Mondzorg Tilburg West

Openingstijden
-
maandag
8:00 - 17:15 -
dinsdag
8:00 - 17:15 -
woensdag
8:00 - 17:15 -
donderdag
8:00 - 17:15 -
vrijdag
8:00 - 16:00

Persoonlijke moderne tandheelkunde
Mondzorg Tilburg West is een persoonlijke en kleinschalige tandartspraktijk in Tilburg. We beschikken over twee behandelkamers die aan alle eisen van de moderne tandheelkunde voldoen. Wij zorgen ervoor dat je alleen door gekwalificeerde en bevoegde personen behandeld wordt. Wij staan open voor nieuwe inschrijvingen en willen jou en jouw gezin een persoonlijke aanpak bieden. Wij maken dit waar door jou oprechte aandacht te geven, de tijd te nemen voor jouw bezoek aan de praktijk en duidelijk uit te leggen wat we doen.
We zorgen zo voor een praktijkvoering waarin alle patiënten zich zoveel mogelijk op hun gemak voelen.
Preventie
De preventie bij Mondzorg Tilburg West is gericht op het voorkomen van tandbederf en tandvleesproblemen. De preventieassistente is degene die je behandelt. De preventieassistente is opgeleid en bevoegd om in opdracht van de tandarts behandelingen uit te voeren op het gebied van mondhygiëne, maar geeft ook advies en instructie om tandbederf en tandvleesontstekingen te voorkomen. Daarnaast doet de preventieassistente het volgende:
- Ze reinigt jouw gebit
- Ze brengt de staat van het tandvlees in kaart door middel van een PPS-score
- Ze geeft voorlichting en instructies over de behandeling van je mond.
De preventieassistente doet niet hetzelfde werk als de mondhygiënist. U bezoekt de preventie-assistente voordat u naar de mondhygiënist gaat.
Kwaliteit
Voor ons is het vanzelfsprekend dat we iedere dag streven naar de hoogst mogelijke kwaliteit tandheelkunde. Bij spoed wordt je dezelfde dag nog geholpen.
Wij leveren elke dag weer de best mogelijke zorg en doen dat vanzelfsprekend volgens alle richtlijnen en diplomering:
- Alle tandartsen zijn BIG-geregistreerd
- Aangesloten bij het Kwaliteitsregister Tandartsen (KRT)
- Lid van de Koninklijke Nederlandse Maatschappij tot bevordering der Tandheelkunde (KNMT)
- Aangesloten bij KNMT Klachtenservice
- Door Calibris erkend als leerbedrijf
- Wij werken volgens de geldende richtlijnen voor infectiepreventie, stralingshygiëne en nascholing
- Wij nemen deel aan onderlinge visitaties en intervisie (laatste hervisitatie en certificering in 2020)
We hopen je snel in de praktijk te zien, je bent van harte welkom!
https://mondzorgtilburgwest.nl
Specialisaties
- Algemene tandheelkunde
- Tandvlees behandeling
- Wortelkanaal behandeling
- Kroon- en brugwerk
- Mondhygiëne
- Protheses-kunstgebit
- Angst behandeling
- Tanden bleken
- Kindertandheelkunde

Team

Faciliteiten
- Mondhygiënist(e) aanwezig
- Toegankelijk voor rolstoelen
- Parkeergelegenheid aanwezig (gratis)
- Spoed
Paginering
Prettige communicatie, ruime, lichte wachtkamer en behandelruimtes. Ontspannen sfeer.Tandarts Marloes en preventie-assistente Myriam namen rustig de tijd voor me en legden precies uit wat ze gingen doen en waarom.
Leuk te horen Monique!
Zeer deskundige tandarts, ze weet waar ze het over heeft. Ze nemen de tijd voor je, en altijd vriendelijk
Hi Jeske, dat is leuk te horen zeg! Hartelijk bedankt en tot de volgende keer!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Wat leuk om weer 5 sterren te mogen krijgen, dank je!
fijne prettige manier van omgaan met de clienten
Deze Google-recensie is zonder tekst
Hartelijk bedankt voor de mooie vijf sterren Lenie, we zijn er blij mee!
