Tandartspraktijk Laugeman

Tandartspraktijk Laugeman
Conservatoriumlaan 56, 5037DT Tilburg
Neemt patiënten aan
Praktijk gegevens aanpassen (Alleen voor praktijk eigenaren)
Tandarts
8.8
Google
4.1
Zorgkaart
9.1
KV
8.4
rating
Spoed
rating
Spoed 24/7 365
rating
Nascholing
rating
Certificaat
rating
ster
Over
Openingstijden

Openingstijden

  • arrow maandag
    8:00 - 16:30
  • arrow dinsdag
    8:00 - 16:30
  • arrow woensdag
    8:00 - 16:30
  • arrow donderdag
    8:00 - 16:30
  • arrow vrijdag
    8:00 - 16:30
ster
Informatie

Specialisaties

  • Algemene tandheelkunde
  • Tandvlees behandeling
  • Wortelkanaal behandeling
  • Kroon- en brugwerk
  • Mondhygiëne
  • Implantaten
  • Protheses-kunstgebit
  • Tanden bleken
  • Orthodontie

Mondzorgprofessionals (zzp'ers)

tandarts
9.2
Tandarts
BIG nummer: 19926357202
tandarts
Tandarts
BIG nummer: 39063314802
tandarts
Tandarts
BIG nummer: 19021926502
tandarts
Tandarts
BIG nummer: 9915727102
tandarts
Mondhygiënist
tandarts
Mondhygiënist

Faciliteiten

Deze praktijk heeft nog geen faciliteitsinformatie geladen!
8.8
4.1
9.1
8.4
waardering icon
Jeff 20 Jul 2024 - 14:02 S.F. Beldea (Tandarts)
Tandarts Simona is zéér deskundig en ook nog eens een hele leuke en aardige vrouw. Ik kan Simona van harte aanbevelen!!
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
waardering icon
Theo Vossebeld 15 Aug 2023 - 11:46 A.I. Curea (Tandarts)
We hebben goed overleg. Opm. ipv heer/mevrouw graag heer T.W. Vossebeld
Duidelijke uitleg
8
Behandeltijd
8
Is deskundig
8
Aanbeveling
8
8.0
waardering icon
P. van den Broek 10 Jul 2023 - 18:51 S.F. Beldea (Tandarts)
Simona is echt een toppertje van een tandarts ik ga er met een lach in de stoel liggen en ik sta er met een lach weer uit de stoel. Simona verstaat haar vak heel goed voordat ze gast beginnen zegt ze eerst wat ze allemaal gaat doen. En ze houd wel van een grapje tussen door. Daarom krijgt Simona van mij een dikke 10 dat verdient ze dubbel en dwars.
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
Martin Spapens 23 Mrt 2023 - 01:18

Deze Google-recensie is zonder tekst

Pasquale Van Doren 15 Mrt 2023 - 19:32

Deze Google-recensie is zonder tekst

Henk Bosmans 22 Feb 2023 - 19:42

Altijd een prettige plek voor minder leuke dingen. :-)

Hennie Jussen 03 Feb 2023 - 16:19

prima tandartspraktijk geen lange wachttijden en professioneel werk vriendelijk personeel

Frans Leinders 01 Feb 2023 - 08:58

Deze Google-recensie is zonder tekst

Bogdan Stanescu 01 Feb 2023 - 04:12

Deze Google-recensie is zonder tekst

Kevin Bollen 31 Jan 2023 - 23:00

Deze Google-recensie is zonder tekst

Tansu Besirik 31 Jan 2023 - 22:26

Deze Google-recensie is zonder tekst

araksi sarkisian 31 Jan 2023 - 21:34

Deze Google-recensie is zonder tekst

Hetty van Doorn 31 Jan 2023 - 19:51

Deze Google-recensie is zonder tekst

Ingrid Vandewetering 31 Jan 2023 - 19:40

Fijne mensen en vooral ook gewoon betrouwbare professionals

Kirsten Schol 31 Jan 2023 - 19:29

Deze Google-recensie is zonder tekst

João Mendes 04 Apr 2022 - 21:58

Deze Google-recensie is zonder tekst

Maria Luísa Mendes 02 Apr 2022 - 10:39

Excellent practice and dentist Maria Duarte Mendes. Very kind and professional with kids. Nice team.

(Vertaald door Google)
Uitstekende praktijk en tandarts Maria Duarte Mendes. Zeer vriendelijk en professioneel met kinderen. Leuk team.

Tom Laugeman 21 Mrt 2022 - 22:47

Deze Google-recensie is zonder tekst

Maria João Mendes 21 Mrt 2022 - 22:44

Deze Google-recensie is zonder tekst

Roderik Mutsaers 19 Mrt 2022 - 14:19

Goede nette praktijk, fijne service en goed contact.

Bernadette Leffers 19 Mrt 2022 - 11:52

Wij gaan al jaren met een heel vertrouwd gevoel naar Praktijk Laugeman. Vriendelijk personeel, schone ruimtes en we zijn zeer tevreden over de behandelingen. Ons kinderen gaan met heel veel plezier 2 keer per jaar naar Maria, de liefste tandarts voor kinderen die je kan vinden!

Petra Van Belkom 02 Mrt 2022 - 15:59

Vriendelijk personeel en tandartsen. Al jaren patiënt bij deze praktijk en ben altijd professioneel geholpen.

Willy de kort 23 Jun 2021 - 16:30

Bulgaars, Pools, Roemeens, Spaans en Turks personeel. Zeer slechte communicatie. Na de eerste kiestrekking thuisgekomen voel k dat de gezonde kies ernaast is afgebroken zonder dat dit is vermeld na de behandeling. Die moest er dus ook uit waarvoor ook nog eens n rekening is gestuurd met weer 72E35 aan moeilijke trekking toeslag bovenop de 200E voor normale trekking. Helemaal geen excuses maar gewoon cashen.
Half jaar later moest r weer n kies uit. Nu een Roemeense tandarts en n Poolse assistente. Weer n moeilijke trekking. Na ook nog in mijn wang gesneden na n uur eindelijk eruit. Thuis aangekomen zit r een bult ter grote van een ei naast mijn slaap. Gelukkig had k de afspraak in t zh laten staan. Oeps r zit n groot gat in uw kaakbeen waardoor lucht naar uw slaap is gegaan. Daar alle begrip n beetje lacherig "zeker bij Laugeman geweest" Dit wisten ze natuurlijk al.

waardering
Reactie van/namens: Tandartspraktijk Laugeman

Wat vervelend dat uw ervaring bij ons als niet prettig is ervaren. Ons team probeert de patiënten altijd zo goed mogelijk te helpen en informeren. In 2017 bent u voor het eerst bij ons geweest voor een extractie, er zijn toen twee tanden getrokken. De verstandskies en in tweede instantie de naastliggende kies, omdat daar een carieus gat in zat. Tenslotte bent u in 2021 bij ons geweest en hebben we vullingen gemaakt en een kies getrokken. Dit was inderdaad een moeilijke extractie. U heeft voor zowel de vullingen, als de complexe extractie een rekening gehad. De bedragen die u noemt kan ik in de administratie niet terugvinden.
Ondanks onze eerdere pogingen een en ander toe te lichten merk ik tot mijn spijt op dat de communicatie in dit traject niet gegaan is zoals verwacht.

Nour Dana 06 Mei 2021 - 04:18

Deze Google-recensie is zonder tekst

Mohamad Dana 06 Mei 2021 - 04:16

Deze Google-recensie is zonder tekst

Mark van Oosterwijk 15 Apr 2021 - 11:41

Fijne responsieve tandarts die de tijd voor je neemt. In het bijzonder vakkundig op het gebied van tandvleesproblematiek.

