UMC Utrecht

Heidelberglaan 100, 3584CX Utrecht
Neemt geen patiënten aan
Tandarts
0.0
Google
4.1
Zorgkaart
0.0
KV
0.0
rating
Spoed
rating
Spoed 24/7 365
rating
Nascholing
rating
Certificaat
rating
ster
Over
Openingstijden

Openingstijden

  • arrow maandag
    8:30 - 17:00
  • arrow dinsdag
    8:30 - 17:00
  • arrow woensdag
    8:30 - 17:00
  • arrow donderdag
    8:30 - 17:00
ster
Informatie

Specialisaties

  • Algemene tandheelkunde
  • Wortelkanaal behandeling
  • Kroon- en brugwerk
  • Protheses-kunstgebit

Team

tandarts
0.0
R. Van Brakel
Tandarts
BIG nummer: 49020244802

Faciliteiten

Deze praktijk heeft nog geen faciliteitsinformatie geladen!
0.0
4.1
0.0
De Recensiekoning 19 Sep 2022 - 14:38

De steward van vandaag was echt leuk. Ongeacht mijn ochtend humeur en de drukke spits heeft de vrouw toch een lach op mijn hoofd getoverd :) :)

waardering
Reactie van/namens: UMC Utrecht

Wat onzettend goed om te horen Recensiekoning. Bedankt voor je leuke feedback. Fijne dag! Groet Rose

A Hill 17 Sep 2022 - 16:01

Slordig gewerkt en veel nalatigheid . Mijn man is er niet meer. Adequaat handelen was misschien zijn redding geweest. 😢

waardering
Reactie van/namens: UMC Utrecht

Beste A. Hill, wij vinden het heel vervelend dat je de zorg in ons ziekenhuis negatief hebt ervaren. We komen graag met je in contact om jouw ervaringen te bespreken. Daar kunnen wij van leren. Als je wilt, mail dan jouw telefoonnummer naar info@umcutrecht.nl o.v.v. review op Google en de datum vandaag. Groet Rose

D Jons 08 Sep 2022 - 23:43

Goed ziekenhuis. Internist maakte tijd voor me, zo voelde het. Uiteindelijk kan de nazorg wel iets beter.

waardering
Reactie van/namens: UMC Utrecht

Hi D Jons, bedankt voor de review. Groet Rose

madelon buch 31 Aug 2022 - 11:59

Ben vreselijk boos op de slechte behandeling van zowel de neuroloog als de reumatoloog , Het lijkt en het voelt zo of je aan zit te stellen , Echter pas na vijf jaar heb ik besloten om naar een ander ziekenhuis te gaan nu blijkt dat er heel wat aan de hand is waarom ik in een scootmobiel zit , Wellicht hadden zij een gerichte ernstige kenbaar diagnose gesteld waar mijn klachten vandaan komen , nou jullie zijn bedankt om me zo lang te laten lopen , ik vind jullie hele slechte onervaren specialiste die maar is terug moeten naar school om de mensen wat beter te helpen ipv dat gepruts

chris siebes 28 Aug 2022 - 09:42

Dinsdag een operatie gehad voor epilepsiechirugie in het UMC Utrecht Ik wil ook de zorgmedewerkers bedanken voor de goede zorgen . En de arts die mijn de operatie heeft gedaan ook bedankt.

waardering
Reactie van/namens: UMC Utrecht

Bedankt voor de review Chris. We geven jouw bericht door. Groet Rose

Jesse Van Loon 27 Aug 2022 - 20:17

Papa is prima verzorgd en iedereen was erg aardig. Levensreddende operatie is top uitgevoerd en ik dank jullie allen hartelijk uit de grond van mijn hart!

waardering
Reactie van/namens: UMC Utrecht

Bedankt voor de review Jesse. Groet Rose

Emmy Elsinga 24 Aug 2022 - 09:53

Deze Google-recensie is zonder tekst

Larissa L. Vermeer 21 Aug 2022 - 19:56

In 2019 met spoed opgenomen in het UMC op de IC afdeling. Vrienden en familie werden met liefde en respect behandeld terwijl ik zelf in coma lag. Geen vraag was te veel en familie had een kamer IN het UMC zodat ze snel naar mijn kamer konden komen. Blijf op controle bij dr Frijns wat een onwijs fijne arts is! Dat ze me bij naam herkennen is zowel een min als plus punt. Kom er liever niet maar als ik een ziekenhuis moest kiezen dan is het deze!

waardering
Reactie van/namens: UMC Utrecht

Beste Larissa, bedankt voor de review. We zijn erg blij dat we er voor jou en jouw familie konden zijn in een moeilijke tijd. En hopen net als jij dat je niet te vaak meer bij ons hoeft te zijn. Groet Rose

Dimitri Dijkstra 21 Aug 2022 - 17:51

Deze Google-recensie is zonder tekst

Moon 09 Aug 2022 - 20:31

Deze Google-recensie is zonder tekst

visuele synthese 02 Aug 2022 - 12:53

Deze Google-recensie is zonder tekst

Karolina Sroczyk 28 Jul 2022 - 22:01

(Vertaald door Google) Op 11 februari had ik een hartaanval SCAD, zeer goede ziekenhuiszorg, en ik ontmoette een aantal echt goede artsen dr. Spiering En grote dank aan de cardiologen en het hele team van verdieping 4 (Origineel) On February 11, I had a heart attack SCAD ,very good hospital care ,and I met some really good doctors dr Spiering And big thanks to the cardiologists and the whole team from floor 4

waardering
Reactie van/namens: UMC Utrecht

(Vertaald door Google) Hoi Karolina, we hopen dat je herstel goed gaat! Bedankt voor uw beoordeling. Groetjes Roos (Origineel) Hi Karolina, we hope your recovery is going well! Thank you for your review. Regards Rose

Sitos Tekstwerk 18 Jul 2022 - 11:42

Deze Google-recensie is zonder tekst

Timoo Thyy 18 Jul 2022 - 05:27

Kundige artsen en heel vriendelijk ook nog.

waardering
Reactie van/namens: UMC Utrecht

Beste Timoo, bedankt voor je review. Groet Rose

A. van Schoonhoven 15 Jul 2022 - 22:49

Ik ben op 29 maart geopereerd aan een kransslagader hart of te wel bypass door middel van een robot en de zorg daarna was goed geregeld ben wel een paar keer terug geweest ivm wondvocht in de long maar ook dat was goed geregeld nu nog aan het herstellen maar het gaat goed was na de operatie snel thuis.

waardering
Reactie van/namens: UMC Utrecht

Beste A. Fijn om te horen dat het goed gaat. We wensen je veel sterkte bij het herstel. Groet Rose

René Dijker 06 Jul 2022 - 18:24

Hier kom je niet voor je plezier. Toch heel tevreden over de gehele gang van zaken daar.

waardering
Reactie van/namens: UMC Utrecht

Beste Rene, bedankt voor de review. Groet Rose

Arno Botschuijver 04 Jul 2022 - 19:22

Wat een slecht ziekenhuis. Nazorg???? Ben je gek!!! Mijn vrouw onlangs overleden, nooit meer wat gehoord. Zowel van de afdeling als van haar oncoloog, schande

waardering
Reactie van/namens: UMC Utrecht

Beste Arno, bedankt voor je review. Wij vinden het heel vervelend dat je een deel van het verblijf in ons ziekenhuis negatief hebt ervaren. We komen graag met je in contact om jouw ervaringen te bespreken. Daar kunnen wij van leren. Als je wilt, mail dan jouw telefoonnummer naar info@umcutrecht.nl o.v.v. review op Google en de datum vandaag. Groet Rose

Tessa Schreurs 02 Jul 2022 - 00:05

Deze Google-recensie is zonder tekst

Erik Eggink 15 Jun 2022 - 06:40

Als gast er 2 weken gelopen. De koffie en thee mogelijkheden zijn geweldig. De tijden van het bezoekers restaurant zijn heel vreemd. Misschien personeels tekort..anders gewoon open tijdens het hele spreekuur toch...?!

waardering
Reactie van/namens: UMC Utrecht

Hi Erik, bedankt voor de review en de feedback m.b.t. de openingstijden van het restaurant. Groet Rose

Menko Mathijsen 01 Jun 2022 - 12:04

Prima personeel, maar met de wachttijden van meer dan een uur bij de apotheek krijg je bijna het gevoel dat de eigenaar daarvan aandelen bezit in de betaalde parkeergarage.

waardering
Reactie van/namens: UMC Utrecht

Hi Menko, bedankt voor je review en feedback. Hierdoor kunnen wij onze dienstverlening verbeteren. Groet Rose

fakhria farahmand 27 Mei 2022 - 11:28

Helaas zijn de artsen nooit ziek op het aangegeven tijdstip Nmybnd altijd 30 of 60 minuten later verliezen ze hun volgende afspraak Dus alle patiënten en meer stress zullen de hele dag van streek zijn en ik hou niet van artsen ziekenhuis

Carlotta Borre 26 Mei 2022 - 09:40

(Vertaald door Google) Ik ben een internationale student en ik wist niet hoe de gezondheidszorg hier in Nederland werkt. Ik heb een brok in mijn keel waardoor ik het gevoel heb dat ik niet kan ademen. Omdat je in mijn land (Italië) altijd hulp kunt krijgen, ging ik naar de afdeling spoedeisende hulp omdat ik me zorgen maakte over mijn schildklierprobleem en ik niet tot 30 mei kon wachten op de huisarts. Ik legde mijn probleem uit en twee verpleegsters waren echt gefrustreerd en onbeschoft, een van hen lachte me uit door te zeggen "oh je kunt lopen en praten, is het een noodgeval voor jou?", een ander: "ben je een internationale student? Ik wist het!!! jullie internationale studenten komen hier altijd voor ALLES”. Ik weet dat ik een snelle Google moest doen voordat ik ging, maar ik maakte me echt zorgen en ze hadden die dingen op een andere manier kunnen zeggen. Ik geef 5 sterren aan de derde verpleegster die me op een heel beleefde manier uitlegde wat ik moest doen. (Origineel) I’m an international student and I didn’t know how the health care here in the Netherlands works. I have a lump in my throat that makes me feel I can’t breathe. Since in my country (Italy) you can always get assistance I went to the emergency department because I was worried about my thyroid problem and I couldn’t wait until may 30th for the GP. I explained my problem and two nurses were really frustrated and rude, one of them laughed at me by saying “oh you can walk and speak, is it an emergency for you?”, another one: “are you an international student? I knew it!!! you international students always come here for EVERYTHING”. I know I was supposed to do a quick Google before going but I was really worried and they could have said those things in a different way. I give 5 stars to the third nurse that explained to me in a really polite way what to do.

waardering
Reactie van/namens: UMC Utrecht

(Vertaald door Google) Goedemorgen Carlotta, bedankt voor je feedback en jammer om te lezen dat je deze ervaring hebt gehad. Ik ben blij dat de 3e collega je goed heeft geholpen. Ik zal je ervaring doorgeven aan de juiste afdeling. Hopelijk voelt je keel nu beter aan. Met vriendelijke groeten, Tibor (Origineel) Good morning Carlotta, thank you for your feedback and sorry to read that you had this experience. I'm glad the 3rd colleague helped you well. I will pass on your experience to the appropriate department. Hopefully your throat is feeling better now. Kind regards, Tibor

Lars van Beek 20 Mei 2022 - 11:21

Prima ziekenhuis. Alleen €5 voor een simpel broodje is echt om je kapot voor te schamen. Alles in het restaurant boven is echt extreem duur.

Wim Langenberg 08 Mei 2022 - 22:05

Vriendelijk te woord ge staan.

