Tandartspraktijk Poelgeest

Jac. P. Thijsselaan 75, 2341PM Oegstgeest
Neemt patiënten aan
Tandarts
0.0
Google
4.1
Zorgkaart
0.0
KV
0.0
rating
Spoed
rating
Spoed 24/7 365
rating
Nascholing
rating
Certificaat
ISO 9001
rating
ster
Over
Openingstijden

Openingstijden

  • arrow maandag
    8:00 - 16:45
  • arrow dinsdag
    8:00 - 16:45
  • arrow woensdag
    8:00 - 16:45
  • arrow donderdag
    8:00 - 16:45
  • arrow vrijdag
    8:00 - 16:45


Tandartspraktijk Poelgeest

Een moderne, duurzaam ingerichte tandartspraktijk
in nieuwbouwwijk Poelgeest te Oegstgeest.

ster
Informatie

Specialisaties

  • Algemene tandheelkunde
  • Tandvlees behandeling
  • Mondhygiëne
  • Kindertandheelkunde
  • Geriatrische tandheelkunde/ouderen

Team

tandarts
0.0
A.H. Bakker
Tandarts
BIG nummer: 89923921702
tandarts
0.0
M.A. Wildenbeest
Tandarts

Faciliteiten

  • Toegankelijk voor rolstoelen
  • Parkeergelegenheid aanwezig (gratis)
  • Spoed
0.0
0 waarderingen
4.1
19 waarderingen
0.0
0 waarderingen
Ria den Hollander 06 Jan 2022 - 10:09

Fantastische tandarts. Rustig en goeie behandeling. Zeker een aanrader. 👍

Babak Najafi 17 Dec 2021 - 00:13

Deze Google-recensie is zonder tekst

G Budden 16 Dec 2021 - 10:17

(Vertaald door Google) Ik moest een langdurig en complex proces ondergaan om tanderosie te herstellen. Gelukkig hebben Dr. Wildebeest en haar team de klus snel, vakkundig en tegen een betaalbare prijs kunnen klaren. Erg blij met het resultaat. (Origineel) I had to undergo a lengthy and complex process to repair tooth erosion. Luckily Dr Wildebeest and her team were able to get the job done quickly and professionally and at an affordable price. Very happy with the result.

DCR Kamps 15 Dec 2021 - 21:26

(Vertaald door Google) Zo opgelucht dat ik tijdens mijn verblijf in Nederland een betrouwbare tandarts vond. Zowel tandarts als mondhygiënist werken efficiënt en effectief, met oog voor detail. Zeer gekwalificeerd met hoge normen van hygiëne en netheid. (Origineel) So relieved that I found a trustworthy dentist during my stay in The Netherlands. Both dentist and dental hygienist are working efficiently and effectively, paying attention to details. Very qualified with high standards of hygiene and cleanliness.

Leo Levie 07 Dec 2021 - 17:25

Vanwege pensionering van mijn oude tandarts zocht ik zo'n 8 jaar geleden naar een nieuwe. Ik kwam terecht bij tandarts Wildenbeest in Oegstgeest met wie ik in de afgelopen jaren een hele plezierige praktijkervaring heb opgebouwd. Deze tandarts is niet alleen zeer kundig in technisch opzicht, maar ook altijd even voorzichtig met de behandelingen en bovendien attent en geinteresseerd in persoonlijke omstandigheden. Wat de hedendaagse tandtechniek betreft is deze tandarts op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en voert haar correcte diagnose tot mijn volle tevredenheid en uitermate secuur uit. Zo ook is de aan deze praktijk verbonden mondhygienist kundig en vriendelijk. De aan de behandeling verbonden kosten zijn te overzien en voor mij acceptabel.

JDC Vliek 07 Dec 2021 - 16:18

Eindelijk zonder angst in de stoel!

Alef Aalfs 02 Dec 2021 - 12:19

Zeer goed geholpen door de tandarts en mijn gebit voelde weer als nieuw na de uitvoerige controle en mondhygiënische behandeling. Kan deze tandarts zeer zeker aanraden. Werkt nauwkeurig en precies.

