Tandartsenpost Brabant

Tandartsenpost Brabant
Dr. Deelenlaan 5ETZ Twee, 5042AD Tilburg
Neemt patiënten aan
Praktijk gegevens aanpassen (Alleen voor praktijk eigenaren)
Tandarts
4.5
Google
2.7
Zorgkaart
0.0
KV
0.0
rating
Spoed
rating
Spoed 24/7 365
rating
Nascholing
rating
Certificaat
ISO 9001
rating
ster
Over
Openingstijden

Openingstijden

  • arrow maandag
    8:00 - 22:00
  • arrow dinsdag
    8:00 - 22:00
  • arrow woensdag
    8:00 - 22:00
  • arrow donderdag
    8:00 - 22:00
  • arrow vrijdag
    8:00 - 22:00
  • arrow zaterdag
    8:00 - 22:00
  • arrow zondag
    8:00 - 22:00

Dé spoed tandarts voor regio Tilburg- Breda


24/7 telefonisch bereikbaar is.

Acute spoedbehandelingen worden, op afspraak, elk moment van de dag (en nacht!) uitgevoerd. 

Bezoek website
ster
Informatie

Specialisaties

  • Algemene tandheelkunde
  • Kleine kaakchirurgische ingrepen

MONDZORGPROFESSIONALS + (ZZP'ERS)

Deze praktijk heeft nog geen teaminformatie geladen!

Faciliteiten

  • Vroege afspraak mogelijk
  • Avond behandeling mogelijk
  • Toegankelijk voor rolstoelen
  • Afspraken in weekend mogelijk
  • Spoed
  • 24/7-365
4.5
2.7
0.0
2025
2.6 6 waarderingen
2024
6.4 7 waarderingen
2023
2.5 1 waarderingen
waardering icon
Nicole 30 Jun 2025 - 14:34 Review voor de praktijk
Ben hier geweest op een zondag vanwege kapotte tanden door val met fiets. Één vd tanden hebben ze 'gemaakt' / opgevuld met composiet. Maandag naar eigen tandarts. Ze hadden bij deze noodtandarts mijn tand direct recht moeten zetten en de manier waarop ze mijn tand hebben opgebouwd iis dramatisch volgens mijn tandarts. Heeft zelfs nu meer schade veroorzaakt. Las vooraf al hele slechte reviews maar dacht moet wel gaan want mogelijk sterft anders mn tand af. Spijt! Na een wortelkanaalbehandeling nu een vervolgafspraak staan bij m'n eigen tandarts om deze tand opnieuw te fixen.
Duidelijke uitleg
3
Behandeltijd
3
Is deskundig
3
Aanbeveling
1
2.5
waardering icon
bri 12 Mei 2025 - 16:16 Review voor de praktijk
gescheurde verstandskies in vakantieperiode maakte dat ik bij de tandartsenpost Brabant Lokatie Tilburg terecht kwam. Vooral met de vraag of er iets moest met de kies? Trekken? dat hoefde niet volgens de italiaaans gebrekkig engels sprekende tandarts. tand was gezond, hij heeft snel een beetje geboord en er een vulling tegenaan geplakt. Deze vulling was binnen 3 weken er weer uit en alsnog moest kies getrokken worden. Dubbel gedoe en kosten. De snelheid en gebrekkige informatie vind ik anno 2025 niet kunnen. Slecht werk dient binnen eenzelfde tarief redelijk opgelost te worden. Ik ga nooit meer naar deze diensttandarts. Er zij nveel klachten over.
Deskundigheid
3
Mate van luisteren
2
Algehele ervaring en zorg
3
Hygiene
6
Informatie na behandeling
3
3.8
waardering icon
Monica 04 Apr 2025 - 00:03 Review voor de praktijk
Ik was daar voor een noodgeval op 03.04.2025. Ik had een massale extractie, de dokter als je het zo kunt noemen, ik denk dat hij me voor een paard aanzag. Zo controleer ik mijn tanden, jij zegt dat paprika ze moet breken, ik voelde me helemaal niet veilig. Als je urgentie nodig hebt, doe dan een groot plezier en kijk ergens anders
Duidelijke uitleg
1
Behandeltijd
1
Is deskundig
1
Aanbeveling
1
1.0
Arie Schep 14 Dec 2025 - 20:25

Ze hebben me geholpen met een wortelabces en dit hebben ze snel, goed en heel persoonlijk gedaan! Goed rekening gehouden met pijn beleving en alles goed uitgelegd. Echt een top tandarts en al helemaal als er nood is want dan is alles al zo rot!! 10 sterren

(Translated by Google)
They helped me with a root abscess, and they did it quickly, effectively, and with a very personal touch! They took my pain into account and explained everything clearly. A truly top-notch dentist, especially in an emergency, when everything is already so bad! 10 stars

Astrid Bongaards 06 Dec 2025 - 08:58

Superfijn geholpen , vriendelijk zorgzaam, ik ben heel tevreden en na 2 dagen nergens geen last van, toppers zijn het!

(Translated by Google)
Excellent service, friendly and caring, I am very satisfied and after 2 days I have no problems at all, they are the best!

waardering
Reactie van/namens: Tandartsenpost Brabant

Wat ontzettend fijn om te horen! Dank voor uw positieve bericht.

Amber Kuster 27 Nov 2025 - 18:25

In een woord:vreselijk !
Na jaren niet bij de t arts geweest te zijn door angst kreeg ik hier het bewijs dat de angst niet ongegrond was.

De eerste keer een kies moeten laten trekken .Uiteraard in het weekeind kreeg ik een opgezet gezicht . Ik gaf aan dat ik zeer angstig was.

De tandarts was heel onpersoonlijk ' sieraden af en daar gaan staan ' blijkbaar voor een rofo . Nu even doorzetten mevrouwtje . De kies was gelukkig zo verwijderd .

Maand later . Ontzettende dikke wang aan de andere zijde.
Tweede kies die eruit moest. Ze zijn een uur lang bezig geweest met hakken, zagen, snijden boren en trekken . Tot 3 x toe verdoving bij moeten geven .
Het leek wel een slachting.

Mijn partner was erbij en beaamde mijn ervaring.
Dit was echt traumatisch zonder aanstellerij.