Vriendelijke tandarts, goed advies. Ik was al enige tijd op zoek naar een nieuwe, deze gekozen en blij met mijn keus!
Wat leuk te horen dat je blij bent met je keuze Maartje! We doen ons best om een écht fijne praktijk te zijn op alle gebieden. En als je ooit een tip hebt zodat we nog verder kunnen verbeteren, dan willen we dat óók heel graag weten ☺️. Tot de volgende keer in de praktijk! Marloes
Ik ben, waarschijnlijk voor de laatste keer en naar tevredenheid, behandeld door tandarts Janmaat. Bedankt voor al de professionele behandelingen al die jaren. Geniet van je pensioen!! De nieuwe tandartsen en assistentie ga ik meemaken bij de volgende behandelingen, maar ik ga evan uit dat het helemaal goed gaat komen. Succes met jullie praktijk. Groeten, tot ziens, Henk
Fijn dat tandarts Janmaat als laatste review nog een prachtige 5 sterren review mag ontvangen, dank! Tot de volgende keer op de praktijk, dat gaat ook vast wel bevallen bij de nieuwe vaste tandarts!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Nog bedankt voor de 4 sterren Annet! Laat het vooral weten als je nog tips voor ons heb!
(Vertaald door Google) zij zijn de beste/ eigenlijk was het de eerste keer dat ik bij je was, helaas was het vrij dringend omdat ik mijn tand had gebroken, dus het was pijnlijk, ik heb contact met mijn tandarts 10 dagen wachttijd die werd geschud het is niet acceptabel, toen belde ik je kliniek en zij geef me dezelfde dag een afspraak (eerlijk binnen een paar uur) en een zeer goede service, vriendelijk en professioneel. Ik kan niets zeggen en dan jullie allemaal bedanken. (Origineel) they are the best/ actually it was first time for me with you, unfortunately it was quite urgent because I have broke my tooth so it was painful , I have connect with my dentist 10 days wait time which was shook it's not acceptable, then I called your clinic and they give me appointment in the same day,(honestly in few hours)and very good service, kind and professional. I cant say nothing then thank all of you.
(Vertaald door Google) Wauw, bedankt voor het compliment Hasan! Ik ben heel benieuwd wat je het leukst vond toen je bij ons langskwam. Met vriendelijke groet, Marloes Joosen (tandarts) (Origineel) Wow, thanks for the compliment Hasan! I’m really curious what you liked best when you visited us. Best regards, Marloes Joosen (dentist)
Deze Google-recensie is zonder tekst
Dankjewel Marit! Vijf sterren zijn we altijd heel blij mee. Ben benieuwd wat je het meest waardeert aan de praktijk! Vriendelijke groeten, Marloes Joosen (tandarts)
Echt top Tandarts😁
(Vertaald door Google) Heel erg bedankt! We doen altijd ons best voor onze geweldige patiënten! (Origineel) Thanks a lot! We are always doing our best for our great patients!
Mijn eerste kennismaking / consult is prettig verlopen bij Marloes Joosen - van der Spek.( tandarts) Vriendelijk / rustige benadering en duidelijke uitleg. Ervaar deze kleinschalige praktijk als prettig. Ga er vanuit dat de volgende consulten/ behandeling net zo prettig verlopen. Mond hygiëniste Loes Vermeer ook prettig en rustig ervaren. Alle geduld heeft ze met je en duidelijke uitleg. Fijne praktijk/ team . Zeer tevreden .
Hoi Fieny, goed te horen dat het zo goed bevallen is! We doen ons best om dat voor altijd zo te houden. Ook zullen we kleinschalig blijven, dat bevalt uitstekend! Loes vinden wij ook een topper, ik moet alleen wel bekennen dat Loes geen Mondhygiëniste is, maar Paro-preventie assistente. Dat is net een stapje onder de Mondhygiëniste, als het allemaal goed gaat dan voorkomt Loes dat je daarheen moet ;-). Tot de volgende keer! Marloes Joosen-van der Spek, tandarts-praktijkhouder
Pro-actief bellen voor het maken van een afspraak, gastvrije ontvangst en (vrijwel) pijnloos boren en vullen. Nog even en je gaat gewoon met plezier naar onze tandarts :)
Beste Peter, wat een leuke waardering zeg! Dank! We bellen inderdaad altijd even na als we onze klanten een tijdje niet hebben gezien om te kijken wat de reden is. Met alle vernieuwingen die we hebben doorgevoerd, is het straks inderdaad bijna leuk om te komen :).
