Mondzorgcentrum Ridderkerk
Jan Luykenstraat 2, 2985BV Ridderkerk
Neemt patiënten aan
Spoed
Spoed 24/7 365
Nascholing
Certificaat
Over
Openingstijden
-
maandag
8:00 - 16:30 -
dinsdag
8:00 - 16:30 -
woensdag
8:00 - 16:30 -
donderdag
8:00 - 16:30 -
vrijdag
8:00 - 16:30
Informatie

Specialisaties
- Algemene tandheelkunde
- Tandvlees behandeling
- Wortelkanaal behandeling
- Kroon- en brugwerk
- Mondhygiëne
- Implantaten
- Protheses-kunstgebit
- Angst behandeling
- Facings
- Tanden bleken
- Orthodontie

Team
Deze praktijk heeft nog geen teaminformatie geladen!

Faciliteiten
Deze praktijk heeft nog geen faciliteitsinformatie geladen!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Ik ben nu ongeveer een jaar ingeschreven bij Mondzorgcentrum Ridderkerk. De behandelaars leggen duidelijk uit wat ze gaan doen en waarom ze iets doen. Ik ben ook steeds op de afgesproken tijd geholpen iets wat ik ook wel belangrijk vind.
Beste Erik, Bedankt voor je review en de 5 sterren. We zijn blij dat onze zorg door jou zo positief wordt ervaren. Met vriendelijke groet, Mondzorgcentrum Ridderkerk.
Altijd een enorme tandarts vrees gehad. Hierdoor 11 jaar lang de tandarts vermeden met de gevolgen van dien. Inmiddels een aantal keer bij Mondzorg Ridderkerk geweest bij tandarts Miksic. Mijn angst is volledig weggenomen door en dankzij deze lieve, kalme en geduldige tandarts. Ik raad deze tandartspraktijk ten zeerste aan!
Beste Ancoline, bedankt voor het delen van je positieve ervaring. We zijn blij dat je zo tevreden bent over ons personeel en manier van werken. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Mondzorgcentrum Ridderkerk
Veel pijn over gehouden na een 2e behandeling...
We vinden het vervelend dat uw ervaring in onze praktijk is tegengevallen. Helaas kunnen we op basis van uw gebruikersnaam en review u niet terugvinden in onze patiëntenbestand. We kunnen dus weinig met deze beoordeling. Pijn na een behandeling is niet ongewoon en graag hadden we de kans gehad om met u in gesprek te gaan. Om verder te kunnen helpen verzoeken we u contact op te nemen met onze praktijk via 0180-427 223. Met vriendelijke groet, Mondzorgcentrum Ridderkerk
Er was een klein stukje van mijn kies afgebroken, dit weer netjes gerepareerd door tandarts Igor.Gelijk maar een controle aan vastgeplakt en een nieuwe foto gemaakt- dit was weer even geleden dus nodig. Zéér kundig en prettig team daar in kamer 3, ga zo door jullie!
Beste Martin, bedankt voor de mooie woorden en de positieve review. Fijn dat we je hebben kunnen helpen met het repareren van je kies en je zo te spreken bent over ons personeel en onze manier van werken. Met vriendelijke groet, Mondzorgcentrum Ridderkerk
Fijne tandartspraktijk in Ridderkerk. Na inschrijving direct een afspraak kunnen maken en de periodieke controle verliep goed. Vriendelijke mensen en duidelijke uitleg tijdens de controle.
Beste Matthijs, bedankt voor het delen van je positieve ervaring bij onze tandartspraktijk. Fijn dat je zo tevreden bent over de periodieke controle, ons personeel en onze manier van werken. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Mondzorgcentrum Ridderkerk
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt voor de positieve beoordeling John! Met vriendelijke groet, Mondzorgcentrum Ridderkerk
De aflgelopen twee maanden twee afspraken gehad bij tandarts Hana Asic.. Echt zeer goed geholpen .....ze is super aardig, rustig en legt alles goed uit en het resultaat is echt zeer goed! Bedankt, ik ben zeer zeer tevreden. Ze is ook nog eens de mooiste tandarts die je maar kunt wensen!!!!! ik ben verkocht :)
Beste Jeroen, bedankt voor de mooie woorden en positieve review! Fijn om te lezen dat je zeer goed bent geholpen bij onze tandartspraktijk en je zo te spreken bent over ons personeel, de service en onze manier van werken. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Mondzorgcentrum Ridderkerk
Deze Google-recensie is zonder tekst
We zien dat je ontevreden bent over onze dienstverlening. Helaas zien we geen tekst bij de beoordeling en kom je ook niet voor in ons patiëntenbestand. We kunnen dus weinig met deze review. Zou je contact op willen nemen met onze praktijk: 0180 427 223. Met vriendelijke groet, Mondzorgcentrum Ridderkerk
Heel erg tevreden met deze Mondzorgcentrum. Vooral met met hun mondhygiënisten Jullicienne zij is heel professionele,vakkundig en geduldig. Ook hun tandarts Ahmadi heeft mijn kies waar ik heel lang last van had in een behandeling geholpen.