Na 2 maanden nog steeds een ontsteking ondanks AB
Nu de stap gezet en bij een echte tandarts ingeschreven en wat een verademing . Lieve begrijpende assistentes, een kundige tandarts en mondhygiënist.

De bewuste kies had overigens niet getrokken te hoeven worden .
Nooit meer !

(Translated by Google)
In a word: terrible!
After years of not being at the doctor's office due to anxiety, I got proof here that my fear wasn't unfounded.

I had to have a tooth pulled for the first time. Naturally, over the weekend, I developed a swollen face. I explained that I was very anxious.

The dentist was very impersonal: "Take off your jewelry and stand there," apparently for a rofo. Just persevere, lady. Fortunately, the tooth was removed quickly.

A month later. A terribly swollen cheek on the other side.
The second tooth had to be removed. They spent an hour chopping, sawing, cutting, drilling, and extracting. I had to administer anesthesia three times.
It felt like a massacre.

My partner was there and confirmed my experience.
This was truly traumatic, without being pretentious.

After two months, I still had an infection despite antibiotics. Finally, I took the plunge and registered with a real dentist, and what a relief. Dear, understanding assistants, a skilled dentist and dental hygienist.

By the way, the tooth in question didn't need to be extracted.
Never again!

waardering
Reactie van/namens: Tandartsenpost Brabant

Heel spijtig dat u uw bezoek aan ons op deze wijze heeft ervaren. Mocht u inhoudelijk met ons in gesprek willen dan kunt u uw verhaal aan ons richten door een bericht te sturen naar klachten@tandartsenpostbrabant.nl. Uw feedback helpt ons onze zorg- en dienstverlening te verbeteren.

Tessow 013 16 Nov 2025 - 19:51

Had last van mijn kies en wist dat er een wortelkanaalbehandelig moest gedaan worden. Ik kon de zelfde dag terecht maar had ik dit van te voren geweten was ik niet gegaan. Er is geen verschil tussen nu en toen, heb nog steeds even veel tandpijn als na de behandeling. Er is inmiddes 4 dagen voorbij en ik voel mijn kin onderlip en tanden niet. Het is nogsteeds verdoofd, mijn zenuw is blijkbaar beschadigd en dit kan weken tot maanden duren!! Heel slecht. Ben gegaan om van de pijn af te komen, ben er met meer klachten uit! Het heeft niet voor niks slechte revieuws maar wilde helaas een kans geven

(Translated by Google)
I was having trouble with my tooth and knew I needed a root canal. I could have been seen the same day, but if I had known beforehand, I wouldn't have gone. There's no difference between now and then; I still have just as much pain as after the treatment. It's been four days now, and I can't feel my chin, lower lip, or teeth. It's still numb; my nerve is apparently damaged, and this can last for weeks or even months! It was awful. I went to get rid of the pain; I ended up with more complaints! It's not without reason that it has bad reviews, but unfortunately, I wanted to give it a try.

waardering
Reactie van/namens: Tandartsenpost Brabant

Heel spijtig dat u uw bezoek aan ons op deze wijze heeft ervaren. Mocht u inhoudelijk met ons in gesprek willen dan kunt u uw verhaal aan ons richten door een bericht te sturen naar klachten@tandartsenpostbrabant.nl. Uw feedback helpt ons onze zorg- en dienstverlening te verbeteren.

Mark De Boer 15 Nov 2025 - 16:19

Wat een fijne tandarts. Dit is de eerste keer zonder pijn een kies getrokken. Daniel legt alles goed en is erg geduldig. Super blij met mijn behandeling bij Daniel.

(Translated by Google)
What a wonderful dentist! This was the first time I had a tooth pulled without any pain. Daniel explained everything clearly and was very patient. I'm so happy with my treatment with Daniel.

waardering
Reactie van/namens: Tandartsenpost Brabant

Wat ontzettend fijn om te horen! Dank voor uw positieve bericht.

Alexander Hagen 30 Sep 2025 - 21:18

Meer dan 30 min aan de lijn gehangen op een zaterdag om 20:00, als eerste in de wacht, zonder dat er werd opgenomen terwijl er staat dat men tot 22:00 bereikbaar is

(Translated by Google)
I was on the line for more than 30 minutes on a Saturday at 8pm, the first one on hold, without anyone answering, even though it said they were available until 10pm.

waardering
Reactie van/namens: Tandartsenpost Brabant

Heel spijtig dat u een slechte ervaring heeft gehad. Mocht u inhoudelijk met ons in gesprek willen dan kunt u uw verhaal aan ons richten door een bericht te sturen naar klachten@tandartsenpostbrabant.nl. Uw feedback helpt ons onze zorg- en dienstverlening te verbeteren.

INDACO 14 Aug 2025 - 08:04

oprecht nutteloos

(Translated by Google)
honestly useless

waardering
Reactie van/namens: Tandartsenpost Brabant

Heel spijtig dat u een slechte ervaring heeft gehad. Mocht u inhoudelijk met ons in gesprek willen dan kunt u uw verhaal aan ons richten door een bericht te sturen naar klachten@tandartsenpostbrabant.nl. Uw feedback helpt ons onze zorg- en dienstverlening te verbeteren.

Barry Panis 09 Aug 2025 - 16:14

Gisteren vanaf 16:40 uur twee keer een half uur in de wacht gehangen, waarbij Tandartsenpost Brabant zelf de verbinding verbrak op precies 30 minuten.
Belachelijke dienst, ga hier absoluut niet heen!

(Translated by Google)
Yesterday, starting at 4:40 PM, I was on hold twice for half an hour, with Tandartsenpost Brabant disconnecting the call exactly 30 minutes in.
Ridiculous service, absolutely do not go there!

waardering
Reactie van/namens: Tandartsenpost Brabant

Heel spijtig dat u een slechte ervaring heeft gehad. Mocht u inhoudelijk met ons in gesprek willen dan kunt u uw verhaal aan ons richten door een bericht te sturen naar klachten@tandartsenpostbrabant.nl. Uw feedback helpt ons onze zorg- en dienstverlening te verbeteren.

jessie van Oosterhout 01 Aug 2025 - 22:54

Heel lang gebeld maar nam niemand op.
Uiteindelijk naar tandarts 365 gegaan. Daar werden we wél gelijk geholpen.