John Schoutens 24 Jul 2020 - 13:05

Professionele tandartsenpraktijk

Mangrovius 24 Jan 2020 - 14:07

Ik ben nu twee keer bij tandarts Laugemann geweest. Over het algemeen is het een prima praktijk. Ik werd snel in het systeem geaccepteerd, de mensen die er werken zijn vriendelijk, behulpzaam en verstaan hun vak.

Toch geef ik 2 sterren, omdat ze mijn rekening op onredelijke wijze verhoogd hebben. Ik wilde zelf graag facturen hebben van elke handeling, en nadat ze me meermaals verzekerden dat dat allemaal via mijn verzekering gaat en er niks mis mee was, kwam ik er achter dat ze een behandeling van 10 minuten (a 26 euro) voor 30 minuten gerekend hadden (a 78 euro dus). Vervolgens was de aanpassing zo gemaakt, maar dit betekent wel dat als ik de rekeningen die ik van ze krijg niet zelf eerst uitgebreid analyseer, ik gewoon afgezet wordt. Hier houd ik niet van, dus ongeacht de verder keurige afwerking van mijn behandeling vind ik dit niet acceptabel.

M7M 7 20 Dec 2019 - 21:02

Deze Google-recensie is zonder tekst

Alexander van Oers 08 Jun 2018 - 18:51

Deze Google-recensie is zonder tekst

Frank Blous 21 Dec 2017 - 20:02

Tandarts Mendes behandelt mij sinds 2014. Hij is evenwichtig, constateert tandbederf maar zal niet gelijk een behandeling toepassen, maar dit goed met de patiënt overleggen. Ik ben best tevreden met deze praktijk.

Harrie Baken 06 Okt 2017 - 05:37

Prettige tandartsen en mondhygiënisten & ontvangst.

Ben Geven 07 Feb 2012 - 14:13

Deze Google-recensie is zonder tekst

10
Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
7
Ik ben met zorg geholpen

Bij dhr. Curea kwam een oplossing ter sprake voor een "onooglijke"snijtand. Voor een mogelijke aanpak heeft hij er dhr. Laugeman bij gehaald en ze kwamen samen tot een geschikt antwoord waar ik iets mee kon.

  • Aanbevelen? Ja
9
Prettige praktijk

Ik ben sinds 15 jaar patiënt bij de praktijk. De klantvriendelijkheid is groot en bij spoed doet men alle moeite de afspraak op zo kort mogelijke termijn in te plannen.

  • Aanbevelen? Ja
8
Fijne tandarts stelt je op je gemak.

Fijn geholpen stelt me altijd op mijn gemak. Gaatje geboord zonder verdoving wanneer toch de pijn te heftig zou worden kon ik alsnog aangeven verdoving te gebruiken gelukkig niet nodig geweest ook na de behandeling geen last.

  • Aanbevelen? Ja
10
Goed hoor

Pijnloze zorgvuldige behandeling

  • Aanbevelen? Ja
8
Snel en efficiënt geholpen.

Twee dagen nadat een stuk van mijn kies was afgebroken was deze al weer gerepareerd. Top!

  • Aanbevelen? Ja
9
Vriendelijke en deskundige behandeling

Nvt

  • Aanbevelen? Ja
10
Deskundig, gastvrij en vriendelijk.

Helemaal goed!

  • Aanbevelen? Ja
10
goed

zeer vriendelijk en kundig

  • Aanbevelen? Ja
10
uitstekend

Zeer correct. Deskundig. Goede communicatie, overleg en voorlichting. Tandarts Simona is in mijn beleving een echte vakvrouw maar ook een buitengewoon prettig persoon.

  • Aanbevelen? Ja
10
Uitstekend

Goede service

  • Aanbevelen? Ja
8
ok

ok

  • Aanbevelen? Ja
10
Uitstekend

Beter kan niet!!!

  • Aanbevelen? Ja
10
Prima geholpen!

Er moesten bij mij 2 nieuwe kronen geplaatst worden. Dat is vlot en pijnloos verlopen en ik kan nu weer goed bijten.

  • Aanbevelen? Ja
10
Uitstekend

Zeer goed geholpen en op juiste tijd

  • Aanbevelen? Ja
7
ik heb geen klachten

Ik ben echt tevreden over zowel de telefonische als ook de fysieke behandeling van de balie medewerkers. Ze zijn altijd bereid om mee te denken.

  • Aanbevelen? Ja
5
Balie is goed

Mijn ervaring moeilijk om afspraken te maken omdat ik zelf ook met mijn werk zit en dan heb ik een af spraak doen ze nog niet alles in een keer dan kun je weer een afspraak maken en dat is niet altijd makkelijk zeg maar , daarom heb ik liever dat ze alles in een keer doen als ik door geef wat er is want ik moet nog steeds terug ja probeer nu maar met de kerst te regelen dat wel alles weer goed is . M.v.g Pascal Stroot

  • Aanbevelen? Nee
4
Houden zich niet aan offerte

Voor behandeling schriftelijke offerte ontvangen. Tijdens behandeling wordt hierop teruggekomen

  • Aanbevelen? Nee
7
Ik ben momenteel goed tevreden

Over Jolanda ben ik erg tevreden. Nu ik steeds dezelfde tandarts heb vind ik het perfekt.

  • Aanbevelen? Ja
9
Prima behandelingen

Zeer positief. Vriendelijk en accuraat

  • Aanbevelen? Ja
10
Alleen maar prettige ervaring.

Mijn ervaring met tandarts: komt vriendelijk, vakkundig en betrouwbaar over. Ik kan iedereen die behandeling aan gebit nodig heeft haar aanbevelen. Ook dames aan de balie komen komen vriendelijk over. Al met al de totale praktijk ziet er goed en verzorgd uit. Aanbevelens waardig.

  • Aanbevelen? Ja
8
Klant vriendelijk

Klantvriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
8
Vertrouwen begint weer terug te komen

Door steeds wisselende tandartsen en wat minder prettige ervaringen in de afgelopen jaren, heb ik wat meer angst voor de tandarts ontwikkeld. Nu tandarts Curea die duidelijk uitlegt wat hij doet en gaat doen, ook tijdens de behandeling. Al jaren ga ik twee keer per jaar naar mondhygieniste Audrey. Nooit leuk maar ja, ben nog nooit iemand tegen gekomen die met plezier voor tandsteenbehandeling naar mondhygienist gaat.

  • Aanbevelen? Ja
8
Prima behandeling en secuur.

Ik had een kleine complicatie, maar mijn telefoontje werd goed opgepakt en meteen een afspraak gemaakt. Minder tevreden ben ik over het contact buiten kantoor uren. Na het trekken van verstandskies bleef het bloeden. Antwoordapparaat verwijstnaar dienstdoende tandarts. Daar kreeg ik echter een antwoordapparaat met een verwijzing naar een andere dienstdoende tandarts. Die vervolgens gebeld. Reactie was ‘er is geen tandarts beschikbaar. Houd nog even vol en bel dan je eigen arts’ terwijl ik rond 2:00 belde enige veel had geslapen en bleef bloeden.

  • Aanbevelen? Ja
8
Vriendelijk en profesionele zorg

Netjes en vriendelijk geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10
Heel aardig personeel

Het is een leuke tandartspraktijk met aardige mensen, en mijn familie is blij.

  • Aanbevelen? Ja
8
Goed, hij gaat goed met de mensen om

Ik heb altijd heel veel schrik gehad van de tandarts, dat is gekomen met de school tandarts vroeger, een trauma kreeg ik ervan, dat is nog niet weg, maar als ik op de afspraak kom dan zegt hij wat hij gaat doen, en hoe, vraagt heel de tijd of het nog gaat, Hij is erg rustig en doet zijn werk heel goed, ben er zeer goed over tevreden, maar de angst blijft toch nog als ik kom.