Robin Lobel 06 Mei 2022 - 16:35

Deze Google-recensie is zonder tekst

Chantal Brabant 05 Mei 2022 - 17:25

Niets dan liefde voor de eerste hulp medewerkers! Jullie zijn reddende engelen.

waardering
Reactie van/namens: UMC Utrecht

Bedankt voor je lieve woorden Chantal! Groet Rose

Jacob Ibrahim 05 Mei 2022 - 15:03

(Vertaald door Google) Slechtste ziekenhuis waar ik ooit ben geweest. Ging voor een operatie vanwege een zeer slechte ademhaling door de neus. de wachtlijst verlengd van 1 jaar tot 5 jaar!! ze lieten me 5 jaar wachten op een operatie. ondertussen ging mijn gezondheid achteruit en veranderde mijn gezicht omdat ik altijd door mijn mond ademde. ik heb een "lang gezicht" slappe gezichtshuid gekregen. de mensen die bij de KNO werken zijn onvriendelijk en dat lijkt ze geen moer te kunnen schelen. Inmiddels hoor ik van de chirurg die mij doorverwezen heeft naar dit ziekenhuis dat hij onlangs iemand heeft gestuurd die binnen 6 maanden geholpen is. na bijna 4 jaar wachten antwoordde ik op een ander ziekenhuis voor dezelfde procedure. na 3 maanden dat ik bedreigd werd in het nieuwe ziekenhuis, kreeg ik een uitnodiging om een ​​afspraak te maken voor de operatie van het UMC. Na 5 jaar. Totaal agressieve mensen en selectief wie ze bedreigen. ik kan dit ziekenhuis niet aanbevelen als speciaal dokter Menger. ze lieten me hangen in mijn ziektes en ik kan er geen goed woord over zeggen. (Origineel) Worst hospital i have ever been to. Went for a surgery due to very bad breathing though nose. expended the waiting list from 1 year up to 5 years!! they let me wait 5 years for just a surgery. meanwhile my health went downward and my face changed because i always was breathing through my mouth. i have gotten a "long face" sagging facial skin. the people that work at the KNO are unfrendly and they dont seem to give a damm about that. Meanwhile i hear from the surgent that forwarded me to this hospital that recently he send someone that was helped within 6 months. after waiting almost 4 years i replied to a other hospital for the same procedure. after 3 months that i was threated in the new hospital, i received an invitation to schedule an appointment for the surgery from the UMC. After 5 years. Totally aggorant people and selective who they threat. i can not recommend this hospital as specially dokter Menger. they let me hang in my illnes and i can not speak a good word about them.

Stefan Roseboom 05 Mei 2022 - 00:16

Deze Google-recensie is zonder tekst

Adnil 30 Apr 2022 - 07:23

Deze Google-recensie is zonder tekst

Jacqueline Van Hugten 21 Apr 2022 - 22:18

Loop nu bijna 2 jaar bij de poli urologie ivm kanker. Fantastische mensen daar, ik voel me geen nr. Heb het meeste te maken met de verpleegkundige daar. Zij maken het verschil. Het klinkt raar maar ik ga er met plezier naar toe.

waardering
Reactie van/namens: UMC Utrecht

Beste Jacqueline, bedankt voor je warme woorden. We wensen je sterkte en moed bij de behandelingen. Groet Rose

René van Opstal 20 Apr 2022 - 17:48

Gelukkig geen mondkapje meer nodig

waardering
Reactie van/namens: UMC Utrecht

Hi Rene, bedankt voor je review! Groet Rose

Dmytro Nesterenko 16 Apr 2022 - 21:21

Het personeel is echt vriendelijk en iedereen wilt helpen

Johan Van Der Avoird 14 Apr 2022 - 11:27

Ik heet johan en kom uit Kaatsheuvel Ben hier opgenomen 9/4 tot 13/4 met een hartinfarct. Ben door het personeel heel vriendelijk en zorgzaam ontvangen. Alle personeel van de hartbewaking en de IC hartstikke bedankt voor jullie geweldige inzet Gr johan

waardering
Reactie van/namens: UMC Utrecht

Beste Johan, dank voor je review. Ontzettend fijn dat je een goede ervaring hebt gehad in ons ziekenhuis. We wensen je een goed herstel toe. Groet Rose

Laura Ebskamp 12 Apr 2022 - 17:12

Deze Google-recensie is zonder tekst

Halil 12 Apr 2022 - 08:03

Ik ben op 12 januari aan mijn ruggenmerg geopereerd de operatie is heel goed verlopen. Maar de nazorg is waardeloos ik moet nog steeds beginnen met revalideren. Er wordt niet gebeld hoe het met je gaat of wat dan ook er wordt geen maatschappelijke werker of psycholoog aangewezen gewoon waardeloos. Trek maar aan de bel als het niet goed met je gaat egt heel slecht ik ben totaal niet tevreden over de nazorg ik heb uitval in mijn benen, voeten en arm. Na de operatie ben ik een week opgenomen en toen ik zelfstandig kon lopen was het doei doei. En we zien je over een tydje weer terug. Geen enkele revalidatie!!!! Ik wacht nog steeds op revalidatie inmiddels 3 maanden verder bedankt UMC!!!

waardering
Reactie van/namens: UMC Utrecht

Beste Halil, wij vinden het heel vervelend dat je een deel van het verblijf in ons ziekenhuis negatief hebt ervaren. We komen graag met je in contact om jouw ervaringen te bespreken. Daar kunnen wij van leren. Als je wilt, mail dan jouw telefoonnummer naar info@umcutrecht.nl o.v.v. review op Google en de datum vandaag. Groet Rose

Sisi K 11 Apr 2022 - 00:50

Na de diagnose darmkanker met uitzaaiingen in de lever, zijn wij doorverwezen naar het UMC RAKU voor een periode van bestralingen. Wat een helden! Zorgzaam, begripvol, meelevend. Dit is slechts een korte opsomming van hoe wij de medewerkers hebben ervaren. Druk of niet, de medewerkers staan je altijd met een grote glimlach op te wachten. Dit haalt de spanning voor zo'n nieuwe behandeling er enigszins af. Dank voor jullie goede zorg!

René Zaal 09 Apr 2022 - 22:22

Deze Google-recensie is zonder tekst

Annemieke van Loenen 08 Apr 2022 - 16:23

Vriendelijke mensen, koffie, thee voor het pakken. Voldoende Parkeergelegenheid, wel een hele wandeling aar de ingang...

waardering
Reactie van/namens: UMC Utrecht

Goedemiddag Annemieke, bedankt voor het delen van je ervaring. Fijn om te lezen dat deze ervaring goed is. En wat betreft het lopen van de parkeergarage naar de ingang; wist je dat er de hele dag door een pendelbusje rijdt van de parkeergarage naar de hoofdingang? https://www.umcutrecht.nl/nl/pendelservice Geniet van je weekend. Groet Tibor

Chris Oud 01 Apr 2022 - 12:02

Deze Google-recensie is zonder tekst

waardering
Reactie van/namens: UMC Utrecht

Bedankt voor de review Chris. Groet Rose

siem van der hoeven 31 Mrt 2022 - 13:49

Deze Google-recensie is zonder tekst

Digi Moon 23 Mrt 2022 - 01:13

Gastvrij medisch centrum, veel begrip voor bezoek dat vanaf buiten de stad komt. Zeer aardige en betrokken gastvrouw aan de balie bij vertrek gesproken , toonde veel empathie. Verpleegkundig personeel betrokken en hulpvaardig.

Mandy Vl 22 Mrt 2022 - 19:28

Een secretaresse bij de Dermatologie is vreselijk! Ook erg arrogant en beoordeeld worden door een aantal verpleegkundigen is bij de kno heel normaal. Hierdoor 3 sterren

waardering
Reactie van/namens: UMC Utrecht

Jammer om te lezen dat je deze ervaring hebt, Mandy. Dank voor je signaal; deze zet ik door naar de betreffende afdeling. Ben je verder wel tevreden over ons ziekenhuis? Groet Tibor

Sunshine080 20 Mrt 2022 - 06:22

(Vertaald door Google) Helaas kwam ik hier voor een operatie vanuit een andere kliniek en moest ik een spoedoperatie ondergaan. Hulde aan alle artsen en verpleegkundigen. Zoiets heb ik in Duitsland nog nooit gezien. Zo vriendelijk lieve mensen! Doet zo'n geweldige job. Goed georganiseerd. Je gaf me het gevoel dat ik in goede handen was toen ik in nood was en bang was. Ik dank je voor alles. Alles ging geweldig tijdens de operatie, dus ik ging de volgende dag terug naar Duitsland. Heel erg bedankt voor alles. (Origineel) Leider kam ich wegen einer Op aus einer anderen Klinik hierher und musste in die Not op. Grosses Lob an alle ärzte/Ärztinnen, Schwestern. Sowad habe ich in Deutschland nie erlebt. So freundlich liebe Menschen! Die einen so grandiosen Job machen. Top organisiert. Sie haben mir in der Not, und Angst das Gefühl gegeben, gut aufgehoben zu sein. Ich bedanke mich für alles. Bei der Operation ist alles super gelaufen und ich bin somit am kommenden Tag wieder nach Hause nach Deutschland gefahren. Lieben herzlichen Dank für alles.

waardering
Reactie van/namens: UMC Utrecht

(Vertaald door Google) Hallo! Bedankt voor je recensie. Wat fijn dat je zo'n goede ervaring hebt gehad bij het UMC Utrecht. Groetjes Rosa (Origineel) Hallo! Vielen Dank für Ihre Bewertung. Es ist großartig, dass Sie bei UMC Utrecht so gute Erfahrungen gemacht haben. Grüße Rosa

Peter Meijden 20 Mrt 2022 - 03:46

Ben naar het Umc Utrecht gestuurd vanwege aanhoudende zenuw pijn/ problemen 13-12-2021 geopereerd in het Umc Utrecht aan me elleboog / pols bijden zenuw operatie gecombineerd operatie helaas niet gewenste effect opgeleverd maar toch blijven ze steeds naar oplossingen zoeken bij de plastische chirurgie en pijnbestrijding echt super tof !

waardering
Reactie van/namens: UMC Utrecht

Hi Peter, bedankt voor de review. Fijn dat je zo'n goede ervaring hebt in het UMC Utrecht. Veel sterkte met jouw behandeling. Groet Rose

꧁Rocky꧂ 15 Mrt 2022 - 12:57

Onbeschofte medewerkers. Zijn niet bereid te helpen. Nemen je niet serieus.

waardering
Reactie van/namens: UMC Utrecht

Beste Rocky, wij vinden het heel vervelend dat je het verblijf in ons ziekenhuis negatief hebt ervaren. We komen graag met je in contact om jouw ervaringen te bespreken. Als je wilt, mail dan jouw telefoonnummer naar info@umcutrecht.nl o.v.v. review op Google en de datum vandaag. Groet Rose

Halil 14 Mrt 2022 - 10:53

Ik ben op 12 januari aan mijn ruggenmerg geopereerd de operatie is heel goed verlopen. Maar de nazorg is waardeloos ik moet nog steeds beginnen met revalideren. Er wordt niet gebeld hoe het met je gaat of wat dan ook er wordt geen maatschappelijke werker of psycholoog aangewezen gewoon waardeloos. Trek maar aan de bel als het niet goed met je gaat egt heel slecht ik ben totaal niet tevreden over de nazorg ik heb uitval in mijn benen, voeten en arm. Na de operatie ben ik een week opgenomen en toen ik zelfstandig kon lopen was het doei doei. En we zien je over een tydje weer terug. Geen enkele revalidatie!!!!

waardering
Reactie van/namens: UMC Utrecht

Beste Halil, wij vinden het heel vervelend dat je een deel van het verblijf in ons ziekenhuis negatief hebt ervaren. We komen graag met je in contact om jouw ervaringen te bespreken. Daar kunnen wij van leren. Als je wilt, mail dan jouw telefoonnummer naar info@umcutrecht.nl o.v.v. review op Google en de datum vandaag. Groet Rose

GavinDOTCR 08 Mrt 2022 - 11:33

chirurg Van Der Zwan verbloemt de operatie om toch maar de kans te hebben om te snijden. "klein sneetje" komt neer op 10cm en 17 hechtingen, met levenslange gelaatsvervorming tot gevolg. Zeer onethisch en onprofessioneel. compleet niet gewaarschuwd voor de realiteit van de operatie.