(Translated by Google)
I called for ages, but no one answered.
Finally, I went to dentist 365. We were helped right away.

waardering
Reactie van/namens: Tandartsenpost Brabant

Heel spijtig dat u een slechte ervaring heeft gehad. Mocht u inhoudelijk met ons in gesprek willen dan kunt u uw verhaal aan ons richten door een bericht te sturen naar klachten@tandartsenpostbrabant.nl. Uw feedback helpt ons onze zorg- en dienstverlening te verbeteren.

Kayne Saridjo 30 Jul 2025 - 15:22

Jezus wat een ongeïnteresseerde telefoniste, heb maar opgehangen want zo kom ik echt niet verder

(Translated by Google)
Jesus, what an uninterested operator, I just hung up because I can't get anywhere like this

waardering
Reactie van/namens: Tandartsenpost Brabant

Ontzettend jammer dat u een slechte ervaring heeft gehad. Uw terugkoppeling helpt ons om onze dienstverlening te verbeteren.

Marjolein de Jong 24 Jul 2025 - 09:48

Snel een afspraak kunnen krijgen, zeer vriendelijke en professionele tandarts Frans van Dongen en assistent Sofyan. Ze deden veel moeite om het mij zo aangenaam mogelijk te maken en ik heb van de prikje en de extractie niks gevoeld. De kies was er binnen een minuut uit. Een dikke 10 van mij!

(Translated by Google)
I was able to get an appointment quickly, and the dentist, Frans van Dongen and his assistant, Sofyan, were very friendly and professional. They went out of their way to make my experience as comfortable as possible, and I didn't feel a thing during the injection or extraction. The tooth was out within a minute. A big 10 from me!

waardering
Reactie van/namens: Tandartsenpost Brabant

Wat ontzettend fijn om te horen! Dank voor uw positieve bericht.

wendeline sonneveld 21 Jul 2025 - 14:43

Schandalig jullie zijn een spoedpost maar nemen na 4 keer nog de telefoon niet op
Schandalig!!!!! De slechte recensies spreken voor zich!!!!

(Translated by Google)
It's outrageous that you're an emergency service and yet you still don't answer the phone after four attempts.
Outrageous!!!!! The bad reviews speak for themselves!!!!!

Tomas Jonaitis 06 Jul 2025 - 18:06

The dentist while fixing a small filling on the front tooth damaged enamel of the whole tooth. They lack professionalism and have little care for precision

Dion Line 27 Jun 2025 - 23:24

2 uur en 50 minuten in de wacht gestaan waarvan 1 uur en 30 minuten als eerst wachtende! Uiteindelijk om 23.15 opgehangen...niet eens het fatsoen om op te nemen en te zeggen dat we m9rgen maar moeten bellen...Dit is zeerste weten geen onderdeel van het ETZ waar ik al 11 jaar onder behandeling ben. En ik weet 100% zeker dat het ETZ je zo niet behandeld. Ik ga wel ergens anders heen. Die mij wel willen helpen en fatsoen hebben en een opleiding! Wat een waardeloze toko is dit zeg! Bah bah! Wat mij betreft 0 sterren!!!

(Translated by Google)
I was on hold for 2 hours and 50 minutes, 1 hour and 30 minutes of which I was the first one on the line! Finally, at 11:15 PM, they hung up... They didn't even have the decency to answer and say we should call tomorrow... This is, as far as I know, not part of the ETZ, where I've been receiving treatment for 11 years. And I'm 100% certain that the ETZ doesn't treat you like that. I'll go somewhere else. Someone who actually wants to help me, has decency, and is trained! What a crappy place this is! Ugh, yuck! 0 stars as far as I'm concerned!!!

jim bouwens 19 Jun 2025 - 12:18

Als je hier nog naartoe gaat. Eigen risico.

(Translated by Google)
If you still go here, at your own risk.

Geerd jan Van de pol 01 Jun 2025 - 10:46

Telefonisch afspraak gemaakt. Kom ik daaraan en toen werd mij verteld dat de tandarts niet meer kwam die dag... en ik kon op zaterdag terug komen voor een
Nieuwe afspraak. Dat heb ik niet gedaan ik vind het schandalig voor een Spoed tandarts. Met een.mooie site mensen lokken en vervolgens je niet aan je eigen beloftes houden die je op de site doet
Het gaat mij niet om het gebrekkige abn
Van jullie personeel maar jullie organisatie die in gebreken blijft
Tot slot raad ik niemand aan om hier een
Afspraak te maken als je een spoed tandarts zoekt

(Translated by Google)
Made an appointment by phone. When I got there I was told that the dentist would not be coming that day... and I could come back on Saturday for a
New appointment. I did not do that, I think it is scandalous for an emergency dentist. With a beautiful website to attract people and then not keep your own promises that you make on the website
It is not about the poor ABN
Of your staff but your organization that continues to fail
Finally, I do not recommend anyone to make an
Appointment here if you are looking for an emergency dentist

Geert Looymans 25 Mei 2025 - 09:12

Vergelijk het beslist NIET met de huisartsenpost. De website is profesioneel en alle tandartsen uit de regio blijken mee te werken. Daar geloof ik niets van! Het is dat ze een ruimte hebben in het ETZ dan lijkt het professioneel maar dat is het zeker niet. Het maken van een afspraak ging snel de telefoniste was niet vriendelijk. Enkele uren later kon ik al terecht. Daar aangekomen twijfelde ik om weer naar huis te gaan. Ik kreeg het idee dat er 3 pas afgestudeerde buitenlandse studenten een praktijk hadden opgezet. Uiteindelijk wel de behandeling laten uitvoeren door een slecht verstaanbare vrouwelijke tandarts zonder assistent want die was met een stofzuiger aan het sjouwen. De uiteindelijke prijs is exclusief. weekendtoeslag. Voor mij geen 2e keer.

