Orthocenter Utrecht Oudenoord

Oudenoord 501, 3513EP Utrecht
Neemt patiënten aan
Tandarts
0.0
Google
3.1
Zorgkaart
0.0
rating
Spoed
rating
Spoed 24/7 365
rating
Nascholing
rating
Certificaat
rating
ster
Over
Openingstijden

Openingstijden

  • arrow maandag
    8:30 - 17:30
  • arrow dinsdag
    8:30 - 17:30
  • arrow woensdag
    8:30 - 17:30
  • arrow donderdag
    8:30 - 17:30
  • arrow vrijdag
    8:30 - 17:30
ster
Informatie

Specialisaties

  • Orthodontie

Team

Deze praktijk heeft nog geen teaminformatie geladen!

Faciliteiten

Deze praktijk heeft nog geen faciliteitsinformatie geladen!
0.0
0 waarderingen
3.1
24 waarderingen
0.0
0 waarderingen
ouarda Ouarda 24 Jan 2022 - 02:23

Ik wil hierbij het verhaal vertellen over mijn zoon die ook hier bij orthocenter is behandeld. Wij hebben een behandelplan gekregen over het aantal behandelingen en dat binnen 2 jaar zijn beugel af kan. Mijn zoon heeft nu 3,5 jaar een beugel en er wordt ook gezegd dat hij vaak is niet geweest. Dit is dus helemaal niet waar want ik krijg alle afspraken bevestigd me de mail en sms. Nergens is dit te bewijzen. De tandarts heeft ons ook verteld dat het te lang duurde. Daarna ben ik op gesprek geweest met de baas en vertelde ze dat er nog 5 behandelingen waren en dan mocht de beugel af. We waren blij dat bijna 4 jaar eindelijk uit mag. Bij de vierde behandeling werd er gezegd dat er nog 12 behandelingen moeten en anders is zijn gebit niet mooi. We zijn dan bijna op de 5 jaar. Ik werd razend en ik wilde de baas spreken. Ze heeft ontkend dat ze dat ons heeft verteld. Ik betaal dus de behandelingen uut mijn eigen zak. Ik heb nu een second opinion gevraagd bij een andere ortho om te kijken of dat er is gesjoemeld met het gebit. De ortho die ik sprak vond dat het onmogelijk is dat iemand bijna 5 jaar een beugel moet.. orthocenter oudenoord zegt dat het wel mogelijk is. Ik houd jullie op de hoogte van wat er bij de second opinion wordt gezegd

waardering
Reactie van/namens: Orthocenter Utrecht Oudenoord

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback met ons te delen. Een behandeling kan soms wat langer duren en hiervoor zijn verschillende redenen. Het kan bijvoorbeeld voorkomen dat er tussentijds een aanpassing moet plaatsvinden. Daarnaast is het voor het verloop van de behandeling essentieel dat de patiënt elke maand langs komt om de beugel te activeren. Gebeurt dit niet, dan treed er vertraging op in de behandeling en kan deze langer duren dan gepland. De orthodontist van onze praktijk is zeer kundig en door haar opleiding en ervaring onderscheidt zij zich van een gewone tandarts. Waar nodig heeft onze orthodontist overleg met de tandarts. Wij staan voor kwalitatieve zorg en vinden wij het belangrijk om, indien er ontevredenheid is, dit met onze patiënten te bespreken. U kunt ook ons klachtenformulier invullen. Uw klacht wordt dan door de Interne Klachtenfunctionaris in behandeling genomen. https://www.orthocenter.nl/over-orthocenter/klacht-indienen/ Met vriendelijke groet, Team Orthocenter Utrecht Oudenoord

Spencer Zhao 15 Okt 2021 - 12:55

(Vertaald door Google) De tandarts is erg geduldig en professioneel, ik kreeg meer zelfvertrouwen toen ik eindelijk mijn beugelleven voltooide. En een speciale dank aan assistente Marijke die erg aardig en geduldig is en duidelijke instructies geeft bij elke stap die ze op mijn tanden moet uitvoeren, ik voel me zo opgelucht elke keer dat ik hier kom om haar behandeling te krijgen. (Origineel) The dentist is really patient and professional, I became more confident when I finally completed my braces life. And a special thanks to assistant Marijke who is really kind and patient, giving clear instructions on every step she need to conduct on my teeth, I feel so relieved every time visiting here to get her treatment.

waardering
Reactie van/namens: Orthocenter Utrecht Oudenoord

(Vertaald door Google) Beste Spencer, bedankt voor het compliment en de lieve woorden. Team OC Utrecht Oudenoord (Origineel) Dear Spencer, thank you for the compliment and kind words. Team OC Utrecht Oudenoord

