Dental Clinics Veenendaal Scheepjeshof
Scheepjeshof 120, 3901CP Veenendaal
Neemt patiënten aan
Spoed
Spoed 24/7 365
Nascholing
Certificaat
HKZ-Certificering
Over
Openingstijden
-
maandag
8:00 - 20:00 -
dinsdag
8:00 - 16:45 -
woensdag
8:00 - 16:45 -
donderdag
8:00 - 16:45 -
vrijdag
8:00 - 16:45

Een optimale mondgezondheid
De beste zorg dankzij de nieuwste technieken en behandelingen
Persoonlijke aandacht en op maat gemaakte behandelplannen
Wij bieden o.a. ook implantologie, lachgasbehandeling en begeleiding bij angst
Ruime openingstijden, inclusief de maandagavond
Rolstoeltoegankelijke praktijk

Informatie

Specialisaties
- Algemene tandheelkunde
- Tandvlees behandeling
- Wortelkanaal behandeling
- Kroon- en brugwerk
- Mondhygiëne
- Implantaten
- Protheses-kunstgebit
- Angst behandeling
- Kindertandheelkunde
- Cosmetische tandheelkunde
- Geriatrische tandheelkunde/ouderen
- Kleine kaakchirurgische ingrepen

Team
Alime Gülec
Tandarts
BIG nummer: 19917679102
Kees Looijen
Tandarts
BIG nummer: 79022573902
Neüs Marti del Cerro
Tandarts
BIG nummer: 99916333202
Dilan Hazer
Mondhygiënist
Eva van der Ende
Tandarts
BIG nummer: 09926587002
Parwana Hamdard
Preventieassistent
Yuan Zhu
Tandarts
BIG nummer: 79924831202
Carmen van Wagensveld
Preventieassistent
Altagracia Solvabe
Tandarts
Jason Fokker
Tandarts
Marta Recuerda Jiménez
Tandarts
BIG nummer: 79916333502
Amira el Bouziri
Mondhygiënist
Aleksander Nizinski
Tandprotheticus
Wilma de Groot
Preventieassistent
Rianne Muhlenbaumer
Mondhygiënist
Safia Bonestroo
Paro-preventieassistent
Houria Kadri
Preventieassistent
Somaya Masumi
Preventieassistent

Faciliteiten
- Mondhygiënist(e) aanwezig
- Avond behandeling mogelijk
- Toegankelijk voor rolstoelen
- Parkeergelegenheid aanwezig (gratis)
- Spoed
Paginering
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Geen enkele tandarts van dental clinic Veenendaal is eerlijk en kwalitatief ze willen alleen geld verdienen.
Beste meneer Shah, Wat jammer dat u deze indruk heeft gekregen. We bespreken de klacht graag met u. Onze praktijkmanager heeft u geprobeerd te bellen en uw voicemail ingesproken. Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Super tevreden met mijn vaste tandarts (aziatische dame en haar vaste tandartsassistente). Dankzij haar durf ik weer naar de tandarts. Weet mij altijd gerust te stellen, neemt de tijd voor je en voert haar werk netjes uit. Dankjewel!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Dilan Hazer, Mondhygiënist. Een vakbekwame medewerker. Legt alles goed uit. Ga je met plezier naar toe.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Hele fijne kliniek. Goede reiniging elke keer weer
Beste Joëlle, We zijn blij dat u tevreden bent over de reiniging. Bedankt voor het delen van uw ervaring. Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt! Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt, Nicolette! Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
(Vertaald door Google) Zeer tevreden met mijn mondhygiëniste Dilan en tandarts Dr. Yuan. Ze zorgen echt goed voor je tandvlees en gebit. Ook leggen ze bij elke stap die ze doen aan u uit en welke hulpmiddelen ze precies gebruiken tijdens de procedure, zodat u op de hoogte bent. Ze geven je goed advies en zijn erg vriendelijk. Mijn zoon is ook blij met zijn tandarts en ze doet het erg rustig aan en weet hoe ze met kinderen moet omgaan. Het enige wat ik meen te moeten zeggen is dat je eerder binnenkomt dan je afspraaktijd maar soms moet je wat langer wachten in de wachtruimte. (Origineel) Very content with my mondhygiënist Dilan and dentist Dr. Yuan. They really take good care of your gums and dental conditions . Also every single step they do they are explaining to you and what tools exactly they are using during the procedure so you are aware. They give you good advise and very friendly. My son is also happy with his dentist and she really take it easy and knows how to handle kids. The only thing I think I had to comment is you come in earlier than your appointment time but sometimes you have to wait a little bit longer in the waiting area.