(Translated by Google)
Definitely do NOT compare it to the GP post. The website is professional and all dentists in the region appear to cooperate. I don't believe that! It is because they have a space in the ETZ that it seems professional but it certainly is not. Making an appointment went quickly, the operator was not friendly. A few hours later I could already go. When I got there I hesitated to go home. I got the idea that 3 recently graduated foreign students had set up a practice. In the end I had the treatment carried out by a poorly understandable female dentist without an assistant because she was lugging a vacuum cleaner. The final price is exclusive. weekend surcharge. No second time for me.

Georgio Savvidis 08 Mei 2025 - 22:20

Excellent doctor — very professional! They even gave me clear instructions on paper. Don’t pay attention to the bad reviews — those people probably weren’t in an emergency like I was today. After 4 hours of searching, this was the only place that accepted me, and thanks to them, I can finally sleep.
Big thanks to the lovely doctor and his gentle assistant!

sunshine 02 Mrt 2025 - 06:26

Ineens was mijn prothese een tandje kleiner en korter gemaakt zonder mijn weten..?? En of toestemming??
Hij past helemaal niet eens meer in mijn mond…
Hoe dan.??
Dus daar zit een deur waar je je jas op moet hangen? Bij de meest linkse kamer waar de camera bij de deur hangt? Bijzonder?!!!!! En zeer verdacht ook!
Daarom loopt die arts elke keer de kamer ernaast binnen? Deze mensen zijn echt knettergek! Daarvoor kwam ik daar niet! ik wilde een verloren implantaat laten verwijderden niets meer en niets minder. Tevens ook niets mee gedaan. Geen eens een foto gemaakt om te kijken hoe en wat?
Ze doen alsof je gek bent en passen je prothese zonder je medeweten ook nog eens stiekem aan!! Wauw echt wauw
Nu snap ik ook waarom ze zo ongelooflijk aan het schreeuwen de beste vrouw, ze bleef maar schreeuwen dat ik mijn prothese ineens niet meer in mocht doen? Een zeer ernstige kwalijke zaak en een super super super slechte service!!
Nooit weer hier!!
Een ding leer ik steeds beter, artsen en ZIEKENHUIZEN zijn er niet om mensen beter te maken, maar juist binnen te harken.!
Het heet ook niet voor niets ZIEKEN-Huis ofwel het huis WAAR ze je ZIEK gaan maken!

(Translated by Google)
Suddenly, my dentures were made a notch smaller and shorter without my knowledge...?? And permission, or what?
They don't even fit in my mouth anymore...
How?
So there's a door there where you're supposed to hang your coat? In the leftmost room where the camera is by the door? Strange?! And very suspicious too!
That's why that doctor keeps going into the next room? These people are absolutely crazy! That's not why I went there! I wanted to have a lost implant removed, nothing more, nothing less. And nothing was done about it either. They didn't even take a picture to see how and what?
They act like you're crazy and then secretly adjust your dentures without your knowledge!! Wow, really, wow!
Now I understand why they were screaming so unbelievably. The best woman kept yelling that I suddenly couldn't wear my dentures anymore? A very serious and terrible case and incredibly poor service!!
Never again!! One thing I'm learning more and more: doctors and HOSPITALS aren't there to make people better, they're there to rake in the cash!
It's not called the SICK House for nothing, or the house where they're going to make you SICK!

Abdulrahman Ahmed Yahya Al Husseiny (Abood) 17 Feb 2025 - 15:56

💯 thank you guys 🙏🏼

Haris 16 Feb 2025 - 08:26

Ik wou dat ik de recensies geloofde, ik kwam met een infectie en abces in mijn 2e kies, wat ze besloten is dat het enige wat ik nodig heb meer paracetamol is en dat ik het gebied moet schoonmaken met waterstofperoxide, zelfs al protesteer ik dat ik pijn en druk heb. 61 euro voor 2 minuten dat ik op de stoel zit en dat ze waterstof op mijn kies spatten. Nooit meer.

(Translated by Google)
I wish I believed the reviews. I came in with an infection and abscess in my second molar. They decided all I needed was more paracetamol and to clean the area with hydrogen peroxide, even though I protested the pain and pressure. €61 for two minutes of sitting in the chair while they splashed hydrogen on my tooth. Never again.

Bart B 03 Jan 2025 - 19:45

Walgelijk behandeld.
Met pijn door terugtrekkend tandvlees en afwezigheid van de eigen tandarts hier naartoe verwezen.
Gebrekkig Nederlands en gauw foto's gemaakt wat nergens voor nodig was (had de eigen tandarts al gedaan maar "zij konden niet bij die database" gelul).
Toen een fluorbehandeling wat 3 maanden voor verlichting moest zorgen, gelijk 90 euro moeten pinnen (terwijl de factuur binnen 14 dagen aangeeft) en na 3 uur dezelfde klachten terug.

Teruggebeld en de mededeling dat we weer langs konden komen als we bereid zijn af te rekenen.... Wat is dit voor kwakzalverijpraktijk!

Ik zou ze indien mogelijk ontwijken!

(Translated by Google)
Disgustingly treated.
Referred here with pain due to receding gums and absence of own dentist.
Poor Dutch and quickly took pictures which was unnecessary (my own dentist had already done but "they couldn't access that database" bullshit).
Then a fluoride treatment which was supposed to provide relief for 3 months, immediately had to withdraw 90 euros (while the invoice states within 14 days) and after 3 hours the same complaints returned.

Called back and was told that we could come back if we were willing to pay.... What kind of quackery practice is this!

I would avoid them if possible!

Geert Tuerlings 01 Jan 2025 - 18:57

Inderdaad gebrekkig Nederlands maar na verliezen van een vulling gewoon goed geholpen, begonnen meteen met vragen of er een wortelkanaalbehandeling gedaan moest worden, nee gezegd. Vulling weer netjes gedaan. Geen wachttijd gehad gewoon geholpen op de tijd die ik afgesproken had. Voor nood prima alternatief.

(Translated by Google)
Indeed poor Dutch but after losing a filling just helped well, started immediately by asking if a root canal treatment had to be done, said no. Filling done neatly again. No waiting time just helped at the time I had agreed. In an emergency a great alternative.