Guido Ammann 06 Okt 2021 - 12:14

Deze Google-recensie is zonder tekst

Guido Ammann 06 Okt 2021 - 12:13

Deze Google-recensie is zonder tekst

Guido Ammann 06 Okt 2021 - 12:12

Deze Google-recensie is zonder tekst

Florinda Kraaijeveld 30 Sep 2021 - 19:22

Mijn zoon is net begonnen met zijn behandeling en heeft zijn slotjesbeugel gekregen. Tot nu toe zijn we zeer tevreden: de praktijk is goed bereikbaar, afspraken zijn stipt op tijd, vriendelijke orthodontist, professioneel voorlichtingsmateriaal ed.

waardering
Reactie van/namens: Orthocenter Utrecht Oudenoord

Beste Florinda, Wat fijn om te horen dat jullie zo tevreden zijn. Dit vinden wij heel leuk om te lezen, want we doen er alles aan om onze patiënten een goed gevoel en natuurlijk een mooie glimlach te geven. Team Orthocenter Utrecht Oudenoord

Maysa Labardi 22 Feb 2021 - 17:38

Deze Google-recensie is zonder tekst

waardering
Reactie van/namens: Orthocenter Utrecht Oudenoord

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen en goed om te zien dat je zo tevreden bent. Team Orthocenter Utrecht Oudenoord

Michele Nkuimi 18 Feb 2021 - 18:25

Ben in een maand drie keer langs geweest om het te laten repareren. Het ligt niet aan mij want meerdere keren was ik op dat moment iets zachts aan het eten.

waardering
Reactie van/namens: Orthocenter Utrecht Oudenoord

Beste Michele, Bedankt voor jouw review, maar we kunnen dit niet terugvinden in ons systeem en kunnen daarom geen contact met jou opnemen. Bij Orthocenter vinden wij het belangrijk om, indien er ontevredenheid is, dit met onze patiënten te bespreken. Als je openstaat voor een gesprek kun je telefonisch contact met ons opnemen via 030-2400992 of per e-mail via praktijk.utrechtoudenoord@orthocenter.nl. Team Utrecht Oudenoord

A Kil 08 Feb 2021 - 14:30

Niet heel transparante Ortho praktijk. Krijgt weinig onderbouwing, waarom iets geplaatst wordt of juist weggehaald wordt. Mevrouw bij de receptie kan misschien nog wel een goede communicatie training krijgen. Daarbij hoog inzetten op het voorkomen van aannames. Ze geeft je ongevraagd medisch advies bij bijvoorbeeld tandvlees problemen, terwijl ze het onderliggende ervan helemaal niet weet. Beetje raar. Afspraken online via het portal kunnen ook moeilijk gewijzigd worden. Verder wel net en schoon.

waardering
Reactie van/namens: Orthocenter Utrecht Oudenoord

Wij betreuren het om te lezen dat u niet helemaal tevreden bent over de uitleg tijdens de behandeling. Een duidelijke uitleg en het vriendelijk te woord staan van onze patiënten vinden wij juist erg belangrijk. Het is erg jammer dat u dit niet zo ervaart. Helaas zijn niet alle afspraken online te wijzigen. Dit geldt voor afspraken waar we meer tijd voor nodig hebben of als een afspraak niet in dezelfde maand kan plaats vinden. Het is voor de voortgang van de behandeling belangrijk om onze patiënten elke maand te zien. U kunt ons wel altijd telefonisch bereiken, indien u vragen heeft over uw afspraak of deze wilt wijzigen. Bij Orthocenter vinden wij het belangrijk om, indien er ontevredenheid is, dit met onze patiënten te bespreken. Als u openstaat voor een gesprek kunt u telefonisch contact met ons opnemen via 030-2400992 of per e-mail via praktijk.utrechtoudenoord@orthocenter.nl. Team Utrecht Oudenoord

Andrew Wallace 20 Jan 2021 - 09:48

Deze Google-recensie is zonder tekst

waardering
Reactie van/namens: Orthocenter Utrecht Oudenoord

Geachte heer Wallace, U heeft onze praktijk met een onvoldoende beoordeeld en dit betreuren wij. Ons team doet er alles aan om patiënten te voorzien van een prachtige lach. Wij staan voor kwalitatieve en professionele zorg en vinden wij het belangrijk om, indien er ontevredenheid is, dit te bespreken. Als u openstaat voor een gesprek kunt u telefonisch contact met ons opnemen via 030-2400992 of per e-mail via praktijk.utrechtoudenoord@orthocenter.nl.