waardering
Reactie van/namens: UMC Utrecht

Beste GavinDOTCR, wij vinden het heel vervelend dat je het verblijf in ons ziekenhuis negatief hebt ervaren. We komen graag met je in contact om jouw ervaringen te bespreken. Daar kunnen wij van leren. Als je wilt, mail dan jouw telefoonnummer naar info@umcutrecht.nl o.v.v. review op Google, dan nemen we contact met je op. Groet Rose

Benny Le chat 28 Feb 2022 - 20:31

Minpunt voor een dame die bij de polikliniek Dermatologie bij de telefoon werkt. Gelijk al invullen en oordelen als je een afspraak afzegt. En ook nog eens een grote mond.

waardering
Reactie van/namens: UMC Utrecht

Bedankt voor je signaal, Benny. Vervelend dat je deze ervaring hebt. Je signaal zet ik door. Ben je verder wel tevreden over ons ziekenhuis? Groet Tibor

Milou Manen 28 Feb 2022 - 17:23

Personeel is erg wisselend in vriendelijkheid.

waardering
Reactie van/namens: UMC Utrecht

Bedankt voor het delen van je ervaring, Milou. Wil je deze verder toelichten? Dan kan ik je signaal doorgeven. Groet Tibor

Zoubir A 27 Feb 2022 - 23:05

Deze Google-recensie is zonder tekst

ERMEN JOSE ANGULO MURCIA 27 Feb 2022 - 12:25

(Vertaald door Google) Uitstekende aandacht. (Origineel) Excelente atención.

waardering
Reactie van/namens: UMC Utrecht

(Vertaald door Google) Bedankt voor je reactie Ermen. Met vriendelijke groet, Roos (Origineel) Gracias por tu comentario Ermen. Atentamente Rosa

Bea Jansen 23 Feb 2022 - 11:54

Deze Google-recensie is zonder tekst

Leo ten Thije-Boonkkamp 13 Feb 2022 - 10:30

Deze Google-recensie is zonder tekst

MM Khalil 12 Feb 2022 - 15:28

Deze Google-recensie is zonder tekst

Jan Havenga 07 Feb 2022 - 19:00

Nefrologie is zeer vriendelijke medewerkers en ook nefrologie verpleeg afdeling D2 oost ze nemen rustig tijd en luister goed naar elkaar en ze geven ook duidelijk uitleg.

waardering
Reactie van/namens: UMC Utrecht

Beste Jan, bedankt voor de review. Erg fijn dat je een goede ervaring bij ons hebt gehad. Groet Rose

Mellie Sewthal 04 Feb 2022 - 10:23

Heel slecht , heb een afspraak op papier staan zeggen ze dat ik geen afspraak heb Alsof het heen en weer rijden uit Amsterdam helemaal niets kost . Ga daar nooit meer heen

waardering
Reactie van/namens: UMC Utrecht

Beste Mellie, wat vervelend dat je deze ervaring hebt. Kan je ons jouw ervaring mailen via info@umcutrecht.nl. Dan kunnen we kijken of we hier een oplossing voor hebben en hiervan leren. Groet Rose

Bert de Boer 31 Jan 2022 - 13:55

Prima ziekenhuis, er is oprechte belangstelling voor je. Dokteren en verpleegkundigen zijn allemaal aardige mensen. Stellen je op je gemak en zijn terzake kundige.

waardering
Reactie van/namens: UMC Utrecht

Beste Bert, Bedankt voor de mooie review. Fijn dat je zo'n goede ervaring hebt gehad. Groet Rose

Anja Hulsbeek-Visser 27 Jan 2022 - 13:28

Deze Google-recensie is zonder tekst

Xavier Woudenberg 25 Jan 2022 - 12:20

Zeer tevreden goede uitleg lieve mensen !

waardering
Reactie van/namens: UMC Utrecht

Bedankt voor je mooie review Laurens. Groet Rose

Lilian Damen 13 Jan 2022 - 19:12

Deze Google-recensie is zonder tekst

Gerda Sluiter 13 Jan 2022 - 19:06

Ik heb heel andere ervaring met het umc, en dat zijn beslist geen leuke. Je wordt als pstient compleet genegeerd e n geschoffeerd!

waardering
Reactie van/namens: UMC Utrecht

Beste Gerda, wij vinden het heel vervelend dat je een negatieve ervaring hebt gehad bij het UMC Utrecht. Wij komen graag met je in contact om deze ervaring te bespreken. Daar kunnen wij van leren. Als je wilt, bellen wij je persoonlijk op. Mail dan jouw ervaring en telefoonnummer naar info@umcutrecht.nl. Groet Rose

Fred Schepers 09 Jan 2022 - 14:19

Deze Google-recensie is zonder tekst

A Zutph 09 Jan 2022 - 09:56

Het UMC Utrecht is een zeer goed ziekenhuis met strakke procedures waar iedereen zich aan houdt. De pacient weet waar hij aan toe is.

waardering
Reactie van/namens: UMC Utrecht

Bedankt voor je feedback. Erg fijn dat je ervaring bij het UMC Utrecht zo goed is. Groet Tibor

Ardy Brouwer 22 Dec 2021 - 00:02

(Vertaald door Google) Voordat (Origineel) Prima

Rob Kivits 15 Dec 2021 - 13:49

Balk parkeergarage hangt te laag, garage past mijn Viano wel in maar de balk wordt wel geraakt. Bij deze waar de pijl bij staat, dit bord hangt te laag en raakt vol mijn dak

waardering
Reactie van/namens: UMC Utrecht

Hi Rob, dank voor je reactie. Kan je aangeven welke parkeergarage het was? Dan kunnen we er naar kijken. Groet Rose

Joeri Brouwer 14 Dec 2021 - 18:10

Deze Google-recensie is zonder tekst

frits Apperloo 13 Dec 2021 - 09:31

Deze Google-recensie is zonder tekst

Hors Makreel 13 Dec 2021 - 00:15

Vriendelijke artsen en verpleegkundigen.

waardering
Reactie van/namens: UMC Utrecht

Dank je wel voor de mooie review Hors Makreel! Grt Rose

Joost Diepenmaat 11 Dec 2021 - 20:46

Een verschrikkelijk ziekenhuis! Alhoewel ik er niet over kan oordelen hoe het is om hier te liggen want ik wacht al meer dan een jaar op behandeling. Bij vragen omtrent de wachtduur zijn ze onbeleefd. Er is letterlijk gezegd "dat ik niet moest twijfelen aan experts" want "dat is het beste voor me" Dat ik inmiddels meer dan een jaar "ziek" thuiszit en mijn werk niet kan doen... dat interesseert ze niet. Als je leven je lief is ga je hier niet heen

waardering
Reactie van/namens: UMC Utrecht

Beste Joost, bedankt voor je review. Vervelend dat jij je niet geholpen voelt door ons. Graag nemen we contact met je op zodat we jouw klacht kunnen behandelen. Zou je dit op deze website pagina willen invullen en toelichten? https://preview.umcutrecht.nl/nl/suggestie-klacht-of-compliment Groet Rose

Steve Baan 01 Dec 2021 - 21:16

Goed ziekenhuis

Deepa Gupta 27 Nov 2021 - 14:45

Deze Google-recensie is zonder tekst

arie de Just 10 Nov 2021 - 16:59

Prima geregeld

Maia Ivanova 09 Nov 2021 - 15:30

Deze Google-recensie is zonder tekst

honey bos 25 Okt 2021 - 08:32

Deze Google-recensie is zonder tekst

Michael de Jong 22 Okt 2021 - 15:14

Is een heel goed ziekenhuis je wordt er heel goed geholpen met je gezondheid en ze geven goede adviezen wat er beter kan en om te voorkomen. Kortom het UMC Utrecht is een heel goed ziekenhuis echt een aanrader. 👍😀

waardering
Reactie van/namens: UMC Utrecht

Hi Michael, dank je voor je mooie review en compliment. We zijn erg blij dat je onze zorg zo positief hebt ervaren. Groet Rose (afdeling communicatie)

Zaid Haouari 11 Okt 2021 - 18:06

Universitair amateuristisch ziekenhuis.

waardering
Reactie van/namens: UMC Utrecht

Goedemorgen Zaid, we horen graag waardoor je dit gevoel hebt. Feedback is voor ons erg waardevol, zodat we eventuele knelpunten kunnen oplossen. Groet Tibor (afdeling communicatie)

R Schraa 29 Sep 2021 - 19:47

Specialistische Universiteit Ziekenhuis. Staat zeer goed bekend. Je wordt er vriendelijk en deskundig behandeld. Bovendien is de koffie gratis mocht je in de wachtkamer zitten.

waardering
Reactie van/namens: UMC Utrecht

Wat fijn dat je deze ervaring hebt bij het UMC Utrecht. Bedankt voor het delen. Groet Tibor (afdeling communicatie)

Léonard vZ 25 Sep 2021 - 21:23

Een bezoek aan een ziekenhuis kan een vervelende reden hebben, maar juist dan is het fijn als de sfeer in het gebouw prettig is. Als je dan ook nog wordt verrast door een bijzonder stel, tovert dat meteen die zo broodnodige glimlach op je gezicht.

waardering
Reactie van/namens: UMC Utrecht

Fijn dat je een fijne ervaring bij ons hebt gehad. We wensen je het allerbeste! Groet Rose (communicatie)

Matthias Shoka 19 Sep 2021 - 22:14

Uitstekend ziekenhuis en dichtbij huis

Nel van Gils 13 Sep 2021 - 18:27

Enorm groot. Je bent in goede handen.

Arie Van Herk 13 Sep 2021 - 07:53

Deze Google-recensie is zonder tekst

Rudi van den Bogaert 10 Sep 2021 - 14:31

Een mooi, strak en goed geoutilleerd bedrijf, want een bedrijf moet je het UMC wel noemen, zeer gastvrij, duidelijke regelgeving, eerlijke en behulpzame medewerkers. Altijd en overal vriendelijke artsen en verpleegkundigen, want ondanks de corona kun je prima naar elkaar groeten. Jammer dat een rookvrije buitenruimte niet wordt nageleefd. Ben je zo streng voor het niet dragen van een mondkapje, handhaaf daar dan ook op...

Aux Buttes Chaumont 05 Sep 2021 - 02:01

Ik kan niet begrijpen, en vind het intriest, dat een ziekenhuis, een UNIVERSITAIR ziekenhuis NB, iemand in dienst houdt die mensen waarschuwt tegen het nemen van een Corona vaccin. Evelien Peeters (internist) en het artsencollectief verspreiden desinformatie. Het erge is dat mensen hier naar luisteren!! Hoe kunnen jullie een arts in dienst houden die indirect zorgt voor toestroom van de patiënten op de Intensive Care? Of is dat nou juist jullie verdienmodel? ;-) Jullie medewerkers gaan gebukt onder de stress, en zien onnodig veel leed. Zeg maar dank je wel tegen Evelien.

