk geweest, het heeft pijn gedaan en er is wel eens iets los gegaan doordat ik iets verkeerd had gegeten maar dat werd meteen vakkundig gerepareerd. Tijdens de maatregelen was alles goed geregeld en werd mijn afspraak zonder problemen verzet toen is klachten had. Nu kan ik terug kijken met een prachtig resultaat en ben ik zeer te spreken over dokter Pilon en alle andere medewerkers. Ik kan het niet geloven dat daar anders over wordt gedacht . Maarten van der Putten, 42 jaar
De heer Pilon heeft mij een jaar lang verteld dat ik deze maand eindelijk klaar zou zijn met de behandeling. Na 3,5 jaar heb ik bijna alle beugels gehad. Het heeft gewerkt, mijn tanden staan recht, mijn overbeet is zo goed als weg en ik kan eindelijk goed mijn kiezen op elkaar zetten. Maar goed, het waren ook ruim 3 lange en dure jaren. Ik was redelijk tevreden totdat Pilon mij op één van de laatste controles plotseling verteld dat de behandeling nog minimaal een jaar langer door moet gaan. Dit terwijl hij elke keer zei dat de behandeling nog voor de vakantie zou stoppen. Ik zou alleen nog een spalkje nodig hebben. Deze waardeloze communicatie en slechte klantvriendelijkheid zorgt ervoor dat Pilon niet meer dan sterren waard is.
Sven, iedereen krijgt na de behandeling met de plaatjesbeugel altijd een nabehandeling. Dat is in het begin van de behandeling bij het bespreken van het behandelplan duidelijk uitgelegd en staat ook op je kostenbegroting bij retentiebeugel, dat kun je nalezen. Dat is dus mondeling en schriftelijk gecommuniceerd. Jij bent dat kennelijk vergeten, dat kan gebeuren, je krijgt veel info en dat is ook al weer een tijd geleden maar dat ligt niet aan onze communicatie.......
ik heb 5 jaar lang ( na mijn mening onnodig lang omdat mijn tanden nooooit scheef hebben gestaan) een plaatjes beugel gehad. toen mijn beugel eindelijk eruit werd gehaald, schoot mijn kaak regelmatig uit de kom. ik ging er mee naar de huisarts en nu blijkt het door de beugel te komen, ik ben er nooit over ingelicht dat dit kon gebeuren door de orhtodontist zelf....... misschien moet ik hierdoor een operatie aan mijn kaak . + heb ik nu littekens in mijn hele mond van de beugel en last van mijn kiezen als ik iets heel zoets eet.
Ik had mijn beugel gekregen toen ik nog op de basisschool zat, nooit echt problemen mee gehad en goed geplaatst. Maar vorig jaar liet mijn spalkje los, nu moest ik 4 maanden geleden 3 x terug komen voor een los Spallekje die nu helaas weer los is gegaan. Beugels maken kunnen we wel maar Spallekjes hebben echt aandacht nodig.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Je bent niet door orthodontist Pilon behandeld maar door orthodontist Geurts. Die had een zelfstandige praktijk los van Pilon.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Liam, wat is jouw probleem? Wij hebben nooit klachten van jou gehoord hier in de praktijk, maar als er iets niet goed is, laat het weten!
Kan niet zeggen dat het een fijne en meewerkende orthodontist is. Eerder een fabriek waar je als nummertje wordt behandeld. Wijzigen of maken van afspraken gaat zeer stroef en ongemakkelijk. Ook vaak telefonisch onbereikbaar door vakanties e.d. Gooien met gemak de hele tent dicht met herfstvakantie. Als er behandeld wordt, dan gaat dat wel naar behoren. Gemiddelde review dus van mijn kant.... Kan beter Orthodontist Pilon!
oplichterij
Juana Rodriguez is geen patient van ons!!
Je leest veel negatieve reviews hier. Ik geloof dat veel van deze reviews het resultaat zijn van irritatie over het moeten dragen van een beugel. Zelf ben ik zeer tevreden over mijn behandeling en ook follow-up van het loskomen van een spalkje jaren later. De assistentes zijn vriendelijk en hoewel je tijdens de behandeling niet heel veel tijd van dr. Pilon krijgt is dit natuurlijk volkomen te begrijpen omdat hij meerdere clienten moet zien. De beugel is na het verstellen niet comfortabel, maar dat is natuurlijk logisch omdat deze tegen je tanden duwt (anders zou hij niet werken!)