Jelle 10 Nov 2021 - 14:56

Ik heb meerdere slechte ervaringen met deze tandartspraktijk gehad, variërend van onterechte rekeningen tot regelrechte onkunde. Mijn eerste negatieve ervaring met tandartspraktijk Poelgeest was rond juni 2018. Ik had in deze periode een wortelkanaalbehandeling nodig en ik kon daarvoor bij tandartspraktijk Poelgeest terecht. Ik werd naar mijn idee door een redelijk onervaren tandarts geholpen die het dan ook voor elkaar heeft gekregen om een vijl af te laten breken in mijn kies. Deze vijl zit nog steeds in mijn kies, gaat er nooit meer uit en heeft er bijna voor gezorgd dat mijn kies getrokken moest worden. Hetgeen dat mijn kies heeft weten te redden is een vrij dure specialist in Amsterdam. Het leek tandartspraktijk Poelgeest niet meer dan logisch om mij, voor het verprutsen van mijn kies, een rekening te sturen. Ik moest dus zowel tandartspraktijk Poelgeest als de specialist in Amsterdam betalen. Enfin, mensen maken fouten en het zou oneerlijk zijn om een hele tandartspraktijk af te schrijven op basis van één fout. Ik heb destijds dan ook besloten om ondanks dit incident toch bij tandartsenpraktijk Poelgeest te blijven. Door de jaren heen is het meermaals voorgekomen dat de tandarts of mondhygiënist ongevraagd allerlei behandeling heeft uitgevoerd. Ook dit liep aardig in de papieren. Ik heb deze rekeningen altijd keurig betaald omdat ik de behandelingen wel ontvangen heb en misschien zelf ook duidelijker over mijn wensen had moeten zijn. Dit is een klacht die ik overigens in de recensie van Jane ook terug zag. Alhoewel dit vervelend was, was ook dit geen reden voor mij om een andere tandartspraktijk te zoeken. Hetgeen dat voor mij druppel was, heeft zich ongeveer twee maanden geleden voorgedaan. Ik had 's ochtends een afspraak staan, maar werd met verkoudheidsklachten wakker. Omdat het advies vanuit de overheid luidt dat men bij eventuele coronaklachten thuis moet blijven, heb ik de tandarts gebeld. Ik heb uitgelegd dat ik verkoudheidsklachten had, maar dat ik wel gevaccineerd ben. Daarnaast vertelde ik de assistente dat ik zelf niet het idee had dat dit coronaklachten waren. Omdat ik mij kon voorstellen dat de tandarts die mij moest behandelen zich niet prettig bij de situatie zou voelen, heb ik de keuze bij de praktijk neergelegd. De tandartspraktijk mocht beslissen of het hen verstandig leek om mij langs te laten komen. Zij oordeelde, naar mijn idee terecht, dat dit misschien niet het beste idee was en dat het beter was om de afspraak te verplaatsen. Een week na dit telefoontje kreeg ik een rekening voor het niet komen opdagen bij mijn controle. Ik heb de assistente toen opgebeld en de situatie uitgelegd. Het leek haar ook onlogisch om hier een factuur voor te sturen en zij beloofde mij dit even met de eigenaresse te overleggen. Ik kreeg vervolgens een telefoontje van de eigenaresse met de mededeling dat de rekening gewoon bleef staan en het vriendelijke verzoek deze te betalen. Het leek mij dat de assistente de situatie niet goed had uitgelegd en ik heb dan ook nogmaals mijn verhaal gedaan. De eigenaresse was hier niet van onder de indruk en drong mij nogmaals aan de rekening gewoon te betalen. Toen ik haar vertelde dat ik de hele situatie absurd vond en niet van plan was te betalen, kreeg ik te horen dat ik of zou betalen of een andere tandarts mocht zoeken. Mijn keuze was snel gemaakt en ik heb er dan ook voor gekozen een andere tandarts te zoeken. Al met al zijn mijn drie jaar bij deze praktijk niet bepaald prettig geweest. Ik heb meermaals het idee gehad dat geld verdienen hier belangrijk is dan klanttevredenheid, dat er geen ruimte voor dialoog is en dat het personeel de nodige steekjes laat vallen. Ik zou niemand aanraden zich in te schrijven bij deze tandartspraktijk.

Wiebe Locher 10 Apr 2019 - 09:13

Is een goede, vriendelijke tandarts die veel aan preventie doet. Ook kent ze haar limieten wat ze zelf wel en niet kan doen. Dus ze werkt wel eens samen met andere professionals voor moeilijke behandelingen. Geen cowboy gedrag dus, erg fijn.