Laura Sneijder 30 Aug 2021 - 09:35

Deze Google-recensie is zonder tekst

Rene van Opstal 21 Aug 2021 - 19:10

Lastig dat je iedere keer een andere arts hebt

waardering
Reactie van/namens: UMC Utrecht

Hoi Rene, bedankt voor je feedback. Ik kan me voorstellen dat het lastig voor je is. Soms is het logistiek onmogelijk om door dezelfde arts behandeld te worden. Bedankt voor je signaal. Ik raad je aan om dit ook aan te geven bij de afdeling waar je onder behandeling bent. Groet Tibor (afdeling communicatie)

Zoulikha B 17 Aug 2021 - 04:05

Deze Google-recensie is zonder tekst

R Singh 07 Aug 2021 - 23:17

(Vertaald door Google) Faciliteiten zijn erg goed. Personeel is behulpzaam. (Origineel) Facilities are very good. Staff is helpful.

waardering
Reactie van/namens: UMC Utrecht

(Vertaald door Google) Bedankt voor het delen van uw ervaring. We zijn blij dat u tevreden bent met onze diensten. Met vriendelijke groet, Tibor (afdeling communicatie) (Origineel) Thank you for sharing your experience. We are glad that you are satisfied with our services. Kind regards, Tibor (communications department)

Heidi In Der Schweiz 02 Aug 2021 - 11:16

Super ziekenhuis, artsen luisteren echt naar je en zijn betrokken bij de situatie. Heel fijn dat ze je als mens beschouwen met een ziekte en niet als een patiënt dat toevallig ook een mens is. Maakt zoveel verschil! Ze denken echt met je mee in wat jou kan helpen en wat past bij mij. Arts heeft me zelfs een maand later zomaar opgebeld om te vragen hoe het gaat. Echt Chapeau!

waardering
Reactie van/namens: UMC Utrecht

Wat een mooie woorden, Heidi. En wat gaaf dat je deze hier deelt. Goed om te lezen dat je zo'n fijne en persoonlijke behandeling hebt gehad; daar doen we het voor! Groet Tibor (afdeling communicatie)

hans westra 28 Jul 2021 - 18:36

Deze Google-recensie is zonder tekst

Omega 28 Jul 2021 - 14:07

Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Absoluut heel professioneel. Alleen de afdelingen zijn zeer moeilijk te bereiken. Moelijk om het te volgen.

waardering
Reactie van/namens: UMC Utrecht

Dank voor je feedback. Fijn dat je tevreden bent over onze zorg. Bedoel je met bereikbaarheid de looproutes naar de afdelingen in het ziekenhuis of de telefonische bereikbaarheid? Groet Tibor (afdeling communicatie)

Roxy 18 Jul 2021 - 12:09

Deze Google-recensie is zonder tekst

Cher van der Linden 17 Jul 2021 - 16:59

Deze Google-recensie is zonder tekst

Carla van Olderen 15 Jul 2021 - 18:29

Deze Google-recensie is zonder tekst

herman van laar 15 Jul 2021 - 16:17

(Vertaald door Google) profesioneel (Origineel) Profesioneel

waardering
Reactie van/namens: UMC Utrecht

Dankjewel Herman :-) Groet Tibor (afdeling communicatie)

Eric Frl 15 Jul 2021 - 08:04

Eerste indruk is matig. Ongezellige ruimte. Corona-maatregelen worden door het personeel niet goed genoeg nageleefd. Ook als men al gevaccineerd is hoor je de maatregelen na te leven. UPDATE, het personeel volgt steeds slechter de corona-maatregelen op. Ze komen zelfs zonder mondkapje binnen de 1,5 meter (ja zelfs binnen de 50 cm), dit is zeker gevaarlijk (mn bij kwetsbare patiënten).

waardering
Reactie van/namens: UMC Utrecht

Goedemiddag Eric, bedankt voor je feedback. Sinds vrijdag 16 juli dragen alle medewerkers weer een mondkapje in het UMC Utrecht en op locatie Wilhelmina Kinderziekenhuis. We vragen iedereen daarom dringend om dat ook te doen in de ziekenhuizen. Op deze manier beschermen we samen onze kwetsbare patiënten en onze medewerkers. Groet Tibor (afdeling communicatie)

Niels Bodewitz 13 Jul 2021 - 12:25

Deze Google-recensie is zonder tekst

Bas 10 Jul 2021 - 11:32

(Vertaald door Google) Leuk ziekenhuis, maar het kan verwarrend zijn waar je heen moet. Sommige vloeren zijn bijna als een slecht doolhof. Zorg ervoor dat je weet waar je heen moet, anders ben je daar een paar jaar verdwaald. (Origineel) Nice hospital, but it can be confusing where to go. Some floors are almost like an bad maze. Make sure u know where to go otherwise you will be lost there for a couple of years.

waardering
Reactie van/namens: UMC Utrecht

(Vertaald door Google) Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons feedback te geven, Bas. Hier kunnen wij alleen maar van leren, daarom stellen wij uw signaal zeer op prijs. Met vriendelijke groet, Tibor (afdeling communicatie) (Origineel) Thank you for taking the time to give us feedback, Bas. We can only learn from this, that's why we appreciate your signal. Kind regards, Tibor (communication department)

Rowena Foukani 07 Jul 2021 - 09:03

Deze Google-recensie is zonder tekst

Emily Hannon-Luijbregts 12 Jun 2021 - 18:14

(Vertaald door Google) Mooi ziekenhuis, maar het kan moeilijk zijn om te volgen / weten waar je heen moet. Medewerkers en docenten zijn aardig. De apotheek kan erg lang wachten (ik wachtte meer dan 55 minuten om 16.00 uur op mijn recept). Het kan een beetje een wandeling zijn, dus ik raad aan om een ​​rolstoel te nemen als je ondersteuning nodig hebt. Voldoende toiletten. Duidelijke covid-protocollen en lijnen die laten zien waar je moet zijn/routebeschrijving. (Origineel) Nice hospital but it can be difficult to follow/ know where to go. Staff and faculty are lovely. The chemist can be a very long wait (I waited over 55 mins at 4pm for my prescription). It can be a bit of a walk so I'd recommend getting a wheelchair if you need support. Plenty of toilets. Clear covid protocols and lines showing where you need to be /directions.

Quinte ploegmakers 10 Jun 2021 - 10:54

zeer slecht ziekenhuis

Mir Ali 04 Jun 2021 - 11:37

MooI

Serghei Turcan 31 Mei 2021 - 19:55

Deze Google-recensie is zonder tekst

Henk 56 30 Mei 2021 - 19:00

Het beste ziekenhuis in Utrecht en omgeving.

Ciska Nieuwendijk 26 Mei 2021 - 05:10

Fijjne medenkend personeel

Fred Eijt 24 Mei 2021 - 11:17

Deze Google-recensie is zonder tekst

Lambo Jambo 19 Mei 2021 - 01:02

Personeel kundig en vriendelijk, bedankt allemaal!

Michel van Ginkel 15 Mei 2021 - 16:36

Over het algemeen een goed ziekenhuis al hebben ze ook hier last van tunnelvisie. Heb je meerdere klachten dan wordt er maar 1 behandeld, alsof ze de andere behandeling niet betaald zouden krijgen. Gelukkig hebben ze ook een handjevol betrokken artsen lopen, je moet alleen het geluk hebben juist die aan je bed of bij de poli te treffen.

Jacqueline van doornik 28 Apr 2021 - 19:01

In het ziekenhuis wordt alles prima geregeld, als je de weg binnen, niet kent.. vriendelijk personeel

Peter H. Hamer 22 Apr 2021 - 13:35

Nou ja leuk was het niet ( een vriendin met corona) maar de ervaring was wel 4 sterren waard.

Sjakie Sjakie 22 Apr 2021 - 11:22

Deze Google-recensie is zonder tekst

Ben Brahim Monadile 20 Apr 2021 - 16:21

Afdeling D2 West. Dank voor de goede zorgen deskundige team heel menselijk en amicaal. Jullie hebben goede indruk achter gelaten en heel fijn dat onze militairen ook helpen echt totaal ontzorgd. Top Afdeling

waardering
Reactie van/namens: UMC Utrecht

Wat fijn om te horen Ben! We gaan je complimenten doorgeven aan de afdeling.

Erwin Rave 11 Apr 2021 - 16:24

Deze Google-recensie is zonder tekst

Farouk Benkina 03 Apr 2021 - 00:21

Deskundig en vriendelijk personeel

Phil Buckley 02 Apr 2021 - 10:39

Deze Google-recensie is zonder tekst

J V 30 Mrt 2021 - 14:24

Hele slechte communicatie. Als je hier een afspraak hebt mag je er wel 1 hele dag voor vrij nemen want 6 uur wachten voor een afspraak is hier vrij normaal. 'Spoedspreekuur'?? Nee hoor , eerder een dagopname....

Thmn Fz 30 Mrt 2021 - 12:57

De medewerker die vandaag, 2 september, aan het werk was aan de telefoon op de afdeling Orthopedie is geen goede medewerker. ] De medewerker was erg ongeduldig en bleef me in de reden vallen als ik sprak. Ze gaf steeds aan dat ze niet verder in wilde gaan op mijn verzoek. Ik probeerde haar uit te leggen dat dit nu voor de tweede keer fout ging, juist omdat informatie telkens niet goed doorgegeven werd, maar daar wilde zij nu niks van weten. Ik kreeg te horen dat ze moest ophangen want ze had andere wachtenden aan de lijn. Dat ik zelf ook netjes een half uur aan de lijn had gewacht, was kennelijk onbelangrijk Ik werd steeds in de rede gevallen op een onprettige toon en ik heb niet het gevoel dat ze meedacht om verdere problemen te voorkomen. Dat vind ik erg jammer. Ik hoop dat er met deze feedback meer aandacht komt voor de afhandeling van de zorg van patiënten, nadat zij in het ziekenhuis zijn geweest.

Femke De Bruin 27 Mrt 2021 - 09:42

Deze Google-recensie is zonder tekst

G.J van Beem 19 Mrt 2021 - 11:10

Goed ziekenhuis

Peter ‘Snakebite’ Wright 16 Mrt 2021 - 08:24

De helden van de zorg! Coronapower! #machtigmooi!

NHB Ringeling 25 Feb 2021 - 17:06

Deze Google-recensie is zonder tekst

Abdurahman Aksu 15 Feb 2021 - 08:55

Deze Google-recensie is zonder tekst

Twitch030 09 Feb 2021 - 08:58

nou, het is een prima ziekenhuis hij werkt zoals alle anderen.

Melvin ‘melvin58’ V 05 Feb 2021 - 19:27

Het ziekenhuis zelf is tof, eten wordt gemaakt er zijn winkels en als je een keer je vrijheden mag gebruiken krijg je ook het idee dat je daadwerkelijk buiten bent en niet ergens midden in een afgelegen dorp (amc) Alleen de psychiatrische afdeling is slecht, veiligheid vreselijk. Ik heb meerdere voorwerpen naar binnen en buiten gekregen, schroeven van METALE spiegels zitten los, kastjes worden niet gecheckt bij nieuwe patiënt op spullen. Contraband verdwijnt en niemand weet waar het is. Zelf kon ik terug lopen zonder gezeur en gevolgen na mijn ontsnapping. Andere zijn platgespoten en in de isoleercel gezet. 1 voor de psychiatrie voor de rest goed ziekenhuis

Bart Ceulers 30 Jan 2021 - 11:46

Deze Google-recensie is zonder tekst

Alfred Van Lith 05 Jan 2021 - 00:07

Deze Google-recensie is zonder tekst

PATRICA Debruijn 28 Dec 2020 - 23:36

Deze Google-recensie is zonder tekst

Sander Westdijk 12 Dec 2020 - 20:46

Deze Google-recensie is zonder tekst

Kim Pot 11 Dec 2020 - 19:57

Deze Google-recensie is zonder tekst

GM 29 Nov 2020 - 14:52

Deze Google-recensie is zonder tekst

Peter Toxopeus 15 Nov 2020 - 22:18

Mooi ziekenhuis, ook in deze tijd alles goed geregeld, vriendelijk personeel.

mitchell duiker 11 Nov 2020 - 00:11

Zeer goede ervaringen met dit ziekenhuis. Patient staat voorop, Medische kennis is buitengewoon en effectief. Artsen en verplegend personeel doet alles om te zorgen dat je beter word. ben veel in het UMCU. op de Dagbehandeling en op de Poliklinieken. Deze doen alles om het zo aangenaam mogelijk te maken voor jou als Patient, vragen worden altijd beantwoord. Artsen kijken verder dan standaard. Zeker een goed Ziekenhuis!