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt voor de mooie waardering, Kasem!
(Vertaald door Google) Update 17 jan: Werd gecontacteerd door (denk ik) de eigenaar van de kliniek, die zorgvuldig opsomde wat ik te zeggen had en beloofde mijn zaak te bekijken. Lees vandaag een e-mail van het kantoor waarin staat dat de kosten waren zoals bedoeld en dat er geen overbelasting is gebeurd, maar als gevolg van een goed gebaar is 10% -12% korting voorgesteld bij mijn volgende bezoek. Ik leef met deze update omdat ik de toewijding van de kliniek en de tijd die ik besteedde om mijn opmerking te bekijken en ernaar te handelen, leuk vond. Als ik de volgende keer geloof, zal ik van tevoren worden geïnformeerd over de prijs en de geschatte kosten op dat moment. *** Originele beoordeling 10 jan: Snelle verzorging van de tand nodig, afspraak vrij snel gekregen. Service was ok, maar het zou de volgende keer beter zijn als artsen zouden vragen of patiënten bereid zijn om voor röntgenfoto's te betalen en hoeveel ongeveer de behandeling zal zijn. Ik denk dat ik te veel in rekening had gebracht en röntgenfoto's waren niet nodig voor mijn behandeling. Bovendien was de tandvulling klein, maar ik ben als groot in rekening gebracht. (Origineel) Update Jan 17: Got contacted by (I think) the owner of the clinic, who listed carefully what I had to say and promised to review my case. Read email from the office today, saying that the charge was as supposed to be and no overcharge happened, however, due to good gesture been proposed 10% -12% discount on my next visit. Living this update because I liked the devotion of the clinic and time spent to review my comment and act on it. Believing next time I will be advised in advance on the price and approximate charge right at the time. *** Original review Jan 10sh: Needed quick care of the tooth, got appointment pretty fast. Service was ok, but it would be better next time if doctors would ask if patients are ready to pay for xray and how much approximately the treatment will be. I think I was overcharged and xray was not necessary for my treatment. Moreover, the tooth filling was minor, but I have been charged as major.
(Vertaald door Google) Hoi Aziza, bedankt voor je review. Wat vervelend dat je eerste ervaring bij Mondzorg Tilburg West niet de beste was! We hebben nooit de intentie om te veel te rekenen, integendeel. Zaken als wanneer een röntgenfoto gemaakt moet worden, zijn vastgelegd in protocollen (alle tandartsen hanteren dezelfde regels). Bijvoorbeeld: als iemand pijn heeft, maken we altijd één of meerdere röntgenfoto's. Misschien kan ik u door de factuur leiden, om u te vertellen waarom we in rekening hebben gebracht wat we in rekening hebben gebracht. En mocht er iets niet in orde zijn, dan corrigeren we dat natuurlijk! Ik hoop u (misschien morgen?) te spreken en natuurlijk zie ik u graag voor de volgende reguliere controle. Met vriendelijke groet, Marloes Joosen - tandarts/eigenaar (Origineel) Hi Aziza, thanks for your review. I am really sorry that your first experience at Mondzorg Tilburg West wasn’t the best! We never intent to overcharge, on the contrary. Things like when to take an X-ray are laid down in protocols (all dentists use the same rules). For example: if someone is in pain, we always take one or more X-rays. Maybe I can walk you through the invoice, to tell you why we charged what we charged. And if there’s something wrong, we will of course correct it! I hope to speak to you (maybe tomorrow?) and naturally I am looking forward to seeing you for the next regular check-up. Best regards, Marloes Joosen - dentist/owner
Deze Google-recensie is zonder tekst
Hi Sahar, fijn te horen dat jouw eerste bezoek goed is verlopen! We zien je graag terug op de praktijk!
