Orthocenter Utrecht

Kanaalweg 17, 3526KL Utrecht
Neemt patiënten aan
Tandarts
0.0
Google
3.0
Zorgkaart
3
KV
0.0
rating
Spoed
rating
Spoed 24/7 365
rating
Nascholing
rating
Certificaat
rating
ster
Over
Openingstijden

Openingstijden

  • arrow maandag
    8:00 - 17:00
  • arrow dinsdag
    8:00 - 17:00
  • arrow woensdag
    8:00 - 17:00
  • arrow donderdag
    8:00 - 17:00
  • arrow vrijdag
    :0 - :0
ster
Informatie

Specialisaties

  • Orthodontie

Team

tandarts
0.0
F. Casanas Molina
Tandarts
BIG nummer: 89930945702
tandarts
0.0
W.P. Viljoen
Implantoloog
BIG nummer: 29058177802
tandarts
0.0
K.S. Muzalev
Tandarts
BIG nummer: 39913505702

Faciliteiten

Deze praktijk heeft nog geen faciliteitsinformatie geladen!
0.0
3.0
3
Marcos Pita Bereijo 25 Sep 2022 - 19:14

Deze Google-recensie is zonder tekst

waardering
Reactie van/namens: Orthocenter Utrecht

Beste Marcos, Bedankt voor je positieve review. Natuurlijk zijn we ook nieuwsgierig welke ervaring bij Orthocenter heeft geleid tot deze positieve review. We horen graag van je :) Met vriendelijke groeten, Orthocenter Utrecht Zuid

Haris 22 Sep 2022 - 18:19

Slechte ortho, liegen tegen mij en nemen de telefoon niet op tijdens werktijden. Meeste medewerkers spreken geen tot slecht Nederlands ik had gevraagd als ze de beugel eruit kunnen halen en ze maakte er ook een heel probleem van nadat ik de beugel 4 jaar al droeg.

Cemil Korkmaz 09 Nov 2021 - 12:03

Ik zou niemand aanraden.

waardering
Reactie van/namens: Orthocenter Utrecht

Wij vinden het jammer om te horen dat u niet tevreden bent. Bij Orthocenter vinden wij het belangrijk om, indien er ontevredenheid is, dit met onze patiënten te bespreken. Als u openstaat voor een gesprek kunt u telefonisch contact met ons opnemen via 030-2848000 of per e-mail via praktijk.utrecht@orthocenter.nl. Team Orthocenter Utrecht Zuid

zeynep akdemir 06 Dec 2020 - 16:34

Deze Google-recensie is zonder tekst

Wendy 03 Dec 2020 - 12:47

Via orthocenter mijn Invisalign behandeling gedaan. Ben er altijd goed geholpen, mensen maken tijd voor je en zijn kundig.

waardering
Reactie van/namens: Orthocenter Utrecht

Bedankt dat u de tijd heeft genomen heeft om onze praktijk te beoordelen. Goed om te horen dat u tevreden bent over ons en natuurlijk blij bent met de resultaten van de Invisalign behandeling. Dit is perfecte beugel als je mooi resultaat wilt, zonder dat de beugel heel erg opvalt. Geniet van uw mooie glimlach!

Ebru Erdogan 02 Dec 2020 - 00:38

Heel erg tevreden met de service en de resultaat van mijn gehele behandeling. Ik kan geen betere rechtere tanden wensen! Heel erg bedankt team Orthocenter! Vooral de assistente genaamd Kezban heeft mij in mijn proces erg goed geholpen!

waardering
Reactie van/namens: Orthocenter Utrecht

Bedankt voor dit mooie compliment voor onze praktijk! Dit vinden wij heel fijn om te lezen, want we doen er alles aan om onze patiënten een goed gevoel en natuurlijk een mooie glimlach te geven. We geven het compliment zeker door!

