Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - de Tandarts

Groenewoudseweg 315, 6524TX Nijmegen
Neemt patiënten aan
Spoed
Spoed 24/7 365
Nascholing
Certificaat
ISO - 9001
Over
Openingstijden
-
maandag
8:00 - 22:00 -
dinsdag
8:00 - 22:00 -
woensdag
8:00 - 22:00 -
donderdag
8:00 - 18:00 -
vrijdag
8:00 - 18:00 -
zaterdag
8:00 - 13:00
Informatie

Specialisaties
- Algemene tandheelkunde
- Tandvlees behandeling
- Wortelkanaal behandeling
- Kroon- en brugwerk
- Mondhygiëne
- Implantaten
- Protheses-kunstgebit
- Tanden bleken
- Orthodontie
- Kindertandheelkunde
- Cosmetische tandheelkunde
- Kaakgewrichtsklachten / gnathologie
- Kleine kaakchirurgische ingrepen
- Kaakchirugie

Team
O. van der Heijden
Tandarts
BIG nummer: 39021513002
G. Remijn
Tandarts
BIG nummer: 49044375102
R. Aarts
Tandarts
BIG nummer: 59058071702
S. Papric
Tandarts
BIG nummer: 29910704402
A.S. Plachokova
Tandarts
BIG nummer: 9910877902
V.A. Derksen
Tandarts
BIG nummer: 39922736502
N. Damyanov
Tandarts
BIG nummer: 19912769302
R. Schobben
BIG nummer: 59925969802
S. Vogelzang
Tandarts
BIG nummer: 19920321102
F. Beukers
Tandarts
F. Kloot
Tandarts
BIG nummer: 49928669202
F. Lataabi
Tandarts
BIG nummer: 69929982902
R. Choi
Tandarts
BIG nummer: 89920272102
L. Eijsbouts
Tandarts
C.L. Picauly
Mondhygiënist
K.M. Pietzka
Mondhygiënist
V.C. Terpstra
Tandarts
BIG nummer: 49927799902
L.A.J. Van Duren
Mondhygiënist
J.J.B. Lamée
Mondhygiënist
R.E.W. Van Den Boom
Mondhygiënist
E.M.C. Demmers
Mondhygiënist
M. Verheijden
Mondhygiënist
L. Stokman
Mondhygiënist
E. Lansink
Mondhygiënist

Faciliteiten
- Mondhygiënist(e) aanwezig
- Toegankelijk voor rolstoelen
- Parkeergelegenheid aanwezig (gratis)
- Cone beam CT-scan (3D) aanwezig
- Spoed
Hallo, Na jaren klant van jullie te zijn heb ik toch besloten om over te stappen naar een ander praktijk, i.v.m. rekeningen waar ik behoorlijk van schrok! Ik had namelijk een tandvleesontsteking, bij de behandeling heb ik dat duidelijk aangegeven. Helaas werd het erger op na de behandeling, i.p.v. minder. Toen heb ik nog paar keer een afspraak in moeten plannen omdat het niet in een keer kon. Ik had behoorlijk last en werd uiteindelijk door de arts naar een ander mondhygiënist doorverwezen. Ik moest dus paar keer langs komen uiteindelijk. Na de behandeling kreeg ik gelijk de rekeningen maar achteraf heb ik dus weer rekeningen moeten betalen. Toen ik belde over de rekeningen was de meisje die ik aan de telefoon had niet vriendelijk, ik kreeg constant chagrijnige antwoorden terug. Ik vind dat dit duidelijk erbij gezegd moest worden, i.p.v. zo onduidelijk te zijn. Nu ga ik toch naar een ander praktijk waar ik wel een beter gevoel bij heb. Graag wil ik mij afmelden, moet ik hiervoor nog iets invullen? Met vriendelijke groet, Seda Yilmaz 04-12-1992
Ik werd vriendelijk ontvangen bij de balie en door assistente. Het contact met de tandarts vond ik onprettig, met name zijn bejegening van mij en de assistente. Ik kreeg de indruk dat hij mijn vragen onwenselijk vond en hem laagdunkend in contact. Ik wilde graag dat tandsteen (minimaal bij mij) werd verwijderd. Bij het vorige consult had een collega tandarts dit verwijderd, maar deze keer moest ik daarvoor apart naar de mondhygiënist. Ik was hier vantevoren niet van op de hoogte en de manier waarop dit verliep, vond ik niet fijn.