Naz Merzan 31 Dec 2024 - 09:43

Deze Google-recensie is zonder tekst

Warin Khandan 30 Dec 2024 - 18:08

Super fijn geholpen! Redders in nood. Heel blij dat ik meteen terecht kon!! Heel erg aan te raden

(Translated by Google)
Fantastic service! Lifesavers in need. So glad I could get in right away!! Highly recommended.

hakar khandan 30 Dec 2024 - 17:08

Heel Goed en kundig geholpen, zeer hygiënisch en vriendelijk personeel, ik heb geen last meer van mijn uitgetrokken kies 👍

(Translated by Google)
Very good and expert help, very hygienic and friendly staff, I no longer have any problems with my extracted tooth 👍

Cia K 30 Dec 2024 - 17:01

Deze Google-recensie is zonder tekst

B Dew 24 Dec 2024 - 15:10

tandarts stelt zich niet voor. Erg vreemd dat ik haar naam niet mag weten terwijl ze wel mijn zorg verleent. Verder wilde ze gelijk over gaan tot behandeling (trekken/wortel kanaal beh). Met moeite en tussenkomst eigen tandarts is het gelukt medicatie te krijgen ipv behandeling. Ik raad mensen aan er nIet heen gaan indien niet noodzakelijk. Verder is tandartsenpost brabant slecht bereikbaar , half uur wachttijd, sturen ze ze je naar apotheek die gesloten blijkt en sprak de arts gebrekkig Nederlands.

(Translated by Google)
The dentist doesn't introduce herself. It's strange that I'm not allowed to know her name, even though she's providing my care. She also wanted to start treatment right away (pulling/root canal). With difficulty and the intervention of my own dentist, I managed to get medication instead of treatment. I advise people not to go there unless absolutely necessary. Furthermore, the Brabant dentist post is difficult to reach, with a half-hour wait time, they send you to a pharmacy that turns out to be closed, and the doctor spoke broken Dutch.

Gydo Pelders 30 Nov 2024 - 20:28

Morgens gebeld en smiddags terecht. Aam de telefoon werd mij aan het einde van het gesprek medegedeeld ID en pinpas mee te nemen. Ik vond het redelijk spannend gezien de recenties die hier te lezen zijn. Toen ik aankwam moest ik een gezondheid verklaring invullen en en heb nog geen 5 minuten zitten wachten. Ik ben geholpen door een tandarts uit guatamale dus ons gesprek ging in het Nederlands/engels (dat vond ik ook niet hinderlijk.) Ze heeft me laten kiezen tussen 3 opties en verteld wat de kosten zijn en de gevolgen. Toch maar gekozen voor de luxe optie (de wortelkanaal behandeling). De tantarts is een 30minuten bezig geweest en niets van gevoeld. Nu zitten we ondertussen weer in de avond en heb ik naast wondpijn nergens last meer van. Hulde aan deze dame.

(Translated by Google)
Called in the morning and was there in the afternoon. At the end of the conversation I was told to bring ID and debit card. I found it quite exciting considering the reviews that can be read here. When I arrived I had to fill out a health declaration and I didn't even have to wait 5 minutes. I was helped by a dentist from Guatemala so our conversation was in Dutch/English (which I didn't find annoying either). She let me choose between 3 options and told me what the costs were and the consequences. Still opted for the luxury option (the root canal treatment). The dentist was busy for 30 minutes and I didn't feel anything. Now it's evening again and I don't have any problems other than wound pain. Kudos to this lady.

Kimley Segers 26 Nov 2024 - 15:01

Gisteren bij deze beste man geweest en helaas na het lezen van de andere reviews kan ik ook vertellen dat deze man niet echt door had wat hij deed! Wat ik ook nog wel even wil melden is dat ik het echt heel slecht vind dat mijn eigen tandarts of liever gezegd de assistente, mij hier naar door heeft verwezen. Maar bij deze beste man zie mij in ieder geval niet meer terug

(Translated by Google)
I went to this great guy yesterday, and unfortunately, after reading the other reviews, I can also say that he didn't really understand what he was doing! I also want to mention that I'm really disappointed that my own dentist, or rather, the assistant, referred me here. But I certainly won't be seeing this great guy again.

Siu Chan 19 Okt 2024 - 19:21

I’m surprised to see so many negative review here. I was scared before going there because of the rating and reviews but it turned out really good! Fast, clean and professional, dentist deal with my teeth very patiently and gently. It’s such a relief for me . Let’s see how it goes when I redraw my teeth next time there .

Marijn Van Nooten 11 Okt 2024 - 13:20

Deze Google-recensie is zonder tekst

Nabuckodonosor 15 Aug 2024 - 16:10

Best wel onprofessioneel het leek of ik zelf bij een honden tandarts was,Na een bezoek hier ga je altijd een ander bij een ander tandarts willen

(Translated by Google)
Quite unprofessional, it felt like I was at a dog dentist myself. After a visit here you will always want to go to another dentist.

samira van der laan 22 Mei 2024 - 18:52

Super goed geholpen door een begripvolle, vriendelijke tandarts. Geen achterlijk hoge tarieven en geen onnodige poespas.
Langere wachttijd maar allang blij dat ik überhaupt dezelfde dag nog geholpen kon worden.

(Translated by Google)
I received excellent care from an understanding, friendly dentist. No exorbitant fees and no unnecessary fuss.
Long wait time, but I'm so glad I could get help that same day.

Andres San Martin 06 Mei 2024 - 16:45

Mijn vriendin is bij kaakchirurg Ossama geweest om een ​​verstandskies te laten trekken. Ze was erg bang maar het was verbazingwekkend hoe snel het ging!! en zonder pijn!! Er zijn nog geen paar dagen verstreken en alles is al genezen. Maar ik geef maar 4 sterren want de rest wat chaotisch was, geen receptie en de kaakchirurg bijna zonder assistent moest werken.

(Translated by Google)
My girlfriend went to oral surgeon Ossama to have a wisdom tooth removed. She was very scared, but it was amazing how quickly it went! And without any pain! Not even a few days have passed, and everything is already healed. However, I'm only giving it 4 stars because the rest of the procedure was a bit chaotic, there was no reception, and the oral surgeon had to work practically without an assistant.