Charlotte Van Eijsden 13 Nov 2020 - 10:13

Ontzettend fijne en kundige praktijk en orthodontist! Als volwassene 1,5 geleden gestart met de behandeling: een vaste beugel. Prettige uitleg en voldoende ruimte voor vragen.

waardering
Reactie van/namens: Orthocenter Utrecht Oudenoord

Bedankt voor het achterlaten van deze mooie beoordeling en wat fijn om te lezen dat alles naar wens is gegaan. Bij Orthocenter staat service en uiteindelijk een mooie glimlach voor al onze patiënten centraal. Wij zijn blij te horen dat u dit ook zo ervaart. Geniet van uw prachtige glimlach! Team Orthocenter Utrecht Oudenoord

tekst pe3 19 Okt 2020 - 18:33

als ze je iets nieuws laten doen dan legen ze niet uit hoezo en hoe dat je help ze zeggen gewoon doe het en het is goed veer je en als je wijert het te doen dan zijn ze boos tegen je en ze zeggen dan dat ze je beugel der uit halen de volgende keer als je het niet hebt gedaan en ik heb de volgende keer ook niet gedaan en toen vertelde ze de zelfde verhaal ze letten niet op wat ze zeggen ze proberen de klanten te houden en meer geld te krijgen in de begin zijden ze dat ik mijn beugel maar 2 jaar hoeft te houden maar het is nu al 3 jaar geweest maar de enige goede punt is dat je bij een afspraak snel klaar bent als je aan de beurt bent tenminste maar dat duurt ook best wel lang

waardering
Reactie van/namens: Orthocenter Utrecht Oudenoord

Wij vinden het jammer om te horen dat u niet tevreden bent over de uitleg en duur van de behandeling. Elke behandeling is maatwerk en wordt aangepast aan de situatie van de patiënt. Hierdoor kan het voorkomen dat een behandeling iets langer duurt. Bij Orthocenter vinden wij het belangrijk om, indien er ontevredenheid is, dit met onze patiënten te bespreken. Als u openstaat voor een gesprek kunt u telefonisch contact met ons opnemen via 030-2400992 of per e-mail via praktijk.utrechtoudenoord@orthocenter.nl.

Elske Altena 23 Jun 2020 - 11:01

De orthodontie-assistentes zijn (een uitzondering daargelaten) zeer vriendelijk bij deze praktijk. Ook de orthodontist is een vriendelijke dame, maar er valt bij haar flink wat te verbeteren op het gebied van communicatie en nauwkeurigheid. Mijn zoon heeft veel langer dan noodzakelijk met zijn beugel rondgelopen door onoplettendheid van haar kant. Ik heb het gevoel dat de cliënten een beetje een nummer zijn bij deze praktijk en ben op een gegeven moment maar telkens meegegaan naar de afspraken om de voortgang in het oog te houden. Het is jammer dat dit nodig is gebleken.

Marijke Van heijnsbergen 05 Mrt 2020 - 20:02

Deze Google-recensie is zonder tekst

AIDA FITNESS 05 Mrt 2020 - 19:07

Deze Google-recensie is zonder tekst

Suzan Van Leeuw 30 Jul 2019 - 07:46

Heel erg tevreden over deze orthodontie praktijk. Ze nemen goed de tijd, leggen uit wat ze gaan doen. Medewerkers vol geduld en aardig , zeer prettige orthodontist.

waardering
Reactie van/namens: Orthocenter Utrecht Oudenoord

Beste Suzan, Wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent over onze praktijk! Wij doen ons best om onze patiënten een zo prettig mogelijke behandeling te geven. Een duidelijke uitleg van de handelingen en iedereen vriendelijk te woord staan vinden wij erg belangrijk. Het doet ons daarom goed dat u ons positief beoordeelt op deze punten. Met vriendelijke groet, Team Orthocenter Utrecht Oudenoord

Niels ten Hoorn 25 Jul 2019 - 21:20

Na 20 jaar werd de spalk achter mijn voortanden vervangen. Na het vervangen liet deze al naar 5 maanden weer los. Degene die deze vervangen had, gaf aan dat de vervangende spalk niet goed gezet was. Desondanks de verkeerde plaatsing toch een rekening gekregen. Iets verkeerd plaatsen en dan weer geld vragen voor vervanging is in hun ogen redelijk. Voor mij de laatste keer dat ik hier ben geweest. Beste Orthocenter, Bedankt voor jullie uitgebreide reactie. Dit is informatie die ik tot op heden niet gekregen heb. Bij de afwijzing van mijn bezwaar (derde partij) werd op geen enkele wijze toelichting gegeven, er werd alleen gemeld dat dit afgewezen was. Tevens het antwoord na telefonisch contact met jullie leverde niet onderstaand antwoord op, alleen dat het buiten de garantietermijn was. Ik hoop dat jullie mijn bovenstaande reactie dan beter kunnen begrijpen. Mijn inziens zou onderstaande duidelijke communicatie in een eerder stadium veel beter zijn, zodat voor beide partijen duidelijk is hoe het zit. Mogelijk een goed idee om dit in de motivatie van afwijzing mee te geven voor volgende gevallen. Groeten

