Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - de Tandarts

Groenewoudseweg 315, 6524TX Nijmegen
Neemt patiënten aan
Spoed
Spoed 24/7 365
Nascholing
Certificaat
ISO - 9001
Over
Openingstijden
-
maandag
8:00 - 22:00 -
dinsdag
8:00 - 22:00 -
woensdag
8:00 - 22:00 -
donderdag
8:00 - 18:00 -
vrijdag
8:00 - 18:00 -
zaterdag
8:00 - 13:00
Voor actuele informatie: nijmegendetandarts.nl
Informatie

Specialisaties
- Algemene tandheelkunde
- Tandvlees behandeling
- Wortelkanaal behandeling
- Kroon- en brugwerk
- Mondhygiëne
- Implantaten
- Protheses-kunstgebit
- Tanden bleken
- Orthodontie
- Kindertandheelkunde
- Cosmetische tandheelkunde
- Kaakgewrichtsklachten / gnathologie
- Kleine kaakchirurgische ingrepen
- Kaakchirugie

MONDZORGPROFESSIONALS + (ZZP'ERS)
Nascholing
Nascholing
Nascholing
Nascholing
Nascholing
Nascholing
Nascholing
Nascholing
Nascholing
Nascholing

Faciliteiten
- Mondhygiënist(e) aanwezig
- Toegankelijk voor rolstoelen
- Parkeergelegenheid aanwezig (gratis)
- Cone beam CT-scan (3D) aanwezig
- Spoed
Paginering
Op 16 januari stond mijn reis naar Australie gepland. Op maandag 13 jan. krijg ik last van een zeurende pijn in mijn onderkaak. Afspraak bij tandarts kon op 15 jan. De kies gaf al langer problemen, er zat een breukje en er stond een afspraak in maart om de vulling te vervangen. Tandarts vond op 13 jan dat de kies getrokken moest worden. Er vond overleg met Olleke (mijn vaste tandarts) plaats en ook zij was het eens. Kies verwijderen vond ik een nare ervaring. En de kies brak af waardoor ik smiddags naar de kaakchirurg moest voor verwijdering van een wortel. Dit ging gelukkig snel. Met Perioaid (zelf gekocht) en pijnstillers ben ik op reis gegaan en dit heeft goed gewerkt. Achteraf ben ik blij dat deze kies eruit is. Zelfs de gevoeligheid van mijn ondergebit is afgenomen.
Op de soms lastige bereikbaarheid telefonisch en het bijna altijd later beginnen van de afspraken is het een prima praktijk. Er zitten grotere verschillen tussen de tandartsen in wat ze uitleggen, waarom iets noodzakelijk is. Waarbij je bij de één meer een nummer voelt en bij de ander meer gezien wordt, maar de kwaliteit van de tandartsen/mondhygienist e.d en het werk dat ze uitvoeren is overal meer dan voldoende.
Tandarts gaf goede uitleg, waardoor ik me op mijn gemak voelde Daarnaast hield tijdens de behandeling de assistente mij goed in de gaten, vertelde wat er ging gebeuren en stelde me ook gerust.
Deze nieuwe vrouwelijke tandarts is heel fijn, attent, vakkundig
Goede professionals die je vriendelijk benaderen.
Goed
Ik ben door Sigrid professioneel, vriendelijk en snel behandeld!! Ik moet regelmatig terugkomen. Ik weet waar ik naar toe moet!!
professionele behandeling, goed uitgeruste praktijk met veel subspecialisaties.
Prima ontvangst, heldere uitleg, zorgvuldig..
De sympathieke Bulgaarse tandarts verving in mijn in geval Olleke en deed dat aangenaam, geduldig en professioneel. Ook de mondhygiënist die ervoor optrad, deed met grote zorgvuldigheid en allure. Weet haar naam niet.
Echter verschil in aanpak van mondhygiënisten maakt dat ik voorkeur heb voor Laura. Helpt me door de behandeling door aan te geven wanneer iets pijnlijk of gevoelig is en de duur er van. Wat ik als zeer prettig heb ervaren. Ook gebeurde de behandeling grotendeels ‘machinaal’ en niet handmatig met ‘haakje’. Zoveel minder pijnlijk.
Zowel de mondhygiëniste als de tandarts en assistenten werken zorgvuldig persoonlijk en vriendelijk. Bij controle meteen een nieuw seal bij de vulling zonder een extra afspraak te hoeven maken. Dat is top. Ik zeg ook altijd dat ik een leuke tandarts heb.
Deze opmerking/klacht betreft een reparatie van voortand van 2 jaar geleden. Ooit is een stuk van mijn voortand afgebroken en zit sindsdien een cosmetisch stuk op. 2 jaar geleden waren er flinterstukjes afgebroken en ben ik bij jullie geweest om dit te herstellen. Dat heeft de tandarts zeer mooi en vakkundig gedaan. Echter werd er na 1 week een donkere streep zichtbaar. Ook tandarts papric viel dit op toen ik bij haar op controle was. Inmiddels is me duidelijk wat er gebeurt is: * het stukje was op oude manier gemaakt en destijds werd er een laagje nep-glazuur aangebracht. Dat nep-glazuur was er echter afgebrokkeld wat een riggel op de voortand achterliet. In de loop der jaren is er aanslag op die riggel gekomen. De tandarts die de nieuwe laag erop gezet heeft, heeft die aanslag niet verwijdert en is na 1 week zichtbaar geworden. Inmiddels heeft de zwaartekracht die donkere streep omlaag gebracht en is nu zichtbaar onderin de voortand. Een lelijke en ergerlijke donkere verkleuring! Hoewel mooi uitgevoerd is het niet verwijderen van aanslag die nu al 2 jaar zichtbaar is erg hinderlijk.
Hallo, Na jaren klant van jullie te zijn heb ik toch besloten om over te stappen naar een ander praktijk, i.v.m. rekeningen waar ik behoorlijk van schrok! Ik had namelijk een tandvleesontsteking, bij de behandeling heb ik dat duidelijk aangegeven. Helaas werd het erger op na de behandeling, i.p.v. minder. Toen heb ik nog paar keer een afspraak in moeten plannen omdat het niet in een keer kon. Ik had behoorlijk last en werd uiteindelijk door de arts naar een ander mondhygiënist doorverwezen. Ik moest dus paar keer langs komen uiteindelijk. Na de behandeling kreeg ik gelijk de rekeningen maar achteraf heb ik dus weer rekeningen moeten betalen. Toen ik belde over de rekeningen was de meisje die ik aan de telefoon had niet vriendelijk, ik kreeg constant chagrijnige antwoorden terug. Ik vind dat dit duidelijk erbij gezegd moest worden, i.p.v. zo onduidelijk te zijn. Nu ga ik toch naar een ander praktijk waar ik wel een beter gevoel bij heb. Graag wil ik mij afmelden, moet ik hiervoor nog iets invullen? Met vriendelijke groet, Seda Yilmaz 04-12-1992
Sinds 3 jaar bij jullie. Naast kleine ‘incidenties’ zoals geroddel tussen collega’s tijdens een behandeling, was het vorige bezoek de druppel om te vertrekken. Ik belde vanwege wederom ontstoken tandvlees. Telefonisch aangegeven dat ik graag ook een afspraak wilde bij de hygiëniste. Dit was niet ingepland. Tandarts prikt 3 keer in mijn tandvlees en komt met een conclusie die ikzelf had getrokken (zonde om daar een rekening voor te moeten betalen). Vervolgens kreeg ik alle uitleg in het latijn, en moest 6 weken wachten op een afspraak bij de hygiëniste. Daarop ben ik naar een andere tandarts gegaan, en goed behandeld. Eindelijk alle tandsteen echt goed verwijderd en ‘plan’ gemaakt qua afspraken om het niet weer zover te laten komen. Terwijl ik dit typ hang ik al voor de tweede keer 15 min in de wacht op mijn gegevens op te vragen ;).