Auricelio Sousa 03 Nov 2020 - 16:39

(Vertaald door Google) heel goed (Origineel) very good

Paul Vergeer 31 Okt 2020 - 14:24

Fantastisch ziekenhuis waar je elk moment het gevoel krijgt dat je alle mogelijke aandacht krijgt en als privé persoon behandeld wordt. Goede medewerkers op alle fronten die je op je gemak stellen en alle aandacht voor je hebben.

Truus Meyer 26 Okt 2020 - 16:23

Slecht ziekenhuis voor slachtoffers van medische missers en met name voor de vele tandartsfouten. Met name KNO en Mond- en kaakchirurgie. Die artsen liegen en bedriegen over röntgenfoto's en behandelingen. Ze proberen je te misleiden met nepdiagnoses en allerlei trucs om medische missers van in dit geval een tandarts te verdoezelen en weigeren die te herstellen. Slecht adres als fouten van tandartsen wordt vermoed(geldt trouwens voor meer ziekenhuizen). Zenuwbehandelingen van de tandarts zijn gevaarlijk! Denk om uw kinderen. Mijdt dit ziekenhuis

waardering
Reactie van/namens: UMC Utrecht

Beste Guus, dit klinkt alsof je een heel onprettige ervaring bij ons hebt gehad. Dat vinden we heel vervelend. Kunnen we je nog ergens mee helpen? Laat het dan vooral weten, we kijken graag wat we kunnen doen.

Barbara van den Broek 20 Okt 2020 - 14:42

Deze Google-recensie is zonder tekst

Bart Mahler 19 Okt 2020 - 12:45

Ik kan er heel kort over zijn, wat is het umc een top ziekenhuis.! Ik kom er inmiddels meerdere jaren, en heb ook meerdere afdelingen dus ook de artsen en verpleegkundig personeel gezien, en kan alleen zeggen dat ik zeer goed geholpen ben, en niet als een nummer bezien wordt maar ik word er steeds als een persoontje geholpen en dat doet heel goed. Je ziet dat ze zich inzetten naar de mogelijkheden er zijn, en dat de communicatie open en eerlijk is, deze aspecten zijn bij mij (voor mij) van belang en tevens een onderdeel van de behandeling. Ik ben er trots op dat er mensen zijn die ik niet ken, maar die zich toch zo inzetten voor m'n gezondheid, top. 👍🏻

favoriet naaiatelier 16 Okt 2020 - 08:50

Deze Google-recensie is zonder tekst

rob wolf 26 Sep 2020 - 13:26

Gewoon goed ziekenhuis

Elizabeth van Duuren 16 Sep 2020 - 22:39

Heb alle lof voor de medewerkers van de pijn poli

Herbert Plante 13 Sep 2020 - 01:11

Deze Google-recensie is zonder tekst

R. Lewerik 11 Sep 2020 - 17:04

Tja, zoveel.... in 2001 na een verschrikkelijke vlucht van 28 uur , wel 8 x overgegeven, (Goa India-Schiphol incl. vertraging, plus vervoer ligtaxi naar Umc) aankomst Umc met verbrijzeld been en al die tijd geen eten (was aan boord bedorven!!). Kwam na een uur wachten in de de kelder op de quarantaine terecht. Vreselijke broeder, ik vroeg om drinken... was volkomen uitgedroogd. 2 uur later (dus 30 uur zonder drinken!!!) mijn eerst drankje van de schoonmaaktster. !!! Halleluja, veilig thuis!!! Been/knie geopereerd door dr. Vogely... die een geweldige prestatie geleverd heeft!! In 2010 uitgegleden op n bultje ijs bij de voordeur. Pols hoorde in nog breken, daarna op mn gezicht geslagen. In de ambulance zelfs geen mitella of zo aanwezig, moest zelf mn arm vasthouden, zat op een klapstoeltje! Afgeleverd bij de EH, 3 uur zitten wachten. Druk. Zat te huilen van de pijn in mn gezicht/hoofd. Eindelijk aan de beurt, gevraagd om neurologie, hoofd, linkeroog, kin alles stuk... zo'n pijn. (was ik 70) Werd niet geluisterd! Pols behandeld, was volkomen verbrijzeld...., tractie, 4 uur later ook hier weer geen slokje water....Na een week geopereerd. Hand mist aan kant van pink links zo'n 1.5 cm. Hangt er alleen nog voor pijnlijke versiering aan. Nooit iemand naar mn hoofd gekeken. 3 jaar geleden (76) rechter borst afgezet. Zeer lelijk gedaan, ontsteking, vet richel, oedeem, etc. Kreeg 's morgens nix te eten!!!! Had ik per computer moeten bestellen?????? (Beetje uitleg bij aankomst?) Toen kreeg ik om 11.00 uur een slappe boterham met kaas, jammie. Chirurg kwam de tweede ochtend een rondje maken met 4 of 5 anderen, heeft niets tegen me gezegd noch me bekeken! Heb nabehandelingen geweigerd, oncologie p.nijdig, nix KASSA.... niet jarenlang troep slikken 'voor het geval dat'! Anderhalf jaar geleden om 23.00 na valpartij met ambulance naar EH neurologie. Rechterbeen sleepte, mond scheef, kon niet meer praten...tong als rubber bal. Werd op n brancard gelegd, monitor hartslag en bloeddruk? Geen water, geen dekentje, af en toe iemand die vragen stelde MAAR IK KON NIET PRATEN!!!! Werd er gezegd 'nou, als u niks wil zeggen, zeg je toch nix!' Later: 'Geef HAAR maar een zakje ze ligt te hyperventileren!' Nog later:'Ze doet het allemaal zelf!' 6 uur later lag ik er nog, geen dokter gezien??????? Moest zelf maar thuis zien te komen, met een taxi! Ik was ervan overtuigd dat ik n tia had. De volgende ochtend om 07.00 hetzelfde, wil opstaan, smak tegen de grond. (Had op voorhand een rollator aangeschaft, voelde de bui hangen). Buren weer n ambulance gebeld. Weer EH neurologie. Nog erger dan de nacht ervoor.... Dorst, koud, geen aandacht.....Ik raakte in paniek. gilde van het janken en schreeuwde dat ik een scan wilde! (mijn moeder had haar eerste zware beroerte op haar 54e... dus ik zag de bui hangen.) Kreeg een Petscan, dus niks op te zien. Om 15 uur heb ik me zo goed en zo kwaad als het ging wat aangekleed, een vrijwilligster haalde een broodje en koffie voor me. Weer alleen met een taxi naar huis. Later hoorde ik,.... "toen de dokter kwam kijken was u AL weg." (7 uur liggen wachten!) Maanden later een MRI scan aangevraagd via de huisarts. Eerst visite bij de geriater, testen etc, .... op die afdeling werd ik perfect behandeld! MRI scan liet ZEER veel oude trauma's en infarcten te zien!!!!! Heb korte-termijn geheugenverlies, veel uitval in de eerst maanden, apparaten bedienen, typen, spellen... hopeloos. Wel weer iets van terug gekregen, nog steeds moeite met typen, rekenen wil niet meer, etc. Val nu om de haverklap flauw met alle letsel van dien. Niets aan te doen?????? Leuk ziekenhuis, ZE DOET HET ALLEMAAL ZELF, ZIT GEWOON TE HYPERVENTILEREN!!!!! VOOR MIJ NOOIT MEER UMC

CAVIAPUB WORLDWIDE (Bozias) 24 Aug 2020 - 12:32

Deze Google-recensie is zonder tekst

Anastasia Nalmpanti 19 Aug 2020 - 17:18

Deze Google-recensie is zonder tekst

blade burn 13 Aug 2020 - 10:32

Jammer dat Poli Oogheelkunde alleen bestaande patiënten helpt. Zij nemen geen nieuwe patiënten aan. Zou in de promotie video over de nieuwste technologische ontwikkelingen genoemd moeten worden, scheelt bellen en terug gebeld worden.

waardering
Reactie van/namens: UMC Utrecht

Beste, de afdeling oogheelkunde accepteert alleen topreferente- en oogartsverwijzingen. Voor huisartsen is het niet mogelijk om patiënten rechtstreeks naar de afdeling te verwijzen. Het hangt dus af van de individuele situatie of je wel of niet verwezen kunt worden naar deze poli! Deze informatie voor professionals is ook te vinden op onze website: https://www.umcutrecht.nl/nl/ziekenhuis/professionals/oogheelkunde. Mocht je nog vragen hebben, horen we het uiteraard graag!

Rik Smits 03 Jul 2020 - 08:38

Deze Google-recensie is zonder tekst

Philip Muis 18 Jun 2020 - 19:48

Deze Google-recensie is zonder tekst

Marco Schuijt 10 Jun 2020 - 17:28

Deze Google-recensie is zonder tekst

Mert Ozkan 06 Jun 2020 - 20:36

Deze Google-recensie is zonder tekst

Aart van Boeschoten 14 Mrt 2020 - 18:59

Je ko.t hier niet graag, maar als het moet is het geweldig goed hier

Miranda Schoonhoven 13 Mrt 2020 - 22:20

Deze Google-recensie is zonder tekst

Adriana Lindhout 11 Mrt 2020 - 15:32

Het is goed toeven in het UMC. Er is weleens een misverstand; waar gezaagd wordt vallen spaanders.

Ursula Piechnick 04 Mrt 2020 - 12:53

Deze Google-recensie is zonder tekst

Bianca van't Hul 28 Feb 2020 - 20:00

Ik kom al 13 jaar in dit grote universitaire ziekenhuis. Ik zie en merk dat ze zicht steeds aan het verbreden zijn wat betreft hun medische kennis maar ook op het gebied om zo veel mogelijk rekening te houden met onze wereld door zonnepanelen, afvalscheiding (ze willen het groenste ziekenhuis van nederland worden en zijn hier al goed naar op weg! Ga zo door😉) en ook de opening van ern nieuwe ultramoderne dagopname met OK afdeling. Ze hebben erg vriendelijk en meelevend personeel alleen merk ik door de jaren heen dat je bij bepaalde afdelingen nu langer moet wachten op een behandeling dan toen ik in het begin hier kwam en dat vind ik helaas in mijn geval een minpunt maar als ik dan op deze afdeling kom is er altijd netjes de hulp en zorg die ik op dat moment nodig heb wel aanwezig en na 13 jaar ken ik de verschillende medewerkers van de afdelingen waar ik kom maar hun mij ook! Zo ook vandaag op de afdeling endoscopie voor herposotionering van ern van de sondelijnen. Daar werkt Paul al zolang als ik daar kom en altijd als hij kan even vragen hoe het gaat en ze zijn daar ook in voor een grap en een grol wanneer dit kan en gepast is, fijne afdeling die nu een paar jaar terug ook helemaal is vernieuwd. En er veel patiënt vriendelijker uitziet. Laatst zat ik in de hal na een behandeling te wachten en toen kwam een medewerker vanaf het restaurant van zijn pauze, hij was al verlaat voor zijn spreekuur maar hij kwam naar mij toe en kwam op zijn hurken bij mij zitten om op ooghoogte even bij te kletsen hoe het nu met mij ging en na 10 minuten bijgepraat te hebben ging hij naar zijn spreekuur en als je daar komt, ja het loopt daar altijd uit maar als ik dan bij hem een afspraak heb dan heeft hij op dat moment alle tijd voor mij als patiënt en dat maakt het wachten wel waard. Het is alleen jammer dat hij helaas nu alleen nog de oncologiepatienten doet en dat ik nu naar wissrlende collega's moet. Ik had hem graag gehouden als nurse practisioner bij mij sonde problemen want als er iets geregeld moest worden dan wist hij het wel waar en wat hij moest regelen en dit gebeurde erg snel, Carlo Schippers Jij bent en blijft jaar in jaar uit hetzelfde, gewoon een toofe peer! ik mis jou nu nog steeds als contactpersoon voor mijn voedingsproblemen en de controles en onderhoud van mijn sondelijnen, kon ik maar terug naar jou. Misschien is dit nog een optie... ?

waardering
Reactie van/namens: UMC Utrecht

Beste Bianca, wat een lieve woorden. Dankjewel hiervoor! We zullen je complimenten doorgeven aan de desbetreffende afdelingen/personen. Hartelijke groet

Jan Vermeulen 27 Feb 2020 - 10:11

Deze Google-recensie is zonder tekst

Henk Kroonenburg 12 Feb 2020 - 10:33

Het UMC heeft bij mij veel fouten gemaakt! Ik ben in 2008 binnen gebracht met een herseninfarct ik was op tijd dus binnen de 3 uur en daar stond een arts in opleiding!( Paula Janssen is nu neuroloog over mijn rug) Ze kon de MRI niet aanzetten vanwege kostenbesparing en gebrek aan personeel Resultaat ik heb geen trombolyse (tpa) gehad en nu ben ik nog steeds bezig om te herstellen dit gaat wel maar het gaat frustrerend langzaam ik ben afgescheept met een lachwekkende €5000 dit dekt mijn kosten geeneens gezien de therapieën die ik nu krijg en volg, De verantwoordelijke van de afdeling neurologie prof. Jaap Kappelle wuift alles weg en Paula Janssen die mij behandelde is nu ook angstvallig stil.

