Tandartspraktijk Droogleever

Stationsstraat 30, 3451BZ Utrecht
Neemt patiënten aan
Tandarts
0.0
Google
3.7
Zorgkaart
8.7
rating
Spoed
rating
Spoed 24/7 365
rating
Nascholing
rating
Certificaat
rating
ster
Over
Openingstijden

Openingstijden

  • arrow maandag
    8:30 - 17:30
  • arrow dinsdag
    8:30 - 17:30
  • arrow woensdag
    8:30 - 17:30
  • arrow donderdag
    8:30 - 17:30
  • arrow vrijdag
    8:30 - 12:30
ster
Informatie

Specialisaties

  • Algemene tandheelkunde
  • Wortelkanaal behandeling
  • Kroon- en brugwerk
  • Mondhygiëne
  • Implantaten
  • Protheses-kunstgebit

Team

tandarts
0.0
A. Droogleever
Tandarts
tandarts
0.0
L.E. van Liere
Tandarts
tandarts
0.0
L.F. van Dop
Tandarts

Faciliteiten

Deze praktijk heeft nog geen faciliteitsinformatie geladen!
0.0
0 waarderingen
3.7
3 waarderingen
8.7
1 waarderingen
Tina H. 11 Jan 2022 - 17:45

We gaan al jaren met plezier naar deze tandarts.. De kinderen gaan zonder tegenzin en de dames zijn uiterst aardig..!!

Ignas Gailius 12 Dec 2020 - 13:47

Zeer nare en uiterst teleurstellende ervaringen, De klantvriendelijkheid is ver te zoeken en dan met name bij mevrouw Drooglever zelf. De manier van klanten bejegenen is zelfs op het onbeschofte af. Ik ben zelf absoluut van mening dat het van groot belang is dat we allemaal ons steentje moeten bijdragen om er voor te zorgen dat we zo snel mogelijk deze nare tijd waar we ons met zijn allen in bevinden onder controle te krijgen. En de Corona maatregelen in acht nemen omdat we dit als maatschappij samen moeten doen! Dit is hier dan ook netjes geregeld zoals het hoort. Duidelijke instructies telefonisch vooraf en nog eens op een bordje bij de deur waar tevens ook netjes zoals de voorschriften van de overheid een desinfectie pompje staat voor je de praktijk betreedt en nog eens voor je de behandelkamer in gaat,waar tevens ook op een bordje staat aangegeven om alvorens de behandelkamer te betreden je handen nogmaals te desinfecteren. Uiteraard dit direct uit me zelf gedaan. Echter was dit niet niet opgemerkt door mevrouw Droogleever en commandeerde zei op zeer strenge en denigrerende toon “ je handen desinfecteren! “ waarop ik aangaf dit al gedaan te hebben maar het uiteraard nogmaals wilde doen,en dit ook direct gedaan heb. Ik had mijn bril afgedaan omdat deze beslaat met een mond kapje en hield deze in mijn hand. Er werd gevraagd wat ik in mijn handen had, en gaf aan dat dit mijn bril was. Waarop mij op uiterst onvriendelijke manier werd gecommandeerd “ in je zak doen! “ Zoals iedereen zijn dag wel eens niet heeft en we zeker in deze tijd wat verdraagzaamheid voor elkaar moeten opbrengen heb ondanks de nare denigrerende toon hier direct gehoor aan gegeven. Ik probeerde deze unheimische situatie met een grapje om te buigen en hiermee impliciet ook aan te geven dat het niet echt klantvriendelijk is om zo je patiënten te commanderen. Dit deed ik door te vragen of ik plaats kon nemen op de behandelstoel. Waarop me resoluut en tevens weer op een nare harde toon “ nee! “ als antwoord werd gegeven. Waarop de uiterst vriendelijke paro-preventieassistente Anette vanuit de andere kamer er nog lachend op aangaf “ jaa ze is heel streng hoor “. Ik kreeg sterk de indruk dat ook zei de manier van haar collega onbehoorlijk vond. Vond het erg fijn dat dit ook door haar werd opgemerkt. Vervolgens kon ik direct nadat er werd aangegeven dat ik nog geen plaats mocht nemen op de behandel stoel,streng gezegd ja nu mag je gaan zitten! Waardoor mij de rede van de autoritaire toon me nog meer bevreemde. Bij mijn laatste controle was er door mevrouw Droogleveer paradontitus vastgesteld,en ben ik doorverwezen om dit te laten behandelen. Echter worden deze toch vrij forse kosten niet vergoed,en werd er aangegeven dat de kans van slagen van deze behandeling ongeveer 40/60% was.Ik heb via Google gezocht naar alternatieven met eventueel grotere slagingskans. Er werd geadviseerd om met een speciale mond gel structureel dit 3 maal daags te behandelen,ook te verhelpen was. Aangezien kans van slagen van de behandeling erg klein is gezien de kosten a 1300,- wilde ik het eerst op deze manier proberen. En na 3 maanden was het ook verholpen. Ik werd aangesproken dat ik niets met de verwijzing gedaan had waarop ik haar had uitgelegd dat ik net een huis gekocht had en een kindje heb gekregen en de kosten vrij fors vond tov van het slagingspercentage. Het eerst zelf geprobeerd heb alvorens de behandeling aan te gaan. Hierop werd mij bits toegebeten “ ja iedereen is dokter bij zijn geboorte “ Ik heb ook deze nare opmerkingen vriendelijk weg gelachen en het als grapje opgevat en gevraagd of het wel geholpen had aangezien ik er geen last meer van heb. Ze kon niet anders dan dit beamen. Ik had tandsteen wat verwijderd moest worden waarvoor nieuwe afspraak werd ingepland en ze deze voor mij op kaartje geschreven werd. ik wenste haar een fijne dag,maar er werd mij op onbeleefde toon gecommandeerd kaartje in je zak! Ben nog nooit zo onbeschoft behandeld! ook is de praktijk erg smoezelig liggen de plukken stof in de hoeken en is de apparatuur zeer verouderd.

Aline da Silva Piucco 09 Okt 2019 - 15:12

(Vertaald door Google) Ze zijn geweldig! Ik ben net verhuisd naar Vleuten en moest naar een tandarts. Ze deden alles heel snel en efficiënt! (Origineel) They are great! I just moved to Vleuten and I needed to go to a dentist. They did everything very quickly and efficiently!

waardering
Reactie van/namens: Tandartspraktijk Droogleever

(Vertaald door Google) Bedankt Aline !!!! ☺☺ (Origineel) Thank You Aline!!!!☺☺