  • Aanbevelen? Ja
10
Prima

Snel een afspraak. Gerust gesteld betreffende pijnlijke plek in mond en behandeling.

  • Aanbevelen? Ja
10
Begripvol

Moest een afspraak voor iemand afzeggen die in ziekenhuis ligt. Heel meelevend en begripvol.

  • Aanbevelen? Ja
9
Zeer kundige tandarts en vriendelijk en meedenkend receptie-medewerkers

Fijne, deskundige arts!

  • Aanbevelen? Ja
10
Uiterst tevreden

Ik wordt altijd goed geholpen, de werknemers zijn vriendelijk en de kwaliteit is super.

  • Aanbevelen? Ja
7
Ervaring prima, maar enquêtes blijven binnenkomen. Dat is minder

Zie boven. TEVEEL enquetes

  • Aanbevelen? Ja
10
Goede ervaringen

Goede zorg en adviezen

  • Aanbevelen? Ja
8
Goed

Goed, aardig, persoonlijk.

  • Aanbevelen? Nee
9
Alles is goed geregeld en klantvriendelijk

De mensen zijn vriendelijk en tevreden over de aanwezige kennis

  • Aanbevelen? Ja
8
Vakbekwaam

Ze denkt mee aan mogelijkheden om mijn gebit te verbeteren

  • Aanbevelen? Ja
9
zeer tevreden

Stukje afgebroken randschilfer gerepareerd. Zeer vriendelijke, aardige en communicatieve tandarts. Tand ziet er weer mooi uit (artwork). Plus advies gekregen voor vervolgbehandeling (facing v.d. tand) i.v.m. betere 'kleurovereenkomst'. Kortom: zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
10
deskundig geinformeerd en betere behandeling bestaat er niet.

die bovenstaand

  • Aanbevelen? Ja
8
Succesvolle ingreep renovatie aan tand met kanaalwortelbehandeling

Ik heb een behoorlijk lange tijd last gehad van een kies welke voorheen een kanaalwortel behandeling had gehad. Het bleek dat er na twee jaar een lekkage was opgetreden. Dokter Laugeman heeft toen de behandeling welke tamelijk complex was zelf opnieuw uitgevoerd. Resultaat alle klachten zijn verdwenen. Hartelijk dank hiervoor!

  • Aanbevelen? Ja
6
traumatisch

Na een pijnlijk weekend kon ik dinsdags terecht voor mijn afgebroken kies. Eerst had ik maandag middag een afspraak met mijn eigen tandarts Simona. Helaas werd de afspraak afgezegd omdat ze ziek was geworden. Verwachte een vulling en klaar. Helaas moest hij getrokken worden omdat hij ontstoken was. Ik ben echt erg bang voor tanden trekken. Tandarts deed zijn best maar assistente snauwde. Ik maakte het mezelf. moeilijk zei ze. Ik ben bang. Uiteindelijk was hij er uit en ben ik gehecht. Ik heb nog steeds pijn en mijn kies ernaast doet ook pijn. Ik durf niet te komen nu. Ben echt bang

  • Aanbevelen? Nee
7
Altijd bereid om een afspraak tussendoor te plannern

Ik heb een verschrikkelijk jaar achter de rug met mijn tanden, zowel met het bovengebit als ook het ondergebit. Vooral het frame dat boven geplaatst is, was in eerste instantie niet goed. Ik moest dus voor de hele procedure opnieuw terug. De hele behandeling moest opnieuw. Ik moet zeggen zowel de heer Laugeman alsook alle assistenten die er bij betrokken waren hadden alle geduld. Ik mag de balieassistenten zeker niet vergeten, die iedere keer maar weer een "zeurende" mevrouw Van der Boom aan de lijn kregen om weer een nieuwe afspraak te maken. Waarvoor mijn dank. Overigens ben ik nog lang niet klaar. 2022 begint er een nieuwe fase.

  • Aanbevelen? Ja
10
uitstekend

voorheen was er een groot verloop van behandelaars , tandartsen en mondhygiënisten. Sinds Simone me behandelt ben ik uiterst tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10
Vriendelijk

Werken keurig op tijd

  • Aanbevelen? Ja
10
gedegen vakmanschap prima benadering

deze praktijk is voor mij gedurende bijna 45 jaar een vertrouwd "adres"; prima communicatie, administratie en vooral behandeling ; momenteel weer een rustige, stabiele teamsamenstelling

  • Aanbevelen? Ja
7
Welkom en zorgzaam

Het is er altijd rustig. Je wordt herkend bij binnenkomst. De behandeling is zorgvuldig. Over mijn ervaringen met tandarts Curea ben ik tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
9
goed

goed

  • Aanbevelen? Ja
8
Voor mij al jaren een professionele hulp als het om kiezen en tanden gaat.

Kom al jaren bij Laugeman en zijn professionals. Altijd correct en goed behandeld. Was er eens een probleem, ook dan werd dat naar tevredenheid opgelost en was er aandacht voor de mens achter zijn of haar gebit. :-)

  • Aanbevelen? Ja
9
Snel en deskundig geholpen.

Duidelijke info en goede sfeer en samenwerking

  • Aanbevelen? Ja
10
Goed

Adequaat en vakkundig behandeld, zowel door mondhygieniste als tandarts

  • Aanbevelen? Ja
10
Ik word altijd uitstekend geholpen.

Weinig toe te voegen aan de eerste zin.

  • Aanbevelen? Ja
8
Goed

Ontvangst en communicatie, ook met tandarts zelf bijzonder patiëntvriendelijk. Behandeling prettig verlopen en vertrouwenwekkend maar kan het resultaat nog niet helemaal beoordelen.

  • Aanbevelen? Ja
8
Goed en vriendelijk behandeld.

Ik kom er al langer dan 15 jaar. Word vakkundig en op een klantvriendelijke manier behandeld, vooral voor parodontitis. Altijd goed op tijd volgens afspraak.

  • Aanbevelen? Ja
9
Ik werd snel en deskundig geholpen door tandarts en mondhygieniste

Ik kom twee maal per jaar bij mondhygiëniste Yolande. Zij is vriendelijk, ervaren en deskundig. Zij is voor mij de stabiele factor in de praktijk. De tandarts die me de laatste twee keer behandeld heeft, is prettig en heeft goed werk geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
8
Prima dienstverlening, klantvriendelijkheid en kundigheid

Ik ben altijd tevreden over de behandeling van de mondhygiëniste en ook de tandarts is zeer kundig, geduldig en vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
9
Goed

Zorgzaam en vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
8
goed

nog steeds tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10
Uitstekende behandeling

Zeer vriendelijk personeel. Goede behandeling. Problemen worden goed opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
10
goed

ik word er altijd goed geholpen en zijn altijd vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
10
Al meer dan 35 jaar goed geholpen .

Vaste schoonmaak ploeg voor mijn gebit. Hulde voor Yolande. Frits is een kanjer. De balie medewerksters altijd behulpzaam. Moest wel wennen aan sommige wisselingen van tandartsen binnen de praktijk. Maar zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
10
Prima!

Niets aan toe te voegen. Al jaren lang word ik prima behandeld, zowel door Yolande als door de tandarts (ken zijn naam niet)

  • Aanbevelen? Ja
8
professioneel

Netjes, punctueel en professioneel

  • Aanbevelen? Ja
8
Humor, grappig . Prettige man en vooral kundig

Kundig, netjes en meedenken aan oplossing.