Mohammed Abdullah 09 Feb 2020 - 06:29

Deze Google-recensie is zonder tekst

Lutfi Unal 08 Feb 2020 - 14:47

Dramatisch personeel aan de balie heeft hulp nodig.

waardering
Reactie van/namens: UMC Utrecht

Beste Lutfi, wat vervelend dat je geen goede ervaring hebt met het personeel aan de balie. Kun je ons uitleggen wat beter kan? Dan pakken we dit op. Groet, Eline (afd. communicatie)

Ferry 01 Feb 2020 - 10:20

Ben hier enorm goed geholpen, zeker tijdens opname geen klachten. Loopt in veel gevallen enorm voor op diak! Personeel varieert veel maar over het algemeen leuk en goed

Ed Magielse 30 Jan 2020 - 16:40

Deze Google-recensie is zonder tekst

Willy Lelystad 28 Jan 2020 - 19:54

Nou ja leuk je komt er niet voor de lol maar je wordt super goed geholpen

Menno Meijer 21 Jan 2020 - 10:19

Deze Google-recensie is zonder tekst

Karoly Tomanovics 20 Jan 2020 - 18:05

Deze Google-recensie is zonder tekst

P. Vermaas 19 Dec 2019 - 12:23

Helaas zeer wisselende ervaringen met het UMC. Jaren waarop het goed gaat tegenover die ene keer op een afdeling waarop slecht wordt gehandeld blijft je toch het best (slechtst) bij helaas. Zeer goede ervaringen met Oncologie, zeer slechte met Medium Care afdeling D3. Afspraken die pas na 4 dagen worden nagekomen, op het moment van ontslag (vlak voor het weekend), in plaats van netjes op tijd. Zo moest het verwijderen van de maagsonde uiteindelijk over het weekend heen getild worden; er kon niet meer worden geoefend met eten. Begrijpelijk: een tekort aan personeel, maar het uitblijvend contact hierover vind ik toch behoorlijk asociaal. Ik als eerste contactpersoon had toch wel een belletje (of 3) verwacht, zeker nadat ik zelf al 4 keer naar de afdeling had gebeld (1 keer per dag), om te vragen of de logopedist al langs was geweest en ikzelf dagelijks kon langskomen om te helpen met eten. Nul op het rekest, en uiteindelijk, in mijn afwezigheid, werd mijn tante gecontroleerd, te licht bevonden, en ontslagen uit het ziekenhuis. Ik heb een klacht ingediend.

waardering
Reactie van/namens: UMC Utrecht

Beste P. Vermaas, dankjewel voor je suggesties en opmerkingen. Wat vervelend dat je geen goede ervaringen hebt gehad op de medium care. Het is uiteraard altijd goed om dit aan te geven bij de afdeling zelf, maar zo te lezen heb je dit zeker gedaan. We zullen jouw review naast de klacht ook voorleggen aan de betreffende afdeling. Groet, Eline (afd. communicatie)

Kaatje W 18 Dec 2019 - 07:33

Slecht ziekenhuis!

Thea Bultman 16 Dec 2019 - 23:51

Verschrikkelijk ziekenhuis. Na een foute diagnose hebben ze euthanasie gepleegd bij mijn vader, zonder toestemming van ons pa, mijn ma of ons. De uitslagen van de onderzoeken hebben we nooit ontvangen, dus we weten nog steeds niet wat onze vader heeft gehad en of de euthanasie terecht is geweest. Ze hebben gewoon de dosis morphine verhoogd , geen eten en drinken meer gegeven, tot hij overleed. Zoals de arts al zei, ik beslis wie ik behandel! Zelfs de huisarts heeft nooit antwoorden gehad en op de papieren uit het ziekenhuis, stond allemaal verkeerde info. Ons pa zou een dag later overleden zijn en van zijn ziekte stond er niets in zijn medisch dossier. Alles is dus weggemoffeld. Nooit maar dan ook nooit zou ik iemand aanraden naar dit ziekenhuis te gaan! Wie weet kom je er nooit meer uit......

Fred Kooistra 24 Nov 2019 - 22:05

"Papa,papa oma ligt onder aan de trap helemaal in het bloed, papa je moet wat doen". Zei mijn 7 jarige dochter. Oma is in comateuze toestand in het UMC terecht gekomen. De arts wilde na 4 dagen met de beademing stoppen. Wat neer komt op overlijden. Uren lange intimidatie gesprekken gehad dat het beter voor oma was en dat wij dat moeten accepteren. Wij hebben het niet geaccepteerd en oma is ontwaakt na 2,5 week. Oma is een Hondurese en was bij ons op familie bezoek. Haar ziektekostenverzekering zou na 30 dagen stoppen.De intimidaties gingen door. Dit keer met de afdelingshoofd en met Team Zorgkosten.Wij als familie werden aansprakelijk gehouden voor de persoonlijke ziekenhuis facturen van minstens 30.000 euro. Er werd verschillende keren gedreigd, ook telefonisch, met een deurwaarder. Oma was na 30 dagen voor het UMC weer beter en oma moest daar weg. Wij hebben oma meegekregen, met een tas vol medicijnen, in geestelijk verwarde toestand zonder enige nazorg. Ze kan zelf niet eten of drinken, ze is niet zindelijk, ze kan zich niet wassen en aankleden, ze kan geen traplopen en heeft nog steeds pijn. Volgens het UMC was oma weer beter. Precies op de dag dat de verzekering afliep. Voor oma is er niets meer. De zorg van de patient staat niet bovenaan maar zorgen voor geld! Dat dit zo maar kan in Nederland want voor illegale Afrikanen zijn de ziektekosten gratis. Maar voor oma uit Honduras is er helemaal niets. Het lijkt net discriminatie. Wij hebben 5 lange weken onder intimidaties geleefd van het UMC. Het verplegend personeel van het UMC is overigens geweldig!

MT Madwar 07 Nov 2019 - 10:12

Deze Google-recensie is zonder tekst

Samar Lovely 23 Okt 2019 - 15:09

(Vertaald door Google) Artsen ervaren een uitstekende groot ziekenhuis uitstekende Speaking Devices Service (Origineel) اطباء ذو خبرة ممتازة مشفى كبيرة خدمة ممتازة أجهزة حديثه

mahmod Sa 15 Okt 2019 - 18:39

Deze Google-recensie is zonder tekst

Ans Surfer 24 Sep 2019 - 18:38

Deze Google-recensie is zonder tekst

Ton 20 Sep 2019 - 15:34

Vandaag voor het eerst naar UMC geweest, door personeel longafdeling uitstekend geholpen duidelijk en erg vriendelijk. Het gebouw is niet meer van deze tijd en ziet er ook niet meer uit, denk in de haren 80 gebouwd door EGM architecten, een vergelijking met Erasmus zal ik maar niet maken.

Samar Louly 18 Sep 2019 - 12:37

(Vertaald door Google) Het ziekenhuis is groot en enorm en de specialisten hebben ervaring met de pracht van een nauwkeurige diagnose van artsenprofessor (Origineel) مشفى كبيرة وضخمة وفيهامختصون ذو خبرة روعه تشخيص دقيق دكاتره بروفيسوريه

Juri Blok 11 Sep 2019 - 09:22

Deze Google-recensie is zonder tekst

Nikè van wijck (Nikè) 09 Sep 2019 - 14:18

Deze Google-recensie is zonder tekst

Wilma van Leeuwen 09 Sep 2019 - 12:29

Fijn dat het afval gescheiden wordt.

Hasıme Idırızova 29 Aug 2019 - 18:00

Deze Google-recensie is zonder tekst

Roy Uijtewaal 22 Aug 2019 - 19:01

Zeer fijn en goed ziekenhuis vriendelijk personeel en ook genoeg parkeerplaatsen ook stoppen er meedere bussen voor de deur dus zeker goed bereikbaar ook zijn er bij binnenkomst een receptie en aanmeldbalie te vinden ook zit er een restaurantje en een koffie corner waar tegenwoordig een goede cateraar in zit ook zit er een kapper en een bloemenzaak en een winkeltje waar je van alles kan kopen cadeautjes maar ook kleine dingetjes voor als je bent opgenomen een krantje magazines of drogisterij artikelen ook is er bij de ingang van dit ziekenhuis goed rekening gehouden met grote draaideuren met in het midden een grote deur waar je doorheen kan als je in een rolstoel zitten of achter een rollator loopt ik kom hier al heel wat jaartjes en ik ben zeer tevreden over dit ziekenhuis ook als mijn afspraak niet door kan gaan krijg ik een telefoontje van de planning dat het niet doorgaat en ook krijg ik altijd een SMS een paar dagen voor mijn afspraak wat ik zelf altijd heel fijn vind Bij het bloedprikken hoef je ook nooit lang te wachten te zusters daar zijn ook altijd erg vriendelijk en stellen je waar nodig op je gemak

2Tom Schaik 18 Aug 2019 - 19:28

Prima ziekenhuis

Jeroen Berger 24 Jul 2019 - 22:16

Deze Google-recensie is zonder tekst

Ton C. Kroon 06 Jul 2019 - 16:49

Indrukwekkende verzameling kennis en kunde...

Martin Vosmer 21 Jun 2019 - 08:14

Een goed functionerend ziekenhuis met genoeg parkeer mogelijkheden. Alleen zou het ziekenhuis er verstandig aan doen om een Google maps kaart te laten maken van de infrastructuur binnen in het gebouw. Want werkelijk waar het is een groot doolhof en je verdwaalt er zo, als je niet bekend bent daar.

رضوان اسماعيل 03 Jun 2019 - 12:07

Deze Google-recensie is zonder tekst

Gaby Abrahams 19 Apr 2019 - 20:52

Mooie bosrijke omgeving

Daniëlle 16 Apr 2019 - 06:38

Deze Google-recensie is zonder tekst

Kees Van Oort 27 Mrt 2019 - 14:46

Goed ziekenhuis. Vriendelijk en behulpzaam

Nilan Donker 25 Mrt 2019 - 15:02

Ondanks dat het een groot ziekenhuis is heb je niet het gevoel dat je een nummertje bent. Vriendelijke en behulpzame zorgverleners!

Jarot Vinkers 22 Mrt 2019 - 18:41

Mensen met een hart voor andere mensen

Marianne Markus 04 Mrt 2019 - 18:19

Beter dan Groningen

Linda Schaap 25 Feb 2019 - 18:31

Deze Google-recensie is zonder tekst

Mohammed Budichat 25 Feb 2019 - 14:26

Ik werd goed geholpen en mijn oma werd gered! Ze hebben mijn oma nog kunnen helpen en ben ze daar heel dankbaar voor

Malon Hamoen-Giraldi 22 Feb 2019 - 23:48

Heel fijn ziekenhuis. Veel verhelderende gesprekken gehad met artsen die al mijn vragen hebben willen beantwoorden, ook al kostte hen dat dubbel zoveel tijd. Eigen keuzes gemaakt, zonder strijd. Heel veel respect!