Tim ‘Timmsh’ 11 Nov 2020 - 15:30

Ik vind het een erg goede orthodontist. Ik heb een aligner genomen en ben altijd erg goed geholpen. Assistenten zijn erg vriendelijk, herkennen je en ik vind het jammer dat ik er niet snel meer terugkom. Verder heb ik niemand gezien die de Nederlandse taal niet meester was (zoals de andere review benoemd).

waardering
Reactie van/namens: Orthocenter Utrecht

Bedankt voor het achterlaten van deze mooie beoordeling. Bij Orthocenter staat service en uiteindelijk een mooie glimlach voor al onze patiënten centraal. Wij zijn blij te horen dat u dit ook zo heeft ervaren en dat u graag bij onze praktijk kwam.

Ali Talhi 03 Nov 2020 - 09:58

Deze Google-recensie is zonder tekst

Thijs Kolmer 21 Jul 2020 - 10:53

(Vertaald door Google) Jahhhhh (Origineel) Jahhhhh

Ayoub Akrim 17 Jun 2020 - 10:21

Deze Google-recensie is zonder tekst

waardering
Reactie van/namens: Orthocenter Utrecht

Wat jammer dat u niet tevreden bent over onze praktijk. We doen ons uiterste best om de best mogelijk zorg te verlenen en vinden het erg jammer als iemand niet tevreden is. Mocht u iets met ons willen bespreken, zodat wij mogelijk onze service kunnen verbeter, dan staan wij daar altijd voor open.

Justin Z 13 Mei 2020 - 21:48

Beter naar ander man

waardering
Reactie van/namens: Orthocenter Utrecht

Wij vinden het jammer om te horen dat u niet tevreden bent. Bij Orthocenter vinden wij het belangrijk om, indien er ontevredenheid is, dit met onze patiënten te bespreken.

S. I.T.W 13 Mei 2020 - 14:22

Deze Google-recensie is zonder tekst

waardering
Reactie van/namens: Orthocenter Utrecht

Wat jammer dat u niet tevreden bent over onze praktijk. We doen ons uiterste best om de best mogelijk zorg te verlenen en vinden het erg jammer als iemand niet tevreden is. Mocht u iets met ons willen bespreken, zodat wij mogelijk onze service kunnen verbeter, dan staan wij daar altijd voor open.

Azddin Doeii 23 Jan 2019 - 16:23

Deze Google-recensie is zonder tekst

Anna Klishch 10 Nov 2018 - 11:45

Deze Google-recensie is zonder tekst

Anneke Geerts 04 Jan 2014 - 13:20

Ik heb de orthodontist slecht twee keer kort gezien, hierna nooit meer, terwijl ik nu al 8 maanden klant ben. Daarnaast is er een grote fout gemaakt, doordat de assistente iets was vergeten na het eruit halen van mijn eerste beugel. Hierdoor moet ik nu opnieuw dezelfde beugel laten zetten voor 3/4 maanden terwijl die er slecht twee maanden geleden uit is gehaald. Na aandringen neemt het orthocenter de kosten opzich....Wanneer de orthodontist zelf even een check had gedaan was deze fout niet zomaar gemaakt. Je wordt in deze praktijk behandeld door de assistente die hard werken maar simpelweg niet de juiste kennis hebben en teveel verantwoordelijkheid krijgen. De ortho zelf is maar 2 dagen in de week aanwezig. Ik kreeg de laatste tijd al steeds meer een negatief gevoel met deze praktijk, maar dat is nu opnieuw bevestigd.

Maarten Abbink 16 Okt 2013 - 12:43

Oncooperatief Er werken veel mensen die de Nederlandse taal niet voldoende beheersen. Het gaat hierbij om de 2 à 3 orthodontisten (niet assistenten) die de behandelplannen opstellen en bij elke afspraak aanwezig zouden moeten zijn. Altijd aanwezig zijn ze echter niet, waardoor de assistenten veelal (zonder toezicht!) "maar gewoon elastiekjes vervangen" waardoor een behandeling onnodig maanden vertraging oploopt. Ze zijn niet gewend om de lopende behandeling bij een afspraak met de patient te bespreken, en ook niet bereid dit wel te doen als je er tientallen keren naar vraagt. Het overhandigen van gegevens wordt bemoeilijkt door de patient van het kastje naar de muur te sturen, en als het dan eenmaal "lukt" om je eigen dossier te bemachtigen is het onvolledig.