Mondzorg Bergselaan

Bergselaan 329, 3038CJ Rotterdam
Neemt patiënten aan
Tandarts
0.0
Google
2.7
Zorgkaart
0.0
KV
0.0
rating
Spoed
rating
Spoed 24/7 365
rating
Nascholing
rating
Certificaat
rating
ster
Over
Openingstijden

Openingstijden

  • arrow maandag
    8:30 - 17:00
  • arrow dinsdag
    8:30 - 17:00
  • arrow woensdag
    8:30 - 17:00
  • arrow donderdag
    8:30 - 17:00
ster
Informatie

Specialisaties

  • Algemene tandheelkunde
  • Kroon- en brugwerk
  • Mondhygiëne
  • Tanden bleken

Team

tandarts
10.0
A. Odeh
Tandarts
BIG nummer: 19064784102

Faciliteiten

Deze praktijk heeft nog geen faciliteitsinformatie geladen!
0.0
2.7
0.0
Ier Un 19 Sep 2022 - 12:04

Deze Google-recensie is zonder tekst

Su 05 Apr 2022 - 09:20

Zeer prettig praktijk om heen te gaan, allemaal zeer vriendelijk en professioneel.

M Muco 29 Mrt 2021 - 23:31

Deze Google-recensie is zonder tekst

nourdin Amzian 16 Jan 2021 - 19:33

Deze Google-recensie is zonder tekst

Miss. Ss Suzen 11 Nov 2020 - 16:05

wat een vreselijke praktijk, jarenlang een trouwe klant geweest ondanks de slechte tandartsen, en puur vanwege de goede mondhygiëniste, een keer een afspraak 24 uur van te voren afgezegd, en dan meteen een nota omdat deze niet binnen 48 uur zou zijn geannuleerd. Wat een slechte service en klantonvriendelijk. Blij dat ik ben overgestapt .

Johannes Pilz 31 Jul 2020 - 20:20

In drie jaar is het hun gelukt drie keer een foute factuur te schrijven, altijd beetje duurder. Zeker geen toeval. ook wat ze zeggen en wat later op de rekening staat is vaak niet het zelfde. Let op!

bilal gur 16 Jun 2020 - 15:47

Deze Google-recensie is zonder tekst

ali bicer 30 Jan 2020 - 15:35

Een fijne nette praktijk. Ze zijn heel vriendelijk.

Selma Alpemin 30 Jan 2020 - 13:52

Een fijne tandartspraktijk waar je goed geholpen wordt. Vriendelijk personeel. Ze luisteren aandachtig en hebben veel kennis.

Erwin Pasop 04 Okt 2019 - 15:16

Omdat het over je gebit gaat, is het van belang dat je vertrouwen hebt. Mijn vertrouwen is volledig zoek bij deze tandartsen. De mondhygiëniste is een goede vakvrouw met liefde voor het vak. De tandartsen echter, zijn een drama. Belangrijkste nadelen: - Bij elk bezoek een nieuwe tandarts, verloop is hoog - De behandeling die de ene tandarts ten zeerste afraadt, wordt door de volgende tandarts normaal uitgevoerd.. - Geen behandeltraject, blijkbaar wordt er niets overgedragen. - Moeilijke communicatie, veel tandartsen beheersen de Nederlandse taal te weinig om duidelijk te zijn. Nadat ik al een keer een second opinion heb aangevraagd, en ik alweer zat te twijfelen over de volgende second opinion, was de maat vol. Ik kan ze gewoon niet vertrouwen. De baliemedewerksters zijn allervriendelijkst, maar daarvoor blijf ik niet bij een tandarts.

Loubna Bouallouch 23 Jul 2019 - 18:40

Deze Google-recensie is zonder tekst

G M 31 Mei 2019 - 17:07

Zeer onkundige tandarts met weinig emphatie voor zijn patiënten. Ik kom al enige tijd bij deze praktijk, maar er zijn veel (heel veel) wisselingen van tandartsen. Ik ga gemiddeld 1x p.j., maar heb zelden dezelfde tandarts gehad. Eind maart heb ik in ieder geval bij de praktijk een behandeling gehad. Op advies van de tandarts zouden vullingen, waar ik overigens zelf geen last van had, vervangen moeten worden. Enkele dagen na de behandeling ontstonden pijnklachten, waardoor ik terug ben gegaan. Ondanks dat ik telefonisch had doorgegeven dat ik ontzettend last had, was er een afspraak ingepland van slechts 5 min. Met als gevolg dat er enkel werd geconstateerd dat ik klachten had en mij werd verzocht een vervolgafspraak te maken om het te verhelpen. Onbegrijpelijk! Vervolgens wilden zij mij pas na 2 wkn (!) inplannen. Nadat ik hier niet mee akkoord ging, kon ik binnen enkele dagen terecht. De behandeling werd opnieuw, maar hardhandig uitgevoerd. De pijn trok na de behandeling niet weg en werd steeds erger. Na een week heb ik besloten om een second opinion te vragen bij een andere praktijk. Conclusie: door de eerdere en hardhandige behandeling bij de Bergselaan is buiten een gebroken kies tevens m'n wortel gaan irriteren. Resultaat: een afstervende wortel met een fikse ontsteking erbij, waardoor ik inmiddels 2 wortelkanaalbehandelingen heb gehad + 2 nabehandelingen vanwege de gebroken kies. En niet te vergeten enorm en onnodig hoge kosten! Overigens ben ik over de mondhygiënist die tevens in die praktijk werkzaam is, vol lof en kom al jaren als tevreden klant bij haar. Maar de tandarts absoluut mijden!!!

Ahmet Turan Atmaca 08 Jun 2017 - 11:07

Eerst een leuke verwelkoming gehad met een glimlach van de baliemedewerkers. Vervolgens een super geweldige behandeling gehad, waarvoor ik de artsen dankbaar voor ben. kortom: AANRADER !!!

Zeki Demirturkoglu 03 Mei 2017 - 14:36

U komt in een warm en geruststellende sfeer de wachtkamer binnen en wordt altijd met een glimlach ontvangen door een van de vriendelijke baliemedewerkers. Daarna wordt u geholpen door één van de specialisten in huis met ruime expertise in de vak. Zeker een aanrader.

A. F. 20 Feb 2017 - 12:32

Ik heb daar 2 vullingen laten zetten: 1 klein en een gemiddel. beiden zijn weg gevlogen: kleine na 3 maanden, gemiddelde naar 2 jaar. (ter vergelijking: in Oekraine, in kleine stadje, nog voor het jaar 2013, heb ik meerdere vullingen gezet, en ze blijven allemaal nog zitten, sommige al meer dan 10 jaar) Daarbij moest ik nog vlinke inschrijfkosten betalen!!!! Bovendien, ik was permanent aangestuurd naar verschillende behandelingen, die ik niet nodig had en weigerde, maar valse adviesen blijven er volgen. KORTOM: NIET AANGERADEN!

Allan Gern 15 Feb 2016 - 22:09

(Vertaald door Google) Ze voegen 25% toe aan de rekening voor een service die ze niet hebben geleverd. (Origineel) They add 25% to the bill for a service they haven't provided.