Super lieve tandarts!!!! En ook fijne assistentes.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bij mondhygiënist Wilma geweest. Zag er erg tegen op na vervelende ervaringen. Wilma doet echt rustig in je mond, stelt je op je gemak en houdt rekening met je. Mijn complimenten!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Uitstekende behandeling met gevoel voor de cliënt!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt voor de mooie beoordeling Saskia! Met vriendelijke groet, het team van Dental Clinics
Kliniek Dintel is van slechte kwaliteit, vindt legaal geen geld bijvoorbeeld voor mijn kind, ze hebben zelf een afspraak gemaakt, terwijl ik dat niet weet, en een keer hebben ze ons een brief gestuurd om 15 euro te betalen omdat je kind niet aanwezig was de afspraak, enige tijd na Media kregen we weer een brief om het bedrag van 42 euro af te leveren. Ik overhandigde het geld en realiseerde me dat ze zo geld verdienen, zelf een afspraak maken, boetes achterin sturen, enzovoort . En ik vroeg de professor om me te ontmoeten, maar hij gaf me geen zinnig antwoord dat mijn vrouw en ik geen gelukkige herinneringen aan deze kliniek hebben, en het lijkt erop dat de andere klanten ook niet tevreden zijn.
Een van de slechtste tandarts van het heel wereld ik blijf lieveerd zonder tandarts mensen daar allemaal agressief en weet niks van echt waar!
Beste jasser Al shofi, We vinden het jammer dat u deze indruk heeft gekregen. We doen ons uiterste best om iedereen juist zo goed mogelijk te helpen. Tijdens het telefoongesprek hebben we u dat geprobeerd uit te leggen. Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt! Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics
Fijne praktijk
Hallo Jeroen, We zijn blij om te horen dat je ons als een fijne praktijk beoordeelt. Bedankt! Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Hallo Ria, Bedankt voor je beoordeling. Mocht je nog tips voor ons hebben om onze service te verbeteren, dan horen we het graag tijdens je bezoek aan onze praktijk of telefonisch/per mail. Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics
Wilma straalt zoveel rust uit waardoor je jezelf op je gemak voelt.
Hallo Berlinda, Bedankt voor het compliment. We zijn blij om te horen dat je je op je gemak voelt bij Wilma. Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics
Slechter dan wat je denkt
Beste meneer Shikho, Naar aanleiding van uw klacht hebben we u geprobeerd te bellen en uw voicemail ingesproken. We geven u graag meer uitleg. Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt voor de vijf sterren Eric! Met vriendelijke groet, het team van Dental Clinics
Door de vriendelijke en begripvolle benadering durf ik weer naar de tandarts te gaan.
Beste Agnes, bedankt voor de positieve beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je nu weer naar de tandarts durft te gaan. Daar doen we het voor! Met vriendelijke groet, het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Györgyi, bedankt voor de vijf sterren! Met vriendelijke groet, het team van Dental Clinics
Tandarts mevrouw Alima Gulec is een prima tandarts. Zij is kundig, accuraat en vriendelijk. Ze luistert heel goed naar de patiënt en behandelt het gebit zorgvuldig!! Alle lof!!!
Beste Rosa, bedankt voor de goede beoordeling. Fijn dat je Alima Gulec een goede tandarts vindt! Met vriendelijke groet, het team van Dental Clinics
(Vertaald door Google) De slechtste ontvangst met de slechtste tandarts zonder ervaring met betrekking tot nieuwe behandelingen die goedkoper kunnen zijn, soms niet duur voor onze gezondheid (Origineel) The worst reception with the worst dentist without experience regarding new treatment that could be cheaper sometimes not expensive on our health
(Vertaald door Google) Hallo P.o.u.e X, Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat u een slechte ervaring heeft gehad met onze kliniek. Wij nemen klachten zeer serieus en komen graag met u in gesprek als u niet tevreden bent over onze zorg. U kunt telefonisch of per e-mail contact met ons opnemen en vragen naar onze kliniekmanager. Vriendelijke groeten, Het team van Tandklinieken (Origineel) Hello P.o.u.e X, Thank you for your feedback. We are sorry to hear that you had a bad experience with our clinic. We take complaints very serious and would like to discuss it with you if you are not satisfied with our care. You can contact us by phone or email and ask for our clinic manager. Kind regards, The Dental Clinics team
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Karolina, bedankt voor de goede beoordeling! Met vriendelijke groet, het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt, Annemarie! Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt! Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics
Heb gisteren kies getrokken .ik ben normaal echt bang voor de tandarts.had nu een nieuwe tandarts jason .en hij heeft me echt gerust gesteld en vindt dat hij goed zijn werk heeft gedaan .voelde bijna niks van de verdoving. En ja kies trekken voel je altijd wel een beetje .ben zeer tevreden over tandarts jason . Groetjes Ellen de ridder lam
Hallo Ellen, Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over tandarts Jason en dat het trekken van je kies je is meegevallen. Bedankt voor de vijf sterren en het delen van je ervaring! Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics
Hierbij geef ik mijn 5 sterren expliciet aan mevrouw Altagracia Solvabe! Ik vind dat mevrouw Solvabe met haar gedrag en houding en professionele werkwijze een juiste schakel is voor Dental Clinics Tandartsengroeppraktijk. Eerste Ster: Verwelkoming, gegroet, gezichtsuitdrukking. Tweede Ster: Intro gesprek n.a.v. monitor informatie. Derde Ster: Behandeling. Vierde Ster: Communicatie en werkwijze tijdens de behandeling. Vijfde Ster: Samenvatting, tips en afspraken en gegroet. Bedankt en tot ziens!