Sinds 3 jaar bij jullie. Naast kleine ‘incidenties’ zoals geroddel tussen collega’s tijdens een behandeling, was het vorige bezoek de druppel om te vertrekken. Ik belde vanwege wederom ontstoken tandvlees. Telefonisch aangegeven dat ik graag ook een afspraak wilde bij de hygiëniste. Dit was niet ingepland. Tandarts prikt 3 keer in mijn tandvlees en komt met een conclusie die ikzelf had getrokken (zonde om daar een rekening voor te moeten betalen). Vervolgens kreeg ik alle uitleg in het latijn, en moest 6 weken wachten op een afspraak bij de hygiëniste. Daarop ben ik naar een andere tandarts gegaan, en goed behandeld. Eindelijk alle tandsteen echt goed verwijderd en ‘plan’ gemaakt qua afspraken om het niet weer zover te laten komen. Terwijl ik dit typ hang ik al voor de tweede keer 15 min in de wacht op mijn gegevens op te vragen ;).
Ik werd vriendelijk ontvangen bij de balie en door assistente. Het contact met de tandarts vond ik onprettig, met name zijn bejegening van mij en de assistente. Ik kreeg de indruk dat hij mijn vragen onwenselijk vond en hem laagdunkend in contact. Ik wilde graag dat tandsteen (minimaal bij mij) werd verwijderd. Bij het vorige consult had een collega tandarts dit verwijderd, maar deze keer moest ik daarvoor apart naar de mondhygiënist. Ik was hier vantevoren niet van op de hoogte en de manier waarop dit verliep, vond ik niet fijn.
Ik ben wel bezorgd over het data lek. Ons gezin krijgt steeds meer bedrieglijke email met concrete gegevens zoals bankrekening, nummers enz. Ik hoop dat u verspreiding van dergelijke gegeven heeft kunnen voorkomen.
Heb in maart nieuwe prothese boven en onderkaak. Boven prothese zit niet echt oké. Juli controle en er op attent gemaakt. Vorige week de implantaat los. Moest aangeschroefd worden, lag los in de mond... Is aangeschroefd en 2 nieuwe rubbertjes geplaatst omdat prothese nog steeds los ligt. REKENING bijna 58 euro....
Prima behandeling, goede uitleg
Snel en vriendrlijk
Vriendelijke behandeling en technisch lijkt alles mogelijk te zijn, met name ook door de vele apparatuur en kaakchirurgische mogelijkheden. Slechts een klein punt ter verbetering: noem altijd je naam als je de patiënt niet kent; dat blijkt zelden spontaan te gebeuren.
Ze weten wat ze doen en zijn goed.
heb het to nu to als heel prettig ervaren
Na 40 jaar Joep als tandarts te hebben gehad ben je misschien verwend met het feit dat je altijd dezelfde tandarst hebt. Nu is Rody Aarts mijn vaste tandarts en ik ben er zeer blij mee. Luistert goed naar je en probeert daar naar te handelen. Wat een fijn en vertrouwd gevoel geeft. Uiteraard zijn alle medewerkers van de tandartsenpraktijk allemaal vriendelijk en kundig. Alleen afspraken plannen is moeilijk omdat ze altijd ver vooruit vol staan.
Goede mondverzorging en goede tandarts Olleke. Ook heel fijn dat ze terug kwam op een vorige behandeling van een collega
Aardige tandarts en assistente nemen ruim de tijd voor je en heel geduldig
goed, zie boven
Uitstekend
Behandeld door Piet Reuzing (zijn naam staat niet in lijst) ik had pijn en zag er tegenop. Door de vriendelijke en kordate behandeling was er direct vertrouwen en heeft hij mij snel en erg goed behandeld. Ik zou deze tandarts zeker aanbevelen.
Zeer goed, ben met zorg behandeld
Goede uitleg en netjes geholpen
Fijne praktijk, deskundig personeel. Alleen jammer dat ik de pech had dat 2 tandartsen in korte tijd vertrokken waren.
zie boven
Je wordt vriendelijk en adequaat behandeld. Altijd is er een goed luisterend oor.
Geen
.
Ik heb het dr. Olleke en haar collega eergisteren ook gezegd: 'Jullie zijn werkelijk fán-tás-tísch! Snel, vakkundig, vriendelijk, aan de patiënt wordt helder uitgelegd wat er gaat gebeuren. Daarnaast merk ik een uitstekende afstemming tussen kaakchirurg, tandarts, tandtechniek, mondhygiëniste en ondersteuners en dat maakt dat je je als patiënt uitstekend geholpen voelt.'
???
Goed
De behandeling was uitstekend.
Alles ging goed en snel
De tandarts - waarvan ik de naam niet weet omdat hij zich niet heeft voorgesteld - is vast heel deskundig, maar weinig empathisch. Onderzoek van de mondhygiëne was snel en pijnlijk maar ik had nauwelijks de tijd om dat aan te geven. Ik was binnen enkele minuten weer de deur uit met een verwijsbrief naar de kaakchirurg en een vervelend gevoel, alsof zo’n ingreep niks voorstelt. Zeer onpersoonlijk, voelde een beetje als massaproductie.
Omdat mijn tandarts ziek was kreeg ik een andere uit hetzelfde praktijk ..ze heeft mijn gebit(eigen tanden) heel erg mooi opgeknapt en nu kan ik weer breed glimlachen zonder dat ik hoef te schamen
Zeer prettig. Ik ga er met een gerust hart naar toe.
Wortelkanaalbehandeling gehad die bestond uit meerdere behandelingen. De aanpak wordt steeds vooraf toegelicht en bij de uitvoering gecheckt hoe het met de patiënt gaat. Alles is volgens plan verlopen.