Jolanta & Rafał 14 Feb 2019 - 11:19

Deze Google-recensie is zonder tekst

ROELOF DEN OTTER 05 Feb 2019 - 14:31

😉 Ermelo 👋

Peter Raasveld 28 Jan 2019 - 16:56

Ik kan een ieder het UMC en alle afdelingen aanraden. De service begint al in de parkeer garage. Voor mensen slecht ter been; gratis elektrisch vervoer naar hoofdingang. Geweldige ontvangst bij hoofdingang receptie met meerdere balies. Een ieder is ervan doordrongen om vriendelijk, vakkundig, persoonlijk te zijn in een professioneel universitair ziekenhuis. Ik schrijf dit door ervaringen op vele afdelingen als patiënt.

Barretje Ik 27 Jan 2019 - 19:37

Ben hier al 2 jaar onder behandeling vind het een gastvrij en toegankelijk ziekenhuis zou niet in een ander ziekenhuis behandeld willen worden

Gokhan Temirpolat 13 Jan 2019 - 11:27

Deze Google-recensie is zonder tekst

Marko Vd veen 11 Jan 2019 - 09:34

waardering voor het personeel Van UMC Utrecht !!

arimeheena official 01 Jan 2019 - 06:08

Deze Google-recensie is zonder tekst

Nirosu Rosa 21 Dec 2018 - 00:01

(Vertaald door Google) Beste ziekenhuis in Utrecht (Origineel) Best Hospital in Utrecht

Kevin Karsoem (_arjanto) 16 Dec 2018 - 20:18

Deze Google-recensie is zonder tekst

Wendy 16 Nov 2018 - 18:01

Vriendelijke artsen en personeel. Het gebouw is wel verouderd.

Gijs Bartholomeus 09 Nov 2018 - 16:42

Mooi opgeknapt!

Didi bloem 09 Nov 2018 - 15:53

Ziekenhuis is prima, maar wat een slechte en extreem langzame apotheek!! Gemiddeld wacht je 30-60 minuten tot je geholpen wordt en ondertussen staan de balie medewerkers te lachen en te ouwenelen

Marjolein 01 Nov 2018 - 17:16

Deze Google-recensie is zonder tekst

Heijnen Tutors 12 Okt 2018 - 09:41

Kom er jaarlijks terug voor mijn controles. Goede artsen en verpleegkundige altijd goed en aardig geholpen en behandeld. Reis er met alle liefde 2 uur voor vanuit midden limburg.

VO ON 20 Sep 2018 - 10:23

Super medewerkers

Jeremy S 29 Aug 2018 - 12:10

Deze Google-recensie is zonder tekst

Mijndert Weeda 10 Aug 2018 - 23:06

Deze Google-recensie is zonder tekst

C Van Dijk 16 Jul 2018 - 14:37

Fijn ziekenhuis

Agnes Maassen 13 Jul 2018 - 19:02

Deze Google-recensie is zonder tekst

Ab De Jong 02 Jul 2018 - 11:56

Deze Google-recensie is zonder tekst

FERNANDO SOUZA 21 Jun 2018 - 13:11

(Vertaald door Google) Een van de beste medische centra van Nederland! (Origineel) One of the best medical centers in the Netherlands!

Bottlenext 13 Jun 2018 - 13:26

Sturen je torenhoge rekeningen voor dingen die niet afgesproken zijn. 500 euro voor een gesprekje van 30 minuten. Doe even normaal.

Terry Pluim 12 Jun 2018 - 15:23

Deze Google-recensie is zonder tekst

joop metten 08 Jun 2018 - 08:36

Deze Google-recensie is zonder tekst

Marjan Sanders 23 Mei 2018 - 21:02

Deze Google-recensie is zonder tekst

Judith Buitenhuis 16 Mei 2018 - 15:44

Deze Google-recensie is zonder tekst

Jan Stout 25 Apr 2018 - 19:41

Deze Google-recensie is zonder tekst

Sylvia Ooijen 24 Apr 2018 - 15:53

Deze Google-recensie is zonder tekst

Marleen O 18 Apr 2018 - 20:43

Deze Google-recensie is zonder tekst

Zlatan Ibrahimovic 17 Apr 2018 - 13:02

Wanbeleid

Geerten Boers 05 Apr 2018 - 14:38

Geen nummer, maar mens <3

Mohamed ISA 17 Mrt 2018 - 17:01

Deze Google-recensie is zonder tekst

Nadine 05 Mrt 2018 - 15:02

Wel goed zoeken waar je heen moet, maar ze hebben mij fantastisch geholpen net Mijn operatie. :-) en ook Mijn opa aan zijn herseninfarct! Ze zijn altijd zich zelf aan het verbeteren waardoor ze aan het verbouwen zijn. Maar dat moet je ze niet gemeen doen, omdat ze aan jullie Gezondheid werken:-) dank nog voor alle goed zorgen!

Eli marquez R 05 Mrt 2018 - 01:19

Deze Google-recensie is zonder tekst

Frieda Mulstege 26 Feb 2018 - 09:13

Geweldige artsen en personeel

Martijn Slezak 17 Feb 2018 - 11:45

Deze Google-recensie is zonder tekst

Nassira 16 Feb 2018 - 13:29

Deze Google-recensie is zonder tekst

Liselotte Tieman 15 Feb 2018 - 14:26

Vreselijk onklantvriendelijke telefonische service.

Bert van der Meij de Bie 10 Feb 2018 - 20:48

Uitstekend zhks met zeer betrokken mensen, A3 bedankt

I 31 Jan 2018 - 15:39

Deze Google-recensie is zonder tekst

Petra En Tiny School 25 Jan 2018 - 17:48

Deze Google-recensie is zonder tekst

Kelly Orukcu 23 Jan 2018 - 21:27

10 dagen lang in het zkh moeten verblijven mijn zwager lach op de IC 6e verdieping , zelf vondt ik het goede zorg erg oplettend vooral goed op patient gericht namen alle tijd als familie lid werd je van alles op de hoogte gehouden goede verzorging zeer vriendelijke verplegers en doktoren , ook zijn we verbleven op de gasten verblijf in umc zelf perfect en zeer gastvrij toch ff een plekje om tot rust te komen hier in de omgeving moet je echt hopen op zon goed ziekenhuis ! Waar me zwager nu licht vooral dikke minpunten * enschede * Vooral erg tevreden over dit ZKH !!

Pele Patatista 17 Jan 2018 - 18:56

Deze Google-recensie is zonder tekst

Hendrik Jan Van Voorst 16 Jan 2018 - 18:44

Vandaag geweest voor MRI , werd keurig begeleid

Nelleke V Gils 10 Jan 2018 - 14:35

Ben er voor onderzoek geweest om donor voor mijn broer te worden. Ze geven op al je vragen antwoord. Wordt er goed behandeld.

Aline Pater 03 Jan 2018 - 12:24

Deze Google-recensie is zonder tekst

Marco Koevoets 22 Dec 2017 - 13:25

Deze Google-recensie is zonder tekst

Onafhankelijke Defensie bond ODB 14 Dec 2017 - 10:33

Mooi groot opgezet ziekenhuis!

SAJ DELAIR 09 Dec 2017 - 16:40

Deze Google-recensie is zonder tekst

Aline Dassel 30 Nov 2017 - 00:18

Alleen als bezoeker bezocht, dus over de kwaliteit van de medische zorg kan ik niet oordelen. Ziekenhuis oogt modern en licht bij binnenkomst , maar de verpleegafdelingen zijn wel wat verouderd, althans die waar ik kwam. Bewegwijzering naar de parkeergarage zou beter kunnen. Bewegwijzering in het ziekenhuis zelf redelijk, maar wel beter gezien in andere ziekenhuizen.

Evert - Jan van den Brink 22 Nov 2017 - 07:22

Deze Google-recensie is zonder tekst

Jan Strecker 17 Nov 2017 - 11:14

Deze Google-recensie is zonder tekst

Jurjen Arnold 06 Nov 2017 - 22:53

Deze Google-recensie is zonder tekst

Henk Boelens 14 Okt 2017 - 22:46

IK lag een maand op de long poli 3 b, kwam meer dood als levend binnen. Goed, snel en heel erg vriendelijk in de omgang met patiënten, kortom ze krijgen van mij een 10 met een griffel! Ze hebben nu voor de tweede keer mijn leven gered, hulde ! Het beste is niet eens van belang, dit is het fijnste ziekenhuis om weer op te knappen H.Boelens Cf patiënt 49 jaar !!!

Pieke Dormans 25 Sep 2017 - 12:09

Een erg goed ziekenhuis, met lieve en bekwame mensen

Fred Rusch 21 Sep 2017 - 22:25

Matig ziekenhuis, is erg goed in angstcultuur creëren bij het personeel. Is er ook niet vies van om zijn personeel onder druk te zetten om hun mond te houden.

Lars Bosch 19 Sep 2017 - 08:18

Deze Google-recensie is zonder tekst

Cathelijne Kicken 10 Sep 2017 - 13:40

Deze Google-recensie is zonder tekst

Quincy Arts 08 Sep 2017 - 09:42

Deze Google-recensie is zonder tekst

Tara Willink 08 Sep 2017 - 09:40

(Vertaald door Google) Het was moeilijk om de weg naar specifieke plaatsen te vinden en het personeel hielp niet veel. (Origineel) It was hard to find the way to specific places and the staff didn't help that much.

Brinel Da costa 05 Sep 2017 - 23:56

Deze Google-recensie is zonder tekst

Thomas _Franken_yt 25 Aug 2017 - 12:22

Deze Google-recensie is zonder tekst

Anton Verezen 23 Aug 2017 - 21:48

Deze Google-recensie is zonder tekst

Mitko Veta 15 Aug 2017 - 08:28

Deze Google-recensie is zonder tekst

Tanja Van Bergeijk 13 Aug 2017 - 10:59

Deze Google-recensie is zonder tekst

Remko Veldman 08 Aug 2017 - 21:15

Deze Google-recensie is zonder tekst

Tessa Gulink 04 Aug 2017 - 16:42

Deze Google-recensie is zonder tekst

MoreThanWords 25 Jul 2017 - 11:01

(Vertaald door Google) Helaas moet ik toegeven ... Ik heb nog niets vergelijkbaars gezien in Duitsland. Een ultramoderne kliniek. Top georganiseerd. Geweldig concept ook voor familieleden! - Bewakers, verpleegsters, verpleegsters en artsen zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Speciale dank aan het personeel op de verkoeverkamer en intensive care (neurologie) Gewoon tolllllllll! (Origineel) Ich muss es leider zugeben... In Deutschland habe ich noch nichts annähernd Vergleichbares gesehen. Eine hochmoderne Klink. Top organisiert. Tolles Konzept auch für Angehörige! - Wachmänner, Krankenschwestern, Pfleger und Ärzte sind sehr freundlich und hilfsbereit. Spezieller Dank an das Personal des Aufwachraumes und der Intensivcare (Neurologie) Einfach tolllllllll!

Keshia B. 30 Jun 2017 - 15:12

Deze Google-recensie is zonder tekst

Mike Haak 22 Jun 2017 - 19:36

Deze Google-recensie is zonder tekst

Alexander Han 16 Jun 2017 - 12:01

Deze Google-recensie is zonder tekst

Ellen Meester 14 Jun 2017 - 07:29

Goede ontvangst, persoonlijk. Er werd echt geluisterd naar mij als patiënt. Goede voorbereiding en samenwerking tussen de verschillende disciplines, verpleging, gynaecoloog, kinderarts, uroloog, interventie-radioloog en de anesthesie. Perfecte planning. Op de IC is vooral vooral mijn familie erg goed en vakkundig opgevangen en begeleid. Een enorme pluim voor dit ziekenhuis!

Maarten Kroeb 02 Jun 2017 - 11:07

Mensen nemen de tijd voor je.