Al een paar keer geweest, dat is goed gegaan ik ben prima geholpen, er ging met de verdoving wat mis, maar iedereen bleef rustig! Vriendelijke tandarts, en mondhygiënist Vriendelijke groeten Lia Lubeck
Hi Lia, wat fijn te horen dat je zo tevreden bent! Er kan natuurlijk altijd iets anders verlopen dan verwacht, maar met ons ervaren team kunnen we dan inderdaad rustig blijven en de juiste vervolgstappen bepalen. Tot de volgende keer! Marloes Joosen, tandarts
Deze Google-recensie is zonder tekst
(Vertaald door Google) Hoi Sajani, bedankt voor de vijfsterrenreview! (Origineel) Hi Sajani, thanks for the five-star review!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Thanks voor de goede review Franceska!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Rob, hartstikke bedankt voor de mooie beoordeling!
Vriendelijk 🤗
Bedankt voor het complimentje Leon! Wat kunnen we de volgende keer, behalve vriendelijk zijn, nog beter doen om doe felbegeerde 5 sterren te ontvangen? Vriendelijke groeten, Marloes Joosen-van der Spek, tandarts
Deze Google-recensie is zonder tekst
Hoi Iris, dank je voor de vier sterren! We zijn benieuwd hoe we er vijf sterren van kunnen maken 😉.
Voor de eerste keer op controle bij Anouk samen met mijn dochter. Zeer tevreden over de behandeling. Met een fris gebit de deur uit.
Hoi Francien, wat leuk om te horen dat jullie tevreden zijn. We zullen het zeker even doorgeven aan tandarts Anouk!
Fijne tandarts
(Vertaald door Google) Bedankt Anouk, we zijn altijd bezig om onze klanten blij te maken! (Origineel) Thanks Anouk, we are always trying to make our clients happy!
Praktijk ziet er schoon en goed uit. Tandarts en haar assistente zijn vriendelijk en professioneel.
Wat fijn te horen Angelie! We doen er ook écht ons best voor om de praktijk steeds mooier en beter te maken!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Hi Malou, thanks voor de mooie 5 ⭐️!
Fijne kennismaking met de nieuwe tandarts. Zeer goede uitleg en overleg van eventueel vervolg traject.
Ik ben blij dat je de kennismaking fijn vond, bedankt! Hartelijke groeten, Marloes Joosen - van der Spek, tandarts
Deze Google-recensie is zonder tekst
(Vertaald door Google) Hallo Jacob, we hebben je vandaag geprobeerd te bellen. We willen heel graag weten wat er mis is gegaan en hoe we het kunnen verbeteren, want we stellen je niet graag teleur. Hoop snel contact te hebben. (Origineel) Hi Jacob, we tried to call you today. We would really like to know what went wrong and how we can improve, because we don’t like to disappoint you. Hope to be in touch soon.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Vriendelijk bedankt Frans, jouw goede review helpt anderen de keuze te maken voor Mondzorg Tilburg West. Zo kunnen wij zoveel mogelijk mensen onze rustige, fijne en persoonlijke ervaring geven bij de tandarts.
Ben weer helemaal tevreden na mijn bezoek bij jullie. Snel opgelost en korte tijd veel problemem verholpen.
Hoi Latifa, dank je voor de mooie beoordeling! We zijn erg blij je in de praktijk te hebben en hopen je nog lang te mogen helpen met het goed houden van jouw mondgezondheid!
Voor mij was er niets veranderd, ik heb de heer Janmaat gehad en daar ben ik altijd tevreden over. ( en gezellig)Ook van het ontvangst van de tandartsassistente ben ik tevreden over . Mvg yvonne Franken
Beste Yvonne, dankjewel voor de mooie woorden. Ik hoop dat ik, als meneer Janmaat volgend jaar van zijn pensioen gaat genieten, het stokje van hem mag overnemen en je je ook bij mij op je gemak zult voelen!
