Lassus Tandartsen Tilburg

Lassus Tandartsen Tilburg
Ringbaan Oost, 5013 CA Tilburg
Neemt patiënten aan
Tandarts
10.0
Google
4.3
Zorgkaart
0.0
KV
0.0
rating
Spoed
rating
Spoed 24/7 365
rating
Nascholing
rating
Certificaat
ISO 9001
rating
ster
Over
Openingstijden

Openingstijden

  • arrow maandag
    8:00 - 20:30
  • arrow dinsdag
    8:00 - 17:00
  • arrow woensdag
    8:00 - 17:00
  • arrow donderdag
    8:00 - 20:30
  • arrow vrijdag
    8:00 - 12:30

 

UW NIEUWE TANDARTS IN TILBURG

Lassus Tandartsen Tilburg is een moderne praktijk waarbij het team van tandartsen, specialisten, mondhygienisten, assistenten en receptiemedewerkers u van de beste mondzorg wilt voorzien. Wij begrijpen dat naar de tandarts gaan niet altijd leuk is, maar wij doen er alles aan om te zorgen dat u zich op uw gemak voelt. Dit doen wij door een mensgerichte werkwijze in combinatie met hoogwaardige tandheelkunde, waarbij de focus ligt op het voorkomen van gebitsproblemen.

Bezoek website
ster
Informatie

Specialisaties

  • Algemene tandheelkunde
  • Tandvlees behandeling
  • Wortelkanaal behandeling
  • Kroon- en brugwerk
  • Mondhygiëne
  • Implantaten
  • Kindertandheelkunde
  • Geriatrische tandheelkunde/ouderen
  • Gehandicapte patiënten

Team

tandarts
9.3
Tandarts
BIG nummer: 29046648902
tandarts
10.0
Tandarts
BIG nummer: 19929464302
tandarts
0.0
Tandarts
BIG nummer: 39932776102
tandarts
0.0
Tandarts
BIG nummer: 89932833202
tandarts
0.0
Tandarts
BIG nummer: 09917092702
tandarts
0.0
Mondhygiënist
tandarts
0.0
Preventieassistent
tandarts
0.0
Preventieassistent
tandarts
0.0
Preventieassistent
tandarts
0.0
Assistent
tandarts
0.0
Assistent
tandarts
0.0
Assistent
tandarts
0.0
Assistent
tandarts
0.0
Assistent
tandarts
0.0
Assistent

Faciliteiten

  • Mondhygiënist(e) aanwezig
  • Toegankelijk voor rolstoelen
  • Parkeergelegenheid (Betaald)
  • Spoed
10.0
4.3
0.0
waardering icon
Chantal 29 Jun 2023 - 15:06 Rose Daneshwar (Tandarts)
Tandartsbezoeken leveren mij altijd (enige) spanning op. Maar wat een lieve tandarts is Rose. Ook haar assistente Fereshte is heel lief. Er moest een vulling vervangen worden. Ze hebben mij goed op m'n gemak gesteld. En het deed geen pijn. Daardoor, en door hun deskundigheid en goede samenwerking heb ik het volste vertrouwen in ze. Ik ging met een glimlach weer weg. Mijn volgende afspraak plan ik zeker weer bij hen.
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
waardering icon
Marcel 15 Mrt 2023 - 16:17 Rose Daneshwar (Tandarts)
Was de eerste zitting van een behoorlijk aantal behandelingen betreft het trekken van in dit geval de kiezen. Rose en haar assistent Ilse stelden mij ontzettend op mijn gemak. Door goede uitleg van wat er te gebeuren stond en door te zeggen als het niet goed voelde dit meteen duidelijk te maken. Een absolute verademing met de ervaringen die ik heb met mijn voorgaande tandarts. Ben blij dat ik voor deze tandartspraktijk gekozen heb en raad het zeker anderen aan!
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
Kees Verhasen 20 Apr 2024 - 10:33

Het is overgenomen door een groot bedrijf en sindsdien gaat het hard achteruit. Ze zijn amper bereikbaar, je staat soms 40 minuten in de wacht waarna gewoon de telefoon wordt opgehangen. Tevens hebben ze een beleid dat je iedere 2 jaar foto's moet maken om gaatjes te zien. Bij dat soort afspraken loop je vervolgens weg met een rekening van honderden euro's. Daarnaast wisselen de tandartsen om de haverklap dus heb je geen enkel idee wie je de volgende keer komt controleren. Ze hebben daardoor ook zelf geen flauw benul wie je bent en wat er de vorige keer was besproken.
Ten slotte hebben ze een digitaal beleid dat enkel om marketing gaat. Als ze nou eens zouden investeren in kwaliteit leveren in plaats van zo veel mogelijk winst maken en zoveel mogelijk positieve reviews zou dat al een goed begin zijn.

Ik hoef dus niet zo'n nutteloze reactie hierop dat jullie contact opnemen om goed over te komen op google, terwijl jullie geen enkel contact opnemen.

(Translated by Google)
It was taken over by a large company and has since deteriorated rapidly. They are barely reachable, you are sometimes on hold for 40 minutes and then the phone is simply hung up. They also have a policy that you have to take photos every 2 years to see cavities. With those kinds of agreements you then walk away with a bill of hundreds of euros. In addition, the dentists change every time, so you have no idea who will come to check you next time. As a result, they have no idea who you are and what was discussed last time.
Finally, they have a digital policy that is only about marketing. If they would invest in delivering quality instead of making as much profit as possible and as many positive reviews as possible, that would be a good start.

So I don't need such a useless response to this that you contact us to appear good on Google, while you don't make any contact.

waardering
Reactie van/namens: Lassus Tandartsen Tilburg

Beste Kees Verhasen, wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent met onze praktijk en u ons niet goed kunt bereiken. De reden dat wij elke twee jaar röntgenfoto's maken is omdat we niet alles vanaf de buitenkant kunnen zien, met röntgenfoto's kunnen wij verborgen gaatjes, botafbraak of bijvoorbeeld een ontsteking in de kaak in een vroeg stadium ontdekken zodat er iets aan gedaan kan worden voordat het te laat is. Verder spijt het ons te lezen dat u telkens bij een andere tandarts terecht komt, het is de bedoeling dat u zo veel mogelijk bij uw eigen tandarts komt voor een controle. Onze excuses als dit niet is gelukt. Toch zouden wij graag met u in contact willen komen om dit persoonlijk met u te bespreken. Helaas kunnen wij u niet vinden onder deze naam in ons systeem. Zou u zo vriendelijk willen zijn om contact met ons te nemen via tilburg@lassus.nl? Dit wordt door ons zeer gewaardeerd.

(Translated by Google)
Dear Kees Verhasen, how annoying to read that you are not satisfied with our practice and that you cannot easily reach us. The reason we take X-rays every two years is because we cannot see everything from the outside. it's late. Furthermore, we are sorry to read that you always end up with a different dentist, the intention is that you visit your own dentist as much as possible for a check-up. Our apologies if this was not successful. However, we would like to get in touch with you to discuss this with you personally. Unfortunately, we cannot find you under this name in our system. Would you be so kind to contact us at tilburg@lassus.nl? We greatly appreciate this.

Axel Dhoe 06 Apr 2024 - 23:31

Deze Google-recensie is zonder tekst

Armand Saputra 06 Apr 2024 - 19:07

Deze Google-recensie is zonder tekst

Henri Hendriks 04 Apr 2024 - 16:17

Voor de eerste keer geweest, voelt gelijk vertrouwd en gemoedelijk. Dame achter de balie ontzettend aardig, tandarts en assistente ook heel aardig. Voelt goed, ben blij dat ik overgestapt ben.

(Translated by Google)
Visited for the first time and immediately felt familiar and friendly. The lady behind the counter was very nice, the dentist and assistant were also very nice. Feels good, I'm glad I switched.