N. 22 Apr 2024 - 16:47

Rare gang van zaken; lang wachten, eindelijk afspraak weten te maken en achteraf vertellen dat je niet via de verzekering kan betalen, maar direct moet pinnen.

(Translated by Google)
Strange turn of events; long wait, finally managed to make an appointment, only to be told afterward that you couldn't pay through your insurance, but had to pay by debit card immediately.

Bas 04 Mrt 2024 - 14:55

Makkelijk bereikbaar en snel geholpen bij een spoedje. Echter had ik er al gelijk een naar gevoel bij toen ik binnenkwam. Erg rommelig.. ook tijdens de behandeling moest er van alles gezocht worden en in een andere kamer worden gepakt. Eindstand was dat mijn eigen tandarts het later opnieuw mocht doen omdat ik naar buiten ging met een lelijk aangezet stuk tand in de verkeerde kleur.

(Translated by Google)
Easily accessible and quickly helped in an emergency. However, I had an uneasy feeling the moment I walked in. Very messy... even during the treatment, I had to search for everything and retrieve it from another room. The end result was that my own dentist had to do it again later because I left with an unsightly tooth that was the wrong color.

Ingrid Vd Vlist 04 Mrt 2024 - 14:36

27 -12-2023 hier geweest vanwege en vulling die eruit was gegaan die laten maken moest terplekke gelijk 108.39 euro betalen dat zou ik dan kunnen declareren. Maar helaas kon dat niet maar was blij dat ik van de pijn af was nu viel eergisteren die vulling er weer uit ik gebeld maar kreeg te hoten is geen garantie. Beetje heel erg jammer dat een vulling maar 2 maanden blijft zitten en dat je dan geen garantie krijgt. Is een slechte zaak vind ik met 108.39 rekening

(Translated by Google)
I went here on December 27, 2023, because a filling had come out and had it repaired. I had to pay €108.39 on the spot, which I could then claim. Unfortunately, that wasn't possible, but I was happy to be free of pain. The day before yesterday, the filling fell out again. I called but was told there's no guarantee. It's a real shame that a filling only lasts for two months and you don't get a guarantee. I think that's a bad deal with a €108.39 bill.

michel leeuwen 29 Dec 2023 - 05:29

Op advies van mijn eigen tandarts gebeld, maar na lange tijd wachten krijg je iemand aan de lijn die gewoon zegt we bellen je terug.
Vraagt niet eens hoe of wat.
Nooit niks meer gehoord.
Waardeloos.

(Translated by Google)
I called on my own dentist's advice, but after a long wait, someone answered the phone and simply said "we'll call you back."
They didn't even ask how or what.
I never heard anything back.
Worthless.

A H 19 Dec 2023 - 11:18

Deze tandartsenpost heeft de financiele administratie niet op orde!

Ik heb in januari een spoedbehandeling gehad die ik destijds per pinbetaling heb betaald, 62 euro. Vorige maand kreeg ik weer een factuur voor dezelfde behandeling maar een ander bedrag, 43 euro.
Ik heb de 2e rekening ook betaald maar bestefte toen dat ik mijn behandeling destijds al betaald had, per pinbetaling ter plaatse. In totaal heb ik nu 105 euro betaald voor 1 behandeling.

Ik heb hierover contct gehad en nu blijkt dat ze niks terug kunnen vinden. Gelukkig kan ik aantonen dat ik 2 betalingen heb gedaan voor 1 behandeling.

Vandaag kreeg ik 18 euro terug gestort. In totaal nu 87 euro kwijt terwijl de rekening 43 euro is.

Update 19-12
Na diverse onbeantwoorde mailberichten heb ik telefonisch medegedeeld dat ik een deurwaarder zou inschakelen om het te veel betaalde bedrag terug te vorderen. Ik werd kort daarop teruggebeld door de administratie om te bevestigen dat het teveel betaalde bedrag vandaag alsnog word overgemaakt.

Eind goed, al goed en lang leve de deurwaarders.

(Translated by Google)
This dental office's financial records are in disarray!

I had an emergency treatment in January, which I paid for by card at the time, for €62. Last month, I received another invoice for the same treatment but for a different amount, €43.
I paid the second invoice as well, but then realized I had already paid for my treatment by card at the time. In total, I've now paid €105 for one treatment.

I contacted them about this, and it turns out they can't find anything. Fortunately, I can prove I made two payments for one treatment.

Today, I received an €18 refund. A total of €87 is now out, even though the bill is €43.

Update 19-12
After several unanswered emails, I called to inform them that I would be hiring a bailiff to recover the overpaid amount. The administration called me back shortly after to confirm that the overpaid amount would be transferred today.

All's well that ends well, and long live the bailiffs.

Megan Pritchard 10 Dec 2023 - 11:29

I thought a dental extraction would not be able to go this wrong. But it was an absolute nightmare. This is definitely the best word to describe this practise as mentioned in other reviews. I can't even fit everything into a review because of the back and forth of the trauma that this clinic has caused me. Not only financially but mentally with trusting dentists and practises within the Netherlands.
Starting with reception, the receptionist is not friendly and whole handedly- assists in dental examinations with no personal protective equipment.
The doctors are very unprofessional.
Unhygienic and tools did not come packaged so, you must trust that all the tools are clean and sanitary.
There was no display of any dental accredidations made on the walls. The cabinets and washrooms are absolutely filthy and smelly.
Getting down to the real problem-
I had 1 molar taken out of my mouth; it costed 150 EUR for 1 tooth on an "emergency Sunday". I understand the emergent cost.
When I got home and removed the gauze after 30 minutes of bleeding I had discovered a piece of bone or what I thought was tooth at the time.
Why wasn't this verbalized to me upon leaving the clinic- really confuses me. The lack of medical information put forth to their patient is integral for patient education and post care treatment. This information was unfortunately missed and undocumented within their system which resulted in the second part of this nightmare.