Mondhygiënist legt zeer goed en helder uit wat het resultaat is van het niet goed poetsen zonder een beschuldigende vinger. Hij vraagt commitment en vraagt door: Hoe ga je dat doen en wat is er voor nodig? Doe jet in stappen, dus zorg eerst voor een verandering in gedrag door meer, vaker en langer te poetsen, een ragger te gebruiken, etc. En hoe beter komt daarna. Er bleek een wortel van een kies gebroken te zijn. De tandarts kon direct meekijken en ik kan volgende week al bij de kaakchirurg terecht.
Als je niets hebt is het altijd goed. Maar ik ben zeer tevreden over mijn tandarts.
Ik ben goed geholpen.
Ik ben al jarenlang cliënt bij de Tandarts. En ben al die jaren met respect behandeld. En geeft mij het gevoel dat ik de enige cliënt bent. Al uitmuntende behandelingen met drs G. REMIJN., zorgden ervoor dat ik, dat ik nooit behoefte had aan n nieuwe tandarts. In t begin was ik enigszins angstig omdat m’n gebit in slechte staat verkeerde. Maar drs G. REMIJN zorgde ervoor dat ik geen zorgen hoefde te maken. Zij zorgde ervoor dat dat nare angstig gevoel gewoon praten verdween. Zij verrichte n aantal nieuwe verandering, waardoor het houden v mijn hand , om m’n tanden te bedekken, niet meer nodig was. Eindelijk durfde ik beetje voor beetje weer te lachen. En dat is. n groot goed.
Ging gewoon goed
Ik vind heel vriendelijk àlles netjes uitgelegd
Ik zit denk ik ruim 10 jaar bij deze praktijk. Ik vind het verloop onder de tandartsen wel hoog. De laatste 1.5 jaar ben ik door Sissy Vogelzang behandeld. Dit was al mn 4e tandarts en ook zij gaat nu weg. Het hoge verloop vind ik wel een minpunt.
Ik kom er al jaren en ik wordt er altijd goed en deskundig geholpen .
Goed georganiseerd en deskundig
Ik kreeg goed adviezen omtrent de mondverzorging en de behandeling was doeltreffend en attent
Duidelijk uitleg, professioneel geholpen, alleen verbaasd dat uiteindelijk bleek dat er geen kroon op kon. Dat dit niet eerder is gezien of geconstateerd. Daar baal ik wel van.
Goed
Deskundig behandelaar en assistentie. Voelde me prettig en dingen werden goed uitgelegd.
Ik was 4 jaar niet naar de tandarts gegaan, maar was gelukkig met een hoop vriendelijkheid ontvangen waardoor ik het minder erg vind om de volgende keer te gaan.
Mijn huidige mondhygiëniste komt wat afstandelijk over. Ze willigt niet altijd verzoekjes in die ik tijdens een behandeling doe. Dat kan een keertje spoelen zijn, of even de stoel rechtop zetten. Bij de meest recente behandeling leek ze met name tegen het einde wat haast gekregen te hebben. Tot slot zij vermeld dat een mondhygiënebehandeling onbetaalbaar aan het worden is.
Het personeel komt professioneel over, dit is niet zo maar een familie tandarts. Verder is alles snel geregeld hier.
Overgestapt naar deze tandarts en ik ben erg blij met de keuze die ik heb gemaakt. Alles gaat in overleg en alles is bespreekbaar. Wordt snel geholpen en wat ik vooral erg fijn vind zijn de openingstijden savonds!
ook met 3d gemaakte protese
Vriendelijk en professioneel
-
Ik heb een aantal vragen waar ik ook een berichtje voor gestuurd heb waar niet op wordt gereageerd Met vriendelijke groet
Al jaren een tevreden klant.
Heel prettig persoonlijk
Zie boven
Lijkt me duidelijk
Goed geholpen en prima ervaring
Op vragen krijg ik prima en duidelijke uitleg. Er wordt door de behandelaar(s) aan mij niets opgedrongen maar er worden alternatieven gegeven.
Het is vervelend te moeten terugkomen omdat de tandarts onvoldoende tijd heeft om de klus af te maken. Temeer omdat ik net verhuisd ben en een lange reis moest maken en nu nog een keer moet maken van Dordrecht naar Nijmegen
Deze mondhygiëniste heeft niet alleen oog voor het gebit, maar ook voor de mens op de stoel. Ik ben best een lastige patiënt, al zeg ik het zelf, en ik denk dat het haar lukt om de meest moeilijke, voor mij dan, behandeling uit te voeren! Zorg goed voor haar, zodat ze de eerste tig jaar niet een andere baan zoekt, is mijn advies!!!
Al meerdere keren meegemaakt dat afspraak bij tandarts 30 minuten uitloopt
Mijn ervaring heb ik als fijn ervaren omdat ik vriendelijk,deskundig,goed geholpen ben. Top!
Altijd op mijn gemak gesteld en goed luisterend naar mijn angst en mijn wensen
Mijn klacht is niet verholpen. Dan kan Olleke wel tevreden zijn maar ik denk dat IK tevreden moet zijn. Zelfs een beschuithapje of banaan dan klapt t achter los. NIET GEHOORD!!!
Goede ontvangst, vriendelijke mensen en geven goed en duidelijk uitleg over hetgeen wat gaat gebeuren.
Ik was altijd erg zenuwachtig en bang om naar een tandartsafspraak te gaan. Sinds ik bij jullie voor controle en behandeling kom, is dat over. Dus mijn ervaringen bij jullie praktijk zijn heel goed.
Een tijdje terug is bijna de helft van van een grote kies in mijn onderkaak afgebroken. Ik kon ondanks een grote landelijke ICT storing in de tandzorg kort daarvoor toch in een week terecht. Ook kreeg ik een modhygieniste aan de telefoon die al goed kon inschatten dat er geen acute behandeling nodig was. maar ook advies gaf wat ik zelf al kon doen. Na aankomst ben ik vlot geholpen en hebben de tandarts en assistent in een kwartier de kiest gerepareerd. Ik kon meteen uit de stoel gewoon weer alles eten en drinken en ben nog steeds klachtenvrij. Erg blij mee!
Ben erg tevreden over de praktijk, de kwaliteit, de deskundigheid en de medewerkers maar de enquête is veel te lang. Daarom bij de meeste vragen nvt ingevuld.
Ben zeer goed en vriendelijk geholpen
goed
Zeer tevreden
In 20 minuten vond pijnloze verdoving plaats alsmede pijnloze extractie van verstandskies, zeer klantvriendelijke behandeling! Eén punt van aandacht: assistente die verdoving toediende stelde zich niet voor. Tevens: er staan van een aantal medewerkers geen foto's op de website!
Goede informatie voorziening door uitnodiging per mail, bevestigingsmail en de mail vlak voor de afspraak zodat je de afspraak bijna niet meer kan vergeten. Soms moet je wat lang wachten voordat je aan de beurt bent, maar daar staat tegenover dat er tijdens de behandeling tijd wordt genomen.