Jan Hoevenberg 22 Apr 2017 - 11:08

Deze Google-recensie is zonder tekst

waardering
Reactie van/namens: UMC Utrecht

Beste meneer Hoevenberg, klaarblijkelijk bent u ergens niet tevreden over. Mocht u de behoefte hebben hier verder op in te gaan dan horen wij dit graag. Dit mag ook via een andere weg; webcare@umcutrecht.nl

mohammad bolookat 18 Apr 2017 - 09:13

(Vertaald door Google) Perfect... (Origineel) Perfect...

Rafael Hudyma 17 Mrt 2017 - 20:42

Deze Google-recensie is zonder tekst

Wael Al Khalili 06 Mrt 2017 - 16:46

(Vertaald door Google) Beste ziekenhuis in Utrecht. (Origineel) Best Hospital in Utrecht.

Victor Andrei Bodiut 21 Feb 2017 - 23:16

(Vertaald door Google) High-end faciliteiten, goed eten, aardige mensen. (Origineel) High-end facilities, good food, nice people.

Hennie Beekman 16 Feb 2017 - 13:35

Beneden alle peil zoals mijn klacht over dr.Quirijnen werd behandeld. Hij zelf liegt.

johann teuben 15 Feb 2017 - 09:07

Waaar mens mens kan zijn

Angelique Bauer 03 Feb 2017 - 21:41

Goed ziekenhuis. Brede kennis

John Lensen 01 Feb 2017 - 21:15

Deze Google-recensie is zonder tekst

Rein Smidtman 23 Jan 2017 - 16:11

Geweldig geholpen ,geen of weinig wachttijden,als mens behandeld,mijn complimenten voor het hele team van professor Vriens en zijn team en afdeling C4-oost

Amaaandaxo Loveeuuu 26 Dec 2016 - 10:27

Deze Google-recensie is zonder tekst

E Van Rhenen 10 Nov 2016 - 12:31

Geen wacht tijden erg prettig ziekenhuis

Tijs Born 09 Nov 2016 - 21:42

Goed ziekenhuis, echter bij binnenkomst met ambulance geen fijne opvang door personeel. Twee uren gelegen zonder dat enig persoon langskwam om te vragen hoe het ging.

Peter Bos 02 Nov 2016 - 08:57

Menselijk

jan ibere richard kiaer 03 Okt 2016 - 09:57

(Vertaald door Google) Fantastisch! (Origineel) Fantastic!

Jarno Reitsma 03 Aug 2016 - 20:06

Deze Google-recensie is zonder tekst

reyad atea 02 Aug 2016 - 15:16

(Vertaald door Google) De liefste wereld en de liefste mensen werken naar waarheid (Origineel) احلا عالم واحلا ناس العمل بصدق

Wise Cat 20 Jul 2016 - 15:18

ik onderging hier tijd geleden een ruggenmergpunctie. neuroloog had vooraf aangegeven dat hij hier weinig ervaring in heeft en dat bleek. 5 dagen later kreeg ik ernstige complicaties, naast de helse hoofdpijn wat zo'n punctie sowieso veroorzaakt, kreeg ik ook heftige oorsuizingen en aangezichtsverlamming . Wat bleek achteraf. de neuroloog in kwestie had niet het juiste protocol gevolgd wat geldt voor ruggenmergpunctie m.a.w. hij had onvoldoende gedaan om de kans op complicaties te reduceren. Zo moet de patiënt voor en na de punctie tenminste een uur rustig liggen. Bovendien moet er bloed worden afgenomen op de poli zelf terwijl de patiënt ligt. Het bloed moet vervolgens binnen een half uur met het afgenomen ruggenmerg naar het laboratorium gestuurd worden. In plaats hiervan liet de neuroloog mij helemaal niet liggen voor en na de punctie. sterker nog, of ik me na de punctie wilde haasten naar de bloedafname afdeling om bloed te prikken om daarna weer terug te haasten naar neurologie om het bloed af te geven. Ik hoorde ook achteraf dat een punctie afnemen in 9 van de 10 gevallen niet nodig is omdat er in veel gevallen toch geen afwijkingen gevonden worden. Je begrijpt dat ik inmiddels een andere behandelend neuroloog heb, waar ik wel tevreden over ben. Ik heb veel geluk gehad dat de complicaties na een week of 3 verdwenen maar de klachten konden net zo goed ook blijvend zijn. Iedere keer dat ik dit ziekenhuis binnen treedt moet ik weer denken aan die rot ervaring, bah.

Nadia Fourie 06 Jun 2016 - 19:46

Deze Google-recensie is zonder tekst

Harry Verboeket 28 Mei 2016 - 10:58

Deze Google-recensie is zonder tekst

guus 21 Mei 2016 - 16:38

Deze Google-recensie is zonder tekst

Roas Saas 19 Mei 2016 - 17:11

Deze Google-recensie is zonder tekst

Familie Van Den Einden 18 Mei 2016 - 20:25

We komen al ruim 3 jaar in het UMC, waar we alleen maar positieve ervaringen hebben. Je voelt je als mens benaderd en niet als nummer. Bij poli oogheelkunde weten ze wie je bent, altijd geïnteresseerd en hebben een luisterend oor. We hebben de ervaring dat we bijna nooit lang moeten wachten. Alle lof voor de artsen en medewerkers van de poli oogheelkunde. Niet vergeten de mevrouw die werkt bij de kleine restaurant waar we altijd wat drinken als we in het UMC komen, ze ziet veel klanten komen maar weet altijd wat we willen drinken en is geïnteresseerd in ons. Nogmaals onze dank voor alle steun, begeleiding en advies die wij van jullie krijgen

Barbara Jochem 12 Mei 2016 - 21:05

Ik ben blij dat ik voor dit ziekenhuis heb gekozen. Ben onder behandeling op etage 5. Daar zijn de artsen en andere medewerkers zeer meelevend en ik word er zeker niet als een nummer behandeld. Ik zie wel veel verschillende gezichten, maar door de manier waarop er met mij word om gegaan vind ik dat helemaal niet erg. Elke keer weer word ik op mijn gemak gesteld en krijg ik goed uitleg van wat er allemaal gaat gebeuren. En iedereen daar neemt de tijd voor je en ze proberen mijn vragen zo goed mogelijk te beantwoorden. Ik heb hele goede ervaringen met dit ziekenhuis! 👍

Dj V Gelder 24 Apr 2016 - 13:54

Deze Google-recensie is zonder tekst

Peter Bon 05 Apr 2016 - 20:09

MDL afdeling een zeer goede afdeling werkend met goede professionals. Zowel de specialisten als verplegend personeel.

Suzanne Klaver 04 Apr 2016 - 11:27

Goed ziekenhuis waar je niet als nummer, maar als mens word gezien.

Leong Sih Yoong 23 Mrt 2016 - 14:33

(Vertaald door Google) Geavanceerde technologie met goede services (Origineel) Advanced technology with good services

Sonia Simion 21 Mrt 2016 - 16:49

(Vertaald door Google) geen goed ziekenhuis, slechte diensten (Origineel) not a good hospital, poor quality services

M.J. Baay 13 Feb 2016 - 09:35

Deze Google-recensie is zonder tekst

Milan Sonnevelt 22 Nov 2015 - 16:29

Deze Google-recensie is zonder tekst

Kees Abbes 31 Okt 2015 - 08:39

Mri beelden kwijt. Moeten we weer terug. Verder geen probleem met dit zknh. Erg vriendelijke medewerkers.

bianca van breugel 21 Sep 2015 - 09:08

Deze Google-recensie is zonder tekst

Bas Drenth 25 Aug 2015 - 12:52

Voor verschillende problemen geweest en altijd heel prettig en goed geholpen.

Narayan Acharya 11 Jul 2015 - 14:46

Deze Google-recensie is zonder tekst

Jacqueline Goorden 24 Mrt 2015 - 16:49

Deze Google-recensie is zonder tekst

Claire Suyver 15 Mrt 2015 - 17:08

Mijn moeder (91 jaar) is afgelopen woensdag 11 maart, vanuit het ziekenhuis "de Gelderse Vallei" overgeplaatst naar het UMC in Utrecht, om daar donderdag 12 maart rond 11.00 uur geholpen te worden aan een subarachnoidale bloeding. (verwijdering van een bloedpropje in haar hersenen). Mijn moeder stond op een "spoedlijst op basis van urgentie". Om 12.00 uur die donderdag, was mijn moeder nog op de afdeling en zelfs diezelfde dag om 17.00 uur was ze er nog. De verpleging van de afdeling vertelde dat als ze geen afzegging van de OK hadden, dat de operatie nog steeds kon plaats vinden. Helaas, mijn moeder is die dag niet meer geholpen, maar ook de vrijdag en de zaterdag daarna niet!!!!! Ze voelde zich eenzaam,verlaten en teleurgesteld. Elke dag de spanning, hoop, twijfel en steeds wéér nuchter + nog steeds droeg ze de operatiekleding (dag en nacht). Zaterdagavond om 19.00 uur ging er zelfs nog een patiënt van haar afdeling naar de OK. Gelukkig is mijn moeder zondagmorgen EINDELIJK geopereerd en is de operatie is goed verlopen. Maar welke leeftijd of urgentie je ook hebt, dit is mensonterend,schandalig, bizar en te gek voor woorden. Dit mag in Nederland nù niet, maar ook nòòit meer gebeuren!!! Daarom "verdient" het UMC te Utrecht van mij nog niet eens ÉÉN ster, maar wél een verschrikkelijk koude douche. We hopen dat mijn moeder snel het UMC in Utrecht mag verlaten en naar een plekje kan, waar ze zich veilig, prettig en niet eenzaam en verlaten voelt. En al helemaal geen nummer is.

waardering
Reactie van/namens: UMC Utrecht

Beste Claire, wat ontzettend vervelend dat dit zo gelopen is. Ik ga intern na wat hier gebeurd is en we komen er bij je op terug. Met vriendelijke groet, V. de Widt (afd. communicatie) [UPDATE 19-3-2015] Beste Claire, zou je een mail kunnen sturen naar webcare@umcutrecht.nl ? Dan kunnen we de verdere stappen bespreken. Met vriendelijke groet, V. de Widt (afd. communicatie)

E_lex0613 22 Jan 2015 - 16:50

In 1 woord klasse. Maandag 19 januari voor hartkatheterisatie een dagopname gehad. Perfect verlopen en een zeer goede zorg op de zaal. Met dank aan Cindy en Afke.

بن مختار البقلاوي 07 Dec 2014 - 09:43

Deze Google-recensie is zonder tekst

Stefan van Aggelen 13 Okt 2014 - 09:56

Als medewerker van het UMC geef ik dit ziekenhuis 5 sterren vanwege de goede 'zorg' voor mij als werknemer

Niek van der Maas 22 Mrt 2014 - 16:51

Deze Google-recensie is zonder tekst

Johan Heine 06 Jan 2014 - 11:34

Ik zou geen ander ziekenhuis willen.:-)

Martin Koolen 27 Apr 2013 - 12:33

Gisteren geweest voor een hartcatherisatie. Geweldig geholpen, vriendelijk personeel, en geen last gehad van het onderzoek. Hulde.

Marja Savonije 23 Apr 2013 - 08:58

Uitstekend ziekenhuis maar lange wachttijden

Willem Las van Bennekom 02 Okt 2012 - 12:38

Prima ziekenhuis

Trage Sjonny uit de kerkstraat 03 Aug 2012 - 13:03

Deze Google-recensie is zonder tekst

Eelco Romeijn 17 Apr 2012 - 17:08

Deze Google-recensie is zonder tekst

John Boers 01 Dec 2011 - 15:37

Deze Google-recensie is zonder tekst

Johan van der Leij 03 Okt 2011 - 09:01

Deze Google-recensie is zonder tekst

Mick van Maurik 27 Jul 2011 - 14:16

Deze Google-recensie is zonder tekst

TX Meme-Alt Account 21 Jun 2011 - 15:40

Deze Google-recensie is zonder tekst