  • Aanbevelen? Ja
10
vakbekwame mensen

steeds indien er een behandeling moet plaats vinden komt er een duidelijke uitleg, en worden ideeen aangedragen om de behandeling zo vlot mogelijk voor mij als patient te laten plaats vinden

  • Aanbevelen? Ja
7
Mijn ervaring met de tandarts is positief

Yolande is altijd heel bezorgd

  • Aanbevelen? Ja
9
Klant staat centraal en er is duidelijk overleg over de voorgestelde behandeling

Goede uitleg over de mogelijkheden. Beste oplossing voor het langdurig behouden van eigen gebit staat centraal.

  • Aanbevelen? Ja
8
Goed

Meteen verder geholpen zonder een nieuwe afspraak te hoeven maken.

  • Aanbevelen? Ja
8
Prima!

Hele kundige en vriendelijke tandarts

  • Aanbevelen? Ja
8
Deskundigheid

Deskundigheid en vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
10
Prima praktijk voor tand-en mondhygiëne.

Ik word altijd keurig geholpen door alle medewerkers van tandartspraktijk Laugeman. Het zijn kundige en vriendelijke medewerkers.

  • Aanbevelen? Ja
8
goed

goed en flexibel

  • Aanbevelen? Ja
8
Goed werk geleverd

Prima

  • Aanbevelen? Ja
9
Al heel lang tevreden

Ben tevreden over de behandelingen.

  • Aanbevelen? Ja
10
Goede verzorging.

Zoals altijd ben ik vriendelijk en bekwaam behandeld.

  • Aanbevelen? Ja
10
Zeer goede behandeling door zeer sympathieke tandarts

Het is geen straf om bij Simona Beldea in de stoel te zitten! Zij heeft altijd goede zin en is heel bekwaam. Nu weer een vulling vervangen; geen centje pijn en heel vakkundig afgewerkt.

  • Aanbevelen? Ja
9
Vriendelijk en professioneel personeel

Als je belt wordt je altijd serieus genomen. En het behandelend personeel is ervaren en vriendelijk in hun bejegening . De assistente is ook altijd vriendelijk aanwezig.

  • Aanbevelen? Ja
8
alles perfect en conform afspraak verlopen

Zie bovenstaande

  • Aanbevelen? Ja
8
zeer kundige tandarts

heel positieve ervaring en het meedenken wordt heel erg op prijs gesteld.

  • Aanbevelen? Ja
9
Zeer tevreden! !

Zij geeft mij al jaren goede adviezen !!

  • Aanbevelen? Ja
10
Prettig, duidelijk en vertrouwensvol10

Uitstekende mondhygieniste

  • Aanbevelen? Ja
10
Zeer goed

Behandelingen en afspraken:prima!

  • Aanbevelen? Nee
10
Zeer goede en professionele praktijk

Deskundige mensen en een fijne omgeving.

  • Aanbevelen? Ja
10
Snel en goed!

Prima tandarts die vakkundig zijn werk doet. Hij geeft duidelijk aan welke handelingen hij gaat verrichten en geeft ook advies voor de toekomst. Hij is handig in de mond en zorgt voor een pijnloze ervaring. Opmerking: Op advies van mijn tandarts heb ik mijn tandartsverzekering in 2022 verhoogd. Deze verhoging werd niet door mijn verzekering AON/IAK geaccepteerd. Ik heb hen nu gevraagd om contact met mijn tandarts op te nemen.

  • Aanbevelen? Ja
8
Geen klachten

Vriendelijk, goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10
Many thanks for being so kind and professional!

Dear Doctor and Assistant, Many thanks for being so kind and professional towards my daughter - an international student! It is so worryingly to seek for doctor's help when you are far from home. But you made these things so easy!

  • Would you recommend us? Ja
1
Geen communicatie

Bulgaars, Pools, Roemeens, Spaans en Turks personeel. Zeer slechte communicatie. Na de eerste kiestrekking thuisgekomen voel k dat de gezonde kies ernaast is afgebroken zonder dat dit is vermeld na de behandeling. Die moest er dus ook uit waarvoor ook nog eens n rekening is gestuurd met weer 72E35 aan moeilijke trekking toeslag bovenop de 200E voor normale trekking. Helemaal geen excuses maar gewoon cashen. Half jaar later moest r weer n kies uit. Nu een Roemeense tandarts en n Poolse assistente. Weer n moeilijke trekking. Na ook nog in mijn wang gesneden na n uur eindelijk eruit. Thuis aangekomen zit r een bult ter grote van een ei naast mijn slaap. Gelukkig had k de afspraak in t zh laten staan. Oeps r zit n groot gat in uw kaakbeen waardoor lucht naar uw slaap is gegaan. Daar alle begrip n beetje lacherig "zeker bij Laugeman geweest" Dit wisten ze natuurlijk al.

  • Aanbevelen? Nee
8
Professioneel

Ik voel me vertrouwd bij tandarts Laugeman.

  • Aanbevelen? Ja
7
Fijn vriendelijk

Met humor en mensgerichte contact voel ik me goed behandeld en benaderd door de heer Laugeman.

  • Aanbevelen? Ja
2
Een komen en gaan van tandartsen.

Erg tevreden over mondhygiënist Audry.

  • Aanbevelen? Nee
10
Clientvriendelijk

Super vriendelijk ontvangst van telefoniste/receptioniste. Vriendelijk personeel

  • Aanbevelen? Ja
9
Ik ben zeer tevreden over mijn behandeling bij de mondhygieniste.

Ik ben zeer tevreden over mijn behandeling bij de mondhygieniste.

  • Aanbevelen? Ja
8
Professionele behandeling door vriendelijke personen

Ik ben behandeld door een vriendelijke persoon die mijn gebit netjes heeft behandeling

  • Aanbevelen? Ja
5
Niet zo blij

Ik had een afspraak gehad om mijn vullingen te vernieuwen. Wilde ze graag wat witter. Ik had graag gehad dat mij even werd verteld wat we precies gingen doen (werkwijze). Daarnaast denk ik dat de vullingen iets witter hadden mogen zijn. Ook staat mijn rechtertand nu wat scheef door de nieuwe vulling. Toen ik aangaf dat deze scheef stond, kreeg ik als reactie dat dit niet het geval was. Ik zag het zelf en mijn moeder viel het ook gelijk op. Ik had verwacht dat het er precies hetzelfde uit zou zien als eerst, maar dit is niet het geval. Achteraf begrijp ik dat het wellicht niet 100% overeenkomt met hoe het eruit zag, maar dit had ik van te voren graag geweten. Ook toen ik aangaf dat het draadje erg strak zat, werd ik een beetje gek aangekeken. Nu kan ik mijn kaken niet meer goed op elkaar zetten, omdat het draadje in de weg zit. Ik heb hiervoor een nieuwe afspraak gemaakt. Voelde mij niet erg serieus genomen of er was wellicht een miscommunicatie. Jammer, want ik vind mijn tanden heel belangrijk.

  • Aanbevelen? Nee
5
Keurig en goed geholpen

Wel vaak andere tandarts ik zou liever steeds dezelfde hebben

  • Aanbevelen? Ja
10
Bijna een leven lang cliënt

Accuraat, vriendelijke en vakkundige

  • Aanbevelen? Ja
5
Het is beter geweest

Is niet meer wat het geweest is. Ze spreken amper Nederlands. Behalve de mondhygiëniste Jolande is goed.

  • Aanbevelen? Nee
10
Vlotte en vriendelijke behandeling

de mondhygiëniste werkt grondig en zorgvuldig; de heer Laugeman heeft mij aan de hand van foto's duidelijk gemaakt waarom ik een nieuwe kroon nodig heb.

  • Aanbevelen? Ja
9
Prima

Controle gebit halfjaarlijks

  • Aanbevelen? Ja
9
altijd goed

Zeer vriendelijke benadering, zonder uitzondering. Kundig personeel die goed informatie verstrekken. Voel me al zolang als ik in de praktijk ben goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
7
gewoon netjes zoals je mag verwachten bij een tandarts

.