Hallo A Ak, Bedankt voor de vijf sterren en de mooie complimenten over o.a. de communicatie en de werkwijze tijdens de behandeling! We zijn blij om te horen dat u zo tevreden bent over onze collega. Bedankt voor het delen van uw ervaring. Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics
Ik wil toch even mijn frustratie uiten. Wie kan zich nog de tijd herinneren dat we in dit tandartsenpraktijk met respect behandeld werden? Kunt u zich nog herinneren dat de secretaresse u met respect aansprak en geen discussie uitlokte omdat u te weinig aanwezig was? Ik en nog twee andere leden, delen helaas dezelfde frustratie. Wij hebben het gevoel dat het enkel nog voor het geld draait en bij ons is het indruk gewekt dat de secretaresse het opdracht krijgt om een gelijke verdeling te regelen voor verschillende takken binnen Dental Clinics, zoals tandarts, mondhygiëniste, preventieassistente of paro preventie assistente. We worden gebeld voor een controle afspraak, wij worden afgekraakt als we aangeven dat we door omstandigheden niet met regelmaat aanwezig kunnen zijn en/of voor een toekomstige periode... Want u kunt niet alleen maar komen voor een controle, aldus secretaresse, dat doen wij niet! Bot, heel bot, alsof u een zeer groot misdrijf bent begaan. Dit stukje vinden we cruciaal omdat verschillende leden, dezelfde verhaal te horen krijgen. Jaar in, jaar uit! Het lijkt wel alsof het ingebakken zit of alsof dit stukje een script is en opgelezen dient te worden. De sfeer binnen is onderling ver te zoeken, men kijkt elkaar aan alsof er een interne battle heerst op target niveau! Ik voel me na meer dan dertig jaar, NIET meer welkom! Zeer treurig! Telefonisch contact: 1 ster Verwelkoming aan de balie: 5 sterren totdat uw gegevens zichtbaar is voor de medewerker. Behandeling:1 ster, hier krijgt u, voordat u mag liggen, opnieuw dezelfde verhaal te horen (Mening=discussie) Behandeling: Kots u de vierkante stick tijdens röntgenfoto bijna uit omdat uw lichaam het weigert? Hier krijgt u opnieuw te horen dat u vaker had moeten komen! Tevens sluiten we Dhr. C.G. L...n. volledig uit van onze klacht(en)! Na uw bezoek aan de Dental Clinics Veenendaal, Scheepjeshof, knarst u uw tanden wel vanzelf kapot.
Beste Dilano Alba, Bedankt voor uw feedback. We begrijpen uw frustratie. Het is vervelend als u door meerdere collega’s wordt aangesproken op het feit dat u niet regelmatig voor de controle naar onze praktijk komt. Helaas valt dit wel onder onze zorgplicht om u hierop te wijzen, maar een ruzie en constante herhaling hiervan, is natuurlijk nooit onze bedoeling. Uiteindelijk blijft u zelf de baas en er kan altijd een gebeurtenis tussendoor komen, waardoor het voor u niet mogelijk is om onze praktijk te bezoeken. Een interne strijd onder het personeel herkennen we onszelf niet in, maar het kan natuurlijk altijd zo zijn dat iemand zijn/haar dag niet heeft. Echter is het natuurlijk niet de bedoeling dat onze patiënten hier ook maar iets van meekrijgen. Onze welgemeende excuses hiervoor. We nemen klachten zeer serieus en bespreken het graag met u wanneer u niet tevreden bent. U kunt hier altijd telefonisch of per mail contact voor opnemen en vragen naar onze praktijkmanager. Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics
Slechtste tandarts van heel Nederland, bel je ze op om een afspraak te maken, gaan ze ruzzie met je zoeken omdat je niet kunt op een bepaald tijdstip! Wat een gekken, en ze zijn ook heel neerbuigend naar je, egt ik walg van deze tandarts BAH!!!