Voor zover je dit kunt zeggen van een bezoek aan de tandarts: de mensen geven je een warm gevoel, ondanks dat je er natuurlijk niet voor de lol komt. Ik had door privé omstandigheden flink last van “achterstallig onderhoud” zogezegd en dat is door zowel de tandarts als de mondhygiëniste vakkundig ingelopen en hersteld. Ben daar zeer tevreden over.
Voor het eerst bij Lindsey als mondhygiëniste, ze heeft mij duidelijk verteld wat en hoe ze de behandeling ging uitvoeren, deed dit rustig en goed , al zal het nooit mijn hobby worden Na afloop duidelijke adviezen gegeven.
Afspraak snel geregeld en snel gedaan werdt op tijd geholpen
na jaren te hebben gewikt en gewogen had ik eindelijk de sprong genomen iets te laten doen aan mijn kies. gezien mijn vorige ervaring zag ik namelijk erg tegen op. gelukkig werd ik na binnenkomst snel geholpen met de behandeling die mijn voorkeur had. deze werd des te aangenamer door een arts die erg intuïtief was en me zelfs hielp de controle afspraak recht te zetten.
's Avonds een kies afgebroken, ik kon meteen de volgende dag al terecht. Door een vervangster van mijn eigen tandarts heel vakkundig en vriendelijk geholpen. Ik kon mijn kiezen weer gebruiken..
Voor het eerst in mijn leven een mannelijke...Is me buitengewoon goed bevallen!!! Hij heeft me op mijn gemak gesteld, goede - kort en bondig - uitleg gegeven wat hij ging doen en goede tips gegeven.
Heb na Christian Teunissen al diverse tandartsen gehad. Vind dat zeker niet prettig. Cisse heeft hier zelfs aantekening van gemaakt zodat ik voortaan door haar behandeld word. Nu kom ik volgend jaar weer bij een ander vanwege haar zwangerschapsverlof. Rede voor mij om toch van tandartspraktijk te veranderen. Ook al vanwege het feit dat er tussen tandarts en assistente uitgebreid over een privé aangelegenheid gesproken werd. Dit geeft geen pas.
Erg veel angst voor de tandarts/ behandeling. Ook omdat het niet mijn eigen tandarts was. Maar werd prima gerustgesteld! Ze namen de tijd voor mij en legde alles prima uit.
Afspraken van jullie kant nooit op tijd
Gewoon goed uitstekend begeleid
Goede behandeling
Praktijk met vriendelijke en professionele medewerkers. Het zou fijn zijn als er vooraf meer duidelijkheid wordt gegeven over de kosten van een behandeling.
Ik werd goed geïnformeerd over de situatie. En mogelijkheden die geboden werden. Er was overleg om tot de beste keuze te komen. Er waren meerdere disciplines betrokken, waardoor het even duurde voordat de beste oplossing geopperd werd. Beslissing werd genomen in samenspraak met mij als cliënt. Ik ben tevreden over aanpak
Van een van voortanden was aan de binnenzijde een klein stukje afgebroken. Super irritant. Gelukkig kon ik snel terecht en was het euvel binnen no time verholpen.
Ik wordt hier al jaren prima geholpen. Als je een afspraak hebt, moet je niet lang wachten. Bij akute pijn kon ik altijd de dag zelf nog komen.
Vriendelijk, professioneel en heel geduldig
Prima afspraak met Joep Lamee , hij is zeer deskundig en goed in de uitleg .
Ik ben behandeld door mevr. Maud Schouten
Prima
bij de Samenwerkende Tandartsen Nijmegen zijn de medewerkers erg vriendelijk, behulpzaam en geven de patient een vertrouwd gevoel! ga zo door zou ik zeggen! ben zeer tevreden over de gang van zaken!
Prima
Altijd correct en duidelijk.
Vriendelijk en behulpzaam ontvangen.
Goede controle en behandeling
Na het plaatsen van 2 implantaten in de onderkaak en vervolgens is er een prothese geplaatst met een klik prothese op de onderkaak. Dit is inmiddels al 2 á 3 jaar geleden. Dat is allemaal specialistisch uitgevoerd! Hierover ben ik zeer tevreden!! De jaarlijkse controle is ook geweldig! Je hebt de vrije keuze welke tandarts! De ontvangst is heel open en er wordt leuk gecommuniceerd / gebabbeld! Ik ben zeer tevreden met de Samenwerkende Tandartsen te Nijmegen!
Prettig en toegewijd personeel. Afspraken nakomen is oké men werkt keurig op tijd. Bij mij is er een grote ergernis, elke keer als je een afspraak hebt is het de vraag met wie. De afgelopen jaren heb ik zo veel verschillende hulpverleners gehad dat ik de tel ben kwijt geraakt. Behoud van personeel moet een belangrijke prioriteit voor jullie zijn. Om te beginnen stop eens met ZZPers die zo weer gevlogen zijn.
Zeer vriendelijk en begripvol aan de telefoon. Had hevige pijn en ben terug gekomen van vakantie. Goed gekeken en zelfs de specialist in bruggen mee laten kijken (die met andere klant bezig was). Kreeg antibiotica tegen ontsteking. Gezien situatie hebben ze nog voor de vakantie van de specialist een afspraak weten in te plannen voor een wortelkanaalbehandeling. Wat een service!!! Elke keer weer heb ik alleen maar positieve ervaring. Bij een tandarts is dat extra fijn
Vriendelijk en deskundige mensen, gebit wordt heel goed schoongemaakt alleen jammer dat ik daarna lang moet wachten voordat de tandarts de controle doet
Goede ervaringen hebben veel begrip voor me .en altijd even aardig.
Ik voel me ondanks dat ik last heb van claustrofobie op mijn gemak bij mijn tandarts. I
Tandarts en kaakchirurg werken kennelijk niet samen, Een opgestarte implantaat behandeling dreigde te mislukken, omdat de kaakchirurg niet binnen 12 weken ruimte in zijn agenda had. Op de dag van het tanden trekken, werd dit pas door de tandarts geconstateerd, hij had zelf geen initiatief genomen dit op elkaar aan te laten sluiten. Wel was hij zo attent om, via de assistentie, een tijdige behandeling te regelen bij "De Biezen". Ook van het tijdelijke "plaatje" was tevoren niet geregeld, dat het diezelfde dag klaar was. Met wat kunst en vliegwerk is er een geïmproviseerde oplossing geregeld. Tandtechnisch gezien was de behandeling in orde, qua communicatie en organisatie zie ik wel aanzienlijke verbeterpunten. Mijn behandeling bij de mondhygiënist was overigens voorbeeldig!
idem
Ik heb absoluut geen probleem met het feit dat collega’s tijdens een controle een gesprek voeren, dit is namelijk heel begrijpelijk. Echter vind ik het wel erg vervelend als de zorgverlener hierdoor minder gefocust is en hierdoor mijn tong onnodig openhaald, en ik veel pijn ervaar tijdens een reguliere controle. Uiteraard gebeurd dit zo nu en dan bij een controle omdat je er anders niet goed bij kunt maar dit was puur uit onoplettendheid. Bij mijn vorige tandarts had ik hier nooit last van. Ook werd mij wel verteld dat er iets mis was maar hierbij is niet verteld waar dit was in mijn gebit en dat vond ik vervelend. Het mag ook wel iets vriendelijker. Verder vind ik dat ze hun werk wel goed doen en zou ik hierdoor niet per se overstappen naar een andere tandarts. Ze waren ook niet per se onvriendelijk en gingen wel gewoon met respect met mij om.