Anneke Kartijoatmo 04 Apr 2024 - 16:04

Ik ben heel erg bang voor de behandelingen bij de tandarts. Bij de intake hebben ze me gerust gesteld. Ik voelde me daardoor op mijn gemak. Zal heel snel een vervolgafspraak maken. Dank jullie wel 👍

(Translated by Google)
I am very afraid of dental treatments. They reassured me during the intake. That made me feel at ease. Will make a follow-up appointment very soon. Thank you 👍

Arjan den Heeten 22 Feb 2024 - 13:11

Had mezelf aangemeld bij deze tandarts want wilde weg bij mijn huidige. Bij de intake er achter gekomen dat foto's niet ouder mogen zijn dan 18 maanden en nieuwe gemaakt moesten worden wat een mij 177,50 ging kosten. Nog nooit eerder meegemaakt deze werkwijze en de tandarts gaf aan dat dit het protocol is. Ook dat het meerdendeel van het personeel Engels praat helpt niet bij de communicatie. Grote teleurstelling en ben weggegaan en heb nu een tandarts gevonden die foto's maakt aan de hand van de situatie en Nederlands praat.

(Translated by Google)
I registered myself with this dentist because I wanted to leave my current one. During the intake I found out that photos may not be older than 18 months and new ones had to be taken, which would cost me 177.50. Never experienced this method before and the dentist indicated that this is the protocol. The fact that the majority of the staff speaks English also does not help with communication. Big disappointment and I left and have now found a dentist who takes photos based on the situation and speaks Dutch.

waardering
Reactie van/namens: Lassus Tandartsen Tilburg

Beste Arjan den Heeten, wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent met onze praktijk. Onze floormanager neemt contact met u op om dit persoonlijk met u te bespreken en om te kijken hoe wij ons kunnen verbeteren.

(Translated by Google)
Dear Arjan den Heeten, how annoying to read that you are not satisfied with our practice. Our floor manager will contact you to discuss this personally and to see how we can improve.

Diogo Lopes 10 Feb 2024 - 11:05

Vriendelijke personeel en uitskende tandartsen

(Translated by Google)
Friendly staff and excellent dentists

Adam Ra 09 Feb 2024 - 12:39

na 4x behandeld te zijn kan ik zeker zeggen dat ik zeer tevreden ben over deze tandarts praktijk! Zeer betrouwbaar en hele vriendelijke werknemers bij lassus tandartsen praktijk.

(Translated by Google)
After being treated 4 times, I can certainly say that I am very satisfied with this dental practice! Very reliable and very friendly employees at Lassus dental practice.

Dolché Beauty 29 Jan 2024 - 15:04

Afgelopen week bij Mondhygiënist Amal Salah geweest. Dit was de eerste keer dat de behandeling is uitgevoerd zonder dat ik last heb gehad van gevoeligheid zowel tijdens als na de behandeling. Amal is mega meegaand, rustig en geduldig. Voor mij niemand anders meer!

(Translated by Google)
Went to Dental Hygienist Amal Salah last week. This was the first time that the treatment was carried out without me experiencing any sensitivity both during and after the treatment. Amal is very accommodating, calm and patient. No one else for me anymore!

Marielle Adriaansen 19 Jan 2024 - 14:25

Vandaag,bij tandarts Rose geweest met onze zoon Luuk. Hij had een losse voortand (helaas doordat hij hem een tijd terug flink gestoten had (gevallen) en naast het feit dat hij los zat,was er ook een kleine ontsteking bijgekomen waardoor zijn tandje getrokken moest worden. Maar wow,wat zijn ze kundig, maar vooral heel lief voor hun patiënten,zowel Rose als tandarts maar ook haar assistente Iman die Luuk al heel goed op zijn gemak stelde en alles heel goed vertelde wat ze ging doen. Het is super goed gegaan en ben heel trots op onze zoon en vind deze goede ervaring voor Luuk heel belangrijk voor in de toekomst!

(Translated by Google)
Today we went to dentist Rose with our son Luuk. He had a loose front tooth (unfortunately because he had bumped it quite a bit (fallen) a while ago) and besides the fact that it was loose, a small infection had also developed so that his tooth had to be extracted. But wow, how skilled they are. but especially very sweet to their patients, both Rose as a dentist but also her assistant Iman who made Luuk very comfortable and explained everything very well what she was going to do. It went very well and I am very proud of our son and think This good experience is very important for Luuk for the future!

Jihane Karim 16 Jan 2024 - 16:20

Ik ben heel fijn behandeld door Mondhygienist Amal Salah. Zij behandelt rustig en professioneel. Ze luistert goed naar mijn klachten en heeft me van mijn klachten af geholpen. Een professionele en kundige mondhygienist in een fijne tandartspraktijk. Ik raad haar zeker aan in deze praktijk.

(Translated by Google)
I was treated very nicely by Dental Hygienist Amal Salah. She treats calmly and professionally. She listens carefully to my complaints and has helped me get rid of my complaints. A professional and skilled dental hygienist in a fine dental practice. I definitely recommend her in this practice.

Frank Janssen 07 Jan 2024 - 14:41

Ik ben ontzettend blij met de professionele service van mondhygiëniste Amal. Haar zorgvuldige aanpak en vriendelijke benadering maakten mijn tandheelkundige ervaring zeer prettig. Haar expertise en aandacht voor detail hebben echt indruk op me gemaakt. Een absolute aanrader voor een grondige en comfortabele mondhygiëne!

(Translated by Google)
I am extremely happy with the professional service of dental hygienist Amal. Her careful approach and friendly approach made my dental experience very pleasant. Her expertise and attention to detail really impressed me. An absolute must for thorough and comfortable oral hygiene!

Eda Deniz 07 Jan 2024 - 14:27

Ik ben laatst bij Amal Salah geweest en zij is serieus de beste mondhygieniste die er is. Ze is zo vriendelijk en gezellig. Ze stelt je gerust en je voelt je eigen comfortabel bij haar. Ik zou zeggen.. aarzel niet om een afspraak te maken voor een afspraak voor een gebitsreiniging bij Amal.

(Translated by Google)
I recently went to see Amal Salah and she is seriously the best dental hygienist around. She is so friendly and fun. She reassures you and you feel comfortable with her. I would say... don't hesitate to make an appointment for a dental cleaning with Amal.

Sandra Polet 02 Jan 2024 - 19:34

Dex is 11 jaar en hij vind de tandarts echt heel spannend. Heel eerlijk hij is als de dood. Helaas is dit gekomen door een eerdere ervaring die hij had bij de tandarts.
Gelukkig was daar Rose met haar assistente Iman.
Ze stelde Dex zo op zijn gemak en tuurlijk vond hij het nog steeds spannend. Maar door de duidelijke uitleg en ruim de tijd nemen met verdoven. Viel het Dex achteraf gelukkig allemaal mee.
Bedankt meiden dat jullie de tijd namen voor Dex hopelijk komt hij van zijn angsten af

Liefs de moeder van Dex

(Translated by Google)
Dex is 11 years old and he finds the dentist really exciting. Very honest, he is terrified. Unfortunately, this was due to a previous experience he had at the dentist.
Fortunately, Rose was there with her assistant Iman.
She made Dex so comfortable and of course he still found it exciting. But because of the clear explanation and taking plenty of time to anaesthetize. Fortunately, everything turned out not so bad for Dex afterwards.
Thank you girls for taking the time for Dex, hopefully he will overcome his fears

Love Dex's mother

Szymon Nożewski 18 Dec 2023 - 10:08

I was looking for a dentist in Tilburg who could give my teeth a complete makeover and provide the treatment I needed.

After many years of avoiding dentist visits due to childhood trauma, I decided to overcome my fear and seek dental care.