Beste Luna, Bedankt voor uw feedback. Wat vervelend om te lezen dat u een slechte ervaring heeft gehad. Het is nooit onze bedoeling om ruzie te zoeken met onze patiënten, of om neerbuigend over te komen. Voor ons staat het verlenen van de juiste zorg namelijk altijd op de eerste plaats. Onze welgemeende excuses wanneer onze boodschap vervelend en neerbuigend op u is overgekomen. We nemen klachten zeer serieus en bespreken het graag met u wanneer u niet tevreden bent. U kunt hier altijd telefonisch of per mail contact voor opnemen en vragen naar onze praktijkmanager. Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics
Mijn tanden waren helemaal verot door de medicijnen. Maar met een goed stappen plan een hele lieve tandarts en goede experts durf ik weer de glimlachen! Ik beveel dental clinics dan ook zeker aan ook als je bang bent voor de tandarts!
Bedankt voor je aanbeveling! We zijn blij dat we je hebben kunnen helpen om weer te durven glimlachen. Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics
Mijn voortanden waren nogal kort, tandarts Neüs heeft deze met composiet verlengd, supermooi en ik ben er echt blij mee. Vriendelijk personeel en de tijd voor mij genomen. Ik ben blij!
Hallo Nicole, Dat is super om te horen. Als jij blij bent, dan zijn wij dat ook. Bedankt voor het delen van je ervaring! Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics
(Vertaald door Google) Mijn advies ga daar nooit heen, ze zullen je verzekeringsgeld stelen, zelfs als ze niets voor je hebben gedaan, zoek een normale dokter 😉 (Origineel) My advice never go there, they will steal your insurance money even if they did nothing for you, look for normal doctor 😉
(Vertaald door Google) Bedankt dat je contact hebt opgenomen. We waarderen patiënten die ons laten weten wanneer er iets niet klopt, zodat we onze service kunnen verbeteren. Het spijt ons oprecht dat u een slechte ervaring heeft gehad. De directe oorzaak van dit incident is een gevolg van miscommunicatie en we zullen ons uiterste best doen om ervoor te zorgen dat dit soort miscommunicatie niet meer voorkomt. Mocht u nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, het team van Dental Clinics (Origineel) Thank you for reaching out. We appreciate patients who let us know when things aren’t right, so we can make our service better. We sincerely regret that you had a bad experience. The direct cause of this incident is a result of miscommunication and we will do our utmost best to make sure that this kind of miscommunication does not occur again. If you have any questions, please do not hesitate to contact us. Best regards, the Dental Clinics team
Een geweldige praktijk. Ze hebben een wachtkamer.maar het gaat daar zo strak dat dat eigenlijk niet nodig is. En vriendelijke vakmensen die er werken. Kortom een top praktijk 👍
Bedankt, Arno!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt voor de positieve beoordeling😁
sommig personeel ontzettend vriendelijk ander echt sjagerijnen, kort geen duidelijke uitleg tand verprutst moet implantaat mega veel geld nooit geen last gehad van die tand nu na behandeling mond hygiëniste na veertig jaar zit mijn tand los. Ook geen excuus lig niet aan hun,, Dochter gaatje laten vullen half jaar terug kan nog steeds geen koud en warm verdragen terug geweest moet het nog drie maanden aankijken. geld verdienen staat boven aan snel weg wezen.!!!!
Beste Jolanda, graag bespreken we jouw beoordeling, zodat we naar een oplossing kunnen kijken. Aan de hand van je gegevens kunnen we niet achterhalen wat er precies is voorgevallen. Zou je telefonisch (of per mail) contact met ons kunnen opnemen? Alvast bedankt voor je medewerking.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
(Vertaald door Google) Slechte tandarts Wielsma-arrogant :( (Origineel) Slechte tandarts Wielsma-arrogant :(
Wat jammer dat je deze indruk hebt gekregen. De genoemde tandarts is echter sinds december met pensioen. We hopen dat je je ervaringen destijds hebt gedeeld met de praktijk, want we vinden het belangrijk om klachten in goed overleg en naar tevredenheid op te lossen.