Een goede behandeling in een prettige omgeving
Gerichte vragen worden gesteld, waarnaar wordt behandeld.
Goed.
De controle nam minder tijd in beslag dan verwacht. Joep schakelde meteen en het lukte hem om de tandartsafspraak naar voren te halen. Wederom een zeer prettige ervaring.
Korte wachttijd, vlotte behandeling, zeer tevreden
De personeel lijst is niet actueel. Petra Derks werkt al een jaar niet meer bij jullie Mijn behandelaar is Esther. Haar naam staat er niet bij. Erg slordig. Heb nu geen zin om jullie lijst af te maken. Maar doe het toch maar.
Goede ervaringen
Fijn geholpen, alles netjes schoon gemaakt
Prima geregelt
Nette omgeving en het personeel was allemaal erg vriendelijk en klantgericht. Met twee dochters geweest, en die hebben ze heel erg goed begeleid en behandeld.
Gewoon relaxt geweest
Door omstandigheden moet ik soms vaker een behandeling krijgen. Er wordt gezocht naar een geschikte afspraaktijd en de behandeling gebeurt ook zo goed mogelijk. Zeer tevreden !
Jammer dat de afspraak voor de mondhygiëniste werd afgezegd. Daardoor moest ik nu een nieuwe afspraak maken, maar ik neem aan dat u daar ook niets aan kan doen.
Een super lieve tandarts, die ook heel goed met kinderen omgaat en ze gerustgesteld. Echt allemaal top
Je voelt je op je gemak.
Alles gaat in goed overleg.
Afgelopen week een stuk van mijn voortand afgebroken. De praktijk gebeld en kom gelijk langs komen. Netjes gerestaureerd!
De mensen zijn aardig, profesioneel en laten me gelijkop mijn gemak voelen.
goed
Prima
Vriendelijk ter zake kundig, snel, duidelijk en er is plaats voor een grapje
s, morgens gebeld en ik kon dezelfde dag nog terecht . geweldige service .
We hadden een inval tandarts die erg chargerijnig was. Onze dochter van vijf jaar was wat angstig. Ze ging daar niet afgestemd op in en vertelde dat ze gewoon alleen in de stoel moest op een botte manier. Er ontstond een nog meer vervelende sfeer toen ik aangaf dat ik mijn dochter van 7 jaar geen fluoride behandeling wilde geven. Ook bij het nakijken van mijn gebit was ze hardhandig en onaardig omdat ik een grote pocket had en dus naar de mondhygiëniste moest. Ze gaf ons het gevoel slecht voor onze eigen tanden en die van onze kinderen te zorgen en vond het ronduit stom dat we geen fluoride gebruikten. Terwijl we echt heel netjes op onze tanden zijn. Ik heb dit nog nooit meegemaakt bij jullie en ging voor het eerst met een slecht gevoel naar huis.
Fijne tandarts. Legt goed uit wat ze gaat doen en waarom. Ook goede uitleg over mond verzorging.
de behandeling was uitstekend en ook het snel verzetten van een afspraak was goed geregeld
Alles werd duidelijk uitgelegd, Valerie is een zeer goede tandarts.
Vertrouen jullie je personeel niet? Moet ik een andere tandarts zoeken om een goede basis service te krijgen? In deze tijd van informatievoorzieningen kan je ook te veel en te vaak informatie vragen.
Efficiënt ,vriendelijk en goede uitleg over wat er gaat gebeuren!
Leuk,vriendelijk personeel en altijd tijd voor een praatje.
Kon snel terecht na mijn telefoontje ivm afgebroken kies.
Wat ik prettig aan Joep Lamee is dat hij heel sterk communiceert: wat hij doet en waarom wordt goed verteld. Niet iedereen doet dat, maar dat ervaar ik als erg prettig. Ook het meedenken over wat nog beter kan (zoals maximaal 5 eetmomenten en niet spoelen na het tandenpoetsen) heb ik als fijn ervaren. Joep liep weliswaar meer dan 15 minuten uit, maar had dit wel beneden gemeld. Dat was alleen niet aan mij verteld. Als de receptie dat ook aan de cliënt vertelt dan weet je beter waar je aan toe bent. Overigens had ik geen problemen met de vertraging en heb ik hier begrip voor! Vr groet, Jan Kooijman
Nette praktijk en vriendelijk personeel
Weet wat ze doet, maakt goede keuzes qua behandeling, neemt tijd voor je.....
Ik ben al jaren klant bij De Tandarts en ben zeer tevreden. De mensen die er werken, zijn zeer deskundig, erg aardig, geduldig en behulpzaam. Door de manier waarop ze werken, ben ik inmiddels niet meer bang voor de tandarts. De openingstijden zijn daarnaast zeer ruim en de prijzen zijn ok.
Kom nu al een paar jaren. Ben zeer tevreden. Is de afstand waard om te komen vanuit Bergen L
Ja ben zeer te vreden over de tandartsen en ook de asistentes iedereen is vriendelijk
Zeer vriendelijk door de baliemedewerker en de assistente ontvangen, en op een prettige manier geholpen. Fijn dat er snel een afspraak gemaakt kon worden om mijn probleem te verhelpen. Tijdens de behandeling een duidelijke uitleg over de stappen die er volgden, en het verloop van de ingreep. Ook erna goed geïnformeerd en geadviseerd. Bijzonder tevreden over het bezoek, en zal hier zeker patiënt blijven.
altijd goed
Een gecombineerde afspraak. Eerst de mondhygieniste die alles schoonmaakte en mij verschillende tips gaf.. Aansluitend de Tandarts die alles even na liep. Het hele tesm van assistente en receptie, ontvangen en begeleiden je met een glimlach.
Goede ervaring
Rody is rustig, kundig en relaxed persoon. Voel me zover dat kan bij een tandarts erg op mijn gemak bij hem.
goed
Snelle behandeling met tijd voor een praatje. Ondanks mijn niet zo’n fijn gevoel te hebben bij een tandartsbezoek valt het me bij deze tandarts eigenlijk altijd 100% mee
Ik kon meteen doorlopen en werd goed geholpen en geïnformeerd.