Beste Haroen, mooi dat je heel erg tevreden bent over onze tandartspraktijk en ons personeel, erg mooie woorden en complimenten! Ook fijn dat onze tandarts je heeft kunnen helpen met je kies. Tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Mondzorgcentrum Ridderkerk
Sinds kort in behandeling bij "Mondzorgcentrum Ridderkerk ". Hij heeft een gepassioneerde en professionele houding en kent zijn vakgebied erg goed! Tevens is mijn ervaring dat de mondhygiëniste een aangename houding heeft, waardoor evt pijntjes tijdens de behandeling vrijwel in zijn geheel de achtergrond in verdwijnt. Alles gerekend kan ik "Mondzorgcentrum Ridderkerk" vol overtuiging aanraden!!
Beste Piet, bedankt voor de aanbeveling en mooie woorden. Leuk om te lezen dat je zo te spreken bent over ons personeel en de manier van werken. Tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Mondzorgcentrum Ridderkerk
Afgelopen weekend is een stukje van m'n voortand gebroken. Heel vervelend natuurlijk, want iedereen ziet dat direct. Gisteren kon ik al langskomen en heeft tandarts Ahmadi het vakkundig gemaakt. Deze tandarts is echt een topper en een aanrader. Ook als je vrees heb voor een tandarts. Heb hem nu al een paar jaar en ben zeer tevreden. Buitengewoon vriendelijk, rustig, meegaand en bovendien zeer kundig. Voor zijn komst was het jarenlang een komen en gaan in deze praktijk van diversen tandartsen met beduidend minder kwaliteit, waar ik en de rest van ons gezin absoluut niet blij mee waren. We komen er nu weer graag.
Bedankt voor het delen van deze leuke review en ook bedankt voor de aanbeveling! Fijn om te lezen dat we je zo snel hebben kunnen helpen met je voortand en ook leuk dat je zo te spreken bent over onze tandarts en de praktijk. Tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Mondzorgcentrum Ridderkerk
Ik ben zeer tevreden met deze tandartspraktijk, vakkundig .Bovendien een aardige tandarts en assistenten!
Beste Parwin, wat leuk dat je zo te spreken bent over onze tandartspraktijk en het personeel. We willen je dan ook bedanken voor het achterlaten van deze positieve review. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Mondzorgcentrum Ridderkerk
Dat was 2016, van mijn tandarts had ik een verwijsbriefje voor het ziekenhuis om mijn kies te trekken want volgens mijn tandarts was de kies niet te reden . Via via kwam ik Mondzorg Ridderkerk terecht, mijn kies was vakkundig hersteld en dat nu bijna vier jaar geleden . En nu ben ik al vier jaar tevreden klant van Mondzorgcentrum Ridderkerk en wil bij melden dat ik uit Almere kom .
Beste Ehsan, erg leuk om te lezen dat je al meer dan 4 jaar met tevredenheid langskomt bij onze tandartspraktijk. We willen je dan ook bedanken voor het delen van je positieve ervaring. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Mondzorgcentrum Ridderkerk
De tandarts waar je iedere maand een rekening van 200 euro voorgeschoteld krijgt. Ben je de afspraak vergeten? Krijg je nog eens een boete van 50,- zonder pardon. Genoeg andere tandartsen in Ridderkerk waar je wel een tandarts hebt die meedenkt in plaats van alleen aan zijn eigen zak... Wij vertrekken hier met het gezin vanaf 2021 en raad iedereen aan om hier niet aan te beginnen!