In March 2023, I visited Lassus Tilburg, hoping for a professional approach and respect for my needs. Unfortunately, my experience with dentist R. O. was very disappointing. Instead of the recommended root canal treatment, they suggested extraction of four teeth without considering my request to try saving them.

What else, when I mentioned rebuilding a tooth with a large cavity, I was ignored. The dentist claimed there was no way to save the tooth and only suggested its removal, dismissing alternative methods suggested by other specialists like Post Fiber.

This experience was very disheartening for me. The disregard for my needs and immediate suggestion of extracting teeth instead of attempting to save them is unacceptable to me. My trust in this dental practice has been significantly shaken. During this visit, I felt as if the dentist assumed that I would not be able to afford treatment for my teeth.

Unfortunately, based on my unsatisfactory experiences, I cannot recommend this place.

waardering
Reactie van/namens: Lassus Tandartsen Tilburg

Dear Szymon Nożewski, we are very sorry to read you're not satisfied with our practice. In the meantime our floormanager contacted you to discuss this with you in person and look for a solution. We hope to welcome you back at our practice.

Wolverflip 16 Dec 2023 - 15:29

I paid 260 euro for a cavity and a röntgen, they ruined my teeth, it was not hurting before, now I cannot eat and drink becouse of the pain, I have to fly back to my country to handle the problem they caused, and pay again. I am furious shame on you people. At least give me back my money, because it is not fair at all.

waardering
Reactie van/namens: Lassus Tandartsen Tilburg

Beste Wolverflip, het spijt ons te lezen dat u niet tevreden bent met onze praktijk. Wij komen graag met u in contact om dit persoonlijk met u te bespreken. Omdat wij u onder deze naam niet kunnen vinden in ons systeem kunnen wij uw gegevens helaas niet inzien. Zou u zo vriendelijk willen zijn om contact met ons op te nemen via tilburg@lassus.nl of via 013 21 05 009 zodat wij met u kunnen kijken naar wat er is gebeurd en te zoeken naar een oplossing? Dit wordt door ons zeer gewaardeerd.

(Translated by Google)
Dear Wolverlip, we are sorry to read that you are not satisfied with our practice. We would like to get in touch with you to discuss this personally. Because we cannot find you in our system under this name, we unfortunately cannot view your data. Would you be so kind as to contact us at tilburg@lassus.nl or at 013 21 05 009 so that we can look with you at what happened and look for a solution? We greatly appreciate this.

Sharina Badal 01 Dec 2023 - 10:26

Top ervaring! Mijn zoontje kwam voor een ontsteking aan zijn kies. We zijn super fijn ontvangen door tandarts Rose en assistent Kamila.
Mijn zoontje was erg angstig en huilde veel. Tandarts Rose stelde hem op zijn gemak en trooste hem voordat ze met de behandeling begon. Uiteindelijk de kies laten trekken en ook daar hebben tandarts rose en assistent kamila mijn zoontje erg op zijn gemak gesteld en op een rustige tempo de behandeling voortgezet. Tandarts Rose had met mijn zoontje afgesproken de volgende dag langs te komen voor een controle en daarnaast zouden we er een leuke dag van maken voor hem. Ze gaf aan dat dit geen traumatische ervaring voor hem moet zijn en dat een bezoek aan de tandarts prettig moet verlopen voor kinderen. Ik als moeder heb gezien dat de angst van mijn kind weg is gegaan door de aanpak van tandarts Rose. Hij gaf ook meerdere malen aan dat ze een lieve tandarts is. De afspraak was zo goed bevallen dat ik er uiteindelijk voor gekozen heb mijn zoontje bij tandarts Rose in te schrijven. Nogmaals heel erg bedankt voor de prettige ervaring voor mijn zoontje en natuurlijk ook voor mij als moeder!

(Translated by Google)
Great experience! My son came for an infection in his molar. We received a wonderful welcome from dentist Rose and assistant Kamila.
My son was very anxious and cried a lot. Dentist Rose put him at ease and comforted him before starting treatment. Ultimately, I had the tooth extracted and there too, dentist Rose and assistant Kamila made my son very comfortable and continued the treatment at a leisurely pace. Dentist Rose had agreed with my son to come by the next day for a check-up and we would also make it a fun day for him. She indicated that this should not be a traumatic experience for him and that a visit to the dentist should be pleasant for children. As a mother, I have seen that my child's fear has gone away due to dentist Rose's approach. He also indicated several times that she is a sweet dentist. I enjoyed the appointment so much that I ultimately chose to register my son with dentist Rose. Thank you again for the pleasant experience for my son and of course also for me as a mother!

Nienke Vonk 17 Nov 2023 - 14:30

Heel goed geholpen door Amal Salah. Ze was heel vriendelijk, stelde me gerust en legde alles goed uit. Het was geen prettige behandeling, maar dankzij haar goed te doen!

(Translated by Google)
Very well helped by Amal Salah. She was very friendly, reassured me and explained everything well. It was not a pleasant treatment, but thanks to her it was doable!

TAXI CENTRALE TILBURG TCT 04 Nov 2023 - 16:18

Deze Google-recensie is zonder tekst

Denise Peijen 04 Nov 2023 - 11:58

Een geweldige lieve tandarts is rose Daneshwar…
Ze is zo lief voor de kindjes als die in haar stoel zitten.
Mijn dochter is gek op haar en vind het totaal niet erg om naar de tandarts te moeten is niet bang verre van dat!!!
Laatst een behandeling gehad van sealen en vullen!!

(Translated by Google)
A wonderful, sweet dentist is Rose Daneshwar…
She is so sweet to the children when they sit in her chair.
My daughter loves her and doesn't mind going to the dentist at all, she's not afraid, far from it!!!
Recently had a sealing and filling treatment!!

Marlotte Kevenaar 02 Nov 2023 - 20:14

Super geholpen door tandarts Rose en assistente Kamila. Ondanks dat ik niet graag in de tandartsstoel lig, creëren ze een ontspannen sfeer, leggen ze de procedure goed uit en zorgen ze ervoor dat de behandeling (in dit geval een vulling plaatsen) een stuk minder vervelend is!

(Translated by Google)
Great help from dentist Rose and assistant Kamila. Even though I don't like lying in the dental chair, they create a relaxed atmosphere, explain the procedure well and ensure that the treatment (in this case placing a filling) is a lot less annoying!

Jos Schoonakker 26 Okt 2023 - 12:52

Tandarts Rose Daneshwar en assistent Kamila hebben uitstekend werk geleverd bij mijn wortelkanaal behandeling. Vakkundig advies en ontspannen sfeer

(Translated by Google)
Dentist Rose Daneshwar and assistant Kamila did an excellent job with my root canal treatment. Professional advice and relaxed atmosphere

Em Ka 20 Okt 2023 - 09:29

Going to the dentist is usually not a pleasant experience but all the appointments I had were great so far. Mohammed Abbassi is an expert when it comes to cleaning teeth. Friendly, patient, polite, and calm demeanor. Louk Beerens removed my wisdom teeth in the blink of an eye and clearly explained all steps prior and after. Very satisfied so far, thank you very much

Theo 24 Sep 2023 - 15:47

De eerste keer daar geweest het was gelijk een klik

(Translated by Google)
The first time I was there it was an immediate click

Daphne Bakker 12 Sep 2023 - 11:25

Ik was heel erg bang voor de tandarts. In de afgelopen jaren een aantal keer gewisseld van tandarts. Nou was het echt nodig dat ik weer ging en besloot ik het maar te proberen bij Lassus in Tilburg. Ik kwam terecht bij Tandarts Rose en assistent Weronika. Ze stelde me erg gerust en door dat ik zelf kon aangeven wat ik fijn vond, konden ze er rekening mee houden. Ik ga nu met een gerust hart naar de Tandarts en raad het iedereen aan.