Ik ben wel bezorgd over het data lek. Ons gezin krijgt steeds meer bedrieglijke email met concrete gegevens zoals bankrekening, nummers enz. Ik hoop dat u verspreiding van dergelijke gegeven heeft kunnen voorkomen.
Heb in maart nieuwe prothese boven en onderkaak. Boven prothese zit niet echt oké. Juli controle en er op attent gemaakt. Vorige week de implantaat los. Moest aangeschroefd worden, lag los in de mond... Is aangeschroefd en 2 nieuwe rubbertjes geplaatst omdat prothese nog steeds los ligt. REKENING bijna 58 euro....
Prima behandeling, goede uitleg
Snel en vriendrlijk
Vriendelijke behandeling en technisch lijkt alles mogelijk te zijn, met name ook door de vele apparatuur en kaakchirurgische mogelijkheden. Slechts een klein punt ter verbetering: noem altijd je naam als je de patiënt niet kent; dat blijkt zelden spontaan te gebeuren.
Ze weten wat ze doen en zijn goed.
heb het to nu to als heel prettig ervaren
Na 40 jaar Joep als tandarts te hebben gehad ben je misschien verwend met het feit dat je altijd dezelfde tandarst hebt. Nu is Rody Aarts mijn vaste tandarts en ik ben er zeer blij mee. Luistert goed naar je en probeert daar naar te handelen. Wat een fijn en vertrouwd gevoel geeft. Uiteraard zijn alle medewerkers van de tandartsenpraktijk allemaal vriendelijk en kundig. Alleen afspraken plannen is moeilijk omdat ze altijd ver vooruit vol staan.
Goede mondverzorging en goede tandarts Olleke. Ook heel fijn dat ze terug kwam op een vorige behandeling van een collega
Aardige tandarts en assistente nemen ruim de tijd voor je en heel geduldig
goed, zie boven
Uitstekend
Behandeld door Piet Reuzing (zijn naam staat niet in lijst) ik had pijn en zag er tegenop. Door de vriendelijke en kordate behandeling was er direct vertrouwen en heeft hij mij snel en erg goed behandeld. Ik zou deze tandarts zeker aanbevelen.
Zeer goed, ben met zorg behandeld
Goede uitleg en netjes geholpen
Fijne praktijk, deskundig personeel. Alleen jammer dat ik de pech had dat 2 tandartsen in korte tijd vertrokken waren.
zie boven
Je wordt vriendelijk en adequaat behandeld. Altijd is er een goed luisterend oor.
Geen
.
Ik heb het dr. Olleke en haar collega eergisteren ook gezegd: 'Jullie zijn werkelijk fán-tás-tísch! Snel, vakkundig, vriendelijk, aan de patiënt wordt helder uitgelegd wat er gaat gebeuren. Daarnaast merk ik een uitstekende afstemming tussen kaakchirurg, tandarts, tandtechniek, mondhygiëniste en ondersteuners en dat maakt dat je je als patiënt uitstekend geholpen voelt.'
???
Goed
De behandeling was uitstekend.
Alles ging goed en snel
De tandarts - waarvan ik de naam niet weet omdat hij zich niet heeft voorgesteld - is vast heel deskundig, maar weinig empathisch. Onderzoek van de mondhygiëne was snel en pijnlijk maar ik had nauwelijks de tijd om dat aan te geven. Ik was binnen enkele minuten weer de deur uit met een verwijsbrief naar de kaakchirurg en een vervelend gevoel, alsof zo’n ingreep niks voorstelt. Zeer onpersoonlijk, voelde een beetje als massaproductie.
Omdat mijn tandarts ziek was kreeg ik een andere uit hetzelfde praktijk ..ze heeft mijn gebit(eigen tanden) heel erg mooi opgeknapt en nu kan ik weer breed glimlachen zonder dat ik hoef te schamen
Zeer prettig. Ik ga er met een gerust hart naar toe.