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Nu staan mn tanden recht yes
Sommige mensen zijn een beetje onvriendelijk, ook een beetje ruw met bijvoorbeeld elastiekjes zetten etc, mr pilon is wel aardig.
Geen aanrader! Medewerkers komen afspraken niet na en zijn niet helder over wat er gaat gebeuren. Wachttijden lopen vaak uit wat vervolgens maar weg gelachen wordt. Op het gebied van vriendelijkheid hebben de meesten medewerkers nog een grote stap te zetten, met name Pilon zelf (vind ik ook een heel onprettige man). Ze zijn heel onpersoonlijk, en bent niet meer dan een ''nummer''.
Lars, jij bent behandeld door orthodontist Geurts en niet door Pilon. Jij gemiddelde wachttijd over je hele behandelperiode was minder dan 1 minuut en je bent met een perfect resultaat afbehandeld in een veel kortere tijdsduur dan van te voren gepland was, bijna 1 jaar sneller.... We weten dan ook niet wat je bedoelt met afspraken niet nakomen....???
Naar mijn idee is orthodontist Pilon een top ortho, tanden staan perfect recht na de behandeling. Snap niet wat iedereen voor klachten heeft, klantvriendelijkheid was niet perfect maar voor mij zelf ruim voldoende.
(Vertaald door Google) Bedankt!!! (Origineel) Thanks!!!
Deze Google-recensie is zonder tekst
(Vertaald door Google) Bedankt!!! (Origineel) Thanks!!!
Ik heb 4 jaar een beugel gehad en na 3 maanden ben ik weer terug omdat mijn spalk slecht gemoteerd was en nu moet ik weer een beugel. Het zijn olichters ga naar de ortho in Waalre Mond dicht
Als je spalk eruit is moet je meteen terugkomen, je wist niet hoe lang de spalk er al uit was, dan heb je inderdaad kans dat het weer scheef groeit. We benadrukken altijd mondeling en schriftelijk dat het belangrijk is meteen terug te komen als de spalk eruit is. Als je dat niet doet kunnen wij er ook niets aan doen! Een spalk kan om meerdere redenen loslaten, en heel vaak komt dat door te hard bijten. De term oplichters lijkt nergens op, onfatsoenlijk!
Prima orthodontist. Weet niet wat me bezielde en kan me ook niet herinneren wat en wanneer ik mijn vorige review schreef.
(Vertaald door Google) Bedankt! (Origineel) Thanks!
Niet normaal deze onbeschofte uitspraken over orthodontist Pilon. Kan gewoon niet!! Inmiddels al met derde dochter in de praktijk. We zijn altijd met respect behandeld en heel erg tevreden met het resultaat. Voor ons een topper!!!
Dank u zeer!!!!
Me beugel nu iets langer dan een anderhalf jaar eruit en bij het kauwen van eten liet me spalk los.. dit hoort niet los te komen bij eten en zeker niet na zo een lange tijd dat ik al een spalk heb.. dit kan echt niet!!!
Anouk, als je spalk loskomt is dat natuurlijk vervelend maar kom meteen langs en dan kunnen wij kijken wat de oorzaak is en dan lossen we dat probleem op voor je!
Enorm goeie ortho. Iedereen met negatieve reviews zijn en nalatig wss en alle positieve reviews worden niet gepost. Pilon zit niet voor niks elke dag vol.
Bedankt!!!!!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Dewi, jij bent nog in behandeling in onze praktijk, je hebt hier nooit iets kenbaar gemaakt waar je ontevreden over bent, dus graag horen we van jou waarom je deze review schrijft.
Echt de slechtste ortho ooit, het wachten duurt veel te lang, loopt altijd uit. Ze zeggen dat je beugel er bijna uit mag vervolgens duurt het nog 2 jaar. Geen aanrader!!! Ga vooral niet naar deze ortho.
Wij kennen geen patient die Sarah Kampen heet, dus we kunnen hier niet op reageren. Waarschijnlijk dus patient van een andere praktijk. (Translated by Google) We don't know a patient named Sarah Kampen, so we can't respond to this.
