Tandcentrum Meppel

Stationsweg 42, 7941HE Meppel
Neemt patiënten aan
Tandarts
0.0
Google
4.1
Zorgkaart
2.8
KV
0.0
rating
Spoed
rating
Spoed 24/7 365
rating
Nascholing
rating
Certificaat
rating
ster
Over
Openingstijden

Openingstijden

  • arrow maandag
    8:30 - 17:00
  • arrow dinsdag
    8:30 - 17:00
  • arrow woensdag
    8:30 - 17:00
  • arrow donderdag
    8:30 - 17:00
ster
Informatie

Specialisaties

  • Algemene tandheelkunde
  • Wortelkanaal behandeling
  • Kroon- en brugwerk
  • Implantaten
  • Protheses-kunstgebit
  • Angst behandeling

Team

tandarts
0.0
Daniel Feldman
Tandarts
tandarts
0.0
G. Bar
Tandarts
BIG nummer: 49065959502

Faciliteiten

Deze praktijk heeft nog geen faciliteitsinformatie geladen!
0.0
0 waarderingen
4.1
9 waarderingen
2.8
2 waarderingen
Jan-Willem 03 Feb 2022 - 22:11

Top! Betrokken, meedenkend, deskundig, zeer professioneel en plezierig informeel in het contact. Ik blij, hele gezin blij.

Kezia Lux 17 Nov 2021 - 19:05

Hele vriendelijke tandarts en assistente! Ze nemen de tijd en geven persoonlijk advies. Verder werken ze netjes en schoon. Zeer tevreden en zeker een aanrader voor als je nog een tandarts zoekt!

nuk nik 14 Jan 2021 - 19:01

goed service en mensen erg aardig .liefs .ik ben blij met hun .

Filip Holterman 15 Dec 2020 - 12:25

Zeer tevreden met tandarts Surya. Vriendelijk en behulpzaam personeel, werkt voorzichtig en erg nauwkeurig.

Sama Chegeni 30 Nov 2020 - 10:49

Deze Google-recensie is zonder tekst

Ellen Postma 20 Dec 2018 - 16:42

Voor het eerst vandaag geweest. Heel erg plezierige tandarts en assistente. Hele gebit super netjes gereinigd en nagekeken. Ik was samen met mijn dochter die best angst voor de tandarts heeft. Maar wat een gemoedelijke sfeer en daardoor helemaal geen angst. Ik dacht dat ik een kroon nodig had maar was niet nodig. Best fijn wanneer een tandarts kijkt wat wel en niet nodig is. Goed gevoel, perfect geholpen ik kom hier graag. Aanrader! Ellen Kamerbeek- Postma

Rob de 27 Okt 2018 - 20:49

vriendelijke en vakkundige tandarts Geen onnodige behandelingen doen.ik ben over gestapt van mijn oude. zeer aanrader

Casper van den Eijnde 22 Okt 2018 - 11:55

Goede nieuwe tandarts wat mij betreft. Heb ook de oude meegemaakt en volgens mij is dit een grote vooruitgang. Houdt met tandsteen reinigen rekening met mijn vullingen. En heeft 2 keer goed meegedacht toen ik voor lange tijd op reis ging en er nog wel even snel wat moest gebeuren.

L wicks 13 Jul 2018 - 17:01

Nog nooit zo'n slechte tandarts gehad. Sinds de praktijk van dr. Stam is overgenomen door een nieuwe vrouw die er niks van bakt. Ik ben in nog geen 4 maanden tijd 9 keer naar de tandarts moeten gaan omdat ze niet capabel genoeg was om een behandeling uit te voeren. Het begon ermee dat ik gaatjes moest vullen en mijn spalkjes achter mijn tanden moest laten vervangen na jaren. Voorheen altijd goed gegaan en kwam ik daar maar één keer in de twee jaar. De nieuwe tandarts daar is echter één grote prutser. Het begon ermee dat ik aan hen vertelde dat ik mijn spalkjes moest vervangen en gaatjes moest laten vullen. De assistente had vervolgens een offerte opgesteld voor mijn zorgverzekeringspakket zodat ik wist wat ik kwijt was. Zo'n 300.00. Ik heb toen op basis daarvan een pakket gekozen tot 500.00. Vervolgens kwam ik daar, hadden ze mijn gaatjes gevuld en zeiden ze: "Je bent klaar". Dus ik hen erop duiden dat die spalkjes óók gedaan moesten worden, waren ze dat gewoon vergeten. En niet alleen om dat uit te voeren, ook om die behandeling in de offerte mee te nemen. Het kwam er dus op neer dat ik in totaal meer dan 500.00 kwijt was en over mijn gekozen pakket heen kwam te zitten, en ook geen speling meer over had. Maarja, toen kon ik mijn pakket niet meer omhoog zetten want dat mag maar één keer per jaar! De rest vd behandeling en de orthodontische behandeling van zo'n 200 werden niet vergoed terwijl zij dat wel hadden beloofd en die kon ik lekker uit eigen zak betalen! Vervolgens hadden ze de behandeling met de spalkjes uitgevoerd, en ik weet wat die doos elke keer verkeerd doet want mijn oude tandarts plaatste de spalkjes met een hele andere techniek en deze werden telkens niet goed dichtgelijmd aan de uiteindes waardoor er elke keer eten achter bleef haken en ze weer losschoten. Ik heb in twee maanden tijd daar nu al 6/7 keer mijn spalkjes opnieuw laten zetten omdat ze het telkens niet begrijpt, belachelijk. Ik had allang weg moeten gaan. Het ergste vind ik nog niets eens dat, maar dat zij een behandeling niet goed hebben uitgevoerd na 7 keer en mij daar meer dan 200 euro voor hebben laten betalen dat niet werd vergoed en het niet eens hebben opgelost. En het ergste van allemaal is dat mijn boventanden hierdoor zó lang hebben losgestaan dat het spleetje tussen mijn tanden waarvoor ik 3 jaar een beugel heb gedragen om ze recht te krijgen is verdwenen omdat mijn tanden terug begonnen te groeien. En toen ik dat aan haar vertelde zei ze doodleuk: "Nou, dat is toch juist goed?" Over fouten niet willen inzien en dan tegen je cliënt zeggen dat ze daardoor mooiere tanden heeft gekregen... Wat een raar mens. Ga daar nooit meer heen, waarschijnlijk is dat ook niets voor niets dat ze een tekort aan klanten hebben, verschrikkelijk...