In verband met de sluiting van een andere tandartspraktijk ben ik bij Dental Clinics terecht gekomen. Mijn eerste indruk is dat deze praktijk er verzorgd en schoon uitziet. De receptionisten zijn erg vriendelijk. Ik ben in dezelfde week prima behandeld door de heer Ahmed en mevrouw De Groot. De behandelingen verliepen soepel en ontspannend. Natuurlijk is het nooit leuk om naar de tandarts te gaan, maar ik heb me bij de tandartsbezoeken steeds op mijn gemak gevoeld.
Wat fijn om te horen dat je een goede eerste indruk hebt gekregen. Bedankt voor je positieve beoordeling. Mocht je ooit vragen hebben of iets willen bespreken, neem dan gerust contact met ons op.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt voor je positieve beoordeling😁
Deze Google-recensie is zonder tekst
Wat jammer dat je niet tevreden bent. Kun je contact met ons opnemen en aangeven wat hier de reden van is? We staan er altijd voor open om je ervaringen te bespreken, zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken.
Geen prettige tandarts. Waardeloze communicatie, geen vaste tandarts. Daarnaast mijn kies verprutst. Bij mijn nieuwe tandarts wel zeer tevreden!!
Bedankt voor je beoordeling. We nemen je opmerkingen zeer serieus en zien dit als een mogelijkheid onze service te verbeteren. Wij werken nauw samen in een teamconcept, waarin iedereen zich heeft bekwaamd in bepaalde behandelingen. Dit kan betekenen dat je niet altijd wordt geholpen door dezelfde behandelaar. We begrijpen dat het fijn is om een vertrouwd gezicht te zien. Geef bij het maken van de afspraak aan dat je dat belangrijk vindt dan proberen we er natuurlijk rekening mee te houden. Gelukkig zit je nu bij een tandarts waar je tevreden over bent.
Ik ben al vanaf mijn kindertijd bij tandarts Looijen. Ik ga er altijd lachend naar toe en ga weer lachend weg. Een hele fijne,geduldige en meelevende tandarts en een hele mooie praktijk met super aardig en vriendelijk personeel.
Van zo'n mooi compliment krijgen wij ook een grote glimlach. Heel erg bedankt en fijn om te horen dat je tevreden bent!
Nooit problemen gehad! En altijd vriendelijk personeel
Dankjewel voor je beoordeling!
Slechste praktijk, die ik ooit heb meegemaakt. Aangeraden door verzekeraar DSW. Offertes worden niet gemaakt. In deze praktijk geldt 1 motto, zo snel mogelijk patiënt behandelen, niets uitleggen, niets bespreken, niet luisteren. Zitten, trekken, frame plaatsen (dwz erin klemmen), zodat dagen later, na veel pijn, de tandtechniker het frame er met een tang uit moet halen en meteen een tand lostrekt, ongelooflijk!!! Eén ding staat in deze praktijk bovenaan, zo snel mogelijk veel geld verdienen.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Mooie praktijk met vriendelijk en vakkundig personeel. De tandartsen hebben veel ervaring en verstaan hun vak. Ik wordt altijd prima geholpen. Ik kan de negatieve beoordelingen hier dan ook niet plaatsen, in tegendeel, er wordt bij moeilijkheden altijd gezorgd voor een passende oplossing.
De ene (Looijen) was eigenlijk altijd al een kunst- en vlieg tandarts. In de andere (Wielsma) had ik meer vertrouwen totdat ze samen gingen. Nu zijn beide in staat om je gebit te slopen, dubbel werk (fouten herstellen) gewoon in rekening te brengen en uiteindelijk betaal je 3x want een goede tandarts moet al het werk herstellen. Ga hier dus niet heen! P.S. heb je jouw controle gemist, dan wordt je gewoon uitgeschreven!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
In het weekend toevallig hier (scheepjeshof) terecht gekomen omdat ik gigantische kiespijn had... belde sochtends om 8 uur en kon pas 's middags om 16.00 uur terecht.. omdat ik zoveel pijn had belde ik om 10.00 uur nog een keer maar ze vertelde mij dat dit toch echt niet eerder kon. Een tandarts die dus NIET klaar staat voor patiënten!!!
Heb 4 jaar geleden 2 kronen laten zetten nu al weer eruit heel slecht !!! Niet normaal moeten normaal 10 tot 15 jaar erin blijven nou mooi niet 4 jaar !! Bij deze tandarts .En dan even een kwartier bepraten hoe dat kan ja hoor direct een rekening van 75 euro door je brievenbus !! Het is een erg COMMERCIËLE TANDARTS EN WAARDELOOS DAT ZE HET NIET MEER GOED MAAKTE . ik ben dus naar een andere tandarts gegaan waar ik meer vertrouwen in heb !!
Waardeloze service voor een dure prijs