Je wordt behandeld als een dier
Beste Joep, we weten niet wat jij bedoelt met deze opmerking.....? Iedereen mens wordt hier netjes en respectvol behandeld, dus wij kunnen dit niet begrijpen
ik vind het heel slecht
De assistenten zijn super
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
De ortho en de assistenten lachen je gewoon uit, geen aanrader
We weten niet wie dit schrijft, maar in onze praktijk worden geen patienten uitgelachen, we herkennen ons totaal niet in deze vreemde kritiek.
Ze behandelen je niet als mens
Beste Anton, we hebben hier alle moeite gedaan om een goede behandeling uit te voeren, je hebt zelf besloten om er voortijdig mee te stoppen, je bent hier altijd keurig benaderd en je hebt niet een keer een opmerking gemaakt over iets wat niet goed ging, we snappen jouw opmerking dan ook niet.
Ik heb al 4 jaar een beugel en mijn tanden staan nog steeds niet recht , als je zegt dat iets pijn doet zegt pilon dat kan niet pijn doen als je je mond open trekt krijg je ook nog een grote mond terug in september wou ik mijn beugel eruit want ze staan voor mij recht genoeg en er kon een spalk achter ik kwam eraan en zat al meer als 45 minuten te wachten ik loop naar de balie en vraag waarom het zolang duurt word er mij vertelt dat er er nog een rekening openstaat , vond ik naar mijn mening apart want we hebben nooit rekening gehad blijkt dat er al langer een verkeerd e-mail adres in hun systeem stond . Ze willen de beugel niet meer aandraaien en er niet uithalen voordat de rekening betaalt is . pilon is een zware oplichter en wil alleen maar geld zien ! 😡
We willen graag de andere kant van het verhaal vertellen. De behandeling bij jou heeft langer geduurd omdat je zelf 12 keer niet op een afspraak bent verschenen, en daardoor opgeteld 27 maanden niet op controle bent geweest, dat is meer dan 2 jaar dat je niet in de praktijk geweest bent. Verder is het volkomen normaal dat je je rekeningen betaalt voor iets dat gedaan is, dus dan is het vreemd dat je de orthodontist beschuldigt dat hij een oplichter is.
Mijn dochter is huilend naar huis gekomen na een afspraak met Pilon. Hij heeft haar op een respectloos en onbeleefd manier behandeld. Zelfs de assistent heeft daarna haar excuses aangeboden. Niemand verdient het om zo behandeld te worden.
Niemand wordt hier respectloos en onbeleefd behandeld, we weten niet om welke patient het gaat want deze naam is bij ons niet bekend. Als er iets is, neem contact op met de praktijk en vertel wat er aan de hand is!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Slechte arrogante ortho die Pilon, de reacties van andere patiënten zegt genoeg over deze man. Geen aanrader eerder een afrader.
Wij kennen geen patient die Jaco Bouwmans heet. Geen idee dus wie zo iets schrijft. We hebben hier duizenden patienten tot volle tevredenheid behandeld, die reageren niet op Google omdat ze het normaal vinden dat ze goed behandeld zijn!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Kreeg een stukje ijzerdraad in mn oog , nooit sorry gehoord en de wachttijden slaan nergens op .
Dit is geen patient van Dr. Pilon, deze patient werd behandeld door een andere orthodontist namelijk mevrouw Geurts. Wij verzoeken dan ook deze reactie te verwijderen.
Waardeloos
Wij weten niet wie dit schrijft, maar graag horen wij wat er waardeloos is?
Onze ervaring is dat Pilon zeker geen slechte orthodontist is, maar men er vooral op het vlak van klantvriendelijkheid nog een lange weg te gaan heeft: vaak erg lang wachten, onvriendelijke baliemedewerksters, openingstijden die vooral eigenaar en personeel goed uit komen in plaats van rekening te houden met de wensen van de klant enz enz
Onze gemiddelde wachttijd voor alle patienten ligt onder de 9 minuten, dat meten wij permanent, en onze openingstijden zijn hetzelfde als vrijwel alle andere orthodontische praktijken in Nederland.
die man kan beter een hamer in je mond slaan, heb je meteen hetzelfde resultaat
Wij weten niet wie dit schrijft, graag horen we wat jouw probleem is?
Ze behandelen je als een dier
Geen idee wie dit schrijft, we herkennen ons niet in dit soort vreemde kritiek......
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
ze doen echt lomp
Wij kennen geen Piet Hansen, geen patient van ons. Wij verzoeken dan ook deze review te verwijderen!
Zeer onpersoonlijk