Mijn eigen tandarts is een topper en positief in gesteld, was ze al toe ze bij samenwerkende tandarts ging, Daarom blijf ik bij haar ik ben inmiddels verhuisd naar Brabant, ik heb het over om bij haar te blijven, ik ken haar al heel ook in haar prive tijd
Technisch gezien: ik ben heel erg tevreden over de behandeling, werd met alle zorg uitgevoerd. Wat betreft communicatiestoornis tijdens 1e afspraak. Ik denk dat dit voorkomen had kunnen worden als de volgende informatie in het begin van het gesprek duidelijk uitgesproken zou zijn: "de keuze voor een implantaat houdt in dat de kies minder stevig verankerd is; de keuze voor een wortelkanaalbehandeling heeft altijd de voorkeur." Voor mij zou de discussie dan direct opgehouden zijn: kwaliteit gaat voor alles. En kwaliteit heb ik zeker ervaren bij de behandeling.
Vond het alleen jammer dat het 4 dagen duurde voor ik terecht kon met een afgebroken kies die gevoelig was. Maar hij is goed gemaakt.
Ik ben ontevreden over de zorg die werd verleend. Het voelde voor mij heel gehaast aan, en onnauwkeurig. Daarnaast was de tandarts de hele tijd met haar assistent aan het praten over interne dingen die ik als patiënt niet hoeft te horen.
Mijn tandarts bij de Samenwerkende Tandartsen weet door haar gemoedelijke aanwezigheid en prettige conversatie, een relaxte sfeer te scheppen. Daarbij heb ik er vertrouwen in haar deskundigheid en heb ik stellig de indruk dat een behandeling alleen plaatsvindt als dat nodig is (dit laatste punt noem ik omdat ik op een ander adres anders heb meegemaakt!)
Wacht op vervolgbehandeling
Uitstekende dienstverlening. Hartelijk en vooral deskundig en doortastend.
Prettig en efficiënt
Rekening gehouden met wensen, en uitleg tijdens behandeling. Goede ervaring.
Clean en efficiënt
Persoonlijke aandacht !
Ik heb alleen goede ervaringen meegemaakt, en het is zeer aanbevolen praktijk
Niks aan toe te voegen
Ik word altijd heel goed geholpen!
de meeste keren positief!
Behandeling was prima, duidelijk
Deskundig vriendelijk. Goede uitleg van de behandeling.
Er wordt verteld waar ze mee bezig zijn, helder uitleg gegeven, opties worden besproken en je krijgt de tijd om daarover na te denken.
..
-
Er wordt rustig behandeld, mijn vragen beantwoord, opmerkingen over BNers die hun voortanden bleken bv en nit nadenken over de gevolgen etc als ze veel ouder zijn, doorgepraat/meegedacht , openminded etc. Ook de service aan de balie is vriendelijk echter soms wat gehaast. Mijn "bio"folders en eentje over de bambou-tandenborstel zijn aangenomen met interesse! Ook daarna(de behandeling) had ik nog even een luisterend oor van Zenka mbt mijn gezin, waarvoor nogmaals dank Zenka (stuur haar b.u een zomer/verjaardags-kaartje vanuit mn vakantie-adres in Aug) Ps het invullen van deze enquete duurt minstens een kwartier, als je het heel kort houdt, door mijn enige uitgebreide! beschrijving 20 minuten minimaal en verwijzing ernaar, anders langer nm Wikt u volgende x een eerlijke tijd vermelden svp!
Al jaren klant en steeds vriendelijk en professioneel behandeld
Prettige praktijkruimte, wachttijden en tandarts
Zeer fijne praktijk, zowel receptie als de tandartsen.
Heel goed
Voor mijn idee krijg ik goede tandheelkundige zorg.
De mondhygiëniste tikte mijn kroon eruit. Dat vond ze wel vervelend, maar achteraf ben ik er blij mee. De kroon zat blijkbaar al een tijdje niet goed. Ik heb nu geen last meer met eten aan die kant. En verder zoals gezegd, fijn dat Gerrion er weer is. Eigen, vertrouwde tandarts is toch het fijnst. En blij dat mijn kroon gelijk weer vastgeplakt kon worden.
Ik heb wat problemen met mijn tandvlees. Zou eigenlijk eerst bij de mondhygiëniste komen, maar die was ziek, toen werd het tandsteen toch fijn verwijderd en ik kreeg goede uitleg na pijn bij het kauwen op een vast van een noot die in de muesli zat. Daarna de tandarts die altijd vriendelijk en betrokkenheid laat zien. Zij hechte alles nog, ook of de kiezen toch niet beschadigd waren. En ze gaf nog uitleg en mocht de pijn terugkomen, dan kom ik weer contact opnemen.
Gerion is de enige tandarts bij wie ik me aan de afspraken houd. Naar de tandarts is niet mijn favoriete bezigheid, maar zij legt alles goed uit, is rustig, denkt met je mee en neemt de tijd.
Zie!hiervoor
Fijne tandarts, die heel eerlijk is, goed met je overlegd en perfect resultaat leverd!
Goede uitleg over wat er gebeurt, nemen tijd voor je.
Tevreden patiënt
goed geholpen
Ik stel het zeer op prijs om, na enkele minder prettige ervaringen, door een "vaste" tandarts behandeld te worden. Ik heb goede ervaringen met deze tandarts, ik vind hem deskundig en ik vertrouw hem. Ik denk dat veel patiënten er hetzelfde over denken want de wachttijden voor een afspraak zijn erg lang. Ik ben dus bang dat, mocht ik dringend een behandeling nodig hebben. dat ik niet bij hem terecht kan en dat vind ik erg jammer. Verder zijn mijn ervaringen prima.
Oog voor mijn persoon
Zie bovenstaande.
Je wordt altijd vriendelijk geholpen
Volgens mijn beleving was dat tijdens een jaarlijkse controle afspraak bij de tandarts eerst z'n assistente mijn gebit naliep, tandsteen elektrisch en handmatig verwijderen, inspecteren en noteren van aandacht punten met als afsluiting een verfrissende polijst beurt. Dan naar de tandarts welke het gebit naloopt, tand voor tand, kies voor kies.
Op 9-5-2022 slecht: - wachttijd lang, liep 45 minuten uit - ik wist niet wie de tandarts was - de tandarts keek letterlijk 1 minuut in mijn mond - de tandarts heeft niet in het dossier geschreven waar de vulling (tijdens de afspraak 10-6-2022 met andere tandarts) geplaatst moest worden.
Prima
Fijne ervaren tandarts die snel en secuur werkt. Voor mijn dochter is hij geel geduldig en lief. Echt top
De preventie assistent had duidelijk haast en ging heel ruw en snel door mijn gebit heen. Echt pijn deed het gelukkig niet maar het was 180 graden anders in vergelijking met eerder preventieve behandelingen. Hoop dat ik de volgende keer weer een andere assistent heb. De tandarts zelf was prima.
Ik ben vakkundig en vriendelijk geholpen. Alles werd van te voren goed uitgelegd. Prima
Ben tevreden over de behandeling en uitleg betreft info.