  • Aanbevelen? Ja
8
Luisteren

Je wordt altijd vriendelijk ontvangen en behandeld en de tandarts luistert naar je wensen. Vind ik wel belangrijk.

  • Aanbevelen? Ja
7
Goede behandeling

Is gegaan zoals ik verwacht had.

  • Aanbevelen? Ja
8
Een zeer vriendelijke, pijnloze, professionele behandeling

Ik werd door zowel receptioniste als handelaarster vriendelijk ontvangen. Handelaarsters behandeling verliep, zoals altijd, pijnloos. Er werd goed uitgelegd wat gedaan werd.

  • Aanbevelen? Ja
7
altijd goed geweest, maar laatste tijd minder

Ik ben heel lang patient geweest bij de tandarts en mondhygieniste, maar ben nu bij een andere tandarts. De laatste jaren waren er veel buitenlandse tandartsen die niet goed nederlands spraken. Dat vond ik lastig en ook vaak een andere tandarts. Ik ben nog wel bij de mondhygieniste, dat is nog prima. Mijn man is ook patient bij jullie, maakt alleen gebruik van de mondhygieniste en die is daar tevreden over.

  • Aanbevelen? Ja
8
Vakbekwaam personeel

Klant vriendelijk, altijd bereid tot oplossingen in wederzijds overleg. Vriendelijke vakmensen.

  • Aanbevelen? Ja
10
Goed

Fijne tandarts goed contact en behandelingen

  • Aanbevelen? Ja
10
Prima

Smelled service als het urgent is

  • Aanbevelen? Ja
8
Deskundige en vriendelijke behandeling

Kom er al jaren en wordt steeds goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10
Na jaren nog steeds een tevreden klant

Al jaren kom ik hier en na al die jaren nog steeds tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
7
Perfect

Zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10
Prima tandarts

Ik en ook mijn jonge kinderen van 4 en 6 zijn erg tevreden. Onze tandarts is rustig, duidelijk en vriendelijk en ze gaat heel goed om met mijn jonge kinderen.

  • Aanbevelen? Ja
8
Jaren tevreden klant

Ik vind de receptionistes geduldig en behulpzaam, de mondhygiënisten luisteren naar je wensen en houden daar rekening mee. Diverse tandartsen gehad dus daar kan ik weinig over zeggen, behalve dat ik altijd goed ben geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
9
ben al 37 jaar een heel tevreden klant

altijd een vriendelijke ontvangst en gelukkig geen erg lange wachttijden; bij de mondhygiënisten overigens nog nooit langer dan een paar minuten hoeven wachten . dus prima service

  • Aanbevelen? Ja
9
Ik ben erg tevreden.

Ik ben erg tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
8
Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
9
Prettige en vertrouwengevende omgeving

Laugeman is nu ruim 30 jaar onze tandarts en al die tijd zijn we correct en prettig behandeld en is er altijd goed gecommuniceerd over de uit te voeren behandelingen.

  • Aanbevelen? Ja
8
Je wordt steeds op een vriendelijke manier ontvangen en geholpen

Ik kom al heel wat jaren op de praktijk, bij de mondhygiëniste als bij de tandarts

  • Aanbevelen? Ja
8
Goed

Tandarts en mondhygiëniste kan ik aanbevelen aan andere mensen. Klantvriendelijk. Er werd nog al eens gewisseld met tandartsen. Ik vind het niet prettig als ik steeds een andere heb. Momenteel valt dat mee.

  • Aanbevelen? Ja
8
Prima geholpen

Goed en netjes geholpen alleen jammer dat de factuur niet meer naar de verzekering gaat maar direct naar de klant (die dan zelf moet declareren).

  • Aanbevelen? Ja
10
rustige praktijk. Vriendelijke en deskundige baliepersoneel. Behandelmoment in overleg

zeer prettige en deskundige tandartsen

  • Aanbevelen? Ja
8
sinds Simone er is , ben ik dik tevreden.

er zijn teveel wisselingen in de praktijk , ik hoop dat Simone heel lang blijft .Ben absoluut heel dik tevreden met haar.

  • Aanbevelen? Ja
10
Altijd goed

Wordt altijd heel goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
7
is prima

ik ben al zolang klant. Als ik niet tevreden zou zijn had ik al een andere tandarts gezocht,

  • Aanbevelen? Ja
8
Vriendelijke, deskundige en servicegerichte praktijk

Ik ben altijd heel deskundig en betrokken geholpen door alle medewerkers van de praktijk. Er is veel flexibiliteit in het maken van afspraken. Enige nadeel is het toch wel frequent wisselen van tandarts, wat toch altijd weer enige gewenning vraagt.

  • Aanbevelen? Ja
9
al jarenlang zeer tevreden

in alle opzichten zeer tevreden over informatie, behandeling, planning en benadering langdurig ervaring met deze praktijk ( 1977?)

  • Aanbevelen? Ja
10
Zeer goede vakbekwame behandeling

Is duidelijk genoeg omschreven.

  • Aanbevelen? Ja
7
Goede behandeling bij tandarts en mondhygienste!

Kom al jaren bij deze tandarts ben dik tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
8
Snel en goed geholpen

Ontvangst was heel vriendelijk. Werd ook weer op tijd geholpen. Daarna ook weer netjes en vriendelijk geholpen om een nieuwe afspraak te naken.

  • Aanbevelen? Ja
10
Maatwerk van mijn prothese

Hij zit na een haar nog perfect.

  • Aanbevelen? Ja
8
De tandarts was duidelijk over de behandeling.

Er moesten 3 inkepinkjes in ondertanden met composiet worden opgevuld. De tandarts was hier duidelijk over geweest rijdens haar constatering in december. De behandeling was pijnloos.

  • Aanbevelen? Ja
9
Dankzij Frits heb ik (man, 69) nog steeds mijn eigen tanden.

Goed, vooral sinds Andrea een nieuwe stoel heeft gekregen.

  • Aanbevelen? Ja
9
goed en snel geholpen

Laatste behandeling was erg prettig, goede uitleg perfecte oplossing

  • Aanbevelen? Ja
8
Zeer Goed.

Zolang de praktijk bestaat ben ik client. In al die tijd ben ik tevreden over de behandelingen. Heb er overigens wel aan moeten wennen dat ik diverse malen van de uw praktijk werkzame tandartsen heb/ben gewisseld. De behandelingen waren zover ik het ervaren altijd goed.

  • Aanbevelen? Ja
9
Tevreden

Wij zijn zeer tevreden oven de bezorgdheid van Jolanda en Simone

  • Aanbevelen? Ja
8
Als ik geen vertrouwen had , ging ik op zoek naar een andere tandarts

Ik heb zeer goed contact met de heer Laugeman. Ik heb ook veel vertrouwen in zijn aanpak. Ook aan de balie word ik correct geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10
Goede ontvangst en zorgvuldige hulp

Je wordt herkend bij binnenkomst. Je wordt geholpen op de afgesproken tijd. De afspraak wat betreft de behandeling is duidelijk. De arts is vriendelijk evenals de assistentie.

  • Aanbevelen? Nee
9
Goed

Wordt altijd goed behandeld En altijd interesse

  • Aanbevelen? Ja
10
Altijd een zeer prettige omgang met elkaar.

Voor mij is heel belangrijk dat ik me ergens op mijn gemak voel. Dat is hier zeker het geval. Ik word professioneel geholpen in een amicale sfeer.

  • Aanbevelen? Ja
10
Goed onderhoud van mijn oud gebit.

Ben zeer tevreden met het gebitsonderhoud. Deels door Jolande middels het reinigen van het “mijn oude” gebit. Als door de controle door de tandarts. Door de jaren heen ben ik met een goed gevoel naar Laugeman gegaan.