waardering
Reactie van/namens: Orthocenter Utrecht Oudenoord

Beste Niels, Bedankt voor jouw reactie. Fijn dat wij de situatie beter hebben kunnen toelichten. Met vriendelijke groet, Team Orthocenter Utrecht Oudenoord

Christine Yanni 05 Jul 2019 - 11:15

(Vertaald door Google) Ik heb al accolades van toen ik in Duitsland woonde en een dringende follow-up nodig heb. Ik probeerde een afspraak te maken en na 2 maanden contact met hen te hebben opgenomen en zelfs persoonlijk naar binnen te gaan en elke keer dat ze me vertelden dat ze terug zouden bellen om een ​​beoordelingsafspraak te maken, maar nooit echt te bellen. Ze hebben me uiteindelijk gebeld om te zeggen dat ze me niet zullen nemen omdat ik beugels uit Duitsland heb, zelfs zonder ernaar te kijken en te beoordelen of ze de follow-ups kunnen doen of niet !! ONPROFESSIONEEL EN ONRECHTMATIG! (Origineel) I already have braces on from when I was living in Germany and need an urgent follow up. I tried to take an appointment and after 2 months of contacting them multiple times and even going there in person and each time they tell me they'd call back to make an assessment appointment but never actually call. They finally called me to say that they won't take me because I have braces from Germany without even looking at them and assessing if they can do the follow ups or not!! UNPROFESSIONAL AND DISRESPECTFUL!

waardering
Reactie van/namens: Orthocenter Utrecht Oudenoord

(Vertaald door Google) Beste Christine Yanni, Wanneer patiënten van andere praktijken hun behandeling bij het Orthocenter willen voortzetten, willen we altijd zelf een beoordeling van de situatie maken. We hebben uitgelegd dat er kosten moeten worden gemaakt voor de beoordeling en dat er de mogelijkheid bestaat om uw huidige haakjes te verwijderen en een nieuwe behandeling te starten, omdat we niet altijd met hetzelfde type haakjes werken. Wat betreft het feit dat u een bepaalde tijd wacht om ons terug te bellen, kan dit een misverstand zijn. Onze excuses voor dit misverstand. We willen u graag terugbellen, maar we hebben uw nummer niet. Houd er rekening mee dat u altijd welkom bent als u geïnteresseerd bent in een beoordeling. Voor het maken van een afspraak kunt u contact opnemen met onze praktijk via 030-2400992, door een e-mail te sturen naar praktijk.utrechtoudenoord@orthocenter.nl of door het online aanvraagformulier op onze website in te vullen (alleconsumer> Utrecht Oudenoord> Inschrijven klik hier) . Vriendelijke groeten, Team Orthocenter Utrecht Oudenoord (Origineel) Dear Christine Yanni, When patients from other practices want to continue their treatment at Orthocenter, we always want to make an assesment of the situation ourselves. We explained that there are costs to be made for the assesment and that there is the possibility of removing your current brackets and starting a new treatment as we do not always work with the same type of brackets. As for you waiting a certain amount of time for us to call you back, this might be a misunderstanding. Our apologies for this misunderstanding. We would like to call you back, but we do not have your number. Please note that you are always welcome if you are interested in having an assesment be made. To make an appointment you can contact our practice via 030-2400992 , by sending an e-mail to praktijk.utrechtoudenoord@orthocenter.nl or by filling in the online application form on our website (alle praktijken > Utrecht Oudenoord > Inschrijven klik hier). Kind regards, Team Orthocenter Utrecht Oudenoord

Mounir Tazi 13 Apr 2019 - 13:29

Deze Google-recensie is zonder tekst

mick van oers 31 Mrt 2019 - 17:36

Deze Google-recensie is zonder tekst

Tom 13 Jul 2017 - 18:09

Deze Google-recensie is zonder tekst

Mijn schatje Phoebe 11 Jul 2017 - 21:06

Deze Google-recensie is zonder tekst

Jane Lin 01 Jan 2017 - 20:05

Deze Google-recensie is zonder tekst

Turgut Ceyhan 11 Nov 2016 - 08:50

Deze Google-recensie is zonder tekst