I went back to the clinic 30 minutes after (1 hour after extraction).
The receptionist verbalized that I would have to pay for another dentist to examine my extraction area to determine if it was bone or tooth to either remove the remaining tooth or if this bone (which I now know) was going to remain in the same place- untouched and untreated. I agreed to this charge because I was terrified that the dentist left something in my mouth and I would have a very challenging time eating. So I agreed to yet again another emergency Sunday surcharge (70 EUR), a scan and a "consultation" fee with another doctor. I understand he had to paid also, but if a doctor did not inform me of what was inside my mouth prior it should be the responsibility of the dentist to document this or inform me of how the surgery went, if there is anything remaining and post care treatment requirements. This is a standard worldwide. Unfortunately they also failed at this.

If everything could go wrong this day, it did.

One of 3 owners of the clinic got back to me, but weeks later. This is why none of the administrative issues are not properly sorted out. The doctors solely care for their own finances and if you happen to come at the wrong time on the same day, you'll have to pay for another surcharge.

This clinic is not worth your time or the urgency of emergency service.
Do yourself good, and do not go to this clinic. There is an average of 3 stars for a reason. Look up other areas for emergency services.

Romy Vanderhoydonks 01 Dec 2023 - 17:34

Ten eerste leer je artsen eerst Nederlands en ten tweede wanneer we bellen voor een probleem en dit niet opgelost kan worden door de arts, zeg dan niet dat we kunnen langskomen en het opgelost zal worden, met vreselijke tandpijn een uur gereden om daarna weer terug te rijden met dezelfde pijn. Een factuur gekregen voor het maken van een foto en daarna alleen maar zeggen dat je niet gespecialiseerd genoeg bent om hier iets aan te doen.

(Translated by Google)
Firstly, you first teach doctors Dutch and secondly, when we call for a problem and it cannot be solved by the doctor, do not say that we can come by and it will be solved, drive for an hour with terrible tooth pain and then drive back again with the same pain. Received an invoice for taking a photo and then just said that you are not specialized enough to do anything about it.

Ana María Alfonso 28 Nov 2023 - 15:56

The doctor fixed one of my teeth that broke, and left it perfect, very neat. The only thing that I didn't like is that they charged me extra for having the appointment at 18:30 hs, and they didn't tell me that when I arranged the appointment.

Gabriela La 15 Nov 2023 - 22:35


Szybko usunięty ósmy ząb w znieczuleniu, bezbolesny zabieg bez zaszycia rany a gdy znieczulenie przestało działać nie czułam bólu . Cena za to to 103 euro. Bardzo jestem zadowolona. Przyszłam ze swoim zdjęciem zębów

Vlad Culin 15 Nov 2023 - 10:59

Very fast and professional. I was expecting it to be very expensive, but was pleasantly surprised. 10 out of 10

Ciprian Covaci 10 Nov 2023 - 00:00

Een echte nachtmerrie. Ik worstelde in de laatste hal, zonder enige ervaring. Hij drukte zijn hand op mijn lip totdat het me pijn deed, nu doet de wond op mijn lip erger pijn dan de tand zelf. Ik raad het niet aan

(Translated by Google)
A real nightmare. I struggled in the last hall, with no experience whatsoever. He pressed his hand on my lip until it hurt, and now the wound on my lip hurts worse than the tooth itself. I don't recommend it.

Jannie Vogels 09 Sep 2023 - 11:32

Na de behandeling door deze spoedtandarts was een consult aan de eigen tandarts en kaakchirurg nodig om vast te stellen dat diagnose, behandeling en receptuur door deze spoedtandarts onjuist waren. En dan heb ik het nog niet over de  steken in mijn hoofd, trillingen over het hele lichaam, hartkloppingen, klierzwellingen in mijn gezicht door verdoving en voorgeschreven mondwater. Mijn klacht werd behandeld door de eigenaar met als aanmatigende reactie: we hebben volgens protocol gehandeld.
Kortom: als patiënt dien je voor het vullen van de portemonnee van deze spoeddienst. Niet meer, niet minder. Voor tandartsen lossen ze een heel groot probleem op, namelijk continue achtervang. Al is dat enkel voor de vorm.

(Translated by Google)
After treatment by this emergency dentist, a consultation with my own dentist and oral surgeon was necessary to determine that the diagnosis, treatment, and prescription were incorrect. And I haven't even mentioned the headaches, tremors throughout my body, palpitations, and swelling of the glands in my face due to the anesthetic and prescribed mouthwash. My complaint was addressed by the owner, who presumptuously responded: "We acted according to protocol."
In short: as a patient, you serve to line the pockets of this emergency service. Nothing more, nothing less. They solve a major problem for dentists: continuous backup. Even if it's just a formality.

Arnold Van Den Hout 09 Aug 2023 - 00:22

Een ware nachtmerrie
Je belt de spoedpost maar je mag niet komen bij extreme klachten dus. Waar is dit een spoedpost voor ben een beetje klaar mee als je zoveel pijn hebt moet je gewoon langst kunnen komen bij zoveel klachten. Heb diclofenac ingenomen en ze zeggen van neem maar ibuprofen in en dat mag niet samen dus hebben niet eens verstand van zaken

(Translated by Google)
A true nightmare.
You call the emergency room, but you're not allowed to come if you have extreme symptoms. What's an emergency room for? I'm getting a bit fed up with it. If you're in so much pain, you should just be able to come in longer if you have so many symptoms. I took diclofenac, and they tell me to take ibuprofen instead, and they're not allowed to take it at the same time, so they don't even know what they're talking about.

Cartiche Tournier 08 Aug 2023 - 00:20

Deze Google-recensie is zonder tekst

Roger Berkley 27 Mei 2023 - 00:29

It's great to have dental clinic where you can make an appointment on the same day for speedy care. More so when other dentists have a few weeks long waiting list for appointments. At this clinic you pay directly and then can claim from your insurance.

Szymon Nożewski 01 Mei 2023 - 07:48

The receptionist was cynical to us. When someone is paying for a service, you always should take care of the patient's comfort and be nice to him. Don't be rude!

Marcin J 25 Apr 2023 - 13:31

Spoed met tandpijn naar deze praktijk ,helaas na gaatje vullen 2 dagen met extreem kies/tandpijn thuis gezeten !

(Translated by Google)
Emergency visit to this practice with toothache, unfortunately after having a cavity filled I was at home for 2 days with extreme molar/toothache!