Duidelijke communicatie en prettige vakmensen, die efficient behandelen
één opmerking, de geplande afspraak loopt altijd uit Verder ben ik zeer tevreden over de kundige behandelingen.
Jullie zijn klant vriendelijk en een hele goeie praktijk geweldig.
Ik moest even wachten, maar daarna werd ik snel en vakkundig behandeld. Toen de behandeling pijn ging doen en ik dat aangaf kreeg ik direct een verdoving. Ik vond het prettig dat er direct gereageert werd. De medewerkers zijn vriendelijk.
contact met tandarts is fijn. Te woord staan aan de balie ook. Enige minpuntje bij jullie is soms lange wachttijd aan de telefoon.
De behandelende tandarts was voor mij nieuw maar stelde zich niet voor. Geen uitleg over wat/hoe de behandeling zou gaan. Vrijwel direct commentaar over het nog niet hebben laten verwijderen van mijn verstandskiezen. “Dan moet je het zelf maar weten” achtige toon. Uitleg mompelend, zonder echt contact, onduidelijk en ongeïnteresseerd. Tijdens de controle vooral praten in termen die voor mij niet te begrijpen zijn maar ten behoeve van vastlegging door de assistente. Uitleg over mondverzorging op een betweterige toon. Tot en met mijn laatste controle bestond een controle uit behandeling (reiniging) door de mondhygieniste en beoordeling door de tandarts. Toen de tandarts nu klaar was met de controle gaf hij aan ik een afspraak moest maken bij de mondhygieniste. Ik gaf aan dat ik anders gewend was. De tandarts maakte een sarcastische opmerking in de trant van “tja en wat is nu de staat voor uw tandvlees?!”. Alsof het niet precies weten hoe een controle afspraak nu werkt leidt tot ontstoken tandvlees. Ik vind deze tandarts (ik weet zijn naam niet want hij heeft zich niet voorgesteld) zeer incompetent als het gaat om interactie met de patiënt. Onvriendelijk, ongeïnteresseerd en neerbuigend.
Snel en bekwaam.
goedeuitleg en goed geholpen de tandarts heet geloof ik met de achternaam vedder maar komt niet voor in het lijstje
Mevr. V.d. Heijden is een fantastische tandarts.
Zeer goede ervaring.
Duidelijke communicatie tijdens controle. Ze vragen of er nog dingen zijn van mij kant. Dan vertellen ze wat ze gaan doen vandaag en tijdens controle vertellen ze ook wat ze doen. Ik ervaar dit als zeer prettig. zeker omdat je tijdens de controle (mond open) geen vragen kan stellen.
Mijn bezoek bij de mondhygiënist ging gepaard met een verschillende malen binnenkomen van personeel die dingen kwamen brengen en halen. Zij hadden niets met de behandeling te maken en zijn mijns inziens dus ongewenst afleidend voor mij en de mondhygiënist.
Prettige medewerkers
Degelijk en tijdig
Tijdens een periode van bezoeken aan tandarts en mondhygienist ben ik deze beroepen zeer gaan waarderen. Door de kundige aandacht zijn mijn angsten en traumatische ervaringen naar de achtergrond verdwenen. Hulde!
Goede en duidelijke uitleg van de tandarts. Schoon en nette kamers.
Heldere toelichtingen over de aangetroffen situaties en de te ondernemen vervolgstappen. Prettig in de communicatie.
Prima gegaan
Ben altijd vriendelijk en perfect geholpen. Geeft goed advies en houd rekening met budget en beslissen samen wat verstandig is. Handig is bij het maken van een afspraak een email te krijgen en functie link agenda.
Maandagochtend om 8 uur gebeld vanwege pijnlijke tand, twee uur later geholpen en (bijna) pijnvrij de praktijk kunnen verlaten. Dat is meedenken!,
Heldere, duidelijke uitleg. Fijne kijk op de patient. Laura ziet meteen wanneer het ff pijn doet en anticipeert hierop.
Goed advies mondhygiëniste. Snel en goed geholpen.
Nvt
Er is met veel aandacht voor mijn gebit gezorgd en dat in een prettige sfeer. Bedabnkt hoor!
Twee uur voor mijn afspraak werd ik gebeld of ik een half uur eerder aan de beurt wilde maar wel bij een andere mondhygiënist. Ik zei toen nee ik wil bij mijn vaste mondygieniste. Twintig minuten later dan de afspraak werd ik binnen geroepen en zat ik niet bij mijn vaste mondhygiëniste. Deze situatie heb ik zelf als onprettig ervaren.
Geen opmerkingen
Tandarts en assistent waren vriendelijk. Legden uit wat er moest gebeuren en waren begripvol t.o.v. mijn angst voor de tandarts.
Net gewend aan de mondhygiëniste gaat ze weg . Al de 4e in 10 jaar . Nu weer alles opnieuw vertellen en wennen aan behandeling . Dit is de enige negatieve ervaring het vele wisselen van het personeel .
Als er een tandarts praktijk is waar je je een mens bent en ook nog eens als mens wordt behandeld dan is het bij de tandarts praktijk in Nijmegen aan de groenewoudseweg daar ben je geen nummer maar een mens wat een leuke lieve mensen lopen daar rond.
vriendelijk personeel genoeg kennis in huis
Wij worden altijd naar volle tevredenheid geholpen door Olleke. Zij is echt een super tandarts!
Vervolgafspraken kan een halfjaar van tevoren ingepland worden! Je krijgt 1 of 2 dagen van tevoren een herinnering als je voor de afspraken moet komen. Zeer prettige ervaring!!! Wanneer een afspraak verzet moet worden wordt dit tijdig aangegeven zowel van beide kanten!!!
Over de behandeling was ik zeer tevreden, vijf sterren waard. De wachttijd in de wachtkamer liep uit, dat vond ik niet prettig.
Aardige mondhygiëniste .
Tandarts was op tijd. Prettife tandarts die alles rustig en duidelijk uitlegt.
Met heel veel pijn ( gelukkig op dezelfde bel dag terecht gekund bij jullie) Erg fijne tandarts en assistent! Ben tevreden en verlost van de kiespijn!
Na 60 jaar behandeld te zijn door de tandartsen Rompen nu voor het eerst een ander. Een relatie moet je opbouwen en over deskundigheid kan ik nog niet oordelen. Opvallend was wel de naar meer additionele behandelingen gerichte instelling zoals foto’s, preventie, mondhygienste en , nu is het toch echt tijd om het latente gaatje te vullen. Mijn gevoeligheid bij een tand ( naw tandsteen) zou normaal gesproken even verwijderd worden, nu moet het wachten tot de behandeling bij de mondhygiëniste. De schijn is er dat niet de patiënt voorop staat maar de zakelijke kant.
Goede zorg, prettig contact.
Goed
afspraken op tijd
Goed
Professionele behandeling met duidelijke en complete informatie waar nodig
Ze gaan goed om met mijn angst en stellen me erg op mijn gemak.
