Spoed
Spoed 24/7 365
Nascholing
Certificaat
Over
Openingstijden
-
maandag
8:00 - 17:00 -
dinsdag
8:00 - 17:00 -
woensdag
8:00 - 17:00 -
donderdag
8:00 - 17:00 -
vrijdag
:0 - :0
Informatie

Specialisaties
- Orthodontie

Team
K.S. Muzalev
Tandarts
BIG nummer: 39913505702

Faciliteiten
Deze praktijk heeft nog geen faciliteitsinformatie geladen!
Ik zou niemand aanraden.
Wij vinden het jammer om te horen dat u niet tevreden bent. Bij Orthocenter vinden wij het belangrijk om, indien er ontevredenheid is, dit met onze patiënten te bespreken. Als u openstaat voor een gesprek kunt u telefonisch contact met ons opnemen via 030-2848000 of per e-mail via praktijk.utrecht@orthocenter.nl. Team Orthocenter Utrecht Zuid
Deze Google-recensie is zonder tekst
Via orthocenter mijn Invisalign behandeling gedaan. Ben er altijd goed geholpen, mensen maken tijd voor je en zijn kundig.
Bedankt dat u de tijd heeft genomen heeft om onze praktijk te beoordelen. Goed om te horen dat u tevreden bent over ons en natuurlijk blij bent met de resultaten van de Invisalign behandeling. Dit is perfecte beugel als je mooi resultaat wilt, zonder dat de beugel heel erg opvalt. Geniet van uw mooie glimlach!
Heel erg tevreden met de service en de resultaat van mijn gehele behandeling. Ik kan geen betere rechtere tanden wensen! Heel erg bedankt team Orthocenter! Vooral de assistente genaamd Kezban heeft mij in mijn proces erg goed geholpen!
Bedankt voor dit mooie compliment voor onze praktijk! Dit vinden wij heel fijn om te lezen, want we doen er alles aan om onze patiënten een goed gevoel en natuurlijk een mooie glimlach te geven. We geven het compliment zeker door!
Ik vind het een erg goede orthodontist. Ik heb een aligner genomen en ben altijd erg goed geholpen. Assistenten zijn erg vriendelijk, herkennen je en ik vind het jammer dat ik er niet snel meer terugkom. Verder heb ik niemand gezien die de Nederlandse taal niet meester was (zoals de andere review benoemd).
Bedankt voor het achterlaten van deze mooie beoordeling. Bij Orthocenter staat service en uiteindelijk een mooie glimlach voor al onze patiënten centraal. Wij zijn blij te horen dat u dit ook zo heeft ervaren en dat u graag bij onze praktijk kwam.
Deze Google-recensie is zonder tekst
(Vertaald door Google) Jahhhhh (Origineel) Jahhhhh
Deze Google-recensie is zonder tekst
Wat jammer dat u niet tevreden bent over onze praktijk. We doen ons uiterste best om de best mogelijk zorg te verlenen en vinden het erg jammer als iemand niet tevreden is. Mocht u iets met ons willen bespreken, zodat wij mogelijk onze service kunnen verbeter, dan staan wij daar altijd voor open.
Beter naar ander man
Wij vinden het jammer om te horen dat u niet tevreden bent. Bij Orthocenter vinden wij het belangrijk om, indien er ontevredenheid is, dit met onze patiënten te bespreken.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Wat jammer dat u niet tevreden bent over onze praktijk. We doen ons uiterste best om de best mogelijk zorg te verlenen en vinden het erg jammer als iemand niet tevreden is. Mocht u iets met ons willen bespreken, zodat wij mogelijk onze service kunnen verbeter, dan staan wij daar altijd voor open.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Ik heb de orthodontist slecht twee keer kort gezien, hierna nooit meer, terwijl ik nu al 8 maanden klant ben. Daarnaast is er een grote fout gemaakt, doordat de assistente iets was vergeten na het eruit halen van mijn eerste beugel. Hierdoor moet ik nu opnieuw dezelfde beugel laten zetten voor 3/4 maanden terwijl die er slecht twee maanden geleden uit is gehaald. Na aandringen neemt het orthocenter de kosten opzich....Wanneer de orthodontist zelf even een check had gedaan was deze fout niet zomaar gemaakt. Je wordt in deze praktijk behandeld door de assistente die hard werken maar simpelweg niet de juiste kennis hebben en teveel verantwoordelijkheid krijgen. De ortho zelf is maar 2 dagen in de week aanwezig. Ik kreeg de laatste tijd al steeds meer een negatief gevoel met deze praktijk, maar dat is nu opnieuw bevestigd.
Oncooperatief Er werken veel mensen die de Nederlandse taal niet voldoende beheersen. Het gaat hierbij om de 2 à 3 orthodontisten (niet assistenten) die de behandelplannen opstellen en bij elke afspraak aanwezig zouden moeten zijn. Altijd aanwezig zijn ze echter niet, waardoor de assistenten veelal (zonder toezicht!) "maar gewoon elastiekjes vervangen" waardoor een behandeling onnodig maanden vertraging oploopt. Ze zijn niet gewend om de lopende behandeling bij een afspraak met de patient te bespreken, en ook niet bereid dit wel te doen als je er tientallen keren naar vraagt. Het overhandigen van gegevens wordt bemoeilijkt door de patient van het kastje naar de muur te sturen, en als het dan eenmaal "lukt" om je eigen dossier te bemachtigen is het onvolledig.