  • Aanbevelen? Ja
10
Goed

Ik hoefde niet la g te wachten. Behandeling door Jolanda is zoals altijd vriendelijk en perfect.

  • Aanbevelen? Ja
6
Ja wat moet ik zeggen

Soms goed en soms gewoon niet goed met afspraken vindt ik dan, voor de rest tevreden.

  • Aanbevelen? Nee
7
goed verzorgt

het zou wel prettig zijn als je wat vaker dezelfde tandarts treft bij de controle.

  • Aanbevelen? Ja
8
Goede behandelingen en voorlichting

Goede behandelingen en voorlichting

  • Aanbevelen? Ja
8
volle tevredenheid

al langere tijd kom ik naar de,praktijk. Telkens tot volle tevredenheid. Telkens word ik behandelt door dezelfde preventie assistente.Weet dus precies wat ik kan verwachten, en zou geen andere assistente willen.

  • Aanbevelen? Ja
9
Uitstekend!

Het kan niet beter!

  • Aanbevelen? Nee
7
Deels tevreden maar ook deels ontevreden

In het begin voldoende belangstelling bij behandeling van het probleem, maar nadien is dit verslapt en heb ik de behandeling stopgezet.

  • Aanbevelen? Ja
10
Altijd goede mailing en correcte behandelingen.

Al meer dan 35 jaar kom ik uit Asperen om de 3 maanden naar Tilburg. Dat zegt genoeg.

  • Aanbevelen? Ja
10
Geweldig

Kan erg snel terrecht hele fijne lieve en sociale mensen!

  • Aanbevelen? Ja
10
vakkundige tandarts

vakkundige tandarts keurige mevrouw,

  • Aanbevelen? Ja
8
Vriendelijk en professioneel behandeld

Zie hierboven

  • Aanbevelen? Ja
7
Is goed

Ik heb heel veel schrik als ik naar de tandarts ga (nog steeds) dat gaat niet weg. Dat is gekomen door dat ik vroeger naar de schooltandarts moest verschrikkelijk, met z n allen in een busje, daar aangekomen,grote ruimte met allemaal boren. Maar ik wordt nu op mijn gemak gesteld, door de tandarts en die heeft ook veel geduld, en legt alles goed uit, het is een zeer goede tandarts, maar de schrik blijft. Daar kan de tandarts niets aan doen.

  • Aanbevelen? Ja
10
Deskundig en betrouwbaar,je hoeft op geen enkele wijze angst te hebben om je hier te laten behandele

Zie bovenstaande!

  • Aanbevelen? Ja
8
Goed

Mijn ervaring met Laugeman is goed ik kom er al vanaf 1999.

  • Aanbevelen? Ja
8
Gewoon Okay

Netjes vriendelijk en geruststellend behandeld bij tandarts en mondhygiënist.

  • Aanbevelen? Ja
9
Positief en vakkundig

Goede tandarts

  • Aanbevelen? Ja
8
Prima kwaliteit

Tandarts heeft werkelijk een prima resultaat behaald met mijn tanden

  • Aanbevelen? Ja
10
Altijd tevreden en geholpen

Top tandartsenpraktijk

  • Aanbevelen? Ja
10
Prima

Normaal gesproken is men nooit enthousiast over zijn/haar tandarts, want niemand gaat graag naar de tandarts. Maar ik zeg toch: dit is een praktijk met kundige mensen en zeker niet onbelangrijk... ze zijn allemaal heel erg sociaal. Ik denk dat er veel praktijken zijn die hier eens in de leer kunnen.

  • Aanbevelen? Ja
10
Professionals

Geen onduidelijkheid

  • Aanbevelen? Ja
7
8

Ik ben in het algemeen tevreden

  • Aanbevelen? Ja
9
Goed

Goede planning en opvolging voor tandarts en mondhygieniste.

  • Aanbevelen? Ja
8
Ik ben tevreden.

Ik ben tevreden er wordt meegedacht. Er zijn altijd punten ter verbetering maar dat is in iedere organisatie.

  • Aanbevelen? Ja
6
Tandheelkundig goed, qua afspraken niet al te best

Tegen het einde van behandeling voor implantaat komt er opeens € 250,- bovenop een afgegeven begroting. Is 25 %. Na taai overleg enigzins tegemoet gekomen.

  • Aanbevelen? Nee
9
Prima service

Correcte behandeling volgens afspraak en geen wachttijd.

  • Aanbevelen? Ja
8
Klantvriendelijk

Klantvriendelijk !

  • Aanbevelen? Ja
8
Goed

Ben al jaren klant bij Laugeman. Wat betreft de mondhygiëniste ben ik erg goed te spreken. Het enige minpunt wat betreffende de tandarts was dat ik steeds een andere tandarts had. En dat vond ik niet prettig. Momenteel is het rustig met de wisselingen.

  • Aanbevelen? Ja
8
Mijn ervaring in de praktijk is goed.

Fijn contact met de medewerkers, altijd in voor een praatje, goede adviezen en er wordt goed meegedacht als er iets de kop opsteekt. Men luistert ook goed. Fijne bejegening.

  • Aanbevelen? Ja
1
Afspraak vervallen

Afspraak vervallen

  • Aanbevelen? Ja
2
Niet klantgericht

Afspraak wordt niet nagekomen. Na opmerking hierover komt men met nietszeggend smoesje.

  • Aanbevelen? Nee
5
Niet heel goed

Dat ik elk jaar een andere tandarts heb

  • Aanbevelen? Nee
7
Tandtechnisch , professioneel.

Tandtechnisch gezien prima, duidelijk uitgelegd wat er ging gebeuren. Ze heeft maar 1 punt over het hoofd gezien en dat is om me te informeren over de kosten van de behandeling. Ben ik op voorhand ook niet over geïnformeerd. Viel wel enigszins koud op mijn dak zo'n hoge rekening.

  • Aanbevelen? Ja
10
Simona is een fijne tandarts

Simona is een hele vrolijke tandarts die echt meedenkt. Een aanwinst voor de praktijk

  • Aanbevelen? Ja
9
Goed advies en behandeling

Goed advies en behandeling

  • Aanbevelen? Ja
7
Een kwalitatief goede tandarts

Ik kom daar al mijn hele leven. Altijd alles netjes in orde daar.

  • Aanbevelen? Ja
8
De medewerkers van receptice tot tandarts lief, ardig en professional. De plaats ook schoon altijd.

Mijn ervaring is super ik heb nooit geen problem met medewerkers. Als ik heb afspraak het is meeteen of niet lang duur wachten. De receptice altijd mail naar me voor afspraak niet te vergeten sturen. Deze maak mij optijd voor mij afspraak.

  • Aanbevelen? Ja
10
Prettige persoonlijke benadering met prima technische tandzorg

Ondertussen pakweg 35 jaar verbonden aan de praktijk met nogsteeds "schrik" voor de behandelingen. Maar steeds vertrek ik met de gedachte dat er geen groter leed is dan het leed dat je vreest. Ja dus geen held maar wel een tevreden klant.

  • Aanbevelen? Ja
10
Deskundig!

Deskundig!

  • Aanbevelen? Ja
8
Goed

Wordt goed en vakkundig geholpen

  • Aanbevelen? Ja
9
Ik ben tevreden..

Ik ben inmiddels ruim 25 jaar klant. Als ik niet tevreden zou zijn, had ik al lang een andere tandarts gezocht.

  • Aanbevelen? Ja
9
Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
6
Altijd goed geholpen.....kom er al heeeeeel lang !

Ongeveer 1x per jaar kom ik bij een tandarts. Wel jammer dat er zoveel gewisseld is. Bij Jolande kom ik 4x per jaar.....zou niemand anders willen....hoop dus dat ze nog lang blijft !

