LETOP! DEZE FUNCTIE IS ALLEEN VOOR MEDEWERKERS OF PRAKTIJKEIGENAREN DIE EEN AANPASSING VAN HUN PRAKTIJK GEGEVENS WILLEN MAKEN
Door op de button te drukken wordt een e-mail verzonden naar het bij ons bekende praktijk e-mailadres waarna de praktijk gegevens kunnen worden aanpast in het webformulier. Na uw bevestiging zullen de gegevens op Tandarts.nl en indien de service voor Google, de praktijkwebsite en het AGB-register is afgenomen, worden bijgewerkt.
Tandarts
7.0
Google
4.8
Zorgkaart
9.2
KV
9.4
Spoed
Spoed 24/7 365
Nascholing
Certificaat
Over
Openingstijden
maandag
8:00 -
17:00
dinsdag
8:00 -
17:00
woensdag
8:00 -
17:00
donderdag
8:00 -
17:00
vrijdag
8:00 -
16:30
(Fusie tandartspraktijk G.H.M. van der Zand en Tandarts Schroeder)
Normaal gesproken ga ik altijd naar Van der Zanden, waar ik erg tevreden over ben. Maar toen mijn kind plotseling hevige tandpijn kreeg door een ontstoken wortel en zenuwpijn. Gelukkig kon ik diezelfde ochtend nog terecht bij een andere tandarts, en zij was ontzettend lief. Ze vertelde mijn kind niet van tevoren dat de kies getrokken moest worden, waar ik heel dankbaar voor ben—anders had hij waarschijnlijk niet stil kunnen liggen. Daarnaast ging ze geweldig om met mijn zoontje, wat de ervaring voor mijn kind prettiger maakte. Ik ben echt blij dat ze zo snel en zorgvuldig heeft gehandeld!
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
Petra 22 Nov 2024 - 17:02Review voor de praktijk
Op zich was ik tevreden met de behandeling. Totdat ik de rekening ontving. Die was gebaseerd op 35 minuten behandeltijd terwijl ik maar 23 minuten in de behandelkamer ben geweest. Ik heb verzocht om de rekening aan te passen naar de daadwerkelijke behandeltijd, maar dat wordt geweigerd.
Duidelijke uitleg
6
Behandeltijd
1
Is deskundig
6
Aanbeveling
1
3.5
Miek 19 Jan 2024 - 10:52G.H.M. Van Der Zand (Tandarts)
Lieve deskundige tandarts met een groot empatisch vermogen, alleen de baliemedewerkers lieten mij met pijn in de steek, ik moest maar naar Goirle gaan, daar kon ik wel geholpen worden, de praktijk zat volgeboekt.
Goirle gebeld en kon daar smiddags terecht, moest wel mijn pinpas meenemen want er moest wel meteen betaald worden, dus boter bij de vis, nu moet ik alle eindjes aan elkaar knopen en heb daarom een zorgverzekering van de gemeente,
Op het einde van de maand staat er niet genoeg meer op mijn rekening, dus ik was in grote paniek, de angst groeide, tot mijn grote geluk belde tandarts van der zand persoonlijk op dat ik langs kon komen, voor het trekken van mijn pijnlijke kies, ben hem zeer dankbaar ervoor.
Ik heb dus geen problemen met al zijn medewerkers, zijn allemaal lief en kundig, vooral Geert, maar iemand met pijn, zo behandelen en niet helpen, vindt ik een kwalijke zaak.
Empatisch vermogen is soms ver te zoeken, zeker als je vroeger de schooltandarts hebt meegemaakt, had ik niet verwacht dat ik in nood, naar een vreemde tandarts gestuurd werd met de uitspraak ,we zitten vol.
Het verdriet en de machteloosheid is over, dankzij geert en zijn medewerkers, en ook geen pijn meer, maar de service laat erg te wensen over en ik hoop dat dit besproken wordt en er veranderingen plaatsvinden, die de mens voorop stellen
Ik heb een panische angst voor tandarts. Maar ga trouw elk half jaar op controle, en heb zelden of nooit klachten. Dit keer dus wel! Maar door de tijd die tandarts Schroeder nam om alles uit te leggen, zijn geduldige houding en de persoonlijke aandacht werd ik gerustgesteld en nam mijn paniek af.
De behandeling viel hierdoor erg mee.
Aanbevelen?
Ja
de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
de termijn voor het maken van een afspraak
hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld?
Ja
de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
11 Apr 2022
- anoniem
9
Goed tevreden. Kom er heel mijn leven al.
De
Aanbevelen?
Ja
de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
de termijn voor het maken van een afspraak
hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld?
Nee
de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
27 Nov 2021
- anoniem
8
goed
fijne praktijk
Aanbevelen?
Ja
de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
de termijn voor het maken van een afspraak
hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld?
Ja
de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
13 Apr 2021
- anoniem
10
Super praktijk.
Kundig en zeer attent naar de patiënten.
Aanbevelen?
Ja
de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
de termijn voor het maken van een afspraak
hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld?
Ja
de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
17 Mar 2021
- anoniem
10
Fijne tandarts
Deze tandarts is er echt voor de patiënten en denkt mee en financieel denkt hij ook mee. Echt een topper
Aanbevelen?
Ja
de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
de termijn voor het maken van een afspraak
hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld?
Ja
de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
Paginering
Ik heb een panische angst voor tandarts. Maar ga trouw elk half jaar op controle, en heb zelden of nooit klachten. Dit keer dus wel! Maar door de tijd die tandarts Schroeder nam om alles uit te leggen, zijn geduldige houding en de persoonlijke aandacht werd ik gerustgesteld en nam mijn paniek af. De behandeling viel hierdoor erg mee.
De
fijne praktijk
Kundig en zeer attent naar de patiënten.
Deze tandarts is er echt voor de patiënten en denkt mee en financieel denkt hij ook mee. Echt een topper