(Translated by Google)
I was very afraid of the dentist. I have changed dentists several times in recent years. Now it was really necessary for me to go again and I decided to try it at Lassus in Tilburg. I ended up with Dentist Rose and assistant Weronika. She reassured me very much and because I could indicate what I liked, they could take it into account. I now go to the dentist with confidence and recommend it to everyone.

Dana Daniela 03 Sep 2023 - 09:19

Uitstekend geholpen door tandarts Louk Beerens.👏👏.
Nette ontvangst, duidelijke communicatie en zéér vakbekwaam! 👍👍👍.
GROOT COMPLIMENT 👏👏👏

(Translated by Google)
Excellent help from dentist Louk Beerens.👏👏.
Nice reception, clear communication and very professional! 👍👍👍.
GREAT COMPLIMENT 👏👏👏

Eb 27 Aug 2023 - 18:34

Tandarts Rose is echt een topper! Met veel geduld en begrip mij geholpen met mijn wortelkanaalbehandeling.. Ook zeker geholpen met mijn angst voor de tandarts! Zeker een aanrader

(Translated by Google)
Dentist Rose is really great! Helped me with my root canal treatment with a lot of patience and understanding. Also certainly helped me with my fear of the dentist! Highly recommended

viviana van der ven 27 Aug 2023 - 13:02

Sinds ik in Januari naar Lassus ben overgestapt, wordt het keer op keer bevestigd wat een goede keus dat is geweest. Bij tandarts Rose en haar assistente Fereshteh word je enorm op je gemak gesteld, de laatste keer dat ik er kwam, moest er een gaatje gevuld worden. Van de keer ervoor wisten we dat die diep zou zitten en richting de zenuw zou gaan. Dat gaf, ondanks dat ik geen angsten of iets dergelijks heb voor de tandarts, toch een zekere spanning met zich mee. Dit gaf ik voordat ik in de stoel plaatst nam aan. Meteen stelde beide dames mij op mijn gemak en hebben gedurende de behandeling regelmatig gecheckt hoe het met mij ging, zeker naarmate we dichter bij de zenuw kwamen deed Rose het rustig aan. Hierdoor ben ik pijnloos uit de behandeling gekomen. Op momente waar het kon hebben we ook nog even een beetje gezellig gekletst, bijvoorbeeld tijdens het in laten werken van de verdoving. Eigenlijk was het is gewoon gezellig en heb ik met een zeer fijn gevoel de praktijk weer verlaten.
Overigens zijn de twee andere behandelaars, waar ik inmiddels ook al kennis mee heb mogen maken, zoals tandarts Loek, voor het trekken van lastige verstandskiezen en de mondhygiëniste ook top.

Kortom een zeer kundig team, dat oog heeft voor hun patiënten, zorgt voor een prettige sfeer bij binnenkomst, niet te min te danken aan de dames achter de receptie en een duidelijke filosofie heeft hoe optimaal te zorgen voor de gebitten die ze onder behandeling hebben in hun praktijk.

(Translated by Google)
Since I switched to Lassus in January, it has been confirmed time and again what a good choice it was. Dentist Rose and her assistant Fereshteh make you feel very comfortable, the last time I came there a cavity had to be filled. From the time before we knew that it would be deep and go towards the nerve. Even though I have no fears or anything like that about the dentist, that still caused a certain tension. I accepted this before I sat in the chair. Both ladies immediately put me at ease and regularly checked how I was doing during the treatment, especially as we got closer to the nerve, Rose took it easy. As a result, I emerged from the treatment painlessly. Whenever possible, we also had a nice chat, for example while the anesthesia was taking effect. Actually, it was just fun and I left the practice with a very good feeling.
By the way, the two other practitioners that I have already met, such as dentist Loek, for extracting difficult wisdom teeth, and the dental hygienist are also top notch.

In short, a very skilled team that has an eye for their patients, ensures a pleasant atmosphere upon arrival, thanks in no small part to the ladies behind the reception desk and has a clear philosophy on how to optimally care for the teeth they are treating in their practice.

Imke Van den berk 17 Aug 2023 - 16:58

Afgelopen week geholpen door tandarts Rose en assistente Iman voor een diep gaatje. Voorafgaand aan de behandeling was ik erg zenuwachtig. Bij aankomst dit ook uitgesproken. Hierdoor heel fijn geholpen en zonder pijn en spanning de behandeling doorgekomen. Heel fijn. Bedankt.

(Translated by Google)
Last week I was helped by dentist Rose and assistant Iman for a deep cavity. Before the treatment I was very nervous. This was also stated upon arrival. This helped me very much and I was able to get through the treatment without pain and tension. Very nice. Thank you.

Michelle 1 11 Aug 2023 - 14:32

Een hele fijne behandeling gehad bij tandarts rosé en assistente werdnita, zeker een aanrader!!

(Translated by Google)
Had a very nice treatment with dentist Rosé and assistant Wordnita, definitely recommended!!

Huub Danklof 09 Aug 2023 - 17:31

Deze Google-recensie is zonder tekst

Ellie K 23 Jul 2023 - 12:29

Slechtste ervaring ooit!
4 keer geweest omdat ik enorme pijn had en iedere keer werd ik naar huis gestuurd. Een kroon werd gezet op een kies welke eigenlijk eerst een wortelkanaalbehandeling zou moeten hebben. Ik ben 4 keer geweest en verteld hoeveel pijn ik had. Laatste keer heb ik gevraagd “Maak a.u.b. een foto” terwijl dat de tandarts er zeker van was dat er niks aan de hand is.
Later bleek op de foto dat hij duidelijk kon zien dat er een ontsteking was. Ondanks de behulpzame medewerkers en de mooie praktijk, wil je een tandarts die naar je luistert, en daarop handelt. Dit moet je in deze praktijk niet verwachten!
Ik ben daarna ook geweest om een klacht te bespreken. Er wordt niet eens gezegd dat het anders had gemoeten, dit is nu eenmaal het protocol werd mij verteld. Dit verwacht je niet van een ervaren tandarts, toch?
Juist doordat ik een aantal keren langs ben geweest voor de pijn (4X), verwacht ik wel dat deze consulten niet in rekening gebracht zouden worden. Niets in minder waar, want deze werden voor de volle 100% in rekening gebracht. Deze heb ik volledig betaald ondanks dat er niets is gedaan tijdens deze consulten.
Uiteraard ben ik op zoek naar een andere praktijk en raad deze praktijk niet aan.

(Translated by Google)
Worst experience ever!
I went 4 times because I was in tremendous pain and every time I was sent home. A crown was placed on a molar that should have had a root canal treatment first. I went 4 times and told them how much pain I was in. Last time I asked “Please take a photo” even though the dentist was sure that nothing was wrong.
Later it turned out from the photo that he could clearly see that there was an inflammation. Despite the helpful employees and the beautiful practice, you want a dentist who listens to you and acts accordingly. You should not expect this in this practice!
I also went afterwards to discuss a complaint. It is not even said that it should have been done differently, this is just the protocol, I was told. You wouldn't expect this from an experienced dentist, would you?
Precisely because I have visited a number of times for the pain (4X), I expect that these consultations would not be charged. Nothing could be further from the truth, because these were charged for the full 100%. I paid this in full even though nothing was done during these consultations.
Obviously I am looking for another practice and do not recommend this practice.

waardering
Reactie van/namens: Lassus Tandartsen Tilburg

Beste Ellie K, wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent met u laatste behandelingen. Onze oprechte excuses hiervoor. We willen echt uitzoeken wat er mis is gegaan en zoeken graag daarom samen met u naar een oplossing. Zou u zo vriendelijk willen zijn contact met ons op te nemen via info@lassus.nl of via 013 210 5009? Dit wordt door ons zeer op prijs gesteld.

(Translated by Google)
Dear Ellie K, how annoying to read that you are not satisfied with your latest treatments. Our sincere apologies for this. We really want to find out what went wrong and are therefore happy to work with you to find a solution. Would you be so kind as to contact us via info@lassus.nl or via 013 210 5009? We greatly appreciate this.

Aldrin Framcisca 04 Jul 2023 - 02:07

Met de aandacht en persoonlijkheid waarmee tandarts Rose en haar assistent Rene jou behandelen, word je gerustgesteld dat het goed komt met jouw gebit. Een warm bad-gevoel. Ik dank jullie wel!

(Translated by Google)
With the attention and personality with which dentist Rose and her assistant Rene treat you, you will be reassured that your teeth will be fine. A warm bath feeling. I thank you!

Ken Rajaonson 29 Jun 2023 - 10:58

I recommend this dentist 100%
Doctor Rose and her assistant Fereshteh know exactly how to make you comfortable by resolving mathematics problem while needling you teeth and jaws ! Very professional in a fun environnement.
The deal was : no pain = Good review + ...

Iman Abbassi 27 Jun 2023 - 14:49

Streng maar rechtwaardig. Heel fijn geholpen door tandarts rose (wortelkanaalbehandelingen, en aantal vullingen)-
. Ook lieve assistente cindy heeft fijn verdoofd onder begeleiding van tandarts rose

(Translated by Google)
Strict but fair. Very nice help from dentist Rose (root canal treatments, and number of fillings) -
. Dear assistant Cindy also gave a nice anesthetic under the supervision of dentist Rose

Elkie 26 Jun 2023 - 17:14

Very professional and beautiful practice. Rose and Cindy are absolutely a great team, friendly and funny. Their work is fast, gentle and accurate.I had a great experience with them. Keep up the good work,👍💪🇿🇦

Nathalie van Os 24 Jun 2023 - 22:53

Mijn zoon moest voor het eerst boren omdat hij een gaatje had. Dat vond hij niet zo spannend. Maar die spuit om te verdoven. Doodsbang was hij ervoor. Onze tandarts Rose wist dit goed om te buigen. En ze nam er de tijd voor. Ademhalings oefeningen, omdat hij aan het hyperventileren was, en voetspelletjes om hem af te leiden. Eerst een verdovende gel aanbrengen. Stap voor stap uitleggen wat ze ging doen. Cindy, de assistente die hielp, deed vrolijk mee. Voet naar cindy buigen. Voet naar mama. Draaien, tikken. Grappig om te zien. Bij de 3e keer herhalen ging de naald erin. En maar Draaien en wijzen. De naald. Die heeft hij niet eens gevoeld! Het gaatje vullen was daarna snel gedaan. Op spelenderwijs. Nou, ik kan zeggen, had ik vroeger maar zo'n tandarts gehad. Maar niet alleen vroeger. Zou Rose zo zelf willen hebben als tandarts. Wat deden ze het super leuk! Daar kan menig tandarts wat van leren!

(Translated by Google)
My son had to drill for the first time because he had a hole. He didn't find that very exciting. But that injection is for anesthesia. He was terrified of it. Our dentist Rose managed to reverse this well. And she took her time. Breathing exercises, because he was hyperventilating, and foot games to distract him. First apply an anesthetic gel. Explain step by step what she was going to do. Cindy, the assistant who helped, happily joined in. Bend foot towards Cindy. Foot to mom. Turn, tap. Funny to see. On the 3rd repeat the needle went in. And just turn and point. The needle. He didn't even feel it! Filling the hole was quickly done. In a playful manner. Well, I can say, I wish I had had a dentist like that in the past. But not just in the past. Would love to have Rose as a dentist herself. They did such a great job! Many dentists can learn something from that!

Hussain Dualeh 24 Jun 2023 - 06:38

Tandarts Rose Daneshwar je bent de beste tandarts ooit, bedankt dat je me ontspannen en kalm hebt laten voelen. Ik kan je niet genoeg bedanken ook een grote dank aan Astrid

I would like to give a special thank to Rose I have a big phobia of the dentist but she was very gentle, talked me through the procedure which was so helpful I’m so glad I have her as my dentist so lucky to have her as my dentist. Her assistant was also so good Astrid.

If you looking for a dentist look no further because Rose is the best town 😎

(Translated by Google)
Dentist Rose Daneshwar you are the best dentist ever, thank you for making me feel relaxed and calm. I can't thank you enough, also a big thank you to Astrid

I would like to give a special thank to Rose I have a big phobia of the dentist but she was very gentle, talked me through the procedure which was so helpful I'm so glad I have her as my dentist so lucky to have her as my dentist. Her assistant was also so good Astrid.

If you looking for a dentist look no further because Rose is the best town 😎

waardering
Reactie van/namens: Lassus Tandartsen Tilburg

Beste Hussain Dualeh, wat een mooie review. Heel erg bedankt hiervoor. Wij zullen het doorgeven aan Rose.

(Translated by Google)
Dear Hussain Dualeh, what a nice review. Thank you very much for this. We will pass it on to Rose.

mirella emilia 22 Jun 2023 - 12:00

Ik vindt het een leuke tandarts en fereshtehis een hele goeie

(Translated by Google)
I think he is a nice dentist and Fereshtehis is a very good one

Onur Karacaoglan 16 Jun 2023 - 14:13

Zojuist een hele fijne behandeling gehad bij Frederique. Zij heeft mij enorm goed geholpen!

(Translated by Google)
Just had a very nice treatment with Frederique. She helped me enormously!

bruh. 13 Jun 2023 - 13:41

De beste en de liefste. Ben heel rustig geklameerd gemaakt door assistente Isa bij mijn verdoving en goed behandeld door tandarts Rose. Ik raad zeker iedereen aan om bij hun te komen echt een top duo!

(Translated by Google)
The best and the sweetest. I was made very calm by assistant Isa during my anesthesia and was treated well by dentist Rose. I definitely recommend everyone to join them, they are truly a great duo!

Moaad Elbazzaz 12 Jun 2023 - 14:46

Top dames!!
Ik ben meestal bang voor de tandarts maar door jullie valt het gelukkig allemaal reuze mee, ze deden het rustig en hadden groot begrip voor mijn angst.
Ik bedank Rose en Isa voor de super goede en gezellige behandeling!!

(Translated by Google)
Great ladies!!
I'm usually afraid of the dentist, but luckily because of you it wasn't that bad, they did it calmly and had great understanding of my fear.
I thank Rose and Isa for the super good and pleasant treatment!!

Marees Kokx 11 Jun 2023 - 15:54

Mooie praktijk met deskundige medewerkers. Ondanks dat mijn tand getrokken moest worden. Een goede uitleg gehad over de mogelijkheden en de vervolgstappen. De behandeling verliep rustig mede door de fijne uitleg. Compliment voor tandarts Rose en haar assistente.

(Translated by Google)
Beautiful practice with expert employees. Even though my tooth had to be pulled. Had a good explanation about the options and next steps. The treatment went smoothly, partly due to the detailed explanation. Compliments for dentist Rose and her assistant.

waardering
Reactie van/namens: Lassus Tandartsen Tilburg

Beste Marees Kokx, super om te lezen dat u zo blij bent met de praktijk en de medewerkers. Bedankt voor uw vertrouwen in Lassus Tandartsen Tilburg!

(Translated by Google)
Dear Marees Kokx, great to read that you are so happy with the practice and the employees. Thank you for your trust in Lassus Dentists Tilburg!

M Leermakers 07 Jun 2023 - 13:22

Bij tandarts rosé geweest. Ik heb een enorme angst voor de tandarts na slechte ervaringen. Moest gaatje opnieuw vullen. Rosé heeft aangename kalme stem en legt alles rustig uit. Heb er helemaal niets van gevoeld en ging met een rustig gevoel weg. De samenwerking met assistent isa was fijn beide dames stellen je zeer op je gemak. Zal niet zeggen dat mijn angst weg is maar de drempel om weer te haan is al wel lager geworden.

(Translated by Google)
Went to the dentist rose. I have a huge fear of the dentist after bad experiences. Had to refill hole. Rosé has a pleasant, calm voice and explains everything calmly. I didn't feel anything at all and I left feeling calm. The collaboration with assistant Isa was nice, both ladies make you feel very comfortable. I won't say that my fear has gone away, but the threshold for cocking again has already become lower.

Ambur 07 Jun 2023 - 11:36

Ik kom al een tijdje bij Tandarts Rose en ik verlaat het pand altijd met een glimlach! ☺ Super vriendelijk, secuur en recht voor zijn raap! Tijdens mijn laatste behandeling had ik ook assistente Isa en ook dat was een prettig bezoek 😚

(Translated by Google)
I have been coming to Dentist Rose for a while and I always leave with a smile! ☺ Super friendly, precise and straightforward! During my last treatment I also had assistant Isa and that was also a pleasant visit 😚

Adriaan Ansems 06 Jun 2023 - 14:47

De uitstraling van de inrichting heeft niets te maken met het doel om medische zorg te verlenen.
Het lijkt meer op een designhotel lobby dan functioneel.
Waar gaat mijn geld naartoe?

(Translated by Google)
The appearance of the facility has nothing to do with the purpose of providing medical care.
It looks more like a design hotel lobby than functional.
Where does my money go?

waardering
Reactie van/namens: Lassus Tandartsen Tilburg

Beste Adriaan Ansems, wij vinden het vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent met onze praktijk. De inrichting en uitstraling van de praktijk hebben wij zo bepaald om het onze cliënten zo comfortabel mogelijk te maken, omdat veel mensen een bezoek aan de tandarts vaak toch wat spannend vinden. Ons voornaamste doel is uiteraard om u de beste mogelijke zorg te bieden en daar zal uw geld dan ook naartoe gaan. Wij hopen dat uw behandeling verder naar wens was. Wij sturen uw review door naar onze praktijkmanager, zij neemt contact met u op om uw review persoonlijk met u te bespreken.

(Translated by Google)
Dear Adriaan Ansems, we are sorry to read that you are not satisfied with our practice. We have determined the design and appearance of the practice to make it as comfortable as possible for our clients, because many people often find a visit to the dentist a bit exciting. Our main goal is of course to provide you with the best possible care and that is where your money will go. We hope that your treatment was otherwise satisfactory. We will forward your review to our practice manager, who will contact you to discuss your review with you personally.

silvia paulissen 05 Jun 2023 - 15:20

Groot compliment aan tandarts Roos en assistente Isa! Geweldige samenwerking. Ik kon niets zeggen tijdens de, toch wel complexe, behandeling maar ik heb m zeer relaxed ondergaan door de goede uitleg, verdoving, maar zeker ook door de manier hoe vlot zij op elkaar aansloten in de behandeling. Ik doe dit niet snel maar dit is zeker een groot compliment en benoeming waard.

(Translated by Google)
Big compliment to dentist Roos and assistant Isa! Great collaboration. I couldn't say anything during the complex treatment, but I had a very relaxed experience due to the good explanation, anesthesia, but certainly also because of how smoothly they connected with each other during the treatment. I don't do this easily, but this is certainly worth a big compliment and nomination.

Look its bawz 01 Jun 2023 - 13:23

Rose is de beste tandarts, goed geholpen. goede uitleg. ook assistente Fereshte goed verdoofd

(Translated by Google)
Rose is the best dentist, very helpful. good explanation. Assistant Fereshte was also well anesthetized

Tugba Hocuk 09 Mei 2023 - 21:10

Mijn zoon is twee weken geleden behandeld ze zouden een melk kies de gaatje ervan behandelen alleen die behandelaar heeft mijn zoon van vijf vijf verdoving gegeven en ze heeft gezegd tegen mijn man dat wij niet goed voor ons kind zorgen ze heeft hem voor het eerst gezien. Mijn zoon kwam met een hele dikke mond thuis, de volgende dag was het nog erger dik geworden en ik ben direkt naar mijn eigen tandtarts geweest en die heeft hij heeft een ontstoken lip en een wang dat komt omdat op zijn wang gebeten heeft en nu loopt mijn kind met een trauma op zo gaan ze met kinderen om🤬. De tandtarts heette Rose. Da. Ik heb al een klacht mail gestuurd maar niemand die even terug keerde om zijn excuus aan te bieden. En tevens krijgen we vandaag een klant tevredenheid ding daar heb ik ook mijn verhaal geschreven.!! Zo zag mijn zoon er uit😢😢.

(Translated by Google)
My son was treated two weeks ago, they were going to treat a molar tooth and the hole, but that practitioner gave my five-year-old son an anesthetic and she told my husband that we are not taking good care of our child, she saw him for the first time. My son came home with a very swollen mouth, the next day it had become even more swollen and I immediately went to my own dentist and he has an inflamed lip and a cheek that is because he bit his cheek and is now walking my child suffered from trauma, this is how they treat children🤬. The dentist's name was Rose. Da. I have already sent a complaint email but no one returned to apologize. And today we also get a customer satisfaction thing, that's where I also wrote my story.!! This is what my son looked like😢😢.

waardering
Reactie van/namens: Lassus Tandartsen Tilburg

Beste Tugba Hocuk, we vinden het vervelend om te lezen dat het bezoek van uw zoontje aan onze praktijk niet naar wens is verlopen. Ons doel is altijd om u de best mogelijke zorg te verlenen, het spijt ons als dat niet is gelukt en/of niet zo is overgekomen. Wij hebben uw klacht doorgestuurd aan onze praktijk- en floormanager. Één van hun neemt contact met u op om bovenstaand persoonlijk met u te bespreken.

(Translated by Google)
Dear Tugba Hocuk, we are sorry to read that your son's visit to our practice did not go as planned. Our goal is always to provide you with the best possible care, we are sorry if we were unable to do so and/or did not come across that way. We have forwarded your complaint to our practice and floor manager. One of them will contact you to discuss the above with you personally.

Ludwig Sterling 07 Mei 2023 - 14:59

Topppp, leuke meiden, geholpen door Rose en Veronica, onderling goede communicatie met elkaar, wat mij heel erg op me gerust stelde. Rose gaf netjes aan wat er ging gebeuren. Super Goede Service, inplaats om mij 40 min te laten wachten, heeft ze heel zorgvuldig weer mijn gebit weer laten blinken binnen no time. Danku!
Zeker een aanrader.

(Translated by Google)
Topppp, nice girls, helped by Rose and Veronica, good communication with each other, which put me very much at ease. Rose neatly indicated what was going to happen. Super Good Service, instead of making me wait 40 minutes, she very carefully made my teeth shine again in no time. Thank you!
Highly recommended.

waardering
Reactie van/namens: Lassus Tandartsen Tilburg

Beste Ludwig Sterling, uw review maakt ons erg blij :-). Dank voor uw mooie woorden en we zullen het doorgeven aan Veronica en Rose.

(Translated by Google)
Dear Ludwig Sterling, your review makes us very happy :-). Thank you for your kind words and we will pass it on to Veronica and Rose.

Iris B 01 Mei 2023 - 11:50

Deze Google-recensie is zonder tekst

waardering
Reactie van/namens: Lassus Tandartsen Tilburg

Beste Iris B, naar aanleiding van uw beoordeling komen wij graag met u in contact om te praten over uw ervaring in onze praktijk. Gezien het aantal sterren is er veel ruimte voor verbetering. Wilt u dan ook contact opnemen met onze floormanager Renee via tilburg@lassus.nl? Dit wordt door ons zeer gewaardeerd.

(Translated by Google)
Dear Iris B, based on your review, we would like to get in touch with you to discuss your experience in our practice. Considering the number of stars, there is a lot of room for improvement. Would you also like to contact our floor manager Renee via tilburg@lassus.nl? We greatly appreciate this.

Meli sa 01 Apr 2023 - 18:33

For the first time i didnt feel anxious going to the dentist because the stuff was careful and understanding! I can only recommend this place!

haroun awad 31 Mrt 2023 - 15:00

Hele fijne behandeling gehad van tandarts Roos daneshwar en hele goede samenwerking tussen tandarts roos en assistente frederique. Ze waren erg lief voor me. Een aanrader voor angstige patiënten.

(Translated by Google)
Had very nice treatment from dentist Roos Daneshwar and very good cooperation between dentist Roos and assistant Frederique. They were very kind to me. Highly recommended for anxious patients.

Marvin Arns 21 Mrt 2023 - 16:15

Mooie praktijk met erg vriendelijk personeel dat met je mee denkt. Omdat het een nieuwe praktijk is kunnen er hier en daar wat kleine problemen naar voren komen. Gelukkig hebben deze problemen niks te maken met de expertise en behulpzaamheid van het personeel, zowel tandartsen als assistentes.

Na zelf wat problemen te hebben ervaren met een tandarts die hier nu niet meer werkt door onprofessionaliteit. Heeft mijn nieuwe tandarts alles hartstikke netjes opgelost en zelfs extra hulp aangeboden zonder ook maar iets op rekening te brengen.
Dat is de zorg en aandacht die we overal hopen te krijgen.

(Translated by Google)
Beautiful practice with very friendly staff who think along with you. Because it is a new practice, some minor issues may arise here and there. Fortunately, these problems have nothing to do with the expertise and helpfulness of the staff, both dentists and assistants.

After experiencing some problems with a dentist who no longer works here due to unprofessionalism. My new dentist resolved everything very neatly and even offered extra help without charging anything.
That is the care and attention we hope to receive everywhere.

Martijn V hout 21 Mrt 2023 - 02:45

We dachten leuk een tandarts in de buurt......eerst zouden we kennis komen maken over de werkwijze van de tandarts praktijk is onze ervaring.....mijn partner en ik hadden een afspraak eigenlijk achter elkaar......nu in beide gevallen niet waar........beide werden gelijk gesommeerd om een kaak/ tand foto's te maken.....ik werd meteen bij een tandarts in een stoel gezet voor een checklist voor implantaten.....waar ik geen opdracht had gegeven want was enkel voor kennismaking.....mijn partner werd geholpen door nog wel een kindertandarts......dit hoort in mijn ogen helemaal niet omtrent deze niet capabel is en volgens medische gezondheidszorg een volwassen mag behandelen laat staan behandelen....Tja heren tandarts praktijk werk zelf in de zorgsector(ziekenhuis )Dus na deze ene bezoek zal het ook echt blijven met deze onkunde en in mijn ogen geldklopperij doen wij niet mee....u kunt de afspraak van mijn partner verwijderen.....Dus zoekt u een goede tandarts sla deze praktijk over en raad u een andere aan die beter zijn in Noord en oud noord.

(Translated by Google)
We thought it would be nice to find a dentist in the area... first we would come and get acquainted with the working methods of the dental practice, in our experience... my partner and I actually had an appointment one after the other... .now not true in both cases........both were immediately summoned to take photos of a jaw/tooth.....I was immediately put in a chair at a dentist for a checklist for implants... ..where I had not given an order because it was only for an introduction.....my partner was helped by another pediatric dentist......this is not appropriate at all in my opinion because he is not capable and according to medical health care a adults are allowed to treat, let alone treat... Well, gentlemen's dental practice itself works in the healthcare sector (hospital), so after this one visit it will really continue with this ignorance and in my opinion we will not participate in a money grab... you can delete my partner's appointment.....So if you are looking for a good dentist, skip this practice and recommend another one that is better in North and Old North.

waardering
Reactie van/namens: Lassus Tandartsen Tilburg

Beste Martijn van Hout, wij vinden het vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent met uw bezoek aan onze praktijk. Al onze tandartsen zijn opgeleid om zowel kinderen als volwassenen te behandelen. Onze praktijkmanager Mariëlle neemt contact met u op om bovenstaand persoonlijk met u te bespreken.

(Translated by Google)
Dear Martijn van Hout, we are sorry to read that you are not satisfied with your visit to our practice. All our dentists are trained to treat both children and adults. Our practice manager Mariëlle will contact you to discuss the above with you personally.

Esther Noorlander 09 Mrt 2023 - 06:37

Geholpen door tandarts Rosé, ik ben erg goed behandeld, vakkundig, zorgvuldig bovenal lief... helpend voor angstige patiënten en kinderen.
Toevertrouwd aan tandarts Rosé!!!

(Translated by Google)
Helped by dentist Rosé, I was treated very well, professionally, carefully, above all, loving... helping anxious patients and children.
Entrusted to dentist Rosé!!!

waardering
Reactie van/namens: Lassus Tandartsen Tilburg

Beste Esther Noorlander, wat goed om te horen dat u zo blij bent met Rose. Wij zullen uw complimenten aan haar doorgeven.

(Translated by Google)
Dear Esther Noorlander, how good to hear that you are so happy with Rose. We will pass on your compliments to her.

Annemiek Kokx-Verhagen 04 Mrt 2023 - 19:53

Rose Daneswhar is voor mij een topper. Zij heeft erg veel geduld, vakkennis en kan goed luisteren. Wanneer ik een onprettig gevoel ervaar tijdens de behandeling, steek ik mijn hand op en houdt zij daar rekening mee.
Ze straalt zelfvertrouwen uit en heeft gevoel voor humor.

Rose ga zo door!

(Translated by Google)
Rose Daneswhar is a winner for me. She has a lot of patience, professional knowledge and is a good listener. If I experience an unpleasant feeling during the treatment, I raise my hand and she takes this into account.
She exudes self-confidence and has a sense of humor.

Rose keep it up!

waardering
Reactie van/namens: Lassus Tandartsen Tilburg

Beste Annemiek Kokx-Verhagen, wat fijn om te lezen dat u zo blij bent met Rose. Wij zullen de complimenten aan haar doorgeven. Dank voor uw mooie review.

(Translated by Google)
Dear Annemiek Kokx-Verhagen, how nice to read that you are so happy with Rose. We will pass on the compliments to her. Thank you for your nice review.

Ben Maarschalkerweerd 03 Mrt 2023 - 11:06

Vandaag een gaatje laten boren en het is weer helemaal mooi gemaakt. Ik ben bij Rose Daneshwar geweest, hele aardige, hippe tandarts. Lekker muziekje erbij ter afleiding en ben hartstikke tevreden. Ik hoop dat ze nog lang mijn tandarts mag zijn. Ook de assistentes zijn aardig, en bij de receptie ook, en tevens ben ik door de mondhygiëniste Monique Willemse ook heel goed geholpen.

Vind het niet meer zo erg om naar de tandarts te gaan en ben blij dat ik deze nieuwe praktijk heb gevonden.

Bijna vergeten; als welkomst cadeau een mooie BOOM electrische tandenborstel gekregen, totaal onverwachts en daarom dus extra leuk. Het is een hele fijne tandenborstel, gebruik het graag.

(Translated by Google)
Had a hole drilled today and it was made beautiful again. I went to Rose Daneshwar, a very nice, hip dentist. Add some nice music to distract you and I am very satisfied. I hope she can be my dentist for a long time. The assistants are also nice, and so is the reception, and I also received very good help from the dental hygienist Monique Willemse.

I don't mind going to the dentist anymore and I'm glad I found this new practice.

Almost forgot; Received a beautiful BOOM electric toothbrush as a welcome gift, completely unexpected and therefore extra nice. It is a very nice toothbrush, enjoy using it.

waardering
Reactie van/namens: Lassus Tandartsen Tilburg

Beste Ben Maarschalkerweerd, wat fijn dat u zo tevreden bent. Wat een complimenten, wij zullen het doorgeven aan Rose en Monique!

(Translated by Google)
Dear Ben Maarschalkerweerd, how nice that you are so satisfied. What compliments, we will pass it on to Rose and Monique!

jurgen eltink 02 Mrt 2023 - 23:23

Willen alleen eigen klanten helpen!

(Translated by Google)
Only want to help our own customers!

waardering
Reactie van/namens: Lassus Tandartsen Tilburg

Beste Jurgen Eltink, het spijt ons zeer dat u een slechte ervaring heeft gehad. Naar aanleiding van uw beoordeling komen wij graag met u in contact om te praten. Wilt u dan ook contact opnemen met onze praktijkmanager Mariëlle via tilburg@lassus.nl? Dit wordt door ons zeer gewaardeerd.

(Translated by Google)
Dear Jurgen Eltink, we are very sorry that you had a bad experience. Based on your review, we would like to get in touch with you to discuss. Would you also like to contact our practice manager Mariëlle via tilburg@lassus.nl? We greatly appreciate this.

Erwin Reijnders 17 Feb 2023 - 18:12

Tandarts rosé Daneshwar zeer kundig en geduldig. Erg blij met mijn nieuwe facings! Zeker een aanrader voor angstige patiënten

(Translated by Google)
Dentist rosé Daneshwar very skilled and patient. Very happy with my new veneers! Definitely recommended for anxious patients

waardering
Reactie van/namens: Lassus Tandartsen Tilburg

Beste Erwin, Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze praktijk! We zullen het doorgeven aan Rose.

(Translated by Google)
Dear Erwin, How nice to read that you are so satisfied with our practice! We'll pass it on to Rose.

Werner Tekelenburg 28 Dec 2022 - 23:09

Laat je niet foppen. Ik ging er heen voor facings, nu hebben ze al meer dan 450 euro gedeclareerd bij de verzekering. Bij vragen geven ze niet thuis, ze geven geen antwoordt op simpele vragen. Ze doen van alles bij de intake om blijkbaar de kosten op te schroeven en delen vervolgens de rekening in 2e. Mijn offerte was tussen de 150 euro en 250 euro. Denk echt goed na voor je met deze organisatie in zee gaat !! Geval goedkoop is duurkoop. Reactie: Jammer, triest of onprofessioneel ? Ik heb namelijk niemand gesproken ! Sterker nog na meerder mailwisselingen krijg ik maar geen antwoord op mijn vragen, Geeft maar weer aan dat jullie een cliënt niet serieus nemen en proberen er goed uit te komen SCHANDE !

28-12-2022
Waarom zeggen jullie elke keer dat collega's contact met mij hebben opgenomen en toelichting hebben gegeven, is is gewoonweg een leugen ! Niemand heeft mij contact opgenomen enkel een secretaresse die niet eens wist waarover het ging ! Het enige wat er gebeurd is dat ik rekeningen blijf krijgen en een mail voor een controle afspraak dit terwijl ik niet eens een cliënt ben !!

(Translated by Google)
Don't be fooled. I went there for veneers, now they have already declared more than 450 euros to the insurance. They don't answer questions, they don't answer simple questions. They do all kinds of things during the intake to apparently increase the costs and then divide the bill in half. My quote was between 150 euros and 250 euros. Really think carefully before you do business with this organization!! Case cheap is expensive. Response: Too bad, sad or unprofessional? I haven't spoken to anyone! In fact, after several email exchanges, I have not received an answer to my questions. It just shows that you do not take a client seriously and try to find a good solution. SHAME!

28-12-2022
Why do you say every time colleagues have contacted me and provided explanations, it is simply a lie! No one contacted me, only a secretary who didn't even know what it was about! The only thing that happened is that I keep getting bills and an email for a check-up appointment, even though I'm not even a client!!

waardering
Reactie van/namens: Lassus Tandartsen Tilburg

Beste Werner Tekelenburg, wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent met onze praktijk. Onze collega's van Lassus Tandartsen Oisterwijk hebben al contact met u gehad en extra toelichting gegeven. Mocht u toch nog vragen hebben dan helpen wij u graag deze te beantwoorden en zoeken wij naar een oplossing indien nodig.

(Translated by Google)
Dear Werner Tekelenburg, how annoying to read that you are not satisfied with our practice. Our colleagues from Lassus Dentists Oisterwijk have already contacted you and provided additional information. If you still have questions, we will be happy to help you answer them and look for a solution if necessary.

Dylano Blok 02 Sep 2022 - 20:28

Super mooie tandartsenpraktijk, fijn ontvangst en een hele goede en fijne behandeling gehad zowel controle als schoonmaak!

(Translated by Google)
Super nice dental practice, nice welcome and very good and pleasant treatment, both check-up and cleaning!

Konstantin Cholev 02 Sep 2022 - 08:30

Their practice is pretty busy and you can see why.

The moment you enter, you feel like you are at the right place. The receptionist is extremely polite and helpful and the waiting room is very comfortable.
They have impressive dentist rooms and will take care of you every step of the way- from diagnosis through explanation to treatment.
I had a molar that was pushed sideways and already partially broken removed just yesterday and it was a pretty tough job, but I felt comfortable the entire way through and was provided with detailed instructions on how to take care of the wound as it heals.

I recommend you sign up as a patient if you are experiencing any issues, because care is guaranteed.

Roger van Loy 01 Sep 2022 - 20:29

Vandaag door Jasper met assistente geholpen.We kunnen weer lachen. Geweldig.

(Translated by Google)
Today Jasper helped him with an assistant. We can laugh again. Awesome.

Corina Kolsteren 31 Aug 2022 - 17:11

Mooie praktijk als of je een hotel binnen komt. Dat gevoel verdwijnt natuurlijk in de behandelkamer☺️. Vriendelijk en goed geholpen.

(Translated by Google)
Nice practice when you enter a hotel. Of course, that feeling disappears in the treatment room ☺️. Friendly and helpful.

Maxi K. 24 Jun 2022 - 07:48

VERY DISSAPOINTING! CANNOT RECOMMEND!

When it's about advertising purposes, they will of course see anybody - whether registered or not - with even non acute, "normal" emergencies within a day.
Yet, when you call them with an acute emergency, they will work their way down a list of any other dentist in the area, so that they won't have to see you.
I dared to ask why they won't see me as an acute emergency (as offered on their homepage), but only got that they were simply too busy for that. When I offered to wait or come in the morning of the next day, they were - all of a sudden - too busy to see any emergency patients for the next three weeks.

Then why even offer?
Very sad that they make absolutely no efforts to help and are so inconvenienced by acute emergencies.

Edit after reply: The "number for dentistry emergencies" I was provided with (without any context and knowing who I am actually calling) was invalid, which I communicated to the assistant multiple times.

waardering
Reactie van/namens: Lassus Tandartsen Tilburg

Dear Maxi K, we are sorry to read that you are unsatisfied with our services. Via this way we would like to offer our sincere apologies for not having a spot left today. To help you as quick as possible we gave you a special number for dentistry emergencies. Hopefully they can help you resolve your pain.

Madeleine 23 Jun 2022 - 13:22

Deze Google-recensie is zonder tekst