  • Aanbevelen? Ja
10
Vriendelijk en professioneel

Altijd een goede sfeer, vriendelijke mensen en professionele behandeling. Ben erg tevreden over deze praktijk.

  • Aanbevelen? Ja
9
Heel professioneel en ook nog leuk voor mijn zoontje.

Vriendelijk en met begrip behandeld.

  • Aanbevelen? Ja
8
Correcte en vriendelijke tandarts

Halfjaarlijkse controle met advies; snel en deskundig.

  • Aanbevelen? Ja
8
Prima mondhygiëniste

ik kom er al jaren en mijn problemen zijn snel en efficiënt aangepakt, waardoor ik nu met goed onderhoud door een fijne mondhygiëniste en jaarlijkse metingen kan genieten van een gezond gebit! De evalutie gesprekken heb ik van jaarlijks uitgesteld naar bij verslechtering van de toestand, daar zaten voor mijn gevoel hoge kosten aan. In de periode met problemen waren ze zeker wel een goede toevoeging.

  • Aanbevelen? Ja
10
Ik ben een tevreden patiënt !

Als parodontitis patiënt ben ik zeer tevreden over de behandeling. Ben ongeveer al 25 jaar patiënt. Er wordt zeer serieus en vakkundig met mijn parodontitis probleem omgegaan. Blij dat de praktijk 'Laugeman' met deze behandelmethode in Tilburg zit. Afspraken maken loopt altijd vriendelijk en perfect. Andrea mijn mondhygieniste ben ik zeer over te spreken. Evenals over de behandeling en benaderingswijze van de heer Laugeman zelf. Zeer prettig in omgang en uitermate vakkundig. Zeer content ook met de paradontitis hulpmiddelen die door de heer Laugeman zijn ontwikkeld.

  • Aanbevelen? Ja
9
prima dienstverlening, zoals altijd

ben al klient vanaf de 70-er jaren; door de jaren heen zeer tevreden over de dienstverlening, informatie en bejegening door personeelsleden; de laatste tijd weinig mutaties in de directe dienstverlening

  • Aanbevelen? Ja
7
Super mondhyg

Maaaaaaaaaar er is ook een maar, de kosten om in mijn tandvlees te prikken, oef wat ben ik geschrokken van die prijs.

  • Aanbevelen? Ja
10
probleemloos.

De behandeling ging goed. Een vriendelijk persoon. Ik was tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
10
Duidelijke afspraken en vakkundige behandeling

Het afgelopen half jaar heb ik diverse behandelingen moeten ondergaan bij tandarts Laugeman: wortelkanaalbehandeling en kroon plaatsen. Deze zijn vakkundig uitgevoerd. I.v.m. corona moesten sommige behandelingen worden uitgesteld. Hierover werd zeer duidelijk gecommuniceerd. De herinneringsmail die je een paar dagen voor de behandeling krijgt, stel ik ook zeer op prijs. Al met al een tevreden klant.

  • Aanbevelen? Ja
8
Gaatjes vullen zonder verdoving ging goed weinig pijn

Ik snap dat 1 tand slechter is ivm met een wortelkanaal behandeling die ik ooit heb gehad. Maar om meteen te beginnen over een kroon erop. Vind ik zelf een beetje overdreven omdat deze zeker niet goedkoop zijn.

  • Aanbevelen? Ja
8
Zeer goed behandeld.

De afspraak, behandeling en beveiliging zijn als prettig ervaren.

  • Aanbevelen? Ja
8
Goede behandeling

Als je heel veel jaren gewend bent om steeds geholpen te worden door dhr Laugeman zelf, dan is het wel wennen om de zoveel tijd steeds weer een andere tandarts te krijgen. Waarbij ik wel wil aantekenen dat de kwaliteit van de behandelingen goed is geweest.

  • Aanbevelen? Ja
8
Goede en betrouwbare tandzorg

Ik ben al cliënt sinds Laugeman zelf startte met deze praktijk. Over het algemeen ben tevreden en wordt er goede en betrouwbare tandzorg geleverd. Het enige minpuntje dat ik wil noemen is dat er de laatste jaren zoveel wisselingen van tandartsen zijn geweest. Als ik een schatting zou maken denk ik dat ik iedere 2 jaren een andere tandarts heb die mij behandelt.

  • Aanbevelen? Ja
8
Goed

Ik was bij praktijk van tandarts Laugeman voor halfjaarlijkse controle, deze werd correct uitgevoerd door tandarts Curea die geen behandeling nodig acht. Tevoren ontving ik een mail ivm COVID-19 voorwaarden. We hebben na de controle afgesproken dat ik Over een paar maanden contact opneem met mondhygiënist voor reiniging en tandsteenverwijdering.

  • Aanbevelen? Ja
7
Tevreden

Goede verdoving en netjes gewerkt en hersteld.

  • Aanbevelen? Ja
8
Goed

Behandeling was klantgericht

  • Aanbevelen? Ja
8
Kundige service (zowel receptie als mondhygienistes)

De dame aan de receptie is altijd erg vriendelijk en denkt ook mee voor het maken van een nieuwe afspraak. De mondhygienistes zitten nooit verlegen om een praatje en beantwoorden technische vragen altijd netjes. Maken alles netjes, grondig en voorzichtig schoon.

  • Aanbevelen? Ja
7
Super

Vriendelijk en erg behulpzaam, er zijn een paar artsen die minder sociaal en vriendelijk zijn, maar er zijn meer + punten dan - punten.

  • Aanbevelen? Ja
10
Ik ben zeer tevreden over de behandelingen

Ik wordt steeds vriendelijk ontvangen. De behandelingen zijn professioneel en er wordt goed met mij overlegd over de behandelwijze. Er is ook steeds goed overleg over de behandeldata en tijdstippen.

  • Aanbevelen? Ja
8
Goede, snelle hulp

Snelle g opende hulp

  • Aanbevelen? Ja
8
Klantvriendelijke benadering en het geven van goede adviezen

Klantvriendelijke behandeling en een helder advies over mogelijke behandelingen.

  • Aanbevelen? Ja
10
Tja, goed is gewoon goed!

Ben tevreden over de gang van zaken, omgang met elkaar, kennis en kunde van de artsen.

  • Aanbevelen? Ja
9
is goed

Is goed, maar ik wel verschillenden tandarts gekegen.

  • Aanbevelen? Ja
10
Goed

De tandarts was heel bezorgd

  • Aanbevelen? Ja
8
Goed vriendelijk

Goed

  • Aanbevelen? Ja
10
Geen klachten

-

  • Aanbevelen? Ja
7
prima, afspraken worden goed nagekomen, vriendelijk

Wisselen van personeel valt op

  • Aanbevelen? Ja
6
Redelijk

De afspraaktijd moet nauwkeuriger kunnen. Beide keren bijna een half uur later dan gepland, er is voldoende aandacht voor de patiënt, corona maakt het iets ingewikkelder maar toch over het algemeen nog alles redelijk op te lossen.

  • Aanbevelen? Ja
7
goed

De laatste keer dat ik op 03-06-2020 bij jullie was voor de 3 mnd kontrole heb ik jullie verteld dat ik 20 bestralingen zou krijgen ivm mijn prostaat in het Verbeten instituut en dat mijn rechterbeen gedotterd moest worden. Ik ben toen naar huis gestuurd zonder behandeling bij jullie.De behandelingen zijn .inmiddels achter de rug.Maar ik heb van jullie nog niets gehoord of ik weer welkom ben. vr gr J.Nellen

  • Aanbevelen? Ja
7
Op dit moment weer positief

De huidige tandarts die ik nu heb (Andrei Curea) daar heb ik wel vertrouwen in. Maar met de wisseling steeds om de paar jaar omdat hij/zij dan weer weg gaat, daar ben ik niet zo blij mee. De praktijk in z'n geheel is prima: mondhygienist waar ik elk half jaar kom en verder ook afhandeling van afspraken en herinneringen.