Wortelkanaalbehandeling gehad die bestond uit meerdere behandelingen. De aanpak wordt steeds vooraf toegelicht en bij de uitvoering gecheckt hoe het met de patiënt gaat. Alles is volgens plan verlopen.
Mondhygiënist legt zeer goed en helder uit wat het resultaat is van het niet goed poetsen zonder een beschuldigende vinger. Hij vraagt commitment en vraagt door: Hoe ga je dat doen en wat is er voor nodig? Doe jet in stappen, dus zorg eerst voor een verandering in gedrag door meer, vaker en langer te poetsen, een ragger te gebruiken, etc. En hoe beter komt daarna. Er bleek een wortel van een kies gebroken te zijn. De tandarts kon direct meekijken en ik kan volgende week al bij de kaakchirurg terecht.
Als je niets hebt is het altijd goed. Maar ik ben zeer tevreden over mijn tandarts.
Ik ben goed geholpen.
Ik ben al jarenlang cliënt bij de Tandarts. En ben al die jaren met respect behandeld. En geeft mij het gevoel dat ik de enige cliënt bent. Al uitmuntende behandelingen met drs G. REMIJN., zorgden ervoor dat ik, dat ik nooit behoefte had aan n nieuwe tandarts. In t begin was ik enigszins angstig omdat m’n gebit in slechte staat verkeerde. Maar drs G. REMIJN zorgde ervoor dat ik geen zorgen hoefde te maken. Zij zorgde ervoor dat dat nare angstig gevoel gewoon praten verdween. Zij verrichte n aantal nieuwe verandering, waardoor het houden v mijn hand , om m’n tanden te bedekken, niet meer nodig was. Eindelijk durfde ik beetje voor beetje weer te lachen. En dat is. n groot goed.
Ging gewoon goed
Ik vind heel vriendelijk àlles netjes uitgelegd
Ik zit denk ik ruim 10 jaar bij deze praktijk. Ik vind het verloop onder de tandartsen wel hoog. De laatste 1.5 jaar ben ik door Sissy Vogelzang behandeld. Dit was al mn 4e tandarts en ook zij gaat nu weg. Het hoge verloop vind ik wel een minpunt.
Ik kom er al jaren en ik wordt er altijd goed en deskundig geholpen .
Goed georganiseerd en deskundig
Ik kreeg goed adviezen omtrent de mondverzorging en de behandeling was doeltreffend en attent
Duidelijk uitleg, professioneel geholpen, alleen verbaasd dat uiteindelijk bleek dat er geen kroon op kon. Dat dit niet eerder is gezien of geconstateerd. Daar baal ik wel van.
Goed
Deskundig behandelaar en assistentie. Voelde me prettig en dingen werden goed uitgelegd.
Ik was 4 jaar niet naar de tandarts gegaan, maar was gelukkig met een hoop vriendelijkheid ontvangen waardoor ik het minder erg vind om de volgende keer te gaan.
Mijn huidige mondhygiëniste komt wat afstandelijk over. Ze willigt niet altijd verzoekjes in die ik tijdens een behandeling doe. Dat kan een keertje spoelen zijn, of even de stoel rechtop zetten. Bij de meest recente behandeling leek ze met name tegen het einde wat haast gekregen te hebben. Tot slot zij vermeld dat een mondhygiënebehandeling onbetaalbaar aan het worden is.
Het personeel komt professioneel over, dit is niet zo maar een familie tandarts. Verder is alles snel geregeld hier.
Overgestapt naar deze tandarts en ik ben erg blij met de keuze die ik heb gemaakt. Alles gaat in overleg en alles is bespreekbaar. Wordt snel geholpen en wat ik vooral erg fijn vind zijn de openingstijden savonds!
ook met 3d gemaakte protese
Vriendelijk en professioneel
-
Ik heb een aantal vragen waar ik ook een berichtje voor gestuurd heb waar niet op wordt gereageerd Met vriendelijke groet
Al jaren een tevreden klant.
Heel prettig persoonlijk
Zie boven