Fijne tandartspraktijk. Goede kennis, hygiënisch, vriendelijk, meedenkend.
Beste Marga, ontzettend bedankt voor deze goede review! De dingen die je noemt (goede kennis, hygiëne, vriendelijk en meedenkend) zijn, naast onze persoonlijke aanpak, precies waar Mondzorg Tilburg West voor staat. ☺️
Zoals altijd weer op halfjaarlijkse controle geweest en goed behandeld!
Hoi Annemieke, wat fijn om te horen! We hopen je nog lang in de praktijk te mogen helpen met het goed houden van jouw gebit. Vriendelijke groeten, Marloes Joosen, tandarts
Deze Google-recensie is zonder tekst
Hartelijk bedankt voor de vier sterren Hans!
Om voor de eerste keer met jullie in contact te zijn geweest , zijn we netjes en vriendelijk behandeld Met vriendelijke groeten Peter & Annemie. Claassens
Hoi Peter en Annemie, dat is fijn te horen! Een eerste indruk is altijd belangrijk. Laten jullie het ook vooral weten als we dingen nog beter kunnen doen! Vriendelijke groeten, Marloes Joosen - van der Spek, tandarts
Deze Google-recensie is zonder tekst
Hi Anette, bedankt! Fijn dat er zoveel lieve mensen bij de praktijk zijn die de moeite nemen om een goede beoordeling te geven! Graag tot de volgende keer, Marloes Joosen - van der Spek
Spreekuur loopt praktisch nooit uit. Snelle behandeling.
Hoi Henriette, hartelijk dank! We proberen ook altijd goed op tijd te werken. Het is nu met de COVID-maatregelen in de mondzorg ook niet zo gezellig, aangezien alle speelgoed en tijdschriften er nu niet mogen liggen. We hebben in ieder geval wél een lekker muziekje in de wachtkamer 😉. Tot de volgende keer! Marloes
Voor mij was er feitelijk nog niets veranderd. Wbt de behandeling. NL door Hans gedaan die al meer dan 30 jaar de zeer deskundige.,mijn tandarts is. Maar ook voor Hans komt een tijd van stoppen met het pensioen in zicht. Hij heeft mijn nog toegezegd dat hij mij de volgende keer in december nog behandeld. Waarna hij stopt in april 2022. Dus marloes. Als Hans met Pensioen gaat wil ik graag de patiënt blijven in deze mooie praktijk. Mvg Ad Brent.
Hoi Ad, we zijn ook heel erg blij dat we nog een tijdje gebruik mogen maken van de geweldige expertise (en de gezelligheid) van Hans. Maar inderdaad: ook Hans gaat een keer van zijn pensioen genieten. Fijn dat je patiënt wil blijven bij de praktijk, we zullen ook zéker alles blijven doen in de geest van Hans en Elma. Moderne tandheelkunde, tijd voor een persoonlijk praatje en dat alles in een zo prettige mogelijke ambiance.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Hoi Coby, bedankt voor de mooie 4 sterren! Als we nog iets beter kunnen doen om die felbegeerde 5 sterren te behalen, laat dan dan gerust weten! 😉
De zorg is nog steeds als vanouds heel goed. Ik zal er zeker als client/patiënt blijven.
Beste Adri, wat fijn dat de zorg nog als vanouds is, daar doen we hard ons best voor! We zijn natuurlijk ook heel blij dat je client/patiënt blijft en zien je graag de volgende keer weer in de praktijk. Vriendelijke groeten, Marloes Joosen - van der Spek
Deze Google-recensie is zonder tekst
Zoveel mooie beoordelingen, je zou er haast verlegen van worden. Hartelijk bedankt Jan. Vriendelijke groeten, Marloes Joosen-van der Spek
Vriendelijke en correcte behandeling. Succes met je praktijk! Joe en Astrid Beljan.
Hi Joe en Astrid, dat is écht leuk te horen! Vriendelijk en correct, daar kunnen we alleen maar blij mee zijn 😃. Tot de volgende keer!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Hartelijk bedankt Jeroen, ooit gaat het ons vást lukken om ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ te behalen 😉
Top! Vriendelijk en deskundig!