Armand Lefeu 12 Jul 2018 - 12:04

Prima tandarts,

Ella Pardon 25 Jan 2018 - 10:04

Tandarts Wildenbeest is zeer nauwkeurig en precies. Vriendelijk, goede uitleg en behandeling. Erg blij dat ik naar haar toe ben gegaan. Assistente maakt het mogelijk dat zij goed haar werk kan doen.

Jane Ravestein 12 Jan 2018 - 17:33

Heel onaardig en niet behulpzaam. Totaal niet klantvriendelijk. Mijn vriend is er patiënt. Ik wilde het ook proberen maar ik bleek niet welkom te zijn. Erg jammer aangezien het dichtbij is... Voor mij was het in ieder geval een hele nare ervaring. Daarnaast werden bij mijn vriend ongevraagde handelingen gedaan en in rekening gebracht, zoals een advies over flossen... Ik kan helaas niet een nieuwe reactie geven, vandaar dat ik mijn eerste recensie even bewerk. Goed dat jullie contact met mij gezocht hebben en om uitleg hebben gevraagd. Ook al vond ik dat gesprek best wel eenzijdig... Wat ik helemaal gek vond was dat ik nog steeds niet begrepen werd, maar er wel een verzoek kwam om mijn recensie te verwijderen. Ik heb er over nagedacht en besloten hem gewoon te laten staan. Het is immers mijn ervaring die ik graag met andere wil delen. Ik dacht dat het hier verder klaar mee was, maar niets bleek minder waar. Mijn vriend is namelijk nog steeds patiënt en die werd na zijn behandeling aangesproken over mijn geschreven recensie. Het verzoek kwam nogmaals, of hij mij wilde verzoeken de recensie te verwijderen. Zo werkt het alleen niet. Zo maak je het alleen maar erger, vandaar dat ik mijn recensie heb uitgebreid met dit verhaal en ik hem zeker niet zal verwijderen. Mvg Jane

waardering
Reactie van/namens: Tandartspraktijk Poelgeest

Nieuwe patiënten zijn in onze praktijk van harte welkom. Zij kunnen zich ook zeker bij ons inschrijven. Echter, als patiënten zich niet in willen schrijven, maar alleen, tussendoor, een spoedklacht willen laten verhelpen, dan is dit helaas niet mogelijk. Men zal hiervoor contact moeten opnemen met de eigen tandarts. Praktijkmanager Tandartspraktijk Poelgeest

M Roelants 13 Dec 2017 - 18:13

Vriendelijke en zeer deskundige vrouwelijke tandarts met goede behandelingsresultaten en een prettige schone praktijkruimte

Rene Verbeek 06 Dec 2017 - 14:56

Tandarts Wildenbeest is een zeer kundige tandarts met veel ervaring.

Michael van Koert 05 Dec 2017 - 21:53

Prima tandarts, rustige sfeer. Fijn om er binnen te zijn.

Hans Zandvliet 05 Dec 2017 - 15:57

Geweldige tandarts, ik ben er al een aantal jaren naar volle tevredenheid patiënt.

M. S. 28 Nov 2017 - 21:29

Ondanks verzoek, geen offerte + behandeling die niet afgesproken was + geen rekening houden met verzekering + moeite bij dossieroverdracht naar andere tandarts = klacht in de maak!

waardering
Reactie van/namens: Tandartspraktijk Poelgeest

Klantgerichtheid en communicatie staan bij ons hoog in het vaandel. Behandelopties en kosten zijn dan ook uitgebreid besproken. Het dossier sturen we altijd door, maar dit is doorgaans niet mogelijk binnen 1 uur.

Marije van der Heul 30 Nov 2016 - 21:41

Deze Google-recensie is zonder tekst

Hans Guijt 10 Okt 2014 - 12:55

Ik wordt helemaal panisch van het geluid van een tandartsboor. Daarom vind ik het prettig dat deze tandarts vriendelijk en geduldig is, zodat ik toch met niet al teveel problemen mijn gebit kan laten verzorgen. De hoge rating is derhalve vanwege de goede zorgen die hier gegeven worden, en niet zozeer omdat ik het zo leuk vind om in de stoel te zitten...