Beste Torjaly, Wij vinden het vervelend dat uw ervaring in onze praktijk is tegengevallen. Ondanks dat uw naam onbekend is in onze patiëntenbestand, willen wij graag reageren op uw klacht. U geeft o.a. aan dat u een boete heeft ontvangen voor een niet nagekomen afspraak. Natuurlijk gaan we er van uit dat u niet expres niet komt opdagen. Toch worden, zonder uitzondering en ongeacht de reden, conform de landelijke richtlijnen door tandartsen en mondhygiënisten de kosten in rekening gebracht. De NZA heeft hiervoor richtlijnen opgesteld. Declaratiecode C90: ‘Niet nagekomen afspraak’ mag gehanteerd worden als een afspraak niet 48 uur van te voren is afgezegd. Er mag tot 100% van de gemiste omzet in rekening worden gebracht. Bij MZC Ridderkerk declareren we over het algemeen een deel van de gemaakte kosten (dus geen gemiste omzet) en dit gebeurt pas bij een 3e niet nagekomen afspraak. Wanneer u een afspraak krijgt voor uw behandeling, wordt hiervoor tijd gereserveerd, de behandelkamer wordt klaargemaakt en materialen worden neergezet. Wanneer een afspraak voor een 3e keer niet wordt nagekomen, zijn wij genoodzaakt om een deel van de kosten in rekening te brengen. Deze aanpak is in onze praktijkregels vastgelegd en tevens is dit ook de algemene aanpak van alle tandartsenpraktijken. Ook heeft u het over een rekening van 200 euro iedere maand. Alle tandartsen hanteren vaste tarieven voor verschillende onderdelen van behandelingen. Dit houdt in dat de tandarts voor een bepaalde behandeling nooit meer mag rekenen dan het maximum vastgestelde tarief. Dit heeft de Nederlandse Zorgautoriteit (NZa) bepaald. Desondanks betreuren wij de ervaring en hadden wij graag de kans gehad om met u in gesprek te gaan. Met vriendelijke groet, MZC Ridderkerk
Een goede tandarts, heb deze zolang ik hier woon. Soms is het wat lastig met de mondhygiënist die veranderen nog wel eens. Over het algemeen geen expliciete klachten. (Elke tandarts heeft goede en minder goede kwaliteiten)
Beste Hug2kis, Bedankt voor het compliment voor onze tandarts! Ons streven is om met een zo stabiel en vast mogelijke team in onze praktijk te werken, desondanks zijn onze mondhygiënisten inderdaad een aantal keren gewisseld. Tijdens zulke veranderingen houden we onze kwaliteit van werken en communicatie consistent zodat de overgang naar een andere behandelaar voor onze patiënt zo soepel mogelijk gaat. Nogmaals, wij stellen uw waardering zeer op prijs! Hartelijke groeten, MZC Ridderkerk
Erg tevreden over mijn tandarts. Ik stoorde mijzelf erg aan een stukje voortand dat afgebroken was. De tandarts heeft dit verholpen en ik ben hier zeer tevreden over! het ziet er weer top uit. Daarnaast krijg ik goede tips waar ik echt wat aan heb gehad. Alles verloopt altijd goed en soepel. Ik raad deze tandarts zeker aan!
Beste Lisa de Jong, Bedankt voor uw geweldige review en positieve ervaring in onze praktijk! Wij vinden het erg fijn om te horen dat u tevreden bent met het resultaat. Daarnaast hechten we ook veel waarde aan de ervaring van de patiënt in Mondzorgcentrum Ridderkerk; samen zorgen we voor een goede mondgezondheid en een zelfverzekerde glimlach! Hartelijke groeten, MZC Ridderkerk
Verschillende behandelingen ondergaan, alle naar tevredenheid en ontspannen verlopen. Duidelijke uitleg en rustige sfeer.
Bedankt voor deze positieve review. Fijn dat alle behandelingen naar tevredenheid en ontspannen zijn verlopen en je te spreken bent over onze communicatie, sfeer en manier van werken. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Mondzorgcentrum Ridderkerk
We kwamen al jaren in de praktijk (tot volle tevredenheid) . Na terugtreden van van den Acker is er een periode geweest waarin we door verschillende tandartsen behandeld werden. Dat was onplezierig. Inmiddels wordt ik al weer geruime tijd naar volle tevredenheid behandeld door F. Ahmadi., vaktechnisch een zeer goede tandarts. Ga weer met (plezier) naar de praktijk.