Dat is top om te horen Jan! We proberen altijd persoonlijk en vriendelijk te zijn en door onze voortdurende nascholing zit het met de deskundigheid ook wel goed 😊. Tot de volgende keer!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt voor de ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Gerard, daar doen we het voor!
Keurige planning voor de afspraak. Reminder via email. Precies op afgesproken tijd. Vriendeljk, duidelijk, snel.
Hi Geert, we doen ons best om zoveel mogelijk service te verlenen rondom de afspraak. Zo’n herinnering werkt fijn hè? Verder willen we altijd een vriendelijke en persoonlijke praktijk blijven, dus ik ben blij dat dit bij jou in ieder geval ook zo voelt. Vriendelijke groeten, Marloes Joosen - van der Spek, tandarts.
De behandeling was vriendelijk en correct, ook toen later bleek dat nog een scherp randje moest worden weggewerkt.
Beste Frits, bedankt voor de goede beoordeling! Er kan inderdaad altijd een klein randje blijken te irriteren en dat lossen we dan met plezier en het liefst zelfs dezelfde dag nog op. Vriendelijke groeten, Marloes Joosen-van der Spek, tandarts
Ik heb mogen ervaren dat als je angst hebt voor een tandarts bezoek het mogelijk is de patient op zijn/haar gemak te stellen. Continu aangeven wat je gaat doen, hoe en waarom zorgt er daadwerkelijk voor dat zenuwen veel minder voelbaar zijn
Hoi Frank, dat is goed te horen! Blijf vooral terugkomen in de praktijk, dan zal het steeds gemakkelijker worden! Vriendelijke groeten, Marloes Joosen-van der Spek, tandarts
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt Albert! Als je nog tips hebt hoe we de ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ kunnen bereiken, dan hoor ik het graag! Vriendelijke groeten, Marloes Joosen - van der Spek, tandarts
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt voor de mooie beoordeling! Als je nog tips hebt hoe we de ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ kunnen bereiken, dan zou dat graag horen! Vriendelijke groeten, Marloes Joosen - van der Spek, tandarts
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Wim, bedankt voor uw beoordeling! Vriendelijke groeten, Marloes Joosen-van der Spek
Net overgestapt naar de nieuwe eigenaresse van tandartsenpraktijk Mondzorg Tilburg West, zeer tevreden! Erg begripvol en goed geholpen.
Bedankt Marloes! Fijn te horen dat je het een prettige kennismaking vond, dat was wederzijds. ☺️
Deze Google-recensie is zonder tekst
Hartelijk bedankt Erwin, daar doen we het voor! Vriendelijke groeten, Marloes Joosen
Deze Google-recensie is zonder tekst
Hartelijk bedankt voor de mooie beoordeling Rob. Vriendelijke groeten namens het hele team, Marloes Joosen
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt voor de vijf sterren Brenda! Tot de volgende keer, Marloes Joosen
Deze Google-recensie is zonder tekst
Leuke review Robert!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Wat fijn om als allereerste review ooit meteen 5 sterren te krijgen, bedankt Lonneke! Marloes Joosen-van der Spek, tandarts
Al vele,vele jaren zeer tevreden over deze praktijk. Helder advies, open communicatie gepaard aan deskundig handelen zorgt voor veel vertrouwen in de tandartsen. Vanuit goed humeur en interesse voor de patient wordt goed werk geleverd.
Als je medische nood hebt bij een tand probeert hij je nog af te wimpelen en als je te laat komt kun je al beter naar een neiwue tandarts zoeken.... Deze tandarts volgt zijn eed niet en is alleen uit op je centen of heeft gene zin om je te behandelen als hij tanden moet trekken
Geachte heer Vd Linden. Wij hebben op 1 april de praktijk overgenomen en deze review heeft betrekking op de vorige eigenaar. Zou u misschien willen overwegen uw review weg te halen? Alvast heel vriendelijk bedankt, Marloes Joosen - van der Spek (de nieuwe praktijkhouder).
Deze Google-recensie is zonder tekst
Al 35 jaar mijn tandarts 😊