Vriendelijk, behulpzaam en kundig
Prima
Mogelijk goed in haar vak, maar meerdere keren in tong, wang of lip gestoken, niet opgelet of de lip klem zat onder haar hand, echt vervelende ervaring. Als ik er iets over zei kreeg ik de indruk dat het aan mezelf lag, dat zou echt anders mogen. Haar naam staat niet in de lijst onderstaand. Ze heet Maud
Prettig personeel van assistent en mondhygiënist tot ondersteunende hulp tot tandarts en kaakchirurg en tandtechniek. Vriendelijk integer deskundig
Zie boven.
vorig jaar heb ik een ongelukje gehad. Ben geweldig door Simone behandeld en opgevangen. Ondanks dat ik altijd bang bij de tandarts was.
2 dagen eerder bij Christine geweest. Heel goed, vriendelijk goede uitleg, deskundig eker ook 4 sterren!!!
Goed
Super
erg goed
Ik ben prima geholpen. Goed op tijd. En de tandarts legde goed uit wat ging doen.
Snel aan de beurt, enige tip is dat met kleine kinderen het fijn is wanneer tandarts en collega’s eerst even zonder mondkapjes kennis maken.
Heel prettig, ik word serieus genomen en goed op de hoogte gehouden van waar de tandarts mee bezig is. Soms korte wachttijd.
Vanuit de wachtruimte ervaar ik een wat rommelige omgeving met veel communicatie tussen behandelend en receptiepersoneel. Als nieuwkomer is mijn afspraak door de tandarts 2 keer op het laatste moment afgezegd. Ik heb begrepen dat dit geen standaard is. De behandeling (controle) verliep zeer wenselijk. En daar gaat het ook uiteindelijk om.
Ik had enkele problematieken, ook waarvoor ik me schaamde. De mondhygiënist, de tandarts en de rest van het team hebben goed naar me geluisterd en mij van advies voorzien. Ik ben tevreden over de gehele ervaring. Daarom ook direct vervolg afspraken ingepland.
Goed
Fijn, kleinschalig, betrouwbaar en deskundig
Ik ben bij de mondhygeneniste (Elsje) geweest en de tandarts Cenka. Ik kan alleen maar tevreden zijn. Elsje heeft mijn thuiszorg opgebeld. En ervoor gezorgd dat de Thuiszorg mijn tanden poetst. Ze zien er nu samen met het tandvlees. Het hierboven beschreven doortastende optreden van Elsje waardeer ik enorm. Ook over Cenka ben ik tevreden ze heeft onlangs nog een wortelkanaalbehandeling bij me uitgevoerd en ook die is naar tevredenheid afgerond.
Je wordt serieus behandeld.Duidelijke uitleg.
Zeer deskundig en prettig geholpen door de mondhygieniste, uitstekend resultaat met een mooi schoon gebit en waarbij ook een zeer prettige omgang met de patient/klant. Alle lof!
Zoals altijd netjes en vriendelijk geholpen
Goed, tandarts gaf duidelijk aan wat de mogelijkheden zijn.
Het vervangen van een kroon is nooit een pretje maar bij deze praktijk valt het dan gelukkig wel heel erg mee, dankzij de fijne tandarts en de nieuwe technieken.
Meedenkend behulpzaam denkt mee in wat mogelijk is voor het gebit en ook financieel zodat we niet weer in de schulden komen. En ze is eerlijk.
Ik ervaar de bejegening en aanpak van Chri Picauly al jaren als aangenaam en professioneel.
Niemand voor me vlotte behandeling Mag er weer lectuur nu coronamaatregelen versoepelen?
Ben een jaar geleden naar de samenwerkende tandartsen overgestapt en daar zeer tevreden over
Precies op tijd geholpen. Muziek stond te hard voor mij ivbm.manie. Gelijk muziek uit gezet.Snel klaar!!
Ze leggen goed uit wat ze gaan doen en geven je de volle aandacht. Mijn angst voor de tandarts is verdwenen.
Senka is de beste tandarts die ik ooit heb gehad. Zij luistert naar me. Denkt mee. Ik wil nooit meer een andere tandarts
prima ervaring met mondhygenist en tandarts
Mijn ervaring met deze praktijk tijdens de coronaperiode en daarna is uitstekend. Er werd duidelijk aan de regels gehouden.
Je wordt er vriendelijk ontvangen en de tandarts nam de tijd, heel relaxed.
in het begin met wat zweet op mijn voorhoofd , maar er word goed ingegaan hierop .
Afgebroken kies in buitenland, meteen dezelfde dag na terugkomst geholpen. Gelukkig nog voor het weekend. Snel, en pijnloos.
Aardig-deskundig-vlot-positieve benadering
Christine, heeft mij alweer lang geleden geweldig op mijn gemak gesteld en daar ben ik haar heel dankbaar voor. Hoewel in onze familie tandartsen en kaakchirurg voorkomen, dus dat vind ik heel knap van haar. Vind haar een heel prettig persoon.dd
Vlot en vriendelijk geholpen, voldoende tijd om ook vragen te beantwoorden. Alle vertrouwen in de vervolgbehandelingen
De tandartsen, de uitvoering van alles is ruim voldoende, alleen slecht telefonisch bereikbaar laatst 45 minuten in de wacht gestaan en dan er uiteindelijk worden uitgegooid opnieuw en dan weer minstens 30 minuten wachten, dat is een verbeterpunt
kwam alleen voor controle,correcte behandeling.
Tevreden zijn vriendelijk Wel jammer dat er vaak iemand de kamer in komt .
Erg vriendelijk personeel, voel me welkom om vragen te stellen. Het is totaal niet lopende band zoals bij de gemiddelde tandartsenpraktijk. Tevens fijn dat je direct na afspraak kunt betalen in de praktijk.
Vriendelijke en zeer professionele behandeling. Moet wel toevoegen dat is wel afhankelijk wie de behandelaar is. Een is beter dan de andere. Maar over algemeen kan ik zeker aanbevelen.
Prettige ervaring met de tandarts zelf, maar in mijn ervaring is het een erg massale praktijk waarbij je lang moet wachten voor je ingepland kunt worden voor een afspraak.
De behandeling was zoals je die zou willen. Vriendelijk, snel, nauwelijks pijn ervaren en voldoende uitleg.
Goed behandeld
Voortreffelijke verzorging zoals altijd. Goede uitleg over staat van gebit en hoe het het best te verzorgen thuis.
toevoeging van het bovenste : vriendelijk, betrouwbaar, klantvriendelijke uitleg,
Vanuit beide behandelaars werd goed omgegaan met controle en en behandeling in de rolstoel i.p.v. dat ik eerst een transfer zou moeten maken naar de tandartsstoel: voor mij een meer dan alleen prettige bijkomstigheid.
De tandarts daar komen we al jaren die krijgt een dikke 10. De orthodontist daarintegen zou ik niet aanraden.