Maaike beckers 05 Dec 2022 - 19:59

Super fijn geholpen met een wortelkanaalbehandeling. Kon direct terecht ondanks dat ik zelf twijfelde of het nodig was. Daarop werd mij geadviseerd wel te komen als er sprake was van pijn, maar als ik echt zou willen wachten kon dat natuurlijk ook. Advies maar ter harte genomen. Tijdens de behandeling werd ik heel erg op mn gemak gesteld door de laagdrempelige assistent die echt op maat keek wat ik nodig had (muziekje en grapjes). De tandarts heeft ook goed uitgelegd wat hij deed en stopte ook direct wanneer het pijn deed. Daarnaast heel duidelijk waar ik aan toe was (voor, tijdens en na de behandeling kwa kosten en kwa verloop) wat ik heel fijn vind. Fijne ervaring waardoor de tandarts toch iets minder spannend wordt ;)

(Translated by Google)
I received excellent service with a root canal. I was able to get an appointment right away, even though I was unsure whether it was necessary. I was advised to come if I was experiencing pain, but if I really wanted to wait, I could, of course. I took that advice to heart. During the treatment, I was put at ease by the approachable assistant who really tailored my needs (music and jokes). The dentist also explained what he was doing well and stopped immediately if it hurt. He also made it very clear what to expect (before, during, and after the treatment in terms of costs and the procedure), which I really appreciated. It's a pleasant experience, which makes going to the dentist a little less stressful ;)

Nora 26 Nov 2022 - 22:35

Kon vrij vlot terecht met ernstige pijn, men vermoedde een wortelpuntontsteking en beginnend abces. Antibiotica en spoelmiddel meegekregen. Prima ervaring.

(Translated by Google)
I was seen fairly quickly because I was in severe pain. They suspected a root canal infection and the beginnings of an abscess. I was given antibiotics and a rinse. A great experience.

Styn Schalk 23 Nov 2022 - 23:47

Een ware nachtmerrie. Vanwege een verstandskies die erg veel pijn deed begin middag gebeld. Mevrouw gaf aan: "Wij kunnen dit doen, geen probleem. Kosten hangen een beetje af van hoe moeilijk het is.". Dat klonk erg goed, maar de werkelijkheid was anders. Er is GEEN verstandskies verwijderd, want dat kon meneer de specialist niet. Deze meneer zei al direct dat hij niets kon doen, omdat hij niet kan snijden in tandvlees. Maar vervolgens is hij WEL gaan onderzoeken, zodat meneer WEL een factuur kon schrijven. Resultaat helse pijn, veel erger dan ervoor en een idiote doorverwijzing naar onze eigen tandarts, terwijl er door ons duidelijk was verteld die gisteren al bezocht te hebben en door de tandarts naar een kliniek of ziekenhuis te zijn doorverwezen. Doorverwijzing was ook aanwezig, maar desondanks ging deze specialist toch even voor de snelle centen. Dus denk na voordat je deze amateurs bezoekt. Ik geef ze wel een 10 voor liegen en bedriegen en een 0 voor klant vriendelijkheid, zowel de specialist als de dame achter de balie deden net alsof de pijn een slecht toneelspel was. Een -1 voor kunde van de specialist en voor de mevrouw van de planning waar alles bij kon een -1 voor kennis en doorvragen. . . ABSOLUUT NIET HEEN GAAN.

A true nightmare. Because of a wisdom tooth that was very painful, I called early afternoon. Madam replied: "We can do this, no problem. Cost depends a bit on how difficult it is.". That sounded very good, but the reality was different. NO wisdom tooth removed, because Mr specialist could not do that. This gentleman said right away that he could not do anything because he cannot cut in the flesh. But then he WOULD start examining, so Mr. WOULD be able to write a bill. Result was hellish pain, much worse than before and an idiotic referral to our own dentist, even though he was clearly told we had already visited him yesterday and had been referred by him to a clinic or hospital. Referral was also present, but nevertheless this specialist went for the quick pennies. So think well before visiting these amateurs. I do give them a 10 for lying and cheating and a 0 for customer friendliness, Specialist and receptionist did not care about the tormenting pain, a -1 for skill for the specialist and for "Madam where everything was possible" with a -1 for knowledge and asking through. . . ABSOLUTELY DO NOT GO THERE!

(Translated by Google)
A true nightmare. We called early afternoon because a wisdom tooth was causing a lot of pain. The woman said, "We can do this, no problem. The cost depends on how difficult it is." That sounded great, but the reality was different. NO wisdom tooth was removed because the specialist couldn't do it. This gentleman immediately said he couldn't do anything because he can't cut gums. But then he DID examine him so he could write an invoice. The result was excruciating pain, much worse than before, and an idiotic referral to our own dentist, even though we'd clearly stated we'd already seen him yesterday and had been referred to a clinic or hospital by the dentist. A referral was provided, but despite that, this specialist still went for a quick buck. So think before you visit these amateurs. I give them a 10 for lying and deceit and a 0 for customer service; both the specialist and the woman behind the counter acted as if the pain was a bad act. A -1 for the expertise of the specialist and for the lady in charge of the planning who could do everything, and a -1 for knowledge and further questions. . . ABSOLUTELY DO NOT GO.

A true nightmare. Because of a wisdom tooth that was very painful, I called early afternoon. Madam replied: "We can do this, no problem. Cost depends a bit on how difficult it is.". That sounded very good, but the reality was different. NO wisdom tooth removed, because Mr specialist could not do that. This gentleman said right away that he couldn't do anything because he cannot cut in the flesh. But then he WOULD start examining, so Mr. WOULD be able to write a bill. Result was hellish pain, much worse than before and an idiotic referral to our own dentist, even though he was clearly told we had already visited him yesterday and had been referred by him to a clinic or hospital. Referral was also present, but nevertheless this specialist went for the quick pennies. So think well before visiting these amateurs. I do give them a 10 for lying and cheating and a 0 for customer friendliness, Specialist and receptionist did not care about the tormenting pain, a -1 for skill for the specialist and for "Madam where everything was possible" with a -1 for knowledge and asking through. . . ABSOLUTELY DO NOT GO THERE!

Marijn Van Nooten 21 Nov 2022 - 23:26

Deze Google-recensie is zonder tekst