  • Aanbevelen? Ja
10
Aardige mensen en prima behandeling

Ik ben al heel lang patiënt in deze praktijk en ik ben ook al heel lang erg tevreden. Voor zover je dat als leek kunt beoordelen, zijn advies en behandeling eersteklas.

  • Aanbevelen? Ja
8
Prima

Snel en duidelijk geholpen

  • Aanbevelen? Ja
8
Prima

Alles netjes volgens de RIVM-richtlijnen geregeld en duidelijk aangegeven, oom al vooraf per mail.

  • Aanbevelen? Ja
7
wennen aan steeds nieuwe buitenlandse tandartsen

Goede behandelingen. Vriendelijke tandartsen en mondhygiënisten. Vriendelijke receptionisten. Goede kennis van zaken. Goede afspraken en herinneringen aan de afspraken. Het enige moeilijke vind ik het steeds opnieuw wennen aan een nieuwe, buitenlandse, tandarts. Ook al spreken deze best goed Nederlands.En hebben ze goede kennis. Als oudere persoon valt het niet mee, om steeds over te schakelen.

  • Aanbevelen? Nee
8
Klantvriendelijk

Ivm mijn vakantie werd er binnen de bestaande afspraak ook nog een nieuw knarsplaatje gemaakt dat ik meteen na mijn vakantie kon ophalen. Ze hebben hun best gedaan om me niet zonder te laten zitten. Heel fijn.

  • Aanbevelen? Ja
8
steeds een tandarts waardoor de behandeling, ondanks mijn erg grote angst, te doen is

Ik ben erg bang voor de tandarts en hecht dus veel belang aan een rustige en vriendelijke benadering. Daar slagen ze in deze praktijk altijd weer erg goed in. Ik heb al veel verschillende artsen gehad, maar allemaal even goed en vriendelijk. Toen ik ooit een arts had waarin ik niet zoveel vertrouwen legde, gaf ik dat aan en kreeg direct een andere toegewezen.

  • Aanbevelen? Ja
9

al vele jaren alle vertrouwen in uw praktijk en uw medewerkers

goede service, goed behandeld
  • Aanbevelen? Ja
  • Uw totaal oordeel
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort behandelstoel etc.)
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? ja
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzoc ja
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? tandarts
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Nuno Mendes
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? nee
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja
5

Vanaf kind tot enkele maanden geleden ben ik klant geweest

slechter dan verwacht
  • Aanbevelen? Nee
  • Uw totaal oordeel
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort behandelstoel etc.)
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? nee, en uitloop werd niet gemeld
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzoc nee
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? tandarts
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Ainhoa Ocón
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? niet van toepassing
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? nee
7

Ben op zich tevreden, maar ik vind het heel vervelend dat we steeds een andere tandarts hebben die dan ook slecht Nederlands spreken.

voldoende, een redelijke ervaring
  • Aanbevelen? Nee
  • Uw totaal oordeel
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort behandelstoel etc.)
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? ja
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzoc ja
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? mondhygiënist
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Ainhoa Ocón
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? nee
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja
7

Wij vinden het jammer dat telkens verrast worden met een andere tandarts. Mijn vrouw en ik stonden naar 5 minuten weer buiten. De tandarts die ons heeft behandeld wordt bij de enquête niet vermeld. (Simona Beldea)sprak niet voldoende Nederlands. Als allereerste patiënt waren wij het heel goed gewent. Maar op deze manier zijn we niet tevreden. Bij Jolande (mondhygiënist) ben ik zeer tevreden.

voldoende, een redelijke ervaring
  • Aanbevelen? Ja
  • Uw totaal oordeel
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort behandelstoel etc.)
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? ja
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzoc ja
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? tandarts
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Frits Laugeman
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? niet van toepassing
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? nee
10

Ik had een dode kies, dus was wortelkanaalbehandeling nodig. Heeft de tandarts, zoals altijd, uiterst correct en bijna pijnloos uitgevoerd.

perfect, zeker aan te bevelen
  • Aanbevelen? Ja
  • Uw totaal oordeel
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort behandelstoel etc.)
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? ja
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzoc ja
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? tandarts
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Nuno Mendes
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? nee
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja
7

Op zich prima ervaringen wat mijzelf betreft. Ik heb wel veel verschillende tandartsen gehad. Vooral voor de kinderen wennen, zeker omdat ze de tandarts al spannend vinden en ze vaak de tandarts ook niet goed kunnen verstaan, aangezien ze vaak uit een ander land afkomstig zijn. Soms wel eens lastig in de communicatie, zeker als ze veel wisselen. Dat maakt t soms voor de kinderen nog wel eens extra spannend omdat ze bang zijn dat ze hem niet kunnen verstaan. Dat vinden ze dan vervelend voor hem.

voldoende, een redelijke ervaring
  • Aanbevelen? Ja
  • Uw totaal oordeel
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort behandelstoel etc.)
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? ja
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzoc ja
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? tandarts
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Nuno Mendes
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? nee
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja
9

Prima ervaring.

goede service, goed behandeld
  • Aanbevelen? Ja
  • Uw totaal oordeel
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort behandelstoel etc.)
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? ja
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzoc ja
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? tandarts
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Nuno Mendes
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? nee
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja
9

mijn ervaring is uitstekend en ben daar zeer tevreden over, anders had ik het al de jaren dat ik uw patiënt ben niet volgehouden. Ik kan uw praktijk iedereen aanbevelen.

goede service, goed behandeld
  • Aanbevelen? Ja
  • Uw totaal oordeel
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort behandelstoel etc.)
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? ja
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzoc ja
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? tandarts
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Ainhoa Ocón
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? nee
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja
9

goede service, goed behandeld
  • Aanbevelen? Ja
  • Uw totaal oordeel
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort behandelstoel etc.)
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? nee, maar uitloop werd gemeld
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzoc ja
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? tandarts
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Nuno Mendes
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? nee
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja
8

De ervaring is goed,alleen er zijn steeds andere tandartsen en mondhygiënist,niet altijd verstaanbaar voor ons.

goede service, goed behandeld
  • Aanbevelen? Ja
  • Uw totaal oordeel
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort behandelstoel etc.)
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? ja
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzoc ja
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? tandarts
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Nuno Mendes
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? nee
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja
9

Vaak nieuwe tandarts voor mij. Rekening gaat steeds naar zorgverzekering IPV rechtstreeks naar mij ondanks dat dit herhaaldelijk is aangegeven

goede service, goed behandeld
  • Aanbevelen? Ja
  • Uw totaal oordeel
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort behandelstoel etc.)
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? ja
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzoc ja
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? tandarts
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Ainhoa Ocón
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? niet van toepassing
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja
6

Ik ben al lang patiënt bij u, de laatse tijd ben ik niet meer tevreden omdat er elke keer andere tandartsen zijn. Welke zo klaar zijn met de controle en die amper Nederlands spreken. Waar ik wel zeer tevreden over ben is Yolanda uw mondhygiëniste zij verstaat haar vak en is voor mij nog de enige vertrouwde persoon in uw praktijk. Ik wil mijn complimenten naar haar uitspreken. met vriendelijke groet Els Koreman

voldoende, een redelijke ervaring
  • Aanbevelen? Nee
  • Uw totaal oordeel
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort behandelstoel etc.)
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? ja
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzoc ja
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? mondhygiënist
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Andrea Bosselaar
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? nee
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja