Tandheelkunde de Loten

Westereems 16, 8602CR Sneek
Neemt patiënten aan
Tandarts
0.0
Google
4.0
Zorgkaart
9.5
KV
8.8
rating
Spoed
rating
Spoed 24/7 365
rating
Nascholing
rating
Certificaat
rating
ster
Over
Openingstijden

Openingstijden

Wij bieden u alle tandheelkundige faciliteiten onder één dak voor het hele gezin!

Op dinsdag en woensdag is onze praktijk ook in de avond geopend, zodat uw dagelijkse werkzaamheden gewoon door kunnen gaan.

Momenteel hebben wij ruimte voor nieuwe patiënten. U kunt zich inschrijven via de website of contact opnemen met onze receptie. Zij staan u graag te woord.

ster
Informatie

Specialisaties

  • Tandvlees behandeling
  • Wortelkanaal behandeling
  • Kroon- en brugwerk
  • Implantaten
  • Protheses-kunstgebit
  • Tanden bleken
  • Orthodontie
  • Kindertandheelkunde
  • Cosmetische tandheelkunde

Team

tandarts
0.0
G.H. Marska
Tandarts
tandarts
0.0
J.S. Owsiejko
Tandarts
tandarts
0.0
M. Dabrowska
Tandarts
tandarts
0.0
W.J. Anczykowski
Tandarts

Faciliteiten

  • Mondhygiënist(e) aanwezig
  • Vroege afspraak mogelijk
  • Avond behandeling mogelijk
  • Toegankelijk voor rolstoelen
  • Afspraken in weekend mogelijk
  • Parkeergelegenheid aanwezig (gratis)
0.0
0 waarderingen
4.0
37 waarderingen
9.5
1 waarderingen
8.8
10 waarderingen
Levent Kay 31 Mrt 2022 - 18:22

Super goede tandarts . Mijn tand was Afgebroken snel Verholpen bijna niks gevoeld deze tandarts Verdient schouderklop

Rosanne Mosterd 27 Jan 2022 - 12:18

Deze Google-recensie is zonder tekst

Jelle Boomsma 05 Jan 2022 - 16:23

Kundige en vriendelijke tandarts die ook goed uitleg geeft

Iris ten Cate 05 Jan 2022 - 09:50

Deze Google-recensie is zonder tekst

Eva Lauren Gonzalez Alvarez 24 Feb 2021 - 12:36

(Vertaald door Google) Zeer slechte aandacht voor migranten. Ze doen het niet zo goed. Mijn man is drie keer teruggekomen met pijn in zijn kiespijn en ze doen het niet goed. (Origineel) Muy mala atención a personas migrantes. No hacen muy buen trabajo . Mi esposo a regresado con dolor en su muela tres veces y no lo hacen bien.

Wilko Riese 27 Jul 2020 - 09:03

Deze Google-recensie is zonder tekst

Johan de Vries 03 Jul 2020 - 09:52

Erg blij met deze praktijk. Ze helpen mij erg goed.

Erwin Hoekstra 25 Jun 2020 - 14:08

Deze Google-recensie is zonder tekst

Ads b2b-adventure 19 Jun 2020 - 11:17

Korte wachttijden en geen pijnklachten meer

Super Webmaster 15 Jun 2020 - 20:05

Goede praktijk met korte wachttijden! :-)

Sipke Stenvert 13 Jun 2020 - 13:26

Goede en fijne tandarts. Ik kom er al jaren met volle tevredenheid!

Geert Jan Stenvert 12 Jun 2020 - 11:02

Goede en leuke praktijk! Aardige mensen en korte wachttijden

Rob Elvenbier 04 Okt 2019 - 08:28

Deze Google-recensie is zonder tekst

Douwe de Waij 26 Mei 2019 - 13:14

Leuke sfeer en vakkundig personeel,

Klaas De Vries 06 Mrt 2019 - 21:00

Ik had geen gaatjes dus ik was zo weer uit de tandarts stoel weg dus goed gepoetst dus maar als ik en gatje heb dan word er vakkundig verholpen dus Dat is mooi dus dus 1 min punt het verandert nog wel eens met de tandarts het is vaak even dat ze daar werken dan komt er weer en nieuwe tandarts vaak tandarts die zelf de Nederlandse taal niet spreekt dus dat is groot naardeel dus elke keer en ander tandarts het verandert vind ik te vaak hoor het lijkt net of er geen vast personeel vast kan blijven

rober orlos 11 Jan 2019 - 07:22

Deze Google-recensie is zonder tekst

Claudia Groenhagen 31 Dec 2018 - 12:23

Deze Google-recensie is zonder tekst

Minco Armin 11 Dec 2018 - 15:59

Heel niet leuk plek

Sepideh Kyv 03 Dec 2018 - 16:14

Zeer slechte tandarts met een slechte administratie ze sturen de facturen ergens anders heen dan dat het moet met eindstand een ophoping van proces kosten ! Ben totaal niet tevreden met het praktijk en raad het af

Hanna Embera 25 Nov 2018 - 15:09

Deze Google-recensie is zonder tekst

lucy karapet 22 Nov 2018 - 17:02

Deze Google-recensie is zonder tekst

Sorana Mihai 11 Nov 2018 - 18:49

Deze Google-recensie is zonder tekst

Robin 07 Nov 2018 - 00:26

Deze Google-recensie is zonder tekst

B Özkan 27 Sep 2018 - 19:47

Deze Google-recensie is zonder tekst

nie mand 12 Sep 2018 - 09:25

Ze doen gewoon wat er moet gebeuren en snel

Eschwin Sarabdjitsingh 06 Sep 2018 - 14:20

Deze Google-recensie is zonder tekst

Cattery Stelladolls 03 Sep 2018 - 15:35

Goede service, vriendelijk personeel, kundige tandarts

Dave De jong 11 Aug 2018 - 13:04

Deze Google-recensie is zonder tekst

Mark Akkerman 18 Jun 2018 - 19:12

Deze Google-recensie is zonder tekst

Ronnie Postma 22 Mei 2018 - 20:57

Deze Google-recensie is zonder tekst

Sam Misery 26 Apr 2018 - 16:25

(Vertaald door Google) Geweldig plek! (Origineel) Great place!

Klaas Hijlkema 23 Apr 2018 - 14:07

Nooit problemen gehad en wachttijden valt reuze mee als je geduld hebt als het 5 min uitloopt. Regelmatig met spoed geweest en altijd heel vlot kunnen komen.

thekoening games 09 Jan 2018 - 12:02

Deze Google-recensie is zonder tekst

Sible Huitema 25 Jul 2017 - 16:55

Wacht tijden lopen erg uit....

Ferdinand 23 Mei 2017 - 14:14

Goede tandarts ook voor angst voor de tandarts

Alaa Almoussa 03 Mei 2017 - 01:05

(Vertaald door Google) Goede tandheelkundige kliniek (Origineel) عيادة جيدة للأسنان

Alex Toering 14 Jan 2016 - 23:17

Deze Google-recensie is zonder tekst

10
Uitstekende zorg!

Vakkundig, pijnloos en tevens aandacht voor de cliënt!

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Nee
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
8
Correct

Correct

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
5
Weinig communicatie met behandelaar mogelijk

Zie hierboven, mondhygiëniste uitgezonderd

  • Aanbevelen? Nee
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
9
Heel tevreden

Ik ben zeer tevreden over het plaatsen van de facings en het resultaat.

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
9
No nonsense praktijk met vriendelijke mensen.

ongetwijfeld zullen er verbeterpunten zijn, ik heb deze niet kunnen ontdekken. Duidelijke afspraken, welwillend om mee te denken aan een oplossing bij onverwachte wijzigingen.

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
10
goed

snel en vakkundig geholpen, vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
10
Geweldig

Professioneel geholpen door Alex met ass Gerda

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
10
Prima tandartspraktijk

Ik kom hier al jaren en het is altijd goed

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
9
Mooie praktijk

Een mooie tandartsenpraktijk, waarin ook de mondhygiëniste aanwezig is. Vooral dit is erg prettig. Het bezoek aan de tandarts overweeg ik terug te brengen naar 1x per jaar en de mondhygiëniste 2x per jaar te laten staan. Dit omdat het door de mond "wapperen" met een spiegeltje niet op mij overkomt als noodzakelijk. En als ik klachten heb kom ik toch wel voor behandeling en dan is mijn ervaring ook prima met de tandartsen. Vakkundig en vriendelijk!

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Nee
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
8
goed

Onderprothese (na een vullinkje?) te strak, gaf open wondje. Door tandarts Charis in model gebogen etc.. Waarna bijna goed. Zelf thuis (andere zijde) nog iets bijgevijld.

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)