Prima ervaring! Medewerkers behandelen je heel goed & zijn klantvriendelijk. Het interieur van het gebouw ziet er ook prima uit. Tijdens de behandelingen geen oncomfortabele ervaringen gehad en alles verliep volgens plan!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Oplichter. Ik ben bij deze tandarts gekomen begin 2017. Ik had toen een tandartsverzekering en ben dat jaar 2 keer geweest. De eerste keer constateerde meneer een gaatje, ik had daar nog weinig last van. Deze zou hij de volgende controle gaan vullen. Eenmaal bij de volgende controle loop ik die kamer uit en denk ik, oh hij heeft het gaatje niet gevuld. Naja next time. In 2018 had ik geen verzekering voor de tandarts en ben ik niet geweest omdat dat financieel niet uitkwam. Nu, 2019, weer een tandartsverzekering. Ik bel Mondzorg Ridderkerk en zeg expliciet, ik wil GEEN controle, Ik wil dat er foto's gemaakt worden en dat dat ene gaatje gevuld wordt en gekeken wordt of ik nog meer gaatjes heb die gevuld moeten worden. Want ik heb soms last van m'n gebit. Eerst wilde ik tandsteen ook laten doen, maar daarvoor moest ik bijbetalen dus dat heb ik van te voren afgebeld. Ik kom die kamer in krijg ik eerst al een minachtende opmerking 'ik heb u al lang niet gezien he ... ' ik zeg 'nee ik had vorig jaar geen tandartsverzekering'.. hij zei dat het wat onduidelijk is waarvoor ik kwam. Dus ik leg hem het zelfde uit als de aardige dame aan de telefoon. 'oh ok... nouja ik moet wel eerst kijken anders kan ik sowieso niks en we moeten kijken of we tijd hebben blabla' nou ok. meneer kijken, foto's gemaakt. Vervolgens wil hij het gaatje niet vullen want HIJ vind het nog niet vergenoeg gevorderd. Maar volgens mij voel ik of ik er pijn aan heb of niet, maargoed. Zegt ie vervolgens dat het wel kan maar moet ik even een nieuwe afspraak maken... Echt met stomheid geslagen gewoon. Volgens mij betaal ik hem en ben ik de klant, maar deze man duwt continue zijn eigen zin door , en maar geld vangen ...
Slechtste tandartsenpraktijk die er is!!
persoonlijk vind ik dat een van de slechte tandartsen praktijk die er is. in die denk 8 jaar tijd dat deze praktijk bestaat. heb ik volgens mij al 8/9 verschillende tandartsen gehad. de ene was goed de ander was echt bagger. Het is niet normaal om ieder jaar een andere tandarts te hebben.
Ik ben zeer tevreden met deze tandartspraktijk, je krijgt goed uitleg en ze zijn erg vriendelijk. Ook de manier hoe ze met kinderen omgaan (spelenderwijs) vind ik erg pretig, mijn kids zijn hier door niet meer bang voor de tandarts. Ik raad deze goede tandartspraktijk zeker aan.
Geachte. Deze tandarts is naar mijn ervaring niet goed. Na verhuizing ben ik hier terecht gekomen. En vertelde hij mij. Dat ik 4 kiezen moest laten trekken. Verdooft moest worden schoonmaken onder mijn tandvlees. 2 ontstekingen heb. Ontstoken tandvlees. En nog een handje vol gaatjes. Ik dacht zo veel hoe kan dat nou. Ben ik naar mijn oude tandarts geweest. Omdat ik het niet geloof. En ? niks aan de hand. Alleen 2 beginnende gaatjes. Nou hoe moet ik het noemen. Een oplichter. Ik raad iedereen aan om hier niet naar toe te gaan.
In de afgelopen maand ben ik vier keer bij Mondzorg Jan Luycken langs geweest, dit voor wortelkanaalbehandelingen, vullingen en onderhoud. Ik ben alle keren heel goed geholpen en na de klachten vooraf ben ik er als een tevreden mens naar buiten gelopen. De service was heel goed en ik heb geen klachten meer. Ook werd ik gewoon goed ontvangen en geholpen. Bovendien een aardige tandarts en assistenten!